Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
To much pain... - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
To much pain... - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
To much pain... - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
To much pain... - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
To much pain... - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
To much pain... - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
To much pain... - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
To much pain... - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
To much pain... - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
To much pain... - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

To much pain...

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

To much pain... - Page 4 Empty Sv: To much pain...

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 22:55

han sukkede og så på hende, fattet ikke at hun græd, men han trak dog på skulderne og satte sig ned til hende på gulvet "slap af min kære" hviskede han og tørrede hendes kind, ganske blidt og som en lille berøring

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Yuuki Ons 14 Nov 2012 - 22:58

Hun fattede ikke selv at hun græd, måske var det på grund af den omsorg han før havde givet hende, og hun havde været bange for at smide det hele væk med det samme? hun vidste det ikke, hun så stille på ham da han tørrede hendes kind "Jeg.. Jeg ville ikke såre dig.. det var ikke... det var ikke sådan ment.." sagde hun stille mens hun så på ham, stadig med tåre i øjnene.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Antal indlæg : 1528

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 23:04

han lagde armene om hende og trykkede hende ind mod sit bryst "så så slap af" hviskede han og strøg hende ned langs ryggen, selvom det her var uvant for ham og det var tydeligt at se på ham at dette var underligt, måden han så på hende, og holdte om hende, dog var det blidt og varmt

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Ons 14 Nov 2012 - 23:08

Hun rystede og bed sig hårdt i læben, hun gemte sit ansigt ved ham lidt, inden hun stille kom fri af ham "Undskyld.. jeg.. jeg skal nok gå nu..." sagde hun hæst, hun tænkte self på da han havde bedt hende gå før, hun kom lidt vaklende på benene da hun stadig var lidt usikker efter alt det blod han havde drukket fra hende, selvom hun havde fået det meste af det tilbage igen takket være droppet fra før, og hendes hjerte self.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 23:13

han rejste sig op og var hurtigt bag hende, blidt lagde han armene om hende "du behøver ikke, jeg var bare sur ikke andet" hviskede han blidt i hendes øre "bliv til du for det bedre, hvis du altså vil" han strøg hende op langs armen og sukkede stille og blidt "jeg ville blive glad hvis du gjorde" han gav slip på hende og vendte hende om så hun så på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Ons 14 Nov 2012 - 23:17

Hun bed sig i læben da hun mærkede han lagde armene om hende, hun sank en lille klump, og så stille ned i gulvet da han sagde det, hun sank en klump, og bed sig hårdt i læben da han da sagde han ville blive glad hvis hun blev, hun så stille op på ham da han vendte hende om "men... jeg vil ikke såre dig igen.." sagde hun stille, og så bekymret på ham.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 23:19

han trak på skulderne "jeg er et røvhul jeg fortjerne det sikkert" hviskede han og kyssede hendes hånd, han trak hende igen ind til sig og tørrede hendes øjne "det skal nok gå alt sammen" han smilede opmuntrende og strøg hende igen ned langs ryggen "det er jeg sikker på" hviskede han blidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Ons 14 Nov 2012 - 23:22

Hun sank en klump og så stille på ham "Nej du er ej... du hjalp mig.." sagde hun stille mens hun så på ham, hun gemte sig lidt ind til ham da han trak hende ind til sig, hun bed sig hårdt i læben, og nikkede stille, mest for at han ikke ville blive ved at prøve og opmuntre hende, lige så dårlig som han virkede til at være det, var hun til at tage imod de søde ting folk sagde når de ville opmuntre andre
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 23:27

han sukkede, men smilede da han fik en ide "hvad med tur i bobble bad, hvad siger du til det" spurte han og løftede hende op, af en eller anden grund kunne han lide hende, måske bar det blodet eller det faktum at hun faktisk fik ham til at grine og det skete meget sjældent og kun få kom ind i hans hjem og levende ud "min søster har sikker noget badetøj du kan låne" han smilede bredt og blidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Ons 14 Nov 2012 - 23:30

Hun så stille og lidt usikkert på ham "ehm... boble bad?" spurgte hun undrende, hun bed sig stille i læben, hun vidste self. godt hvad det var, men der var noget ved det der skræmte hende... måske vandet? eftersom hun havde vandskræk, eller bare det at hun aldrig havde været i et boble bad før, hun så stille på ham, og sank en lille klump, men kunne ikke lade være at smile da han løftede hende op.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 23:35

han stoppede "du er bange for vandet, okay hvad har vi ellers mini bio" spurte han med en antydning af sjov "eller vi kunne holde en fest, jeg er sulten og har brug for noget varmt og frisk, ikke kold og gammelt" han grinede og så på hende med blide øjne, før han igen stillede hende ned på gulvet

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Ons 14 Nov 2012 - 23:39

Hun fnøs stille, og smilende af det første han sagde, og hun så bare på ham med et løftet øjenbryn "ligner jeg virkelig en der er klar til at feste?" spurgte hun smilende, og så lidt ned af sig selv, med et smil på læben, inden hun så på ham igen, til det sidste han sagde rakte hun bare hånden frem mod ham og regnede med han kunne gætte hvad hun mente.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 23:45

han grinede blidt "nåh ja døm mig ikke for at prøve" hviskede han og greb blidt om hendes hånd, han kyssede den først, hvorefter han blidt borede tænderne igennem hendes hud, han slubrede højlydt og sukkede tilfreds, efter lidt tid gav han slip og smilede blidt til hende "mange tak" han trykkede hende ind mod sit bryst og strøg hende ned langs ryggen

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Ons 14 Nov 2012 - 23:48

Hun grinede stille "Tjae... du har sikkert mere brug for det end jeg har" sagde han smilende da han borrede tænderne ned igennem hendes hud, hun bed sig stille i læben mens hun så smilende på ham, hun bed smilede da han trykkede hende ind imod sit bryst, hun bed sig lidt hårde i læben, og lukkede stille øjnene lidt.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 6:34

han bar hende op og gik ind på sit værelse, hvor han blidt lagde hende i sin store seng "sådan, få nu hvilket lidt" han gav hendes hånd et blidt klem og lagde dynen over hende. stille betragtede han hende så hvordan hun havde lukket øjnene, det var helt ufatteligt at hun bare sådan uden videre havde tilbudt ham sit blod

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Tors 15 Nov 2012 - 15:01

Hun så stille op på ham da han havde lagt hende i hans seng, hun bed sig stille i læben, og sukkede lavt "men jeg er ikke tæt..." mumlede hun stille og træt, hun bed sig smilende i læben, og havde lukket øjnene da han lagde dynen over hende, så hun så self. ikke at han stod og betragtrede hende, hun smilede stille da han gav hendes hånd et blidt klem, men hun holdt øjnene lukkede.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 15:07

han bøjede sig ned og trykkede sine læber mod hendes hånd "min kære, du kalder bare på mig hvis du har problemer" han smilede blidt og strøg hende over hånden, så på hende med et underligt varmt udtryk, måske var det fordi hun var så generøs og give ham sit blod, eller måske noget helt andet

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Tors 15 Nov 2012 - 17:33

Hun smilede da han trykkede sine læber mod hendes pande, hun nikkede stille, og sank en lille klump "Det skal jeg nok.." sagde hun stille, og så stille på ham med et lille smil, hun var ikke sikker på hvorfor hun bare havde givet ham hendes blod før, hun regnede selv med at det var fordi han havde været så 'omsorgsfuld' overfor hende...
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 22:09

han nikkede og trådte tilbage "jamen hvis det er alt, så sov godt" hviskede han og gik hen mod sit skab hvor han hurtigt fandt noget nyt tøj "hvis du høre noget er det bare mig der går i bad" sagde han og smilede blidt mod hende, hurtigt smed han sin bluse og bukser, hvorefter han tog et håndklæde rundt om livet og smed boksershortsne og tog sit rene tøj i armene og derefter forlod han værelset og gik i bad

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Tors 15 Nov 2012 - 22:37

Hun smilede stille, og nikkede som tak da han sagde 'sov godt' hun bed sig stille i læben, og sank en klump, hun hørte da han gik hen og åbnede skabet, og smilede da han sagde han ville gå i bad, hun nikkede stille igen, denne gang som et 'det så i ordne' tegn'noget, hun sank en klump, der gik ikke lang tid, så faldt hun rigtig i søvn, og sov roligt med et lille smil på læben.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 22:43

efter lidt tid kom han tilbage med kun et par jeans, en smule vådt hår og et drypende bryst, der var tydeligt makerede af de store muskler, han skævede til hende "sov sødt" hviskede han og strakte sig stille, han undertrykte et gab og gik hen for at lægge sig ved siden af hende,

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Tors 15 Nov 2012 - 22:48

hun sov allerede tungt da han kom ind, stadig smilende, havde hun været vågen ville hun ikke kunne have ladet være at stirre på ham, det var ikke noget hun selv kunne gøre for, eller tænkte over, der var bare noget ved fyre med godt trænet mave/brystkasse, der interesserede hende, som en hver anden pige nok...
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 22:56

han lagde sig under dynen og sukkede stille, stille vente han sig mod hende og lagde sig bedre tilpas, mens han betragtede hende med nysgerrige øjne "hvad er du for en" hviskede han og strøg hende kort og blidt over kinden, før han lukkede øjnene og smilede

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Tors 15 Nov 2012 - 22:59

Hun sukkede stille, og lagde sit hoved ind mod ham, stadig smilende, og sovende, hun bed sig stille i læben, hun følte sig underligt tryg i hans nærvær, hun mumlede noget tydeligt, sukkede igen, og lagde sig bedre til rette, hvilket resulterede i at hun kom til at ligge tættere på ham.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 23:05

han smilede og lagde ubevidst armen om hende, hvilket resulterede i at han kom til at trykke hende tættere ind mod sig. han smilede og lagde næsen ned i hendes hår, blidt strøg han hende op langs hoften, hvilket fik ham til at sukke og falde længere ned i sin søvn

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum