Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 18:57

Hun tog fat om nakken på ham da han tog om livet på hende. Hun rødmede lidteftersom at hun ikke var blevet holdt på den måde i meget lang tid. Da de landede nikkede hun kort af ham og smilede. "Jeps, du kan også godt gå med op hvis du har lyst." Sagde hun og begyndte langsomt at gå imens hun så sig omkring for at finde ud af helt præcis hvor de var henne. Hun havde ikke set den her del af byen så mange gange, men hun havde da en fornemmelse om hvor hun skulle gå hen af. Hun drejde til venstre med det samme og gik i langsomt tempo imens hun nød ikke at være varulv, selvom det var koldt for benene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Ons 16 Okt 2013 - 19:27

"det vil jeg gerne" sagde han og smiler rolig, han gik rolig bag hende og sagde ikke så meget, han gik op ved side af hende og lad arm om live på hende, hvor de gik forbi nogen som kiggede efter dem, han tog arm til sig da de kom ud af syn af dem, "undskylde at jeg gjort det lige ud lige, dem vi gik forbi har det med at overfalde kvinde selvom der er andre til sted, medminde det er kæreste eller få dem til at tro det" sagde han og smiler kort, hvor han rolig gå videre efter hende.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 20:54

Hun smilede og nikkede af hans svar. Hun havde travlt med at kigge sig omkring og lagde pludselig mærke til at han havde lagt en arm omkring hende. Hun kiggede op på ham, men sagde ikke noget til det, hun rødmede bare en gang til og kiggede på dem der gik forbi hvorefter at hun kiggede på ham igen. "Så det var for at beskytte mig?" spurgte hun og smilede. Det var stadig koldt om benene, faktisk hele kroppen. Hun havde absolut intet på udover trøjen.
Da de havde gået i lidt tod kom de til en høj bygning. "Så er vi her." Sagde hun og kiggede op. Hun gik derefter ind og ventede på at han var med da de tog elevatoren op til anden sal. Hun låste sig selv og ham ind i lejlighede og begyndte at lede efter noget tøj i hendes soveværelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Ons 16 Okt 2013 - 21:04

"ja det gjort jeg, jeg synes du har være ud for noget for i nat" sagde han og smiler kort mens han gå videre, han nikke kort da hun sagde at de var der, han gik ind efter hende og ind i elevatoren sammen med hende, han gik ind i hendes lejlighed efter hende men bliv stod ud i indgang, så hun kun skifte i fred, han læner sig op af væg mens han venter, det ser ikke ud til at være den hele store lejlighed, det bliver godt med noget mad og så betale hende endda, selvom det er lige mærkelig at kvinde betale når det plejer at være om vend.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 22:00

Hun besluttede sig for at hvis hun skulle ud og spise, så kunne hun lige så godt klæde sig lidt fint på, men dog ikke alt for fint, det var ikke lige hendes stil. Hun kom gående ud til ham igen i en sort top og en nederdel der gik ned til lige over knæene. Hun smilede til ham da hun så ham igen. "Så er jeg klar. Har du nogen ide om hvor vi skal hen og spise?" Spurgte hun og gik lidt tættere på ham. Hun synes at det var mærkeligt at han ikke havde noget imod hende når nu at han vidste hvad hun var, men hun klagede dog ikke. Det var rart at have en ven der ikke dømte hende. Hun rettede lidt på håret der hang løst og viftede det væk fra ansigtet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Ons 16 Okt 2013 - 22:08

han nikke kort til det hun sagde om at hun er klar, "nej det har jeg enlig ikke, bare der er mad at få og det ikke er alt dyrt" sagde han og smiler kort, han kiggede kort op og ned af hende for at ser hende an, jo det hjalp at hun skifte, "hente vi min hættetrøjen efter vi har spist" spurgte han og kiggede på hende, han smiler rolig og kiggede på hende, han vil meget gerne have den tilbage da han ikke har så meget tøj.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 22:12

Hun grinede og nikkede. "Fair nok, så må vi jo se hvad vi kan finde." Sagde hun og gik helt hen til ham og gav ham et kram ud af ingenting. "Tak.. For at du hjalp mig." Sagde hun og nussede sit hoved imod ham og gav slip. Hun klappede hans mave blidt. "Jeps, vi kommer tilbage og henter den, bare rolig." Grinede hun og gik sammen med ham ud af lejligheden og låste efter dem. Da de kom ned på gaden kiggede hun sig omkring. "Hmm.. Hvilken vej.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Tors 17 Okt 2013 - 5:33

"Ja det må vi, men det budt være til at finde noget som ikke er alt for dyrt" sahde han og rolig, han kiggede lidt da hun kramme ham, han lad armene om hende og kramme hende, han gad slip samtid med hende, "det var så lidt" sagde han og kiggede kort på hende, han nikke kort til det hun sagde om at de kommer tilbage efter hans trøjen når de havde spist, han gik efter hende ud af lej,ighed og videre ned og ud på gade, "vi kun starte med at gå ind på gågade, der ligher flere forskellig mulighed" sagde han og kiggede på hende.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Tors 17 Okt 2013 - 11:27

Hun kiggede op på ham da han snakkede og nikkede kort, det kunne jo være en god ide at starte der. det burde hun egentlig selv have tænkt på. Hun kiggede den vej af hvor gågaden var og begyndte stille at gp. Hun sparkede til en lille sten imens de gik og efter et par minutter kiggede hun op på ham imens de gik. "Hvor lang tid har du egentlig været.." Sagde hun og blinkede imens hun kiggede sig omkring, det var nok ikke smart at sige højt hvad han var, så hun ville være sikker på at der ikke var nogen i nærheden. Hun kiggede op på ham igen. "Du ved.. Det du er?" Afsluttede hun så og sank en lille klump. Hun ville helst ikke gøre ham sur nu hvor han havde gjort så meget for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Tors 17 Okt 2013 - 17:58

han smiler kort af hende spørgsmål især fordi hun skulle kiggede sig omkring for at være sikke på at der ikke var nogen ud over dem, han tænke kort over det end han kiggede på hende, "snart tre år men er meget ældre end det, men det hører til et andet liv end det jeg lever nu" sagde han og kiggede kort hende, "hvor gammel er du selv og enlig skulle jeg nok sige velkomme til den virkelig verden, som du har lært at kende her i nat" sagde han og smiler kort.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Tors 17 Okt 2013 - 22:21

Hun nikkede da han snakkede. "3 år? Det var heller ikke så længe." Sagde hun og smilede. Hun blinkede et par gange da han pludselig spurgte hvor gammel hun var. "Jeg er ikke så gammel.. Kun 22 år." Sagde hun og grinede lidt af det han sagde. "Tak, men.. Hvis den virkelige verden for mig er at være.. Det jeg er.. Så tror jeg godt at jeg vil tilbage til min gamle verden." Sagde hun og sukkede, men det så ud som om at hun tænkte over noget. Hun kiggede op på ham bagefter. "Hey.. Uhm.. er det mærkeligt at der er en del af mig der gerne vil prøve at kunne kontrollere.. Den anden side?" Spurgte hun ham og hentød til hendes varulveform da hun sagde den anden side.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Fre 18 Okt 2013 - 5:34

"Ja det er det ikke, men minde tidlige ladt sammen, er jeg gammel kan bare ikke husk det rigtig tal, omkring de 5000år vil jeg mener" sagde han og kiggede kort på hende, gan gik rolig videre og kiggede kort op på himmel, " ved ikke om det er mærkelig på sin vis, det er jo et magsike væsen din anden forme ligesom min anden for, og den her er enlig også magsike da den er skabe med magi, men lad det lig til vi har for noget at spise" sagde han og smiler, han gik rolig videre og længe frem kun han ser gågade.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Fre 18 Okt 2013 - 16:41

Hendes øjne blev lidt større da hun hørte hvor gammel han egentlig var. 5000 år? Der var godt nok meget synes hun, men hun valgte ikke at svare på det, mest fordi at hun ikke lige vidste hvad hun skulle sige til det. Hun kiggede derefter op på ham da han snakkede igen og nikkede. "Det tænkte jeg nok, det kunne være sjovt at se om jeg kunne, men jeg ved det ikke.." sagde hun og sukkede. Hun så gågaden længere fremme og smilede lidt til sig selv, nu var problemet bare at de skulle finde ud af hvor de ville spise og når det kom til at vælge, så var det i hvert fald ikke hende man skulle spørge. Hun havde svært ved a vælge ting.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Fre 18 Okt 2013 - 18:49

han nikke kort til det hun sagde men sagde ikke noget til det, da han ikke rigtig havde noget at tilføje til det emme, "hvis jeg ikke huske hele forkert, er der en kina restaurant som har buffe til nogen rimelig penge" sagde han og kiggede kort på hende, "vi kan undersøg det hvis du vil" spurgte han kort efter, da hun ligner lidt et spørgsmåls tegn i hoved, lidt sjov at ser på men han griner dog ikke af det, han stod rolig og afvente et svar fra hende.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Lør 19 Okt 2013 - 18:18

Hun hævede sit øjenbryn og kiggede på ham og nikkede derefter med et smil. "Jo, det kan vi godt." Hun kunne rigtig godt lide mad fra asien, det er noget af det bedste hun ved. "Jeg er meget sulten, så det gør mig ikke så meget med hvor det er, men vis vej." Sagde hun og smilede til ham og kiggede op på ham endnu engang efter at have kigget sig omkring. Hun vidste ikke hvad der ellers var her omkring, hvilket var en af grundende til at det var skønt at have ham med. Det og så at hun synes at han var rigtig sød, han havde taget sig godt af hende indtil videre så hun kunne godt lide hans selskab.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Lør 19 Okt 2013 - 19:01

han nikke kort til det hun sagde og begynde at gå, den vej han skulle mener at restaurant ligger, efter nogen min gå tur kom de frem til en lille hyggelig restaurant, "så huske jeg sgu rigtig, selvom det er mange år side jeg sidste har været her, "skal vi gå ind" spurgte han og kiggede på hende og smiler, han gik over til indgang og åben dør, "damer første" sagde han og smiler, hvor han gå ind efter hende.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Lør 19 Okt 2013 - 21:26

Hun kiggede på ham imens de gik og nikkede. Da de var nået til restauranten grinede hun og puffede lidt til ham med albuen. "Hey, snak ordentligt." Sagde hun og rækkede tunge af ham med et lille smil bagefter. Hun nikkede en enkelt gang af ham da han åbnede døren. "En rigtig gentelman." Sagde hun og smilede til ham imens at hun gik indenfor. "Man skulle ikke have bestilt bord vel? Vi kan vel bare gå ind og tage plads?" Spurgte hun ham så og kiggede op på ham med et lettere hævet øjenbryn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Lør 19 Okt 2013 - 21:32

"ja vi er ikke hele uddød som nogen sige" sagde han og smiler kort, end han gik ind efter hende, "nej det behøver men ikke, der plejer at kom en tjener ned når man har sat sig" sagde han og kiggede på hende, han fandt et bord til to til dem, han tog stol ud for hende og skubbe den ind på plads da hun havde sat sig ned, hvorefter han sig sidder sig ned på stol overfor hende, kort tid efter kommer der en tjener ned og spørge hvad han kan hjælpe med, "en buffe og en mellem cola til mig tak" sagde han og kiggede kort på tjener.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Lør 19 Okt 2013 - 21:39

hun grinede af ham og nikkede. "Nej det ser da sådan ud." Sagde hun og gik ind sammen med ham. "Hmm, jamen så er det bare om at finde et bord." Sagde hun og fulgte efter ham hen til det bord som han nu havde valgt til dem. Hun begyndte at smile da han tog stolen ud til hende og skubbede den ind igen. Da tjeneren kom kiggede hun op på ham og nikkede en enkelt gang. "Jeg vil gerne have det samme." Sagde hun og kiggede derefter på Dragovich. Hun så ud til at tænke lidt og smilede derefter til ham. Hun lagde sine hænder op på bordet og kiggede på ham med et smil da hun tog hans hænder i hendes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Lør 19 Okt 2013 - 21:50

han smiler tilbage da hun smiler til ham og han lod hende tag hans hænder i hendes, han ved ikke hele hvad hun havde tænke sig med det, men det finde han nok ud af, kort efter kommer tjener med deres cola, "skal vi rejse os og hente noget mad" spurgte han og kiggede på hende, kort efter gad han slip på hendes hænder, for at rejse sig op, hvor han gå om bag hende og hiver stol ud for hende, hvor han gå op til buffe, hvor han tag en tallerken og noget bestik, efter det begynde han at tag mad op på tallerken, da han var færdiggik han tilbage til bord.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Søn 20 Okt 2013 - 14:18

Hun blev bare ved med at holde hans hænder i hendes uden at gøre noget. Da tjeneren kom med colaerne tog hun en hurtig slurk og nikkede en enkelt gang til ham. "Ja, lad os det." Sagde hun og var ved at rejse sig, men så kom han og flyttede stolen ud. Hun var ret overrasket over at en djævel kunne være sådan en gentleman, men det bevser jo bare at man ikke skal dømme en bog på dens omslag, eller hvad det nu er man siger til den slags. Hun gik med ham op for at tage noget mad, der var rimelig meget så hun havde lidt svært ved at bestemme sig, men hun fandt da det hun ville have til sidst og gik med ham ned til borde igen hvor hun begyndte at spise.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Søn 20 Okt 2013 - 15:00

Han tog lidt af hvert for at starte et sted, så kun han altid gå en tur mere, nu hvor det er buffe kun han tillade sig det uden at det kostet ex, han sat sig ned ved bord og begynde rolig at spise, han tog en tår af sin cola engang imellem, efter noget tid rejse han sig op og gå op til buffe, hvor han tag noget mere mad da han havde spist det som han havde hente i første omgang, efter han har fyldt sin tallerken med mad gik han tilbage til borde og siddet sig ned, hvor han begynde at spise igen.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Søn 20 Okt 2013 - 18:29

Nailyna sad selv og spiste hendes mad imens at hun kiggede på ham med et smil. "Jeg kan ikke engang huske om jeg har spurgt, men.. Alle andre ville slå mig ihjel hvis de så hvad jeg var, men du gjorde det ikke.." Sagde hun og kiggede sig omkring og derefter på ham igen. "Du siger at du ved hvordan jeg har det med at forvandle mig for første gang og.. Jeg kan ikke takke dig nok for at have hjulpet mig som du gjorde." Sagde hun med et smil. Hun fjernede lidt hår fra ansigtet og tog noget cola.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Bjørn Søn 20 Okt 2013 - 18:39

han smiler rolig over det hun sagde, "jeg kun ser på dig at det en af de første gang du forvandle dig, så du kun ikke rigtig gør for det" sagde han og kiggede kort på hende end han spise videre, han spist videre i lidt tid end han tog en tår af sin cola og kiggede derefter på hende, "det gør jeg da, jeg selv har stå i din sko bare lidt større, og det er så lidt, nogen skal jo indvie dig i den magiske verden" sagde han og smiler kort, han spise rolig videre og var næste færdig med den anden tallerken fuld, kun være at han skulle holde lidt igen.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Gæst Ons 23 Okt 2013 - 9:25

Hun smilede til ham. "Ja.. Men.. Som sagt, så ville de fleste jo bare slå mig ihjel eller tage mig til fange, så jeg er virkelig glad for at du ikke gjorde det." Sagde hun imens at hun langsomt spiste videre. "Og tak, det er rart nok at få sådan en god introduktion til den magiske verden." Svarede hun lidt efter og kiggede sig omkring. "Såeh, hvad har du lyst til at lave efter vi har spist?" Spurgte hun og lagde hovedet lidt på skrå. Hun havde selv ingen ide om hvad hun havde lyst til at lave bagefter. Også fordi at hun ikke vidste hvad han havde lyst til, men de skulle vel hjem efter hans trøje igen og derefter smutte hjem til ham for at aflevere den? Så var der da lidt at lave i noget tid, men det kunne jo ikke vare hele dagen. Nailyna kiggede lidt ned og begyndte at tænke. Der var så mange spørgsmål omkring hendes nye liv, hun ville gerne vide hvad hun kunne eller om hun nogensinde ville være i stand til at få kontrol over hendes anden side, men det ville tiden jo vise. Hun måtte bar håbe på det bedste. Hun kiggede op på ham igen og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt vensakb for liv måske - Nailyna - Page 2 Empty Sv: nyt vensakb for liv måske - Nailyna

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum