Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Black Swan - Lukket EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Black Swan - Lukket EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Black Swan - Lukket EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Black Swan - Lukket EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Black Swan - Lukket EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Black Swan - Lukket EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Black Swan - Lukket EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Black Swan - Lukket EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Black Swan - Lukket EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Black Swan - Lukket EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Black Swan - Lukket

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Black Swan - Lukket Empty Black Swan - Lukket

Indlæg af Gæst Søn 26 Maj 2013 - 20:25

Læsning sker på eget ansvar.

22:55
Politistationen


Et højt næsten overdøvende støn kunne høres fra betjent Carlson, som så meget opgivende ud. Han havde netop slukket for optageren. Afhøringen var gået katastrofalt, manden som sad overfor ham var kun besvær og havde ikke hjulpet meget, for ikke at sige slet ikke, trods han havde stået lige overværet et mord! Han havde lydt som om det var normalt!
"Jamen så lad os sige vi er færdige. Du må ringe til os hvis du finder ud af at du har mere at sige." Carlson rejste sig op og gik hen til døren, da den blonde mand løftede hånden og åbnede munden. Lidt for ivrigt vendte Carlson sig imod ham og ventede spændt på at høre hvad der var at sige.
"Hvad hvis jeg har noget at sige, men ikke vil fortælle jer det?"
"Jamen så syntes jeg stadig du skal ringe, men gider du lette røven og smutte nu, jeg har andet at lave nu." Irritationen i stemmen var ikke svær at spore.
"Men det har jeg jo ikke ly..." Døren foran Carlson gik op, til betjentens overraskelse. En anden betjent stod på den anden side.
"Undskyld, men vi har brug for dig hvis du er færdig her, vi har fået en dum blondine ind. Millie-et-eller-andet Walker."
"Hey, blondiner er dejlige!" Udbrød den afhørte mand, som sprang op. "Især når det er min forlovet!"
I overraskende fart kom manden op at stå og var henne ved døren, hvor hans alkohol lugtende ånde straks ramte Carlson og hans kollegas næse. "Hvad er der sket med hende?"
"Hey, gider du lige sætte dig ned Mr. Det kan godt være det er din forlovet, men det her er vores arbejde." Lød det fra Carlson, der havde lagt en hånd på brystkassen af manden og ville skubbe ham tilbage, men forgæves.
"Det er vel min ret til at snakke med hende." Uden større problemer maste manden sig igennem og gik til receptionen - eller hvad det hed.


Sidst rettet af Andrija Tors 20 Jun 2013 - 17:42, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black Swan - Lukket Empty Sv: Black Swan - Lukket

Indlæg af Gæst Man 27 Maj 2013 - 8:47


Sikke dog en aften.
Først var kakaoautomaten brudt sammen og det havde taget hende omkring 15 minutters ekstra arbejde, at finde det rigtige nummer til reperatøren frem.
En tvær mand ...der havde snærret at hun måtte vente til åbningstid, i dagstimerne med at bruge dette nummer- så hun havde intet fået ud af sit forsøg.
Dernæst havde hendes mand sms omkring en stor rids i deres nye Audi.
Han havde været skide sur, da han var af den urokkelige holdning at hun var årsag til skaden, hvilke helt klart ikke passede.Han var altid sur for tiden.
Så kom de slæbende på en ung kvinde der havde fået tæsk eller noget.Hun havde blodstænk på sit tøj og nu var hun forsvarligt plantet i lokale5, et af afhøringslokalerne.Dette betød at Kate skulle til at brygge ekstra kaffe, og muligvis sørge for mad til de arbejdende betjente- og det lå ikke i hendes planer.
Hun havde andre vigtige ting at passe, som til eksempel hendes elsker der konstant sms og truede med at komme forbi og hente hende med hjem til hygge og hopsa, sikkert i sengen.Hun var begyndt at overveje om det var alt hun var for ham- en fribillet til sex?
Kate Leopold, rettede på de kuglerunde briller og så lettere irriteret op fra hendes papir, da en herre stemme afbrød hendes klagende tanker , og lyden af let tumult fulgte efter.
Wuuuhuuuu...endelig sker der noget godt! Et stort smil kom selvsikkert på plads da Kate ignorerede betjentene, og istedet så på det himmelske stykke mand , der havde kurs mod hende.
"Kan jeg hjælpe?" lød det yderst høfligt.

Millicent sad rank, på den hårde ukomfortable stol.
Hun brd sig ikke om de skide betjente, eller om deres måde at behandle hende på. Men at afsløre at hun var vampyr, ville nok ikke være så smart, så hun så ingen anden mulighed , end at makke ret. Og det hele var alligevel kørt af sporet.Hun bøjede nakken så det lange hår faldt dækkende ned foran hendes ansigt, hvor få røde spor af blod tåre nu var tørret ind.
Det havde været ...slemt.
Et trafikuheld på rue de la Croix, mange såret....meget blod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black Swan - Lukket Empty Sv: Black Swan - Lukket

Indlæg af Gæst Tors 13 Jun 2013 - 22:59

Med lange spankulerende skridt gik Andrija hen til disken og gav et stort smil til kvinden bag. "Der skulle værre ankommet en pige med blondt hår. Walker. Hvor befinder hun sig henne?" Han lænede sig afslappet op af disken og syntes ikke at have travlt med at komme væk fra betjentene der kom næsten stormene og ville have fat i ham. Først da de var helt henne, rettede han sig op. 
Efter at have fået sit svar lod han sig føre af de to betjente i den retning der skulle forstille at være hans endestation. En celle sikkert. Han anede ikke hvad de havde i tankerne, men Andrija havde helt andre planer. Nede på gangene gjorde han sig fri uden de helt store problemer og var kort efter på vej rundt i labyrinten af gange og låste døre. 
Det var intet problem for ham at komme frem for hans evne gjorde hvad der før var problemer til ikke eksisterende forhindringer. Efter at have løbet lidt rundt på må og få, valgte han at sende sig selv tilbage til hans udgangspunkt. Ved gangen hvor han kunne huske vejen og finde det sted hvor de holdte Walker fanget. 
Det viste sig dog hurtigt at være lettere sagt end gjort. Han skulle passere rummet, men uden at blive opdaget af nogle af betjentene der nok blot ventede på at fange ham. Stationen var ikke hans friste, hvilke hindrede ham i at teleportere til et andet sted på den modsatte side af rummet, da han ikke kunne huske eller skabe noget cirka billed af hvordan tingende var. Så det måtte gøres på den gammeldags måde. Det gik også godt halvvejen igennem, men så blev han opdaget og måtte spæne rasten af vejen. Igen fes han forvirret rundt ind og ud mellem gange og døre han ikke anede noget om hvor førte hen, først til sidst syntes tingende at blive bekendte og han var nåde til enden i hans cirkel. 
Tiden var knap, men han han satte blot arbejdsfarten op. Lynhurtigt tjekkede han alle døre til han fandt den rigtige og kunne sejrigt spankulere ind i rummet til Millicent, der lignede noget katten havde slæbt med ind, men stadig utrolig sexet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black Swan - Lukket Empty Sv: Black Swan - Lukket

Indlæg af Gæst Fre 14 Jun 2013 - 17:30

At hun var skuffet over fyren her spurgte ind til en kvinde, lod sig ikke afspejle i Kates brede smil.Mange års ægteskab, havde lært hende at skjule den slag småting.Hvad der derimod rev i hends tanker og fik den ene lille muskel ved hendes øje, til at vibrer svagt, var hvad han ville med kvinden?Kunne han måskevære hendes advokat?I givet fald var han en hun selv hyrede og ikke en af de sædvanlige der ellers blev beskikket de anklagede."Den anklagede sidder i afhøringslokale 5, hvem må jeg sige spørger?" Kate lænede sig frem , ind over disken så de bløde bryster næsten blev mast ned i den.Det var ikke engang fordi Kate var særligt nedringet, men hun havde bare nogle lange kedelige bryster, efter de tre børn hun havde ammet og ja...men det forhindrede hende da ikke i at flashe hendes kvindelige attributter.
Inden hun kunne få sit svar af det pæne mand, kom to betjente stormende og tog ham med.Kate blev efterladt noget måbende, da hendes advokat teori brat blev punkteret.
Kate fik du hurtigt det professionelle look tilbage, og gav sig istedet til at tjekke sin sms indbakke- igen.
Joo...hun havde sandelig forstået ideen med at multitaske, selv på jobbet.

Millicent søgte efter en troværdig forklaring. Hun behøvede i den grad at kunne afgive en der lød bare nogen lunde.Hun havde allerede fået besked på hvad anklagen ville lyde på.For det havde vist sig at fyren hun havde knælet over...ham der havd blødt så forfærdeligt meget....han havde ikke overlevet,desværre. 
Og havde anklagen så bare lydt på mord....for det andet var da helt i hampen.
Millicent rettede lidt på sorte blondekjole, der havde en champagnefarvet lille strop sag under sig, for ikke at være helt til at se igennem.
De høje sorte sko, med de tynde remme omkring hendes ankel, skrabede snuderne mod gulvet, da hun uroligt bevægede sig, ved lyden af den knirkende dør der gik op.
Hun mærkede hendes livløse hjerte blive tungere...havde man i grunden ikke ret til en advokat der kunne hjælpe en , vejlede en...inden man udtalte sig? det havde de to betjente bare grinende afvist med ordene glem det dukkebarn
Hendes modløse øjne så modstridende hen mod døren, parat til at møde de to betjente igen, og måske lade sig grille.
Havde der kunne opstå en helt lille jesus aura omkring ham, ville den klart hænge der netop som Millicent så Andrija træde ind i rummet.
Hun kunne ikke begribe det.Hun havde med vilje ikke opgivet ham som kontaktperson, da hun ærlig talt kke var klar over , hvordan han lige havde det med politi.
Både fordi han var dæmon, men også fordi han havde en eller anden kontakt til mafaien- mente hun da.
Nu kunne man jo aldrig helt vide med ham.
Men lige nu var han total redningsmand , og i Millicents øjne et skinnende helt.
"Andrija !"  der kom næsten et smil på hende læber, med de lidt forskræmte øjne holde det i ave.
" De kommer om lidt....hvordan vidste du jeg var her ?" hviskede hun og kom op af stolen for at rende ham i møde.
At han kunne være på stationen i anden sammenhæng faldt ikke hendes tanker ind.
"Årh...det er så forfærdeligt " snøftede hun.."der var det her færdselsuheld...lang historie...nu tror de at...never mind...kan du ikke få mig hjem?" hun forsøgte at mase sig ind i Andrijas favn, for tryghed , for at blive beamet hjem.Men om han så ville, det var jo en anden sag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black Swan - Lukket Empty Sv: Black Swan - Lukket

Indlæg af Gæst Fre 14 Jun 2013 - 17:48

Der kom ikke et ord fra Andrija, der ikke kunne få et ord indført. Først da hun ville ind og gemme sig kunne han få noget indført og lod hende komme til, men han gjorde ikke klar til den helt store rednings scene. Han havde fået en fantastisk idé. Det havde kvinden ude ved disken så venlig udleveret til ham og han havde altid drømt om at blive en advokat, eller i hvert fald lege en.
"Jeg ved altid hvor mine klienter er henne. Træk nu været smukke, så finder vi en løsning på dit problem." Han gav hende et stort colgate smil, før han så vendte sig imod betjentene der kom stormene ind i rummet som havde de jagtet verdens farligste forbryder. 
"Tag det roligt mine herre, der er ingen frygt for at Walker flygter. Lad mig præsentere mig som hendes advokat Luzar. De må kende mig som et vidne i en anden sag, men den vil jeg slet ikke udtale mig om i denne sag, så det vil jeg bede Dem om at respektere." Lød det meget fromt fra Andrija, der rettede på tøjet og med en fod snuppede en stol og trak den hen over gulvet, hvor hans hånd overtog. Hurtigt drejede han stolen og slog sig ned på den og satte sig for en gang skyld ordenligt.
"Som i kan se er min klient lidt i chok og har derfor ikke forklaret hvad hun er anklaget for, så vil De være så venlig at forklare mig hvordan landet ligger? Så vil jeg derefter gerne have lige et par minutter og snakke med min klient så vi kan finde ud af hvordan vi vil gå frem. Imens vil jeg bede jer om at finde ud af om i ønsker hende til at forblive her i en celle i nat, for det kan jeg desværre ikke tillade. Min klient lider af klaustrofobi og rengøringsvandvid. Hun vil altså gerne i bad og så er hun ekstrem blufærdig så det der med nøgenbadning er ikke hendes kop te." Igen kom colgate smilet frem. 
De to betjente stod lidt og gloede på hinanden, før de så skyndte sig ud af rummet for at få fat på en der bedre kunne tage sig af situationen. Det efterlod Andrija misfornøjet, men han drejede sig imod Millicent og forlangte at blive sat ind i sagen. Samtidig lænede han sig mageligt tilbage og lyttede til den saftige historie.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black Swan - Lukket Empty Sv: Black Swan - Lukket

Indlæg af Gæst Fre 14 Jun 2013 - 19:53

Hans favn føltes som et lille stykke af himlen, og hun lukkede sine øjne i, for at lukke alt andet ude.Der kom bare ikke noget lille sus, og ingen velkendt duft af hverken Millicents hjem, eller Andrijas.
Hans stemme strøg hende over håret , med hans søde ord- og hun tak sig lidt ud for at kunne se op i hans øjne." Klienter?" Der var spørgsmålstegn i begge hendes øjne , selv om hun på en eller anden måde vidste at hendes situation lige var forbedret med 100 procent, når Andrija var kommet.
Betjentene kæmpede næsten om at komme først ind af døre.
Millicent gloede lidt dumt på dem, forstod ikke helt hvorfor de hastede sådan? 
Hun lod Andrija føre ordet, da hun var ret sikker på at hans mave rummede mere is end hendes gjore, og hun som anklagede sikkert kun måtte tale når hun blev spurgt.Eller var det kun i film? Millicent havde da aldrig været ...anholdt før.Det tætteste hun havde været på en betjent, var da hendes ex , til et Halloween party, hvor alle andre var udklædt som skræmmende monstre, var ankommet som en betjent. Her havde han insisteret på at ligge Millicent der var et spøgelse i håndjern.Det havde faktisk udløst et helt lille skænderi.For Millicents arme var inden under det grå hvide klæde, og hun ville sku ikke i nogen håndjern- slet ikke når hun var et spøgelse! 
Det hér var lidt anderledes.


Wow...wow...
Hendes øjne blev draget mod Andrija, da han indledte sin lille tale.
Korrekt, Formel...autoritær.Manden lød som en vaskægte advokat.
Millicent havde lyst til at spise ham, så dejlig og lækker var han, selv om hun stadig ikke fattede han ikke bare tog hende væk.
Men....jo....måske fordi de så bare ville stå om en time og hamre Millicents dør ned? De var nok nød til at få en mere normal slutning på det hele.
Desværre...det kunne trække ud, og  blive noget rod.
Hun håbede virkelig at Andrija vidste hvad han lavede, men indtil nu måtte hun indrømme at han styrede det rimeligt godt.
Da han anfægtede at hun ikke kunne være i en celle natten over, jublede hun næsten.Hun ville dø...igen....hvis hun skulle blive her.Så skulle Andrija blive her også! 
" Advokat....Luzar...hmmmm...ok." Den ene betjent kløede sin hage , imens han helt klart overvejede hvad fanden han lige skulle stille op. De havde ikke regnet med den drejning her, så han havde ikke lige  modtaget instrukser der bare tilnærmelsesmæssigt dækkede det senarie 
" Anklagen er fastslået til forsømmelig omgang med lig" 
Millicent kom til at hvæse, og selv om det var lavt og knap nok til at høre for det almindelige øre, stirrede betjenten på hende et kort øjeblik, før de begge nikkede til Andrija og sagde


." I får 30 minutter" 
Betjentene tog flugten....og Andrija krævede besked ...uddybende besked fra Millicent.
" Hør nu her....det er ikke så slemt som det lyder" forsøgte hun og så absolut ikke det morsomme i at blive beskyldt for forkert omgang med lig, de insinuerede jo hun havde lavet....seksuelle ting...med en død mand! Altså en rigtig død, ikke bare en ....der burde havde forblevet død, som hende selv.
"
Millicent tog også plads og sad og pillede lidt nervøst ved sine egne hænder.
" Der var et færdselsuheld.....harmonika sammenstød....en bus også...det var så slemt" hun sukkede, da billederne igen red hendes hukommelse som en mare.
" Der lå sårede over alt...måske en 7-10 mennesker...cirke...og jeg kæmpede."
Hendes øjne skiftede fra Andrija, ned i bordet.Hun var bestemt ikke stolt.
" Min blodlyst" hviskede hun..." J-jeg kunne ikke kontrollerer den.Jeg kunne mærke hvordan dyret i mig...vildskaben ...rørte på sig.Årh..Andrija, det var forfærdeligt....imens andre var igang med at hjælpe og ringe efter ambulancer og yde første hjælp, så vandrede jeg rundt mellem alle ligene og ...sniffede deres lugte til mig, lugten af blod...det var overalt...jeg kunne ikke undslippe...og så...så så jeg ham" 
Hun kiggede kort væk...hen mod døren, som søgte hun en vej ud af denne suppedas her og nu.Men døren var lukket- og sikkert også låst.
" Han var omkring de tyve år....smuk....med hele livet foran sig...og jeg knælede ned foran ham, i et lille sekund glemte jeg min egen hang efter blod rus, og ønskede bare at hjælpe.Jeg tog hans hoved mellem mine hænder, men i samme øjeblik, så jeg at han bløde, eller rettere forblødte fra sit håndled og arm, der var flænset op af et eller andet skarpt, under ulykken.Jeg så...rødt....og blev kastet ud i mine sansers vold og magt.Jeg bed ham....drak af ham...og..ja, du ved at nogen  gange når jeg spiser sååå! Ja, jeg kom måske til at gnide mig op af ham.Og folk stirrede på mig ....de fandt min handling...bizar og væmmelig....og jeg var helt væk" 
Hun havde bestemt ikke  lyst til at fortælle mere til Andrija, men til trods for dette væltede det hele alligevel ud af hende, som skidt fra en spæd kalv.
"Jeg var helt...væk....jeg opdagede ikke at hans liv ebbede ud, og først da politiet kom og trak mig væk, vågnede jeg op igen. De ved jo ikke at jeg drak af ham...Andrija...de tror jeg kyssede....og befamlede og lavede...ting...med hans døde krop...lige der...midt i ulykken, imens alle kiggede" 
Hun så op på ham, skyld....og skam stod skrevet i hele Millicents ansigt, det hele ville sikkert være en dobbelt skuffelse for Andrija.
Først at hun ikke havde kunne kontrollerer sine drifter i langt større stil,  og dernæst over at hun ikke bare var skide ligeglad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black Swan - Lukket Empty Sv: Black Swan - Lukket

Indlæg af Gæst Fre 14 Jun 2013 - 20:14

Som historien skred frem begyndte Andrija at se lidt forkert ud i ansigtet. Hverken det ene eller det andet. Først undrene, så væmmelse og så undren igen. Det skiftede lige så hurtigt som ordne kom ud af Millicents mund og da hun var færdig sad han ikke helt så afslappet mere. Han havde lænet sig på af bordet med hagen placeret i en håndflade. sådan blev han hængende i et par sekunder, før han så brød op med et højt suk. "Mindre kunne altså have klaret det." 
Igen løb han historien igennem, for så at vende sig imod det punkt som interesserede ham, for der var netop ét og det ville han gerne have uddybet i mens han havde muligheden for det, så måtte retssagen lige vente endnu et par minutter. "Så år du drikker, bliver du ophidset?" Han kiggede på hende. Han ville være sikker på at han havde fået helt korrekt fat på det. Hvis det var som landet lå, ville han uden en mine falde tilbage i stolen.
"... du har ikke nogle beviser for at du ikke har haft seksuel omgang med ham, der imod modbeviser. De kan sikkert finde din DNA ud over ham og hans tøj. Lad os håbe han ikke dukker op som engel, det vil altså være akavet for dig." 
Hans fingre slog imod bordet mens hans tanker løb lidt rundt om problemet. "Altså vi kan gå menneskernes vej, men det vil bare tage for lang tid. Det vil være lettere hvis vi får ryddet problemerne af vejen på en ordenlig måde. Som et overnaturligt væsen ville gøre det. Mit bud ville være at du kunne drikke dig vejen frem. Vi tager det fra en ende af og så har du drikkelse til de næste mange uger, måske måneder hvis du er heldig." Måske en lidt utraditionel advokat hun havde fået sig, men han havde heller ikke gået den normale vej. 
"Vi kan også forsøge at rense dit navn, men det tror jeg ærligtalt du har brug for en rigtig advokat til, for det bliver noget kedeligt papir arbejde, med mindre vi vil bestikke os op igennem hele systemet. Det er helt op til dig. Hvis jeg ikke gætter forkert, er et par af dem inden for politiet dæmoner og djævle, måske indsat af FUN for at sikre at eksistensen ikke kommer for langt frem i lyset."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black Swan - Lukket Empty Sv: Black Swan - Lukket

Indlæg af Gæst Fre 14 Jun 2013 - 21:53

At hendes beretning havde haft en påvirkning på ham, det kunne man se.
Andrija virkede mere anspændt, måske alvoren var ved at trænge sig på hos ham? Ellers var han bare ikke ...helt tilfreds.
Millicent skulede til ham, men af hvad hun kunne udlede , var han ikke vred.
Det var i det mindste noget.
Hun var fornuftig nok til ikke at bryde tavsheden , men lade hendes ord synke helt ind.
Millicent ville meget gerne kunne feje hans spørgsmål til siden, med et overleget smil.Men at lyve overfor ham, på lige dette punkt ville nok ikke være godt....i længden. Desuden havde hun jo forsøgt at sige det til ham før, havde han ikke lyttet? Hun nikkede sit JA.
" Ja...det er som den rus jeg får når blodet kommer fra en person, det ...vækker...noget i mig.Det sker ikke med blodposer....underligt nok" hun trak på skuldrene " Jeg er dog blevet bedre til at ....kun spise....enkelte gange har jeg kunne drikke, uden det sker...og selv om du måske finder det morsomt, så er det bestemt ikke det.Jeg vil helst gerne skille de ting ad.Helt ad!"
Millicent skar herefter ansigt og så bestemt ikke ud til at hygge sig ved den samtale de havde.Den gik for tæt på hendes private sfærde og det var jo så...absurd...som om hun tændte på en død.At hun behøvede blod for selv at leve, var sku heller  ikke hendes fejl- og kunne hun ændre på det , så ville hun .
Men som sagerne stod nu, var det hende eller dem....og hun valgte sig selv!
Så måske havde Andrija alligevel gang i en lille ændrings process i hende?
" Det er jo insane Andrija....jeg er mere eller mindre jomfru, skulle jeg ligge og pille ved en død mand? Ikke sådan rigtig....jeg spiste jo bare, Jesus" himlede hun op, oprørt over situationen.Det passede bestemt ikke babyvampyren at være fastspændt i pinen, og Andrijas forslag var ikke så hurtige og nemme, som hun gerne ønskede." Jeg har ikke lyst til at slagte hele politigården, Andrija" lød det melodramatisk, men en lille del havde vagt hendes interesse.
Der var væsner? De måtte da forstå hendes lille...delikate...problem? 
" fun...hvad er fun nu, og kan de hjælpe? " hun så på hans hænder og havde en ubændig trang til at røre ved dem, ved ham....for at suge ro til sig.
Istedet rankede hun ryggen og forsøgte at se ud som hun havde styr på sig selv nu. Forsøgte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black Swan - Lukket Empty Sv: Black Swan - Lukket

Indlæg af Gæst Lør 15 Jun 2013 - 20:45

Et lydløst suk kom fra Andrija der ikke gad til at give en længere forklaring på hvad FUN var og tog derfor genvejen. "Det er blot et sted der sikre at mennesket ikke for får meget nys om overnaturlige væsner. Jeg tror ikke de giver meget hjælp og jeg tror også sagtens vi selv kan klare det her - vi skal bare finde en måde hvorpå du ikke ender med at brænde op i solen, det skulle vi jo nødig have." Han lage sit ansigt i tænksomme folder og fikset blikket på en plet i væggen. Efter i længere tid at have gloet på den, brød han op med et højt suk af frustration mens han lod en hånd løbe igennem håret. Derefter rejste han sig op og gik lidt rundt, igen hengemt i sine tanker. 
"Hvad lavede du overhoved ude ved ulykken?" Andrija snurrede rundt på hælen og stirrede på Millicent, stadig uden at have fundet en løsning, hvilke irriteret ham grænseløst. De kunne ikke bruge hendes anklage til fordel og de havde ikke noget der kunne bevise noget. Selv hvis de sagde hun var vampyr ville det ikke hjælpe det mindste. De ville blot tro de begge var skøre og endnu havde Andrija lidt af sin troværdighed. Den ville han ikke smide ud af vinduet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black Swan - Lukket Empty Sv: Black Swan - Lukket

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 8:47

Hun nikkede blot , et kort svar på hans korte forklaring. Millicent fandt FUN helt fin. Det ville være at betragte som det rene vanvid, at præsenterer menneskeheden for alle de væsner der levede blandt dem. Der ville være en stor portion af folk der ville panikke og koge helt over, og ikke kunne rumme den oplysning.
De folk ville sætte alt ind for at udrydde dem, fordi de ville betragte dem som farlige, hvilke menneskene på sin vis også havde ganske ret i. Millicent gned sin pande let , imens hun forsøgte at huske om det havde været Diego eller Andrija der havde fortalt hende , at nogen folk ligefrem levede at at slå vampyrer og andre eksistenser ihjel? Millicent rystede svagt, da en lille gysen spænede ned af hendes rygrad.
Nej.... Ingen grund  til at skabe kaos. Menneskerne skulle forblive uvidende. 
Hun rettede sine øjne mod Andrija og et spædt smil stak af. Sikke et morsomt spørgsmål. Troede han at det var hende der havde skabt ulykken eller? " Jeg gik tur... Okay? Det kan de sku da ikke arrestere mig for." Hun spidsede læberne og blev tavs som han. Hvad ville Andrija mon synes om hvis han vidste at hun havde søgt gaderne efter Diego ? Hun havde ikke set ham i evigheder efterhånden, og ville se om hun kunne opspore ham. Derfor var hun også meget pænt klædt, hvis nu hun skulle infiltrerer en klub eller noget. Men det var hun nu oftest. Pænt klædt. 
Andrija var bestemt ikke den jaloux type. Faktisk mente Millicent at være ret sikker på , at den eneste grund til de ikke havde et åbent forhold, hvor det var helt fint at de begge var sammen med andre, var på grund af hende. Andrija kunne snildt hygge sig med andre, det vidste hun af bitter erfaring, og han ville være ligeglad med hvad hun lavede. Det var Millicent der ønskede et forhold der udelukkende bestod af to. Ellers var det vel ikke et forhold, mente hun.Hun sukkede ved tanken , og en tvang den lille djævle i til tavshed , som ellers havde lyst til at  sige underlige ting , for at se om det var muligt at fremprovokerer en reaktion hos Andrija , via at fake en interesse i en anden mand? 
" Dagslys, åh for helvede ... Som jeg ikke havde problemer nok!" Mumlede hun. "Er der ingen vi kan bestikke til at glemme hele den her.... misforståelse ?" 
Millicent rejste sig og skubbede stolen bagud med sin strittende bagdel. Hun begyndte at skridte rundt , ikke ulig en tigermis i et alt for lille bur. 
" - en vi kan tvinge til at underskrive min løsladelse og mørklægge hele lortet?" Prøvede hun igen. 

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black Swan - Lukket Empty Sv: Black Swan - Lukket

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 12:25

Idéen Millicent kom med fik Andrija til at lyse en smugle mere op. "Ikke dårligt, men ja, hvem skal vi bestikke og hvordan vil du få fat på pengene? Du får ikke mine, de er hårdt optjente og jeg skal ikke risikere mit job hvis nogle eller noget bliver afsløret." Han satte sig op af bordet og ventede på et svar fra Millicent. "Advokater er jo heller ikke helt billige må du huske, men der er jo job ude i den store vide hverden som udløser masser af penge, men det kræver jo at man kan klare mosten." 
Millicents første tanke lå sikkert på noget andet end Andrija. At sælge sin krop til andre var i hans hoved mest ufantasifulde mennesker der fandt på. Det var en let og kedelig vej til millionerne. Hvad der var bedre var noget der var mere kendt i verdenen ved siden af menneskernes, selvom menneskerne også nogle gange forsøgte sig i den karriere. Ikke helt forståeligt i følge Andrija, men det var heller ikke noget han ville prøve at forstå. 

Døren gik op og en betjent der var lige så bred som han var høj, maste sig igennem døren flankeret af to knap så brede betjente der placerede sig tæt på døren så der ikke var mulighed for at slippe ud. 
"Nå, advokat Luzar og ... Walker. Er i kommet frem til noget?" Den fede mand slog sig ned på en stol og gjorde et bragt forsøg på at ligge armene over kors på hans enorme mave. 
Andrija drejede rundt og slog sig ned på stolen igen. Han forventede Millicent gjorde det samme. "Først og fremmest tror jeg gerne min klient vil have et bad og hvad angår offeret vil jeg gerne se det med mine egne øjne og tale med lægen der har undersøgt vedkommende. Seksuel sammenvær kræver jo, i følge min viden, fysisk kontakt både udenpå og indenikroppen."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black Swan - Lukket Empty Sv: Black Swan - Lukket

Indlæg af Gæst Man 17 Jun 2013 - 18:44

Det lød som den nemmeste og klart den mest effektive metode, til at få det hele til at forsvinde på,  så Millicent kunne fortsætte sit lille ubetydelig liv....eller sin død, alt efter temperament og hvor detaljeret man skulle være.
Men hvor var det dog typisk for Andrija..."Du får ikke mine penge" vrængede hun sin stemme ad ham da hun gentog, og gik i et mageligt tempo  over mod ham.Millicent gik helt tæt ind på ham, så tæt at det lige akkurat var luft mellem dem, men ikke mere...og så lagde hun sin pegefinger under hans hage, og kildede frem og tilbage et par gange, som var han en lille dreng hun dikkede.
"Ved du hvad Luzar...jeg vil sku da slet ikke havde dine penge...er du virkelig så langsomt opfattende ?Du skuffer mig"Millicent fnøs, og greb fat i Andrijas hage..." Hvis man kan tåle mosten? Jeg er forlovet med dig, så jeg tror sku jeg kan stå de fleste distancer....skat" hun skændte lidt på ham, men der var da også et gran af morskab i hendes stemme.
selv om hun bestemt ikke ville havde hans penge, var hun stadig blevet ked af at han sagde sådan.Ville han ikke bruge sine penge til at rede hende ud af politiets kløer? Hvad ville han så bruge dem på der havde værdi for ham?
Hun tog armen til sig, gav ham til slut et ´done give me that shit blik, og trak sig lidt væk igen."Det er vel næppe millioner vi taler om? Det er jo ikke fordi jeg er hverken berømt eller berygtet, så en stor værdi kan det ikke have at få min sag til at gå op i luft.Jeg prøver at få fat i Lawrence så, kan jeg måske lave en deal med ham om at få et lån?"  håbede hun.
"-Og hvad angår pris til min advokat? Der forventer jeg helt klart en særbehandling" sagde hun og kæmpede bravt med at se alvorlig ud.


Ikke om hun ville prostituerer sig.Fandme nej...een gang havde været nok- og det var hans skyld.Andrija havde efterladt hende til dagslyset, og havde hun ikke betalt med sin krop, var hun død nu. Åh hvor hun kunne hade Andrijas ufølsomme side.
Han knuste hendes hjerte...og var helt komplet skide lige glad.
Nogen gange overvejede hun om hendes kærlighed var spildt til ham?
Om han satte pris på den?Om han bare følte noget der i det mindste kunne minde om det ,for hende? Hun troede at han gjore, men om han nogen sinde ville lade det komme til live og stå ved det- væren om det, beskytte det og tillade det at gro? Millicent slog blikket kort væk, og clearede sine tanker fra emnet, som var det alle beskederne i en chat der blev visket ud.det kunne hun ikke rumme at forholde sig til lige nu.
"jeg ved ikke hvem der har noget at sige her? Jeg kender ingen inden for politiet...Hun havde mødt nogle til kalamkas middag, folk som hun vidste var mægtig magtfulde.men hvem af dem der eventuel kunne ønske at hjælpe hende- og hvem der ønskede hende død, anede hun ikke.middagen var ikke gået helt foruden problemer, og den opmærkspmhed millicent havde fået tiltrukket sig, havde udelukkende været uønsket.Men det var den nu stort set altid, også selv om det ikke omhandlede problemer.hun var ikke typen der ønskede et limelight.
det lod hun Andrija om.


Hendes hjerte gik i stå, da betjenten kom ind.Venlig eller imødekommende så han ikke ud til at være påklædt med.
Millicent satte sig, og blev igen mere ydmyg.bare hun nu ikke havde tirret Andrija for meget, men det så ud til at han godt kunne adskille det personlige fra nu.


Betjent Comptom, ignorerede Millicent, og havde udelukkende øjenkontakt med hendes advokat. " Beklager...bad kan ikke komme på tale, jeg forventer din klient skal igennem en intim undersøgelse, og så kan alle spor jo ikke være skyllet af, men jeg skal forsøge at få det arrangeret ASAP og så...et bad efterfølgende" 
Millicent lignede en der havde fået elektrisk stød, hendes øjenbryn skød til vejr og det VAr faktisk muligt for hende at blegne yderligere.
Intim undersøgelse? hell no.
Hun så febrilsk på Andrija, han ville for helvede ikke tillade det?Så måtte han beame hende væk.Om det så var til et andet land, indtil de vidste hvem der skulle bestikkes.
"Følg mig" kommanderede betjent Comptom, og vinkede Andrija med sig, for at indfri hans ønske.
Millicent måte ikke medfølge, og sad alene tilbage i dyb frustration, og angst for at blive hente ned til den...undersøgelse.


Doktor Beck, en kvinde på omkring de 62 år, med et gråt hår i en hestehale og et generelt uimponerende udseende, stod klar til at betjene Andrijas ønsker, anyway he wanted.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black Swan - Lukket Empty Sv: Black Swan - Lukket

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jun 2013 - 9:57

Selvom Andrija ikke så på Millicent, kunne han mærke hendes ubehag der næsten bølgede ud fra hende. Det kunne han ikke rigtig tage sig af med det samme, men var dog klar over at der ikke var nogle der skulle rage på hans ejendele. Det skulle han nok selv få gjort hvis det skulle gøres. Men det kunne han tage en snak med betjenten om lige om lidt, først skulle der gåes pænt efter ham. 
Da de var nået ud på gangen, et stykke væk fra alle mennesker og væsner, greb Andrija fat i skulderen på betjenten og drejede ham rundt, for så at tage et godt fast greb i mandens krave og trække ham helt tæt på sig. For at gøre det hele mere effektfuldt havde han udskiftet bisserne så da han halvt smilte, halvt snerrede, var de fuldt ud blottet. "Hvis du ikke har lyst til at gå fra denne verden på en meget smertefuld måde, så syntes jeg vi skal droppe hele den her sag. Der var ikke noget af Walkers DNA på liget og ligets DNA befandt sig ikke på hende." 
I den smalle gang var det ikke noget problem at bruge væggen som støtte, hvilke Andrija gjorde da han lynhurtigt flyttede sin hånd op til mandens hals, som han pressede på til han kunne høre ham gispe efter vejret. "Det hele var en fejl og i beklager meget over ulejligheden. Det vil ikke ske igen - for ellers er jeg sikker på at vi to vil mødes en gang snarest og jeg kan love dig for at det vil være et møde du meget sent vil glemme." Derpå slap Andrija manden, hvis han havde givet sit sammentykke. 
Høfligt bankede Andrija på døren ind til 'cellen' hvor Millicent sad. Tænderne var tilbage i deres rette form, da han annoncerede at de ikke havde fundet noget DNA på liget af Walkers, så hun ville umuligt kunne have haft noget seksuelt med manden. Derefter beklagede han dybt at de ikke kunne få en god overskrift i avisen den næste dag og skred så bagefter ud af politigården, forhåbentligt med Millicent efter sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black Swan - Lukket Empty Sv: Black Swan - Lukket

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jun 2013 - 20:47

Betjent Compton raslede afsted, med hans nøglebundt i den store grab, man kaldte hånd.
personligt havde han intet imod at udføre den meget grundige tekniske undersøgelse af Walker tøsen, det kunne blive...underholdende.ingen troede alligevel en skid på en, hvis man først havde været anholdt, og da slet ikke over en betjents ord.Så hvem ville lytte, hvis netop hun påstod at Compton havde rørt hende upassende steder på seksuel maner? hende...Walker...der selv var tiltalt for at hygge sig med et lig.Han smilede og følte sig som en meget mægtig mand, som han gik der med hendes advokat et skridt bag sig, for ligesom at vise hvem der havde magten og...og....Hey..Hva fanden" kom det på kanten af chokeret, da Andrijas stærke hænder , greb fat og fik ham presset mod væggen. Comptom var ved at besvime...det havde han sku ellers aldrig oplevet før.Ikke engang dengang han tabte sin søn uf af armen, og drenge,det lille myr på to år fik åbent kraniebrud.Naturligvis var det et uheld....og han kunne ikke bebrejdes, heller ikke selv om hans kone nu mente at det var top uansvarlig adfærd at bære på drengen,  når han var plakat fuld, men nu var han jo vant til at drikke.Var det det?Var det den flaske sprut der gjorde at advokaten nu have...uhyggelige tænder? Comptoms overbelastede knæ, begyndte at ryste og et stor våd plet kom til syne i hans bukser.
"Undskyld...j-jeg...naturligvis hr. Luzar...alt hvad du siger" og så snart Andrija slap ham fri, spænede han afsted.Faktisk blev  betjent Compton tilmeldt AA dagen derpå, grundet hallucinationer af meget skræmmende og stor grad, men det er en helt anden historie.


Da døren lukkede sig, og efterlod Millicent alene kunne hun mærke at der var en døgnændring. stadig var der flere timer til daggry....måske fire stykker, men det nærmede sig.
Hun kom igen op og stå.Hun savnede Senka, mon hun ville se ham igen den nærmeste tid? Eller kom hun til at rådne op herinde...eller endnu værre brænde op? Tanken i sig selv gav hende kvalme.Hun vandrede rundt...hvad mon de ville sige til Andrija? Hun havde allerede besluttet at hvis der kom nogen for at tage hende med, så ville hun bide dem.Hun ville ikke finde sig i en ...undersøgelse...ikke en intim en.
Da døren gik op, skød hendes tænder frem- parat til at forsvare sig.
Andrija spankulerede ind, og hun skyndte sig at gemme dem bag hendes hånd, der med det samme lagde sig over hendes læber.


"åh...Andrija...det er jo perfekt! Så behøver vi ikke bestikke eller skræmme nogen! Hvor heldig kan man dog være!" hun skyndte sig at tage sin taske, og satte efter Andrija.
"Hvad ville du da have i avisen...Den brilliante advokat Luzar redder uskyldig kvinde fra politiets løgnagtige affære" begyndte hun grinende...inden hun bad Andrija om at beame dem hjem , helst til hende.
Hun ville gerne hjem...til Senka.Og hun ville gerne havde Andrija med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black Swan - Lukket Empty Sv: Black Swan - Lukket

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jun 2013 - 21:18

De to betjente så meget forvirret og overrasket efter Millicet og hendes advokat da de forlod stedet. Det valgte at tro på advokatens ord om at der ikke var fundet DNA selvom de var meget skeptiske omkring det. Egentligt ville de helst holde dem begge tilbage, men på det tidspunkt var de allerede forsvundet ud på parkeringspladsen.

Udenfor trak Andrija vejret dybt ned i lungerne, mens han listede en arm omkring Millicents talje og ledte et stykke væk fra stationen, hvor han så trak hende ind til sig og plantede et kys på hendes læber. Da han slap stod de hjemme i hendes lejlighed, hvor Senka i en fandens fart havde gemt sig forskrækket under sofaen, som var han en kat. Da han opdagede hvem det var, listede han ud og snusede deres luft ind, før Andrija skovlede ham op og slog sig ned i sofaen. 
"Du kan betale din advokat med et glas sprut, han er ligeglad med hvad. Det er hårdt at arbejde for vampyrer." Han strøg Senka over pelsen, mens den lage sig tilrette på hans mave og lukkede tilfreds øjne. Lige til der skulle ske flere løjer. 
"Jeg tror ikke du får problemer med den mand igen, men man ved nu aldrig. Bare sig til hvis det er. Han så lidt befippet ud efter jeg var færdig med ham. Lidt bleg om næbbet." Lød det muntret fra Andrija der tog imod sit glas, hvis Millicent kom med et. Hurtig fik han skyllet det ned og rakte det frem imod hende igen, med et stort tiggende smil plastret ud i hele ansigtet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black Swan - Lukket Empty Sv: Black Swan - Lukket

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jun 2013 - 21:39

Hun havde endnu ikke tilvænnet sig at hun nu var hans.
Altid havde en et sted der i bagerst i hovedet lurende , at hun ikke var god nok til ham, til Andrija.At det var en helt anden type af pige der ville kunne gøre ham glad.
Netop derfor kunne helt små ting, som Andrijas arm omkring hendes talje, gøre hende glad .Og da hun tilmed blev halet i land i hans favn, og tildelt et kys, slappede hun af for første gang siden ulykken udspillede sig for hendes vantro øjne.


"Åh...hjemme...thank God" mumlede hun og bukkede sig ned for at kalde sin lille hvalp til sig.
"Judas...den skulle have heddet Judas" sagde hun med himmelvendte øjne, da Senka for Andrija i møde istedet for hende.


Millicent hentede en flaske tequila.Til den havde hun skåret lidt citron og sat et lille kar med salt.om han kunne lide det, anede hun ikke....ellers kunne han drikke det rent.
Hun fyldte op og rakte ham glasset.." Tak...fordi du hjalp mig" 
Hun sad og nød synet lidt af Senka og Andrija, sammen.
Hendes "mænd".
"Hvis han generer mig? de har droppet tiltalen så det tror jeg næppe...."hun stirrede lidt og så faldt brikkerne på plads."Hvad har du gjort ved ham Andrija?" det var svært at lyde helt anklagened, for helt ærligt...såvar hun nærmest lykkelig for at sidde her nu.
Hun lænede sig frem, greb flasken og refyldte han glas.
Selv drak hun lidt af flasken, og tog en dyb vejrtrækning.At lege menneske beroligende hende.
"Jeg tror jeg vil tage et bad, og komme ud af den her blodstænkte kjole.Bliver du ikke hos mig i nat?" spurgte hun stille, inden hun kort smuttede i soveværelset- inden turen gik ud på badeværelset, med lidt rent undertøj og en oversize tee shirt under armen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black Swan - Lukket Empty Sv: Black Swan - Lukket

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jun 2013 - 21:54

"Ikke noget, bare givet ham en lille skræk i livet." Omhyggeligt strøg han hunden over ryggen, før han kort nikkede til Millicent. "Jeg løber ingen steder - i hvert fald ikke lige nu." Hans glas blev placeret på bordet og han lage sig bedre tilrette i den velpolstret sofa. Han kunne lige nå at lufte øjenlågene lidt, før det igen ville gå løs. Det var Senka dog ikke enig i. Den vågnede op og sprang ned, for så at følge efter Millicent ude på badeværelset.
Først sad den bare indenfor døren, men i samme øjeblik Millicent var optaget af noget andet, løb den i fuld fart hen til vandet som den hoppede ind under og var fuldstændig våd på få sekunder. Den logrede frydende med halen, mens vandet sjaskede ned over den, til Millicent kostede den ud. 
Hvis hun ikke gjorde det hurtigt nok, ville han op af brusevæggen løfte bagbenet og tisse. Det var jo et fint sted at gøre det og det generede ikke nogle. Så ind under bruseren igen og blive skyllet, før den smuttede ud af badet selv, i fuld fart og med et vandfald dryppende fra sig ilede den ud i stuen og hoppede på på Andrijas mave. 
Det var en våd opvågning han fik, da svampen havde lagt sig til rette på hans mave. Hvorfor ryste pælsen, når den kunne blive suget tør af Andrijas skjorte og varmes op af hans kropsvarme. Det var ikke en luksus hunden kunne få ved Millicent. Hun var kold. 
Andrija kom marcherende ud på badeværelset med hunden i hænderne, som han havde stukket helt frem for sig, for ikke at blive dryppet på. "Styr din hund!" Brummede han utilfreds, men fik så pludselig et fedtet grin på læberne, hvis ikke Millicent havde nået at dække sig med noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black Swan - Lukket Empty Sv: Black Swan - Lukket

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jun 2013 - 22:09

Millicent var godt igang med at skylle det sidste balsam ud af hendes hår, da Senka kom luskende.
"Åh...så du kan lide vand lille skat" smilede hun og lod den komme ud.Hun vidste at hun burde jage den ud, men den var så absolut bedårende at hun ikke kunne, så han fik lov at snøvse rundt , imens hun overrøste den med kærlige ord....ligeindtil kræet lettede ben..."Sekna fy! slemme slemme hund...du er lige så uvorn som din far" skændte hun, og fik bruseren hægtet af, så hun kunne skylle ordenligt rent...over det hele.
Et stort rødt håndklæde, fik hun fat i og ville vikle ham ind i det, og tørre ham, men han stak af...i fuld firspring.Og efterlod en grinende Millicent.
Hun lod lige det lune vand afslappe hendes muskler, et par ekstra minutter, inden hun slukkede og fik håndklædet omkring sin krop, sekundtet efter Andrija var valset ind.
"Det er fordi du ikke vil bo sammen med os, han mangler et mandeligt forbilled!" sendte hun retur til Andrija, imen hun sikrede at håndklædet sad godt fast hæftet over de lyse bakker , hendes bryster dannede.
"Du må gerne sætte ham der...på et håndklæde...og han har lige tiset...i kabinen, Andrija....fordi du ikke tog dig af ham, imens jeg var i bad...det var aldrig sket hvis vi boede sammen.Din skjorte er ...våd" sagde hun og et drillende smil lå og spillede omkring hendes læber, da hun ville smutte forbi ham, med sit tøj under armen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black Swan - Lukket Empty Sv: Black Swan - Lukket

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jun 2013 - 22:33

Andrija gryntede. Han satte hunden fra sig og begyndte så at knappe skjorten op for at hænge den til tørre i kabinen. Derefter forlod han rummet og gik ind til Millicent. Forsigtigt listede han armene omkring hende bagfra og trak hende ind til sig. "Du dufter godt." Komplimenterede han, før han kyssede hende op af nakken og op til kæben. 
"Jeg tror godt du kan opdrage Senka fint uden mandelige gener, men jeg skal selvfølgelig nok tage mig af parrings delen." Han grinede kort, før han slap hende og smed sig i hendes seng. Der brede han sig godt ud og ventede tålmodigt på at Millicent ville begynde at smide tøjet. Ville hun ikke gøre det af sig selv, ville han presse lidt på. Han drømte stadig om at se hende afklædt og nu kunne det blive til virkeligheden! Han glædede sig som et lille barn. 
Senka skulle nok passe sig selv inde på badeværelse, hvor gulvet vist havde fået varme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black Swan - Lukket Empty Sv: Black Swan - Lukket

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jun 2013 - 22:54

Det var på en måde en smule unfair.Hun havde overværet en katastrofe ulykke med mange døde, været anholdt og kortsluttede hendes microove havde hun faktisk også forinden....og så burde hun havde is i sin mave? Kunne man forvente det,  da Andrijas arme listede sig omkring hende, og hun kunne mærke sin bløde bagdel mod hans front, nej vel?
Is var der godt nok ikke meget af, ikke engang en lille terning,  men en del små sommerfugle meldte deres ankomst, da hans læber køårte op af hendes nakke.
med en hånd ført bagom sit eget hoved, strøg hun kort Andrija over kinden. "Tak" lød det blot, imen hun allerede spekulerede over påklædningen.Hun skulede ned til ham i hendes seng.
" Det må vi jo håbe men parring skal jeg nok øve med ham" snappede hun igen , skuffet over han ikke bed på hendes madding. 
Han var sku ikke blufærdig, som han smed sig der på sengen og kiggede ,men hun...argh...hun var jo.
Millicent kunne umuligt gå tilbage til badeværelset, det ville jo virke latterligt, når hun lige var gået derfra, med tøjet.Så hun så ingen udvej, og måte minde sig selv om at hun ikke var en et barn, men en kvinde.En forlovet en af slagsen, oven i købet.
Hun var alligevel et sammensurium af følelser da hun langsomt, vendte ryggen til sengen, både for at blotte mindst muligt- og for Andrija ikke skulle opdage, hvor meget hun måtte overvinde sig selv. Hun var rimelig sikker på han var forvendt med ...noget helt andet.
Så hun lod håndklædet falde, efter at have åbnet det med en smule dirrende hænder, og en blød og fast hjerteformet popo kunne skues over fra sengen.
Millicents hud var lys og hun havde en meget feminin krop.ikke en pige tynd krop , men en med fyldige kurver, selv om hendes skikkelse egenlig ikke var ret stor.Andrija måtte dog tage til takke  med de runde hofter og bagdel, imens hun hurtigt fik stukket fødderne igennem de små tynde string trusser, der var går som en mus.
"der er en tee shirt i mit skab" forslog hun.det var totalt dumt...mænd gik tit i bar overkrop, og han havde ingen grund til at klemme sig ned i en af hendes bluser, imens hun selv fumlede helt enormt med sin egen , der ikke lod til at ville på- overhovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black Swan - Lukket Empty Sv: Black Swan - Lukket

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jun 2013 - 23:08

Han fik hendes bagdel, røv, men intet mere. Skuffende. Andrija gjorde dog ikke noget i første omgang, først da hun forsøgte at klæde sig mere på satte han en stopper for løjerne. Hurtigt satte han sig op og greb fat omkring Millicents talje med en arm for så at hale hende ned til sig. Hans anden hånd trak hendes t-shirt ud af hånden på hende med et lille grin. "Den behøver du ikke sammen med mig." 
Til hendes glæde, trak han dog dynen op omkring dem, så hun kunne gemme sig lidt i den. Ellers var Andrija selv meget omhyggelig med at holde hende tæt ind til sig, hun skulle ikke tro hun bare kunne smutte nogle steder. Ikke uden han fik bare lidt af hvad han ville og få lov til at mærke, var også ganske fint. Øjne eller hænder kunne ofte dække det samme behov, selvom de to ting kombineret altid gav det bedste resultat. 
"Har du da ellers travlt med at nå noget?" Andrija drejede hoved imod Millicent som han studerede med øjne, før hans hånd let kærtegnede hendes træk. "Nu er du jo ikke på stationen, så du burde kunne have lidt tid til mig. Nu har jeg jo også været så venlig at få dig ud af suppedasen, det ellers ikke noget jeg normalt gør." Det vidste de helt sikkert begge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black Swan - Lukket Empty Sv: Black Swan - Lukket

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jun 2013 - 23:23

At han ikke lod sig spidse af så let ,burde hun have vidst. Men hans planer stod stadig uklart for hende. 
Millicent klagede , da hun blev halet ned og især da Andrija rev hendes bluse fra Millicents hånd, og smed den væk. " Tror du at du skal bestemme alt?" Begyndte hun , og opdagede dynen komme lidt på plads. Nå... Det var da meget sødt af ham. Trods alt. 
Hendes hænder fandt Andrijas bryst , imens hun forsvandt ind i hans øjne.  " Nej.. Jeg har ikke travlt... Faktisk har vi alt tid i verdenen" prøvede hun , men selv om hun kæmpede imod , reagerede hendes krop på at ligge her, næsten afklædt og meget tæt ind mod Andrijas hårde lår og overkrop. 
Fandens også ! Det var jo noget lettere , hvis hun ikke var som modellervoks i hans nærhed. 
"Jeg har sagt tak .. Du er en god dreng... Husk nu det" drillede hun og nappede ham i hans brystvorten , med pege og rommelfinger. Ikke al for hårdt, men for at se om han blev det. 
" Jeg var af den forståelse af tequilen var betaling?" Hun. Smilede til ham og kunne mærke hvordan det prikkede i hendes hud, blot at ligge her med ham, små forventninger... Søde og lystende ... Var begyndt at vågne , men samtidig en smerte. Det slog hende igen at hun næsten var bange for ham... For at afgive sin sidste. Selvstændighed og drukne i det ocean , det vilde , smukke og foruroligende ocean der hed Andrija. 
Hun lænede sig en smule frem , for at kysse ham på munden. Forsigt.. Prøvende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black Swan - Lukket Empty Sv: Black Swan - Lukket

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jun 2013 - 23:32

"Ja, men husk nu. Der er altid noget under bordet, noget offentligheden og små hvalpe ikke ser." Han tog glædeligt imod den lidt afprøvende Millicent. Hun fik lov til at bestemme farten og gjorde hun bare den mindste antydning om at ville mere end bare kyssen ville man uden tvivl kunne mærke hans iver. Men høflighed var en dyd, så han blev pænt på sin halvdel, til han fik grønt lys. Blev det derimod rødt, ville han ihærdigt prøve at skjule sin skuffelse. 
Havde Andrija kendt til hvad der forgik inde i Millicent ville han absolut ikke dadle hende for det. Der var noget der kunne pege i den retning sammen med ham, men havde de ikke været fordi han følte sig voldsomt tiltrukket af hendes lidt skræve 'figur' ville han ikke ligge sammen med hende. Kvinden - eller pigen? - var jo af helt andet stof end alle andre. Ikke krystal man skulle både bide og sparke til, bare for at der kom en lille enkel rids. Millicent skulle man knap puste til, før de spinkle glas gik i tusinde stykker og man så kunne have travlt med at prøve at lime hende sammen igen, som en anden antik kinesisk vase.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black Swan - Lukket Empty Sv: Black Swan - Lukket

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 9:16

De have kysset mage gange efterhånden, og også haft nogle ret heftige og varme nogle af slagsen.Men at kysse ham...her...i hendes seng, hvor hun lå nærmest som gud...eller hvem fanden der nu havde skabt hende, var ganske anderledes., fandt hun hurtigt ud af.
Måske fordi hun vidste, at det nu kunne gå begge veje ?  
Det hang ligesom i luften...eller var det bare ønsketænkning fra hendes side? 
Hun havde et dybt dybt behov for at  han skulle begære hende, hige efter hende....hun ønskede at han skulle
 indse at han ikke ville undvære Millicent. 
Men hun vidste også det formodenligt  var som at bede om at få en stjerne fra himlen. Uopnåeligt.
 Nu kunne de  udforske hinanden lidt mere,   komme tættere på hinanden - eller de kunne runde af om et øjeblik, og sige godnat.Begge muligheder var skræmmende, på hver deres vis.


Millicent skubbede dog alle tanker tilside, og det gik  forbløffende hurtigt da hendes læber rørte Andrijas.Først et par forsigtige kys, hvor hun lige lagde små bitte pauser, så  han kunne trække sig diskret væk, hvis han ønskede det.
Andrija så dog ikke ud til at ville ud af den dør, og det gav hende en behagelig trykken i maven , at hun fik lov at lege med ham, så hun forsatte.
Helt  uden for hendes kontrol , voksede hendes kys og blev nu mere krævende.
Millicentes læber lukkede sig om Andrijas underlæbe, nappede og sugede blidt for så at slippe den og liste sin tungespids ind under hans overlæbe og lade tungen glide hen over der.
Uh..det var noget hun kunne lide...Andrijas mund...at være derinde og lege.
Hun lå stille med sine hænder presset  mod  hans brystkasse, og elskede den måde hun kunne mærke hans hjerte banke på.
Udover det, gav det  Millicent en følelse af at have styr over Andrija, at hun lige havde hendes hænder på plads der. Så  upper delen, havde hun helt fint kontrol over kunne man sige.Lower part var uheldigvis  en helt anden snak.
Hendes uartige lår , havde trukket sig  hen over Andrijas ben , men det var slet ikke det væreste.Uden at tænke over det pressede hun afslørende sit underlivet mod ham også. Og lige nu blev presset op ad  de hårde muskler i Andrijas lår, hvilke udløste en ophidsende fornemmelse, hun ikke før havde mødt- uden der havde været blod involveret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black Swan - Lukket Empty Sv: Black Swan - Lukket

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 11:19

Andrija var ivrig efter at besvare de kys han fik og også meget ivrig efter at vende skuden om, så han fik lov til at have roret, men lod Millicent få sin vilje. Det ville være en dum idé når han så tydeligt var ved at få hende, præcist som han gerne ville. Han mente også at hun havde trukket den i tilstrækkeligt med tid og de var jo forlovet! Sex før ægteskabet gik han ikke ind for, hellere før, men hvis nu Millicent havde gjort det, kunne de denne gang finde en mellemvej.
Langsomt gled toget frem, næsten lidt for langsomt, så for at få det lidt op i fart lod Andrija sine hænder først udforske hendes ryk, hvor efter de bevægede sig ned over hendes røv og lår. Der trak hende tætter på sig og gjorde det forhåbentligt tydeligt for hende at han gerne ville have hende. 
Havde det været ved en hver anden kvinde, ville han nok have taget roret næsten med det samme, så at han ikke havde gjort det endnu kunne Millicent tage som et tegn på at han ville noget mere med hende, for ellers kunne det hurtigt ligne alt det andet. 
Fordelen ved også at ligge øverst, var ganske enkelt at han styrede farten, hvilke han med Millicent ikke kunne gøre. Hun måtte tage det første træk og så måtte han bare reagere, hvilke var en situation han sjældent lå i. Ikke at det var ubehageligt - bare anderledes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black Swan - Lukket Empty Sv: Black Swan - Lukket

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum