Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Afterparty (Luciel) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Afterparty (Luciel) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Afterparty (Luciel) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Afterparty (Luciel) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Afterparty (Luciel) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Afterparty (Luciel) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Afterparty (Luciel) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Afterparty (Luciel) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Afterparty (Luciel) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Afterparty (Luciel) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Afterparty (Luciel)

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Afterparty (Luciel) - Page 3 Empty Sv: Afterparty (Luciel)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 14:55

Da hun kom ud på gaden igen, havde han sat sig ved caféen igen, ved det bord, pigen havde siddet ved. Han sad og bladrede i menukortet, imens han ærgrede sig over ikke at kunne nyde hverken kaffe eller alkohol på samme måde. Der sad stadig blodrester rundt omkring på hans tøj, men de fleste ignorerede det og troede, det bare var sådan, tøjet så ud. Blodsmagen hang stadig i hans mund, og gav ham lyst til mere, men han ville ikke skuffe Luciel, ikke allerede. Med en elegant bevægelse rejste han sig op, og gik hen imod Luciel.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 16:33

luc gik hen mod pitch og mødte ham henne ved bordet. skæret i hans øjne, havde hun set før..
- er du stadig sulten, pitch..
det var egentligt ikke et spørgsmål, mere en slags bekymret konstatering. hun vidste at de hellere måtte få talt med milla, men det måtte være op til pitch at få det aftalt. hun ville selv være til stede ved mødet, for at forhindre ham i at gøre noget dumt.. det vidste han jo.
det ville være direkte dumt at lade ham være alene med en engel, med sådan en sult.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 16:41

Han forsøgte at forholde sig køligt, men hans stemme var hæs og rystende. "Ja, en smule. Men jeg spiser ikke mere idag. Det lover jeg." Han smilede, men han var ikke ligefrem glad. Blodsmagen hang svagt fast i hans mund, og kaldte på mere. Den vidunderlige følelse af at gennembore en pulsåre, og tømme den fuldstændigt. Rusen, når blodet flød gennem halsen, og klistrede sig til tænderne. Og så den vidunderlige følelse af magt, når han gang på gang overlevede på et andet væsens bekostning. Han måtte have mere. I morgen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 16:48

hun tog godt fat i ham og hev ham ned på en stol ved caféen igen. hun satte sig på den anden stol og så bekymret på ham. hun havde igen problemer med at fornemme hvad han tænkte på.
- vi må have gjordt noget ved din sult! det kan ikke blive ved sådan her!
der var oprigtig bekymring i hendes blik.. han var jo et af hendes væsner, så det var vel også lidt hendes ansvar.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 16:56

Han satte sig frivilligt, og så på hende. "Jeg ved det godt. Jeg håber på, det forsvinder lidt, hvis jeg bare lader være med at spise, når jeg er sulten." I virkeligheden tænkte han på noget helt andet, nemlig pigen på den anden side af gaden. En kondiløber, med pulserende blodårer... Han så igen på Luciel. "Men ellers bliver jeg vel bare nødt til at stjæle fra en blodbank eller noget?" Han var allerede i gang med at planlægge, først kondiløberen, så blodbanken.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 21:14

hun løftede et øjenbryn da hun så på ham.
- det lyder lidt.. desperat synes jeg.
hun så koldt på ham... det var virkeligt nødvendigt at finde et svar på den blodtørst.. snart!
med et ligyldigt blik så hun ind på caféen.. på alle menneskerne. hun kunne dufte deres blod, men havde ingen problemer med at styre sig. prøvede gysende at forstille sig hvordan det var at have såan en sult som den unge vampyr overfor hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum