Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
We need to talk... - Skyler - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
We need to talk... - Skyler - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
We need to talk... - Skyler - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
We need to talk... - Skyler - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
We need to talk... - Skyler - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
We need to talk... - Skyler - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
We need to talk... - Skyler - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
We need to talk... - Skyler - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
We need to talk... - Skyler - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
We need to talk... - Skyler - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

We need to talk... - Skyler

2 deltagere

Side 8 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Næste

Go down

We need to talk... - Skyler - Page 8 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Gæst Man 13 Jan 2014 - 19:42

Hun gik kort i stå, da hun hørte hvad han sagde. " Så det du siger er, at du blot ville i bukserne på mig dengang?. Jeg smigeret, men samtidig en smule rystet ". Hun grinte kort. Hun var vel ret så naiv, når det kom til fyre og deres tanke gang. Hun så kort på ham og sagde" Vis du mener, at han blot prøver at komme i bukserne på mig, så vil jeg bryde al kontakt med ham. ". Hun gik hen til sin mobil og fandt den frem. Hun skrev en besked til Dennis, om at hun ikke kunne se ham mere, fordi at hun tilhørte en anden og aldrig nogensinde ville ende med at tilhøre ham. Hun skrev tak til ham, for hans hjælp, samt omsorg, samt da han trøstede hende, men det var bedst at de gik hver deres vej nu.

Hun så kort over mod Lawrence og sagde med et lille smil " Såen, så har jeg brudt kontakten med ham flotte. Og ikke kun på grund af dig, men også for mig selv. Jeg har ikke brug for, at han prøver på noget, vis det er det han havde tænkt sig ". Hun smilede forsigtigt og lagde sin mobil på nat bordet, på den anden side af Lawrence, før hun smuttede ud i badeværelset. Hun stillede sig overfor spejlet og betragtede den smukke sorte kjole, der var revet i stykker, i hver side. Forsigtigt trak hun den over hovedet, før hun smed den over til siden. Hun så på sig selv, iført det vin røde undertøj, da hun opdagede. " fuck! ". Hun dækkede hurtigt med sin hånd over sine bryster. Hun havde glemt alt om, at hun havde taget til en piercer tidligere på dagen, før alt det med Lawrence skete. Hun havde fået nippels piercinger, samt de var healet fordi hun jo var healer. 1 stang igennem hver. Hun så på sit mere sensuelle spejlbillede. Det klædte virkelig. Forsigtigt tog hun sin bh af og råbte til Lawrence. " Jeg er okay!, der skete intet ".. vis han nu kunne finde på at komme ud til hende. Det var mere for hende selv, hun havde fået dem lavet. De smukke fyldige runde bryster, havde nu evigt strittende nippels. Forsigtigt trak hun trusserne af.. og gik hen til karbadet. Hun tændte for vandet og ventede, til det var færdig. Blidt lagde hun sig ned i vandet og lagde hovedet tilbage mod et håndklæde hun havde lagt der som nakke støtte.

Hun lukkede sine øjne og trykkede på sin mobil, så afslappende musik begyndte at pulser blidt igennem badeværelset. Hun begyndte at skrubbe sine arme, for så derefter sin hals, ned af maven, ned til sine ben, som hun løftede op over skum boblerne over vandet. Da hun kom ind til Lawrence igen, havde hun snuppet en af hans tshirt. Hun havde bundet den i siden under sine bryster, så den posede lidt ud og ikke afslørede nogen former for piercing eller strittende nips. Hun lagde sig ved hans side, iført trusser og hans rene hvide tshirt. Hun betragtede ham en lille smule, før hun trak dynen op over sig og betragtede ham lidt. " Hvad tænker du på?? ". Hun lagde sig om på siden og betragtede ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 8 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Kendall Man 13 Jan 2014 - 19:48

Lawrence nikkede lot da hun sagde at hun havde afbrudt alt kontakt til Dennis: "Well du kommer jo nok til at se ham igen... Han kommer jo i mit firma" sagde han blot og smilede kort, dog var han glad for at hun ikke vill se ham privat længere, det gjode Lawrence ens mule mere tryg, for en ting ar helt sikkert og det va at han holde af hend eog ikke ønskede at miste hende til en eller anden und smartass fyr der troede han ejede hele Frankrig.

Lawrence puttede sig under dynen og faldt næsten halvt i søvn, men vågnede af hendes 'fuck', dog sagde han ikke mere da hun råbte at intet var galt og han lod si så synke under dynen igen, han havde en smule ondt i hovedet, men det var vel meget normlt efter alle de kræfter han havde brugt på at tænke de sidste par dage.

Da hun kom ind i soveværelset trak Lawrence hende over i mod sig så han kunne ligge en arm omkring hende: "Alt muligt... Hvorfor?" spurgte han roligt og kyssede hendes hals en enkelt gang inden han skuede til tv'et igen, ikke at han overhovedet havde fulgt med i hvad der foregik deroppee. Han sukkede kort: "Tror bare jeg er glad for at det hele er godt igen" sagde han og smilede let: "Forresten har Elise skrevet, hun har booket et fly til i morgen aften" sagde han roligt.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 8 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Gæst Man 13 Jan 2014 - 19:57

Hun så flovt på ham, da han trak hende ind mod sig. Lawrence var ikke som andre fyre, hvilket også var derfor, hun følte sig så skrøbelig i hans favn. Han var højere end hende, samt han var stærkere, det vidste hun. Et kort nydende suk gled ud mellem hendes læber, da han kyssede hendes hals en enkelt gang. Hun havde lyst til ham, dog ville hun ikke gi sig først, samt hun ville især ikke tigge ham, det nægtede hun!. Nyheden om at hun skulle se Dennis ved firmaet, eller kunne ende med det.. gjorde hende ikke dårlig tilpas, dog var hun vel lidt bange for en konfrontation eller mere drama, så hun lovede sig selv, ikke at dukke op på Desiré noir.. ved mindre Lawrence ville ha det. " mhm ". Hun smilede forsigtigt.

Hun betragtede ham, da ham, da han sagde at de skulle afsted imorgen aften. " A-allerede? ". Hun så lidt chokeret på ham og sagde" Men jeg har jo ikke købt sun blocker, eller bikini, eller nogle nye shorts.. ". Hun grinte lidt og betragtede Lawrence og sagde " Eller sexet undertøj ". Hun lænede sig forsigtigt frem, dog uden at sin overkrop ramte hans. Hun kyssede blidt hans læber og lagde sig ned ved siden af ham, uden at fortsætte kysset til noget frækt, som hun plejede. Hun lagde sig tæt ind til ham, før hun lukkede sine øjne en smule og sagde" Nårh, men vi må vist hellere se at få noget søvn så. Du ser også så utrolig træt ud ". Hendes lange hår, var sat i en fræk fransk stram fletning, så kun hendes pandehår hang løst igen, ligesom den aften, hun havde mødt ham. Hun strøg ham blidt over kinden, da hun så ham i øjnene. " Jeg elsker dig Lawrence.. ". Hun smilede flovt og gav ham et blidt kys, lige under kæbe linjen på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 8 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Kendall Man 13 Jan 2014 - 20:06

Lawrence smilede kort til hende: "Ja jeg kan nok ikke tillade mig at blive væk fra kontoret alt for længe så tænkt vi nok hellere må komme afsted" sagde Lawrence med et lille smil, det kunne de jo lige så godt: "Og jeg har booket samme hotel" sagde han og smilede, han kunne dog ikke få det samme værelse, men det var ligemeget, bare det at det var byen, stranden og området var fint. Han glædede sig meget til at slappe af sammen med hende.

Lawrence lod TV'et køre og kyssede hende blidt som hun kyssede ham, han vidste godt at hun ikke ville give sig, men det ville han heller ikke og han vidste at de sikkert ville ende med at leve i cølibat i meget lang tid: "Skylar, du må forstå at det er din straf det her..." sagde han med et lille kækt smil og hentydede naturligvis at han ville have hende til at tikke: "Og den må du tage til dig" sagde han udfordrende.

Han smilede kort og kyssede hende så igen intensivt på læberne og lod en hånd glide ned imellem hendes ben og masserede hende uden på trusserne imens han holde kysset, helt tør var hun nu ikke ligefrem, men det var nu heller ikke fordi at han var helt fri for begær selv og han slap så roligt kysset.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 8 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Gæst Man 13 Jan 2014 - 20:22

Hun smilede da han sagde, at de ville få samme hotel, som det de mødtes på. " Det har også sådan en fantastisk udsigt ". Hun huskede tydeligt udsigten. Denne gang, kunne hun være ærlig overfor Lawrence, ikke flere hemmeligheder, ikke flere løfter, intet der ville skille dem ad. Hun smilede en lille smule og så kort over mod tv´et og sagde undrende, med et hævet øjenbryn. " Hvad er det egentlig du ser? ". Hun så mod tv´et, der var slået om på en eller anden ligegyldig serie. Hun tog fjernbetjeningen og begyndte at sappe, i det han pludselig talte til hende. " Hvad mener du? ". Hun så undrende på ham, da han begyndte at snakke om straf. " Du kan godt glemme det, jeg vil ikke tigge dig. Det må du gør denne gang ". Hun smilede ligeså udfordrende.

Dog da han lænede sig frem og kyssede hende, kunne hun ikke gør andet, end at lægge og tag i mod det. Hun tabte fjernbetjeningen ned på gulvet, i det han kyssede hende med sådan en intens følelse, at hun mærkede det helt ned i trusserne. Da hans hånd sneg sig der ned og masserede hende uden på, kunne hun ikke andet, end at se på ham, som var han yderst uretfærdig. " L-Lawrence, det snyd.. ". Hun så flovt på ham og mærkede energien inde i sig, langsomt samle sig. Hun havde sådan hungret efter ham, efter hans berøring, at hun knap nok kunne holde til blot dette. Hun fjernede forsigtigt hans hånd og sagde med et flabet smil. " Du må ikke rør, før du tigger om at rør ". Hun rakte tunge af ham og smuttede under ham og hen til fodenden og sidde. Hun betragtede ham med et uskyldigt smil og sagde" troede du virkelig, at jeg ville give mig så let ". Hun blinkede kort til ham. Hun smilede en lille smule og sagde med en sensuel stemme. " Du skal blot tigge Mr. Watson ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 8 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Kendall Man 13 Jan 2014 - 20:34

Lawrence grinede kort og rystede så på hovedet, han anede ikke hvad han så, men det var ikke ligefrem noget spændende, lige nu var han bare glad for at ligge sammen med hende, selvom han måske skulle vende sig til tanken om at de ligefrem var kærester, dog ikke på en dårlig måde, han var glad for at være sammen med hende, men det var bare sådan... Blandet. Han skulle lige vende sig til det, men han var glad for at det nu var officielt.

"Well Ms. Lockhart, nu skal du huske at det er mig der skylder dig en straff" sagde han med et lille grin og flyttede godt nok også sin hånd da hun puffede den væk, men han lod den blot i stedet glide ned af hendes lå og op af hendes krop imens han roligt kyssede hendes hals og pressede sine hofter i mod hende så hun kunne mærke hans erektion.

"Syntes faktisk bare du skal droppe tiggeriet, så tæver jeg dig i stedet i rummet senere" sagde Lawrence roligt og kiggede stille på hende inden han igen kyssede hendes hals, han var glad for at være sammen med hende og han var meget glad for at han havde misfostået situationen med Dennis, han kunne stadig ikke glemme hvor chokeret han havde været da de gik igennem døren, han følte næsten han havde fået et hjertestop.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 8 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Gæst Man 13 Jan 2014 - 20:43

Hun grinte en lille smule og sagde" Nårh, er du da så liderlig Mr. Watson ". Hun smilede en smule flabet, og mærkede tydeligt hans erektion mod sig. Hun havde lyst til ham, men samtidig, ville hun lade ham tigge for det, nærmnest.. bede om det. Hun grinte lidt, da han sagde, at han ville tæve hende i rummet senere. " Senere, jamen elskede. Vi skal jo afsted imorgen, så vis du skal, så må du jo fange mig først ". Hun mærkede hans kys mod sin hals og gav et blidt suk fra sig.

Hun rev sig dog hurtigt væk fra ham, da hun kom i tanke om sine bryst piercinger. Hvad ville han dog ikke sige, vis han så dem. Hun så flovt over mod ham og rømmede kort hals, i det hun rettede på tshirten af hans, som hun havde lånt, i mens hun også rettede på sine vin røde trusser. " Du får intet, før du tigger ". Hun grinte en lille smule og rakte tunge til ham. Vis han rejste sig op efter hende, ville hun naturligvis løbe ud fra soveværelset og ind i stuen, for netop at kunne gemme sig bag en sofa, så han ikke havde så stor chance for at snuppe hende og slæbe hende tilbage i sengen eller ned i rummet for den sags skyld. " Årh, er du ved at være træt gamle ". Hun smilede forsigtigt og sagde" Skal jeg skrubbe dine tænder for dig, eller måske hjælpe dig i seng? ". Hun grinte kort og vis han nærmede sig, ville hun blot gå eller løbe hen og gemme sig bag ved en anden stor høj ting.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 8 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Kendall Man 13 Jan 2014 - 20:50

Lawrence stilte sig i døren ind til stuen og kiggede hen i mod hende imens han stod i dørkarmen: "Skylar, der er en ting du skal være helt sikker på... Du kan tigge, eller ingen kan gøre det" sagde han blot og lagde så sine arme over kors imens han kiggede hen i mod hende: "For en ting der er sikkert det er at du får aldrig mig til det" sagde han og rystede på hovedte.

"Du kan få mig til at slå dig, spanke dig, binde dig og lege med dig... Kneppe dig synder og sammen" sagde han og kiggede hen i mod hende med sit let pjuskede hår og halvnøgne krop, han havde jo trods alt kun bokseshorts på: "Men andet kan du godt droppe" sagde han og smilede roligt til hende, han nægtede at give sig på den, det var langt under hans værdighed og han var den dominante ikke den submissive og det ønskede han heller aldrig at være.

"Så du kan enten vælge at komme herhen lige nu" sagde han og pegede på pladsen foran sig: "Eller jeg går ind og sover" sagde han med et flabet blik og lagde hovedet på skrå: "Eller du kan gå med i kælderen" sagde han og besluttede sig for at åbne et tredje foreslag iens han roligt smilede, han syntes hun var helt igennem smuk på alle mulige måder, og det faktum at han ejede hende gjorde ham til en ganske lykkelig mand.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 8 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Gæst Man 13 Jan 2014 - 20:55

Ingen af mulighederne lå hende til gode, andet end den med at han ville gå ind i seng. Hun var ikke klar til at han opdagede, at hun havde fået lavet noget ved sig selv, så derfor sukkede hun blot tungt og sagde" Okay, dog en ting er sikker, du får mig aldrig til at tigge ". Hun gik hen til ham, stadig iført tshirt, der var bundet over navlen, dog ingen navle piercing eller ar eller hul, var at se. Hun betragtede kort Lawrence, da hun gik hen for at stille sig foran ham og så lidt på ham. " Du ville elske vis jeg valgte de dele, der ikke involverede at sove, men så let er jeg ikke ". Hun smilede triumferende, som havde hun vundet kampen.

Hun så kort på ham og sagde" Skal vi smutte ind i seng og sove?. ". Hun så kort på ham og smilede lidt over hans look. Han så altså virkelig fristende ud... men hun måtte ikke falde i fælden, det ville blot ende med at han så det, samt han ville ende med at kunne få hende så langt ud, at hun til sidst ville tigge, vis han valgte at tirre hende og ikke fortsætte. " Husk, det min healing, der overhovedet gjorde, at du kan bevæge dig så frisk rundt, uden nogen former for smerter eller skavanker ". Hun grinte kort og kyssede blidt hans læber, før hun så ind mod soveværelset og sagde" Såh? seng.. ". Hun smilede forsigtigt. Vis han gik der ind ville hun blot gå med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 8 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Kendall Man 13 Jan 2014 - 21:01

Lawrence kiggede i mod hende: "Jeg har ikke sagt du skal tigge, men jeg har sagt at jeg ikke vil" sagde han, han var ligeglad det ville han bestemt ikek for det var på alle mulige måder under hans værdighed. Han var ikek direkte sur, men nok en smule irriteret dog uden helt at viste det. Så da hun foreslog at gå i seng så nikkede han blot og smilede kort inden han roligt gik tilbage i mod soveværelset.

Lawrence lagde sig roligt i sengen, han var også ret så tæt, men nok mest fordi at han lå i sin egen seng, det var altås bare ikke det samme at ligge i en hospitals seng, hans egen seng var dejlig og langt bedre end hospitalts og han blev derfor hurtig søvnig.

Lawrence kyssede kort hendes læber og lagde så en arm omkring hende inden han slukkede lys og tv: "Godnat" sagde han roligt og lukkede så sine øjne og der gik ikke mange minutter inden han faldt ind i en dyb søvn, selvom han godt kunne mærke hans krop hungrede efter noget. Klokken lidt i syv slog Lawrence roligt øjnene op, han var en smule svimmel og havde egentligt sovet udemærket, selvom hans drømme ikke ligefrem havde været specielt gode og behagelige.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 8 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Gæst Man 13 Jan 2014 - 21:08

Hun lagde sig blidt ved hans side og trak dynen over sig, så der ikke var mulighed for at flashe noget som helst. Hun valgte at ville sige det til ham en anden gang. Hun faldt i søvn så småt efter at Lawrence var faldet hen. Det var utroligt at hun altid havde det med at falde sidst i søvn, men det var vel fordi hun stadig havde så meget uro i kroppen, samt hun var meget varsom angående hvornår han sov og såen. Hun kunne ikke glemme hvilken fantastisk dag dette havde været, dog ville hun ikke give sig et eneste sekund.

Hun vågnede ikke før Lawrence, nej faktisk.. da han vågnede, lå hun stadig og sov, fredligt, nærmest lydløst. Fletningen lå over mod Lawrence, rød og stram. De fine lange sorte øjenvipper, stod ekstra ud, eftersom hun lå så solen udenfor, kastede skygger ned af hendes kønne ansigt. De fine læber, var let adskilt og fugtige, som havde hun fugtet dem i søvne, med sin tunge.. hvilket hun havde. Hun lå med armene op over hovedet, ud til siden, let bøjet, mens hun lå med det ene ben krydset over det andet. Iført trusser i vin rød, samt Lawrence´s tshirt, der var gået halvt løs i løbet af natten og nu afslørede det nederste af hendes bryster, liiiiige op til nippels, dog ikke så de viste piercing stængerne, der var små og tynde, der sad igennem hver nip.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 8 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Kendall Man 13 Jan 2014 - 21:12

Lawrence kiggede over i mod hende da hans hoved var holdt oppe med at snurrer, hun sov... Hvilket fik ham til at få et lille muligvis nærmest ondt smil på sine læber imens han kiggede over i mod hende, han kunne se det nederste af hendes bryst hvilket bestemt ikke var et dårligt syn sådan en morgen hvor solen endnu ikke var stået op rummet var derfor mørkt.

Lawrence trillede over til hende, så han lå ovenpå hende, primært for at hun ikke kunne stikke af fra ham. Lawrence vidste at han kunne vinde denne her, det vidste han bare, og med mindre hun direkte skreg at han skulle skride, så ville han ikke tage nej som et svar der var acceptabelt, for lige nu var der kun en ting i hele universet som Lawrence havde lyst til udover morgenmad.

Lawrence kyssede roligt den sovende Skylar på halsen og begyndte så småt at vække hende, han lod sinde hænder gribe fat omkring hendes håndled, så han kunne kolde hende nede og sin egen vægt oppe på samme tid, og han lod så sit knæ støde op i mod hendes underliv og fortsatte de små kys, sugende, slikkende hen af hendes så silkebløde hals.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 8 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Gæst Man 13 Jan 2014 - 21:21

Hun syntes at kunne mærke noget der bevægede sig, eller nærmere bevægede sengen, samt noget der kildede en lille smule ved hendes hals. Forsigtigt prøvede hun at vifte det væk, men da hun mærkede sin hånd ramme noget, der kunne minde om et pindsvin, spærrede hun øjnene op. Det var Lawrence. Hun så chokeret på ham og ville til at løfte sine arme, da hun mærkede at han havde taget fat om hendes håndled. " L-Lawrence!? ". Hun så en smule overrasket på ham over det pludselig angreb. Hun havde ikke regnet med, at det var noget han kunne finde på, fordi normal skulle man jo nærmest selv lægge op til noget, før han gjorde noget. Da hun mærkede hans knæ støde op mod hendes underliv, gav hun lyd fra sig, i form af et støn. " Mh! ". Hun så flovt på ham og mærkede sine kinder blive varme.

En rødmen viste sig over dem, i det hun betragtede ham med dette flove udtryk. Hun kunne mærke sin krop´s muskler spænde, ligeså også dem i underlivet, mens hun mærkede sig selv blive mere og mere våd. Da han kyssede hendes hals, sugede og slikkede... kunne hun ikke lade vær med at komme med små klage lyde, mens hun prøvede at slippe fri fra hans greb. " Lawrence, please stop! ". Hun prøvede at få ham af, mest for at han ikke skulle ha sin vilje, fordi hun sagde kun nej.. men resten af hende, skreg nærmest efter ham. " Lawrence, stop så!, det uretfærdig. ". Hun kom i tanke om piercingerne men forsent, i det hendes vreden rundt, havde fået hendes højre bryst blottet. Hun så flovt mod ham og så kort væk fra ham, da hun kunne mærke at tshirten ikke mere dækkede hendes ene bryst. * fuck.. *. Hendes hjerte bankede sikkert så hurtigt, så han kunne mærke hendes puls helt ud i håndledene, samt hun trak vejret lidt hurtigere end normal.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 8 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Kendall Man 13 Jan 2014 - 21:28

"Næ nej så nemt slipper du ikke" sagde Lawrence med et stille smil da hun sagde at han skulle stoppe og han bevægede sit knæ en smule mere om og ned af hende og kunne tydeligt mærke at han ikke var den eneste der var tændt på tidligt om morgenen, hvilket han kun nød på dette tidspunkt.

Han holde fortsat fast om hendes håndled og kyssede stadig hendes hals og begyndte at bevæges sig ned af hendes krop, og som han nåede til hendes bryst, så han skam godt hendes lille hemmelighed hvilket fik ham til at stoppe op et kort øjeblik: "Jamen dog, hvad har vi her..." sagde Lawrence blot og kunne ikke lade være med at komme med et lille grin.

Dog sagde han ikke videre men lod i stedet sin mund omslutte hendes ene brystvorde, han kunne smage det kolde metal i sin mund, sexet på en måde og meget mystisk på en anden, men lige nu var han ganske lige glad og rykkede så over til det andet bryst: "Sig det så..." sagde han og stødte sit knæ i mod hende igen inden han omsluttede hendes anden brystvorde med sine læber.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 8 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Gæst Man 13 Jan 2014 - 21:37

Hun så flovt på ham og sagde" Laaaaawwwwrreeeennnnnccceeee! ". Hun så bedende på ham, dog da hun mærkede hans stramme greb, blot stramme op, som hun prøvede at løfte sine håndled, kunne hun ikke gør andet end at underkaste sig. Hun gav endnu en lyd fra sig, da han begyndte at bevæg sit knæ op og ned. " Det ikke fair! ". Hun sukkede tungt og så flovt mod ham. Da han kyssede hende ned af halsen... og bevægede sig ned af hende, så hun panisk på ham og sagde" Nej Law!, vent jeg....! ". Hun nåede dog ikke særlig langt, før hun hørte hvad han sagde. Han havde opdaget det.. hendes hemmelighed, den ting som hun egentlig godt kunne lide, blot at ha for sig selv, men nu så han det. Ville han hade det?. Hun betragtede ham nervøst og hørte hans lille grin.

" Lawre.. Mmh! ". Hun klemte sine øjenlåg i, da hun mærkede hans mund omslutte hendes brystvorte. Hun kunne mærke hvordan hendes krop nærmest sitrede. Så det var sandt, disse ting gjorde virkelig en meget mere følsom. Hun så flovt på ham og prøvede at hive sig fri, mens hun mærkede energien bygge sig op inde i hende. Hun stønnede så småt nu, og gav små krampe trækninger fra sig, da hun mærkede ham rykke over til det andet bryst. Hun kunne mærke hans varme ånde mod metal stangen, da han sagde at hun skulle sige det. " N-nej ". Hun mærkede hans knæ igen og mærkede hans læber mod hendes brystvorte. Hun kunne ikke klare det mere, så hun gav sig. Hun lukkede sine øjne en smule og sagde med en bedende tiggende stemme. " Please Lawrence, please fuck mig. Please! ". Hun kunne ikke klare det mere. Den eneste hun rigtig torturerede var hende selv. Hendes krop hungrede efter ham, efter hans stive pik, hans berøringer, hans kys, hans tunge, hans brøl når han afsluttede. Hun stoppede med at stritte imod, fordi der var ikke noget mere at stritte imod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 8 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Kendall Man 13 Jan 2014 - 21:44

"Godt" sagde Lawrence og kyssede hendes læber roligt som hun havde sagt lige præcist de ord han gerne ville høre og han slap så hendes håndled så han kunne trække hendes tøj af hende, hvilket han gjorde hurtigt og en smule bestemt som pakkede han en gave op der så virkeligt spændende ud og han kyssede så hendes læber igen og lagde sin vægt over hende da de begge var nøgne.

Han kyssede hende roligt og intenst imens han mærkede hvordan hele hans krop blev varm, meget varm og hans hjerte hamrede allerede afsted udelukkende på grund af det begær han lige nu havde i kroppen og han pressede roligt sin lem i mod hende for at tirre hende om ikke andet bare en smule mere: "Hvordan vil du have det?" sagde han provokerende og kyssede hendes hals.

Lawrence bevægede sine hofter så han i en rolig bevægelse trængte op i hende i han kom med en sukkende lyd og stønnede let i mod hendes såbare hals, han vidste ikke hvorfor hun kunne tryllebinde ham på denne måde, men på en eller anden måde gjorde hun bare noget magisk ved ham som han ikke kunne placere og lige nu glædede han sig over at have en liderlig pige under sig, og også over at han havde vundet hendes juleleg.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 8 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Gæst Man 13 Jan 2014 - 21:52

Hun tog imod hans kys, som var det en slags belønning i sig selv. Hun elskede at blive rost af ham, hvorfor? anede hun dog ikke.. men det gav blot en god følelse i hele kroppen. Da de endelig lå nøgen, kunne hun ikke andet end at smile en lille smule. Hun betragtede ham kort, før hun mærkede hans lem presse mod hende blidt, ikke som ville han trænge op i hende. Hun så flovt på ham og sagde" Du simpelthen for meget Law.. ". Det var så flovt, at han ligefrem spurgte hende, hvordan hun ville ha det. Hun sukkede nydende af hans kys, da han kyssede hende op af halsen. Blidt lod hun sine arme glide om nakken på ham og forsigtigt hive lidt i nakke hårene af ham. " Hårdt.. ". hun havde lyst til rigtig at mærke ham denne gang, dog tænkte hun også lidt på noget, da han havde spurgt hende om hvordan hun ville ha det. De havde ikke husket kondom.

Hun så flovt på ham og valgte at lade det lægge, eftersom chancerne var minimale denne gang, samt hun forventede heller ikke ligefrem, at han ville komme oppe i hende... eller ville han?!. Han var altid så påpasselig med kondom, så hvorfor var han ikke denne gang. Hun betragtede ham med et flovt blik og mærkede da han trængte op i hende. Hun udstødte et støn af ren nydelse, da hun mærkede ham komme op i sig. Hun strammede i underlivet og mærkede sig selv komme næsten med det samme, på grund af han havde tændt hende sådan, tirrede hende på den måde, rørt og leget med hende. Hun så flovt på ham, da han sikkert havde kunnet mærke, at hun fik en orgasme, blot ved at han trængte op i hende. Hun ville dog ha mere. Hun svajede let i ryggen og skød sit underliv op mod ham, i det hun fangede hans dejlige læber og nærmest forsvandt i en form af indre ecstasy af nydelse. Hun stønnede blidt ud mellem de fyldige fugtige læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 8 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Kendall Man 13 Jan 2014 - 21:56

Lawrence kunne ikke lade være med at komme med et lille smil, han var meget glad for hende og lige i dette øjeblik tænkt han slet ikke på hvem der havde vundet hvilken leg, tilgengæl satte han pris på at han endeligt fik hvad han krop havde brug for, hvilket ikke bare var sex men hvilket var lige præcist hende, han havde brug for hende og ingen andre.

Det var da hendes held der ikk boede andre med de lyde hun kom med, og Lawrence gjorde som hun sagde og fortsatte i hårde og bestemt stød ind i hende imens han mærkede sine egne muskler begynde at spænde, han fortsatte indtil han fik lov at mærke hendes orgasme og lod sig så selv falde sammen omkring hende. Hans krop var helt ødelagt af træthed, efter at have været doven i nogen dage var dette fysisk ufordrende.

Lawrence lå et øjeblik ovenpå hende efter sin udløsning og rullede så af hende og over på sin egen plads hvor han lagde en hånd på sit bryst for at få vejret: "Se det havde ikke ladet sig gøre med to brækkede ribben" sagde han og kunne ikke lade være med at komme med et lille grin, men det var jo trods alt sandheden.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 8 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Gæst Man 13 Jan 2014 - 22:07

Hun lod de smalle finger, glide blidt ind i stoffet på senge lagnet, før hun strammede sit greb om det og krummede tær. Hun kunne mærke sin krop bygge en energi op inde i sig, som spredte sig langsomt. Hun mærkede ham, for hvert stød, for hver bevægelse. Hun havde savnet denne følelse, savnet dette, at være et med ham, at være tæt på ham. Hun udløste et støn, et højt og længselsfuldt et, da hun mærkede sig selv få en orgasme, der gik igennem marv og ben. Hun slap lagnet og kom til at rive Lawrence ned af ryggen, da hun mærkede ham komme inde i hende. Hun havde ikke forventet dette. Hun så flovt på ham, da han gled slapt ned over hende.. Hun var ligeså udmattet og mærkede svedperlerne danne sig på hendes pande.

Hun forstod ikke hvorfor han ikke havde brugt kondom, men hun vidste, at hun måtte skaffe sig en fortrydelses pille eller noget i den stil. Hun betragtede ham, da han gled af hende og kom med den flabede lille kommentar, til at det ikke havde kunnet lade sig gør med to brækkede ribben. " Er man ude af form, Mr Watson ". Hun smilede drilsk og vende sig mod ham, før hun blidt kyssede ham på læberne, da hun lænede sig ind over ham. Forsigtigt.. så hun bekymret på ham og sagde" Måske... burde vi skaffe p-piller til mig, eftersom.. øhm.. at du glemte kondom ". Hun så flovt på ham. Hun afventede hans reaktion og sagde tøvende. " men du kunne selvfølgelig også blot bruge kondom, skønt det ville ikke føles nær så godt ". Hun lagde sig op af ham, tæt.. og nød hans dejlige varme, som var han næsten syg.. så varm føltes han. " Er du okay? ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 8 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Kendall Man 13 Jan 2014 - 22:14

"Lidt" sagde Lawrence og sukkede da hun spurgte om han var udmattet: "Jeg er mest lidt svimmel" sagde han og lukkede kort sine øjne for lige at få styr på sin krop det hele var en smule forvirrende for ham lige nu, mest fordi at han blev svimmel når hans adrenalin kom op og det kunne man jo roligt sige at den havde været lige nu, men på en måde som han elskede og ikke ville undvære.

Lawrence kiggede roligt i mod hende: "Sagde du ikke at lægen sagde at efter aborten var der ingen chance for at du blev gravid? Så er et vel ligemeget" sagde han roligt i håb om at hun ikke ville blive sur og han kyssede så stille hendes så evigt dejligt læber og lade sig tæt ind til hende.

"Jeg kunne godt sove en time mere nu... Med lugten af sex og sejr siddende på min krop" sagde han i et drillende grin og kyssede blidt hendes læber: "Hvad er grunden til piercingerne?" spurgte han en smule undrende, det kunne jo ikke ligefrem have været særlig længe siden hun fik dem, for det var da ikke mere end en lille uge siden at de sidst havde været sammen og det undrede ham derfor han ikke havde set dem, og en lille stemme indeni ham råbte navnet Dennis, hvilket Lawrence gjorde et godt forsøg på at ignorere.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 8 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Gæst Man 13 Jan 2014 - 22:23

Hun så kort på ham, da han spurgte ind til lægen. Hun rystede forsigtigt på hovedet og sagde" Chancen er der stadig.. så jeg ved nu ikke ". Hun så kort på ham. Måske havde hun misforstået lægen, måske kunne hun ikke få et barn, eller blive gravid, så måske var der virkelig intet at frygte. Hun smilede forsigtigt og lagde sig tæt ind til ham. Det var en mærkelig følelse, at ha haft ham helt inde i sig, samt da han kom. Hun rødmede en smule over tanken og skubbede den hurtigt væk, i det hun mærkede hans læber mod sine. Hun lukkede sine øjne og nød kysset i fulde drag, før hun åbnede sine øjne en lille smule igen og smilede " Javel ja ". Hun kunne vel egentlig også godt sove en lille smule.

Hun strakte sig lidt og kyssede blidt hans læber tilbage og trak dynen over sig, samtidig med at hun trak den over ham også. Hun så flovt op mod ham, da han spurgte ind til hendes piercinger, hvilket var et ømt emne for hende, men han blev vel nød til at vide, hvor fra hun havde fået dem. " Joh altså.. jeg healer jo... såh... altså... da du tog afsted til dit møde... der gik jeg ind og fik manicure og tog til salon og fik flettet hår og plejet det, samt fik lavet piercinger, ved en kvindelig piercer, ikke så langt der fra... og så handlede jeg tøj ind bagefter, samt undertøj.. og det var så der, jeg endte med at træde ud foran Dennis.. fordi alt var så forhastet ". Hun så kort på ham og sagde" Jeg hurtig, samt dem der gjorde det, satte ikke falske negle på, så det tog ca.. 20 minutter, samt 5 minutter at blive piercet.. 10 minutter ved frisøren, fordi jeg havde bestilt tid, på forhånd ved nail salonen.. og ja.. resten af tiden var i tøj butikken.. ". Hun smilede nervøst og sagde " hvorfor da?.. ". Hun kunne se hans blik, det samme blik hun genkendte... " Det var ikke på grund af andre end min egen nysgerrighed.. samt nu havde jeg fået taget min navle piercing ud.. og jeg savnede noget hemmeligt, hvilket.. du så ødelagde, ved at opdage det, din tosse ". Hun grinte kort og kyssede blidt hans læber og sagde" men så længe det dig, er det okay ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 8 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Kendall Man 13 Jan 2014 - 22:31

Lawrence smilede roligt til hende og kyssede så blidt hendes læber: "Jeg elsker dig, Skylar" sagde han roligt og kysseede hende så endnu engang. Han var ikke bange for at sige det mere og endnu mindre var han bange for at føle det som han ellers havde været længe, men sådan ønskede han ikke at det var, han ville være selvsikker og han ville have det godt med at han var i et forhold med hende, især nu hvor verden vidste det.

"Undskyld jeg har været så længe om at sige det" sagde han roligt og strøg roligt hendes hår imens han blot lå og betragtede hendes skønhed: "Vi burde bevæge os, du skal have købt tøj til ferien og jeg skal have ordnet nogen ting på kontoret" sagde han med et lille grin: "Nu hvor jeg endeligt kan tænke igen" tilføjede han roligt og smilede så let.

Han satte sig op i sengen og tændte lyset eftersom solen først var begyndt at stå op og han begyndte så at tage tøj på igen, han ville helst ikke rende nøgen rundt i huset: "Du kan bare bruge det du vil på kortet, bare få købt så du ikke mangler noget" sagde han med et lille smil: "Jeg har planlagt vi skal være væk i 4 dage, tror du vi kan holde hinanden ud så længe?" sagde han med et lille drilende grin og tog så en skjorte på.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 8 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Gæst Man 13 Jan 2014 - 22:42

Hun rystede kort på hovedet, da han sagde, at han var længe om at sige det. " Nej, det gør intet Lawrence.. jeg var den, der var længe om at åbne mig op for dig ". Hun rødmede en lille smule og så ned af mod hendes tær. Hun anede ikke hvor hun ellers skulle se hen. Da han sagde at de burde bevæge sig, grinte hun blot og sagde" Har du ikke fået træning nok for i dag? ". Hun betragtede ham en lille smule og så flovt ned af sig selv, før hun sagde" Jeg tror hellere jeg må snuppe mig et bad i mens ". Hun skulle jo ikke gå rundt med.. hans,- sæd hele dagen. Hun nikkede til at han skulle ha ordnet nogle få ting på kontoret, hvilket var forståeligt. Da han rejste sig op og tog tøj på, betragtede hun ham blot med dette lille smil over sine læber. " Det ærgeligt, at du ikke går noget oftere nøgen rundt ". Hun nød at se ham være bar, samt hun nød at se hans trænede krop, der dog skulle trænes lidt op igen, angående kondi.. men det var jo normalt.

Hun nikkede, til at hun godt kunne klare 4 dage med ham. Forsigtigt rejste hun sig op og gik ud på badeværelset og tændte for bruseren, før hun begyndte at gør sig ren, dog smuttede hun lige hurtigt ud af bruseren, nøgen og våd. Hun gik ud fra hans soveværelse og ned til sit værelse, fandt noget speciel sæbe til intim område, så hun kunne holde sig ren der, men samtidig ikke skade det. Hun gik så tilbage og vaskede sig færdig, før hun tog et håndklæde om sin krop og smuttede i rent undertøj, inde ved sig selv. Hun tog nogle skinny sorte jeans på, samt en navy blå top, før hun rettede lidt på sin fletning, der stadig sad perfekt. Hun smuttede derefter ned i bar fødder, til Lawrence og stillede sig ved væggen og smilede forsigtigt til ham. " Såh?... har du nummeret på en god læge, til fortrydelses pille?, samt p-piller.. ". Hun havde bestemt sig for, at det var bedst sådan.. fordi hun kunne ikke klare en abort til.. den sidste gang, gik det jo næsten helt galt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 8 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Kendall Man 13 Jan 2014 - 22:49

Lawrence kom med et lille grin: "Yeah jeg vil også have mig et bad, men lukker lige ned for kontoret først" sagde han og smilede roligt til hende, ha kunne jo lige så godt få fortalt folk at han ikke ville være til stede det næste stykke tid, og faktisk så glædede han sig til det, han trængte til at få verden lidt på afstand, alt i verden lige med undtagelse af Skylar.

Lawrence kiggede roligt i mod hende da hun kom ind på kontoret og han smilede så kort imens han lagde hovedet på skrå over hendes ord: "Mener du virkeligt det er nødvendigt?" spurgte han roligt og skrev så et nummer ned på et stykke papir: "Men hvis du virkeligt insitere så her" sagde han og rakte en lille gul papirs lap hen i mod hende. Lawrence vidste ikke helt hvorfor han havde det sådan med det, for han ville da ikke have børn?

Lawrence arbejdede på kontoret hele eftermiddagen og da klokken var halv fem sad han ude i køkkenet og spiste en rugbrøds mad imens han skuede til uret, han have aftalt med Skylar at møde hende netop her klokken halv fem så de lige kunne samle sig selv inden turen gik i mod lufthavnen, han glædede sig faktisk til at komme afsted lige nu.
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 8 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Gæst Man 13 Jan 2014 - 22:58

En syngende Skylar kom gående ind af døren, fyldt med alle mulige poser i hænderne, samt solbriller på. Hun havde fået vasket sit hår ved en salon, med noget speciel rødt shampoo, der fremhævede den røde undertone i hendes hår, så det nærmest glinsede og havde en smuk blank overflade, samt var sådan en rigtig smuk dyb rubin rød. Hun havde fået det bølget en smule nede ved spidserne, men resten var sådan glat. Hun betragtede Lawrence, da hun kom ind af døren. Hun så kort over mod ham og smilede forsigtigt, før hun stillede poserne med bikini og sexet undertøj, samt strandtøj, fra sig. " Så jeg tilbage ". Hun gik hen til ham og omfavnede ham bagfra, før hun kyssede ham blidt ind på kinden. " Lægen havde ikke åbnet, såh... men jeg har købt the K, så alt er klar og parat ". Hun grinte en lille smule og satte sig overfor ham, i det hun fandt en durum frem, fra en af poserne. Hun lagde den på bordet og gik hen til skabet og fandt tallerken og kniv og gaffel.

Hun begyndte at dele den og smed resten pakket ind, i køleskabet. " Så kan en af de andre få den, vis de vil ". Hun satte sig derefter og begyndte at spise, mens hun betragtede Lawrence en smule. Da hun havde tygget af munden, lagde hun hovedet på skrå og spurgte " Er der noget galt flotte? ". Hun syntes han så lidt, træt eller måske blot udmattet ud, dog.. hun ville sørger for, at der ikke skete det samme igen, som der var sket sidste gang, hun ikke havde spurgt ham, da der lignede der var noget galt. Hun tog solbrillerne af og legede lidt med sit hår og sagde" Kan du lide det?... det stadig samme farve bare... mere iøje faldende,- Ikke sandt? ". Hun så kort mod ham og tog så noget salat og kebab op på sin gaffen og tog en bid, før hun lagde det fra sig og tyggede af munden. " Har du gjort alt klar? ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

We need to talk... - Skyler - Page 8 Empty Sv: We need to talk... - Skyler

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum