Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hjemme hos Zero (Kaia)

Side 14 af 17 Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Næste

Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:04

"glem det" sagde han fast mens han så rundt på dem alle før han brølede igen og slog ud efter dem med sin pisk "vis du tror det gør det nemmere det her så tager du fejl det vil ødelægge mig at du gør det her" sagde han fast mens han sørgede for de alle sammen blev væk fra hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:12

*Zero du har fortjent bedre, jeg vil altid være den underlige pige som ligner en vampyr i deres øjne og kun kan tænke på planter...Zero jeg...*hendes stemme stoppede, hvis man så godt efter blev de bare ved og hun var meget tæt på at sove helt, en af dem sendte et lys ind i Kaia, de hun så med sine øjne lukket, begyndte at gå i opløsning*Zero min verden, mine minder er ved at forsvinde*lød hendes stemme igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:17

Zero blev normal før han så imod dem med tåre i øjnene "hvad helvede gør i" råbte han vredt før han løb hen mod dem med et sværd fremme og svang det mod en af dem's hals hvorefter han hev en kniv frem og kastede over mod en af de andre "slip hende fri" sagde han hårdt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:30

"vi gør hvad hun bad os om"sagde en af dem, men kunne stadigvæk godt se lyset som blev kastet ind i hende, det begyndte at blive rødt, en af dem løb hen til hende"noget er helt galt!"råbte han som var løbet hen til hende, hun begyndte at røre uroligt på sig*væsner, onde væsner*sagde hendes stemme i zero's hovede, hun viste ham havd hun så, hun så sig selv omgivet af en masse væsner de havde fat i hende og begyndte at flå i hende, de var ved at flå hendes sjæl fra hinanden, ham som sad ved hende"nej vent det er del af det hun ville havde"sagde han så

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:37

"NEJ STOP DET NU!!" sagde han og hev en af mændene til sig i halsen "eller jeg slår hele jeres klan ihjel" hviskede han drabeligt mens hans anden hånd rystede af skræk før han slap mændene og gik hen til hende og faldt på knæ ved siden af hende "jeg var bange for at sige det Kaia jeg var virkelig bange for at sige det" hviskede han mens han satte sin mund ved hendes øre så de andre ikke hørte det "men jeg vælger dig jeg elsker dig" han mærkede smerten i sit hjerte men ignorerede det "så please kom tilbage til mig please jeg vil ikke kunne leve uden dig" tåre flød ned af hans kinder så de ramte hendes kinder da han flyttede sit hovede op foran hendes "please kom tilbage til mig" hviskede han før han lukkede øjnene og satte hele hans ansigt på hendes bryst ikke for at røre hendes bryster men for at lytte efter hendes hjerte banken

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:44

hun overvandt det selv da hun hørte hans stemme i sit øre, det røde lys forsvandt, hun åbnede øjne stille"jeg elsker osse dig skatter"sagde hun stille, hun løftede stille sin hånd og lagde den på hans hovede, de ældste stirrede på hende, men forsvandt så igen, hun kiggede på ham, hun mærkede hans tåre på sin kind"du skal ikke græde skat"sagde hun stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:46

"jeg troede virkelig jeg havde mistet dig" hviskede han trist mens han agede hendes kind med et lille smil "vil du gifte dig med mig" spurgte han roligt mens han fortsat så på hende med et roligt blik og et kærligt smil mens han ventede på hendes svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:50

"jeg har bare ventet på du ville spørge mig, så ja meget gerne"sagde hun, krammede ham meget"jeg lover jeg aldrig vil gøre det igen for jeg ved jeg har dig til at støtte mig"sagde hun, hun væltede dem rundt så hun lå på ham, hun puttede sig ind til ham, hun mærkede hans varme og hun indånde hans duft, hun ville ikke glemme nogle at de ting

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:52

"øh heh skat vil det gøre noget vis jeg tog et bad før du begyndte at snuse til mig" spurgte han pinligt berørt over at han ikke havde været i bad siden de mødtes mens han smilende så på hende "undskyld jeg ikke kunne gøre det med ring og hele lortet men kunne ikke vente med at spørge dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 22:08

"du kan altid købe en til mig så ingen andre tager mig fra dig vis det skulle komme så vidt"sagde hun, hun rejste sig op"så kom lad os få et bad skatter"sagde hun, hun havde tæppet om sig endnu, hun stod med ryggen til ham, hun kiggede hen på ham og lod tæppet glide lidt ned over ryggen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 22:15

"sammen" spurgte han og gik hen om bag hende og lagde armene om hende med et roligt smil mens han så på hende blidt "gerne" hviskede han før han nappede hendes øre blidt mens han nussede hendes mave lidt før hans hånd gik under hendes tæppe og nussede hende direkte på maven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 22:31

"skatter det kilder"sagde hun, hun gjorde sig fri og løb hele vejen op til villa, hun fandt hurtigt et badeværelse og skynde sig der ind, hun fandt en top og et par meget korte bukser, hun tog det på uden undertøj på, hun tændte for vandet og lod det løbe lidt før hun gik ind under det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 23:06

.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 7:59

Zero smilede og efter et øjeblik stod han lige ude for brusekabinen "hvorfor har du taget tøj på mens du er gået ind under bruseren skat" spurgte han og begyndte at tage tøj af mens han så på hende med et roligt og kærligt smil da han havde fået alt tøjet af gik han ind under bruseren til hende med et roligt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 8:04

hun stillede sig helt ind til ham"så du skulle havde noget at spørge om skat"sagde hun, hun kyssede ham lidt, hun var underlig nok ligeglad med om han var nøgen for hun elskede ham højere end noget andet, hun ville ikke skiles fra ham igen"lov mig nu at du aldrig forlader mig"sagde hun, hun tog blidt fat i hans hånd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 8:07

"tja jeg ved nu ikke" sagde han drillende og lod som om han ikke ville se på hende men så stadig på hende før han grinte lidt og så så han på hende med et smil "jeg vil aldrig forlade dig skat måske vis jeg skal et eller andet men aldrig for evig" han smilede mere før han kyssede hende på halsen lidt mens han nussede hendes ryg blidt "må jeg se dig nøgen skat" spurgte han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 8:10

"du kan jo altid tage tøjet af mig min skat"sagde hun, hun nussede ham blidt på brystet"jeg elsker dig så højt skat, okay, men du skal sige til mig eller ligge en sedl om hvornår eller hvor lang tid du har tænkt dig at være væk er det en aftale?"spurgte hun, hun kiggede på ham, hun ville gerne vide det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 8:18

Zero smilede roligt "rolig skat forhold er basseret på tillid" sagde han og kyssede hendes kind "jeg kunne aldrig finde på at forlade dig skat jeg lover jeg altid vil komme tilbage til dig" han smilede lidt "men så gør jeg det" han smilede og lod sine hænder køre ned og begynde at åbne hendes korte bukser med et roligt smil før han begyndte at langsomt og kærligt hive dem ned af hende mens han så på hendes ansigt før han langsomt lod sine hænder køre op under hendes top og hive den af hende "du er virkelig et syn for guderne selv i ansigtet" sagde han eftersom han endnu ikk havde set på hendes krop men kun hendes ansigt "lad mig høre skat vis jeg var blind hvordan ville du så forklare din krop til mig" spurgte han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 11:50

"pænere end din"sagde hun drillende, hun tog selv toppen af, hun var bange mere*han elsker mig*tænkte hun glad, hun kyssede ham igen og hurtigt efter det snavede hun ham, hun stillede sig bagefter op af væggen, hun flyttede sig lidt væk fra væggen igen, da den var meget kold, men bagefter stillede hun sig op af væggen igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 14:15

"ej hold nu op skat hvordan ser den her ud" spurgte han og lod sin hånd køre ned af hendes mave og tog hende på underlivet mens han fortsat så på hende med et roligt og glad smil *hun elsker mig jeg ved det og jeg elsker hende osse*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 14:19

"um"sagde hun da han tog på hendes underliv, hun stod ind til væggen"du siger jeg er et syn for guderne så er min krop nok osse det skatter"sagde hun, hun stod bare ind til væggen og hun kiggede på ham, hun kyssede ham igen, hun snavede blidt og kærligt bagefter, hun stillede sig så helt ind til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 14:43

Zero smilede før han stak en finger ind i hendes jomfru underliv mens han smilede glad før han fortsatte kysset og snavet lidt før han slap hendes læber og gik lidt ned før han begyndte at stikke sin tunge ud af hans mund og slikke hendes nips

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 14:49

hun sys det gjorde ondt da han stak sin finger ind i hendes underliv, hun var begyndte at være bange, hun kiggede på ham*jeg er bange*tænkte hun, hun kiggede på ham, hun holdte munden lukket, hun ville ikke vise ham at det gjorde ondt, hun ville gerne i seng med ham og der var ikke noget eller nogle som skulle stoppe hende i det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 15:29

Zero slap blidt hendes underliv mens han så på hende lidt med et roligt smil "lad oss vente til senere skat" hviskede han blidt mens han begyndte at vaske sig med sæbe og svamp osv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 16:58

hun hjalp ham med at vaske sig, hun stod bag ved ham, hun kørte hænderne ned over hans bryst og videre ned, hun lagede sit hovede på hans ryg, hun var en smule mindre end ham, det havde hun det osse fint med, det generet hende ikke det mindste at være mindre ham, hun havde armene om ham"jeg tro du er ved at være ren nu skatter, men vi kan da godt stå her inde under lidt endnu, bare stå her hele tæt ind til hinanden"sagde hun, hun prøvede ikke på noget, hun sagde bare sine tanker højt*han er så dejlig og hot*tænkte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 14 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 14 af 17 Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum