Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tilbage men ikke den samme - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tilbage men ikke den samme - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tilbage men ikke den samme - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tilbage men ikke den samme - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tilbage men ikke den samme - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tilbage men ikke den samme - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tilbage men ikke den samme - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tilbage men ikke den samme - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tilbage men ikke den samme - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tilbage men ikke den samme - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tilbage men ikke den samme

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 5 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 19:22

Yuuki vågnede stille i det hun Strakte sig tog hun om Lucifer og fik ham ned og lægge og rullede rundt med ham så hun lå over ham og smilede til ham sødt og uskyldigt i det hun sagde"Nååårh?? er du da bange for mørke smukke" hun kiggee ham i øjne med et blidt og varmt blink i det hun stille fjernede sig fra ham og roede sig lidt i håret i det hun kom op og stå og rettede lidt her og der på sit tøj og gabte træt i det hun sagde"maaaan?? jeg troede ikke jeg ville blive så afslappede men der kan man se det hjælper virkelig men nu kan jeg så bare ikke sove i aften ??"

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 19:27

han lod sig ligger sig ned mod hende og rulle rundt så hun var øveste, "nej det er jge ikke, jeg tænke bare på af vi ser af kom hjem og få noget mad og af du kun kom hjem og sove videre i en rigtig seng og du kan godt ligger af ligger oven på mig" sagde han roligt og kiggede på hende, hen rejse sig op efte rhun havde rejse sig op og han klør sig kort i hår, "når okay men det skal du træner videre på vil jeg mener bare ikke der hjem og det må vi da håber af du kan" sagde han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 19:38

Yuuki grinte og sagde"smitter min vane af på dig med at roede lidt i håret her og der siden du er begyndt lidt mere hyppigt at klø dig selv i håret smukke" hun tog blidt om ham og kyssede ham blidt på halsen men ikke for sjov men alvor og smilede sødt til ham i det hun begyndte at gå med ham. hun havde jo armen om hans liv så han kunne jo ikke rigtig blive stående eller noget??? andet vis han nu ikke havde tænkt sig at gå med hende. da de endelig kom tilbage gik Yuuki ud og tog noget dejligt koldt vand og var ved at drukne sig selv og sine lunger i 5 hele glas der blev drukket i kun 3 mund slurk... efter hinanden hurtigt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 19:47

"måske ellers er det bare af det klør ved det ikke smukke" sagde han og kiggede kort på hende, han strøg hende kort over hendes hår da hun kysser ham på hals, han gik roligt med hende da hun hold om ham så han var nød til det medmind han løft så hun ikke vil kun når jorden man det gab han ikke, da de kom tilbage lås han op go gik ind efter hende og sat en cd på anlæg noget heavy kom ud af højtaler, bare for af har noget af høre på, hvorefter han gik ud i køkken og strøg hende kærligt over ryg hvor hun var bar, og tog en øl fra køleskab og åben den.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 19:59

Yuuki smilede sødt og tog stille øllen fra sig og sagde"haha? havde du ikke sagt du prøvede at lade vær med at drikke så meegt øl??" hun blinkede til ham og llugtede til sig selv i de thun slap hans øl og sagde"hmm jeg tror jeg lige smutter op i et langt dejlgit bad vis det altså er iorden" hun gik stille hen til anlæget og skruede lidt mere op ikke for meget eller noget i det hun smilede og kiggede mod lucifer og gik oven på i bad og stille nød vandet der løb ned af hendes krop og gjorde hende ren og fik hende nærmest til at glemme at hun havde kysset Lucifer med den form for følelse??... hun grinte kort fordi han så, altså så nuttede ud da hun kyssede ham og han var så kærlig men spørgsmålet lå stadig i hendes hoved....*Mund han kan li mig på samme måde* hun lænte sig op af den kolde badeværelses mur og sukkede dybt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 20:11

han kiggede roligt på hende da hun tog øl fra ham, "jo det skulle jeg man jeg har ikke druk nogen hele dag for af sige det har jeg ikke druk nogen i nogen dag" sagde han og kiggede roligt på hende, han tog øl igen i hånd da hun stille den, han kiggede roligt på hende da hun skruede op for musik, han tog en halv stor tår af den ind han stille den ind i stue på sofa bod og smutte så i bad, han tog et hurtig kort bad ind han gik op på værelse og skifter tøj til noget løs sidder bukser i rød stof, ind han gik ned under og tog øl i hånd og gik ud i køkken og begynde på af laver mad til dem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 20:16

Yuuki tog stille noget aslappende tøj på. En almindelig lang top og bare nogen hotpants og gik stille ned med vådt hår til Lucifer og kiggede stille over mod ham fordi han stod og lavede mad og satte sig så bare i sofaen og kiggede lidt rundt ... hvor var her dog underligt at være igen... det var som om natten før ikke føles som om hun virkelig var til stede i det hun bed sig i underlæben igen sagde hun stille til sig selv"mund han føler noget" hun så slet ikke mod lucifer i det hun mumlede det for sig selv og lod stille sin hånd køre over sofaens ryglæn og sukkede lidt yderligere*hvorfor skal livet dog være.... sååå?? kompliceret angående så lille en ting....*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 20:22

han vidste godt af hun var ind i stue da han kun mærke hendes puls, han drak det sidste af sig øl og laver videre på mad, han sad en gyde på konflue og en pande og begynde af varm mad, mens det bilv varm dække han bor ud i køkken, han fande en glas klade frem og hælger vand op i den og stille to glas på bord og tog mad over på spise bord da den var færdig, han stille sig i dør åbening og kiggede roligt på hende, "der er mad, hvis du har tid søde" spurget han og smiler svagt og gik over og sat sig ved bord.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 20:38

Yuuki kiggede lettere undrende over sin skuldre men fik et smil på læberne i det hun stille så på lucifer med et smil og sagde"ej hvor dejlgit og ja jeg har aldtid tid vis du nu skulle være bange for at jeg stak af igen??" hun grinte og gik stille der hen med en elegant forførende bevægelse og satte sig og så på maden... det var første gang i flere måneder hun skulle smage hans mad igen??.... *gad vide om det stadig smager som før eller har sådan lidt? ryggede sig eller hva det mund har?? i smagen??* hun kiggede på maden og tog stille noget på en tallerken og spiste langsomt i det hun nød maden og stille gav sig til at hælde vand op til dem begge vis han nu ville ha noget og tog lidt af drikke mens hun tænkte på hans læber og så drømmende ud i ansigtet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 20:48

"ja ved jge godt af jeg er og ja det bliv dejligt med noget mad, nu hvor vi ikke rigtig har få noget hele dag" sagde han og smiler svagt, han lod hende tager første nu hvor hun ikke har spise her i lang tid, han tog efter hende og begynde roligt af spise, "tak" sagde han da hun hælgde vand op til ham, han to en tår af vand og spise roligt videre, "når synes du stadig om min mad eller har du smagte noget der var bedre" spurget han roligt og kiggede kort på hende ind han spise videre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 20:52

Yuuki kiggede på lucifer med det ene øjnebryn hævet i det hun sendte ham et sødt smil og sagde"hmmmm?? hvad jeg syntes bedst om?? om 5 stjernede middag? eller om dit.... mad? hehe det må jeg så nok svare helt ærligt på og det bliver dit ... fordi jeg ærlig talt træt af gumemad og sådan lidt her og der kaviar.... men rettere sagt mest af min lille klemme jeg er i men ? jeg kan bedst li dit mad Lucifer" hun grinte over sig selv som bare plaprede løs om hendes tur til new york og tog noget vand for at ha en undskyldning for at tie stille angående hele hendes oplevelse til new york, i det hun tog det sidste af madden på tallerknen og gik stille ud med den bagefter og sagde"tak for mad lucifer." hun sukkede lettere over at hun sådan havde lyst til at kysse ham igen og på en måde ikke??

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 20:58

han lydet på af hvad hun havde af sige om han mad, og hvad hun bedst kun lide, "det er jeg glad for af du synes bedst om min mad" sagde han og smiler sødt igen og synes hun snakke lidt meget om hende tur til new york men så må det havde være en god tur, da han havde spise færdig tog han af bord og stille i opvaskemaskine og gik roligt ind i stue og sad sig i den en sofa, "når for af kom ind på noget af snakke om, måtte jge så sige din tato eller skal du ser mig første " spurget han og regn med af hun skulle ser hans første.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 21:06

Yuuki smilede og satte sig overfor ham og kiggede stille på ham i det hun kløede sig op af halsen og sagde"du viser først ? og jeg regnede ikke med du havde fået en tatto men har du kun fået en eller flere nye?? lucifer" hun kiggede lettere undrende på ham i det hun lagde sig tilbage i sofaen og regnede jo ikke med at han os havde fået tattoede vinger på sin ryg det var som jing og yang altså hendes det var engle vinger smukke og lange og uskyldige og hans var jo demon vinger.... hvilket hun ikke vidste i nu men regnede med det var noget vildt noget og ikke spor nær nuttede??

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 21:13

han nikke bare af han skulle viser første, han rejse sig op og vendt sig om så hun kun ser hans ryg, hans ny tato var to djævlevinger og noget ned under på latid, om vinger var det flamer, den fyldet det mest af hans ryg og det så enlig pæn ud til han da han var veltræner så hvis han laver de rigtig øvers så det næste ud til ag de bevægser sig meget lidt, han sad sig ned med den en ben under sig og kiggede roligt på hende, "når må jeg så ser din smukke" spurget han og smiler svagt, hans barbær lå enlig stadig på sofa bord, han klappe det op og tænde den mest han venter på af hun vil få viser sin tato.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 21:19

hun smilede og viste ham først den på sit håndled hvor der stod Cross bagefter smilede hun en anelse frækt og slikkede sig om læberne i det hun stille tog sin top af med ryggen til ham og knappede bhen op. så han kunne se dne fuldt ud hun vidste han ikke tog om hende eller tog hendes bh for at drille hende fordi sådan var Lucifer jo ikke?? han ville aldrig involvere sig intimt med hende på nogen måde de var jo blot venner undtagen den lille episode fra morgen af. Hun smilede med ryggen til ham og sagde"hvad syntes du" hun strøg blidt håret væk fra ryggen og ned af sin skulder foran og hendes ene side af halsen var fuldt ud blottede nu os. man kunne se de grå Uskyldige engle vinger i det de var lavet på i flere måneder for at få den midste detalje med så de så nærmest liv agtige ud

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 21:25

han kiggede roligt på hendes første tato hun viser og venter roligt, han kiggede roligt på hendes ryg da han kun ser den hele på en gang, "jo det er pæn og det er den på dit håndled også" sagde han og smiler roligt, han djævlevinger var noget mere protager af ser på og nu var det jo også mener med det, han tog pc på stød og kiggede kort og hurtig internet i gemmer for spænde ting som der ikke var så han var hurtig færdig med det kiggede der ind, hna klappe pc sammen og lad den på sofa bord.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 21:29

Yuuki knappede stille sin bh og tog sin top på i det hun stille gik hen ved hans side og lagde sig ved ham med et smil på læberne og sagde"Hmmm hvad har du dog lyst til at lave nu ? og hvad var det nu din nye evne var? jeg kan ikke huske hvad du sagde den var" hun kiggede lettere nysgerrigt på ham i det hun stille nussede ham i håret og kyssede ham blidt på halsen og lagde sig så tæt op af ham helt nusse pusse agtig lagde hun sig ved ham og stirrede mod loftet og sagde"sååå?? hende veninden over i centret har du haft samleje med hende lucifer??? altså... ikke fordi jeg jaloux ... men bare nysgerrig intet andet??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Apr 2010 - 9:14

han kiggede roligt på hendeda hun sat sig ved side af ham, han lad en arm om hende og smiler svagt, "det ved jge ikke hele, måske sat en film på, hvad vil du" spurget han og kiggede på hende, han kysser hende svagt på hendes hår og ae roligt hende på hendes hofte, "ja hvad er der med hende, når ja de har jeg haft, det nok hende jge har haft flere gang med, og det er du" sagde han roligt og ae roligt videre, "hvem sige af du må vil det, du vil jo kysser mig til død hvis jeg ikke fortælle dig det og det gjort jeg ikke" sagde han og smiler svagt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Apr 2010 - 10:37

Yuuki kiggede stille på lucifer i det hun stille gavc sig til at nusse hans hår og rødmede stærkt da hun stille så på ham og hørte om hans samleje med hende han havde gået med og hun tænkte på det kys han havde givet sin veninde der virkede så naturligt for ham at give sin veninde som om det ikke rigtig betød noget for ham at gå og kysse den ene til den anden. hun bed sig hårdt i under læben i det hun gav sig til at tænke over hvor hvidt om hun skulle passe på med at forelske sig igen, hun slog hurtigt tanken ud af hovedet og så stille ned i det hun sukkede og sagde"øhm??" hun grinte kort og svarede" jeg vil så gerne vide det jeg vil væde med hun ved hvad din forandring er og sikkert os nogen stykker mere??" hun prikkede ham i siden og så uretfærdigt på ham i det hun stille gav sig til at kiggede mopsede på ham og sagde"hmmm?? jamen jeg vil gerne se en film? vis du altså gerne vil være med til at se en??" hun roede sig stille i håret og gik ud i køkkenet og fandt lidt snacks frem og cola og sådan og tog ned til bordet ved ham og gik tænksom ud i køkkenet igen og så sit spejl billede i vinduet i det hun sukkede og sagde til sig selv uden at han kunne høre hende"Hmmm?? er der noget galt med mig eller er det bare mig der er ved at midste forstanden??" hun grinte kort og så trancende på hendes spejl billede og smilede lidt i det hun faldt helt hen i sig selv

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Apr 2010 - 11:07

han sagde ikke noget til det første hun sagde da det ikke rigtig var noget af svar på, "det vil jeg da gerne, jeg sidder en på og det ved men aldrig om hun gør" sagde han og smiler svagt, han rejse sig op da hun gik ud i køkken, han sat en action gyser på, hvorefter han sat sig i sofa igen bare op af armlæner så hun kun ligger op af ham hvis hun vil har lyst til det, han kiggede kort mod køkken da hun var langt tid om det, "komemr du og ser med eller" spurget han roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Apr 2010 - 11:18

Yuuki kom tilbage og satte sig ved ham i det hun kiggede på ham men for en gang skyld lagde hun sig ikke op af ham. hun mente at hun måtte lade hans veninder om det altså de han var sammen med på flere måder end hende og så bare lade dem ha et evnskab kun, selv om noget i hende ønskede mere eller hun var ikke sikker. Hun tog sig til hovedet stille og sagde"Hmm hvad for en gyser er det??" hun kiggede lettere undrende på ham i det hun stille tog en cola dåse og åbnede den i mens hun prøvede at lukke alle sine tanker ude.. selv om det var utrolig svært at gøre. hun kiggede stille mod lucifer efter som de lå i samme sofa med fødderne op af hinanden næsten og tænkte på hvad han mund tænkte på

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Apr 2010 - 12:38

han kiggede roligt på hende da hun kom ind i stue og sat sig ved han man ikke op af ham, det var også op til hende om hun vil det, han læner sig roligt tilbage og slappe af mens han ser film, "den hedder dead birds og det er nu ikke nogen action alligelvel kun ikke find en jeg gab af ser" sagde han og strøg hnede kort over hendes hår, han tog noget af slik hun havde tager ind og begynde stille og roligt af spise det han nu havde tager, "når du skal træner videre imorgen synes jeg så du kan styr det så hurtig som muligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Apr 2010 - 14:40

Yuuki kiggede stille mod lucifer og lyttede i det hun nikkede forstående og kiggede mod tvet igen og tog stille en slikstang og spiste af den mens hun fulgte godt med, hun kiggede stille på sin iphone og så hun havde fået en besked fra sin veninde hvor der stod"Hvem er han så? ham du er forelsket i" hun kiggede stille på beskeden og lagde mobilen fra sig i det hun sagde"Hmm jeg ved ikke om jeg har tid til at træne tidligt om morgen men jeg kan nok nær aften måske skal jeg til job samtale nede ved en bar, det en hvor der piger der stipper eller noget i den retning og nej jeg skal ikke strippe blot servere drinks og sådan noget omme bagved vis jeg altså får?... jobbet" hun kiggede lidt væk fra lucifer og rødmede let over at tænke på ham mere end som ven hvad ville han dog ikke sige vis han opdagede hendes lille hemmelig crush on him.... hun bed sig selv i læben og så mod tvet i det hun stille slappede af og sagde"hvad skal du lave i morgen Lucifer?? skal du bare træne??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Apr 2010 - 15:09

han kiggede kort på hende da hun tog hendes iphone frem og så kun lige af hun havde få en beskede og mere så han ikke det der ikke rave ham, "okay det må du også selvom hvornår du træner" sagde han roligt og smiler svagt, han spise roligt videre af slik han havde i hånd, "det er op til dig om du vil servenere drikke eller om du strippe" sagde han roligt og smiler svagt, han tog en af cola og åben den og tog en tår af den og stille den på bord, "træner vil jeg nok bare tror" sagde han og kiggede videre på film.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Apr 2010 - 15:15

Yuuki smilede sødt til ham og sagde glad"ja det er det jo og jeg skal kun server drinks alt det der stripper noget med at vise sin krop til andre fyre det altså bare ikke lige mig?" hun grinte og lagde sig stille hen til lucifer og så op på ham og sagde for sjov"det blev pludselig så køligt" hun så på ham og puttede sig stille ind til ham bare for at ha det lidt varmer ved armene og så med i filmen og drillede ham lidt ved at når han så væk snuppede hun lidt af det slik han havde taget, og når han tog et stykke tog hun det os så det lignede han slet ikke havde taget noget første gang??... hun tænkte os på træningen næste dag hvordan den dog skulle gå og om hun måske skulle tag sig sammen angående lucifer han var ikke den der forholds type og hun var vist ikke hans type så det var to modsætninger så hun slap tanken om overhovedet at sprøge hvad han følte angående hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum