Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Ons 23 Okt 2013 - 15:35

"Det kan godt være at de vil det, ellers vil du løbe fra væk dig eller prøve hvis men ikke kan fly" sagde han og kiggede kort på hende, han spise rolig videre og bliv færdig med de. Anden tallerken fuld, han tog en tår af sin cola og læner sig derefter tilbage i stol, "det ved jeg enlig ikke, jeg plejer at bruge meget tid på at finde mad, men en ting er sikke, vi skal hjem til dig og hente min trøjen" sagde han og smiler kort, end han tog en tår mere af cola, han lukke kort øjne end han kiggede kort rumdt, der var enlig ikke så mange ind af spise lige nu, men det gør ikke noget, var der bare mere ro til dem.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Man 28 Okt 2013 - 21:38

Hun nikkede og svarede egentlig ikke rigtig på det han sagde. Hun vidste ikke lige hvad hun skulle sige. hun synes at hun havde takket ham så mange gange, men det kunne bare ikke være nok. Hun kiggede på ham igen efter at have taget noget cola. "Ja, så længe vi husker det." Sagde hun og så ud til at tænke lidt. Hun skulle lige til at sige noget, men besluttede sig for ikke at gøre det og smilede bare til ham. "Men går vi hjem efter den lige efter at vi har spist? Eller vil det være ligemeget så længe at vi bare henter den på et tidspunkt?" Spurgte hun ham så og lænede sig tilbage i stolen efter at hun var blevet færdig med at spise. Hun kiggede sig lidt omkring imens at han gjorde og kiggede derefter på ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Tirs 29 Okt 2013 - 11:56

han kiggede på hende, da hun snakke til ham, "vi kan godt vente med at hente min hættetrøjen bare jeg få den på et eller andet tidspunkt, hvorfor da" spurgte han og smiler, han er åben for ideer til ting de kun laver herefter, det var enlig længe side han havde være sammen med en kvinde ud at det var til en fest, da hans udseende godt kun var farlig at ser på, men så er det jo, han lever find med det indtil videre, han kiggede over på hende og smiler.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Tirs 29 Okt 2013 - 12:04

Hun kiggede på ham og trak let på skuldrene. Hun tog en dyb indånding. ”Tjaeh..” Sagde hun og smilede lidt. ”Det er mere fordi.. Du så ud til at leve der hvor jeg vågnede op, det var ikke ligefrem et sted man.. Ville bo efter ens egen mening vel?” Spurgte hun og lænede sig lidt frem og blev lidt rød i hovedet på grund af at hun rødmede. Det var pinligt at spørge synes hun. ”Jeg tænkte bare at.. Nu hvor du havde hjulpet mig på den måde, så ville jeg geren hjælpe dig og høre om ikke du vil overnatte i lejligheden?” Hun kiggede lidt ned på bordet igen eftersom at hendes kinder var lidt røde. Der gik dog kun et par sekunder før hun kiggede op på ham igen og afventede et svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Tirs 29 Okt 2013 - 13:48

han kiggede på hende da hun snakke til ham, han smiler rolig af hende og kiggede, "det vil jeg meget gerne hvis du har plads til det" sagde han og smiler, han han lad kort en hånd på kind af hende og ae den kort, end han tog hånd til sig, "ja jeg bore der hvor du våge, da jeg ingent job har må jeg finde mig med det jeg kan finder, men vil meget gerne sove i din lejlighed" sagde han og smiler til hende og tog en tål af din cola.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Tirs 29 Okt 2013 - 20:33

Hun rødmede lidt mere da han kørte sin hånd over hendes kind og smilede til ham bagefter. ”Det er der, bare rolig. Jeg har en ekstra madrass hvis det er, ellers kan jeg bare sove på sofaen så kan du få sengen.” Sagde hun og smilede til ham igen. Hun havde ikke noget imod at sove på sofaen hvis hun havde gæster. Så kunne de sove lidt bedre og det var jo bare for at være venlig, men et eller andet sagde hende at han ikke ville være med til det. Hun tog endnu en tår af sin cola og smilede til ham. Gad vide hvad de skulle lave herefter?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Tirs 29 Okt 2013 - 20:39

han ryster kort på hoved af hende, "ikke tale om, du sover som du plejer i din seng, så tag jeg sofa, så kan vi skifte til at sove i seng, medminde vi møde på midt og sover sammen i seng" sagde han og kiggede på hende, end han tog en tår af sin cola, han lukke kort øjne end han kiggede på hende og smiler rolig, "har du nogensinde prøve at fly" spurgte han, for at holde samtale igang, hvis hun ikke havde, kun han giv hende en flyve tur da han havde lyst til at flyve lige nu, nu hvor han havde spist godt med mad, han kiggede på hende og smiler mens han afventer et svar fra hende.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Fre 1 Nov 2013 - 8:02

Hun smilede til ham da han snakkede, men hun blinkede dog en ekenlt gang da han sagde at de kunne sove i samme seng. Den var hun dog lidt usikker på eftersom at hun dog ikke kendte ham så godt, men dog var der noget der sagde hende at han ikke ville gøre hende noget hvis de sov i den samme seng, men det var noget hun ikke helt var sikker på lige nu. ”Det ved jeg ikke, det skal jeg lige tænke over, men måske.” Sagde hun med et smil. Hun kunne faktisk godt lide tanken om at han ikke ville have at hun sov på sofaen, der var en del gentleman over ham. Hun tog en tår af hendes cola og kiggede på sin tallerken. Hun kunne ikke spise mere og kiggede op på ham igen da han snakkede endnu en gang. ”Flyve?” Spurgte hun bagefter og rystede på hovedet. Det havde hun aldrig prøvet før, men det var vel noget hun godt kunne tænke sig. Hun havde hørt at det sklle være rigtig fedt og tanken om at det ikke var i et fly, men med en djævel under den frie himmel var en tanke der var ret så interessant. ”Hvad havde du da i tankerne?” Spurgte hun bagefter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Fre 1 Nov 2013 - 10:00

"det gør du bare men du sove ikke på sofa" sagde han og smiler kort, han tog en tår af sin cola og tøm glasse ved det, han smiler kort af hende da hun lyde overrasker angå at fly, "ja, jeg har lyst at flyve mig en tur og hvis det er kan du kom med, bare du love at hold godt fat i mig" sagde han og smiler og kiggede på hende, han kiggede kort rundt, "skal vi få betale og kom videre" spurgte han og kiggede på hende, hvorefter han rejser sig op og gå om bag hende, hvor han hiver stol ud så hun kan rejse sig op.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Søn 3 Nov 2013 - 0:57

Hun kiggede på ham og nikkede en enkelt gang men trak derefter på skuldrene. "Well.. det er mig ligemeget, jeg tænkte bare at jeg ville sove på sofaen for at være venlig imod dig." sagde hun med et lettere smil. Det var faktisk bare for at være venlig imod sin gæst at hun havde sagt at hun nok skulle sove på sofaen, men det var vidst ikke noget han ville gå med til og så var der vel ikke så meget at gøre ved det, hun kunne jo ikke tvinge ham til det hvis han ikke ville.
Hun kiggede på ham med lidt store øjne da han sagde at hun kunne komme med ham ud og flyve. Det var noget hun altid havde tænkt sig at prøve, men hun havde jo ikke ligefrem kendt nogen der havde haft lysten til at bære rundt på hende imens de fløj. Så hun ville da tage chance nu hvor den bød sig. Hun nikkede kort på hovedet. "Det kunne da være sjovt at prøve, men hvor havde du tænkt dig at flyve hen?" Spurgte hun imens at hun lagde hovedet letter på skrå af ham.
Hun kiggede op på ham da han trak stolen ud for hende og rejste sig op. "Tak." Sagde hun og kiggede sig omkring. Der var stadig ikke så mange mennesker, men det havde hun nu heller ikke så meget imod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Søn 3 Nov 2013 - 13:09

han nikke kort til det hun sagde angå hun bare vil være venlig mod ham med at han kun sove i seng, han smiler svagt da hun sagde tak for at han træk stol ud for hende, "jeg har tænke mig at flyve en tur op til bjerge, har du set de varme kilder, hvis ikke kan jeg viser dig dem, selvfølgelig hvis du har lyst til det" sagde han og kiggede på hende, de gik op og betale for mad og colaer, end de gik ud på gade, "er du klar til flyve tur" spurgte han og kiggede på hende og smiler.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Man 4 Nov 2013 - 21:11

Hun gik med ham op for at betale og hørte efter da han snakkede. ”Bjergene?” Hun tænkte sig lidt om og trak på skuldrene. Jo hvorfor ikke? Det kunne der vel ikke ske noget ved. Hun smilede til ham bagefter. ”Jo, det kunne jeg da godt tænke mig, men burde jeg ikke tage noget svømmetøj med hvis vi skal op til de varme kilder?” Spurgte hun med et hævet øjenbryn. Egentlig magtede hun det ikke rigtigt eftersom at det betød at de skulle flyve hele vejen hjem til hende og så derop, men selvfølgelig, det ville jo gå rimelig stærkt nu hvor de ikke skulle gå hele vejen. Hun nikkede kort til det han sagde. ”Ja.. Det tror jeg nok.” Sagde hun og tog en dyb indånding.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Man 4 Nov 2013 - 21:23

han smiler kort af hende og kiggede kort op på himmel, "badetøj har vi ikke bruge for, du har vel undertøj på" sagde han og kiggede på hende, han bukke lette i knæ, "hop op på min ryg og hold godt fat, så er vi dem så er fløj" sagde han og kiggede kort på hende over sin skulder, han begynde rolig at flyve da hun var hoppe op på rygge af ham og holde godt fat i ham, da de var kommer et styk op i luft sagde han fart på, så det gå noget hurtigere frem for at skulle gå, de kom hurtigere ud til skov hvor de mødet hinanden for første gang.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Ons 6 Nov 2013 - 8:24

Hun nikkede kort af ham. ”Jo det har jeg vel.” Sagde hun med et smil og gik over imod ham da han bukkede sig lidt ned i knæ, men tøvede dog med at hoppe op på ryggen af ham. Nu hvor at hun faktisk skulle til at prøve og flyve så var hun lidt usikker på det, men hun vidste at han ville passe godt på hende og sørge for at hun ikke kom til skade ved eventuelt at falde ned. ”Men tror du ikke de ville være rimelig koldt at hoppe i vandet på den her tid? Nu ved jeg godt at det er en lille smule varmt, men det er jo stadig efterår.” Sagde hun med et smil imens at hun kravlede op på hans ryg og gjorde så at det ikke var helt ubehageligt for hende at sidde der. Så var hun klar og hun tog en dyb indånding inden at han lettede for at dulme nervene en lille smule.
Da han så lettede lukkede hun øjnene i for ikke at kigge ned, men det var jo selvfølgelig alt for spændende til ikke at kigge og hun åbnede dem straks igen. Synet imponerede hende lige med det samme, nok havde hun været oppe i et højt tårn før for at se ud over byen, men det her var på en helt anden måde, som om at man var fri. Det var nok sådan at fugle så verdenen og hun misundede ham rigtig meget for at kunne flyve når han havde lyst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Ons 6 Nov 2013 - 10:04

han flyver rolig videre og lytte til hvad hun havde at siger, "nej det er ikke kold i nu, jeg har været der op en kold vinter dag, der var der varm nok til man kun holde ud at være i kilde" sagde han og kiggede kort på hende, bjerge kom rolig mere og mere til syn jo længe de fløj mod dem, efter ca 10 min land han rolig ved de varme kilder, hvor han bukke let ned i knæ så hun kun kom ned af ham, "nåh hvordan var din første rigtig fly tur" spurgte han og kiggede på hende og smiler rolig, ja kilder ligner selv sig, der var ikke sker det vild her op side sidste han var her op.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Ons 6 Nov 2013 - 11:55

Hun nikkede og vidste faktisk ikke hvorfor hun havde haft stranden i hovedet. ”Hmm, okay så, jamen det lyder da godt.” Sagde hun og smilede imens at de fløj. Hun kiggede sig omkring og nød faktisk bare udsigten. Da hun kunne se bjergene ude i horisonten blev hun faktisk lidt ked af at det allerede var ved at være slut da hun rigtig godt kunne lide at flyve på den her måde og det er helt klart noget hun kunne finde på at prøve igen, det skulle ikke være et problem.
Da han landede kiggede hun sig omkring og derefter op på ham med et smil. ”Det var rigtig fedt! Det vil jeg prøve igen på et tidspunkt.” Sagde hun og nærmest hoppede op og ned før hun kiggede sig omkring for at se hvordan det hele så ud. Hun gik hen til kanten af vandet og kiggede ned i det. Gad vide om hun skulle prøve at hoppe derned i?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Ons 6 Nov 2013 - 12:20

"det er godt at høre at du synes om det" sagde han og kiggede kort på hende, han gik over ved side af hende og hvor hun stod og kiggede ned i en af dem mange varme kilder, "jeg vil nok smide tøj så du kun har undertøj, da det vil blive kold på hjem tur med vådt tøj" sagde han og kiggede på hende kort, han gik lidt væk fra hende, hvor han smider sit tøj så han kun stod tilbage i bokseshorts, hvorefter han hoppe ned i kilde, han har en veltræner krop, jo kilde var stadig varm selvom det var efterår, han kiggede op på hende, "kommer du" spurgte han.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Fre 8 Nov 2013 - 8:49

Hun smilede til ham og nikkede. Hun kiggede på ham da han tog sit tøj af og kunne ikke lade være med at smile. Han var rimelig veltrænet og det havde hun bestemt ikke noget imod. Han gik hen til der hvor han havde smidt hans tøj og tog hendes eget af så hun kun stod i bh og underbukser. Hun gik derefter stille ned i vandet og kiggede på ham da hun havde sat sig ned. ”Det er faktisk dejlig varmt.” Sagde hun og smilede til ham. ”Det var en god ide at komme her.” Det var rart at sidde her og slappe af. Hun havde heller aldrig nogensinde været her før, nu hvor hun havde så vidste hun at hun havde lyst til at komme tilbage igen en anden gang. ”Det bliver vi nødt til at gøre igen.” Sagde hun imens hun lænede hovedet tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Fre 8 Nov 2013 - 10:04

han satte sig ned og lukke kort øjne, end han smiler rolig af hende, "jeg sagde jo at kilder stadig var varme, og ja det var det" sagde han og kiggede kort på hende, han havde også set på hende da hun klædt sig fra, hun havde også en pæn krop, nu fik han bare lidt mere at set end han gjort tidlig på dag, "det kan vi godt finde ud af, at vi tag her op en anden gang" sagde han og kiggede på hende.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Lør 16 Nov 2013 - 14:54

Hun sad og kiggede på ham og nikkede da han snakkede. Hun sad i sin bh og sine trusser, dog overvejede hun at tage bhen af imens hun stadig var under vandet. Hun tænkte lidt over det og besluttede sig for at der nok ikke ville ske noget ved det, hun stolede på ham og regnede ikke med at han ville prøve på noget. Hun tog stille bh'en af og smed den op på jorden, dog sørgede hun for at være under vandet hele tiden. Hun kiggede derefter på ham igen. ”Er du tit heroppe?”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Søn 17 Nov 2013 - 12:52

han kiggede kort på hende da hun smed sin bh, han kun ikke ser noget da hun var dække af vandet, han kiggede kort op på himmel end han rette blikke mod hende, "ja det er jeg, når det er for kold til at bade i søer ned i skov, men skal jo holde sig ren på en anden måde når men ikke har mulighed for at tag bad i de forladt huser" sagde han og smiler svagt, "hvad arbejde du enlig med, skulle ikke mener at jeg har spurgte om det" spurgte han og kiggede på hende og smiler.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Man 18 Nov 2013 - 9:15

Hun smilede da han snakkede. Det var da rigtig nok, han boede jo bare i et forladt hus og så vidt hun kunne huske, så havde hun ikke set en bruser eller et bad da de var der kort. ”Nej, det rigtig nok og det jo ved at være koldt nede ved søen.” Sage hun og sukkede imens hun slappede af. Da han snakkede igen kiggede hun på ham og nikkede. ”Nej, men jeg arbejder ikke. Jeg har boet sammen med en der hedder Shane, men jeg ved ikke hvor han er længere, han har altid skaffet det jeg havde brug for.” Sagde hun med et smil og kiggede på ham. ”Hvad med dig?” Hun kunne ikke huske om han havde nævnt det, men det gik hun ikke ud fra nu hvor han selv spurgte hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Man 18 Nov 2013 - 9:48

han nikke kort til det hun sagde, "ja det er det, så er det godt at vi har kilder her op" sagde han og kiggede på hende, han nikke kort til det angå at hun ikke har noget arbejde, "nej jeg har ikke selv noget arbejde, jeg søger det mest men der er ikke noget som har giv bid i nu, men det kommer forhåbentligt snart" sagde han og smiler, han læner sig tilbage og slappe af, han lukke øjne for at slappe bedre af, "så vi er to arbejdeløs i en lejlighed, det skal nok bliver svær at få tilbage regner og få fat i mad" sagde han, han havde svær nok i at få fat i mad i for vej.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Tirs 19 Nov 2013 - 11:09

Hun kiggede på ham da han snakkede. ”Men.. Du har jo kræfter.. Er der ikke.. Sådan.. Du ved. Et sted du kan tage hen for at måske redde byen og få lidt på den måde? Der er jo så mange onde væsner omkring?” Sagde hun og tog noget vand fra kilden og lod det falde ned over hendes hår med et smil og kiggede på ham bagefter. ”Nej nej, bare rolig. Lejligheden er ikke min, den står i Shane's navn. Han var en jeg har levet sammen med, men jeg ved ikke hvor han er lige nu, men på en eller anden måde så kan han stadig betale for det hele, så det bliver skam ikke noget problem.” Sagde hun med et smil. ”Vi skal bare finde ud af det med mad, men der må jo være et eller andet vi kan gøre.” Hun kiggede lidt ned i vandet på hendes eget spejlbillede og smilede stille til sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Tirs 19 Nov 2013 - 11:15

"det er rigtig nok at jeg har det, men det er ikke altid at folk ser så på det, du skal jo huske at jeg er en djævle" sagde han og smiler kort , han åben øjne og nikke kort til det næste hun sagde, "vi skal nok finde ud af noget angår med mad" sagde han og kiggede på hende, "hvordan har hoved det" spurgte han og kiggede på hende, end han gå over til hende og rakte ud efter hende, "må jeg ser" spurgte han, han vil heller spørge må hvor hun store set var nøgen, han vil bare kiggede til hende rød mærke, hvor han havde ramt hende med stykke af en træ stamme, hvis han fik lov vil jeg flytte noget at hendes hår så han kun kiggede til mærke.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 3 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum