Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Side 3 af 11 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Næste

Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 3 Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 14:29

hun nød hans bid. på en eller anden måde varmede det hende. *Gid jeg kunne få varmen igen* tænkte hun. "Jeg fryser" sagde hun blidt og krøb ind i hans arme for at få sig noget varme

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 3 Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 14:33

Arthion slap sit bid. og fandt et tæppe til dem og trak den over dem så de kunne får varmen igen, Arthion frøs ikke så meget men han kunne mærke at Moka frøs, En del så han ville varme hende så godt han kunne ind til then var færdig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 14:51

hun så på ham og smilede og slappede helt af. hun ville ønske der ikke var regler for hende. hun gabte, for hun var blevet træt. hun så ud og kunne se at solen var ved at stå op. hun stivnede og gemte sig under tæppet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 14:57

Arthion trak de. Blytunge gadiner for og løfte hende ind i hans dobbelseng og lag sig ved siden af hende, her var det mørket og lunt så de kunne sover i fred for solen ind til. Det igen blive aften og de kunne snakke sammen igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 14:59

hun så på ham. "Hvordan kunne du gøre rummet sort, jeg måtte skjule mig i en kælder for at forsvinde fra solen" sagde hun og så på hans seng. *Det er en dobbel seng, er han så i forhold, aya og tooya havde da først en da de blev et par.. så han er sikkert i forhold* tænkte hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 15:04

" det er nemt. Det var mine forælders hytte før jeg blive født min far bygge den til min mor, og sengen er deres gammel jeg fik hytte da jeg var store nok til at leve alene " sagde Arthion. Og tog om hende og så på hende og lænde sig ind over hende og kysset hende,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 15:53

hun rødmede og holdt kysset. at kysse med ham, gav hende en varm følelse i maven. en følelse hun ikke havde mærket før i sit liv. hun lagde armene om ham. "Må jeg være din?" spurgte hun så lige ud og rødmede over hun bare havde sagt det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 16:01

" du menet af være min kærste. ja det må du da gerne " sagde Arthion og rømde en smule, men trak hende ind til sig og kysse hende på halsen og nusse hende på lårt. I mens han bare holdt om hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 16:04

hun nød hans kys og ville gerne have mere. men hun var også gernert af sig, og havde sine grænser. hun havde endnu ikke fundet sine grænser, så hun vidste ikke endnu hvornår noget var for meget for hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 16:09

Arthion log sin hånd. Hvile på hendes lår i mens han slikke hende på halsen og ned, han kunne godt lige hende og hun måtte sig til alle gøre selv noget vis hun ville. Han lag sig ved siden af ham og fik det for varmt og trak sin bluse af

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 16:11

hun så på ham, helt rød over kinderne. hun hjalp ham af med den og så på hans brystkasse. hun anede ikke hvordan man tilfredstillede en mand, det havde hun aldrig lært. hun lagde sin hånd på hans brystkasse og slikkede forsigtig ham der

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 16:19

Arthion smielde og nusse. Hende på bagdelen meget blidt han ville ikke gøre hende ondt, han var bare glad ved hende sådan var nogen dreng han nød af hun slikke ham. på bryste han kunne rigtig godt lige det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 16:30

moka rødmede, mens hun gav hans brystkasse små slik. hun anede jo ikke om han kunne lide det. hun så på ham og smilede et lille forsigtigt smil. kunne han mon lide det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 16:46

" det er skønt søde. Det er rigtig skønt " sadge Arthion og lod hende gøre det i mans log han sin hånd, glide ned bed hendes bagdel og nusse hende der og tog let på hende. For at får hende i gang

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:04

hun rødmede og så på ham. det med at blive taget på kunne hun ikke lide endnu. hun blev bange af det og for hen i et hjørne. hun troede nu at han ville skade hende, for hun troede at blive taget på var at en skadet en. hun var jo også jomfru, så hun var nervøs

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:08

" rolig søde. Det er ike ondt ment det et kun kærliget " sagde Arthion og gik hen til hende, og trak hende ind til sig og tog hende med tilbage i sengen " søde du bestemme. Selv hvordan du vil ha det " sgade Arthion

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:11

er jomfru...så tør ikke blive taget på" sagde hun flovt og så på ham. hun skammede sig lidt over at være jomfru. hun bed sig i læben og lagde så igen hånden på hans brystkasse og gav ham små slik på brystkassen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:14

" det er okay af være bange. For at blive tag på første gang men husk søde jeg vil aldrig gøre dig ondt, det må du huske okay " sadge Arthion og lag hånden på hendes ryg. Og nusse hende blidt på ryggen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:24

det er såflovt, du nyder jeg rør dig, men jeg tør ikke engang blive rørt" sagde hun og så ned. den sidste der havde rørt hende, var ond. så hun turde ikke blive rørt. men hun ville gerne røres af ham, men ville han mon røre hende nu

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:27

" søde det forstår jeg godt. Jeg ved hvordan det er min far gjorde det sammen ved mig, jeg var knap 3 år da han og mor blive dræber og siden ha jeg bor på flere børnehjem. Over hele verden uden at finde en som elskede mig " sagde Arthion

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:32

hun tog hans hånd og lagde den på sit lår. hun slikkede hans brystkasse. hun ville røres selvom hun var bange for det. hun så på ham og rødmede. men hun græd også, for hun ville ikke miste ham fordi hun var bange

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:45

Arthion nusse hende på låret. Og så på hende han viste at vis han gradvis vende hende til, at blive rør på ville hun efter hånden slappe af og de kunne hygge sig endnu mere. men lige nu skulle hun var vende sig til det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:47

hun nød det og smilede. hun stolede mere om mere på ham og bed ham i halsen for at blive rørt mere. hun slappede mere og mere af i kroppen, så hun ville snart nyde at blive rørt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:56

Arthion tog hende hent til sig. Og lag begge hænder på han bagdel og klemt den let, og lode hende bide sig han var ikke en pivskid selv om mange sagde at han var det. Men de hade aldrig hørt ham pive så det de sagde var løjen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:58

hun rødmede. hun tog fat i hans hånd og kørte sin kind mod hans hånd. hun fornemmede med et noget i sin krop, hun var blevet tændt af ham. hun rødmede og bed så fast i hans bukse kant med røde kinder

Gæst
Gæst

Side 3 af 11 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum