Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 5 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Lør 23 Nov 2013 - 16:31

han gik kort til hende end de begynde at gå, "hvor længe jeg vil bliver, så længe jeg må for dig" sagde han og kiggede kort på hende, han havde jo ikke noget rigtig sted at bor udover det forladt hus, de ankommet til hendes lejlighed, hvor han smide sin sko, derefter gå ind i stue for at stille sin sport taske, han gik over til hende bagfra og lad armene om hende, "du ligner en som fryser" sagde han og kiggede ned på hende og smiler, han vidste ikke hvad de skulle laver nu eller om de bare skulle hoppe i seng og få noget søvn.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 5 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Man 25 Nov 2013 - 11:58

Hun kiggede op på ham og hævede det ene øjenbryn af hans svar. Så længe han måtte for hende? Jamen hun var vel egentlig lidt ligeglad. ”Tja... Jeg ved det ikke.. Jeg har ikke rigitg tænkt over hvor længe, men så længe vi kan holde hinanden ud så gør det vel ikke så meget?” Spurgte hun ham og smilede imens de gik. Da de var kommet hjem til hende gik hun hen og kiggede ud af vinduet med et smil. Hun kiggede ned på alle de menensker der rendte rundt og havde en lille tanke i hovedet om hvor mange af dem der mon var magiske væsner? Det kunne jo ikke være alle sammen der var normale, nogle måtte være magiske. Hun blinkede da han lagde armene om hende bagfra og smilede. Hun lagde sine hænder ovenpå hans. ”Ja en smule, det var koldt at skulle flyve hele vejen ud i skoven med vådt hår.” Sagde hun og kiggede op på ham imens han stod og holdte om hende. ”Hvad har du lyst til at lave?” Spurgte hun så efter lidt tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 5 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Man 25 Nov 2013 - 13:49

han nikke kort til det hun sagde og smiler, "det ser vi på" sagde han, han kiggede kort ud af vindue som hun havde gjort lige før, "jo det var lette køle for hoved men ikke så slem igen efter min mener" sagde han, han begynde rolig af nusse hende på hendes mave med tommel finger, "ved ikke hvad vi skal laver, har du nogen forslag" spurgte han og kiggede ned på hende, han smiler svagt og fortsætte med at nusse hende på hendes mave, han kiggede ud af vindue end han kysse hende svagt i hår og kiggede ned på hende.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 5 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Tirs 26 Nov 2013 - 14:40

Det fik hende til at slappe rigtig meget af når han nussede hende på maven, det var en af hendes svagheder, men hunskulle også passe på at det ikke gik for langt. Nok kunne hun lide det, men hvis det fortsatte var det ikke til at sige hvad hun kunne finde på, dog ikke af den onde slags. Hun rystede tanken af sig og kiggede op på ham med et smil og trak på skuldrene. ”Jeg ved det faktisk ikke.. Der er ikke så meget at lave her, så det er svært at sige.” Svarede hun og tog en dyb indånding, hun kunne godt mærke at hans nussen på maven var ved at tage over, hun var ved at give efter og det var nok ikke lige det smarteste at gøre, men hun ville heller kke have at han skulle stoppe igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 5 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Tirs 26 Nov 2013 - 15:00

han fortsætte med af nusse hende og kiggede ud af vindue, han kiggede ned på hende da hun snakke til ham, så hun havde heller ikke noget forslag til hvad kun kun laver, han lukke kort øjne og fortsætte med af nusse hende på mave, han læner hoved sit hoved mod hendes for af slappe af, "er vi så ud at vi ligger hos til ro, kan vi altid tale medmindre du vil sove med det sammen" spurgte han og kiggede ned på hende og smiler, han havde ikke noget imod det hvis hun vil sover med det sammen.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 5 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Tors 28 Nov 2013 - 10:54

Hun trak på skulrene og lænede hovedet tilbage imod ham. ”Hmm.. Vi kunne vel ligge os ind og se hvad vi kan finde på?” Sagde hun og nød bare at han nussede hendes mave, det var en meget rar følelse at have og hun kunne rigtig godt lide det. Men hun vidste stadig at det nok ikke var det bedste at han fortsatte på den måde, men hun ville og kunne ikke stoppe ham. Når først hun var begyndt at nyde det så var det svært for hende at sige stop igen og det var en stor svaghed for hende. Hun fik dog vredet sig ud af hans greb og smilede til ham. ”Kom.” Sagde hun og gik imod hendes værelse.
Inde på værelset var der fyldt med plakater af magiske væsner, hun var helt klart vild med dem og nu var hun jo et selv. Hun satte sig i sin seng og kiggede over på ham med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 5 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Tors 28 Nov 2013 - 11:37

"det kan vi godt" sagde han og kiggede ned på hende, han gad slip på hende da hun flytte sig fra sig,, han kiggede kort på hende, da hun sagde kom, han gik efter hende ind på hendes soveværelse, han kiggede rundt på hendes plakater, "der er nok en som er vild med den magiske verden og dens vænser, han gik hen til hendes seng og sat i på den, så han kun læner sin rygge op af væg, han kun godt finde på at skifte tøj med det sammen, så han var klar til at sover, "2 sek" sagde han og rejse sig op og gå ind i stue, hvor han tag sin tasker og gå ud på badeværelse, han smide alt tøj og tag nogen ren og tør shorts på, hvorefter han kommer ind i soveværelse, han gik over og sat sig i seng som han sad før med rygge op af væg.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 5 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Tors 28 Nov 2013 - 12:01

Hun kiggede på ham da han snakkede og nikkede en enkelt gang da han bad hende om at vente. Da hun så ham komme ind igen bed hun sig let i læben og smilede til ham. Han havde ikke så meget tøj på, men det gjorde hende ikke så meget. Måske skulle hun også tage hendes nattøj på. Hun vidste det ikke helt, men det kunne hun vel lige så godt. Hun rejste sig op fra sengen og gik hen til hendes skab hvor hun tog en natkjole ud. Hun trak af sit tøj og var egentlig ligeglad med at han var der, han havde jo set hende uden tøj på før. Hun vendte sig dog ikke om, så han så kun hendes ryg. Hun tog natkjolen på, den gik ned til lårene og kravlede så hen i sengen og lagde sig under dynen. "Er der noget du har lyst til at lave? Snakke om?" Spurgte hun og kiggede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 5 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Tors 28 Nov 2013 - 12:23

han kiggede på hende da hun rejse sig op, hvor hun også skifte til nattøj/kjole, han kiggede ikke rigtig på hende da hun gjort det, selvom han havde set hende og hun heller ikke rigtig dække sig til da hun gjort det, han lag sig også ind under dyne da hun gjort det og kiggede kort ud af vindue, han lad den en arm ud til side, hvis hun vil putte sig ind til ham, kun hun gør det, "hvilke magiske væser vil du være, hvis du selv kun bestemmer, nu hvor du har så mange plakater om den magiske verden" spurgte han og kiggede på hende.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 5 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Tors 28 Nov 2013 - 12:28

Hun smilede til ham og lagde hendes hoved på hans brystkasse og puttede sig ind til ham. "Hmm.. Hvis jeg selv kunne vælge?" Spurgte hun og begyndte at tænke sig om. Det var svært at vælge da der var så mange. "Øhh.. Engel.. Nej.." Hun tænkte hårdt over det. "Jeg ved det faktisk ikke, der er så mange og de er allesammen fascinerende på hver deres egen måde." Sagde hun og kiggede op på ham. "Måske en eller anden form for dæmon, har altid godt ville have nogle magiske evner." Sagde hun med et smil. "Eller djævel." Det var virkelig svært for hende og det var klart. Hun lagde sig helt tæt til ham med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 5 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Tors 28 Nov 2013 - 12:34

han smiler kort af hende, at hun ikke rigtig kun bestemmer sig for hvilke race hun gerne vil være, han lad arm om hende da hun havde putte sig indtil ham, han lad hånd på hendes side for at slappe lidt af, "den eneste af de race du nævne har jeg ikke være en dæmon, ellers har jeg være resten" sagde han og smiler, han tænke kort tilbage på sin fortid, han hiver lidt op i hendes natkjole, så han kun kom til at nusse hende på hendes ryg ud der er stof i mellem, han regne ikke med at hun vil have noget imod det og hvis hun har siger hun nok til.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 5 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Tors 28 Nov 2013 - 12:51

Hun kiggede på ham. ”Været dem alle?” Spurgte hun ham så med et hævet øjenbryn. Hun vidste ikke helt hvad han mente med det. Han var vel en djævel? Medmindre der var noget omkring dem hun ikke kendte til. Hun sagde ikke noget til det da han førte hans hånd ind under hendes natkjole. Hun troede faktisk først at han ville stikke hånden ned i hendes underbukser, men hun kendte ham bedre end det. Hendes ene arm bevægede sig om hans mave og hun lagde sig bedre til rette. Hun nød at blive nusset, det var noget af det bedste hun kendte til og hun ville ikke stoppe ham i det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 5 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Tors 28 Nov 2013 - 12:58

han grine kort af hende, der var så mange ting hun ikke ved om den rigtig verden, "jeg har været død to gang i mit lang liv, og genopstod begge gang som noget andet" sagde han og kiggede på hende, han lukke kort øjne end han kiggede op på loft, "første gang genopstod jeg som en dødsengel og anden gang som djævle som du kender mig som" sagde han og kiggede på hende mens han fortsætte med at nusse hende, "så set er jeg også naturlig et menneske tilbage i tids morgen da jeg v bliv født" sagde han og kiggede på hende og smiler svagt, han begynde at nusse hende op og ned af hendes ryg i sted for kun et sted.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 5 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Tors 28 Nov 2013 - 13:04

Hun nikkede imens hun lyttede til ham. Hun forstod det ikke helt. ”Men hvordan kunne du genopstå? Det forstår jeg ikke.” Sagde hun og nød den opmærksomhed hun fik fra ham. Hendes hånd begyndte at nusse hans mave imens hun smilede til ham. Hun elskede det virkeligt, men hun kunne godt mærke at hun var ved at ville have mere end det og det var nok ikke så godt, men hun ville ikke bede ham om at stoppe. Istedet for kom hun med en ”mmmh.” Lyd fordi hun nød det så meget. Hun kiggede ned af ham og smilede. Hun havde ikke lagt med nogen på den her måde før. Når hun overnattede med nogen så sov en af dem altid på en madras eller en sofa. Hun trak op i natkjolen så den sad lige under hendes bryster, det var mere så han nemmere kunne komme til. Hun nussede sit hoved imod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 5 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Tors 28 Nov 2013 - 13:11

han smiler kort af hende, "der er flere forklarning på det, nogen kan magi til at kun gør det, nogen gang i mit tilfældig har der nok være planer med mig, side at jeg er genopstå, det tror jeg men ved det ikke, mit rigtig navn er enlig Lucifer men jeg er skabt af Lucifer så vil synes at det er dum at beholde mit gammel navn" sagde han og kiggede på hende og smiler, han kun godt mærke af hun selv løfte hendes natkjole længe op for hans skyld, han smiler af hende da hun kom med en lyde som tegn på at hun nyde det, han fortsætte bare med at nusse hende og lad den anden hånd under sit hoved for at ligger lidt bedre.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 5 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Tors 28 Nov 2013 - 16:29

Hun nikkede stille, men synes at det var svært at følge med i alt det han sagde, hun forstod at hans rigtige navn var Lucifer, men at han også var blevet skabt a Lucifer. Hun besluttede sig for ikke at spørge mere ind til det. Hun ville ikke blive mere forvirret eller sige noget der kunne gøre ham sur på hende. Hun blev ved med at nyde det han gjorde, hun ville ikke have han stoppede. Hendes hånd gled ned og lagde sig ved hans hofte og begyndte still at nusse. Hun kiggede ned på hendes egen hånd og vidste ikke helt hvad det var hun havde gang i, men hun kunne godt mærke at alt den nussen var ved at gøre noget ved hende, hun følte sig varm indeni, men på en speciel måde. Hun sank en klump meget stille, men hun ville ikke have at han stoppede, så hun sagde ikke noget til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 5 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Tors 28 Nov 2013 - 16:41

Han smiler svagt af hende da det så ud til at hun ikke rigtig forstod det hele han sagde, da hun ikke stille flere spørgsmålstegn ved det lod han det blive der, kun han altid prøve en anden god dag, hvis hun vil forstå det, han kun godt mærke at hun begynde at nusse ham på hofte, han regne med for at gengæld det, nu hvor han har nusse hende så meget som han stadig gør, "er du her fra lande eller er du tilflyttere" spurgte han og kiggede på hende og smiler.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 5 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Fre 29 Nov 2013 - 9:02

Hun lå bare og nød det. Det var sjældent at hun fik opmærksomhed på den her måde og hun elskede det. Da han spurgte hvor hun var fra kløede hun sig i nakken let og kiggede derefter op på ham. "Jeg blev født her i byen." Sagde hun og smilede. "Men min stedsans er så elendig at jeg ikke kan finde rundt." Hun grinede let og lagde sig bedre til retter, hun rykkede lidt længere op imod ham og lagde så hendes hånd på hans mave og nød stadig bare opmærksomheden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 5 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Fre 29 Nov 2013 - 9:10

han nikke kort til det hun sagde og smiler, han stoppe kort med at nusse hende da hun flytte sig kort, hvorefter han begynde igen at nusse hende, "jeg kan så set ikke huske hvor jeg rigtig er fra" sagde han og smiler kort, han kiggede kort ud af vindue end han flytte sin hånd bag hoved, han flytte den over på hendes hånd som hun har på hans mave, hvor han lad an til at vil flette finger med hende, men det var op til hende om hun vil det, "du siger bare til når du vil sove" sagde han og kiggede på hende, han fortsætte med at nusse hende, stadig op og ned af hendes ryg, det var lige før hun kun smide natkjole da hun nu havde trukket den så lang op, så han kun kom til at nusse hende bedre.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 5 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum