Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Friendship comes first - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Friendship comes first - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Friendship comes first - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Friendship comes first - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Friendship comes first - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Friendship comes first - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Friendship comes first - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Friendship comes first - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Friendship comes first - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Friendship comes first - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Friendship comes first

3 deltagere

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

Friendship comes first - Page 5 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Zero Bang Ons 18 Dec 2013 - 5:47

Han fortsatte i hende. Mens han nussede hendes lår blidt ved hoften. Pressede hans lem dybere end før. Helt til roden. Ligeglad med om hun ville sprække. Lige nu tænkte han kun på en ting. At nyde det her. At kneppe hende så hårdt at hun ville føles at hun var blevet kneppet hver eneste nat de sidste 5 år. Al den tid de ikke havde sammen til fx sex. Skulle ud nu. "Nej Kimmie. Det er min skyld at efter 5 år det her kun er din anden gang. Så derfor vil jeg gøre alt hvad jeg kan for at gøre det her til dit livs bedste gang. Alle de år. Kommer i dette her knald." Hviskede han i hendes øre. Mens han bare fortsatte hårdere og hårdere. Og han kunne mærke sengen begyndte at gi efter. Rykke sig med i deres bevægelser. Han kunne mærke hun spændede. Og han pressede den helt ind i hende. Lod hende spænde i kroppen og ryste. Lod hendes orgasme komme. Så hun kunne nyde den. Før det var hun sagde han ikke måtte stoppe. Han grinte svagt. Og så hende i øjnene. Så de tiggende øjne. "Så spørg pænt. På en tiggende måde. Min sex prinsesse." Hviskede han med en dominerende klang i hans stemme. Mens han langsomt begyndte at trække den ud af hende. Langsomt nok til hun kunne tigge ham om at blive ved. Og Da hun så gjorde det. Stødte han sin lem hårdt ind i hende. Helt ind i hende i et huk. Han havde næsten fået hele lemmen ud af hende. Indtil hun tiggede ham. Så havde han hamret den helt ind i hende. Hvorefter han begyndte at rykke i hende igen. Mærkede smerten i hans hånd og grinte bare af den. Slap hendes hænder så hun kunne sætte neglene i hans ryg i stedet hvis hun ville. Han kunne faktisk godt li at hun satte neglene i ham. Det tændte ham. Mens han roligt bed hende på kravebenet. Ikke hårdt. Bare så tænderne kunne mærkes.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 5 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Angel Ons 18 Dec 2013 - 6:01

Hun så flovt på ham med rødmen over kinderne, mens hun stønnede ukontrolleret. Hun kunne ikke finde ordene, så hun kyssede ham da hans hoved syntes at komme tættere. Hun kyssede ham grådigt og sugede blidt på hans underlæbe, før hun slap hans læber og sagde med en blid tiggende stemme. " Please fortsæt med at fuck mig Chris, please ". Hun så flovt væk fra ham, eftersom hun virkelig havde måtte æde sin stolthed for at ende med at bede ham om at fortsætte. Dette var så ydmygende, men samtidig var det noget hun selv havde valgt, det var ikke blevet påtvunget på hendes skulder. Hun gav et skrig af smerte fra sig, da han stødte hårdt op i hende igen, som ville han ikke lade hende slippe for det nu. Hun burde måske ikke ha bedt om mere, men blanding af smerte og nydelse i et hug, var mere end hun kunne leve uden.. samt vis det endte for hurtigt, havde hun det sikkert som at dø. Da han slap hendes hænder, samlede hun dem med det samme om hans nakke, før hun næsten stak dem igennem huden på ham og rev ham her og der. Skrig efter skrig, støn efter støn. Hun kunne mærke sin krop bygge op på ny, men samtidig kom der også en stikkende smerte i underlivet på hende, samt maven. Hendes krop var spinkle og hun var slank.. hun ville ikke kunne holde til denne voldelige gennemkneppelse meget længere. " Chris jeg, jeg tror du bliver nød til at stoppe.. jeg kan ikke holde til meget mere ". Hun tog ingen p-piller, men de havde heller ingen kondom. " Kom ikke i mig ". Hun så nervøst på ham, da hun slap hans ryg med sine negle og betragtede ham.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 5 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Zero Bang Ons 18 Dec 2013 - 6:19

Han kyssede hende grådigt tilbage. Mens han rykkede så hårdt han kunne indeni hende. Og med hans dæmoniske styrke. Var det ikke ligefrem bløde sager. Han fortsatte med at hukke i hende. Nyde at han kunne mærke hende. "fuck." Hviskede han i hendes øre. "Hvis jeg bliver ved sådan her kommer jeg snart." Hviskede han i hendes øre. Mens han fortsatte hurtigt. Han nød hver eneste bevægelse i hende. Han kunne mærke at han nød det her. Hver eneste bevægelse. Og det at hun ydmygede sig selv. tændte ham endnu mere. "Jeg kan godt li du ydmyger dig selv. Det tænder mig meget min skat." Hviskede han blid i hendes øre. Efterfulgt af et hårdt huk så hans ord skat. Blev mere hårdt i det. Og hukket kom samtidig med at han sagde skat. Han kunne mærke hendes negle i hans nakke. Og kradsende flere steder. Samtidig med han humpede hende videre. Før han valgte at lægge armene om hende og løftede hende op. Og lænede hende op. Fortsatte i hende mens han steg ud af sengen. Og lænede hende op af væggen i stedet. Så han kunne fortsætte der i hende. "Nej jeg stopper ikke. Ikke endnu." Hviskede han blidt og kyssede hende heftigt før han grinte svagt. "Jeg kommer snart Kimberly. Så må du tage det i munden." hviskede han blidt i hendes øre mens han fortsatte. "Det er enden det eller indeni dig." Han grinte svagt mens han stødte den helt op i hende en enkel gang. Og stoppede med at bevæge sig. Bare for at få hende til at tro han kom. Før han grinte og begyndte at rykke videre i hende. Hvorefter han langsomt begyndte at kunne mærke hans væsker løbe igennem hans lem. Imod hans hoved. Hun skulle tage en beslutning. Snarest.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 5 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Angel Ons 18 Dec 2013 - 6:32

Hun så bekymret på ham og sagde" Nej Chris, please.. du må ikke komme inde i mig ". Hun var oprigtigt ved at blive en smule bange nu, eftersom dette ikke var som normal sex, nærmere tortur lige pludseligt. Hun var gået fra at nyde dette og føle hun havde kontrol, til pludselig ingen kontrol at ha. Hun så skræmt på ham, da han sagde at han godt kunne lide hun ydmygede sig selv,- Ja at det ligefrem tændte ham. Hun havde gået fra at kende ham fuldstændig, til slet ikke på få sekunder. Hun vidste ikke hans dæmoniske side reagerede så groft under dette, samt hun vidste godt hvorfor nu.. at han havde handlet med slaver, samt han ikke havde været sammen med den samme kvinde. Hun kunne forstille sig at nogle ville kunne holde til dette, samt ville ydmyge sig selv, men hun havde altså for meget selvrespekt til at blive ved. " Det si-sidste gang jeg gør det, så nyd det mens det vare ".

Hun begyndte at kunne mærke tårerne få frit løb, i det han tog om hende og pressede hende op af væggen, mens hans ord gled ud. Han var ikke færdig med hende, ikke endnu. Hun så tiggende på ham og sagde" Please Chris, stop! ". Hun kunne ikke klare det. Hun begyndte så småt at bløde fra sit underliv, mens hun mærkede stød efter stød. Det gjorde ondt i hendes mave nu, samt det føltes som om hun gik i to stykker. " argh! ". Hun skrig højt, da hun mærkede smerten tage til, mens hun hørte hans dybe vejrtrækning. Hun rystede på hovedet efter han havde kysset hende. " nej! ". Hun ville ikke tag det i munden, IKKE tale om. Hun så dog skræmt på ham, da han sagde at det var endten det, eller at han kom oppe i hende. " Vis du gør det Chris, så.. så forlader jeg dig ". Hun så alvorligt på ham og rev ham med vilje lidt hårdere op af ryggen. Da han pludselig stoppede med at bevæg sig, så hun skræmt på ham og mærkede tårerne glide mere denne gang, før hun sagde" hvor kunne du!? ". Hun mærkede ham dog sætte igang igen og udstødte skrig, mens hun klamrede sig til ham. Hun bed ham hårdt i skulderen, så der kom blod, mens et tandsæt fra øvre og nedre tænder, blev efterladt, før hun slap.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 5 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Zero Bang Ons 18 Dec 2013 - 6:47

Han fortsatte i hende nydende. "Hvorfor ikke? Du var villig nok til jeg kunne komme inde i dig sidst. Du var villig nok til at jeg måtte komme i munden på dig sidst." Hviskede han blidt. Mens han fortsatte i hende. Holdte hende oppe mod væggen. Mens han rykkede videre i hende. Han kunne ikke stoppe sig selv. Nydelsen var for meget. Han var så tæt på at komme. Han måtte holde det tilbage. Han gjorde hvad han kunne for at holde det tilbage så han kunne få mere nydelse. Han ville ha mere af hende. Han ville ikke stoppe. Da han kom i tanke om noget. Han kyssede hende heftigt på læberne. "Vi kan bare købe en fortrydelsespille imorgen." Hviskede han blidt i hendes øre. Mens han fortsatte i hende. Ignorerede at hun bedte ham om at stoppe. Han kunne ikke. Han nød det for meget. "Du har lovet ikke at forlade mig. Ligesom jeg har lovet af vise mig 100 procent fra mig. Jeg kan li det hårdt. Og ved du hvorfor." Han stoppede roligt med at rykke og lod sit hoved glide ind foran hendes. "Ved du hvorfor jeg lader Orez voldtage kvinder? Ved du hvorfor jeg før i tiden brugte slaver? Fordi der ikke findes en eneste f***in kvinde der kan klare at jeg er hård. På grund af min f***in størrelse." Sagde han hårdt og hamrede sin næve ind i væggen ved siden af hende. "Ved du hvor trist man bliver over det? Hvor mange gange man får lyst til at skære et stykke af den af. Bare for at være fri for længden?" Spurgte han hårdt. Og begyndte at rykke hårdt i hende igen. "Fint hvis jeg ikke må komme inde i dig. Og heller ikke må komme i din mund." Han svang hende rundt så hun lå på sengen med røven ud over kanten. Hvorefter han trak den ud. Lige i tide nok til at hans væsker gled ud af hende. Han kom. Udover hendes brystkasse og hendes mave. Samt også ramte hendes hage lidt. Måske hendes ansigt. Han var ikke sikker. Han havde løftet hovedet lidt opad. Mens han tog om sin egen lem. Gokkede den lidt. Så de sidste væsker kom ud af den. Og ud over hende. Hvorefter han drejede sig og smed sig på sengen ved siden af hende. Og så op i loftet. Forstenet. Som om han ikke kunne bevæge sig. Han vidste hvad han havde gjort. Og han ventede bare til hun gik fra ham. Ligesom alle de andre tøser han havde fået lidt følelser for. Og så kneppet hårdt. De var skredet. Hver eneste af dem. På grund af hans størrelse. Det var vel bare story of his life.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 5 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Angel Ons 18 Dec 2013 - 22:47

Hun prøvede at skubbe ham væk, mens han blot fortsatte. Hun mærkede sit underliv nærmest være i flammer, så ondt gjorde det. " Chris, du nød til at stoppe nu! ". Hun græd dette ud, mens hun prøvede at skubbe ham væk fra sig. Hun rystede på hovedet, da han spurgte om hun vidste hvorfor han kunne lide det hårdt. " N-nej ". Hun snøftede kort og så chokeret på ham, da han pludselig hævede sin stemme kom tættere på. Hun var skræmt, bange og sårbar. Hun kunne ikke lide sådan som Zero pludselig var blevet, samt så posessiv.. som var hun en genstand kun skabt for hans nydelses skyld. Da han endelig var kommet og de nu lå på sengen, kunne hun ikke andet end at føle sig ydmygt til sådan ekstremer, at hun rejste sig op uden et eneste ord og smuttede i bad. Hun stillede sig under det varme vand, mens tåre begyndte at rande, mens hun snøftede. Hun gjorde sig godt og grundigt ren, før hun tørrede sin krop og iførte sig noget rent tøj. Hun gik ud til Zero og betragtede ham en lille smule mens hun stod der og så ned på ham.

Hun havde ikke lyst til at forlade ham, men han skræmte hende noget så grusomt nogle gange, samt han var kriminel når alt kom til alt. Hun sukkede og sagde med en tør stemme. " Vi var dødsdømt.. før VI overhovedet begyndte.. undskyld Zero ". Hun gik hen til ham og plantede blidt et kys på hans kind, før hun forsigtigt tog ringen af og lagde den ved siden af ham. Hun så kort på ham og sagde " Det ikke din størrelse, men.. men din appetit.. dit begær.. jeg troede ikke det var så stort ". Hun snøftede kort og sagde" Måske.. måske er jeg ikke moden nok til at ha et forhold.. undskyld ". Hun pakkede derefter sin kuffert og forlod hotel værelset, så hurtigt hun nu kunne. Hun tog sin personlige chauffør til lufthavnen, hvor han vinkede farvel til hende, før hun steg på flyet. Hun havde givet Wilfred et brev, som han skulle give Jason, eftersom hun ingen mobil havde. Hun tog tilbage til Terre.. tilbage til sikkerhed og ensomhed.

//Out//
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 5 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum