Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 9 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 9 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 9 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 9 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 9 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 9 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 9 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Side 9 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Næste

Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 9 Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 20:50

Arthion begyndte at klynke. Da gifte ikke var helt væk den ville ikke kunne dræber ham, fordi der ikke var så meget men det var nok til at give ham meget stærke smerte. I hele kroppe og der komme man høre

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx) - Page 9 Empty Sv: møde mellem vampyrer - Arthion - privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 20:53

moka blev mørke moka og gav ham igen modgiften. "Blide moka vil fjerne mig fra kroppen, så det er måske sidste gang du ser mig Arthion" sagde hun og kyssede ham på munden. hun lagde en hånd mod hans brystkasse, for at vise at det var et farvel kys. hun så p ham og blev blide moka og gik mod døren. hun havde hørt om et sted hvor mørke moka kunne blive fjernet fra hendes krop

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 21:27

Arthion kunne intet gøre. For at stoppe hende da han ikke kunne rør sig han var lamme i noget tid, i mens nunne han inde i hovedt for at får tiden til at gå uden Moka ved sin side. Efter 3 dage var han urolig han hade ikke set Moka

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 21:29

moka kom tilbage i ndsmurt i blod. sit eget. hun lagde sig på gulvet og sov. hun skulle hen til nogle sindsyge læger igen når hun havde fået noget søvn. de ville hjælpe hende af med mørke moka. mørke moka var meget svag, for hvis moka tog der hen igen, ville mørke moka forsvinde fra mokas krop.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 21:45

Arthion forbandt dem via tankern. Hans krop var stadig væk lammet og der ville gå nogen uger, før han ville komme bevæge sig igen giften hade lammer ham og han var helt. Forsvarsløs eller næsten han hade Vaku og Vaki

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 21:48

da moka vågnede tog hun sig til hoved. hun kyssede hans pande. "JEg er snart tibage som en person min elskede, så slipper vi for den mørke moka en gang for alle" sagde hun og gik mod døren. mørke moka tog over og gik hen til Arthion igen. "Du må ikke lade hende få mig fjernet Arthion, hun vil dø, hvis jeg forsvinder fra hendes krop, vi er to sider af samme pige" sagde mørke moka

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 21:57

" jeg kan ikke gøre noget. Jeg er lammet i hele kroppe selv om jeg forsøget kan jeg ikke rør mig " sgade han, og forsøget at rør på sig men det fik bare hans ryg til at sige knæk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 21:59

det var ikke min mening at skade dig, jeg vidste ikke en gang at min gift kom ind i dig, undskyld, jeg vil ikke væk, jeg vil være en del af dig og mokas liv" sagde hun og kyssede hans hals

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 22:10

" blie Moka høre på mig søde. Den mørke Moka ville ikke skakde mig og hun viste ikke en gang, at hendes gift kom ind i mig du må ikke får hende fjerne ellers død du bare. og det vil jeg ikke kunne leve med at midste jer begge 2 " sagde Arthion svaget,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 22:17

hun så på ham og blev sig selv. "Mener du at der var et uheld?" sagde hun og så mørke mo0ka i sit spejlbillede. hun ville smadre det, men så mørke mokas sorg, ogkærlighed til Arthion. "Hun elsker dig, ligesom jeg gør" sagde blide moka og lagde sig hos ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 22:24

" søde hun gjorde det ikke med vilje. Så du børe ikke får hende fjerne " sagde Arthion stille, han var så svækket og lammet at han ikke en gang kunne får noget at spise over hovedt. Og han var ved at være meget sulten

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 22:29

moka hentede noget mad og forsøgte at give ham det. mørke moka var stadig i mokas spejl billede. hvilket irreteret moka meget. men hun ville tage sig af Arthion. *mon jeg en dag vil kunne skille mørke moka fra min krop* tænkte hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 22:35

Arthion viste hvordan. Men kunne skilde dem af uden at de ville død af det han havde hørt at, en gammel ven af Arthion´s far kunne gøre det uden at de ville død så kunne de være søster. Og leve side om side

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 22:37

moka blev mørke moka. "lille moka skal passepå, hun har skåret sig tre gange, da hun ville lave din mad" sagde mørke moka og rystede hans pude. det lød som om at mørke moka var lidt klogere. "Hun hader mig ikke sandt" sagde hun så og så på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 22:44

* nej blive Moka. Hun hader dig ikke hun fortællede mig det bare ikke ander * tænke Arthion stille, og sank ned i puden han var så træt og udkørt at han kunne sove i flere uger. Ind til han var friske igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 22:54

moka var blevet hos ham til hun var rask. hun læste i en bog om at skille to sider fra hinanden, uden at dræbe en. hun var faldet i søvn ved siden af ham, med bogen i hånden. hun var kommet til en side om en drik der kunne skille to sider af en person.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 23:03

Arthion kendt en som. kunne lave den drik meget hurtig så han sendt Vaku af sted med en besked, til Cigu som var ham det kunne laver drikken og skilede blide Moka og mørke Moka ad. Uden t sloge nogen af dem ihjel

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 23:17

moka sov tungt og tabte bogen. hendes hår faldt ned i hendes ansigt. hendes hår begyndte at skifte farve, mørke moka ville frem, og så ville moka jo ikke få sovet, som hun trængte så meget til. hun tog fat i ham i søvne,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 22:17

Arthion hviste at Mørke Moka. nok skulle får lov at komme frem bare blide Moka kunne får lov til at sove, i det midste bare en dag Arthion kunne ikke sove mere. Han havde det ikke godt selv om han var næsten helt lammet kom han valken på benen,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 1:35

mørke moka kom frem, hun så på ham. "Jeg ville bare se til dig, jeg skal nok lade blide sove" sagde hun og blev blide moka igen. blide moka sov stadig, selvom hun lige havde været mørke moka. et billede lagde på gulvet et fra mokas lomme. det vidste to piger som krammede hinanden. det var blide og mørke moka. men bag på billedet stod der "Tvillingerne Mika og moka heart."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 18:43

Arthion så på billede. Af de to søster Mika og Moka og der efter sende han bud efter sin gammel ven, Som laver en drik som ville skillede de 2 søster ad så de havde være deres krop. Og bestemme over og ikke bare en drikke var hurtig færdig, og nu skulle Moka bare drikke den og så ville hendes søster forladen hendes krop. Og får sin egen krop igen så de linde hinanden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 19:47

moka vågnede og gned sine øjne. hun så billedet af hende og mika. hun tog det hurtigt. "Det var før ulykken, hvor mika blev spærret inde i min krop" sagde hun og så ned. Hun gav sig selv skylden for det. Hun lagde billedet og lagde sig igen. "Hvorfor kiggede du på billedet af mig og mika... er du da faldet for mika" sagde hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 18:17

" nej moka søde. Det faldt på gulvet så jeg sammen det bare op og du er den eneste som betyder nogen for mig, men på en måde er mika ogs¨å en da af vores forhold" sagde Arthion. og sank sammen af udmattelse hans krop var stadig væk lammet,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 18:23

sov min elskede" sagde hun blidt og kyssede ham. hun lagde sig ind til ham igen og smilede glad og kærligt. Hun lukkede sine øjne og gabte. Alt var perfekt nær ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 18:29

Arthion sukke og faldt hen. Han kunne sove i flere uger vis han fik lov til det uden at blive vække, men som ander vampyr måtte han også ha blod at spise en gang. være eneste dag eller ville han blive så svækket at alle ville kunne dræbe ham,

Gæst
Gæst

Side 9 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum