Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Friendship comes first - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Friendship comes first - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Friendship comes first - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Friendship comes first - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Friendship comes first - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Friendship comes first - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Friendship comes first - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Friendship comes first - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Friendship comes first - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Friendship comes first - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Friendship comes first

3 deltagere

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Friendship comes first - Page 2 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Zero Bang Søn 8 Dec 2013 - 19:09

Han smilede roligt. Før han så imod sin egen skulder. Og knækkede nakken kort. Hvorefter der begyndte at komme røg op fra såret. Kuglen var fløjet hele vejen igennem. Så der kom ingen kugle ud. Hans ansigt røg i en grimasse af smerte. Men efter et par minutter var såret blevet til et ar. Hvorefter han så mod chaufførsædet. Hans vagt satte sig ind. Og rullede skærmen op i vejen. Så man ikke kunne se bagud. Hvorefter dørene blev låst. I takt med at bilen begyndte at rulle. "Så snart vi er væk fra molen vil min vagt forlade Jason så han frit kan gå." Sagde han og så på Kim kort med et roligt smil. "Hjem? Nej Kimmie. Jeg vil gerne snakke om det her." Sagde han roligt og så på hende med det blide forelskede smil. Og de forelskede øjne. "Kimmie. Jeg ved du har fået mine breve. Du skal huske på hvor vi er. Jeg ejer over halvdelen af byen's politiofficere. Udover det. Så ejer jeg Jason's chef. Og bedte dem give dig brevene. Så jeg ved du har fået dem." Sagde han roligt og så på hende smilende. "jeg vil bare fortælle dig. At alt hvad jeg har skrevet i brevene er sandt. Jeg ved jeg ikke er den lovlige type. Men selv en som mig. Har stadig et hjerte. Og mit hjerte har altid tilhørt dig." Sagde han med en blid stemme. Før han roligt rejste sig og satte sig ved siden af hende i stedet. Og fandt et lommetørklæde frem. Som han roligt begyndte at tørre hendes øjne med. Mens han roligt lagde den ene arm om hende. Og holdt hende tæt ind til sig. "Jeg ved du er forvirret Kimmie. Men den uge hvor jeg var sammen med dig. Der viste jeg mig for mit sande jeg. Mit skrøbelige jeg. Den personlighed jeg gerne ville være. I stedet for den personlighed jeg er blevet tvunget til at være alle andre steder." Hviskede han blidt ind i hendes øre. Og kyssede hendes tinding blidt.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 2 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Angel Søn 8 Dec 2013 - 20:22

Hun hævede kort det ene øjenbryn i undren, da der satte sig en vagt ind på førsædet. Hun så kort mod Zero og skulle til at spørge ham, om han havde tænkt sig at køre snart, dog da hun hørte dørene låses, samt vinduet kom op, så vagten ikke kunne se og nok heller ikke høre med. Hun så en smule nervøst på Zero og hendes tåre stoppede kort. " Vent?. Hvor vi på vej hen?! ". Hun så en smule panisk på Zero og tog hårdt fat i dørhåndtaget, dog bildøren ville ikke åbne. Automatiske låse indefra, så man ikke kunne låse op fra bagtil. " Zero, please stop bilen! ". Hun fandt dog hurtigt ud af, at det ikke hjalp at sige noget til Zero, fordi når han først havde besluttet sig for noget,- Ja, så blev tingene altså såen. " Zero.. hvor føre du mig hen ". Hun mærkede nervøsiteten sprede sig inde i hende, eftersom hun ikke anede hvor han tog hende hen, samt hun vidste ikke om han var en genial skuespiller, som da hun mødte ham, eller om han faktisk var oprigtig. Hun rykkede sig en smule da han satte sig ved siden af hende, dog da han tørte hendes tåre væk, kunne hun ikke lade være med at rødme en smule.. og smilede forsigtigt.

Hendes krop, hendes hjerte, hendes hjerne, alt inde i hende, genkendte den ømhed han viste overfor hende, samt hans blide kys mod hendes tinding. Hun huskede alt lige pludseligt, alle minder kom tilbage til hende, som så hun et flashback. Hun kunne ikke benægte sine følelser for ham, men hun kunne helt klart afvise dem, for hendes eget bedste. " Du virkelig sød Zero. Men dig og mig.. vi er ovre. Vi.. stoppede for lang tid siden, da du var tvunget til at stikke af ". Hun så ked på ham og lænede sig en smule op af ham, før hun mærkede flere tåre strømme ned af sin kinder. Hun vidste han aldrig ville kunne forstå hende, samt hun ville aldrig helt rigtigt kunne forstå ham, sådan som han var. Hun kunne dufte en bekendt duft, hans duft. Hun havde savnet den, den duft hun altid havde stået op til, dengang i Paris. " Zero.. vi ikke i et forhold mere, så please.. bring mig hjem, ellers er jeg nød til at melde dig for kidnapning ". Hun var bekymret for Jason, men så igen, hun vidste at Zero holde sine løfter.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 2 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Zero Bang Man 9 Dec 2013 - 0:23

Zero smilede roligt. Og lagde den anden arm om hende også. Så han havde hende i sit favn. Mens han roligt nussede hende. "Jeg føre dig hjem til mig. Hvor vi kan være alene. Væk fra alt og alle." Sagde han roligt og nussede hendes arm blidt. "Jeg har ikke tænkt mig at stoppe bilen. Jeg kan høre på dig jeg bliver nød til at give dig en grund til at blive hos mig. Følg med mig hjem. Snak med mig. Og Jason får lov til at beholde sit arbejde. Jeg ejer hans chef. Det er grunden til jeg vidste i var der. Jason havde fortalt det til sin chef at du havde sagt ja til at stalke mig." Sagde han roligt og nussede hende blidt. Hvorefter han grinte svagt. "Kimmie. Fortæl mig en ting. Hvis jeg havde fortalt dig hvor jeg tog hen. Hvis jeg havde fortalt dig jeg tog tilbage til Terre. Og ikke ville ha med kontakt med dig foreløbig. Var du så blevet i Paris?" Han så på hende kort og smilede. "Nej du havde ej. Du var taget direkte til Terre. For at lede efter mig. Og hvorfor? Af samme grund til jeg ikke fortalte dig hvor jeg tog hen. Fordi du elsker mig." Sagde han roligt og nussede hende videre. "Jeg vil bare gerne ha du er hos mig lidt. Når jeg føler vi har fået snakket grundigt igennem om det her. Så lader jeg dig gå. Og hvis du vil melde mig til politiet for kidnapning. Så gør det. Men regn med der ville gå et par måneder. Mens jeg sidder i spjældet. Så vil gaderne være oversvømmet med mere kriminalitet end hvad jeg udføre. Jeg holder kontrol på det. Så der sker så lidt som muligt." Sagde han roligt og nussede hende kærligt videre. "Så meld mig hvis du vil. Men jeg vil gøre hvad jeg kan for at få dig til at forstå mig." Sagde han blidt.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 2 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Angel Man 9 Dec 2013 - 0:34

Kimberly mærkede en pludselig vrede, da han sagde at Jason kunne beholde sit arbejde, vis hun tog med ham hjem. " Vent!?, du kan da ikke bare få ham fyret sådan uden videre!? ". Hun brød sig ikke om at han sådan afpressede hende til at opfør sig eksemplarisk, men det var vel fordi han vidste, at hun var så let at miste grebet om. Hun prøvede at skubbe sig lidt væk fra ham, da han sagde at han vidste de var der, fordi Jason havde sagt det til sin chef. " Du virkelig for meget Zero. Du vil ikke overlade noget til naturens gang, eller skæbnen for den sags skyld ". Hun fik det pludselig skidt over at ha sagt ja. Hun burde ha sagt nej, så Jason aldrig havde været i fare, men måske ville han alligevel ha været det, vis hun havde sagt nej?. Hun prøvede at tag alt ind han sagde, fordi det meste var sandt, men så igen, så var hun træt af at han tog alt så let, som om han intet havde gjort forkert. " Jeg vil ikke snakke mere med dig Zeronium ". Hun trak sig ud af hans greb og satte sig overfor ham og betragtede ham nu med en stædig mine, før hun så nysgerrigt rundt.

* Der må være et eller andet jeg kan gør.. *. Hun ville ud, ud og sikre sig at Jason var i sikkerhed, før hun overhovedet tog nogen steder med Zero. Hun havde det heller ikke godt med at være i selskab med ham,- fordi han havde samme virkning på hende som for mange år siden. Han var blevet sådan en flot mand, der strålede stærkere end nogen anden mand i denne by sikkert. Hun kunne ikke lade være med at føle sig fuldstændig ramt af hans radiant skønhed. " Zero, jeg er ikke din mere. Der intet at snakke om, andet end du efterlod mig og jeg vil IKKE tilgive det. Alle vores... løfter blev brudt den dag, så please stop med at kalde mig Kimmi.. det kun mine venner der må kalde mig det ". Hun ville prøve at ramme ham, støde ham væk fra sig, så han måske ville miste interessen og slippe hende fri, skønt det ville betyde grådfulde nætter til hende, men med tiden ville hendes hjerte vel lukke sig igen, som det havde gjort før. " Du aner slet ikke hvor meget det sårede mig. Du går rundt og leger overklasse mand, med dine pistoler og bodyguards, samt slaveri og.. og voldtægt?,- Virkelig Zero.. ". Hun sukkede dybt og drejede rundt, så hun kunne ha sine ben op til sit bryst, mens hun sad med siden til ham nu.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 2 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Zero Bang Man 9 Dec 2013 - 0:55

Han så på hende kort og så kort ned. Hvorefter han bukkede sig frem og samlede hænderne. Før han svagt grinte. "Jeg overlod mine følelser til skæbnen. Og jeg forelskede mig engang. I en kvinde. Jeg elskede hende virkelig." Sagde han og så ned på bunden. "Vores tid sammen gemmer jeg stadig indeni mine tanker. Ligesom jeg stadig elsker hende. Ligesom jeg stadig gerne vil ha hende tilbage. Og denne gang vise mig for at jeg er der dagen efter." Han så kort op på hende. Og smilede svagt. Så hun kunne forstå at det var Kim han snakkede om. "Jeg ved jeg har såret dig Kimmie. Og jeg undskylder også meget. Jeg vil så gerne ha dig tilbage. Jeg vil flå mit hjerte ud. Hvis det var det der skulle til." Frem fra hans lomme frembragte han sin pung. Som han roligt åbnede. Og viste hende. Billedet i det var for 5 år siden. Det var en af de første billeder Kimberly havde taget af dem begge. Med eiffeltårnet bag dem. Mens de begge grinte. Og var glade. Roligt lukkede han pungen igen og sukkede svagt.

Han så kort på hende med et roligt men fast blik. Mens han roligt smilede. "Jeg gav dig løftet at elske dig forevigt. Jeg gav dig løftet at altid og ha dig i mit hjerte. Jeg gav dig løftet aldrig at slå op med dig. Jeg har ikke brudt nogle af de løfter. Men det har du." Sagde han roligt og rettede sig roligt op. "Du bryder løfterne. Ikke mig Kimmie." Han sukkede svagt. Og trykkede på en knap til en mikrofon som hang i væggen. "Markus. Kør til Terre Centrum." Derefter fjernede han fingeren for mikrofonen og lod chaufføren køre. Han så kort op på hende svagt. "Voldtægt? Du mener Orez? Siden Orez og jeg blev sat sammen. Har jeg aldrig voldtaget en kvinde. Slaveri er noget andet. Det er kun folk som ikke burde være frie. Og gøre hvad de vil. Som en ved navn Scarlett Jackson. Modbydelig tøs. Hun burde ikke gå frit rundt. Så derfor har jeg tænkt mig at tvinge hende til slaveri. Vise hende. At bare fordi hun er så selvglad. Kan man stadig være ydmyg." Han sukkede svagt og så ned på jorden. "Jeg gjorde da hvad jeg kunne. Du gider ikke lytte til mig Kimmie. Jeg rejser fra byen imorgen. Så du slipper for at ha problemer med mig." Sagde han roligt.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 2 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Angel Man 9 Dec 2013 - 1:06

Kimberly krydsede kort sine ben, da hun havde strukket dem en smule ud. " Aha. Du har sikkert også haft sex med denne kvinde. ". Hun betragtede ham med et muggent blik, som var det typisk ham at ha sex med kvinder. Hun havde hørt historierne fra Jason, set billederne af Zero og en kvinde gå sammen, skiftende, fra den ene til den anden. " Jeg har IKKE rørt nogen anden end dig Zero. Du stadig den eneste som jeg har kysset med, samt den eneste jeg nogensinde har.. har haft sex med, så kom ikke med dit bullshit og sig det mig der IKKE har været tro ". Hun så vredt mod ham og trykkede på en knap på siden af armlænet. Der blev skubbet noget op fra armlænet da det hævede sig. Hun tog den fine dyre flaske champagne og tog en stor tår af den. Den var åbnet i forvejen, dog der var ikke drukket af den, så vidt hun kunne se. Hun betragtede Zero en smule og sagde " Så Terre Centrum.. du køre mig altså hjem? ".

Hun smilede en smule og tog endnu en stor tår og lod flasken hænge fra tommeltot og pegefinger, før hun sagde " Jeg tager den her med, som kompensation af mit knuste hjerte ". Hun tog endnu en tår. Hun havde lyst til at drikke sig fanden i vold fuld.. så fuld at hun end ikke ville kunne huske hvem hun selv var senere. Hun så dog kort over mod Zero og overvejede om hun skulle sige noget, men der var intet at sige. " Din frisure klær dig ". Hun rømmede sig kort, før hun så væk fra ham og tog endnu en tår. " Den klær især dit nye ' jeg ' ". Hun hentydet til hans opførsel og de rygter man hørte omkring i byen. Hun ville ikke være en eller anden skank som alle de andre tøser han måtte ha kneppet i sin limo, eller taget med sig hjem eller kasseret. Hun vidste at hun var noget specielt, selv vis hun ikke ønskede det.. samt Zero var speciel i hendes øjne, men derfor ville hun ikke bukke under for facts. Hun havde set og hørt om det han havde lavet, så netop derfor valgte hun for sit eget bedste, at skubbe ham væk, inden han nåede at komme for langt under huden på hende.

Kimberly betragtede den fine flaske og huskede en lignende de havde bestilt engang sammen. " Har du virkelig tænkt dig at rejse.. ". Hendes stemme blev en smule ustabil, som kunne hun ikke mere holde ordentligt på sine følelser. Hun havde lyst til at græde, men også skrige. Hun betragtede Zero en smule, da hun havde stillet flasken fra sig igen. " Så du vil bare.. bare skride sådan uden videre igen. ". Typisk ham at forlade hende, efter at ha fucket hende op igen, dog ikke på en seksuel måde, men psykisk måde. " Så du river alle mine minder og gamle sår op, for blot at skride igen.. ". Hun rystede på hovedet og sagde " Vis du rejser, så husk dette. Kontakt mig aldrig igen, fordi så vil jeg slet ikke se noget til dig ". Hun ville ikke være en han kom til, når han savnede kærlighed, fordi hun havde intet at give fra sig. Han måtte nøjes med klamme billige skanks, der ikke havde andet at gi sig til, end at lægge an på fyre og gå rundt i alt for lidt tøj og sutte den af på folk. " God tur.. ". Hun mærkede tårerne langsomt komme frem igen, før bilen stoppede og vagten foran sagde. " Vi er her nu ". Hun så på Zero og sagde" Luk mig ud.. ".
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 2 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Zero Bang Man 9 Dec 2013 - 1:32

Han sukkede svagt. "En dårlig bivirkning ved at være et med Orez. Jeg er altid liderlig." Sagde han og så på hende roligt. "Undtagen med dig. Sjovt nok. Jeg er ikke liderlig lige nu. Jeg sidder ikke og tænker over gad vide hvad du har indenunder. Jeg tænker kun på dit ansigt. Dine øjne. Dine læber." Roligt trykkede han på en knap. Hvorefter en låge gik op i hans armlæn. Og op af den kom en whisky med 2 isterninger i. Han tog glasset roligt og tog en tår af den mens han så på hende roligt. Lyttede til hende. Og smilede svagt. "Jeg vil ikke tvinge dig til noget Kimmie. Ja jeg køre dig hjem. Og derefter gør jeg klar til at rejse. Så du aldrig behøver tænke på mig igen." Han så kort ned i sit glas. Og tilføjede. "Alt for dig." Det var nærmest en hvisken. Men det var højt nok for at hun kunne høre det. Roligt så han op på hende og grinte svagt. "Det er vist det tætteste du kommer på en kompliment til mig." Han tog roligt en tår af sin drink. Og lænede sig så tilbage i lænestolen.

Han så undrende på hende over hvor meget hun kørte i det. Men valgte at svare hende på den måde han selv havde indblikket i. "Kim. Jeg rejser. Fordi du ikke vil se mig mere. Du har lige bedt mig om at køre dig hjem. Du har i teorien sagt at jeg kan gå ad helvede til. Hvilket sjovt nok er mit hjem." Han så derefter ned i sit glas igen og drejede roligt den gullige væske rundt. Hvorefter han så på hende roligt igen. "Jeg forstår dig ikke Kim. Hvis jeg bliver vil du ikke se mig. Hvis jeg rejser vil du ikke se mig. Du giver ingen mening. Jeg troede at hvis jeg kunne snakke med dig. Ville du forstå. Men jeg tog fejl. Jeg tager imod mit nederlag." Chaufføren hørte det og kom til at hukke bremsen i kort. Det var tydeligt for dem begge at han havde hørt det. Og var chokeret. Men prøvede at ignorere det og køre videre. Zero så kort mod hende igen. "Jeg rejser ikke for at forlade dig. Jeg rejser for at sørge for jeg ikke kan åbne flere af dine sår. For det er jo det du ønsker. Du fortæller mig der aldrig bliver noget du og jeg igen. Såååh derfor ser jeg ingen grund til at blive hængende. Jeg ser ingen grund til at give dig risikoen for at støde på mig igen." Han trykkede roligt på knappen til højtaleren. "Stop her. Og åben døren." Roligt trak limousinen ind til siden. Hvorefter døren ud åbnede sig automatisk. Så hun kunne stige ud. "Farvel Kimberly Ann Campbell. Min eneste ene." Han tog det sidste af sin whisky og stillede glasset på holderen igen. Som roligt gled ned i armlænet igen.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 2 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Angel Man 9 Dec 2013 - 11:27

Den tunge dør blev kort efter åbnet, da han havde sagt hendes navn, med en sød giftig stemme, der ekkoede i hendes øre. Hun gled ud af den sne hvide Hummer Limo. Elegant med det første ben, efterfulgt af det andet og så kroppen. Hun trådte ud og stod nu med ryggen til Zero. Hun mærkede hans øjne i sin ryg, mens tåre syntes at perle ned af hendes kinder, der bar en rødlig farve. " Farvel.. ". Regn begyndte så småt at falde, da bilen kørte væk. Langsomt rakte hun sin hånd frem og betragtede sin håndflade.. dråber samlede sig i den.- Drip... drip. Hun betragtede de gennemsigtige dråber, der matchede hendes tåre, mens hun stod der alene på siden af fortoget. Hun havde lyst til at skrige sit stemme bånd i stykker. Langsomt klemte hun sin hånd sammen om dråberne, der havde samlet sig til en lille vandpyt i hendes håndflade. Hun lod armen falde ned på siden af sig og begyndte at gå væk fra stedet, hvor han havde sat hende af.. hvor hun havde bedt at blive sat af. Hun kunne se lejlighed´s komplekset fra hvor hun stod, dog var hun ikke så vild med tanken om at tag hjem lige nu. Hun gik dog alligevel hjem.

Hun gik op af de mange trapper og stod et kort øjeblik foran sin lejlighed. Hun fandt ekstra nøglen frem og låste op, før hun prøvede at åbne. Døren gik op og en fin lejlighed mødte hende. Hun betragtede den tomme ny renoveret lejlighed og gik direkte hen til køkkenøen og smed nøglerne. Hun så mod døren og lod den stå åben, før hun havde sat musik på og tændt for bruseren ude i badeværelset. Hun lukkede døren med et bestemt KLIK,- Før hun lod sig synke ned med ryggen mod den og endte i hulk og tåre.

Senere..
Jason var ingen steder at se, men han havde måske nok heller ikke regnet med at hun ville komme så hurtigt tilbage,- For at være helt ærlig, så havde hun heller ikke regnet med det. Hun havde taget sig et varmt bad, efter 3-4 timer´s tuderi. Hun skulle bygge en facade op igen, så hun kunne holde ud til at gå rundt, samt leve sit liv igen. Zero´s pludselig fremtræden havde chokeret hende noget så grusomt, men hun var opsat på ikke at tilhøre ham eller nogen anden for den sags skyld. Hun sad i sofaen og sappede mellem kanalerne, dog var der intet interessant, så hun endte blot det samme sted som altid. Musik kanalen. Hun skruede en smule ned og gik ind og tog sin dyne og hovedpude, før hun lagde sig ud på den dejlige læder røde chiffon sofa. Hun lukkede sine øjne og gabte en smule, før hun klappede sine hænder sammen 2 gange og lyset slukkede, så kun lyset fra hendes 46 fladskærm var tændt.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 2 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Zero Bang Man 9 Dec 2013 - 16:45

//Så det vel bare out medmindre Kim har tænkt sig at tage til lufthavnen? :) Zero rejser jo dagen efter :D
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 2 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Jason Man 9 Dec 2013 - 22:28

Klokken var ved at blive mange. Men det var ikke det Jason fokuserede på. Jason fokuserede på sine bekymringer af Kimberly. Det var ved at være mange timer siden det var at han havde hørt fra hende. Imellemtiden havde han fået nye dæk på sin Porsche. Og kørte nu med fuld fart imod Kimmie's lejlighed. Han følte at der var noget der dragede ham imod det. Om det var fordi han havde lovet at passe lejligheden. Eller af en anden grund. Det vidste han ikke. Men han var også ligeglad. Det vigtigste var for ham at finde derhen. Jason havde været så bekymret at han ikke engang havde skiftet til sit jakkesæt endnu. Han havde stadig den tætte dragt på. Der beskyttede ham mod sollys. Og glassende der gjorde det samme. Selvom solen var gået ned for længest.Jason parkerede bilen nede i parkeringskælderen. Hvorefter han steg ud af den. Og låste den ved et tryk på en knap. Derefter tog han roligt brillerne af. Og masken af. Før han gik om i bagagerummet. Og valgte at roligt og tage sit jakkesæt udenom dragten. Så han ikke behøvede at skifte endnu. Og med langsomme rolige skridt begyndte han at gå imod elevatoren op. Og trykkede på Kimberly's etage. Hvorefter at han stod og ventede. Indtil lyden af elevatordørene hørtes med dens unormal høje pling. Dørene gik fra hinanden. Og Jason gik roligt ud. Hvorefter han drejede ned mod lejligheden. Fandt hendes nøgler frem. Og låste roligt døren op og gik direkte ind. Han forventede jo ikke at der var nogle hjemme.
Jason
Jason
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor i CIA hovedkvarteret inde i Terre Centrum. Når han ikke bor i sin lille 4 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 235


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 2 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Angel Man 9 Dec 2013 - 22:44

Det var ikke et under at Kimberly var træt.. så træt at det ikke gik op for hende, at Jason faktisk var vendt tilbage til lejligheden. Hun havde lagt og holdt om en hvid sofa pude, mens hun havde savlet en smule, eftersom hun havde været så udkørt, at hun slet ikke havde kunnet styre sin krop mens hun sov. Da hun vågnede ved at høre lyden af fjernsynet der gik ud, af sig selv.. åbnede hun sine øjne og så kort rundt. " Hva?.. hvad ". Hun fik øje på Jason og tørrede sig hurtigt med håndryggen, før hun satte sig op og kastede den savlende pude væk fra sig. " Jason!?, hvad laver du her.. allerede ". Hun rettede en smule på sit hår og tog hurtigt tæppet hen foran sin nøgne overkrop, eftersom hun kun var iført trusser efter et forfriskende bad.

Hun betragtede Jason en smule og hævede det ene øjenbryn, da hun opdagede dragten der var inde bag det indre, af hans smukke jakkesæt. " Har du ikke været hjemme lige siden? ". Hun hentydet tydeligt til siden hun var taget afsted, dog kom hun i tanke om hans dæk og hvor ubehøvlet Zero havde været, da han havde brændt dem af med hans evne. " Nårh ja, din bil.. ". Hun kunne forstille sig, hvor nedern det havde været, at skulle skifte dæk, samt muligvis betale for nogle helt nye nogle. " Har du så fået skiftet dem? ". Hun rejste sig langsomt op og lod det tynde tæppe blidt blive presset ned mellem sine bryster, så det dannede en fin kjole ligene overflade. Hun gik derefter hen til Jason og krammede ham en smule hårdt, før hun blidt slap ham og sagde med en bedrøvet stemme.

" Han rejser inat.. han er sikkert allerede rejst til.. hvor end han nu vil hen ". Hendes stemme var en smule rystende hver gang hun talte om ham, men hun var sikker på, at hun nok skulle komme sig over det. " Jeg snakkede med ham.. kinda. Jeg kunne ikke tilgive ham, så.. så jeg lod ham gå ". Hun så kort over mod bordet hvor der stod sprut og lagde smøger, før hun hurtigt gik hen til bordet og smed smøgpakken bagved en pude, inden Jason opdagede den. " Hvad har du gået og lavet i al den her tid? ". Hun gik ind i soveværelset og fandt en top frem, som hun hurtigt iførte sig, samt nogle bløde hotpants. Hun gik ud til Jason derefter og satte sig ned i sofaen og betragtede ham en smule.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 2 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Jason Man 9 Dec 2013 - 23:10

Det syn der ramte ham blev overvældende for ham. Han stod og gloede på scenariet kort. Før han valgte at gå hen til bordet og så kort på bordet. Så pakken med smøger og tog 2 ud af den. Før han roligt tog den ene i munden. Og antændte den med hans Zippo lighter. Hvorefter han roligt så hen imod hende ligge på sofaen. Og gik roligt hen og tog fjernbetjeningen og slukkede fjernsynet. Og tog et sug af smøgen. Før han så på hende da hun vågnede. "Allerede? Klokken er 4 om natten. Det er den tid jeg tager hjem for at undgå solen. Jeg troede stadig du var sammen med Zero så jeg ville tage herhjem for at passe din lejlighed." Sagde han roligt og så på hende skynde sig op. Og hen til alkoholen og smøgpakken som hun gemte. Han grinte svagt. Hvorefter han tog den anden smøg han havde taget og rakte hende den. "Jeg tror du har brug for det." Sagde han roligt og rakte hende hans Zippo lighter samtidig. "Bilen har det fint. Jeg kender nogle som ordnede den uden det store beløb. Jeg måtte så give 3 tusind for hvert dæk. Men kun 2 tusind for at få dem skiftet." Sagde han roligt og smilede svagt. Mens han så på hende med hans sædvanlige blide og venlige øjne. "Du lyder ikke helt glad for dit valg Kimmie." Han gik roligt hen og satte sig i en lænestol. Og så på hende roligt. "Planlagt en flyvetur. For vi flyver til Paris imorgen. Du har brug for at få vejret. Det kan jeg se på dig." Han smilede fortsat til hende. Og pludselig var smilet større og mere glædeligt. At skulle bruge en uge i Paris sammen med hende igen. Ligesom sidst. Det kunne være så sjovt.

// Zippoen
http://cheapatleast.surinternet.com/WebRoot/LaPoste/Shops/box5805/4E4F/ABB6/1166/17FB/DC06/0A0C/05E9/4A42/Briquet_Tempete_A_Essence_Noir_-_Style_Zippo_-_tete_de_mort__crane_de_vampire_En_Relief_-_1181_v.jpg
Jason
Jason
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor i CIA hovedkvarteret inde i Terre Centrum. Når han ikke bor i sin lille 4 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 235


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 2 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Angel Man 9 Dec 2013 - 23:18


Hun åbnede sine trætte øjne og betragtede Jason der var foran sig. Hun rettede en smule på tæppet, for ikke at blotte sin bar overkrop for ham. " 4 om natten? ". Hun kunne virkelig ikke tro på det,- Havde hun virkelig sovet så længe?. Hun huskede tårerne, samt derefter kom sprutten og så smøgerne.. og så måtte hun ha fået blackout og faldt i søvn på et tidspunkt. Hun strakte sig en smule og satte sig ordentlig op i sofaen og rettede på tæppet, så det sad som en kjole om brysterne og kroppen af hende. Hun så lidt på Jason og sagde tøvende " Det gik ikke så godt.. ". Hun så kort rundt, da hun havde gemt alt, dog som altid kom Jason hende i forkøbet. Hun tog imod smøgen med et lille skævt smil og sagde flabet" Javel ja. Er du begyndt at stjæle mine smøger, Mr CIA agent ". Hun grinte lidt og tog imod hans zippo og tændte den. Hun betragtede den en smule, før hun rakte ham den igen og sagde " Af en der er inkognito, så skjuler du det ikke ligefrem godt ". Hun klikkede sine smukke hvide negle mod siden af zippo lighteren. Vampyr kraniumet, afslørede jo lidt mere end man forventede. Inkognito, var typisk at bruge, for folk under dække, eller folk der ikke ville genkendes.. og Jason ville jo ikke genkendes som vampyr, dog gjorde han det vel lidt åbentlys med lighteren, ved mindre han gemte sig i plain sight.

Hun tog et hiv af sin smøg og tællede inde i hovedet, før hun så på Jason med store øjne og sagde" 14 tusind!? ". Hun sukkede en smule og tog sig til panden, før hun sagde " Måske burde du sende regningen til Zero.- Det trosandt ham der ødelagde dem ". Hun huskede hans limo og mente tydeligt, at han kunne undvære nogle skejser her og der, især når han selv havde ødelagt en andens ejendom. Hun så kort flovt væk fra Jason, da han spurgte ind til at hun ikke lød for glad. Hun var vel glad på en måde, men så igen.. hun var ulykkelig efter den store karusel tur, med hendes skrøbelige følelser. " Tjoh.. lidt glad.. eller ". Hun grinte lidt, som var det hele en smule latterligt, før hun sagde" Lad os blot.. ikke snakke om det ". Hun smilede sødt til Jason og sagde" Paris?. Hvilken fortræffentlig ide! ". Hun smilede over hele sit ansigt og sagde" Noget specielt jeg skal tage med?. Skal vi på club´s og såen ". Hun havde en forfærdelig stor trang, til at forsvinde fra sit ædru stadie.. hvor hun kunne undgå tåre og dårlige minder, samt sårende ord og dårlige valg. " Så vi tager afsted allerede imorgen?`". Hun havde en kuffert, heldigvis.. dog var det ikke fordi den jo var pakket eller noget.... endnu.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 2 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Jason Tirs 10 Dec 2013 - 0:23

Han smilede roligt. Og så på hende roligt fulgte hende med øjnene mens hun bevægede sig. Holdt hendes øjenkontakt så han ikke kiggede på hendes barm. Hvorefter han rejste sig for at sætte sig i sofaen ved siden af hende. Og så kort på hende. "Ser du jo mere offentlig jeg virker med mit udstyr. Eksempelvis min lighter. Jo mindre lægger folk mærke til. Det er den omvendte psykologi som er meget normal blandt mennesker." Sagde han roligt og tog imod sin lighter som han lagde i jakkens inderlomme. Hvorefter han lænede sig tilbage i sofaen. Og lagde en arm langs ryglænet. Så hun kunne sætte sig ind til ham. Hvis hun ville. Han så på hende kort og smilede roligt. "Tjoooh jeg synes bare ikke at du skulle holde sådan noget skjult for mig." Han grinte svagt og så hende roligt i øjnene. "Det er så det underlige med mine dæk. Da jeg kom ned så var de blevet betalt. Og underskrevet. En bekendt. Samt et Z." Han så kort på hende og forventede hun kunne regne ud hvem det var der havde betalt for reparationen. Samt dækkende.

Han smilede svagt da hun virkede virkelig begejstret for at skulle ud og rejse med ham. "Jeg regnede lidt med vi kunne snakke om mødet med Zero. Imorgen dog først." Han smilede roligt og så lidt rundt. "Jeg kan ikke være sammen med dig om natten. Jeg har arbejde i Paris. Men du må meget gerne feste. På en betingelse. At du ikke drikker dig for fuld." Sagde han og så på hende med et roligt fast og venligt smil. Og et broderligt blik.
Jason
Jason
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor i CIA hovedkvarteret inde i Terre Centrum. Når han ikke bor i sin lille 4 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 235


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 2 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Angel Tirs 10 Dec 2013 - 0:36

Hun lagde sig træt og udmattet, ind til Jasons dejlige omfavnelse, før hun langsomt lukkede sine øjne i, men holde sig stadig vågen, så hun kunne lytte til hvad han fortalte hende.Hun grinte en smule og åbnede kort sine øjne og blev mødt af Jason´s blik. Det var typisk ham at bekymre sig om hende, dog kunne hun vel egentlig godt forstå det, fordi hun havde ikke ligefrem opført sig eksemplarisk lige nu. Hun smilede og lukkede sine øjne igen,. før hun sagde " Javel ja. Så Zaronium Elliot Bang.. betalte altså alligevel for dine dæk og reperationer ". Hun kunne ikke lade være med at smile en smule over dette, eftersom det jo var typisk Zero, at gør noget, vis det involverede hende.. og dog, måske.. gjorde han det fordi, at han faktisk blot havde en form for ansvarlighed, så han havde gjort op for sin gerning. " Men jeg virkelig ked af at det skete... det med dine dæk, samt du blev bragt i fare ". Hun lå med lukket øjne og gabte en smule, mens hun lå der op af ham. Hun havde lyst til at lægge sig ind i den bløde dejlige store seng, men hun var alt for træt til at gå en eneste cm mere i nat. Hun kunne ikke lade være med at smile over hans ord en smule. " Jeg drikker mig aldrig for fuld. Forresten, angående dit arbejde.. pas nu på okay.. ". Hun var bekymret for ham, eftersom man aldrig rigtig kunne vide, hvilke situationer en arbejds giver.. under Zero og Orez´s ordre.. kunne finde på at sende en ud i.

Næste nat..
Klokken var over midnat og Kimberly og Jason sad i et fly på vej til Paris. De havde valgt at droppe bilen, eftersom fly var hurtigere og lettere. Kimberly lå og sov i flyveren, mens Jason som altid var den ansvarlig og passede på hende, mens han lod som om han sov engang imellem. Hun havde regnet det hele ud for længst, dog fortalte hun ham det ikke, eftersom hun ikke ville gør ham nedtrygt. Da flyet endelig var landet, vågnede hun med et sæt og så sig en smule forvirret rundt. " Er vi her allerede? ". Hun rejste sig op og fulgte med Jason hen for at finde kufferterne, før de tog hen og bestilte en taxi til det 5 stjernede hotel, der lå i Paris´s centrum. Kimberly så ud af det store vindue, der skulle ha været en væg, men ikke var det. " Wauw!. Her er vidunderligt Jason ". Hun kiggede rundt i den lille lejligheds ligene hotel værelse og gik så ud og tog sig et langt bad, før hun gik ind og klædte om til sorte skinny jeans, samt en hvid tshirt, der viste lidt mave. Hun gik derefter hen og lagde sig i den bløde chiffon sofa og betragtede Jason en smule, før hun besluttede sig for at snakke om hvad der var sket mellem hende og Zero. Hun fortalte ham om, det store skænderi.. samt hvor blid Zero havde været.. og det at han ville ha haft hende tilbage.. hun var ikke sikker på hvad hun følte, men hun vidste at det sikreste ville være at holde så lang afstand fra Zero som overhovedet muligt. " Jeg ved ikke hvad jeg skal gør.. han rejste.. og på en måde fortryder jeg.. at jeg ikke stoppede ham ".
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 2 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Jason Tirs 10 Dec 2013 - 1:10

Da hun lagde sig ind til ham. Lagde han roligt begge armene om hende og rettede sig lidt ind så han nærmest lå hos hende. Hvorefter han langsomt lukkede øjnene og ligesom forrige nat lod som om han sov. "Faktisk så har jeg sat nogle mænd til at undersøge det. Og hver gang han har gjort noget i vrede. Barslagsmål. Eller voldtægt uden grund. Så har han altid betalt penge til dem. Alt imellem 10 tusind til 10 millioner Euro. Det virker som om jo dybere vi graver i sagen. Desto mere finder vi ud af at han egentlig er flink. Han er bare omringet af de forkerte folk." Sagde han roligt og nussede hende blidt videre. Hvorefter han så ned på hende roligt. "For dig ville jeg gå igennem lava. Så du behøver overhovedet ikke at tænke på det. Jeg er bare glad for at kunne ha hjulpet lidt." Han nussede hendes arm blidt mens han så på hende fortsat. "Det er jeg glad for. Og ja jeg skal undersøge hans ophold i Paris. Som han havde for 10 år tilbage. Han boede i Paris fra cirka 1997 til omkring 2003. Derefter flyttede han til Terre. Mens hans lillebror Zann blev boende." Han lod hende roligt falde i søvn med et smil.

Jason sad roligt ved vinduespladsen på first class. Med hende siddende ved siden af lænet ind mod ham med siden. Og benene over hendes armlæn og sov. Jason så på Paris dernede og begyndte at blive nervøs. Sandheden var at han havde taget hende med. Men ikke fordi han følte hun havde brug for det. Men fordi hun havde brug for at se ham igen. Ligemeget hvor meget Jason egentlig blev ked af det over det. Vidste han at Kimberly inderst inde var Zero's pige. Selvom hun ikke selv ville indrømme det. Men en ting var sikkert. Hvis Zero prøvede på noget. Så var han en død mand. Zero. Han var her i byen. Jason vidste det. Og det var hans opgave at finde ham. Og finde flere informationer han kunne. For jo mere han fandt ud af angående Zero. Desto mere indså han at det ikke var Zero's fejl han var sådan. Jason havde fundet meget dybe hemmeligheder om Zero. Ting som han vidste ikke engang Kimberly vidste. At han som barn var blevet misbrugt. At han var blevet tvunget til at misbruge andre. Ting som hvis Jason havde oplevet dem. Så ville han nok også være som Zero. Men Zero var en kriminel. Og han havde brug for hjælp. Og Jason håbede på han kunne hjælpe Zero. Ikke for Zero's skyld. Men for Kimberly's skyld. Et svagt grin kom fra ham. Han havde også fundet nogle lidt anderledes informationer. Eksempelvis at Zero ikke var hans rigtige navn. Selv ikke engang Zeronium var hans rigtige navn. Hans rigtige navn var Christopher. Men han tog sig navnet Zero. Fordi det var hvad han følte sig som. Et nul. Roligt så han mod Kimberly. Og smilede blidt da hun vågnede. "Ja det er vi. Velkommen tilbage til Paris Kimberly." Da de havde fået deres kufferter. Og nået ud til parkeringspladsen. Holdte der en Ferrari limousine. Med en chauffør der ventede på dem. Roligt førte Jason hende hen til den og vendte blikket imod hende. "Den er din. Samt chaufføren. Hele ugen." Sagde han og tog imod det takkekram hun med garanti ville komme med. Hvorefter han satte sig ind i limousinen sammen med hende og kørte med til hotellet. Han fulgte hende ind på det 5 stjernede suite. "Tænk ikke på omkostningerne. CIA betaler for det hele." Sagde han roligt og smilede svagt. Hvorefter han gik rundt og så på det skønne værelse. Og satte sig så ned for at høre på hvad hun sagde. Engang imellem spurgte han ind til hvis der var noget han ikke helt forstod. Det betød jo også at han lyttede. Han så på hende kort. "Du elsker ham Kimberly. Det er ikke unormalt at du tvivler på om det er den rigtige beslutning." Sagde han og smilede betryggende til hende. "Jeg kan ikke engang svare på det. Du må selv finde ud af det."

// Limoen: http://2.bp.blogspot.com/_J4ljxlfVPrc/TT9sctocWxI/AAAAAAAAAC4/9KG5ZdF_wdo/s1600/ferrari-360-limousine.jpg

// Værelset: http://www.3dlabz.com/images/3d-rendering-architectural/hotel-suit-room-3d-big.jpg
Jason
Jason
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor i CIA hovedkvarteret inde i Terre Centrum. Når han ikke bor i sin lille 4 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 235


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 2 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Angel Tirs 10 Dec 2013 - 14:07

Paris var hvor Kimberly havde studeret, men det var skam også hvor hun var opvokset. Hun kunne ikke lade være med at smile stort, eftersom hun sådan havde savnet denne by. " Endelig kan jeg få sjæle fred ". Hun kendte hvert et gade hjørne, hver en undergrunds club, bedste steder at handle, samt hun havde gået på den bedste privat skole. Hun fulgte ivrigt med Jason, dog da de kom ud til parkerings pladsen, stoppede hun brat op, da hun opdagede Ferrari limousinen der holdte og ventede. " Sig ikke at det er vores! ". Hun klappede sine hænder sammen og gav et skrig fra sig, før hun farede hen til den og åbnede døren med et hurtigt snup tag og næsten kastede sig ind på de sorte læder sæder. " OMG!, omg, omg! ". Hun grinte en smule hysterisk, mens hun trykkede på samtlige knapper hun kunne komme til, dog stoppede hun da Jason sagde at det var hendes, MED chauffør hele ugen. " Virkelig?! ". Hun sprang ud af limousinen og direkte i favnen på Jason og sagde" Tak, tak, tak, tak.. tusind tak Jason! ". Hun smilede og gav ham et ordentligt kys på kinden og sprang så ned fra ham igen, før hun satte sig ind sammen med ham. " Den er vildt lækker ". Hun opdagede champagnen og skænkede et glas til dem begge, før hun lænede sig afslappet tilbage og slappede endelig af, for første gang, siden episoden med Zero.

Hun så kort mod Jason, da de endelig var færdig med at snakke om Zero, dog havde hun ikke været for glad, for hans kommentar, angående at hun elskede ham. " I dont ". Hun vendte sig stædigt væk fra Jason og rejste sig op, før hun gik hen og smed sig i den dejlige seng, hvor man stadig kunne se mod stuen. Hun sukkede tungt og betragtede Jason, fra hvor hun lå. Morgen var ved at komme og Kimberly kunne mærke trætheden langsomt snige sig ind på hende. Hun havde været sammen med Jason i så lang tid nu, at hun var begyndt at sove om dagen og var vågen om natten, hvilket måske ikke ligefrem var til hendes fordel. Hun rejste sig op og tog sit tøj af, for derefter at finde sin kuffert frem, som var under sengen. Hun fandt en stor trøje frem og iførte sig den, så hun kun havde trusser og tshirt på, før hun lagde sig til rette i den store seng. " Jeg vildt træt Jason.. kan vi ikke snakke om Zero og hvorfor jeg burde holde mig væk fra ham. Senere? ". Hun så bedende på Jason. Hun kunne stadig ikke klare at snakke om Zero, ikke så skrøbelig som hun var... hvilket også var derfor hun havde taget noget Rom i en flaske, med hen til sit sengebord. Hun havde drukket og drukket de senste dage, så hun faktisk havde tabt sig over 5 kilo, dog hendes store trøjer afslørede det ikke, ikke før nu. Man kunne se på hendes krop, at knogler var så småt begyndt at vise sig lidt en smule. Før var hun slank men uden at knoglerne var tydelige.. dog nu var hun slank med en smule tydelig knogler. Hun så kort på Jason og sagde beruset. " Kom hen til mig og sov med mig ". Hun klappede ved siden af sig.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 2 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Jason Tirs 10 Dec 2013 - 21:20

Han smilede roligt og så mod hende svagt. "Det er jeg nu pænt sikker på du gør smukke. Du har altid været lidt af en indadvendt kvinde Kim. Det er derfor jeg har været nød til at læse dine træk. Du ryger og drikker eksempelvis når du er trist. Og du vil ikke snakke om personen når du savner dem." Han så mod hende kort med et halvt smil. "Sandheden er Kim jeg kender dig bedre end du går og tror. Jeg har altid vidst hvad du har lavet. Nej jeg har ikke stalket dig. Jeg har bare holdt øje med dig for at beskytte dig." Han så hende gå hen til sengen og smilede roligt. Før han rejste sig op og knappede sin jakke op som han tog af. Samt skjorten. Og gik så hen og lagde sig i sengen ind til hende med bukserne på.

Næste aften.
Han havde som sædvanligt ikke sovet hele natten. Men for en gangs skyld havde han ikke ladet som om han sov. Han havde hørt på Kim snakke det meste af natten. Hun startede ud med at hun hadede ham og aldrig ville se ham igen. Men jo senere det blev. Jo mere sandt blev det. At hun savnede ham. At hun selvom hun hadede ham. Også elskede ham. Og at hun ønskede ham ved hende. Jason vidste det jo godt. Han kunne se det på hende. Den sorg man kunne se i hendes øjne. Selv igennem hendes berusede tilstand. Men det var tid til at stå op for Jason. Klokken var omkring 5 om aftenen. Og Jason skulle på arbejde. Han rejste sig svagt fra sengen uden at vække hende. Og tog så derefter afsted ud af døren. Med en besked på hendes natbord hvor der stod at hun måtte hygge sig. Og at der lå 1000 euro på bordet som hun kunne bruge til hvad hun nu ville.
Jason
Jason
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor i CIA hovedkvarteret inde i Terre Centrum. Når han ikke bor i sin lille 4 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 235


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 2 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Angel Tirs 10 Dec 2013 - 21:43

Vinden gled blidt ind af vinduet, fra da Jason havde forladt lejligheden. Kimberly rykkede en smule på sig, før hun mumlede. " Jason.. please luk vinduet, det vildt koldt ". Hun lyttede en smule og sagde i en højere tone. " Jason?.. ". Da hun ikke fik et respons, vågnede hun med et sæt og så træt rundt. Hendes blik var stadig sløret, samt hun havde en helveds hovedpine, fra gårdagens drikkeri. " Hvor fuck er du? ". Hun svang sine ben ud over senge kanten, før hun førte dem ned i nogle bløde sutsko, inden hun rejste sig op og gik hen til sofa bordet. Hun så en smule rundt og lagde mærke til brevet der lå på det nu rene natbord af hendes. Hun gik hen til det og tog det op mellem fine smalle finger, før hun satte sig ned og læste det. " Aha.. ". Hun lagde brevet fra sig og sukkede en smule, før hun gned sin tommeltot og pegefinger mod næseryggen, som fortrød hun at ha drukket så kraftigt dagen før. Hun rejste sig langsomt op og gik hen til køleskabet og fandt en flaske frem, med lidt whiskey, før hun tog en tår fra flasken og stillede den ind i køleren igen.

Hun rejste sig udmattet op, gik hen og tog nogle hovedpine piller, for derefter at smutte ud og gør sig ren. Hun skrubbede sin krop godt ind, mens hun rensese negle og gjorde sine neglebånd bløde. Hun fugtede sin krop og gav den en smuk glans, så den glinsede helt, med noget specielt spray. Hun satte sit hår i en smuk side fletning, der gik ned af venstre skulder. Hun iførte sig hvide gstrengs trusser, samt nogle sorte højhælede, efterfulgt af en smuk hvid kjole, der sad tæt og stram. Hun bar ingen bh, fordi hendes bryster var stramme nok og strittende nok, til selv at holde sig oppe. Kjolen kunne lynes op, samt ned foran. Hun betragtede sig selv og lagde hvid neglelak på de fine negle, der havde en buede spids, i stedet for det normale falske firkantede look, som de fleste havde. Hun tog glinsende lipgloss på og tog mascara på, så hendes øjenvipper rigtig stod ud, samt tog fokus mod øjnene, skønt kjolen var temmelig afslørende og nærmest krævede al opmærksomhed. Hun smilede da hun så sig selv i spejlet. Hun tog 2 øreringe (sten) i venstre øre, samt 1 i højre øreflip. Hun tog derefter en sort lille rem over sin skulder, hvor der hang en taske i dens ender, i sort også. Hun smilede og betragtede sig selv lidt, før hun gik ned til sin personlige chauffør. Den smukke sorte Ferrari limousine ventede hende. Hun satte sig ind og sagde " Club Lush ". Han kørte hende derhen og satte hende af. Han holde udenfor og ventede, eftersom han var hendes personlige taxi for den aften.

Hun trådte ud af bilen og alle´s øjne faldt på hende. Hun rødmede en smule over sine kinder, mens hun sendte dem et blændende smil, med de tandpasta hvide tænder. Hun gik hen til dørmændene der lukkede hende ind gratis. Hun trådte indenfor og gav gardaroben sin hvide jakke, som de tog imod med glæde. Hun så en smule rundt og rettede lidt på den fine hvide kjole. Hun følte sig en smule nøgen i den, men hun havde lyst til at slå sig løs og det kom hun også til. 4- timer efter. Kimberly sad i en sofa sammen med 2 andre tøser, samt 4 fyre. Hun grinte med dem alle og sagde " Og så sagde han! ". Hun grinte sammen med tøserne, mens de grinte med hende og ikke af hende. Hun var virkelig populær, samt hun var viiiiirkelig fuld. Hun så dog stadig renlig og smuk ud, men man kunne se på hendes pupiller, at hun havde drukket.. og muligvis noget andet. " Ja ikke os?!. Jeg sagde til ham, at han måtte være fucking skør! ". Hun grinte en smule og tog endnu en tår af flasken foran sig.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 2 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Zero Bang Ons 11 Dec 2013 - 1:24

Musikken pumpede. For fuld skrue. Indtil den pludselig blev dæmpet. Og samtalerne begyndte at stoppe rundt omkring. DJ'en begyndte. "Hej alle sammen hvord'n skærn." Alle råbte fedt til DJ'en. Hvorefter DJ'en begyndte igen. "Jeg vil bare gerne melde at vi har en speciel gæst inde idag. Klubbens nye ejer. ZERONIUM ALISTOR ELLIOT BAAAAAAAANG!" Flere begyndte at klappe. Samtdig med at Zero gik op på scenen og vinkede ud til folk. Og tog så imod klubben. "Ja eftersom det her er åbningsaften. Så har jeg tænkt mig at sige hvorfor jeg købte dette sted. For 5 år siden var der en pige." Som regnet med kom alle med den der. Uuuuuuhhhhh. Zero smilede og grinte svagt. "Jep selv jeg kan blive forelsket. Men det specielle ved den her pige var. At hun som en af de eneste i Frankrig ikke vidste hvem jeg var. I starten må jeg indrømme jeg så det som en mulighed for at gøre nogle dumme ting. Men efter bare 3 timer sammen med hende. Opdagede jeg noget. Jeg var forelsket i hende. Og jeg var sammen med hende i en hel uge. Og jeg opdagede. At hun ikke var en pige jeg ville udnytte. Men en pige jeg ville leve livet med. Leve det liv jeg aldrig selv fik. Det liv som blev taget fra mig. Jeg så hende som en mulighed for at være mig selv. Jeg elskede hende. Ja jeg elsker hende stadig. Selvom hun hader mig. For det gik op for hende. Hvem jeg i virkeligheden var. Eller det troede hun. For sandheden var at den uge hvor vi var sammen. Var jeg mit virkelige jeg. Jeg så den uge som en mulighed for at være den som jeg ønsker at blive. Jeg så hende som den pige der måske. Ville være min eneste ene. Det ser jeg stadig." Han så kort ned og grinte svagt før han så op igen. "Den her sang er til hende. Selvom hun nok ikke er her for at høre den." Langsomt begyndte musikken at spille. Og Zero begyndte at synge. Med en stemme der var fuld af kærlighed. Ærlighed. Og englelyde."

Beauty queen of only eighteen
She had some trouble with herself
He was always there to help her
She always belonged to someone else

I drove for miles and miles
And wound up at your door
I've had you so many times
But somehow I want more

I don't mind spending everyday
Out on your corner in the pourin' rain
Look for the girl with the broken smile
Ask her if she wants to stay a while

And she will be loved, and she will be loved

Tap on my window, knock on my door
I want to make you feel beautiful
I know, I tend to get so insecure
It doesn't matter anymore

It's not always rainbows and butterflies
It's compromise that moves us along, yeah
My heart is full and my door's always open
You come anytime you want

I don't mind spending everyday
Out on your corner in the pourin' rain
Look for the girl with the broken smile
Ask her if she wants to stay awhile

And she will be loved, and she will be loved
And she will be loved, and she will be loved

I know where you hide alone in your car
Know all of the things that make you who you are
I know that goodbye means nothin' at all
Comes back and begs me to catch her every time she falls

Yeah, tap on my window, knock on my door
I want to make you feel beautiful

I don't mind spending everyday
Out on your corner in the pourin' rain
Look for the girl with the broken smile
Ask her if she wants to stay awhile

And she will be loved, and she will be loved
And she will be loved, and she will be loved

Yeah, I don't mind spending everyday

Out on your corner in the pourin' rain"
Da musikken stoppede så Zero kort ned. Og snøftede kort væk fra mikrofonen før han så op og havde lagt sin facade frem igen og smilede. "SÅ LAD DOG DRUKKEN FORTSÆTTE" Råbte han højt i mikrofonen. De alle sammen begyndte at juble. Og musikken begyndte igen. Hvorefter Zero hoppede ned fra scenen og gik roligt hen til baren. Hvor han tog imod en drink. Og gående kom den ene af hans vagter og hviskede ham noget i øret. Før Zero så ned kort og sukkede.

// Sangen han sang: https://www.youtube.com/watch?v=pUVxaYdgS_Q

// Sangen der spillede bagefter: https://www.youtube.com/watch?v=xkFZn4oPMqE
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 2 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Angel Ons 11 Dec 2013 - 1:37

Kimberly spyttede sit Rom ud, direkte mod en der sad overfor hende, da hun hørte navnet Zeronium. Hun hostede kraftigt og sagde hæst " Hvad? ". Hun så kort over mod sin ven og sagde tøvende " Sorry ". Hun rømmede kort hals og strøg sig med håndryggen over sine fyldige læber, så hendes gloss gik af. Heldigt for hende, at det var gennemsigtig lipgloss. Hun betragtede stedet hvor Zero stod og hørte hans ord. Hun rødmede en smule over hans ord, men kunne ikke lade være med at blive en smule sur. Han troede han var gaven til alle og enhver, især kvinder. Hun blev såret over hans ord, det med at han ville misbruge hende i starten. Hun huskede deres dage sammen, så for nu.. lyttede hun. Da han var færdig med at synge, kunne hun ikke lade være med at smile en smule, før hun tog et fint krystal glas på bordet, med fint gennemsigtig væske i. Vodka, med opløset pille, en fest pille som en af hendes venner havde fremskaffet til hende. Hun drak hele glasset og rejste sig så op, da hun så Zero gå sin vej.

Hun smuttede ud til badeværelset, da hun havde krydset broen. Hun tog lipgloss på, samt fit sig nættet, lagt frisk ny makeup på og så gik hun ellers ud igen. Hun så kort rundt på de forskellige folk. Alle lød til at ha det godt, samt utrolig sjovt. Kimberly tog sin mobil frem og ringede Jason op, dog da han ikke tog den, lagde hun en besked på den. " Jason din assh!*e.. troede du jeg IKKE ville opdage det, at han er i BYEN.. at han er PÅ MIT YNGLINGS STED!? ". Hun sukkede og så kort på mobilen og sagde " Vis dette er en af dine jokes, så STOP okay.. jeg har ikke brug for at du smeder mig sammen med den ulykkelig prins fra den mørke skov! ". Hun lagde derefter på og smed sin mobil i en kop med sex on the beach. Hun gik derefter tilbage til sine venner og veninder og satte sig, før hun sagde tøvende. " Jeg må nok hellere se at komme hjem ". Hun mærkede at alkoholen var begyndt at virke.. mere end hun ville ha. Hun kunne ikke rigtig heale sig foran alle og enhver.
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 2 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Zero Bang Ons 11 Dec 2013 - 1:48

Efter at ha drukket sin drink valgte han at gå hen over den fine bro til VIP afdelingen. Han gav hånden til nogle af de folk der var derinde som han kendte for dagen før. Hvorefter han roligt satte sig ned et par pladser bag der hvor han havde fået af vide Kimberly sad. Da hun så endelig kom tilbage. Rejste han sig roligt op og trak en stol hen og satte sig ved siden af hende. "Davs venner. Hygger i jer med kvinden der?." De så alle sammen flove ud med det samme før han vendte blikket imod hende roligt. "Meget vil jeg finde mig i Kimberly. Men at en af mine vagter kommer og siger du sidder og gør mig til en joke. Den bliver jeg lidt sur over." Sagde han roligt og så på hende med et stenfast blik. Hvorefter han roligt tog en tår af sin drink. Og smilede så. "Ærlig talt så bliv endelig. Her." Han trak et kort frem. De andre så automatisk misundeligt ud. Hvorefter han skrev hendes navn på kortet og gav hende det. Det var et free pass til alt det hun ville ha at drikke. På ejerens regning. Alt hvad der skulle vises var billede ID. Han stak det ned i kanten af hendes kjole ved brysterne. Og så kort på hende. Hvorefter han blinkede og rejste sig roligt op. "Oh og forresten. Har du også fortalt de her tidligere voldtægtspersoner. At du sidst havde sex for 5 år siden?" Han pegede på dem hun sad over for. Og pludselig så de meget begejstret ud. "Det er nogen jeg personligt har inviteret. Fra Terre. Det er dem der har voldtaget uskyldige kvinder. Og så sagt det var mig der gjorde det." Derefter begyndte han roligt at gå hen imod broen igen med rolige skridt.
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 2 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Angel Ons 11 Dec 2013 - 2:05

Kimberly betragtede en af fyrene, før de begyndte at stor grine. " Fuck jeg har ikke haft det så sjovt i en evighed! ". De grinte med hende, indtil de pludselig fik øje på en bestemt person og blev helt hvide i hovederne. Kimberly hævede undrende det ene øjenbryn en smule og betragtede dem lidt, før hun tøvende sagde. " Hvad er der galt? ". Hun stivnede næsten i hele sin krop, da hun hørte en velkendt stemme bagved sig. Pludselig sad han ved siden af dem og før hun kunne nå at sige noget, havde han allerede sagt det hun var bange for. " jeg gjorde ikke.. det var ikke.. jeg ". Hun kunne ikke få ordene frem, fordi hun havde vel brugt ham lidt i sine samtaler, dog havde hun ikke tænkt mere over det, end at det var lidt sjovt at bruge.. hun ville ikke latterlig gøre ham. Hun hamrede sit glas ned i bordet og sagde med en hård tone. " Kvinden her har altså et navn!. ". Hun så kort på Zero og sagde muggent. " Skal du altid afbryde alle mine samtaler Z-E-R-O ". Hun så kort på sine venner, da han havde sagt at hans vagt havde sladret. Hun smilede en smule og tog endnu en tår, mens hun lod fuldskaben tage styringen for hendes mund diarre(At hun ikke kunne stoppe med at snakke, når først hun var begyndt). " Og sikke en joke du var ". Hun grinte en smule, mens fyrene så kort væk og små grinte, men endte dog med at tie igen.

Kimberly gled en smule ned i sædet, da hun opdagede det han gav hende. Hun vidste ikke hvad hun skulle gør af sig selv, dog da han kom videre i sin snak.. efter at ha givet hende et drømme free pass kort... blev hun sur. Hun rejste sig vredt op og gik direkte efter Zero. Da hun endelig nåede ham, var de nået til den fine bro, ved den lækre pool, hvor nogen allerede var der i og festede løs. Musikken blev skiftet og gik over til World. Hun tog hårdt fat om hans håndled og tog kortet frem, da hun havde fået ham til at vende sig mod hende. " Hvem siger det 5 år siden jeg sidst havde sex!?. Har du tænkt på, at mig og Jason deler seng hver nat!.. så, så stop med at komme og ødelægge min gode tid!, med dine bekendte! ". Hun pegede vredt mod fyrene og sendte dem et dræberblik, før hun vendte sig mod Zero og tog kortet frem fra hvor han havde plantet det. Hun stoppede det ned i hans bukser, foran.. direkte ned i under bukserne på ham. Hun så på ham med et hårdt blik og sagde " Kom.. over mig ". Hun trådte derefter forbi ham, dog fordi hun var så fuld, trådte hun forkert og mærkede kort efter vandets overflade. Hun kom hurtigt op til overfladen. Hendes fletning var gået op, samt hendes makeup så ej for overskøn ud mere. Hun sukkede dybt og tænkte at det måtte være karma, for at være så ond mod en der var så god mod hende.Hun så surt op mod Zero og sagde " Skal du ikke grine af mig. ZE-RO ".
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 2 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Zero Bang Ons 11 Dec 2013 - 2:23

Han så kort mod hende. Fulgte hendes bevægelser. Selvom han havde ryggen til hende. Hvorefter han lyttede til hendes sårende ord. Og grinte så svagt af hende. "Det er godt du more dig." Sagde han roligt og klappede hende på skulderen før han gik. Da han nåede badebroen og blev stoppet vendte han sig kort mod hende. Han så på hende. Hendes vrede. Den sårede ham endnu mere. "Okay. Jamen kom så. Sig du har været i seng med ham. Sig det som du mener det. For det kan du jo ikke. Jeg har set hans journaler. Jeg har læst om ham. Han er impotent. Men det vidste du måske ikke? Han blev impotent efter hans tidligere elskede forlod ham. Han har ikke kunne tænde på en kvinde siden. Og jeg ved du ikke var i stand til at kunne ha sex med en anden. For det første halve år efter jeg forlod dig. Holdt jeg stadig øje med dig." Han sukkede svagt og stak hænderne i lommen. Lod hende stikke sin hånd ned i hans bukser. Han blev en smule tændt af det. Men ikke noget han ville lade sig påvirke af. Han så på hende kort og smilede svagt. "Jeg har prøvet i 5 år. Jeg kan ikke." Da hun gik forbi ham så han ikke om mod hende. Før han hørte plasket. Og vendte sig chokeret rundt. Og da hun kom op. Kunne han allerede høre de små grin rundt omkring. Vreden dulmede frem i Zero og et kort øjeblik. Blev hans øjne ildrøde i stedet for blodrøde. Og et råb så højt som stod han på en rockscene skreg han. "HVIS DER ER NOGEN DER SÅ MEGET SOM GRINER EN GANG TIL. SÅ KAN I BETRAGTE JER SOM BANDLYST FRA MIN KLUB." Et par stykker prøvede at grine videre. Og vagterne skyndte sig hen for at tage fat i dem og smide dem ud. Imens gik Zero roligt hen til hende. Hans hænder begyndte allerede at gløde af varme. Som han roligt lod hænge ovenover hendes tøj og hud. Så hun blev bare lidt tør. Mens han tog sin egen silkejakke af fra sit jakkesæt. Og lagde roligt om hendes skuldre. Godt og tæt om hende. Før han roligt førte hende ind bag baren til lagerrummet. Hvor de kunne være i fred.

// https://www.youtube.com/watch?v=d5PlAWxbuNA#t=21 Musikken i baggrunden :D
Zero Bang
Zero Bang
Competent (Rank 10)

Bosted : Et hus et stykke uden for byen omringet af en 5 meter høj mur og beskyttet af mange vagter.

Antal indlæg : 354


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 2 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Angel Ons 11 Dec 2013 - 2:38

Kimberly så flovt væk fra Zero og sagde" Du behøves ikke stoppe dem. " Hun grinte en smule lidt selv, eftersom hun måtte se forfærdelig ud. Hun trak sig selv op og betragtede Zero en smule, da hun endelig var kommet op at stå igen. Hun så kort på ham og tog imod hans hjælp denne gang, dog ikke fordi det behagede hende så meget, men fordi hun følte, at hun ikke kunne tillade sig at afslå den. Hun fulgte med ham hen til baren og stod kort og betragtede døren. Hun vidste ikke om det var en god ide at gå med ham til lagerrummet, men hun gjorde det dog. Hun tog sine stiletter af, da de var kommet ind bag lås og slå. Hun betragtede ham en smule, mens hun hørte musikken pumpe i baggrunden. Hun grinte en smule og sagde " De måtte godt grine.. jeg ser temmelig åndsvag ud ". Hun flettede sit hår ned af skulderen igen, i en blød løs fletning, før hun rettede på sin makeup. " Så Jason er altså virkelig... impotent? ". Hun hævede det ene øjenbryn og grinte lidt, før hun sagde " Så det godt jeg ikke prøvede på noget, samt omvendt.. ". Hun sukkede en smule.

Hun huskede den vrede besked hun havde sendt Jason og sukkede dybt. De isblå øjne betragtede Zero en smule, før hun satte sig ned på den nærmeste kasse, mens hun prøvede at få varmen en smule. " vandet i den pool er fucking koldt. ". Hun grinte lidt og betragtede Zero en smule, før hun så mod hans bukser og rakte sin hånd frem mod hans bukser, for at få fat i sit kort, som hun egentlig gerne ville ha. Hun stak sin hånd ned i bukserne på ham og tog kortet, før hun viftede det frem og tilbage og sagde " jeg tror dette tilhør mig ". Hun havde heldigvis ikke stukket det vildt langt ned, så det stank ikke af mand på nogen måde, samt.. havde rørt noget det ikke burde. Hun betragtede kortet lidt og tog sig en smule til sit hoved, før hun førte hånden ned til sin kjole og lynede den op, til midt på brystet af sig. Hun placerede sin hånd der og lukkede øjnene, før der kom et blåligt skær. Hun healede sig selv, samt sin lever, så hun ikke var så påvirket, samt hun healede in krop for alt hun havde påfyldt den. Hun var dog en smule beruset stadig, men ikke så kraftigt. " Tak.. ".
Angel
Angel
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre Centrum - Penthouse lejlighed

Antal indlæg : 188


Tilbage til toppen Go down

Friendship comes first - Page 2 Empty Sv: Friendship comes first

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum