Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Afterparty (Luciel)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Afterparty (Luciel)
Sted: På gaden, foran Luciels lejlighed.
Omgivelser: Kun Pitch og Luciel.
Vejr: En smule vind, og rimelig mørkt.
Pitch foldede sine vinger sammen, han havde brugt dem alt for meget idag. Han glædede sig til at få sovet, alt imens han undrede sig over, om søvn var det samme som vampyr. Han havde haft mareridt før, men han frygtede stadig nattens fantasier. "Jeg håber, Milla har det godt..." Han kløede sig på ryggen, og ventede på, at Luciel skulle åbne døren. "Hvad med dig? Var flyveturen okay?" Han havde før oplevet passagerer, der kastede op, og en enkelt, der fik sprængt trommehinderne, det ville han ikke have, skulle ske med Luciel.
Gæst- Gæst
Sv: Afterparty (Luciel)
hun så grinende på ham og fik hurtigt døren åbnet med sin dirk.. ikke fordi hun ikke havde nøgle, bare fordi at det var sjovere med en dirk. hun åbnede døren, som hun holdt for pitch.
hun fortsatte op af trappen i opgangen og på 3. sal låste hun igen en dør op med sin dirk.
inde i lejligheden, som de kom ind i var der meget mørkt, men de kunne uden problemer finde rundt begge to med deres nattesyn.
tykke gardiner var trukket for så intet sollys slap ind. endnu et bevis på hvor følsom luc var overfor sollys.
den lille lejlighed bar tydeligt præg af ikke at blive brugt til, for den var mere en slags sted hvor hun hvilede ud, for at tage afsted lige så snart hun vågnede.
der var 1 værelse, en stue, et køkken, som aldrig blev brugt og et badevæelse, som heller ikke blev brugt så tit.. kun når hun engang var hjemme.
luc gik med smidige bevægelser ind i stuen og smed sig i en lænestol. ud over lænestolen var der også en sofa og et tv.. udover det var der intet i stuen.
- jeg må ikke være rigtig klog, pitch.. at lade min ærkefjende sove i min lejlighed, ja i det hele taget være i den!
hendes latter var tør, og hendes stemme lød træt mens hun lagde hovedet tilbage og lukkede øjnene, med hænderne på armlænene.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hun så trætheden i hans øjne, og slog selv træt ud med hånden. læg dig bare til at sove. jeg plejer ikke at dræbe eller angribe folk mens de sover.. meget kan man sige om mig, men noget af det eneste jeg ikke tolererer er angreb når folk ikke har en chance. det gør mig sur.. og ja du må gerne ryge hvis du vil.. bare du ikke sætter ild til noget. jeg orker ikke ild lige nu.
der lå mere gemt i den sidste sætning end enhver udeforstående ville høre, og pitch burde vide hvad der var.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hun så træt på ham, dog stadigt med et drillende glimt i de halvt lukkede, hvide øjne. hun havde ikke noget imod at sove på sofaen, hun havde sovet så mange underlige steder før, selvom hun havde glæder sig til at sove i sin dejligt bløde seng.
hun gabte kort.. hun behøvede ikke gøre det, men var ligeglad. det var noget af det der mindede hende om at hun stadigt var menneskelig inderst inde. selvom det ikke var til at se.
hun krøllede sig sammen i fosterstilling i lænestolen, og lukkede øjnene helt. forsøgte ikke at tænke.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
en sort bunke af tøj lå i et hjørne.. det meste af det var ødelagt, på den ene eller anden måde.. dog til på grund af kamp, og folk der lod sig provokere af hende.
uden nogen blufærdighed lod hun det forrevne tøj glide ned på gulvet og fejede det med foden over til bunken, hvorefter hun kravlede ned under den bløde dyne og bare nød at mærke det bløde sengetøj mod hendes hvide hud.
hun håbede på at den drømmeløse søvn kom hurtigt til hende, men tvivlede.. imens pitch sov lå hun og tænkte på dagens, eller nattens, begivenheder..
først da solen brød horisonten overmandede søvnen hende langsomt.. hun burde egentligt advare pitch om solen, men var for træt til andet end at sove.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Dagen efter
--------------------
Pitch vågnede langsomt ved, at en enkelt solstråle fra den nedgående sol trængte igennem gardinet, og ramte hans øjenlåg. Hans ene vinge bevægede sig langsomt op, og skærmede for den, men han var allerede vågen nu. Han så kort ind på Luciel, hun sov stadig, og var desuden lidt for nøgen til begge hans personligheders smag. Så gik han tilbage, og satte sig igen i sofaen. Han prøvede at finde ud af, hvem han var lige nu, men nåede ikke til noget svar. Han besluttede at finde ud af det, og begyndt at tage sko på.
Gæst- Gæst
luciels stemme var forsovet, og det var tydeligt at hun næsten ikke havde sovet, da pitch begyndte at gå rundt.
- du ved godt at vi plejer at sove om dagen, ikk.. vi er jo ikke så glade for solens lys, som de'r desværre ser ud til at være lidt rigeligt af idag.
luc lænede sig ud og fik fat i en endnu hel t-shirt og trak den over hovedet, før hun igen puttede sig i sin dyne.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
der var sorte render under hendes øjne.
- hvis du går udenfor og jeg er nød til at slæbe dig indenfor igen, så bliver jeg virkeligt sur!
hendes stemme var lidt sur, hun havde knap sovet en time inden pitch vækkede hende. hun stillede kaffepulveret på bordet og lænede sig træt op af døren.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hun tog koppen og stirrede ned i kaffen. hun skar ansigt, og stillede den på bordet.
- prøv selv.. det plejer ikke af påvirke mig så meget, og når det så heller ikke smager gordt så gider jeg faktisk ikke drikke det..
hun skævede til koppen, men så så over på pitch.
- hvad gør du med milla?
hun var stadig ikke rigtigt frisk, men vidste at det var et af de mere kritiske punkter.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hun så et øjeblik skarpt på ham og gøs så, da hun tænkte på hytten. det ønskede hun ikke skulle ske igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
- rolig nu, hvis hun virkeligt elsker dig, skal hun nok accaptere det.
i sit stille sind overvejede luc halvt selv at forvandle milla, bare fot at gøre pitch glad. hun sukkede og lod sig vælte baglæns ned i sofaen med hovedet nedad.
- jeg kan godt forstå at du er forvirret.. men hvis da har spørgsmål om andet end hvordan man forvandler folk skal jeg nok besvare dem så godt jeg kan..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
luc stemme var stille og hun så ikke på pitch imens hun sagde det. hun vidste at der var en ganske stor chance for at milla døde, men sagde ikke noget. til gengæld hvis hun overlevede ville de kunne være sammen. han måtte bestemme sig.. lige meget hvad han gjorde kunne det gå galt, men det kunne gå endnu mere galt hvis han ikke gjorde noget.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Ice Ice baby (Luciel)
» Skoven og søens lyning (Luciel)
» The Play Must Go On! (Luciel)
» En gade i terre P=Luciel
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift