Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
mødet  //louise// - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
mødet  //louise// - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
mødet  //louise// - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
mødet  //louise// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
mødet  //louise// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
mødet  //louise// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
mødet  //louise// - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
mødet  //louise// - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
mødet  //louise// - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
mødet  //louise// - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

mødet //louise//

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

mødet  //louise// - Page 4 Empty Sv: mødet //louise//

Indlæg af Gæst Tors 11 Apr 2013 - 23:28

// Jeg har tabt! xD //

Foxina rystede opgivende på hovedet af Godric, men et lille smil sneg sig frem på læben. Køen var virkelig lang, og det føltes som om, at det tog en evighed, før det omsider var hendes tur. Hun kiggede sig omkring, før det blev hendes tur. Godric var væk. Han var vel ude på nye eventyr. Nej, vent lige lidt, tænkte hun og rynkede øjenbrynene let. Der stod han, lidt udenfor butikken med en bog. Han virkede sikkert interesseret i den bog. Om lidt kom han sikkert og spurgte, om han måtte få den bog eller lignende. Omsider blev det hendes tur. "Ja, jeg har bestilt billetter. Foxina Amina Skov." fortalte hun damen bag kassen og fik så udleveret billetterne og gik ud af køen.

Hun så Godric komme hen til hende. Og ganske rigtigt, spurgte han hende, om han måtte låne nogle åenge af hende. Hun kunne godt lide hans blide smil. Det var på en måde rigtig sødt, og hun havde jo egentlig penge nok. Hun nikkede stille. "Selvfølgelig må du få den bog, skat. Jeg skal nok give, og du skylder intet." fortalte hun roligt og kyssede ham på kinden. Hun gik ind sammen med ham og fandt den bog, han havde kigget efter, og købte den og gav den til Godric. "Vi må hellere se at få købt nogle popkorn og noget sodanvand." sagde hun lidt efter og gik ud af butikken med ham i hånden, og ind i biografens egen butik. "2 store popkorn og 2 store sodanvand, tak!" sagde hun blidt og fik dem serveret og gik ud. Gad vide, hvad Godric tænkte om popkornene, tænkte hun lidt efter. "Skal vi gå ind?" spurgte hun, men tog alligevel fat i ham, og gik ind i biografsalen og fandt deres pladser. "Og vi må ikke snakke under filmen, skat. Ellers bliver andre mennesker sure på dig, og så bliver du smidt ud." fortalte hun og smilede lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet  //louise// - Page 4 Empty Sv: mødet //louise//

Indlæg af Godric Fre 12 Apr 2013 - 0:11

”Tak skat” Godric smilede glad til hende, og fuldte med ind i butikken, så de kunne finde bogen igen, og købe den. Det var ikke svært at finde bogen, for den lå lige der hvor han selv havde lagt den for mindre end to minutter siden. Den kostede ikke så meget som andre bøger, men det skyldes måske også at det ikke var en bog som lige var kommet frem, men en som havde været der et stykke tid efterhånden. Han stillede sig op i køen sammen med hende, og der var heldigvis kun to foran dem, så det blev hurtigt deres tur. Ekspedienden smilede sødt til dem, og slog beløbet ind på kasseapperatet. ”Det bliver en 50. Vil i ha en posse med til den?” spurgte hun alt for vendeligt. Godric nikkede, og tog imod posen da damen rakte den til ham. Godric så på Foxina med et stort smil, og kysede hende en gang som tak, da de var kommet ud af butikken. Han fuldte stille efter hende over i den store biografsal. Der var mange ræker af stole hvor der sad mennesker. Alle kiggede de den samme vej, nemlig op mod et stort læred. Godric satte sig ned der hvor Foxina sagde de skulle side, og nikkede. ”Ok, ingen snak under filmen, forstået.” han kysede hende en gang på munden, og ventede ellers bare på at filmen begyndte.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

mødet  //louise// - Page 4 Empty Sv: mødet //louise//

Indlæg af Gæst Fre 12 Apr 2013 - 0:28

Foxina smilede tilfredst til ham og kyssede ham igen blidt. Filmen var begyndt, og lyset blev øjeblikkeligt slukket. Filmen handlede om, at en hjemløs pige er en animagus. Hun er klog og sød, og møder en familie som intet ved om hendes fortid eller om hendes personlighed. Til sidst i filmen, slutter det af med, at hun er blevet ældre, og fortæller hendes plejeforældre om, at hun er animagus og gifter sig med en anden slags animagus. Lyset bliver igen tændt og alle folk går ud af biografen. "Fed film!" udbrød hun og tog Godric i hånden og gik ud og hjemad. De drenge som kæmpede om kap med kulden, var nu borte. Der var nu ingen mennesker på gaden, kun indenfor på diskoteket eller restauranterne. Hun låste op til huset og gik indenfor. Kanza hoppede op af hende og var glad for at se hende igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet  //louise// - Page 4 Empty Sv: mødet //louise//

Indlæg af Godric Fre 12 Apr 2013 - 13:53

Han fuldte stille med i fimen. *sikke en tøsefilm* tænkte han stille for sig selv, men det var vel også okey en gang imellem, ikke? Og den måde den endte på, ha, men alligevel var den rimlig god, men af en eller anden grund ville han ikke indrømme det over for sig selv. Da filmen er færdig, og der igen er lys, rejser han sig op, og følger med ud af biografsalen. Han nikker til det hun sagde. ”Ja den var da okay.” smilede han, og kyssede hende en gang på munden.

Centeret var næsten helt tomt for mennesker. Hvad var klokken entlig? ”Øh, hvad er klokken?” spurgte han stille, og fuldte med hende ud i den kolde natteluft. Der var heller ikke en eneste sjæl på gaden. Seriøst, var det så sent? Godric skuttede sig en smule i den kølige vind, og fuldte ellers bare efter Foxina hjem. Det følges en smule som om der var nogle som betragtede dem, men det var måske bare hans indbilning. Der var jo ingen. Han så sig dog alligevel rundt for at være helt sikker i sin sag. Nej ingen. Han smuttede dog hurtigt ind ad døren da Foxina havde låst op. Kanza var åbenbart også glad for at se dem igen. Han håbbede glædesstrålende op ad Foxinas ben med logrende hale.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

mødet  //louise// - Page 4 Empty Sv: mødet //louise//

Indlæg af Gæst Søn 14 Apr 2013 - 23:07

Foxina svarede ham: "Den er halv ti, der omkring, skat. Så jeg ved ikke, hvad du vil, når vi er hjemme. Vi kunne jo også bare ligge og nusse hinanden lidt." Hun snusede indad, da de var kommet indenfor i huset. Hun smed nøglerne på bordet, og hang jakken ude på knagen og smed sig ned i sofaen og sukkede højlydt. Sikke en dag, tænkte hun træt og betragtede Godric lidt, mens han ivrigt hilste på Kanza, som snart var faldet til ro, og hoppede op i sofaen til Foxina og lagde sig ved siden af hende.

Hun kælede lidt Kanza og så forventningsfuldt på hendes elskede med et smil på læben. "Hvad så nu? Er der noget, du har lyst til at lave noget?"spurgte hun blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet  //louise// - Page 4 Empty Sv: mødet //louise//

Indlæg af Godric Man 15 Apr 2013 - 17:05

Godric smilede til Foxina. “Halv ti? Det er sku da mange.” Godric hilste kort på Kanza, inden hun hoppede op til Foxina i sofaen. ”Hvad vi skal lave? øh” sagde han, og bed sig i læben. Han havde ikke rigtig nogle forslag lige nu. Han gik stille over til sofaen, og så på hende, og smilede tilbage til hende. Han satte sig på kanten af sofaen, men stadig så Kanza kunne lige der. Han aede hende en enkelt gang, og gav så Foxina et hurtigt kys på munden. ”Hm, vi kunne godt døre det du forslog før skat. Jeg har ingen bedre ideer lige nu.” han smilede til hende, og kyssede hende igen på munden.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

mødet  //louise// - Page 4 Empty Sv: mødet //louise//

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 9:14

"Godt så. Så nusser jeg dit hår." fastslog Foxina og smilede blidt til ham, og fik lagt ham ned i sofaen og skubbede Kanza ud af sofaen. Kanza fnøs lidt fornærmet og luntede hen til kurven og lagde sig ned og stirrede foragtet op mod Foxina. Hun plejede ellers altid at måtte ligge oppe i sofaen og blive nusset af sin kære ejer, som nu viste sig, at være et dumt menneske. "Jeg nusser dig først lige i håret, mus, og bagefter din ryg." sagde hun roligt og begyndte at nusse hans dejlige, bløde hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet  //louise// - Page 4 Empty Sv: mødet //louise//

Indlæg af Godric Man 29 Apr 2013 - 21:55

Han smilede til hende. Det var faktisk en smule skyndt for Kanza, at hun blev smidt ned af sofaen. Han lagde sig bedre til rette på sofaen, og smilede endnu mere varmt til hende. Han lukkede øjnene halvt i, og nød bare øjeblikket.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

mødet  //louise// - Page 4 Empty Sv: mødet //louise//

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 10:11

"Det må du undskylde, Kanza, men han skal altså lige nusses først. Du skal nok blive nusset bagefter." sagde hun beklagende, men Kanza fnøs bare igen og ignorerede hende blot og lukkede øjnene halvt i. Hun nussede hans nakkehår blidt og derefter nussede hun hans brystkasse og mave. Hun sad og smilede lidt. Hun havde egentlig altid haft den indstilling med, at hun i hvert fald ikke skulle have en kæreste nogensinde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet  //louise// - Page 4 Empty Sv: mødet //louise//

Indlæg af Godric Man 6 Maj 2013 - 9:22

Godric smilede kærligt til Foxina, og nød at hun nussede ham. Kunne man andet end at nyde det her? Han tvivlede faktisk en del på det. Han sukkede tilfreds med halvlukkede øjne, og lagde sin ene hånd rundt om hende, og begyndte næsten helt instinktivt at ae hende på ryggen.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

mødet  //louise// - Page 4 Empty Sv: mødet //louise//

Indlæg af Gæst Tirs 7 Maj 2013 - 13:46

Foxina sad og tænkte lidt på, om hendes egen barndomsven skulle blive hendes kæreste, og måske en dag, hendes mand. Hun kunne tydeligt forestille det. De havde lige købt et hus og var lige blevet gift og alt det. De vil sammen sidde ved pejsen og fortælle hinanden nogle gamle, men sjove historier fra dengang de var mindre. Pludselig vil stilheden brydes af små barnefødder trippende hen over gulvet og nogle glade latter vil blive hørt tit i dette nyrenoverede hus. Hun vendte omgående tilbage til virkeligheden. Det var hendes store ønske lige nu, tænkte hun og nussede ham på maven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet  //louise// - Page 4 Empty Sv: mødet //louise//

Indlæg af Godric Tirs 7 Maj 2013 - 14:04

Godric smilede op til hende, og lænede sig en smule frem ad, og kyssede hende på munden. ”Hvad tænker du på, skat?” spurgte han, og strøg noget hår væk fra hendes ansigt. ”Jeg vil gerne vide det.” sagde han, og kyssede hende på munde igen. Han aede hende stille i nakken, og smilede til hende.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

mødet  //louise// - Page 4 Empty Sv: mødet //louise//

Indlæg af Gæst Tirs 14 Maj 2013 - 11:00

Hun kom til at smile stort til ham, da han kyssede hende på munden. "Altså jeg tænker lidt på, hvis vi to bliver ved sådan her og ender ud i at vi bliver gift og en dag få børn. Sidde ved en pejs med vores unger og nyde stilheden og roen i vores kæmpe hus med swimmingpool indenfor. Og vi ender gamle og grå og lykkelige." fortalte hun med tårer i øjnene af lykke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet  //louise// - Page 4 Empty Sv: mødet //louise//

Indlæg af Godric Lør 18 Maj 2013 - 22:37

Godric smilede af det hun sagde, og fik sat sig en smule op. Han lagde begge armene rundt om hende, og gav hende et stort knus. Han kom i tanke om noget. ”For resten, kan ikke huske om du nogle sinde har fået hele mit navn at vide. Det er egentlig en smule underligt at jeg kan huske helle mit fulde nav.” han tav, og så på hende. ”Jeg kan også huske hvorfor jeg ikke fortæller mit fulde navn til alle og en hver.” han bed sig kort i læben. Det var fordi det var en af hans svagheder at der ikke var mange som kendte til det, men han stolede på Foxina, og håbede inderligt på at hun ikke ville misbruge hans ”lille” svaghed.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

mødet  //louise// - Page 4 Empty Sv: mødet //louise//

Indlæg af Gæst Fre 31 Maj 2013 - 16:02

Foxina nød at blive krammet af ham. Hun smilede meget og fjernede tårerne med hænderne. Hun lyttede lidt til det han sagde, og blev lidt bleg. "Nej, jeg kender ikke dit navn, men jeg vil godt have det at vide. Jeg har aldrig svigtet eller forrådt nogen, så bare sig det." sagde hun og prøvede at forholde sig roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet  //louise// - Page 4 Empty Sv: mødet //louise//

Indlæg af Godric Fre 31 Maj 2013 - 18:37

Godric smilede kærligt tilbage, og lænede sig en smule frem, så han kunne viske det til hende. ”Mit fulde navn er Godric Sharuk Alexander Khan Stifler Iversen.” han håbede inderligt på at hun ikke ville misbruge navnet, men det kunne han ikke forestille sig at hun kunne finde på. ”nu ved du det, og du er den eneste der kender det.” han kyssede hende på kinden, og satte sig så op igen. Han smilede igen til hende.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

mødet  //louise// - Page 4 Empty Sv: mødet //louise//

Indlæg af Gæst Man 3 Jun 2013 - 13:27

Foxina smilede til ham. "Tak. Og jeg vil aldrig misbruge det. Aldrig nogensinde." sagde hun og kyssede ham igen. Det var dog lidt underligt at han kunne huske sit fulde navn, men det gjorde vel ikke noget. Så længe han ikke kunne huske noget før hjernerystelsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet  //louise// - Page 4 Empty Sv: mødet //louise//

Indlæg af Godric Man 3 Jun 2013 - 19:25

”Det håber jeg skam heller ikke at du vil.” sagde han, og bøjet sig fremover, og kyssede hende på munden inden han hviskede i hendes øre. ”Jeg elsker dig nemlig, det var derfor jeg fortalte dig mit fulde navn.” han satte sig op og så på hende med et kærligt blik. ”Når men nu gider jeg ikke være seriøs mere.” sagde han med et drillende glimt i øjet. Han lænede sig hurtigt frem, og slikkede hende drillende på kinden, og kiggede vurderende på hende.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

mødet  //louise// - Page 4 Empty Sv: mødet //louise//

Indlæg af Gæst Man 3 Jun 2013 - 21:07

Foxina stivnede, mens han lænede sig hen over hende og hviskede hende i øret. Hun rødmede, da hun lyttede til det, han sagde. "Um, jeg elsker også dig." fik hun fremstammet og kyssede ham blidt på kinden. Seriøs? Havde han nogensinde været det? Det kildede, da han slikkede hende på kinden. Hun fnes let og bed ham blidt på øret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet  //louise// - Page 4 Empty Sv: mødet //louise//

Indlæg af Godric Søn 9 Jun 2013 - 22:18

Godric smilede da hun nappede ham i øret. Så hun kunne også være med til denne her leg? Helt fint med ham. Han kysede hende på munden, og bed hende legende i læben. ”Jeg vil altid elske dig, lige meget hvad der sker, og det lover jeg, skat.” mumlede han mod hendes læber. ”For evigt og altid” hans stemme var blid og kærlig, og han vidste at han mente hvert et ord han sagde, men var ikke sikker på om hun troede på ham, men ellers skulle han nok bevise det over for hende.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Bosted : På gaden

Antal indlæg : 391


Tilbage til toppen Go down

mødet  //louise// - Page 4 Empty Sv: mødet //louise//

Indlæg af Gæst Man 17 Jun 2013 - 16:49

Foxina nød, at han bed lidt i hende, og hun holdt meget af ham, ikke kun som barndomsven, men også som kæreste. Hun trak sig lidt væk fra ham, hun vidste ikke, om han vil blive hos hende for evigt og altid. Hun gik over i køkkenet og tog nogle chips og hældte dem ned i en skål og åd dem, mens hun stod lænet op ad køkkenbordet. Hvad skulle hun gøre? Hun vil gerne sige jeg elsker også dig, men blev han også hos hende, som han påstod?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet  //louise// - Page 4 Empty Sv: mødet //louise//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum