Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Ons 20 Nov 2013 - 12:02

Hun nikkede stille. Det var jo rigtig nok, han var djævel og det var jo ikke lige alle der ville have en djævel til at hjælpe dem. ”Nå ja.. Men.. Du er jo en god en ikke? Så folk har jo ikke noget at være bange for.” Sagde hun med et smil og tog noget vand og skyllede sig hår en gang til. Hun kiggede derefter på ham da han spurgte ind til hendes hoved. Hun løftede den ene hånd og mærkede lidt efter. ”Det har det fint nok.” Sagde hun med et smil og nikkede til ham som svar og rykkede sig lidt tættere på ham. ”Jo, det må du da godt. Jeg bebrejder dig ikke, du gjorde hvad du var nødt til og jeg takker dig faktisk for det. Jeg ville ikke skade dig med vilje.” Sagde hun og kiggede på ham med et smil imens han fik lov til at kigge på det sted han havde ramt hende. Hun kunne ikke huske hvad det var han havde gjort, men det var nok også det bedste.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Ons 20 Nov 2013 - 12:06

"jo det er jeg men alligevel er det ikke altid nok over for folk" sagde han og kiggede på hende, han flytte hendes hår så han kun kom til at ser til mærke, "det er godt at høre og det gør ikke noget, og det heler fint, det er nok væk imorgen vil jeg tro" sagde han og smiler, end han sat sig tilbage hvor han sad før, han kiggede på sin overarm hvor hun havde ram ham, der var ikke noget at ser mere, men han var nok heller ikke lige hård sår som hun var, det tyder på at han havde ramt hende rimelig godt.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Ons 20 Nov 2013 - 12:13

Nailyna mumlede lidt, men det var højt nok til at han kunne høre det. ”Folk frygter det de ikk forstår.” Og hentød også lidt til hende selv som varulv. Hun smilede og havde af en elleranden grund ikke noget imod at være så tæt på ham, selvom hun ikke havde tøj på. Han havde jo set hende nøgen før alligevel da han tog hende hjem til sig selv, så det gjorde ikke så meget, desuden stolede hun på ham. ”Okay, det gør heller ikke så ondt mere. Men... En træstamme?” Sagde hun og grinede. ”Kunne du ikke have brugt noget andet?” Hun rækkede let tunge af ham med et smil. Hun kiggede på hans arm bagefter. ”Og.. Undskyld jeg ramte dig.” Sagde hun og smilede forsigtigt til ham da hun gik tilbage til sin plads og lænede sig tilbage i vandet imens hun kiggede på ham. Det var rart nok at slappe af og hun vidste at der var lang tid til den næste fuldmåne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Ons 20 Nov 2013 - 13:38

"det behøver du ikke at undskylde over, det er jo heler og kan ikke ser at jeg har haft et sår der" sagde han og smiler rolig, "ja en stykke af en træ stammer og jo det kun jeg nok godt men tænke for at være sikker på at være foran dig, og vidste heller ikke hvad en varulv vil blive slå ud af" sagde han og kiggede på hende, han lukke øjne og slappe af, hvor var det dejlig det her, og samtid havde selskab af en, "du siger til når du vil hjem af" sagde han og smiler.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Ons 20 Nov 2013 - 19:28

Hun trak let på skuldrene af det han sagde. ”Ja, men der for har jeg det stadig en smile dårligt med det.” Hun sukkede stille og grinede bagefter. ”Ja ja, det rigtig nok. Jeg går da også ud fra at du vidste hvad du gjorde. Havde du ønsket at slå mig ihjel så var jeg sikkert allerede død.” Sagde hun og dyppede hendes finger ned i vandet så det lavede ringe. Hun kiggede op på ham da han sagde at hun bare kunne sige til når hun ville hjem. ”Jeg ved egentlig ikke hvornår jeg vil hjem, det er dejligt heroppe og jeg har det som om at jeg kunne være her en hel nat. Du er nok bedre til at bedømme det end jeg er.” Svarede hun og kiggede sig omkring. Det var rart nok at være her med ham, men der skulle ikke være flere. Det var ikke ret mange hun havde det trygt ved at være nøgen sammen med. Han kunne jo ikke engang se andet end hendes hoved og kraveben, men selv det havde taget meget mod fra hende at gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Ons 20 Nov 2013 - 19:36

"det behøver du nu ikke at have" sagde han og kiggede kort på hende, "jo det gør jeg, har jo en del år på bane efterhold, og ja det vil du nok" sagde han og smiler svagt, han lo kort af hende, da hun sagde at hun kun bliver her oppe hele natten hvis det var, "det må jeg ser på om vi bliver her hele natten, nu hvor du synes at det er dejlig" sagde han og kiggede på hende, han rette sig op og lad armene op på kant af kilden, "kom hen over og vend ryg til mig" sagde han og kiggede på hende og smiler rolig for at hentyder at han ikke vil hende noget, han havde tænke sig at giv hende en omgang massage medminde hun siger noget til det.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Tors 21 Nov 2013 - 8:09

Nailyna trak let på skuldrene. ”Ja altså, det e r kun hvis du vil, jeg mener.. Det er jo ikke sikkert at du har lyst til at være her hele natten hvis der er noget du hellere vil have lyst til?” Sagde hun og smilede til ham. Det var jo ikke sikkert at han ville sidde her hele natten sammen med hende, men man kunne jo aldrig vide. Hun kiggede på ham med et hævet øjenbryn da han sagde at hun skulle komme hen til ham og vende ryggen til ham. Hun var lidt usikker på om hun skulle gøre det, men hun regnede ikke med at han ville hende noget ondt hvis hun kom derhen. Det var mere fordi hun var nøgen. Hun have overvejet i noget tid at tage hende trusser af, men hun vidste ikke om hun skulle, men i hvert fald gik hun over til ham og vendte ryggen til ham. ”Hvad vil du da?” Spurgte hun forsigtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Tors 21 Nov 2013 - 9:48

han kun godt ser på hende at hun tænke noget over men gjort det til side, "bare det her" sagde han og flytte hendes hår om foran hende, så hendes skulderne og toppe af rygge var blotte, hvor han tag rolig fat i hendes skulderne og begynde at massage dem, rolig og let til at starte med for at løse op i hendes muskel, han begynde rolig på hendes nakke efter hanhavde tag hendes skulderne, han kun godt fortsætte men det krave at hun vil viser noget af hendes krop hvis hun vil have mere massage.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Tors 21 Nov 2013 - 10:50

Hun åbnede øjnene lidt mere og kom af med et afslappet suk da hun kunne mærke at han var begyndt at massere hende. Hun kom med nogle meget underlige ”Mmmh.” Lyde da det føltes godt. Det var svært for hende ikke at læne sig ind imod ham, men hun vidste godt at han ikke ville kunne massere hende særlig godt hvis hun gjorde, så hun prøvede på at lade være. Da han stoppede sukkede hun igen på grund af nydelse. Hun kiggede på ham og smilede hvorefter hun vendte ryggen til ham igen og rejset sig lidt mere, hendes bryster var nu i syne, selvom hendes hår gik ned over dem, det var en rimelig stor test for at vise hun stolede på ham. Hun smilede til sig selv og lod hovedet hænge nedaf imens hun ventede på at han fortsatte hvis han ville.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Tors 21 Nov 2013 - 11:03

han smiler tilbage til hende da hun kiggede på ham efter han var stoppe med at massage, da hun rejse sig op så hendes ryg bliv blotte, lad han hænder på hendes ryg og begynde at massage den, han tog sig ikke af, at han kig hende hende bryster da det nu ikke var det han var ud efter, han massage store set hele hendes ryg, ikke den nedste del da han ikke ved hvad hun vil siger til det, han tog heller ikke om fat om hendes sider for en sikkerhed skyld at han ikke kom til at tag på hende ved et uheld, "det må være godt for den her omgang" sagde han da han var færdig med at massage hende.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Tors 21 Nov 2013 - 11:20

Hun stod og nød hele massage turen, hun lagde du nok mærke til at han ikke gik for langt ned eller tog om hende. Det gjorde at hun på et tidspunkt tog fat i hans hænder og bevægede dem længere ned selv, ned til lænden lige over kanten til hendes trusser, det gjorde hende ikke noget, hun vidste godt at det ikke var det han var ude efter, hun tog også hans hænder og lagde dem så han holdte om hendes liv når han masserede dernede omkring. Hun var ligeglad når det var ham.
Da han stoppede sank hun ned igen og sukkede. ”Øv..” Sagde hun med et grin og valgte at tage sine trusser af så hun nu var helt nøgen under vandet. Hun lagde derefter rygge imod ham og lagde sig op af ham hvis hun da fik lov til det. Hun regnede med at han egentlig var ligeglad, men det var jo ikke sikkert. Hvis hun fik lov, lagde hun hovedet på hans brystkasse og faldt med det samme til ro imens hun kiggede sig omkring.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Tors 21 Nov 2013 - 11:40

han massage også den nedste del af hendes ryg da hun selv flytte hans hænder og at han holdt om hendes liv da han gjort det, han smiler kort af hende da hun sagde øv fordi han var færdig, han så at hun smed sin trusse op til resten af hendes tøj, han lod hende lad sig op af ham da hun gjort det, da han ikke har noget imod det, han lad armene om live på hende, regne ikke med at hun havde noget imod det, da hun ikke havde det før, "så er du klar til at slappe af" sagde han og smiler.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Tors 21 Nov 2013 - 18:04

Hun nikkede og smilede. ”Mhm, jeg ligger godt.” Hun nussede hendes hoved imod ham lidt. Der var kun lige dybt nok til at hun kunne nå bunden. Hendes ene ben var omkring hans så hun kunne holde sig fast om ham. ”Du har vel ikke noget imod at jeg ligger her?” Spurgte hun og kiggede derefter op på ham med et lille smil. Han ville nok have sagt noget nu hvis det var, men det var jo altid høfligt at spørge. Det var som om at hun var fuldstændig ligeglad med at hun ikke havde tøj på omkring ham, hun stolede fuldt ud på ham nu. Hun kiggede over på sit tøj men ville ikke gå, ikke endnu. Hun havde det lige så rart.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Tors 21 Nov 2013 - 18:27

han smiler kort da hun nusser sit hoved mod ham, han kiggede ned på hende da hun snakke til ham, "nej det har jeg ikke, og vil du ikke heller sidder på skød, frem for at du skal bruge kræft på at holder dig over vand" spurgte han og kiggede på hende, han kun nok godt finde noget det kun ligner en kant at sidder på, så hun kun kom til at sidder på hans skød, selvfølgelig kun hvis hun vil det, han ae hende svagt på mave med en tommel finger, mens han afvente et svar fra hende, han kiggede kort rundt, det var begynde at bliver mørke, så havde de brugt det mest af dag her op i kilder, det havde han nu ikke noget imod, så fik men løse op i muskel af det varm vand.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Tors 21 Nov 2013 - 21:57

Hun kiggede op på ham og derefter tænkte lidt over det han havde sagt. Men hvis hun skulle sidde op, betød det så ikke at hun skulle blotte sig for ham? Hun ville gerne, men hun vidste ikke helt. Hun besluttede sig dog hurtigt da hun kunne mærke hans tommelfinger på hendes mave. ”Jo, det vil jeg da gerne.” Sagde hun og smilede til ham. Det gjorde hende ikke så meget hvis han skulle se hende. Han havde haft respekt for hende før og kiggede den anden vej så det regnede hun med at han stadig havde, han var hendes ven og venner ville ikke gøre hinanden fortræd, men det var stadig mærkeligt for hende at hun stolede sådan på en anden fyr, men sådan var det jo nu. ”Hvordan.. Skal vi gøre det?” Spurgte hun og rejste sig op. Hendes hår han ned foran hendes bryster, så de ville ikke være synlige. Hun smilede imens hun kiggede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Tors 21 Nov 2013 - 22:36

Han nikke kort til det hun sagde og smiler, "så her" sagde han og brugt lidt tid på at finde noget han kun sidder på, han sad lidt højder op end før men det betyder ikke noget for ham, han tog rolig fat om live på hende, hvorefter han hiver hende rolig ned at sidder på hans skød, "var det ikke bedre" spurgte han og kiggede på hende ud at kiggede for meget ned af, da hendes bryster er blotte, han lad armene om hende igen og begynde at ae hende på mave igen med tommel finger, han læner sig tilbage så han har rygge op mod kildes en side.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Tors 21 Nov 2013 - 22:40

Hun kiggede på ham imens han satte sig til rette og smilede derefter. Hun lod ham hive hende hen til sig og kunne godt lide følelsen af hans arme om hende da hun sad der. ”Meget bedre.” Sagde hun og lænede hovedet imod ham. Hun var fuldstændig nøgen, men det gjorde hende ikke noget overhovedet. Han kunne kigge hvis han ville. ”Øhm.. Det kan godt være at det er et mærkeligt spørgsmål, men..” Sagde hun og rystede på hovedet med et suk. ”Er det svært ikke at kigge eller røre?” Hun rakte tunge af ham, men villegodt have hans ærlige svar, det ville ikke gøre hende noget hvis det var svært for ham, da det bare ville bevise overfor hende at han sagtens kunne modstå, og det ville gøre at hun fik mere respekt for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Tors 21 Nov 2013 - 22:50

"Det er godt at hører" sagde han og smiler, han kiggede på hende da hun begynde at snakke til ham, han tænke over det kort, "jo det er det, men vi er kun venner" sagde han og smiler, indtil videre er de kun, men ved aldrig om det udvirke sig til noget andet senere hen, han kiggede op på himmel og kun ser måne på vej op på himmel, "det kan også godt være at vi skal til at vende næser hjem af" sagde han og kiggede på hende.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Tors 21 Nov 2013 - 22:58

Hun nikkede til det han sagde og trak derefter på skuldrene. ”Jeg har egentlig ikke noget imod det hvis jeg skal være ærlig.” Sagde hun og kiggede op på himlen. ”Vi er venner som du siger og der er jo nok ikke noget du ikke har set før.” Sagde hun med et lille grin og nussede hendes hoved imod hans brystkasse. Det var rigtig nok at det var ved at være sent og det kunne godt være at det var en god ide at komme hjemaf til hende. Hun havde dog stadig svært ved at finde ud af om han skulle sove på sofaen eller om hun ville tillade ham at sove i sengen sammen med hende. Det ville være rart at have en tæt på sig efter så lang tid, men det kunne jo også være at han slet ikke havde lyst til det. ”Jamen hvis vi skal hjemaf så skal vi vel til at gå nu?” Spurgte hun og smilede. En anden grund til at hun gerne ville at han sov i sengen sammen med hende var at så kunne hun lægge si hoved på hans brystkasse hele natten og hun vidste at han ville have armene om hende og det kunne hun godt lide. Hun rejste sig langsomt og gik hen til den anden ende af det vand de sad i og vendte sig så om for at kigge på ham for at se hvad han gjorde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Tors 21 Nov 2013 - 23:06

"Ja det er vi og nej det er der nok ikke" sagde han og grine kort, han gav slip på hende da hun rejse sig op for at gå hen i den anden ende af kilden, " regne med at vi flyve tilbage og du hoppe bare op første og tag tøj på hvis det er" sagde han og kiggede på hende, hvis hun valgt at hop op og tag tøj på vil han kiggede væk, så bliver det spænde og ser om han er held og få lov at dele seng med hende, men det finde han nok ud af når de kommer der til.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Fre 22 Nov 2013 - 7:59

Hun grinte da hun rejste sig og gik hen til sit tøj for at tage det på. Nu var hendes hår jo vådt, så det skulle tørre, i hvert fald lige lidt inden hun tog tøjet på. Hun vendte sig med siden til ham og kiggede over på ham med et smil imens hun bukkede sig forover og vred sit hår så vandet blev tvunget ud af det. Hun så ikke ud som om at hun havde noget imod han kunne se hende, hun smilede bare og kæmpede med håret. Efter det tog hun undertøj på og kiggede over på ham. ”Dragovich..” Sagde hun og kløede sig i nakken. ”Jeg synes det er synd at du skal sove alene på sofaen, så jeg tænkte på om ikke du ville sove i sengen sammen med mig?” Spurgte hun og blev lidt rød i hovedet. Det var ikke nemt at spørge en fyr om det. Langsomt tog hun sit tøj på og var så klar til at de skulle flyve hjem. ”Så..” Sagde hun og smilede til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Fre 22 Nov 2013 - 9:45

han kiggede væk da hun gik op af kilden, så hun kun tag lidt tøj på, han kiggede over på hende da hun snakke til ham, han kun ser at hun havde få undertøj på, "det vil jeg meget gerne" sagde han og smiler, han gik op af kilden og gik derefter over til sit tøj, hvor han tog det på, han kiggede på hende da hun sagde så som hun var klar til at tag afsted, han bukke let i ben, så hun kun hop op på rygge af ham, så de kun flyve tilbage til by, hvor de skulle hente hans ting første, end de tog hjem til hende, hans hår var stadig vådt da han ikke gad at kæmpe med at få det tør, "er du klar" spurgte han og kiggede sig over skulder.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Fre 22 Nov 2013 - 9:50

Hun kiggede på ham og nikkede med et smil. ”Jamen så gør du da bare det.” Sagde hun og gik hen til ham da han var kommet op af vandet. Hun glædede sig faktisk til at skulle flyve, men det blev nok rimelig koldt for håret når det stadig var vådt, men det var der ikke noget at gøre ved. Hun gik om bagved ham og kravlede op på hans ryg. Hun tog en dyb indånding da han spurgte om hun var klar og nikkede stille. ”Ja, du tager bare afsted når du er klar.” Sagde hun og holdte godt om ham. Det eneste hun faktisk var bange for var at falde ned, det ville nok ikke være så godt, men hun vidste også godt at han ikke ville lade hende komme til skade.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Fre 22 Nov 2013 - 9:55

han nikke til det hun sagde med at hun er klar, han begynde at flyve kort efter ind mod by, vind var kold med det våd hår men det var ikke så slem igen synes han selv men nu ved han ikke med hende, efter 15min flyve tur lande han ved det forladt hus, hvor han har sin ting i, han bukke let i ben så hun kun hold ned fra hans ryg, "bare bliver her, jeg kommer om lidt" sagde han og smiler, han gik ind i hus og kom tilbage ca 2 min efter, han har sin sport takse over den en skulder, hvor hans tæppe ligger oven på sport taske, "når lad os gå hjem til dig" sagde han og kiggede på hende, han gik over til hende så de kun begynde at gå hjem af mod hende.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Lør 23 Nov 2013 - 16:23

Hun nød selvfølgelig flyveturen sammen med ham og kiggede ned da de landede. Hun kravlede forsigtigt ned fra ham og stod og ventede udenfor. Det var koldt for håret, meget endda, men det tog ham ikke så lang tid at hente sine ting. Han var den anden der skulle sove hos hende og hun nød at have en til at være der. Lejligheden blev ret ensom når man var alene hele tiden. ”Jeps.” Sagde hun og gik samme med ham hjem imod hende. ”Hmm, hvor lang tid har du lyst til at blive?” Spurgte hun og kiggede op på ham imens de gik, det ville jo være rart nok at vide om det bare var en nat eller om han havde tænkt sig at blive over længere tid. Egentlig gjorde det ikke hende noget hvad han valgte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 4 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum