Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Friendship comes first - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Friendship comes first - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Friendship comes first - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Friendship comes first - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Friendship comes first - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Friendship comes first - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Friendship comes first - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Friendship comes first - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Friendship comes first - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Friendship comes first - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Friendship comes first

3 deltagere

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Friendship comes first - Page 3 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Zero Bang Ons 11 Dec 2013 - 2:51

Han så på hende roligt. "Nej det er ikke iorden at grine en fordi man gør en dummert." Sagde han roligt. Og begyndte at udsende en varme fra sin krop. Som gjorde at rummet blev varmt. Dog ikke så varmt at da hun stak hånden ned i hans bukser hun brændte sig. Kun så varmt som en rediator eksempelvis. Han lod hende roligt tage kortet og så på hende kort og sukkede svagt. "Ja desværre. Det gør mig egentlig ondt at han er impotent. Men efter tabet af hans elskede. Er han ikke sig selv mere. Der er ikke nogle der kan se det. Men hans psykologiske test siger at han er ustabil. Og hans læge siger han er impotent." Han sukkede svagt. Og gik roligt hen og satte sig ved siden af hende på kassen. Mens varmen stadig strømmede ud af ham. "Jeg ber mine folk sætte varmen op. Jeg ved det ikke selv. Jeg er sjældent i vandet. Det svækker mig." Sagde han roligt og så ned kort. Han så på hende kort da hun sagde tak og trak roligt på skulderen. "Jeg vil gøre alt for at hjælpe dig Kim. Det ved du. Du skal bare spørge. Så får du hvad du peger på. Hvis jeg kunne. Ville jeg købe hele verdenen til dig." Han så på hende kort og grinte svagt. "Selvom det nok ikke ville hjælpe så meget." Sagde han og sukkede svagt før han så ned igen. Og valgte så at slå sig selv på lårene. "Jeg vil smutte op på mit kontor. Du må endelig hygge dig. Kom bare op hvis du vil noget ikk smukke?" Han så på hende kort og pegede baglæns mod en dør til en trappe til ovenpå. Hvor hans kontor var. Han begyndte roligt at gå hen imod trappen. Håbende på hun ville stoppe ham. Men det troede han ikke engang på selv. Desværre. Han gik roligt op på kontoret. Og satte sig foran de mange skærme tilsluttet til hver deres computer som var sat sammen til samme mus og samme tastatur. Så det virkede som om det var 6 computere. Men at de hang sammen. Hvis han rykkede musen ud til en af siderne kom musen bare frem på den næste skærm i rækken.

// Hans skrivebord http://cache.gawkerassets.com/assets/images/17/2010/12/4580730100_ee9ba09589_b.jpg
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 3 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Angel Ons 11 Dec 2013 - 3:04

Hun så kort mod ham og grinte en smule. Altid så alvorlig, aldrig tid til grin og fnis, samt skæg og ballade, ikke som i gamle dage. Hun kunne vel godt forstå ham, fordi han altid havde travlt med arbejde, samt at holde sin ' business ' oppe at køre. Når hun kom hjem engang, måtte hun tag en snak med Jason og spørge ham ind til denne kvinde, samt hvornår dette var sket. Hun havde slet ikke fornemmet det på ham, samt hørt ham nævne det en eneste gang, dog gjorde det hende bekymret, at de ikke havde snakket meget om ham, men nu vidste hun vel hvorfor de netop ikke havde snakket om ham den seneste tid. " Men du behøves ikke gør alt for mig ". Hun så på ham med et blik der sagde ' come on ',- Han måtte vide det nu, at hun godt kunne klare sig selv, skønt han mente det omvendte, hvilket var typisk. Hun nikkede forsigtigt og betragtede ham forsvinde op af trappen. Hun rejste sig langsomt op og gik forsigtigt hen til døren og lukkede den efter sig. Hun låste den ikke, fordi det kunne man ikke, dog var hun sikker på, at Zero ikke kom ned foreløbig.

Hun gik hen til den anden dør og lukkede den blidt i, hvorefter hun låste den godt, så der ikke kunne komme nogen ind. Hun betragtede sit våde tøj og tog fat i lynlåsen foran på den stramme hvide kjole. Forsigtigt lod hun lynlåsen glide ned, så kjolen langsomt afslørede mere og mere af den smukke glinsende gylden brune krop. Hun lod kjolen glide ned, så den afslørede de faste runde bryster, der strittede ud i luften, samt derefter den stramme mave.. og så hendes trusser og de faste lår. Hun smed sin kjole over på kassen og tog derefter silke jakken på, som Zero havde lånt hende. Hun fandt et sted at hænge sin kjole og så kort rundt i rummet, før hun lukkede sine øjne og prøvede at dække sin overkrop med jakken, så meget hun nu kunne, mens hun lyttede til baggrunds musikken. Det var umuligt for folk at komme ind, så hun var i sikkerhed der, samt Zero var oppe og arbejde, så måske.. måske hun kunne nå en lille lur eller to. Hun mærkede sig selv langsomt blive lullet i søvn af den dejlige musik, de spillede udenfor døren. Hun tænkte slet ikke på, om lagerrummet havde overvågning eller ej, nej.. det eneste der var i hendes tanker, var søvn.. en lille smule søvn, indtil hendes kjole var tør igen.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 3 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Zero Bang Ons 11 Dec 2013 - 3:18

Stilheden faldt på. Zero var alene på sit kontor. Og begyndte at læse af alle de papirer han havde. Hvorefter han ud af øjenkrogen så lagerrummet. Og Kim. Han stoppede kameraet så det ikke skiftede. Og så på hende kort. Sukkede kort. Før han var ved at fjerne blikket. Da hans blik opfangede at hun lynede nedad. Han så mod kameraet igen. Og opdagede at brysterne var ved at stritte frem. Og valgte at låse kameraet. Så kun han kunne se det. Og der ingen optagelse var. Zero var jo ikke den eneste med adgang til kameraerne. Hans vagter havde jo også. Han sukkede svagt. Han så på hendes smukke nye former. Og kunne ikke lade være med at beundre hendes krop lidt. Men valgte derefter da hun tog jakken på at arbejde videre. Mens han engang imellem hørte en dansk joke fra Anders Anden Matthesen. Og grinte af det. Hvorefter han så mod kameraet igen. Og opdagede hun var faldet i søvn. Han sukkede kort. Hvorefter han roligt rejste sig op. Og på vejen tog et tæppe og nogle puder fra hans kontor.

Et par minutter senere kom han gående ned af trapperne. Og åbnede døren roligt. Hvorefter han så på hende kort. Og valgte at løfte nogle kasser hen. Så de var samlet som en dobbeltseng. Hvorefter han roligt foldede det store halvtykke tæppe ud. Hvorefter han lagde det godt om hende. Og valgte selv at ligge sig ind under tæppet. Og ligge en pude under hver af deres hoveder. Mens han lagde sig ind til hende. Og lagde en arm om hendes mave. Og smilede roligt. Han kunne ikke lade være med at syntes det var lidt sjovt det her. Han forlod hende dengang mens hun sov. Og nu kom han tilbage. Mens hun sov. Han havde med lidt besvær fået sin arm ind under hendes hoved. Og havde den hen over hendes bryster og kraveben. Og ind under hendes arm ved armhulen. Mens den anden lå og nussede hendes mave blidt. Og han selv lukkede øjnene og faldt roligt i søvn selv. Mens hans kropsvarme steg. Så den kunne holde hende dejlig varm. Sikkert en stor afveksling end Jason.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 3 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Angel Ons 11 Dec 2013 - 3:30

Kimberly vågnede dagen efter. Musikken var stoppet, samt folk var taget hjem. Vejret var lyst udenfor, dog kunne man ikke se det inde fra rummet. Kimberly åbnede sine trætte øjne en smule og gned dem blidt, før hun endelig syntes at kunne se lidt. Hun så mod uret, der hang over en dør. Klokken var 12:32. Hun lagde hovedet en smule på skrå og betragtede stedet, før hun sagde til sig selv, hviskende. " hvor er jeg?? ". Hun huskede ikke vildt meget, ikke før hun prøvede at sætte sig op og blev stoppet af en tung arm, der lå som død vægt over hendes mave. Hun gik helt i chok og så nervøst til siden, dog slog hendes hjerte ikke mindre hurtigt, da hun opdagede at det var Zero der lå ved siden af hende. Hun rødmede over kinderne og betragtede ham en smule og tog sig til hovedet. * Hvad lavede jeg nu.. *. Hun prøvede at huske tilbage på aften og kom i tanke om at hun klædte sig af, for at kunne få sin kjole til blive tør. Hun betragtede ham længe, før hun sneg sig forsigtigt væk fra ham og gik nøgen hen til sin kjole og tog den ned fra hvor den hang. Hun iførte sig sin kjole og betragtede Zero en sidste gang, før hun samlede sin taske op og kortet han havde givet hende. Hun fandt en kuglepind frem og skrev et nummer ned på det, hvorefter hun listede sig ud af døren.

Hun havde lagt det kort han havde givet hende, ved ham, dog denne gang med et nummer på bagsiden, et nummer som vis han var klog nok, hurtigt ville finde ud af, var et telefon nummer til hendes hotel suite, samt hendes adresse. Hun tog hjem med den fine limo hun havde fået og kom hurtigt op af trapperne, før hun låste sig ind og skrig " Jason! ". Hun løb direkte ind til stuen og så ham lægge i sengen og sprang op i den. " Du gætter aldrig hvad der skete i nat! ". Hun smilede over hele ansigtet og sagde tøvende " Mig og Zero sov sammen, men.. der en dybere historie. Anyway.. jeg.. jeg gav ham hotellets nummer, samt vores værelses nummer ". Hun gled ned under den dejlige varme dyne og betragtede Jason en smule, før hun tøvende sagde " hey? er du okay... angående beskeden igår forresten. Tak, det var sødt af dig, at tænke på mig ". Hun hentydet til rejsen, samt at han muligvis havde en lille hånd med i, at hun endte med at møde Zero, eftersom det var ham der havde givet hende penge og transport til at kunne tage hen på nat klubben Lush.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 3 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Jason Ons 11 Dec 2013 - 3:44

Jason lå søvnigt på sengen. Og trak vejret roligt. Der var vådt i starten af hotellets værelse. Og hele vejen ind til badeværelset. Da Jason så havde taget et bad og smidt det våde tøj havde han kastet sig i sengen nøgen. Han lå roligt der nu og så rundt. Før det var en hyper kim kom løbende ind. Og begyndte at hoppe i sin seng og sige alt muligt som Jason ikke fortod. Roligt da hun lagde sig under dynen tog han roligt fat i hendes arme. "Kim. Hvor meget drak du igår?" Han sukkede kort og slap hende før han satte sig op på sengekanten. "Der blev fundet en bil på bunden af havet igår nat." han vendte blikket imod hende. "Zero blev fundet død i den." Jason rejste sig forvivlet op. Og gik med røven bar ind på badeværelset. For at finde sig et håndklæde han iførte sig rundt om underkroppen. Og kom roligt ud. "Jeg var personligt en af dem der svømmede ned for at sætte kæderne fast." Sagde han roligt da han kom tilbage til hende. Og gik så hen til køleskabet og fandt en øl frem. Før han satte sig ned på en plads ved det bord ved siden af. Åbnede øllen og så ned i den. "Og hvorfor har du ikke fortalt du også tager stoffer." Han så pludselig lidt vred ud da han rejste sig op. Og så på hende. "Du var på Lush igår ikke? Vi lavede en razzia på alle Zero's klubber. Og Lush fandt vi DNA fra dine læber. På et glas der indeholdte narkotika! NARKOTIKA KIM!" Han råbte af hende og så dybt vred ud. "Jeg kan miste mit arbejde på grund af jeg har forbindelse til dig." Sagde han hårdt. Før han smed øllen på gulvet. Selvom han lige havde åbnet den. Og gik så ud på terrassen med udsigt over hele byen. For at få lidt frisk luft.
Jason
Jason
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor i CIA hovedkvarteret inde i Terre Centrum. Når han ikke bor i sin lille 4 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 235


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 3 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Angel Ons 11 Dec 2013 - 3:54

Hun smilede og sagde" hvad snakker du om fjolle?. Jeg drak da ikke meget, eller.. okay måske drak jeg VILDT meget, men jeg healede mig selv igen, så det okay ". Hun smilede til Jason og betragtede hans ansigt en smule og hævede så det ene øjenbryn kort i undren, da han virkede til at være mere alvorlig end normalt. Hun så undrende på Jason og sagde" Vent?, Zero er ikke død Jason! ". Hun gik hen til ham og prøvede at forklar ham det hele. " Zero og mig sov samme, eller.. ikke sådan sov sammen, men vi sov ved siden af hinanden på lagerrummet.. fordi min kjole blev våd efter jeg faldt i poolen. ". Hun betragtede ham da han gik ud på badeværelset, dog fulgte hun ikke med. Hun var van til at se Jason nøgen, eftersom hun ikke fokuserede på andet end hans overkrop hver gang. Hun så på ham en smule nervøst, da han kom tilbage og tog øllen, dog da han fortalte om stofferne, så hun chokeret på ham og sagde tøvende. " Jeg.. det var blot en.. en gang Jas ". Hun stoppede dog hurtigt med at snakke igen, da han pludselig rejste sig vredt op. Hun lukkede sine øjne kort, da han råbte af hende. Da han´s stemme syntes at gå ned i tone igen, åbnede hun dem og blev mødt af en øl der ramte foran hendes fødder.

Hun mærkede glasset skære mod sine nøgne ben, før hun så mod Jason og så helt paf ud. Hun anede ikke hvad hun skulle gør af sig selv, men det med Zero kunne ikke passe. " Jeg kommer fra LUSH af lige nu!?. Zero lå ved min side, han er altså IKKE DØD! ". Hun så vredt på jason og gik hen til ham, med blod dryppende fra rifter fra ølflasken, ned af sine smukke ben. " Jason, please tro mig.. jeg vil ikke gør det igen, jeg sværger.. jeg lover at være god fra nu af ". Det var først nu, at hun forstod, at hun var nød til at være lidt mere påpasselig, samt mere forsigtig. Hun havde en der arbejdede for CIA.. så hun kunne ikke gå rundt og skabe sig som en møgunge, det ville blot skade Jason´s ry. " Please Jason, stop nu.. jeg.. jeg bliver bange for dig, når du er sådan ". Hun så skræmt på ham og mærkede tårerne glide ned af sine kinder. Hun vidste ikke hvad hun skulle gør eller sige for at gør dette bedre. " Er der intet jeg kan gør for at.. at gør det godt igen? "
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 3 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Jason Ons 11 Dec 2013 - 4:09

Jason's vrede dulmede stadig. Han havde ikke lagt mærke til det var en glasflaske. Han troede faktisk det var en dåse han havde kastet. Ellers havde han ikke kastet med den. Han så ud over kanten af terrassen og sukkede svagt. Før han så ned og begyndte at ryste svagt. "Det er første gang jeg føler jeg gør nytte. Det arbejde er det arbejde jeg altid har villet ønske mig." Han så kort op og vendte sig så roligt imod hende. Så hendes tåre. Før han gik hen og lagde armene om hende roligt. Holdte hende tæt ind til sig. "Undskyld Kimmie. Det var ikke fordi jeg ville råbe af dig. Jeg blev bare chokeret over at du tog stoffer. Jeg vil jo ikke ha at du skal blive afhængig af sådan noget." Hviskede han svagt i hendes øre roligt. Før nogen bankede på. Jason kyssede betryggende hendes pande. Før han roligt gik hen over glasskårene ligeglad med om de skar i hans fødder. Og åbnede døren. En piccolo stod og smilede. "Der er besked til Frøken Campbell." Jason tog imod det lille brev som der var. Hvorefter han åbnede den. Og så kort på det. Og sukkede svagt. Før han roligt betalte en euro til piccoloen. Og lukkede døren. "Det er fra Zero." Sagde han roligt til Kim. Og rakte det imod hende. "Ikke et ord om at han er i live. Jeg har lovet min chef ikke at sige det. Du skal nok få fortællingen bagefter."

På den lille seddel stod der kun få bogstaver: Jeg er ved din lejlighed klokken 18:00. Hold terrassedøren åben. Hilsen Christopher Rango.

Da hun havde læst den så han kort på hende. Jason smilede roligt. "Han vil ændre sin kurs. Ved at fremvise hans død. Vil han på den måde undgå at folk skulle forvente at han voldtog andre eller dræbte andre. Han gør det for dig Kim. For at vise dig han ikke behøver det. Udover det. Så er Christopher Rango hans fødte navn. Både ham og hans lillebror skiftede navne omkring 100 år efter Kristi fødsel." Han sukkede svagt. "Jeg troede bare at det indebærede at du ikke måtte vide det." Han lænede sig imod væggen roligt. Og sukkede svagt. "Undskyld jeg løg." Han så kort mod hende roligt.
Jason
Jason
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor i CIA hovedkvarteret inde i Terre Centrum. Når han ikke bor i sin lille 4 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 235


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 3 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Angel Ons 11 Dec 2013 - 4:22

Hun snøftede en smule og tørrede sine tåre væk, mens hun mærkede hans kolde men dejlige kram. Hun lod sine arme låse sig blidt om hans nøgne overkrop og sagde " Jeg så ked af det Jason. Jeg havde det bare så skidt indeni.. ". Hun vidste at hun havde gjort noget der IKKE var cool, så derfor ville hun heller ikke gør det igen, dog skræmte Jason´s vrede hende en smule, fordi det var første gang hun havde set ham være vred. Kimberly stak hovedet frem fra hjørnet og betragtede kort Jason, da han tog imod brevet. " Ey!? det mit brev ". Hun grinte kort og gik hen ved siden af ham og betragtede brevet en smule og sagde nysgerrigt " hvad står der? ". Hun tog imod brevet og lyttede til Jason, da han forklarede at det var fra Zero. Hun så undrende på ham og sagde" hvad har i to nu gang i.. ". Hun sukkede dybt og betragtede brevet en smule, før hun gik hen til sengen og satte sig op i den. Hun så ned på brevet og læste det igennem og sagde så undrende " Christopher Rango? ". Hun så hen mod Jason for at få en forklaring, og det fik hun da også. Hun smilede en lille smule og lagde brevet fra sig, før hun opdagede det blødte fra hendes ben. " Wow!? ". Hun rejste sig med et sæt og så på lagnerne og rødmede en smule, før hun løb ud på badeværelset og skyllede sine ben.

Hun betragtede de fine rifter op af hendes ben, samt de små steder der havde sat glasskår. Hun kunne heale det hele og få det til at se perfekt ud igen, eller hun kunne gemme det.. og lade det heale normalt, så hun kunne mindes om, at hun IKKE skulle gør sådan nogle ting igen. Hun tog plaster på sine ben, nede ved anklerne, så der var 4-5 stk på hver ben nede ved hendes ankler, dog tynde lysebrune plaster, der kunne tåle vand, samt var fleksible og åndbart matriale. Hun gik derefter ud til Jason og sagde " Kan vi sende det til ned til rensning? ". Hun smilede en smule og sagde" for nu.. lader jeg mine sår blive der, som en reminder, om at jeg skal huske.. at dit omdømme er på spil ". Hun smilede kort til Jason og gik hen og gav ham en ordentlig krammer, før hun satte sig og snakkede lidt med ham, inden han skulle på arbejde.

Hun lod terrasse døren stå åben, som Zero så pænt havde bedt om. Hun anede ikke helt hvad hun skulle sige når han kom ind, men der var vel ikke så meget at sige, andet end at spørge ham.. spørge ham om tusinder ting. Hun havde iført sig nogle hotpants, samt en tanktop i hvid, uden bh inden under, eftersom hun blot var sig selv og ikke regnede med at skulle ud og gå nogen steder. Hun satte sig i sin seng og tændte tvet, som hun havde vendt om, så hun kunne se tv. Tiden gik og hun syntes han var sent, dog da hun så på sit ur, var den kun lige 5 minutter over 18.. ca. Hun sukkede dybt og lagde sig udmattet over sengen og betragtede tv kanalen, før hun skruede om på musik kanalen og lukkede sine øjne en smule, indtil hun syntes at høre noget. " Ze-.... jeg mener, Christopher? ". Hun så kort mod terrasse døren og tøvede, før hun rejste sig op fra sengen, stadig med tvet tændt og gik der hen.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 3 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Zero Bang Ons 11 Dec 2013 - 4:39

Stilheden var normal på denne tid. Da Zero kom gående ovre på taget et stykke væk. Og så imod hendes terrasse. Kort så tænkte han over om han skulle flyve derhen. Men han ville ikke. Han ville prøve sin nye evne af han havde udviklet. Langsomt dannede der sig flammer i hver af hans hænder. Han satte dem ud til siden. Før han skreg højt. Og trak flammerne ind til sig. Med den effekt. At flammerne brændte hans krop helt. Fuldstændig til støvpartikler. Før partiklerne langsomt svævede hen imod vinden faktisk. Og langsomt landede på terrassekanten og langsomt dannede hans krop. Hvorefter der langsomt kom træk og menneskeligt udseende. Og efter et minut's tid. Stod han roligt på terrassen og så ud over kanten og smilede roligt. Før han stivnede. Navnet. Christopher. Han stivnede helt og kunne ikke bevæge sig. Tankerne. Minderne. De forfærdelige minder. Flere og flere kom til. Han gennemgik sine minder. Deres lemme. Op et sted hvor de absolut ikke burde være på en mand. Gråden fra hans 12 årige jeg. Som blev pisket fordi han havde bidt pikhovedet over på en mand. Skrigende fra de kvinder han selv havde mishandlet under tvang.

Derefter vågnede han selv med et skrig. Han sad nede pludselig. Han var på Terrassen. Og sad helt inde i hjørnet. Fuldstændig sammenkrøbet. Og skreg stadig. Han vidste ikke hvor lang tid han havde skreget. Men han gættede på lige siden hans minder kom igen. Han åbnede roligt sine øjne. Og opdagede at han havde øjenhullerne mod sine knæ. Mens han stadig rystede af skræk. Hvis der var noget der skræmte Zero. Var det hans minder. Han var ikke bange for noget andet. Men hans minder. De skræmte ham mere end noget andet.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 3 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Angel Ons 11 Dec 2013 - 4:50

Kimberly slukke til at sige Zero´s navn, da hun pludselig hørte hans skrig. Hun løb ud til ham og betragtede ham. Hun huskede hvad Jason havde fortalt hende, før hun faldt på knæ ved Zero og prøvede at komme ind til ham, men det var nærmest umuligt. Hun sukkede og efter en halv time.. havde hun fundet dyne frem til ham, samt lavet varm kakao. Hun sad ved siden af ham og da han endelig syntes at se op, placerede hun den varme kakao på hans knæ, mens hun stadig holdte ved koppen, så han selv kunne tag i mod den eller stille den fra sig. " Er du okay.. Zero? ". Hun betragtede ham en smule, med et bekymret udtryk over sit kønne ansigt. De isblå øjne, betragtede den skrøbelig fyr foran sig, før hun forsigtigt strøg ham over kinden og tog en arm om ham. " Jeg er ved dig, så du behøves ikke mere at frygte noget ". Hun havde hørt ham mumle ting, mens han havde været ude af den. Det var forfærdelig ting hun havde hørt ham sige, ting som han havde oplevet forventede hun lidt.

Hun sukkede dybt og betragtede sine omgivelser en smule, før hun rejste sig op og tog ham blidt i hånden og sagde" Kom med indenfor ". Vis han ikke gik med, ville hun gå ind og stille sit glas på natbordet, før hun ville komme ud og nærmest hive ham med sig ind til den bløde seng, hvor hun kunne lægge og holde om ham. " Er du okay Zero ". Hun turde ikke sige hans rigtige navn igen, eftersom hun var bange for at han ville gå tilbage til hvad end han nu var kommet til. Hun ville ikke mere skade ham, dog var det ikke fordi hun vidste hvordan hun hjalp ham heller ej. Hun kunne ikke gør andet end at lytte og prøve at få ham til at falde ned til jorden igen, så han ikke mere var så skrøbelig i det. " Dig og Jason.. havde i planlagt en eller anden form for plan.. for at få mig til at komme sammen med dig igen ". Hun betragtede Zero en smule og lagde sig helt tæt op af ham, for at give ham varme, men også for at give ham tryghed. " Du må godt sove her i nat Zero... ". Hun havde det skidt med sin opførsel overfor ham, så derfor havde hun tænkt sig at være god ved ham igen, måske endda give ham endnu en chance.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 3 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Zero Bang Ons 11 Dec 2013 - 5:02

Zero tog imod kakaoen roligt. Og drak det hele på en slurk. På trods af det var brændende varmt. Hvorefter han rystede hovedet et par gange. Og slog sig selv på panden et par gange. Før han virkede som om han var ved at være sig selv. Han så kort på sine hænder. Før han roligt rejste sig op da hun selv gjorde det. Og fulgte med hende ind til sengen. Som han roligt lagde sig i. Og trak vejret dybt da hun så lagde sig ved ham og holdte om ham. Han smilede blidt og lagde roligt en arm om hende. "Ja jeg er okay nu Kimmie." Sagde han blidt og så ned på hende med et kærligt smil. Og kyssede hendes pande. "Undskyld det skete. Det er bare hver gang nogen kalder mig for mit rigtige navn. Så ser jeg alt det for mig som er sket. Og med 10.000 år bag mig i tortur. Så er det ikke noget der er overstået på et øjeblik." Han valgte at give hende tillid. Og nogenlunde fortælle hende om hvad han havde været ude for. Hvordan han var blevet voldtaget flere gange end man kunne tælle. Hvordan han var blevet pisket som en gal. Hvilket forklarede de mange ar han havde ud over hele sin overkrop som hun havde set. Hvordan han blevet tvunget til at torturere andre. Og hvordan han blev tvunget til at voldtage andre. Og sidst men ikke mindst. Hvordan han så sin bedste ven indenfor den gruppe han var i af dæmoner. Blive slagtet. Skåret i småstykker. Og brændt. Samt hans hoved blive sat på et spyd bagefter. Med blod løbende ud af øjnene. Som tåre. Zero's mareridt så aldrig ud til at ende. Indtil han opdagede sine flammer. De blå flammer som var hans ekspertise. Han var sluppet fri. Og havde siden bare ikke kunne lægge det fra sig. Indtil han nåede 100 år efter kristus. Hvor han valgte at skifte navn. Sammen med Zann som havde været igennem det samme. Han så roligt ned på hende og smilede svagt. "Nej Jason og jeg har aldrig snakket sammen. Men jeg tør vædde på han kunne se det præcis samme som jeg kunne. Fra starten af. At du stadig elsker mig." Sagde han blidt og holdte hende tæt ind til sig. "Tak. Nu står vi vel lige. Du forlod mig jo i morges." Sagde han og grinte svagt. Hvorefter han så på hende blidt. "Kimmie. Jeg elsker dig." Hviskede han blidt og placerede blidt sine læber imod hendes.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 3 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Angel Man 16 Dec 2013 - 0:26

Hun så på ham med store øjne, før hun tog fat i koppen, inden han nåede at drikke hele indholdet. " Wow!, wow, wow... cowboy?, rolig.. ". Hun grinte lidt og tog koppen fra ham, før hun stillede den på plads for ham. Hun betragtede den skrøbelige Zero. Hun forstod ikke hvad hun skulle gør af sig selv i sådan en situation, fordi det eneste hun kunne gør, var at vente.. vente indtil hans tåre havde fjernet sig selv, samt at hans gamle jeg kom tilbage til overfladen. Hun sad i sengen ved siden af ham og betragtede ham, nussede hans hoved og prøvede at berolige ham, så godt hun nu kunne. Hun rødmede en smule, da han tog om hende og fortalte hende disse ting, at hun elskede ham, at det var sikkert, men var det virkelig så sikkert?, skulle hun virkelig være hans. Hun skubbede ham dog væk, da han lagde an til et kys, før hun rejste sig op og sagde" Wow!, ro på... tro ikke at, at du bare kan komme og.. og sige du elsker mig og så er alt OKAY ". Hun så på ham lidt og hævede sin finger, før hun rejste sig op og tog sig lidt til hovedet.

Hun vidste ikke hvad hun ville i livet, men et forhold?, det havde hun ikke sådan vild megen lyst til lige nu. " Hør Zero, du virkelig sød og sådan, men måske er du for sød.. måske er du... måske er du for forskruet, samt jeg er for fin.. af mig, til at sige.. nej ": Hun vendte ham kort ryggen og sagde" Vi kan ikke blive ved på denne måde, fordi jeg ved at du.. at du aldrig forandre dig, at... at du ender med en anden tøs lige pludselig ". Hun så sig kort over skulderen og sagde" Har jeg ikke ret... sig ja eller nej. Kunne du være mig EVIG tro.. at du aldrig NOGENSINDE rørte en anden kvinde nogensinde, fra nu af og til evig tid?.. at du kun havde mig, resten af evigheden ". Hun betragtede ham med et borende blik, der forlangte et svar. " At du ville kaste ALLE dine slaver fra dig, at du aldrig nogensinde ville mødes med nogen du har haft sex med før.. at du vil stoppe med at.. at misbruge andre ". Hun så lidt på ham. Hun vidste næsten allerede svaret, endten ville han sige ja og love hende guld og grønne skove, eller os ville han vise sig fra sin ærlige side.. fordi Kimberly var ikke dum, hun havde jo Jason til at tjekke op på Zero. " Tro ikke at jeg er så let, som alle de andre personer du har haft sex med, eller lovet alt muligt til ".
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 3 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Zero Bang Man 16 Dec 2013 - 1:11

Han rejste sig roligt op. Da hun rejste sig. Han gik roligt hen bag hende. Og lagde roligt armene om hendes vidunderlige smukke stramme mave. Og fulgte hendes egne krydsede arme. Prøvede at krydse fingre med hende. "Vil du høre ærligheden? Jeg har allerede gjort det. Jeg har ikke haft en slave siden Kajika dolkede mig. Jeg har kun haft sex med maks 5 kvinder siden. Og det er meget lavt for min standart. For jeg fandt ud af at da jeg kom sammen med Kaia. At grunden til jeg gjorde de ting. Var at jeg manglede noget i mit liv. Og så så jeg tilbage. Og opdagede faktisk den præcise dato til at det begyndte at blive voldsomt. Hvor meget jeg kneppede. Den dag jeg forlod dig. Og så fandt jeg ud af hvad det var jeg manglede. Jeg manglede en at holde om. En der elsker mig. Og en som jeg selv elsker. Jeg manglede kærlighed. Og det søgte jeg ved dem jeg kunne forføre. Men da jeg mødte Kaia. Åbnede hun mine øjne. Og jeg indså at jeg stadig elskede dig Kim. Men jeg vidst du ikke ville se mig igen. Jeg vidste at jeg ville igennem al den her smerte. Lade dig komme helt ind under min hud. Og jeg var ikke klar til det. Så jeg satte min kærlighed mod Kaia i stedet. Men sandheden var. At al den kærlighed jeg gav hende. Var min kærlighed til dig." Hviskede han roligt før han roligt valgte at slippe hende. "Men hvis du ikke vil tro det. Så er der ingen grund til jeg bliver her. Men mit svar til dit spørgsmål er kortere end nej. Det er ja. Ja det kunne jeg." Han smilede roligt. Og stak sine hænder i lommen og så på hende roligt.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 3 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Angel Man 16 Dec 2013 - 1:23

¨Hun sukkede dybt og lukkede sine øjne en smule, mens hun overvejede hvad hun dog skulle svare ham. På den ene side var hun total forgabt i denne.. mand, samt på den anden side, var hun rasende på ham, nærmest ædt op af had til hans forræderi, men så igen.. han havde spurgt om tilgivelse, samt hjulpet hende igen og igen. Hun vendte sig kort om, da han trådte væk fra hende, hun kunne ikke sige nej til ham, når han stod frem på den måde. " Okay fint!. " hun sukkede kort og tog sig til hovedet, før hun tøvende svarede ham. " Vi.. vi kan prøve at date, men ingen kys, ingen sex, kun kram og snak til at starte med.. ". Hun så tøvende på ham og håbede han ville sige ja, til hendes lettere uretfærdige krav. Hun vidste ikke om hun skulle stole på denne... mand, men hun kunne vel give ham en chance til, især efter alt det der dog var sket mellem dem, så skyldte hun ham næsten denne chance, denne mulighed for at rette op på hver eneste fejl som han måtte ha lavet. Forsigtigt gik hun hen til ham og omfavnede ham i et blidt kram. " Jeg kan gå med til at date dig, indtil jeg mener.. om vi skal fortsætte eller droppe det hele, dog forventer jeg at se din bedste side.. samt dig, kun dig og ingen kopi eller forestilling af hvad du tror der rigtigt og forkert ": Hun ville ikke ha han fakede hvem han var, samt at han lod som om han var noget han ikke var, fordi vis det skulle gå, så skulle han være ærlig.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 3 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Zero Bang Man 16 Dec 2013 - 1:54

Han så på hende roligt. Lyttede til hendes fortælling. Og smilede svagt. Før han så hen på hende svagt. Så hende i øjnene. "Hvad vil du ha jeg skal sige Kimmie? Ja til at starte fuldstændig forfra? Som om at den uge vi havde sammen intet betød? Men okay på en betingelse." Han løftede hånden og løftede en finger. "At jeg stadig må overnatte sammen med dig. Ligesom igår nat. Ligesom i nat som du selv har sagt jeg måtte. Medmindre du selvfølgelig har taget det tilbud tilbage." Han så lidt skævt på hende og smilede roligt. "Udover det. Ja så kan vi vel godt sige vi tager en date af gangen." Han smilede roligt. "Jeg lover dig jeg vil vise mig fra min helt egen side. Om det ligefrem er min bedste side. Vil jeg ikke kunne svare på. Men så skal du fra nu af kalde mig Chris. Men ikke mere end det. Ikke længere end det. Ellers får jeg bare en nedsmeltning af min hjerne igen." Sagde han roligt og omfavnede hende tilbage. Og holdte hende lidt fast i et kram. "Du ville ha mit sande jeg. Jeg forhandler. Jeg er en forhandler." Hviskede han roligt i hendes øre og grinte svagt til at han prøvede at forhandle med hendes krav.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 3 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Angel Man 16 Dec 2013 - 2:04

Kimberly kunne ikke lade være med at grine en lille smule. " Ja vi skal starte forfra.. dog behøves vi ikke ligefrem at glemme vores minder sammen ". Hun smilede en smule og pustede kort ud, i det hun ikke anede hvad hun skulle gør af sig selv. " Du må gerne overnatte her, dog fra nu af, skal du stoppe med at lade som om du er noget du ikke er.. og vise mig den rigtige side af dig, 100% ". Hun betragtede ham en smule og kneb sine øjne sammen, før hun alvorligt spurgte ham. " Tror du, at du kan gør det? ". Hun smilede da han sagde, at han skulle kaldes Chris, samt at hun skulle vende sig til at han var en forhandler. " Vis du kan vende dig til, at jeg er en frådende karriere gal bitch, der vil ha ting min vej og ikke følger andres ordre ". Hun grinte lidt og uglede op i hans hår., før hun gav ham et kram og gik hen til sengen og satte sig op i den. Hun betragtede ham lidt og tændte så for tvet, før hun lagde sig under dynen og kiggede lidt mod det. " Så hvad vil du egentlig gør med politiet og såen? ". Hun lagde hovedet en smule på skrå og betragtede ham lidt, mens hun ventede på hans svar. Hun vidste ikke hvad hun skulle forvente at få ud af dette, men måske ville de danne par, eller os ville de ende med at splitte op for good.

Hun turde ikke spørge ham ind til hans fortid, samt hvad han havde set før, da han gik fuldstændig i panik mode, eftersom det selv havde skræmt hende, den måde han reagerede, så hun holde det for sig selv. Hun betragtede ham med sine isblå øjne og rettede en smule på sig, før hun lagde sig op af ham og sagde" Såh.. er Orez aldrig nogensinde kommet frem igen?. ". Hun kunne ikke forstille sig, at Orez ikke ville komme frem. Han havde det slemt med ikke at få sin vilje, det huskede hun tydeligt en gang, da hun havde skændes med ham engang i Paris.. hvor Zero var blevet til Orez, det var nær gået galt, dog havde Zann været der til at hjælpe Zero til at komme tilbage. " Så længe han ikke dukker op, så jeg glad, fordi så får du altså en lussing ". Hun grinte og sagde" jeg nåede jo slet ikke at tag hævn fra det han sagde den dag om mig.. ".
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 3 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Zero Bang Tirs 17 Dec 2013 - 4:40

Zero grinte svagt over hendes spørgsmål. "Kimmie du ved lige så godt som jeg gør at der er 2 sande jeg'er for mig. Spørgsmålet er hvilken en du vil se. Mig. Eller ham jeg kalder Orez?." Han grinte svagt. "Og sig nu ikke begge for det kan du tro at du ikke ville kunne klare. For jeg ved ikke hvornår jeg skifter. For som du nok ved er vi smeltet sammen nu. Kald det humørsvingninger. Kald det personlighedsspaltning. Men der er ikke længere nogen forskel på mig og Orez. Vi er som Jin og Jang. Vi kan ikke leve uden hinanden." Sagde han roligt og så på hende blidt. Hvorefter han roligt tog hendes hånd og nussede den svagt. "Men for din skyld vil jeg vise dig mit nye jeg. Mit sammensmeltede jeg. Men så skal du love mig en ting. Hvis det bliver slemt. Eller hårdt. Hvis jeg bliver vred og du ser på mig at Orez er ved at komme til. Så sig det. Så jeg kan stoppe mig selv. For jeg kan ikke gøre for det. For ligemeget hvad. Så vil min mørke side. Orez. Altid prøve og tage hele kontrollen. Jeg vil bare gerne opretholde en balance." Sagde han roligt og så på hende roligt. Og håbede hun forstod hvad han sagde. For ærlig talt. Det meste af tiden forstod han det ikke. Han vidste bare at hvis en af dem fik den fulde kontrol. Ville det ende galt. Uden Orez ville han ikke kunne klare det pres der kommer af hans arbejde. Og uden Zero ville han ikke kunne være rolig under pressede situationer. Skønt Orez ikke forstod det. Balancen var det eneste der gjorde Zero til den han er. En perfekt kriminel. Med en samvittighed. Han grinte svagt af det hun sagde. Og krammede hende tilbage. Og hviskede i øret på hende. "Med andre ord vores 'forhold' vil blive baseret på en komplet magtkamp fra begge parter. Jeg elsker en god udfordring. Og derfor siger jeg til dig ærlig og redeligt. Bring it on. Lad os se hvem der kan få den anden til at makke ret. Jeg ved du vil kunne li det. Jeg ved du vil kunne li at få lidt modstand. Lidt dominans. Jeg ved du vil kunne li at blive domineret lidt. Og selv prøve at dominere. Selvom jeg tvivler på det vil lykkes." Hvorefter han slap hende. Tog roligt sin skjorte og jakke af men lod bukserne blive på. Og roligt gik hen og lagde sig i sengen ved siden af hende på ryggen. Og lagde en arm under hendes hoved. Så hun kunne lægge sig ind til ham. Og se på fjernsynet som var lidt ud for fodenden. Mens han nussede hendes ryg blidt hvis hun lagde sig ind til ham.

Han grinte svagt. Og nussede hendes ryg videre. "Tro mig. Han er altid fremme. Hvis du vil give ham en lussing. Så kan du bare slå. Hvorfor tror du ellers jeg kunne tage det så roligt det meste af tiden? Selvom hver eneste ord du sagde ramte hårdt? Fordi Orez støttede mig. Holdte mine følelser væk. Med hans vrede. Orez er altid vred. Han er lidt ligesom hulk." Han grinte svagt. "Bortset for han ikke bliver stor og grøn." Han nussede hendes ryg videre. Og så på fjernsynet videre. Med et fortsat roligt smil.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 3 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Angel Tirs 17 Dec 2013 - 5:06

Hun sukkede og sagde" Jeg vil ikke vælge side Zero.. jeg vil blot ha at du er dig.. og vis DIG indebær at Orez kommer frem nogle gange, så vær sikker på, at jeg kan klare ham, vis han prøver på noget.. ellers kan jeg sagtens accepter den side af dig ". Hun smilede da han tog hendes hånd og nussede den. Hun nussede hans håndryg med sin anden hånd og så ham dybt i øjnene, mens hun lyttede opmærksomt til det han sagde til hende. Hun blev lidt overrasket over, at han ville vise hende denne ' nye ' side af sig selv, dog blev hun lidt nervøs over at høre, at Orez kunne komme frem igen. " Var det også Orez der kom en smule frem, dengang du ristede Jason´s dæk og forlangte at jeg trådte ud? ". Hun rødmede over sine kinder. " Fordi du kinda hot, når du sådan er.. sur ". hun grinte og smilede uskyldigt til ham. Hun grinte da han sagde at deres ' forhold ' ville blive baseret på en form for komplet magtkamp, dog kunne hun lide udfordringen, eftersom hun ALDRIG ville give sig. " Bring it on, Biatch ". Hun grinte kort og tog en pude og klaskede mod hans hoved, før hun rejste sig op i sengen og tog endnu en pude og klaskede ham med den, så fjer gled ud af dens ende og spredte sig.

Kimberly grinte en smule og rakte kort tunge til Zero, før hun sagde" Jamen nu når du selv tilbød det, så har jeg altid tænkt mig at give Orez tørt på ". Hun stillede sig overfor Zero og sagde " Dette er ikke til dig Zero, men til Orez. Orez, du er virkelig et stort svin og vis du prøver at overtage Zero, så giver jeg dig en fucking fod right up in yo ass! ". Hun grinte og slog derefter Zero, med endnu en pude, før den også gik i stykker, så der nu lå fjer rundt omkring, mens musikken pumpede løs fra tvet.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 3 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Zero Bang Tirs 17 Dec 2013 - 5:34

Zero smilede roligt. "Også hvis han skader dig?" Spurgte han svagt. Han så kort på hende med et roligt smil og nikkede svagt til det med dækkene. "Og det var også Orez der kom frem dengang jeg forlod dig. Jeg kunne ikke selv. Orez vidste det var nødvendigt. Så han tvang mig. Selvom jeg bønfaldte ham om at få lov til at skrive et brev til dig. Forklare dig situationen." Sagde han roligt og smilede svagt. "Så du synes Orez er fræk? Pas på hvad du ber om. Jeg bruger mange kræfter på at holde balancen jeg kan sagtens lade ham tage lidt over. Men det ender sikkert med han voldtager dig. Og tro mig. Selv med din englemagi. Vil du ikke kunne stoppe ham." Han grinte svagt og smilede med hans dæmoniske tænder. Der fik ham til at se lidt ond ud. Ikke meget. Men en smule. Før han hørte hende kalde ham en biatch. Og svang hende rundt så han pressede hende op mod en væg. Hvorefter han tog en pude og slog hende med. Mens han grinte. "No im the pimp you are the bitch." Sagde han med en halvond latter og et dumt ansigtsudtryk så hun kunne se han mente det for sjov. Mens hans ene hånd tog fat i hendes ene arm. Og halvtvang den ovenover hendes hoved. Så han viste sig lidt fra hans dominerende side. Han gik et skridt fra hende da hun begyndte at skælde Orez ud. Fjerne fløj rundt om hans ansigt. Men da de var begyndt at forsvinde. Var der noget anderledes over Zero. Hans øjne var kulsorte. Med en hvid prik i midten. Det nye tegn på at Zero ikke længere var der. Men Orez havde taget over. "Kaldte du på mig?" Spurgte han halvondt og rettede en næve frem. Hvorefter han slog den pude hun svang imod ham. Så snart han ramte puden gik den i blå flammer. Og brændte til aske på et par sekunder. "For her er jeg." Sagde han med en halvond latter. Hvorefter han med sin nye teleporteringsevne forsvandt. Og kom frem foran hende i stedet. Greb fat i hendes arm igen og tvang den op over hendes hoved. Mens hans ene ben satte sig på kryds over hendes ben. Og hans frie hånd tvang den anden arm over hendes hoved. Så hun ikke kunne hverken sparke eller slå. Samt han var for langt væk fra hende til at blive bidt. "Tell me. Are you afraid?" Spurgte han hånligt.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 3 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Angel Tirs 17 Dec 2013 - 5:50

Hun slap kort puden og holde sine hænder op i luften, som var hun uskyldig. " Hey, det var ikke mig der sagde han var fræk, jeg sagde hot og dig i samme sætning, ikke fræk og Orez i samme sætning" . Hun grinte lidt over sit ordspil, men dog mest også fordi det jo var sandt. " og vis han skader mig, vil jeg wup his ass for good ". Hun grinte lidt og sagde " Og måske give ham et smæk eller to, så han rigtig kan mærke, hvordan det føles at få tæsk af en tøs ". Hun grinte lidt og sagde i sjov. " Like i said. I´m a crazy bitch ". Hun kunne ikke lade være med at grine hysterisk, da han pludselig skubbede hende mod væggen som senge gæret stod op af. Den bløde seng gav sig under deres fødder og lavede blide knirke lyde, dog generte det hende ikke, eftersom hun hyggede sig gevaldigt med Zero. Hun smilede og sagde" Haha Chris altså ". Hun smilede og slog ham blidt med puden, eftersom hun ikke ville slå ham med sin hånd, samt hun ville heller ikke skade Zero, eftersom han jo betød en del for hende. Hun kunne dog ikke lade være med at stoppe sig selv i et halvt grin, så hun næsten lød som om hun var ved at kløjes i noget, da hun pludselig så de kulsorte øjne.

Hun så på Zero og sagde" Zero! ". Hun nåede dog ikke at gør særlig meget, før hun hoppede ned fra sengen og prøvede at stikke af fra Orez, indtil hun mærkede hans faste greb og spejlvæggen bag sig. " Arg! ". Hun lukkede sine øjne da hun ramte spejlvæggen der gav nogle faretruende glas knitrende lyde fra sig, eftersom Orez ikke ligefrem holde sin styrke tilbage. Hun prøvede at sparke ham, men fik hurtigt hans ben over sine, samt derefter skulle hun til at slå ham, men han var for hurtigt og fik også den arm placeret over hendes hoved. Hun så vredt på Orez. Det var første gang i flere år hun havde set ham, samt hørt den modbydelige onde klang fra Zero´s læber. " Hvad fuck vil du mig O.R.E.Z ". Hun så vredt på ham og bed kort ud efter ham, men til ingen verdens nytte.. han var for langt væk fra hende. " Christopher! ". Hun vidste at hun ikke måtte sige navnet, men Orez havde altid været en man aldrig skulle lege med. Vis der var en, som alle børn fik afvide de skulle holde sig fra, så var det helt klart sådan en som Orez. Hun så opgivende på Orez, da hun lagde mærke til, at navnet Christopher.. ingen virkning havde, andet end negativ bivirknign. Hun så skræmt på ham og vidste at hun ikke kunne gør andet end at tigge og be Zero om at kæmpe sig frem. " Please Zero!, please kom frem!. Zero! ".
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 3 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Zero Bang Tirs 17 Dec 2013 - 6:13

Et hånligt grin kom fra ham da navnet Christopher kom. Hvorefter Orez greb fat om begge hendes hænder med den ene arm. Så den anden var fri. "Du dummede dig gevaldigt der. Zero var der stadig. Han holdte mig tilbage fra at skade dig. Han brugte alle sine kræfter for at holde mig tilbage. Men nu. Er han gået i panik. Han skriger lige nu. Det betyder. Jeg kan gøre lige hvad jeg vil. Uden hæmninger." Sagde han med en hånlig direkte ond latter. Hvorefter hans frie hånd greb fat om hendes hals. Klemte. Og løftede hende op i halsen. Mens han fortsat så hende i øjnene. "Det vil betyde i den næste halve time er du min. Og kun min." Han svang hende derefter over hovedet og ned i sengen. Så den braste sammen. Hvorefter han rettede sig op. Og knækkede sin nakke. Tre knæk på hver side. Derefter slog han sin næve ind i hans håndflade. Og knækkede fingrene på den måde. Derefter den modsatte hånd. Hvorefter han langsomt begyndte at gå hen imod hende. Flammer begyndte at titte frem ved havedøren. Og fordøren. Samt vinduerne. Så hun var spærret inde. Blå flammer. Hans egne deamon fire. Som kun skadede det han ville ha det skadede. Og det var alt der gik ind i det. Det skadede ikke selve hotelværelset. Men hvis hun prøvede at løbe igennem det. Vil det ikke kun skubbe hende tilbage. Men også brænde hende voldsomt. "Sandheden er Kim. Jeg har set frem til at komme fri. Så jeg kan skade dig. Voldsomt. Efter at ha givet mig al den smerte. For efter jeg er blevet smeltet sammen med Zero. Er hans smerte også min. Hver eneste gang du har såret ham de sidste par dage. Er det også gået ud over mig. og jeg hader smerte. Jeg hader dig. Jeg hader smerte. Jeg hader alt på denne her modbydelige verden." Han greb hårdt fat om hendes ankel og hev hende hen til sengekanten. "Det eneste jeg ikke hader. Det eneste jeg elsker. Er de hjælpeløse skrig fra en kvinde nårjeg voldtager hende. Desværre så har Zero lovet at han vil kun ha sex med dig. Det betyder. At jeg kun kan voldtage dig. For Zero og jeg holder hvad vi lover." Sagde han hånligt og begyndte at lyne sine bukser ned.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 3 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Angel Tirs 17 Dec 2013 - 6:25

Hun så skrækslagen på Zero, dog da han sagde ordene, de ord der rungede i hendes hoved i flere sekunder efter.. Zero var gået i panik og led nu.. på grund af hende. " Nej, det.. det kan ikke passe.. ". Hun så med tåre fyldte øjne på Orez og sagde" Zero please lyt til min stemme, du er okay.. please Zero, jeg har brug for din hjælp! ". Hun prøvede at sparke Orez igen, men kunne ikke få sine ben fri, dog da han skiftede til kun en hånd, var hun ved at få sin ene hånd fri, men den blev hurtigt fanget med den anden. " Forhelved Orez!, slip mig fri dit klamme bæst! ". Hun gispede, da hun mærkede hans hånd låse sig om hendes hals. Hun kunne mærke luften langsomt forsvinde, mens hun vred sig så meget hun kunne for at slippe fri. Hun fik det pludselig rigtig skidt, mens verden syntes at forsvinde mere og mere, indtil hun besvimede. Da hun kom til sig selv, lå hun på sengen og kunne høre knæk, heldigvis var det ikke hendes knogler (endnu) men hvem ville komme og forsikre hende, at det ikke var det senere. Hun tog sig til sin hals og hostede, hostede for at få luft, samt udvide sin hals igen, så det faktisk var muligt at trække vejret blot en lille smule. " Din sindssyge psykopat! ". Hun trak sig hurtigt bagud, dog for sent, til at kunne undgå hans greb.

" Argh! ". Hun skrig højt og prøvede at få fat i sengelagnet, sengetøj, ja alt der kunne forhindre hende i at glide ned, længere.. tættere mod Orez. " Hjælp! ". Hun skrig sine lunger i stykker, eller det var sådan det føltes. Hun prøvede at sparke ud efter Orez, men han syntes blot at få mere og mere energi, for hver smerte han så.. han forvolde hende. " Dit!... dit! ". Hun så vredt på ham og da han lynede ned i sine bukser, så hun en gylden mulighed. " Sandheden er Orez, at jeg også hader DIG! ". Med ordentlig tryk på det sidste ord, sparkede hun ham direkte ind i klokkeværket og rullede så rundt, for at lande på gulvet og hurtigt løbe ud mod badeværelset. Hun smækkede døren i og låste den så godt hun kunne med rystende hænder, mens hun ledte efter sin mobil. Hun huskede pludseligt at den var havnet i et glas på Lush.. og nu følte hun sig rigtig dum. Hun sank ned på sine knæ og mærkede tårerne trille, mens hun gjorde sig mentalt klart til Orez og hans vrede. Hun måtte blot... blot prøve at holde skrigene tilbage.. samt tårene.. hun kunne ikke give ham den satisfaction.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 3 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Zero Bang Tirs 17 Dec 2013 - 6:39

En vrede dulmede frem fra Orez'es ansigt. Ikke nok med hun prøvede at stritte imod. Hun prøvede også at befrie Zero fra hans panik. Men det hjalp ikke. Hun havde prøvet det en gang før. Hvad skete der? Ingenting. Zero var ikke til at redde. Ikke før om mindst en halv time. Medmindre Orez selv gav slip og lod Zero komme frem. Han grinte hånligt. "Jeg forventer du hader mig Kim. Det gør bare det hele så meget sjovere. Det er ikke sjovt at voldtage en hvis man får lov." Sagde han hånligt. Med et ondskabsfuldt smil. Samtidig med han sagde de ord. Sænkede han sin hånd der var ved at lyne ned. Og stoppede hendes spark lige i tide så hendes ben lige præcis ikke ramte. Hvorefter Orez lod hende løbe ind på badeværelset. Han vidste godt hun ikke havde nogen mulighed for at kontakte nogen. Og så var der hendes største fejl. Badeværelset var lavet af glas. Han kunne se direkte ind på hende. Mens han langsomt begyndte at gå hen imod døren. "Jo mere du stritter imod Kim. Desto mere ondt lover jeg dig det vil gøre. Og før du ved af det. Så tigger du mig om at gøre hvad som helst for ikke at voldtage dig. Og hvis du gør det. Så skal jeg nok skåne dig denne gang. Til gengæld for noget andet." Han stillede sig foran glasdøren til badeværelset. Hvorefter han knipsede. Og teleporterede sig indenfor på badeværelset. Han grinte svagt. Og der begyndte langsomt at danne sig flammer om glasset til udenfor. Så det eneste hun havde gjort ved at gemme sig på badeværelset. Var at afspærre sig selv endnu mere. Give sig selv et mindre rum at gemme sig i. Og udskyde det uungåelige med et par minutter. Hvorefter han knappede sine bukser op og lod bukserne falde til jorden. Så han stod i boxers foran hende. Mens man langsomt kunne se lemmen tage form. Og se at den ikke ligefrem var blevet mindre siden sidst.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 3 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Angel Tirs 17 Dec 2013 - 6:50

Hun prøvede at ignorer hans ord. " Man skal være syg i hovedet, for at indgå en aftale med satan´s højre hånd! ". Hun så vredt på Orez og rejste sig op, i det hun fandt en øjenbryns barber. Den fungerede som en kniv, så det var fint nok for hende. " Kom tættere på og jeg skær dig i strimler! ". Hun svingede med den, da han nærmede sig hende. Hun havde ikke tænkt sig at give op og sidde tudende i et hjørne. " Zero!, please kom frem.. jeg har brug for dig, please Zero.. jeg ved du kan overvinde dette, please. Tænk på os, tænk på mig, tænk på de gode minder vi har.. du fri, fri fra din fortid.. please Zero! ". Hun nærmest skrig dette, for at komme ind til Zero. Hun var ved at løbe tør for muligheder, muligheder der kunne få hende ud af denne situation, men der var intet at gør. Hun betragtede Orez og huskede hans ord, at.. han nød kvinder der prøvede at stritte imod.
Du har haft sex med Zero før.. forstil dig ham.. kun ham.. *. Hun så på Orez og så på barberbladet i sit hånd da det syntes at blive varmere, som smeltede det. Hun slap det og sagde" Fint.. vis du så gerne vil ha mig, så her! ". Hun trak trøjen over sit hoved, så hun nu stod i trusser kun.

De smukke øjne så uskyldigt på Zero, i det hun bukkede sig ned og trak sine trusser af, så de faldt til jorden om anklerne på hende. Hun så skræmt på Orez, men forstillede sig blot Zero og sagde med en blid uskyldig stemme. " Vis du vil ha mig, så bliver det frivilligt fra min side af... ". Hun ville ikke tages med magt, især fordi hun ikke ville give Zero den tilfredsstillelse. * Det blot.. det blot en krop.. krop mod krop.. intet andet.. vi er alle et skelet indeni.. blot.. blot luk ned for alt Kimi.. det blot en kødklump du går i.. det kun den der tager skade, ikke dit hjerte eller din sjæl *. Hun fjernede sine arme fra brysterne, som hun havde skjult, før hun spredte sine arme lidt og sagde" Vis du vil ha mig, så... så tag mig Orez.. ".
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 3 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Zero Bang Tirs 17 Dec 2013 - 7:07

Zero så kort på kniven. Og lod hans blik føre varme af sted som om der var ved at danne sig blå flammer uden de var der. Så kniven smeltede. Hvorefter han roligt trak sine underbukser af og begyndte at nærme sig hende. Da hun begyndte at smide tøjet. Hvorefter han greb hårdt fat i hendes arm. Og tvang hende rundt. Så hun var oppe af væggen med fronten. Pressede hende imod der. Mens han tog sit bælte frem fra hans bukser på jorden. Og bandt hendes arme hårdt fast på hendes ryg med det. Så hendes arme vendte opad.Så det var ubehageligt. Men også så hun ikke kunne nå ned og stoppe ham. Hvorefter han greb fat i hendes lår og løftede hende op og spredte hendes ben. Så hun havde spredte ben op af væggen. Og ikke rørte jorden. Hvorefter han lod sin lem røre hendes anal hul. Og bukkede sig frem for at hviske i hendes øre. "Du får en sidste chance. Jeg giver dig mine tilbud. Jeg vil ikke ha Zero bliver mere såret. Så hvis du lover mig. At blive hans. At elske ham. At komme sammen med ham. Til at starte med. Så skal jeg nok lade være. Men hvis vi laver denne her aftale og du prøver at bryde den på den ene eller den anden måde. Så vil jeg komme igen. Så hvad siger du? Har vi en aftale? For tro mig. Jeg nyder det her. Men for mig lige nu. Er Zero's knuste hjerte en smerte for mig. Jeg ikke vil ha." Han smilede hånligt og bed hende på skulderen med hans dæmoniske tænder. Ikke så der gik hul. Men bare så hun kunne mærke smerten. "Og skynd for din skyld håber jeg på du svare ja til mit tilbud. For ellers. Ender det med at jeg vil bruge det her hul. Så meget at selv ikke engang med dine healingsevner kan du heale det hele. Det er ikke en trussel. Men et løfte." Hviskede han hånligt i hendes øre. Mens han svagt begyndte at presse imod hendes analhul. Så hun kunne bare svagt mærke hvor meget hendes hul egentlig skulle udvide sig for at han kunne komme ind.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 3 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum