Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 11 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 11 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 11 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 11 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 11 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 11 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 11 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Side 11 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 11 Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 20:28

Arthion stod ved vinduet. og så ud af den hans krop var endnu mere bleg en normal, og der dryppe noget rødt ned fra ham udena t han havde laget mærke til det. I mens han havde står ved vinduet havde han får et skudsår i mellemgulvet,

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 11 Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 20:31

moka stivnede og for hen til ham og hev ham ned og likke og rensede det og forbandt ham. hun græd og så på ham. "Hvor har du de sår fra" græd hun ulykkeligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 20:40

Arthion så på hende. Og opdage først nu at han var såren " jeg ved det ikke søde, jeg stod ved vinduet og så ud og så med et følde jeg mig bare så svage og træt " sagde Arthion og så på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 21:01

du er kommet meget tilskade siden vi mødte hinanden...måske...bringer jeg dig uheld min elskede" sagde hun grædende og så på ham. Hun ville ikke være skyld i hvis han mistede livet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 21:09

" det er ikke din skyld. Men min egen jeg skulle ikke ha stod ved vinduet når jeg viste at det var en, snigemordet på jaget efter mig så det er alt sammen min skyld " sagde Arthion

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 21:14

hvorfor jager den nar dig søde" sagde hun og holdt om ham og slikkede hans hals. hun vil ikke miste ham for noget som helst. hun ville have et liv med ham...en familie.. altså når begge var klar til det. hun lagde en hånd på hans kind

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 21:19

" før jeg kom her til. Var jeg eftersøger i mit hjemland Italien for et mord som en anden begik, men så jeg fik skylden for og der for stak jeg af her til for at være i fred " sadge Arthion

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 21:24

hvornår vil det svin lade dig være" sagde hun og s ud og så en mand. hun tog sin jakke på, og gik hun og for på ham og bed ham for at dræbe ham. ingen skulle skade hendes elskede, det ville hun ikke tillade

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 21:30

Arthion sendt Vaki og Vaku med. Hende ud i mens fik han sig rejste og valke ind i seng og lag sig, såret stramme meger slemt at han ikke kunne holde det ud mere.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 21:36

moka knækkede hans hals og gik ind til sin elskede og vaskede sig. hun lagde sig hos ham og kyssede ham. "Så det svin død elskede" sagde hun og bed ham for at give ham styrke. hun elskede at bide ham, for hendes bid var altid som hvis hun kyssede ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 21:41

Arthion gispe. En smule af smerte ikka af bidet men af smerte i bryste det som han var bliven, ramt med havde flække 4 af hans ribben og forsage en masse smerte i ham. Og det var den smerte som han ikke kunne holde ud mere

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 21:42

søde hvad kan jeg gøre for at fjerne dine smerter" græd moka og holdt om ham og holdt ham ind til sig. Hun ville ikke miste ham. *Han er mit et og alt* tænkte hun og kyssede hans pande og holdt ham ind mod hendes bryst

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 21:45

" rolig søde.Bare du ikke masse eller klemme mig får hårdt skal det nok gå bare rolig, jeg er meget sejlivet og det skal mere end en snigemordter til at får has på mig. Men han fik godt nok ramt på mig " sagde Arthion

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 21:47

du skal hvile dig elskede" sagde hun og nussede ham i håret. "Så vil jeg tage mig af dig" sagde hun. *dog har jeg ingen penge, så jeg må vist sælge mig selv.. eller* tænkte hun og gik ud og lavede te til ham. hun lavede også madder

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 21:51

Arthion kaldt svaget på hende. Han viste at hun skulle brug penge for at hjælpe ham, henne i krukken lå der en del pengen han havde tjent sammen på sin fluget fra. Den snigemordter og havde skrabet mere en 25.000 kroner smamen,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 21:52

hun kom ind til ham med teen og madderne. "Du kaldte søde" sagde hun og satte bakken og rystede hans pude. hun skænkede teen op i en kop, og lagde en bakke på hans ben og satte en tallerken med madder og en kop te på bakken

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 3 Dec 2012 - 18:10

" søde prøve at se henne. I kruken der henne ved skabet der skulle gerne være nogen penge, jeg har gemt i lange tid for en sikkehedes skyld " sadge Arthion. Og spiste sin mad og drak sin te i mens Vaki og Vaku lå på gulver ved siden af sengen,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 3 Dec 2012 - 18:12

" søde prøve at se henne. I kruken der henne ved skabet der skulle gerne være nogen penge, jeg har gemt i lange tid for en sikkehedes skyld " sadge Arthion. Og spiste sin mad og drak sin te i mens Vaki og Vaku lå på gulver ved siden af sengen,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 3 Dec 2012 - 20:37

Moka gik hen og tog krukken og så i den. Hun tog krukken med hen til ham og gav ham krukken. "Hvordan har du fået alle dem søde, det er mere end jeg nogensinde har set" sagde hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Dec 2012 - 19:43

" jeg tjente lidt. på min fluget her til og gemt dem vis jeg ikke havde nogen kunne jeg tag nogen af dem, Som jeg gemt til dårlige tider som nu hvor vi ha brug for mad. Og jeg har brug for medicin så jeg kan blive rask igen " sagde Arthion

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Dec 2012 - 19:44

jeg henter det hele søde, bare du bliver rask" sagde hun blidt og satte krukken og kyssede ham. *Jeg kan da ikke bruge hans penge, han blev syg efter det jeg gjorde* tænkte hun trist

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Dec 2012 - 19:49

Søde burg de penge. Som skal bruges til mad og medicin og købe lidt til dig selv også " sagde Arthion og smielde svaget til hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Dec 2012 - 19:55

søde pengene skal bruges på mad, medicin og dig, ikke på mig, jeg er lykkelig for jeg har dig" sagde hun. Hun satte krukken og tog de penge der skulle bruges på medicin og løb afsted efter det. *Hans penge.. ikke mine* tænkte hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 14:28

Arthion lå i sengen. Med Vaki og Vaku til at holde ham med selskab og de holdt også vagt, ved han side og søger for at ingen ud over Moka kunne rør ham. De kunrre nogen gang da nogen var ved at bryde ind for at skade Arthion, men det tilled Vaki og Vaku ikke så de løb ud til døren og knurre og brøld alt. Hvad deres lunges fulde kraft

Gæst
Gæst

Side 11 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum