Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
To much pain... - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
To much pain... - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
To much pain... - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
To much pain... - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
To much pain... - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
To much pain... - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
To much pain... - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
To much pain... - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
To much pain... - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
To much pain... - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

To much pain...

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

To much pain... - Page 5 Empty Sv: To much pain...

Indlæg af Yuuki Tors 15 Nov 2012 - 23:08

Efter et godt stykke tid de havde sovet sådan åbnede hun stille øjnene, det gav først et lille sæt i hende da hun så hvor tæt de lå, men så smilede hun stille, kyssede ham på kinden og kom stille fri hans arm, hun så lidt rundt i værelset inden hun stille gik ud, og begyndte at gå rundt i huset, hun havde aldrig været go' til at sidde stille for længe gangen
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Antal indlæg : 1528

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 23:13

han sukkede og vendte sig om på maven, dog blev han opmærksom på at han lå alene, efter et par timer. han gabte og satte sig op, hurtigt så han rundt og kørte en hånd igennem håret, hvorefter han stod ud af sengen og gik hen til skabet hvor han tog en skjorte, som han dog undlod at knappe. han åbnede døren og gik ud "kæreste barn, hvor er du" spurte han og gik hen til sit skab, hvor han fandt noget blod frem

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Tors 15 Nov 2012 - 23:18

Hun bed sig stille i læben og så lidt rundt, hun stod ude i køkkenet og tænkte lidt, alligevel kunne hun ikke få sig selv til bare at tage noget at spise selvom hun var sulten, så i stedet gik hun ud igen, og gik roligt tilbage til stuen hvor hun stille satte sig i sofa'en, hun trak benene op under sig og sad stille og så ind i vægen, der gik ikke lang tid før hun fik et lidt fjernt blik da hun begyndte at tænke på sin familie igen.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 23:23

han så rundt og med sit vinglas gik han hen og satte sig ved hendes side "er du sulten, vil du have noget og spise" spurte han og vendte sig mod hende. imens han drak fra sit glas, betragtede han hendes fjerne blik "jeg kan lave dig noget hvis det er, nok spiser jeg ikke, men jeg er ferm i et køkken" han smilede blidt og varmt

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Tors 15 Nov 2012 - 23:26

Hun hørte til at starte med ikke da han kom over og satte sig ved siden af hende, så da han begyndte at snakke til hende fik hun et lille chok "Jeg... ehm..." hun rømmede sig lidt, fordi hun var blevet hæs, og hun tørrede hurtigt nogle enkelte tåre væk "lidt... jeg er.. lidt sulten..." sagde hun med et lille smil mens hun så på ham, inden hun bed sig lidt i læben igen.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 23:29

han tømte sit glas og stillede det fra sig, stille gned han hænderne sammen "så hvad vil du have, du kan få lige hvad du nu end har lyst til og jeg mener alt" han smilede og rejste sig elegant op, for så at smutte hen til køleskabet, han traskede hen til hende, med en flaske vand "her lidt til din hæse stemme" hviskede han blidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Tors 15 Nov 2012 - 23:32

Hun så stille på ham og smilede lidt "Det ved jeg ikke... altså... jeg kan spise næsten alt... men... jeg ved ikke hvad jeg har lyst til" sagde hun smilende, hun så stille på ham da han rejste sig og gik hen til køleskabet, hun smilede da han rakte hende vand flasken, hun tog stille og smilende imod den "Tak" sagde hun stille, og meget taknemmeligt, hun sad med den lidt i hænderne inden hun stille åbnede flasken og tog en tår af den.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 23:34

han nikkede "hvad med dette, jeg fik det konstant dengang jeg var menneske, jeg kan ikke huske hvad det hedder, men det er delikat og du vil elske det" han smilede og tog fat i alle mulige ting og sager, hvorefter han startede sin madlavning, han så meget hjemme ud i et køkken, næsten ud som var han mere fri og rolig

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Tors 15 Nov 2012 - 23:41

Hun kom stille over til ham "Hvad er der i?" spurgte hun smilende, hun satte sig stille på bordet ved siden af ham, hun holdt vandflasken i sine hænder mens hun stille, og smilende så til mens han begyndte at lave mad "laver du tit mad?" spurgte hun smilende mens hun bare sad som tilskuer og så på at han lavede det.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 23:44

han så på tingene med rynket bryn "grønsager, kød og krydrerier" han så på hende over skulderen og smilede "ja jeg laver tit mad, jeg elsker det virkelig, men der er ingen der rigtig ved det, men da jeg ikke selv spiser, så plejer jeg a give det til direktøren, som en slags ekstra bonus" han grinede og var allerede godt igang

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Tors 15 Nov 2012 - 23:49

Hun grinede stille "Ja okay" sagde hun smilende mens hun så på ham, hun bed sig smilende i læben da han sagde at han elskede at lave mad, og at han gjorde det tit, hun hoppede stille ned fra bordet, og kom over til ham "Nårrr... så du er en af dem der fedter helt vildt?" spurgte hun drillende, hun lagde sin hage mod hans skulder, og så stille til mens han lavede det.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 23:54

han grinede og så ned på hende "fedter helt vildt, undskyld det udtryk tror jeg aldrig jeg har hørt før, vil du være så venlig at forklare hvad du mener med det" spurte han og var næsten færdig, det var mest på grund af hans hurtighed at han allerede næsten var færdig "gider du at række mig en tallerken, de er i det skab der" han pegede på et skab og kyssede hendes pande

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Fre 16 Nov 2012 - 0:00

Hun grinede stille da han først sagde at han fedtede helt vildt, og så sagde at han ikke vidste hvad det var "Det er når man gør en masse for folk, for at få lov til flere ting" sagde hun grinende, hun så lettere imponeret på maden da han næsten var færdig "self." sagde hun, og grinede stille, da han kyssede hende på panden, hun gik roligt over, fandt en tallerken, og rakte ham den med et lille smil.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 15:46

han grinede "interessant betydning, men nej det tror jeg nu ikke, jeg er ikke ligefrem den typiske person der gør en masse for folk" han trak på skulderne, og tog imod tallerkenen med et varmt smil "ser du, du er nok en af de eneste jeg har gjort noget godt for i måske fem hundrede år" han lagde maden op på tallerkenen med en præstation som en mester "jeg mener jeg forvandlede mig gamle kæreste fra min menneske tid, kun så jeg kunne torturere hende mere, også alle de mennesker jeg har dræbt" han rystede på hoved og tog hendes flaske, hvorefter han stillede det hele over på et spise bord, hurtigt hentede han noget bestik og sin egen flaske med blod, samt et vinglas "sæt dig ned kære" sagde han og smilede blidt, hvorefter han selv satte sig over for hende og hendes mad

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Fre 16 Nov 2012 - 15:55

Hun så stille på ham, og grinede stille af det han sagde, hun smilede og så stille på ham da han lagde maden på tallerkenen, hun bed sig stille i læben, og så en smule overrasket på ham da han sagde det med hans gamle kæreste, men hun sagde ikke noget, hun sank en lille klump, og smilede da han tog hendes flaske og satte det hele på spisebordet, det gik lidt tid, og først da han bad hende sætte sig, hun bed sig i læben, og gik stille over og satte sig ved bordet, hun så på tallerkenen og smilede stille.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 15:59

han grinede da han så måden hun reagerede på hans historie "åh kæreste, hun øj for mig, snød mig, var mig utro og fik mig i sidste ende så langt ud, så jeg kom til at dræbe min søster, så jeg måtte jo hævne mig og hvad er den bedste måde end udødeligheden, jeg har al den tid jeg ønsker og al den styrke" han grinede og nippede af sit glas

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Fre 16 Nov 2012 - 16:21

Hun rystede hurtigt på hovedet da han grinede "fuck en kælling" mumlede hun lavt inden hun stille spiste lidt "så... hvor er hun nu?" spurgte hun stille, efter at have tygget af munden, hun så stille på ham, bed sig i læben, og smilede roligt, hun sank en lille klump, men smilede stadig, inden hun stille tog lidt mere mad i munden tyggede det om hyggeligt mens hun så afventende på ham.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 16:25

han klukkede "ja...fuck en kælling" ordende lød helt forkert i hans mund, for underlige og sammen med den fine brittiske accent, lød det måske direkte som en usikker bemærkning "åh hun bor her, gør som jeg siger, når jeg siger det" han trak på skulderne og drak igen af glasset "så smager det" spurte han med hoved på skrå

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Fre 16 Nov 2012 - 16:41

Hun så en lille smule overrasket på ham da han gentog hendes ord, men så grinede hun stille, hun så lettere overrasket på ham da han sagde hun boede der "seriøst?" spurgte hun stille, og stadig en smule overrasket, inden han spurgte om maden smagte hende, hun nikkede smilende, og bed sig i læben "Det er virkelig lækkert" sagde hun smilende.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 16:52

han lagde armene over kors og betragtede hende "ja, seriøst, hun bor her, men ikke lige så godt som jeg selv gør" han smilede svagt og lagde hoved på skrå. det trak dog mere i hans mundvige da han svarede ham ""det er jeg glad for," hviskede han og lænede sig tilbage i stolen

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Fre 16 Nov 2012 - 16:55

Hun grinede stille da han sagde det "Det håber jeg da ikke hun gør" sagde hun smilende, hun bed sig stille i læben, hun havde ikke spist særlig meget da hun skubbede tallerkenen en lille smule fra sig, hun bed sig i læben, og så lidt ned på sine hænder hun havde foldet i sit skød, hun smilede meget svagt, men det var ikke et ægte smil.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 15:18

han rejste sig op og gik hen til hende "er der noget galt" spurte han og lagde blidt sine hænder mod hendes skuldre, næsten beroligende, som en blid berøring. hans masserede ganske blidt hendes skuldre og så ned på hende "har jeg gjort dig noget" spurte han og rynkede brynet

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Lør 17 Nov 2012 - 15:23

Hun rystede stille på hovedet "Sad bare lige og tænkte.." mumlede hun stille, hun så stille op på ham da han lagde sine hænder på hendes skuldre, og smilede blev mere ægte da han blidt masserede hendes skuldre "Du har ikke gjort mig noget" sagde hun stille, og smilede lidt til ham.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 15:26

han nikkede stille og så ned på hende, rynken forsvandt da han så det ægte smil "det er jeg glad for at høre" hviskede han og rakte hende en hånd i så fald hvis hun nu ville op og stå, så ville han meget gerne hjælpe hende med det "hvad har du nu lyst til" spurte an blidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Lør 17 Nov 2012 - 15:32

Hun smilede en smule lettet da han rynken forsvandt, hun smilede stille, og så op på ham, hun tog stille hans hånd, og lod ham hjælpe hende op at stå "Det ved jeg ikke... hvad har du lyst til?" sagde hun stille, og smilede stadig roligt til ham, mens hun betragtede hans ansigt lidt.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum