Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
To much pain... - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
To much pain... - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
To much pain... - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
To much pain... - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
To much pain... - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
To much pain... - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
To much pain... - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
To much pain... - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
To much pain... - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
To much pain... - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

To much pain...

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Go down

To much pain... - Page 6 Empty Sv: To much pain...

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 15:33

han trak på skulderne "pas, det ved jeg nu ikke, det var nok derfor jeg spurte dig, men vi kunne da sætte os ned i sofaen og snakke gamle dage, fortiden" forslog han og pegede hen mod den bløde sofa, med et blidt udtryk og et varmt smil, hvilket var en ting man ikke altid så ham med

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Yuuki Lør 17 Nov 2012 - 15:38

Hun grinede stille, og rystede på hovedet, "Det kan vi godt" sagde hun roligt, og med et lille smil, hun bed sig stille i læben, og gik roligt over og satte sig i sofa'en med benene trukket op under sig og så stille, smilende, og afventende på ham, mens hun bed sig i læben. Hun sank en lille klump, men det kunne man ikke se på hende.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Antal indlæg : 1528

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 15:40

han nikkede og gik hen, kun for at sætte sig elegant ned ved siden af hende "så er der noget du vil vide om mig" spurte han og vendte sig om således at han sad med fronten til hende. han lagde hoved på skrå og hans øjne lyste af nysgerrighed, samt varme og blidhed

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Lør 17 Nov 2012 - 15:46

Hun smilede roligt da han satte sig ved siden af hende "Hmm... hvor skal jeg starte.. hvad med.. alt?" sagde hun smilende, og så stille på ham, hun bed sig i læben, og sank en lille klump ingen, hun så nysgerrigt på ham og bed sig hårdt i læben, nysgerrigheden nærmest lyste ud af hendes øjne mens hun så på ham.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 15:50

han lagde hoved på skrå og skar en grimasse "hvad med et konkret spørgsmål i stedet, det er måske lidt lettere for begge på parter, jeg plejer normalt ikke at fortælle min baggrunds historie" han smilede og lagde hoved på skrå, dette var virkelig underligt at snakke som om de var venner eller noget i den stil

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Lør 17 Nov 2012 - 16:16

Hun grinede stille "Jamen jeg er virkelig dårlig til at stille spørgsmål, jeg kan virkelig ikke finde ud af det.." sagde hun stille, og smilende, hun så stille ned, inden hun så på ham igen "du starter så... jeg ved ikke hvordan man gør..." sagde hun smilende, hun sank en lille klump, mens hun stadig bare så smilende på ham.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 16:20

han klukkede stille og rystede på hoved "okay, hvornår og hvor er du født" spurte han og lagde hoved på skrå, et lettere drillende udtryk vidste sig i hans øjne, derefter førte det over i noget blidt og mere varmt

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Lør 17 Nov 2012 - 16:22

Hun smilede roligt, og tænkte lidt "Jeg er født her i Terre... men kan ikke huske årtallet..." sagde hun stille, og med et lille smil mens hun så på ham, hun sank en lille klump smilede, hun undrede sig lidt over det drillende udtryk, men smilede så stille og roligt.
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 16:27

han nikkede stille "jeg er født den 10. april 1453 i London" han smilede næsten drømmende, da han huskede de gode gamle dage i London, det bragte mange gode minder frem, samt nogle der ikke var så gode, nogle af dem der var grunden til de havde flyttet hertil

Gæst
Gæst

Indlæg af Yuuki Tirs 1 Jan 2013 - 15:06

Hun nikkede stille og smilende, hun tænkte lidt på sine forældre og sin bror og så lidt ud af et vindue, hun sank en klump, og lukkede øjnene lidt, hun følte sig altid så svag når hun kom til at tænke på dem, og nogle gange ville hun ønske at hun bare kunne glemme dem
Yuuki
Yuuki
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum