Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Never forget ... - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Never forget ... - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Never forget ... - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Never forget ... - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Never forget ... - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Never forget ... - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Never forget ... - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Never forget ... - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Never forget ... - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Never forget ... - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Never forget ...

2 deltagere

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Never forget ... - Page 4 Empty Sv: Never forget ...

Indlæg af Matic Fre 17 Aug 2012 - 22:58

''Selvfølgelig er der det, og jeg er ikke den eneste.''

Han kyssede hende blidt på kinden og trak så underbukser og bukser på. Han smilede til hende og smed hendes tøj over til hende, da det nok var en god ide at få noget tøj på...

''Vil du med ud på en lille gå tur? For ligesom at vi ikke bare skilles direkte efter sex.''

Han håbede virkelig hun ville, da det ville give en langt bedre stemning i mellem dem.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Antal indlæg : 1131

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Wyatt Moore Fre 17 Aug 2012 - 23:01

Ally tog din trøje, sine trusser og sine shorts på igen og nikkede så stille imens hun rejste sig op. Hun havde en underlig fornemmelse i sit underliv og følte sig næsten en smule øm at hun rejste sig. Hun tog sin mobil op af lommen, stadig ingenting. Hun rystede sit hår et par gange for sang, og prøvede let at sætte det nogenlunde normalt, hendes hår betød alt for hende så at der kom sand imellem det var ikke umilbart det hun varr den største fan af i verden.

"Hvor går vi hen?" sagde hun og smilede til ham imens hun gik op på stien bag stranden så hun ikke gik mere sand underlige steder end hun allerede havde:"altså jeg bor tyve minutter den vej" sagde hun og pegede ind igennem skoven:"Så du kan følge mig hjemad hvis du gider?" sagde hun og kiggede på klokken, det var nok også meget godt hun fik sovet inden skolen næste dag - og arbejde.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 462

Indlæg af Matic Lør 18 Aug 2012 - 10:56

''Det ved jeg ikke, jeg plejer bare at gå rundt som det passer mig...''

Han smilede bare stille og nikkede så bare til at de godt kunne gå hjem mod hende og han så kunne følge hende hjem. Som en klasisk date af skole elever, han grinede lidt over at det var det, det mindede mest om.

''Det lyder fint nok.''

Han fulgte hende bare stille og det varede dog heller ikke længe før de nåede frem til der hvor hun boede. Matic overvejede om han skulle blive lidt eller om han bare skulle tage hjem...

''Sådan?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Wyatt Moore Lør 18 Aug 2012 - 12:11

Ally smilede bare stille til ham da de landede ude foran det høje kollegie kompleks hun boede i. Det var en masse små lejligheder, alle med unge studerende som hende selv.

Hun kiggede en smule akavet på ham og vidste ikke helt om hun skulle sige eller gøre noget:"Det gør jeg ud fra?" sagde hun stille og smilede til ham:"Har du en mobil?" sagde hun som en hentydning til om hun kunne få hans nummer så de kunne snakke sammen igen, hun vidste ikek hvor high-tec vampyre var nu om dage.. han havde jo allerede overgået hendes forventninger:"HVis du altså gider glo på mig igen" drillede hun og rakte let tunge.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Indlæg af Matic Lør 18 Aug 2012 - 12:23

Han smilede bare stille, men brød sig ikke om stemningen da den virkede meget akavet. Han lagde derfor stille hovedet på skrå... Han havde en aftal med madison om at han var hjemme så hun vidste han var i sikkerhed når dagen brød frem så han kunne ikke lige overnatte...

''Ja selvfølgelig...''

Han hev en mobil op af lommen og vendte den rundt og gav hende den... bag på telefonen stod hans nummer da han var virkelig dårlig til at huske sit eget nummer...

''Og det kommer så sandelig an på mængden af tøj...''

Han sagde det drillende og useriøst.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Wyatt Moore Lør 18 Aug 2012 - 21:09

Ally skrev sit nummer ind i sin iphone, så havde hun da nummeret på nogle der ikke var fra et andet lang eller fra den anden side af jorden.

Hun smilede stille og rødmede en smule da han kom med hans lettere flabede bemærkning."Du er ikke så lidt fræk hva?" drillede hun og blinkede flabet til ham imens hun kærligt skubbede til ham og gav ham sin mobil tilbage.

Hun kiggede op imod sin lejlighed og vidste ikke helt hvad hun skulle invitere ham op eller ej:"Sååh vil du?" sagde hun og pegede op imood lejligheds komplekset:"Eller?" sagde hun med et lille smil, det var ret rart at tale med ham uden at føle sig helt så genert for hun blødte ofte en smule op når hun bare havde kendt folk i lidt tid.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Indlæg af Matic Lør 18 Aug 2012 - 21:14

''Undskyld jeg er opdraget sådan...''

Han smilede stille til hende, og da hun gav ham hans telefon skulle han lige til at gå men da hun hentydede til om han ville med op, vendte han rundt og nikkede til hende med et varmt smil...

''Selvfølgelig vil jeg gerne det...''

Han gik stille med hende op til hendes lejlighed, og spurgte så stille, da han jo havde sand over det meste af kroppen...

''Har du et bad?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Wyatt Moore Lør 18 Aug 2012 - 21:22

Ally smilede let for sig selv og hævede en smule flabet øjnbrynet:"Nej det har jeg ikke..." grinede hun let:"Du ved vi mennesker vi bader ikke og sådan noget... Det er vi alt for civiliserede til" drillede hun og åbnede døren indtil opgangen imens hun gik op af trapperne.

Hun gik på 2. sal og ind i en lille studielejlighed. Der var en lille gang, et lille køkken, badeværelse og også stuen/soveværelset som vel var omkring 20 kvm, der var et spisebord også en dobbeltseng med fint lyserødt sengetøj i ægte pige stil. På væggende var der malerier, faktisk nogle som hun selv havde lavet. Pænt ryddet op:"Bare føl dig hjemme" sagde hun og smed sig på sengen med et stort suk, nu kunne hun efterhånden godt mærke trætheden slå til.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Indlæg af Matic Lør 18 Aug 2012 - 21:25

''Okay... Så du har intet imod at jeg stiller mig nøgen i stuen og vasker mig selv med en spand vand?''

Han smilede skævt til hende. Han kunne godt finde på det hvis hun bad ham om at det ville hun gerne have. Han havde jo intet imod at hun kunne sidde og se på ham nøgen hvis hun ville...

Han gik bare stille med hende oven på og smilede stille da hun sagde at han bare kunne føle sig hjemme. Det var ikke lige det han havde regnet med at hun boede i. Han havde nok nærmere forventet en virkelig stor lejlig på et sted mellem 70 og 120 kvadratmeter...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Wyatt Moore Lør 18 Aug 2012 - 21:29

Ally grinede af ham:"Jeg tror mit gulvtæppe bliver en smule ked af det så" sagde hun og kiggede over på ham, det var ret rart at snakke med ham, han havde humor og han var bare et behageligt selskab at have og hun var da glad for at hun havde mdødt en person som ham.

"Jeg burde også gå i bad" sagde hun og satte sig op igen og kiggede let på sit lange lyse hår:"Jeg har sand alle de forkerte steder" sagde hun med et let kækt smil og kiggede så op på ham og var mere end glad for at facaderne var faldet ned hvor de plejede at være når hun kendte folk:"Men jeg oooorker det bare ikke" sagde hun og lod sig falde bagover i sengen igen, hun kunne slet ikke overskue at rejse sig op og gå ud på badeværelset.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Indlæg af Matic Lør 18 Aug 2012 - 21:35

''Jeg kan da godt slæbe dig derud og vaske dig hvis du gerne vil have mig til det?''

Han spurgte hende ganske stille. Han smilede også skævt til hende og gik over til hendes seng, hvor han stille smilede til hende, og lænede sig ind over hende...

''Hvad siger du til det? Du skal ikke arbejde for at blive ren...''

Han kyssede hende stille ned af halsen, og aede hende over siden. Han løftede hende op, og bar hende ud på det nok meget lille badeværelse, hvor han så bare begyndte at klæde hende af...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Wyatt Moore Lør 18 Aug 2012 - 21:43

Ally grinede let da han løftede hende op og puttede hendes hoved ind til hans skulder og da han begyndte at klæde hende af på badeværelset smilede hun bare stille til ham:"Det er sørme service" sagde hun bare og mærkede hvordan hun let rødmede igen da hun kiggede ned af sin krop:"Jeg ved godt jeg ikke er så forfærdelig køn" sagde hun og smilede let.

Hun så vel meget normal ud af en pige at være, hendes b skål var dog ikke helt så stor som hun ønskede sig men derudover var det de mest basale små underlige pigeting hun ikke kunne lide ved sig selv. Da han havde klædt hende af tændt hun for bruseren bag ved hende, der var ikke særligt meget plads, men det var jo også en lille lejlighed.

Hun kom med et rart suk da hun mærkede det varm vand ramme hendes krop og hun kunne se på jorden hvordan at sand og skidt fløj af hende, men i hendes trusser kunne man også se en smule blod og beviset for at hun altså havde fået taget sin mødom.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Indlæg af Matic Lør 18 Aug 2012 - 21:52

''Tro mig smukke... Jeg havde ikke gjort noget med dig hvis ikke du så godt ud1 Jeg har altså en høj standard...''

Han smed sit eget tøj og trods at der ikke var meget plads gik han bare ind i badet til hende og gav sig til at rengøre hendes krop... Han startede med at regngøre hende omrking armene og det nederste af benene og ryggen... Han bevægede sig dog langsomt tættere på de mere intime og private områder...

''Du siger bare til hvis jeg er for meget ikke?''

Han kyssede hende blidt ned af halsen, imens hans hænder baregled, ja nærmest flød rundt på ehndes krop og fjerende det skidt han kunne finde, og til sidst manglede han kun fronten af hendes torso og så hendes underliv... Han nussede hedne stille over maven...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Wyatt Moore Lør 18 Aug 2012 - 22:01

Ally smilede bare stille for sig selv da han endnu engnag komplimenterede ham, hun kunne efterhånden virkeligt godt lide ham og hun nød bare hans hænder der gled rundt på hendes krop.

"Det er helt fint" sagde hun bare og smilede stille imens hun let kyssede hans bryst. Han var et hoved højere end hende, men nu havde hun også altid fået at vide at hun var en lille lort, og well, det var hun jo også, men derfor var hun alligevel ikke så stor fan af at gå i høje sko.

Hun sæbede sit hår ind i shampoo og skyllede det langsomt ud igen:"Jeg kommer aldrig op i skole" grinede hun bare, hun turde slet ikke gætte på hvad klokken var, men hun kunne godt fornemme at hun ikke fik ret mange timers søvn.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Indlæg af Matic Lør 18 Aug 2012 - 22:15

Han fingre og hænder blev bare ved med at glide rundt på ehnde, mens han stille lyttede til hvad det var hun sagde til ham... Hun ville ikke få ret meget søvn? Skulle han måske bare tage hjem så hun kunne få sovet?

''Skal jeg smutte lige efter badet? Så du kan få sovet?''

Hans ene hånd begyndte nu at rengøre ehdnes bryst og den anden tog sig af hendes underliv. Han stod bare og kærtegnede og nussede hende bryst og underliv, indtil begge dele var ren der masserede han så hendes bryst, og lod to finge glide op i hende...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Wyatt Moore Lør 18 Aug 2012 - 22:26

Ally smilede let til ham:"Du skal vel også sove?" sagde hun og lod et par fingre berøre hans bryst."Og altså jeg har plads til to" sagde hun bare som en lille hentydning.

Da hun mærkede hans fingre i sit underliv rødmede hun let og kiggede ned i jorden imens hun gik en smule tættere på ham, men kiggede dog ikke på ham, hun syntes det var en smule pinligt, men også ganske rart. Hun havde begge sine hænder hvilet på hans brystkasse og hun valgte stille at kysse den og lukkede roligt øjnene uden rigtigt at sige noget, hun kunne ikke rigtigt, hun følte sig en smule mundlam og nød bare ham kombineret med det varme vand.

Hun smilede imellem de små kys og lod varm luft komme ud imellem hendes læber og let sukkede, næsten halvt stønnede imod hans brystkasse.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Indlæg af Matic Lør 18 Aug 2012 - 22:46

Han stoppede og slap hende så helt efter lidt tid. Han stod så bare og så på hende. Lidt for at se hvordan hun havde det med det der var sket, men også for at finde ud af om hun ville have mere...

Han stod bare sådan men lagde stille armen om hende, så han stadig holdt en smule om hende, og han nød bare at være sammen med nogen igen... Det var rart han elskede altid den følelse, at være sammen med en ny kvinde...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Wyatt Moore Lør 18 Aug 2012 - 22:50

Ally smilede stille også selvom han stoppede og lagde armene omkring ham imens hun lagde hovedet indtil has bryst, det var en smule rart bare at stå tæt op af nogen, hun følte sig tryg på en helt anderledes måde end hun ellers gjorde.

Efter et lille stykke tid kiggede hun bare op på ham og kiggede en smule drillende på ham:"Hvor mange gode tricks kan jeg nå at læse på..." hun skulede til uret der hang over døren ind til badeværelset:"3 time?" sagde hun med et flabet grin og slukkede for vandet imens hun trådte hun af badet og tog et hvidt håndklæde omkring sig imen hun smed et over i hovedet på ham med et drillende blik.

Hun tog en smule deo på under armene og børstede let sit hår foran spejlet så det ikke blev uglet, og man kunne nu rigtigt se hendes lyse krøller.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Indlæg af Matic Lør 18 Aug 2012 - 22:58

''Det kommer skam helt an på hvor avanceret, og inden for hvilke emner du gerne vil lære noget?''

Han smilede stille og tog bare det håndklæde hun smed over til ham om livet på sig selv og fulgte så hende med blikket inden hans tille gik over til hende, og lagde sine arme om hende...

''hvad er det jeg skal lære dig? At tilfredsstille en fyr?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Wyatt Moore Lør 18 Aug 2012 - 23:03

Ally smilede stille da hun mærkede hans arme omkring sig og hun lagde stille hårbørsten på bordet foran sig med et lille smil:"Det må du om" sagde hun og kiggede på ham igennem spejlet."Hvad du nu har lyst til" sagde hun bare og smilede.

Hun kiggede på sit eget spejlbilled og så også at hendes make-up nu næsten var vasket af sammen med skidt og sand, det var nu ret rart at føle sig en smule ren og egentligt også at komme hjem i varmen, hun kunne godt mærke hun var blevet en smule kold på vejen hjem.

Hun lænede stille sit hoved tilbage imod ham og vidste ikke helt hvad hun skulle gøre af sig selv, hun vidste jo ikke så forfærdeligt meget om noget sm helst, men det håbede hun da at hun kom til.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Indlæg af Matic Lør 18 Aug 2012 - 23:08

''Nej jeg vil gerne have at du vælger hvad du kunne tænke dig at lære...''

Han begyndte lige så stille at hive hende med ind i seng, men han havde på fornemmelsen at hun ikke havde den store ide om hvad hun gerne havde lyst til at skulle lære så han lagde sig bare ned på sengen og smilede stille til hende...

''Hvis jeg nu ligger her, og ved jeg har lyst... Hvad ville du så kunne tænke dig at gøre ved mig?''

Han så stille på hende...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Wyatt Moore Lør 18 Aug 2012 - 23:15

Ally rødmede da han lagde sig ned på sengen og hun strøg let sit hår om bag det ene øre:"Jeg øhm... jeg ved det ikke" sagde hun bare og smilede stille imens hendes hoved blev rød som en vandmelon:"Jeg ville umilbart sige kysse dig, men jeg tror ikke helt det er det rigtige svar" sagde hun bare med et lille diskret smil.

Hun anede ikke noget som helst og hun anede slet ikke hvad hun havde lyst til at lære og hvad hun ikke havde, hun kom fra en kultur hvor folk ikke talte meget om sådan nogle ting og hun vidste derfor ikke helt hvad mulighederne var, for når hendes veninder talte om sex var det aldrig så meget i deltajer, det var mere hvem, hvor og hvor længe der var de interessante taleemner, og ikke alt det andet.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Indlæg af Matic Lør 18 Aug 2012 - 23:19

''Lad være med at tænke på hvad der er forkert eller rigtigt... bare gør hvad dine lyster og instinkter fortæller dig at gøre...''

Han blev bare liggende. Han havde ikke ligefrem den store lyst til at skulle til at sige præcis hvordan hun skulle gøre alting. Hvordan hun skulle behandle ham eller noget i den stil, altså ihvertfald ikke før han vidste hvad han faktisk havde med at gøre...

''Bare gør lige det du har lyst til...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Wyatt Moore Lør 18 Aug 2012 - 23:26

Ally smilede stille og kissede så overpå ham igen, inde i hendes hoved var alt bare en stor pærevælding lige nu og hun anede ikke hvad hun skulle gøre. Hun sad derfor et par sekunder og bare lige samlede sig selv, hvorefter hun rejste sig op og lukkede gardinerne fra vinduet, naboerne behøvede ikke kigge med... Hun lod så sit håndklæde falde til jorden med en stille lyd og gik hen og lagde sig ved siden af Matic i sengen:"Men hvad kan du godt lide?" sagde hun stille og kyssede hans hals med små blide kys og hans kraveben imens hun løsnede hans håndklæde med en smule fumlen som var et tydeligt tegn på at hendes nervøsitet så småt var kommet tilbage.

Hun lod stille din hånd glide fra hans bryst og ned til hans lem som hun stille kærtegnede, det måtte han da kunnelide lidt når han havde bedt hende om det på stranden. Hun tog ikke fat omkring den, men kærtegnede den blot med sine fingerspider imens hun stille placerede små kys på hans bryst og kraveben.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Indlæg af Matic Søn 19 Aug 2012 - 1:37

Han sagde intet og da slet ikke da hun endelig tog sig sammen til at gå i gang med noget. Han nød det bare og sukkede nydende over hendes blide berøringer... Han var jo typen der godt kunne lide det på den stille rolige måde, lige så meget som han kunne lide det hårdt og hurtigt...

''Det her... Kan jeg lide...''

Han smilede stille til hende, og lagde bare og nød det... Forsøgte bare at gemme følelsen... Sidst han havde følt sådan var da han havde været sammen med aubrei...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum