Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Never forget ... - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Never forget ... - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Never forget ... - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Never forget ... - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Never forget ... - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Never forget ... - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Never forget ... - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Never forget ... - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Never forget ... - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Never forget ... - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Never forget ...

2 deltagere

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Never forget ... - Page 2 Empty Sv: Never forget ...

Indlæg af Matic Tors 16 Aug 2012 - 16:41

Han havde forventet at hun ville blive skræmt over det. Han rejste sig stille op og gjorde så an til at han ville gå sin vej. Han smilede venligt til hende og bukkede stille for hende. Han ville jo ikke blive hvis hun var utryk ved hans tilstedeværelse...

''Jeg må vidst hellere bare komme videre? Men det var hyggeligt at møde dig.''

Han havde ikke selv den store lyst til at skulle gå, men han ville heller ikke bare blive siddende og sørge for at hun blev totalt ubekvem og bange for noget. Det var virkelig ikke det han ville...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Antal indlæg : 1131

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Wyatt Moore Tors 16 Aug 2012 - 16:45

Ally kiggede på ham da han ville gå og kunne så mærke hvordan hun pludseligt følte at helte verden blev større:"Nå jamen..Øhm.. Okay" sagde hun som var hun en smule skuffet over at han ville gå fra hende, han var hyggeligt selskab og lige nu var hun faktisk ikke så glad for at sidde alene, det var bare så.. mørkt..

"Du vil ikke blive lidt?" sagde hun bare og smilede let til ham i håb om at han ville sætte sig ned igen, ikke fordi, hun var ved at dø ved tanken om at han var vampyr, men sagde itnet:"Sååh... De der tænder... De er ægte" sagde hun og lænede sig let frem:"Prøv at smil" sagde hun og i håb om at han ville gøre det ville hun let prikke til dem for at sikre sig de ikke var af plastic, hun havde jo aldrig mødt en ægte vampyr før.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 462

Indlæg af Matic Tors 16 Aug 2012 - 16:50

Da hun svarede med et lidt langtrukkent okay, nåede han lige at tage et par skridt inden hun spurgte om han ikke ville blive lidt, og han satte sig bare ned ganske stille. Han blev ens mule overrasket over hendes spørgsmål... Han nikkede...

''Ja de er lige så ægte som resten af dem...''

Han åbnede stille munden da hun bad ham om det, og han lod hende bare røre, men trak dog hurtigt sig lidt væk fra hende, det var lidt underligt at hun gjorde sådan noget... Han havde ikke lige forventet...

''Fascinerer de dig? Og bare rolig jeg bider dig ikke... Dog mest fordi jeg ikke bare kan...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Wyatt Moore Tors 16 Aug 2012 - 16:53

Ally smilede og rødmede let da han spurgte om de facinerede hende."Lidt" sagde hun og satte sig så normalt igen:"Undskyld men jeg har bare aldrig set en rigtig vampyr før" sagde hun så og konstaterede at han jo ret meget lignede alle andre. HUn havde bare hørt så meget om dem, men aldrig helt taget stilling til dem.

"Gør det noget?" spurgte hun stille og strakte sine ben, hun håbede ikke at hun det ville gøre ham noget at hun var facinerede af hans fangs og lige nu skuede hun let til ham som forventede hun at hun også pludseligt ville opdage at der kom flavremus ud af ørene eller noget.

Hun smilede stille til ham og lagde hovedet på skrå.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Indlæg af Matic Tors 16 Aug 2012 - 16:58

''Hvor kommer du egentligt fra?''

Han kiggede stille på hende og smilede lidt, og kunne nu ikke lade være med konstant at vise hans tænder når han smilede... Han vidste jo at hun var fascineret af dem... Og en fascineret kvinde var langt nemmere at lokke med...

''Nej nej... Det er skam helt fint...''

Han smilede lidt til hende, og satte sig ellers bare lidt bedre til rette, og lagde en hånd på hendes ben lige under knæet... Han vidste ikke hvad han mere skulle gøre...

''Kunne du så tænke dig at prøve at blive bidt? Og nej du forvandles ikke af det...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Wyatt Moore Tors 16 Aug 2012 - 17:08

"Los angeles" smilede hun som svar på hans spørgsmål:"Men jeg havde brug for at komme lidt væk... langt væk!" sagde hun bare med en stille stemme. Hun var træt af sine forældre og hun var træt af de folk hun gik i skole med, nu ville hun bare gerne være sig selv.

Ally stirrede på hans hånd der lå på hendes ben og hun mærkede hvordan hendes mave snurrede sig sammen som havde hun næsten lidt sommerfugle i maven over at en dreng rørte ved hendes ben og det var tydeligt at hun rødmede."Gør det ikke ondt?" sagde den naive side af hende imens hun kiggede på hans tænder. hendes grønne øjne strålede næsten op i natten og hendes bare ben var så fint brune og stod i kontrast til det lyde år. Hendes løse sweater hang nedover den ene skulder i ægte L.A skater stil og hendes trøje gik halvvejs nedpå hendes lår, også var der naturligvis de røde converse sko der satte prikken over i'et.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Indlæg af Matic Tors 16 Aug 2012 - 23:00

''Og det ligger helt præcist hvor?''

Han lød sikkert ret dumt men han havde ikke normalt brug for at vide den slags, og nogle gange var det også bare nemmere at starte en samtale ved at spørge ind til ting...

''For nogle gør det ondt... Andre kan lide det...''

Han kiggede stille på hende, og hans hånd gled en smule længere op af hendes ben. Han kunne ikke modstå fristelsen bag at have en pige hos sig. Han kunne ikke lade være med at se dem som et smukt væsen som han egentligt gerne ville hive med i seng.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Wyatt Moore Tors 16 Aug 2012 - 23:06

"USA" sagde hun og smilede til ham:"Du ved... Kæææmpe kontinent" sagde hun og smilede let, hun kunne godt ldie USA og hun elskede sin hjemby og faktisk så savnede hun den vel også en hel del.

Ally kiggede ned på hans hånd da de flyttede sig, men sagde ikke noget som helst, men mærkede blot hvordan hendes mave kildede, det var ikke nervøsitet, men det var alligevel noget derhen af, ikke fordii hun frygtede ham men... Det føltes vel nærmest helt rart:"Jamen.. Du må gerne prøve så" sagde hun og kiggede på ham med uskyldige øjne, hun var altid meget nysgerrig til at prøve nye ting og det faktum at han var vampyr facinerede hende så tilpas meget at hun ikke kunne modstå at lade ham prøve:"Men nu lover du jeg ikke ender som en?" sagde hun og pegede let skeptisk på ham.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Indlæg af Matic Tors 16 Aug 2012 - 23:27

''Ahhh... NU er jeg med...''

Hun lod ham faktisk drikke af hende... Hvad skete der lige der. Det var nok ikke ligefrem det han havde forventet hun ville. Han lænede sig dog stille frem mod hende, da hun så sagde noget mere...

''Kun hvis jeg får dit hjerte til at stoppe, og derefter fodre dig med mit eget... Så længe jeg ikke taget for meget sker der intet...''

Han satte meget forsigtigt tænderne i hende, sådan at det ikke burde gøre ond, og han drak en smule af hende, mens han hånd gled længere op af hendes ben, og han lagde hende stille ned...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Wyatt Moore Tors 16 Aug 2012 - 23:33

Ally sad helt stiv af stræk og alligevel med et eftertænksom blik da han bed hende og hun mærkede hvordan hendes hjerte slog et slag over. Hun kunne godt mærke det og det gjorde en smule ondt, men ikke så meget at hun trak sig væk eller sagde noget, tværdimod så sad hun helt stille og prøvede at mærke efter inde i sig selv hvordan det føltes. Smerten var til at holde ud og hun smilede endda en smule da han stille slap hende igen.

Hun lagde sig stille på ryggen og glemte et øjeblik alt om hendes hår som hun ellers var typen de altid passede på, men lige nu var hendes naive 17 årige blik endnu ikke helt sikker på hvad præcist foregik og vidste ikke om hun nu lå for at han bedre kunne komme til at drikke, den ømhed der kom fra hendes hals og hans tænder fik hende til nærmest ikke at bemærke hans hånd der vandrede en smule videre og hun lå bare stille, ikke bange, men nærmere en smule eftertænksom og mærkede hans stille bid, vampyr... Det var nu ret sejt.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Indlæg af Matic Tors 16 Aug 2012 - 23:38

Da han havde fået hende lagt ned slap han stille biddet og satte sig op igen. Han måtte også kunne lade kvinder være... Han måtte lære sig selv at det ikke altid var sex det handlede om. Han måtte begynde at holde sig selv i en lidt kortere snor, og det havde han skam også tænkt sig at gøre nu...

''Havde du egentligt planer?''

Han smilede skævt og spillede lidt dårlig til at huske... Han havde virkelig nydt hendes blod... Blodet fra en jomfru var nu altså noget af det bedste, som om noget af deres uskyld gjorde deres blod sødere og mere velsmagene...

''Og hvordan var det nu? Kæreste?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Wyatt Moore Tors 16 Aug 2012 - 23:45

Ally kiggede en smule undrende på Matic da han satte sig op, ligesom forid at han virkede lidt som, noget var galt...:"Er du OK?" sagde hun bare og håbede ikke han havde fået det dårligt, måske der var noget galt med hendes blod som han ikke kunne tåle? det håbede hun ikke.

"Ikke en eneste... udover skole klokken otte" sagde hun med et lille smil og kiggede endnu på ham med hovedet på skrå og håbede ikke at han nu ville gå endnu engang:"Og nej.. Stadig ingen kæreste, intet" sagde hun bare og rykkede så hen imod ham og lagde bekymret en hånd imod hans pande."Er du sikker på du har det godt?" sagde hun og kiggede stille på ham uden at vide om hun skulle gøre noget - eller om hun måske havde gjort noget forkert.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Indlæg af Matic Tors 16 Aug 2012 - 23:52

''Ja jeg har det skam helt fint.''

Han smilede oprigtigt og venligt til hende. Han sad bare og lyttede til hende der svarede på hans spørgsmål. Svarede ham helt logisk og oprigtigt hvilket egentligt var utroligt rart... Han nød lidt at der var en uskyldig atmosfære imellem dem...

''Ja... Der er virkelig ikke noget galt...''

Han kiggede lidt udover vandet.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Wyatt Moore Tors 16 Aug 2012 - 23:55

"Okay" sagde hun bare og vidste så ikke helt hvad mere hun skulle sige, hun var bare chokeret over hans opførsel de gik fra at ligge hende ned i sandet da han bed hende til nu at have hænderne ved sig selv og kigge udover vandet. Men på den anden side, så mente hun jo i forvejen ikke godt om sig selv, så det var okay hvis han heller ikke gad bruge tid på hende mere, dog holde hun alle sine tanker for sig selv.

"Sååh..." sagde hun og prøvede ihærdigt i sit eget hoved at finde på noget fornuftigt at sige, men hun anede overhovedet ikke hvad og de gik flere sekunder før der kom noget som helt ud af hende."Er du glad for at bo her?" sagde hu så endeligt og kiggede bare over på ham uden at vide hvad hun helt skulle sige eller gøre.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Indlæg af Matic Fre 17 Aug 2012 - 0:58

''Ja det er faktisk et dejligt sted... Mange smukke piger som dig selv...''

Han smilede venligt og endnu engang kunne han ikke lade være med at snakke om det at hun var jomfru, fortælle ehnde noget der måske gjorde at hun havde det bedre med det... Han måtte inrømme noget ved det dog...

''Ally... Du skal altså virkelig ikke være ked af at være jomfru... Det kan faktisk gøre dig meget atraktiv da det vidner om at du ikke er billig, og så er der nogle som mig selv der faktisk finder selve den del at du er jomfru ret atraktiv.''

Han smilede stille...

''For ikke at tale om dit blod...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Wyatt Moore Fre 17 Aug 2012 - 1:06

Ally smilede en smule genert og lod hendes lyse hår glide om bag hendes øre imens hun let kiggede på ham:"Tak" sage hun bare da han endnu engang komplimenterede hende, hun kunne godt mærke han efterhånden havde charmeret sig en smule ind på hende og de mange søde ord gjorde næsten at hun fik et mindre crush på ham, ganske simpelt fordi hun aldrig havde fået så søde ord stukket i hovedet før, så det gjorde hende en smule varm indeni.

"Ja det prøver jeg også at sige til mig selv" sagde hun og nikkede:"Men jeg tror måske bare det er for sent..." sagde hun og pillede lidt ved en gren der lå et tykke fra hende."Jeg mener drenge vil have sexede piger med flotte bryster der ved hvad de laver, ikke generte 17 årige pige who doesn't have a clue" sagde hun bare og smilede let til ham som ville hun sige tak for hans ellers venlige forsøg. HUn havde lyst til at drikke sig i hegnet lige nu, for det kendte hun da i det mindste til, at drikke... Så meget 17årig var hun da, fester. Men endnu ikke i det nye land, for hun havde jo ingen at feste med."Fester du aldrig?" sagde hun og kiggede på ham:"Jeg festede meget hjemme i LA, men jeg kender jo ingen her" sagde hun med et lille smil.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Indlæg af Matic Fre 17 Aug 2012 - 1:37

''Okay for det første... Du er sexet smukke... For det andet, nogle mænd kan faktisk lide at, hvad skal man sige, lære en pige op... Og tro mig der er altså også mange drenge på din egen alder der ikke har haft sex... Jeg havde ikke sex før jeg fyldte de 20...''

Han smilede stille til hende og kunne ikke helt lade hende være mere, og lagde igen sin hånd på hendes ben, der hvor hans hånd havde lagt sidst. Han smilede bare forsigtigt til hende, mens han bare fik sagt noget som svar på hendes spørgsmål...

''Ihvertfald ikke med alkohol... Bliver alligevel ikke rigtigt fuld grundet min døde krop...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Wyatt Moore Fre 17 Aug 2012 - 1:42

Ally smilede bare til ham og nikkede så:"Jeg ville virkeligt ønske at jeg troede på dig" sagde hun som slut til hans sætning, hun ville virkeligt gerne tro på at det hele var sådan, men de drenge hun havde mødt og kendte havde bestemt ikke samme tankegang som ham og flere gange havde hun bare løjet med hendes veninder og sagt at hun havde haft sex mange gange fordi hun ikke orkede ydmydelsen.

Denne gang kiggede hun ikke ned på hans hånd da han lagde den men smilede og fik en smule røde kinder."Aw..." sagde hun som mente hun det han sagde var helt trist:"Det er jeg ked af, en god fest er ellers altid sjov" smilede hun og huskede de mange sjove og mærkelige oplevelser hun havde fra diverse fester:"Da jeg var 15 var der en dreng der forsøgte at voldtage mig til en fest så tror måske bare altid har været lidt skræmt" sagde hun og kiggede kort ned i sandet."Jeg har faktisk aldrig fortalt det til nogle" sagde hun og smilede let til ham:"Men det er længe siden" sagde hun og lagde hendes hoved op af hans skulder i al venlighed.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Indlæg af Matic Fre 17 Aug 2012 - 12:09

Han kiggede en smule undrende på hende, over at hun ikke troede på ham. Hvorfor ville hun ikke tro på at der var folk der var sådan? Han sad jo lige der foran hende, eller rettere ved siden af hende og han var altså lidt over i at være sådan, så derfor vidste han at de eksisterede.

''Jeg er selv sådan... Så jeg ved det er sandt.''

Han kunne godt se at det var sjovt at feste, men han drak bare ikke. Han rørte faktisk slet ikke alkohol, eller jo han gjorde det men han fik intet ud af det...

''Man kan sagtens have det sjovt uden alkohol?''

*Fuck dig! Fuck dig langt væk Karni!*

Han aede hende stille ned af håret og aede hendes ben, hvor hans hånd endnu engang rykkede længere op af det...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Wyatt Moore Fre 17 Aug 2012 - 13:21

Hun smilede let uskyldigt til ham, hun prøvede at overbevise sig selv om at han talte sandt, men når hun ikke ligefrem var vandt til det så gjorde det, det også en smule mere svært at tro på:"Tjah det kan man vel" sagde hun og smilede let, hun var bare ikke så god til at have det sjovt uden alkohol fordi hendes irriterende generthed ofte stoppede hende og gjorde hende uinterressant i forhold til når hun lige have fået et par drinks.

"Du virker som en rigtig sød fyr" sagde hun bare med et lille smil imens hun mærkede hans hånd imod hendes lange hår, hun følte sig næsten helt tryllebundet af ham, nok fordi han var den første dreng eller mand, der nogensinde havde vist interesse for hende:"Men når man er en smule genert gør alkohol bare alt meget sjovere" sagde hun imens hun stadig sad lænet op af ham:"Også er det sjovt" sagde hun og nød egentligt lige nu hans kærlige og omsorgsfulde berøringer.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Indlæg af Matic Fre 17 Aug 2012 - 13:26

''Man kan sagtens have det sjovt uden alkohol... Og også uden de helt store fester og den slags.''

Han smilede stille og hadede igen sin tidligere herskerinde for at have ændret hans tankegang fra at være rimelig uskyldig til altid at se efter hvor den næste scoring var og hvordan det skulle klares...

''Tak... Og du er en sød, smuk og sexet pige.''

Hans hånd gled længere op af hendes ben imens han stadig aede hende over håret. Han vidste ikke om hun vidste hvad det var han faktisk havde gang i...

''Der er nu mange måder man også kan have det sjovt på...''

Han kyssede hende blidt på hovedet, mens hans hånd gled længere op af hendes lår og lidt ned på hendes inderlår.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Wyatt Moore Fre 17 Aug 2012 - 13:40

Ally smilede til ham og nikkede så let:"Det er bare ikke nemt når man er så genert" sagde hun, i det mindste vidste hun godt at hun var genert og hun kæmpede virkeligt meget med det, og det va da også blevet bedre, men hun ville ønske at hun var typen der bare sprang åben hen i folks arme og sagde hej til dem.

"Tak" sagde hun bare stille og tog sit hoved væk fra hans skulder så hun let kunne kigge på ham:"Du er heller ikke værst" sagde hun med et lille drillende smil og stivnede næsten da han placerede sine læber på sin hoved, ikke fordi at hun var bange, men fordi at fysisk berøring var noget hun var meget dårlig til at følte sig en smule utilpas ved. Men faktum var at hun lige nu fandt det ganske rart og hyggeligt at sidde med en der talte så pænt om hende og det gjorde hende vel en smule blind for hans tilnærmelser, men det gjorde hende intet og det var vel det vigtigste.

Hun mærkede en kildende fornemmelse i sin mave da hans hånd gled længere om og følte hendes inderlår og hun grinede let af hans ord:"Virkeligt?" sagde hun med en lille mistænksom med smilende stemme.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Indlæg af Matic Fre 17 Aug 2012 - 13:51

Han vidste ikke hvad han skulle sige til det med at hun var genert, så han sad bare og overvejede det og han kom dog også til sidst på noget som han kunne sige til hende.

''Men du har ikke nogen grund til at være genert... Du er jo smuk, sexet, lækker, sød...''

Han kunne ikke lade være med det, og han kunne heller ikke helt lade være med at kysse hende igen kyssede hende stille på halsen, og lagde hende langsomt og blidt ned på ryggen...

''Ja... to personer er skam nok til at lave noget der kan være virkelig sjovt...''

Hans nussede hende der hvor hans hånd lå...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Wyatt Moore Fre 17 Aug 2012 - 14:07

Ally smilede bare da han komplimenterede hende endnu engang og hun vidste slet ikke hvad hun skulle sige, men hun kunne lide det, det gjorde hende en smule selvsikker og vel også tryg at han faktisk kunne lide hende, for der var aldrig nogensinde en dreng der havde talt så pænt til hende før og det var vel også derfor han facinerede hende sådan.

Ally kunne stadig mærke hendes mave der snørrede sig sammen meget tydeligt, men på en helt behagelig måde da hun igen blidt landede i sandet og mærkede hans læber der let vandrede:"Matic..." sagde hun og skulle til at spørgede hvad han lavede, da hans næste sætning så fik pæren til at ringe og hun sagde derefter ikke mere:"Nu skal du altså ikke tro at jeg er billig" sagde hun med et lille smil, det virkede nok en smule billigt at en 17årig jomfru fra USA lå sammen med en dreng den første gang hun havde mødt ham. Men hun sagde så ikke mere og lod bare sin hånd blidt ae den arm der aede hendes lår, hun følte sig ret så akavet og anede ikke hvad hun skulle gøre. En del af hende havde lyst til at skubbe ham væk og en del af hende havde lyst til at lade ham blive ved, så derfor aede hun bare stille hans arm for at fortælle ham at hun ikke var fjentlig.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Indlæg af Matic Fre 17 Aug 2012 - 14:19

''Bare fordi du tillader mig noget, er du jo ikke billig... Du springer jo ikke selv på mig som om du er liderlig...''

Han var meget åben og direkte overfor folk. Det var bare sådan han altid var, og det håbede han at folk kunne leve med da det ellers ville være en smule trist da hun så nok ville blive en smule sur på ham over det...

Han kyssede hende op af halsen, og kyssede hendes læber blidt og kort, før han bare lagde og så hende i øjnene og nussede hendes inderlår, hvor hans hånd vandrede op langs det...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum