Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Never forget ...
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 7 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: Never forget ...
"mmmmhh" sagde hun med en stille sukkende lyd imens hun mærkede et par fingre oppe i sig:"Du kan bare ikke få nok hva?" sagde hun stille og kyssedelet hans bryst mens hun lod sin ene hånd glide ned og let kærtegne hans lem med små strøg inden hun stille tog fat omkring den og langsomt kørte sin hånd frem og tilbage. Hun kiggede stille op imens hun mærkede det varme vand ramme hendes hud, det var alligevel en dejlig morgen, eller eftermiddag... og en dejlig morgen af vågne på.
Wyatt Moore- Competent (Rank 11)
Antal indlæg : 462
Han lænede sig ind mod hende og lod sig bare trænge op i hende, hvor efter han løftede hende op mod muren og begyndte at bevæge sig frem og tilbage for at give hende den nydelse som han gerne ville have hun skulle opleve...
Han blev bare ved med at gøre det på den måde ståede først front mod front, og så vendte han hende om så hendes ryg var mod ham, og så blev han ellers bare ved til han klimaksede...
Matic- Proficient (Rank 15)
Antal indlæg : 1131
Hun stønnede højt i takt med at tiden gik og de små velkendte:"åhh ja Matic" og "åhh ja mere" kom med små mellemrum ud imellem hendes mund, det gav ecco i hele badeværelset og hun mærkede igen hvordan hendes mave næste snørrede sig sammen af ren nydelse.
Hun nåede at nå klimax op til flere gange før han gjorde og hun mærkede igen hvordan hendes krop blev mere og mere drænet jo længere tid der gik, hun kunne ikke engang holde halvdelen af den tid han kunne og hunvar sikker på hun ville have ondt i underlivet flere dage efter de sidste 24 timer. Hun var øm og hun blev træt, men hun nød hvert øjeblik og det var sådan en forfærdelig nydelse hun næsten blev helt afhængig af:"Ikke mere Matic" hviskede hun stille da de nåede slutningen og hun mærkede hvordan han endnu engang næsten holde hende oppe.
Han kiggede stille på hende og vidste ikke helt hvad han mere skulle gøre. Han var som sådan ikke smadret men han ville bare væer sikker på at hun ikke følte sig dum fordi hun ikke kunne holde længere og give ham nydelse i længere tid...
''Skal vi se en film? Sove?''
Han tørrede sig selv, og hev hende ud og tørrede hende også...
''Måske du også skal droppe skolen i morgen... Så du faktisk kan gå i skolen?''
Hun lagde sig ind under dynen, trak dog en gstreng og en bh på inden hun hoppede under dynen:"hvad film er du til?" sagde hun og fandt sin fjernbetjening frem imens hun let smilede for sig selv:"Du er altså et dejligt selskab" sagde hun med et lille smil og kyssede hans kind:"Og jeg lover jeg nok skal blive bedre" grinede hun let for sig selv og rødmede en smule, nu var det jo også kun hendes... ja faktisk 3. gang, og at holde knap 120 minutter med ham oppe i sig uden at besvime syntes hun da var ganske fint.
Han smilede stille og bar hende så bare med ind i sengen hvor han lagde hende ned, og fandt ud af hvordan man tændte for tv'et hvilket han så også fik gjort. Han lagde sig så ned ved siden af hende, og smilede stille. Han tænkte lidt over hvad han skulle svare på hvad han kunne lide af film...
''Vælg noget du kan lide... Ser ikke så meget film faktisk...''
Han kyssede hende stille op af halsen...
"Så hvor bor du egentligt?" sagde hun med et lille smil og lagde let hovedet på skrå imens hun kiggede på ham. Hun sukkede stille og nød at mærke hans hud tæt på hendes imens hun bare lå og slappede af. Hun havde det varmt, solen udenfor varmede hele rummet op og gjorde det næste u udholdeligt for hende.
Han smilede stille til hende og kyssede hendes læber kort og blidt. Så kom spørgsmålet han egentligt aldrig havde håbet at han skulle svare på, men det var vel hvad man kunne forvente? Han trak vejret dybt og så på hende stille...
''I en lejlighed i logement, sammen med en engel... Og ja jeg mener en virkelig engel...''
Han kunne ikke mærke varmen, men han kunne godt fornemme at hun havde det varmt...
Hun kendte ikke til andre væsner end mennesker, hun vidste ikke hvorfor, men hun havde nok aldrig helt haft lyst til at rende rundt sammen med dem, det virkede så skræmmende og hun var så bange for at de ville gøre hende noget:"Det har virkeligt været rart at møde dig" sagde hun med et stille suk og lagde sig til rette på hans brystkasse. Han virkede så flink og omsorgsfuld og sådan en person hun havde ønsket, ja håbet på at møde i denne nye by:"Tak" sagde hun bare med et lille smil.
Han smilede stille og kiggede en gang i mellem på filmen, men mest holdt han bare øje med hende og han smilede stille da hun sagde det havde været rart at møde ham...
'' i lige måde Ally, men i nat smutter jeg altså hjemad igen.''
"Jeg håber da at vi ses igen?" sagde hun og åbede kort øjnene imens hun kiggede spørgende på ham, hun ville gerne se ham igen og håbede da ikke han var blevet hel skræmt væk af hendes halvkedelige generte facon.
Han lagde sig sådan at han kunne bruge hednes bryster som puder. Han lagde bare stille og smilede lidt til hende mens han bare lagde med kinden mod hende bryster og han fulgte slet ikke med i filmen den kørte bare i baggrunden...
''Du kan jo altid bare ringe hvis du gerne vil mødes... Og bare rolig det behøves ikke kun være for sex selvom det nu altid er en god og rar grund til at skulle mødes...
''Dejligt...''
"Det lyder rart" sagde hun bare med et lille smil:"Så udfordre jeg dig og ser hvor ofte jeg kan ringe uden at irritere dig" sagde hun med et lille smil og kiggede på ham frem for filmen, han var køn og han havde et kønt ansigt, og hun var mere end glad for at bruge tid sammen med ham:"Men de næste..." hun kiggede hen imod uret:"50 minutter, er du stadig halvt min" drillede hun og skubbede kærligt til ham.
Han smielde bare stille og nød at hun nussede ham i håret det var faktisk meget nehageligt og det fik ham til at slappe af. Det fik ham til at føle sig tilpas og hjemme...
''Jeg kan være din lige så meget du vil have mig...''
Han smilede selv drillende og prikkede hende på næsen inden han kyssede hende op langs fronten af hendes hals, og planetede et enkelt på hendes læber..
Hun så ikke rigtigt filmen, han var en smule mere interesseret end den var:"Så fortæl mig noget klogt om sex jeg ikke ved?" sagde hun og tænkte hun godt lige kunne udnytte han viden inden han smuttede, også selvom hun ikke vidste hvad præcist hun ville vide, men hun hørte ofte så meget underlig fakta blandt hendes venner, så måske han også ahvde noget hun kunne kaste tilbage i hovedet på dem.
Han sagde det drillende så hun ikke fik den ide at han så kvinder som sex og blod og ikke andet end det... Han så dem jo som meget mere...
''Noget klogt om sex? En mand kan få permanent hjerne skade ved at klimakse mere end 10 gange på en time... Og at doggystyle burde være den nemmeste måde at tilfredsstille en kvinde på.''
Han smilede stille... Hvorfor skulle han sige den slags?
"Sååå du smutter snart?" sagde hun og kiggede på uret og aede stille hans brystkasse imens hun kiggede over imod fjernsynet i få sekunder men uden helt at følge med:"Jeg håber da at du vil snakke med mig igen, snart" sagde hun med et lille grin og let vippede hovedet fra side til side imens hun satte sig en smule op.
Han grinede lidt...
''Jeg smutter bare inden klokken er blev 3 om natten fordi så kan jeg nå hjem inden solen dukker op.''
Han smilede bare til hende...
"Familie? venner? kærlighed?" sagde hun:"Alt" smilede hun, hun håbede jo at hun om ikke andet kunne få en god ven ud af ham, og hun elskede at snakke med ham.
Han smilede en smule grinende, mens han stille kiggede på hende og vidste ikke helt hvordan han skulle besvare hendes spørgsmål... Men det nåede han heller ikke før hun snakkede videre, og det var nogle spørgsmål han hverken kunne eller havde lyst til at svare på... Heldigvis modtog han en sms i samme øjeblik... Han kiggede på den...
''Øhhh... Undskyld men jeg er virkelig nød til at smutte nu... Håber vi ses igen...''
Han rejste sig op og hev sit tøj på, og gjorde så an til at skulle gå...
Side 7 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» Never To Forget...
» I Will Never Forget
» A meeting i wont forget!? : Mr Scars
» A meeting I wont forget. // Sylvester // xxx
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline