Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Friendship comes first
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Friendship comes first
Hun begyndte at vride sin krop, mens hulk begyndte at trænge op til overfladen fra hendes strube. Hun kunne ikke mere, hun var ikke en fighter. " Please slip mig fri.. jeg ber dig.. jeg lover det ". Hun snøftede og mærkede de salte tåre svie på kinderne af hende, eftersom hun allerede havde grædt nok så meget idag. " Slip mig så fri! ". Hun prøvede at rive sine arme fri, men det var umuligt på den måde han havde bundet hende, samt hendes ben var ikke til megen hjælp.. det eneste hun kunne håbe, var at når Zero kom frem, vis han gjorde.. at han ville hjælpe hende. " Zero.. please hjælp mig fri, det gør ondt.. ". Hun klynkede sikkert for et døvt øre, eftersom Orez havde overtaget lige nu, men hun tiggede dog alligevel om frelse fra ham, i håb om at han ville komme og redde hende fra denne forfærdelige situation hun pludselig var endt i.
Angel- Advanced Beginner (Rank 8)
Antal indlæg : 188
Zero Bang- Competent (Rank 10)
- Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.
Antal indlæg : 354
Hun rejste sig hurtigt af frygt for at Orez ville gå hen mod hende igen og tag fat i hende. " Jeg okay!. Please.. ikke rør mig ". Hun så mod Orez med kolde blanke rødskudt øjne. Hendes hånd som hun holdte mod ham, som et slags stop.. rystede ukontrolleret, som havde hun en eller anden sygdom. Hun vendte derefter ryggen til ham og prøvede igen at samle sig mod. " Du forfærdelig.. ved du godt det ". Hun snøftede og prøvede at dække de røde kinder, der sved en smule.. på grund af de tåre som hun havde gnedet væk igen og igen. En mild luftig pudder kom over hendes kinder, mens hun forsigtigt fandt sin mascara frem, så hun kunne give den skylden, for sine blodskudte øjne. Hun rystede fandens meget og havde blot lyst til at kaste alt fra sig og skrige af Orez. Hun vidste dog han var stærkere, samt han var the incarnation of evil. Hun fik endelig mascara på efter få minutter og tog så en børste og redte sit hår. Hun så på sit eget spejlbillede... ikke ligefrem sexet, men normal.. hun lignede ikke mere et hulke monster fra tåre dalen. " S-såen.. okay. Det er det bedste jeg kan præster, efter at ha været i selskab med dig ". Hun så kort væk fra Orez, mens hun rystede som et blad i stormvind.
- Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.
Hun lå tæt ind til ham og prøvede at overbevise sig om, at denne skæbne var bedre, end at få ødelagt sin krop i evig tortur. Hun følte lidt af sin kærlighed til ham døde, eftersom at Zero ikke kunne genvinde denne kontrol, denne fulde kontrol over Orez. Det havde alt sammen været hendes skyld og vis hun flygtede, så skulle hun være på flugt forevigt. Hun mærkede pludselig at Zero kom til sig selv og lagde sig tæt ind til ham. " Orez kom frem.. ". Hun havde glemt med vilje at heale sine arme, eftersom hun ville ha at Orez skulle vide, at hun ikke var sådan til at knække. " Vi sloges.. men.. men der skete intet ". Hun snøftede en lille smule og grinte så, før hun prøvede at putte sit pokerface på og sagde tøvende. " Men det okay, alt er okay nu. Der skete intet. Han fortalte mig at... at det var ham der forlod mig, så.. ". Hun mærkede ordene sætte sig fast i hendes hals, mens hun prøvede at sige det hun skulle, men hun kunne ikke undgå at føle sig som en lyst dukke, en der var hyret til at elske en, til at elske med en, være der og stå til pynt. " Zero.. vores aftale.. skal.. skal vi ikke blot droppe den og.. og komme sammen med det samme ". Hun vendte sig om og så på ham. Hun havde det skidt med at se på ham, fordi hun mindes stadig Orez så klart i sine tanker, dog da han så på hende med den ømhed hun plejede at se i hans øjne, kunne hun ikke andet end at putte sig ind til ham. " Please ". Hun havde lyst til at hulke, men fandt modet til ikke at gør det.
Hun slap blidt kysset og smilede til Zero, på en lettere uskyldig måde, før hun tøvende sagde. " Hvad siger du til at slippe for.. Orez. Vis vi finder en der kan fjerne ham fra dig ". Hun smilede uskyldigt og kyssede blidt hans læber, før hun fortsatte. " Så kunne jeg få dig helt for mig selv, samt du kunne få mig helt for dig selv, uden at frygte.. at han nogensinde ville træde frem ". Hun smilede forsigtigt og kyssede ham blidt ned af halsen og tog dynen over dem begge, så de kunne få lidt varme, eftersom hun faktisk var begyndt at fryse en smule nu. * Der er 2 der kan spille dit spil orez.. jeg skal nok få dig fuldstændig fjernet fra denne jord *. Hun kyssede blidt Zero på mundvigen, før hun lagde sig tættere ind til ham, krop mod krop, så hun nu kunne nusse ham i håret, mens hun kunne dufte ham, samt høre hans åndedræt. " Hvad siger du til det? ". Hun håbede han ville sige ja. " Ikke fordi jeg ikke elsker dig, men... jeg vil blot gerne have dig, kun dig.. ". Hun smilede uskyldigt og sagde " Desuden Orez hader mig og.. jeg en smule bange for han kunne finde på at vise sig.. ". Hun tyede til metoder, der skulle gør Zero blød i knæene, så han var mere modtagelig overfor selveste ideen med at slippe af med Orez. Hun strøg ham blidt over hans bryst og lod sin hånd hvile på hans mave, hvor hun tydeligt kunne mærke de stærke muskler. " Hvad siger du? ".
Hun så skræmt på ham, bange for at Orez ville komme frem. " Please ikke bliv vred, ellers.. ellers kommer han bare frem igen ". Hun snøftede og fortalte ham om, hvad Orez havde gjort hende, samt hvad han havde prøvet på at gøre, vis hun ikke havde makket ret. " Jeg elsker dig, det gør jeg virkelig.. men det var ikke sådan jeg ville opbygge vores forhold igen ". Hun tog blidt om ham og krammede sig tæt ind til ham, mens hun mærkede hans dejlige varme, der syntes at gør hende roligere, samt få hendes hulk til at stoppe og tårerne ligeså. Da hendes krop endelig syntes at slappe af, trak hun sig blidt væk fra Zero og plantede et blidt kys på hans dejlige læber, før hun så ham i øjnene. " Men jeg vil stadig gerne være din ".
Hun rejste sig forsigtigt op og gik hen og tog sin morgenkåbe på, før hun gik hen til sin kuffert der stod i stuen. Hun fandt en lille taske frem og fandt ringen som Zero havde givet hende frem. Hun tog den på og gik hen til Zero og satte sig overfor ham og så en smule nervøst på ham, før hun sagde " Jeg vil gerne være din Chris ". Hun smilede blidt til ham og tog forsigtigt fat i hans ben og gjorde tegn til at han skulle lægge sig ned. Hun lagde sig over ham og kyssede forsigtigt hans læber, før hun blidt bed ham i underlæben, før hun fortsatte med at kysse ham ned af hans smukke hals. " Sig du vil være min ". Hun ville dog ikke give sig selv så let, men han måtte få hende vis han ville. " Dog glem ikke, at jeg altså ikke finder mig i alt ". Hun grinte kort og smilede til Zero og lod sin hånd glide fra hans bryst og ned af ham.. indtil hun kunne mærke hans pik, som hun blidt strøg med sin pegefinger, ned af til roden. " Så hvad siger du Chris.. vil du være min? ".
" Se.. jeg gemte den. Dette er mit bevis på at.. at jeg holder mine ord. Du kan endda tattover dit navn på mig, eller sætte en chip ind under huden på mig, vis du vil være sikker, så.. så please gi ned ". Hun tog blidt fat om hans hånd og så på ham med de isblå uskyldige dådyr øjne, før hun lænede sig frem mod ham og lidenskabeligt kyssede hans læber. Hendes krop føltes varm, og hun var allerede nået til sin grænse. " jeg lover uanset hvad der sker, at jeg ikke forlader dig ". Hun havde ikke været sammen med andre end Zero dengang, så hvorfor ikke blot give sig fuldt hen, det var jo ikke fordi hun ikke elskede ham. " Men vi bliver nød til at lave en aftale. Når Orez endelig viser sig, når du slipper ham sådan rigtig fri, til at gør det dersens arbejde.. så skal jeg ikke være nær dig, før han er væk igen ". Hun smilede en smule uskyldigt og lænede sig tæt op af hans krop og sagde " Kan du love mig det ".
Hun kunne se på ham at han havde lyst, at det var som om han spurgte hende. Hun vidste at Zero aldrig rigtig ville fuldstændig tag den dominerende side, eftersom det lå mest til Orez, som hun tydeligt havde mærket, men hun havde selv lyst, så hun samlede sig modet. " Zero.. du må godt.. du ved.. min krop og mit hjerte, samt sjæl.. alt ved mig er dit nu.. så.. så du behøves ikke at vente på tilladelse ". Hun så flovt på ham og berørte blidt hans pik, før hun så mod sengen og derefter op mod ham. Hun var liderlig.. så liderlig, at hun selv kunne mærke sin vådhed. Hun kyssede grådigt Zero tilbage, mærkede hans silkebløde læber, mod sine fyldige ligeså silkebløde læber. " Lad os ha sex ". Hun smilede forsigtigt, i frygt for faktisk selv at blive afvist denne gang. " Forresten Zero??.. hvornår skal du tilbage til Terre igen ". Hun kunne regne ud, at Jason måske ville ha lidt fritid til sit arbejde.. * Fuck Jason!? *. Hun så en smule chokeret ud og sagde " Shit jeg havde glemt alt om Jason.. han.. hans arbejder er jo at samle info om dig og.. du ved ". Hun så pludselig bedrøvet ud.
Hun mærkede sit hjerte banke hurtigere, mens hendes blod syntes at koge under hendes hud, som ville hun snart eksploder af lyst til ham. " Men vis du fortsætter, så vil de vide at du ikke er død ". Hun så flovt på ham og kiggede en smule stædigt væk fra ham. Hun havde ikke regnet med at hun ville ende med at komme sammen med en kriminel, men sådan var hendes virkelighed jo nu, så hvorfor ikke gør det klart for ham, at vis han trak sig selv ned, så røg hun altså med!. " Jeg ryger jo med, vis du ender med at gør et eller andet... forkert. Jeg ved jo alt om dig og hvad du går rundt og laver ". Hun berørte blidt det sorte hår af hans, mens hun blidt skubbede sit underliv op mod ham, mens hun begyndte at trække vejret lidt hurtigere.
Et svagt grin kom fra ham. "Det er der hvor du kommer ind i billedet. Jeg lover dig aldrig at be dig om noget andet angående mit arbejde. Men du skal få Jason til at arbejde for mig. Så jeg kan slippe fra at gøre nogle dumme ting engang imellem. Som du selv siger. Det går ud over os begge. Jeg kan ikke stoppe mine forretninger. Men jeg kan gøre dem lovlige. Dog det tager meget lang tid. Og det kræver jo så at jeg imellemtiden kan være anonym." Han så på hende roligt og forventede at hun ville gå ned til hans lem. Hun var så frisk på det første gang. Så han regnede ikke med at hun var blevet mere genert siden dengang.
Hun grinte lidt og sukkede så, før hun rystede på hovedet og sagde kort " Jeg kan ikke spørge Jason. Det er hans livsværk.. han fik det ikke for at arbejde for en kriminel, men for at bekæmpe dem. Zero, vis du gør ham noget eller vis Orez gør, så bliver jeg virkelig virkelig vred ". Hun så alvorligt på Zero og lod sig blidt glide ned af ham, så hendes bryster strøg mod hans ben, før hun kom ned til hans pik og blidt kyssede den. Hun lod de fyldige læber langsomt samle sig om hans lange pik, som hun umuligt kunne ha det hele af i munden. Hun lukkede øjnene blidt i og gik så langt ned hun nu kunne, dog var det ingen gang halvvejs. Hun lod sine smalle finger samle sig om hans pik, for at give ham en følelse af at hun kunne få ham længere ind, så han fik ekstra nydelse, mens den anden hånd blidt legede med hans pung. Hun bevægede forsigtigt og blidt, sin mund, samt de fyldige læber, ned og op over den erektion han nu havde, før hun blidt slap det og kom op, så hun kunne tale. " Hvad er det, du har tænkt dig at.. gør lovligt, at arbejde med? ". Hun holde stadig om hans pik med den venstre hånd, mens hun så på ham med de uskyldige men sensuelle isblå dådyr øjne. Ringen kunne ses på højre hånd, om ringfingeren, smukt som den sad der.
Zero smilede. "Nej han fik det arbejde fordi jeg gav ham lov. Fordi jeg så potentiale i ham. Og tro mig. Hvis han gør mig den tjeneste at holde CIA lidt væk fra min røv mens jeg gør mine forretninger lovlige. Så kan jeg love dig for. Alt hvad han skulle få brug for. Et opkald væk. Alt fra penge til kontakter. Det er altid godt at ha kontakter indenfor den kriminelle verden. Man hjælper dem med at holde røven ren. Og de giver en informationer. En rigtig ordenshåndhæver ved hvordan man gør. Jason ved det. Men han har svært ved at finde kontakter ved jeg. Fordi jeg ikke giver ham lov til det. Men hvis han gør det. Kan jeg forære ham kontakterne." Sagde han roligt og så på hende blidt med et frækt smil. Da hun kom derned og samlede læberne om hans lem. Tog han roligt fat i hendes hoved. Og pressede hende længere ned end hun selv følte hun kunne. Igen for dominansen's skyld. Han lod hende komme op. Og smilede roligt. "det har jeg lige fortalt dig." Sagde han roligt og tog hånden op med ringen på. "Kan du huske hvad det var der stod indeni den? Like a rose you are beautiful. Like a plasticrose our love never dies. Love Zero." Sagde han med en charmerende og følelsesfuld stemme. Mens han roligt placerede sin lem ved hendes underliv. Og roligt pressede den op i hende. Langsomt. Det var jo længe siden. Hun var sikkert lige så stram som første gang.
Ringen glinsede så smukt, som ville selveste månen end ikke kunne konkurrer. Hun smilede en smule og sagde ordene på samme tid som Zero " Like a rose you are beautiful. Like a plasticrose our love never dies. Love Zero ". Hun grinte lidt, over at de sagde det på samme tid. " Ja, jeg husker det udmærket ". Den var i fantastisk stand, mest fordi hun havde den gemt i en speciel smykke æske. Hun så kort over mod Zero og rødmede, før hun sagde med en drilsk stemme, for at ændre emne, inden det blev alt for alvorligt.
" prøver du at dominere mig? ". Hun smilede en smule frækt og strøg sig over læberne, før hun gled op af ham og mærkede hans pik glide ind i hende. Det gjorde ondt, ligeså ondt som første gang næsten. Hun var stram, rigtig stram. Hun havde ikke haft sex med nogen andet end Zero dengang, den ene aften, så dette var faktisk hendes anden gang. Hun bed tænderne sammen og kom med små klagelyde mens hun mærkede ham glide op i hende. " Fuck du stor! ". Hun bed sig i underlæben og så flovt væk fra Zero, mens hun næsten fik ham helt ind, dog kunne hun ikke klare det mere og begyndte så at bevæge sine hofter, så hun ikke gled helt ned, eftersom hun mente det var fysisk umuligt for hende, at få ham så langt ind. " Arrh! ". Hun svajede i ryggen, mens hun flexede sit underliv frem. Hun mærkede ham fylde hende op, så meget, at hun følte at hun snart sprækkede. " Du kan glemme alt om anal.. det fucking umuligt at få denne monster dick ind ". Hun var stram ved underlivet, men vis man så talte om det andet hul!?.. det ville blive fucking umuligt. " Shit! ". Hun lukkede sine øjne og placerede sine hænder på hans trænede brystkasse, før hun stak sine negle ned i hans varme hud og begyndte at ride ham.
Hans blik var fæstet på hendes blik mens han snakkede. Og grinte samtidig med hende. "Det ser ud til at du læser ringen når du tænker på mig." Sagde han smilende. Eftersom det der stod i den var indøvet i hende. Zero selv kunne huske det fordi han aldrig havde fortrudt at ha skrevet det i ringen. Ikke et sekund.
Han smilede frækt til hende. "Prøver? Jeg dominere dig min lille sex prinsesse." Sagde han med et grin og vendte dem rundt så han var øverst. Hvorefter han tog hendes arm blidt og løftede den op over hendes hoved. Hvorefter han langsomt begyndte at køre den indeni hende. Dybere end hun selv ville tage den. Han prøvede og se om han ikke kunne få den helt ind. Han grinte svagt. "Det ærgeligt jeg holder dig på dine ord. Om et år fra nu af. Så bliver det det andet hul. Medmindre du føler dig klar. Bare rolig vi bruger alt hvad vi kan. Vaseline. Spyt. Alt hvad vi kan for at gøre glidningen lidt nemmere." Hviskede han blidt ind i hendes øre. Mens han roligt bed hende i øret. Og begyndte at rykke lidt hurtigere. "Fuck du stram skat. Det føles fantastisk det her." hviskede han blidt og kørte videre hurtigere. Mens han kom med nogle nydende lyde ind i hendes øre. Og stadig holdte hendes arm over hovedet. Mens hans anden også tog hendes anden arm over hendes hoved. Så hun ikke kunne stritte imod. Og han viste dominans over for hende. Han viste hende at han bestemte. Men ikke på en voldsom måde. På en fræk måde.
Sex prinsesse, det var nok det mest flove hun nogensinde var blevet kaldt, især fordi det var så langt fra sandheden, fordi sandheden var jo, at dette var anden gang i hendes liv hidtil.. at hun faktisk fik sex. Hujn grinte da han vendte dem rundt og sagde tøvende " Hvad har du nu tænkt dig fjolle ". Hun smilede en smule og strøg ham blidt over kinden, med den frie hånd.. efter han havde taget fat i den venstre arm og placeret den over hendes hoved. " Agh!, Chris.. ikke så langt ind ". Hun pressede sit underliv væk fra hans pik, eftersom det gjorde ret så ondt, da han prøvede at presse den dybere end hun egentlig ville ha. Hans ord sendte kuldegysninger igennem marv og ben på hende, da han snakkede om det andet hul, om anal. Hun havde ikke lyst til at tænke på dette, eftersom det for hende, var en stor grænse at overskride, men hun havde lovet ham det, og vidste at hun skulle holde det. " Aha ". Hun smilede så godt hun nu kunne, mens hun havde pokerface, eftersom hun ikke ville vise hvor utilfreds hun var med situationen, angående at om et år, havde hun forseglet sin sidste jomfruelige oplevelse. Da han bed hende i øret, flexede hun med sine hofter og krøllede tærene mod det bløde hvide sengelagn. Hun gav et nydende suk fra sig og smilede oprigtigt til ham, før han begyndte at rykke hurtigere og gjorde det umuligt for hende, at præster et smil, eftersom hun havde for travlt med at skrige og stønne. " Please stop Chris.. d-det for meget ". Hun så flovt på ham og følte sig pludselig sårbar og svag, da han tog den anden arm og nu havde hende i et stålfast greb. " Mmh! ".
Han grinte svagt over hendes nye kælenavn til hende. Det var pænere end at sige slave. For det var jo ikke sådan han ville dominere hende. Han ville ikke behandle hende som en slave. Men som en prinsesse der skulle gøre hvad hendes konge sagde. Han så hende i øjnene. Og grinte svagt. "At mærke dig. Mærke dig dybere end jeg nogensinde har mærket et kvinde." Hviskede han blidt og fortsatte. Selvom han gjorde det hurtigere. Prøvede han at få den helt ind alligevel. "Rolig Kimmie. Du kan klare det." Hviskede hun blidt i hendes øre. Mens han holdte fast i begge hendes arme med den ene hånd. Og greb fat i hendes hofte med den frie hånd. Og støttede hende imod så hun ikke så nemt kunne fjerne underlivet fra ham. Han grinte svagt og så hende i øjnene. "Rolig Kimmie. Ser du. Du selv ude om det. Hvis du havde sagt om en uge. Så havde jeg sagt vi kunne begynde øvelsen om en uge. Vænde dig til det. Trin for trin. Så du havde en chance for at vænde dig til det. Men om et år. Så skal det lykkes første gang." Hviskede han blidt ind i hendes øre mens han fortsatte sine hurtige ryk i hende. Der begyndte at blive lidt hårde i det. Mens han holdte hende fast. Da hun bedte ham om at stoppe så han hende blidt i øjnene. "Du kan klare det Kimmie. Det bliver ikke lettere af at vi stopper nu." Hviskede han blidt og fortsatte i hende. Selvom hun bedte ham om at stoppe.
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Resurrection of a friendship.
» A Remarkable Friendship
» Friendship is such a Fleeting thing
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift