Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tilbage men ikke den samme - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tilbage men ikke den samme - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tilbage men ikke den samme - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tilbage men ikke den samme - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tilbage men ikke den samme - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tilbage men ikke den samme - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tilbage men ikke den samme - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tilbage men ikke den samme - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tilbage men ikke den samme - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tilbage men ikke den samme - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tilbage men ikke den samme

Side 4 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 4 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 21:19

"ja det har jeg og du ved godt hvordan med få så en søde" sagde han og smiler roligt, "nej første i aften hvor jeg også ser din" sagde han og smiler svagt, han stille vand flaske ned på jorden og kiggede roligt på hende, "nej det har jeg nu ikke tænke mig af jeg skulle, det er dejligt vejret og varm og vi få nok bruge for noget af drikke" sagde han roligt og smiler, han gik lidt væk fra vand flaske og sad sig ned i en judo stille og kiggede roligt på hende, "når lad os går igang med af træner, første skal du lad din krop af kender bedre ind du gør nu, lukke øjne og tøm hoved for tanker og trak vejr dybet nogen gang og slappe så hele af i krop" sagde han roligt og kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 21:26

Yuuki sukkede overgivende med et støn"ååååårh! lucifer det snyd heh men okay jeg overgiver mig men kun for din skyld smukke" hun blinkede til ham og nikkede ja til det svar med vandet og varmen og vejret i det hun gik hen til ham og stille satte sig over for ham og lukkede øjnene og sagde"jamen jeg kan ikke slappe af og jeg kender min krop tydeligt vis utrolig godt" hun lukkede munden og koncentrerede sig og slappede helt af i det hun gjorde det, kunne man se hvor bleg hun blev... hendes hår blev helt hvid og hun slappede fuldstændig af ... man kunne stille høre elektriske ladninger rundt om hendes krop en halv meter fra hende... hun bed sig i underlæben og sagde"jeg.... jeg har det mærkeligt?? lucifer"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 10:25

han nikke bare som svar på det hun sagde af hun overgiver sig, "det tror jge ikke af du gør, for hvis du gør vil du kun slappe hele af i din krop" sagde han roligt og havde tøm hoved for tanke og trakke vejt roligt ind og ud, han havde prøve af træner sin forvandle så her men det, efter noget tid kun han mærke de elektriske ladninger rundt om hende, han rejse sig op og gik lidt mere væk fra hende for ikke af bliv ram af det, "bare bliv mere og prøve af find ind til hvor føles kommer fra" sagde han roligt og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 15:14

Yuuki bed sig i underlæben og tænkte*mine...... mine følser.... nej det kan jeg ikke fordi så vil jeg bare føle..... føle noget for dig igen lucifer* hun havde stadig øjnene lukkede og prøvede virkelig at lade vær med det han sagde hun skulle.. hun var begyndte at blive bekymret nu i. det hun hørte gade lamper der fra springes... og stille biler og alarmer blive aktiveret og bippe. hun bed hul i sin underlæbe af frustration over alt postyret hun satte i gang med sin evne og knyttede hænderne sammen til Knyttede næver og sagde"jeg ! kan ikke gå ind til mine følser" hendes hår rejste sig op nu af den statiske elektrisitet. og man kunne se stødet rundt om hende nu og høre jorden slå gnister fra de elektriske kabler under jorden. der faldt en stille elektrisk tåre ned af hendes kind og hun åbnede sine øjne, Hendes øjne var helt hvid blå . hun så helt blind ud i øjnene nu. blodet løb smukt og elegant ned af hendes mund og langsomt ved halsen stille. hun lukkede øjnene og tænkte*Jeg er Ikke! FORELSKET! AlDRIG* hun forsvandt i sin egen lille verden inden i sig selv i mørket med kun hende som lys. i mens udenfor hende skabte hun kaos med evnen der fik ting til at køre stille og biler til at gå ud og hele byens lys blinkede selv Lucifers hytte var begyndt at gå helt amok og tænde og slukke alt elektrisk... selv hans elskede motor cykel. Inden i hendes lille mørke verden så hun et lys, hun gik stille hen til lyset og kiggede på det, i det hun stille rørte lyset, det forvandlede sig til en varm hjertede person, Lucifer, han rakte hende hånden med et smil men da hun ville tag hans hånd forsvandt.. den ...... stille forsvandt han for øjnene af hende i stød... i den virkelig verden løb elektriske tåre ned at hendes kinder... tåre med stød inden i.... der knitrede på hendes kinder..... hun begyndte at kunne mærke sit hjerte slå hurtigere nu....

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 16:21

han stod stille og roligt og kiggede på hende og gik lidt mere væk fra hende for stadig ikke af bliv ram af strøm som hun ud send, "jeg sagde heller ikke af du skulle går ind til din føles, jeg sagde af du skulle find ind til den mærkelig føles" sagde han roligt og smiler svagt, han gik lidt tæt på hende og sat sig op af et træ og slappe af og kiggede roligt på hende da hun ikke ud sendt lige så meget strøm mere, "det gik da fint nok for dig, det skal du bare øver dig på så kan du begynde styr det til sidste" sagde han roligt og tog den en ben til si og lad arm på ben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 16:27

Yuuki slappede stille af nu i det hun stille tog sig til hovedet og lagde sig ned i græsset og så på lucifer i det hun rødmede pinlig berørt og sagde"nåååårh.... okay tror jeg nok" hun kiggede op mod himlen og slog stille sine vinger ud under sig og lagde på de bløde dunede vinger der stille fyldte mere end hendes egen krop faktisk gjorde.. det var blevet lidt længer ca 2 meter nu og få cm.. ikke nok med det så var yuuki selv vokset op til de 67 cm... ca??. hun kiggede stille over mod lucifer i det hun grinte stille men så begyndte hun bare at grine meget og sagde"hahah?? lucifer...." hun rullede sig rundt og lå nu på maven og så mod ham i det hun hev lidt græs op med fingerne og baskede blidt med vingerne for at få dem rørt lidt"var du bange for mig da mine evner virkelig kom til syne??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 16:44

han smiler bare af hende da hun tror af han sagde nogeot andet ind det han gjort, han kiggede roligt på hende og smiler svagt af hun ligger sig ned og slå vinger ud, han kigged elidt mærkeligt på hende da hun begynde ad griner, da der ikke var noget af griner over efter hans mener, "bange nej man helle være på den sikke side nu hvor du ikke kan styr din evne" sagde han og rejse sig roligt op og går mod hende, han sat sig ved side af hende og strøg hende kort over hendes hår og smiler svagt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 16:59

Yuuki nikkede forstående i det hun stille ville tag initiativ til en samtale om hendes ukontrollerende evne hun sådan hadet når den ikke ville som hun ville ha den sku??.. hun så stille mod Lucifer der kom gående elegant mod hende. elegant efter hendes mening i det hun rødmede let da han strøg hende kort over håret og sukkede så inden i meget over den dejlige berøring forsvandt fra hendes bløde hår, hun tog stille vingerne lidt mere ind og kiggede undersøgende på lucifer i forsøg efter at se om han følte noget i det hun stille strøg ham over siden og sagde"hmm?? jeg .... hader bare min evne den er den rene selvmords bombe og kaos" hun sukkede i det hun puste til det græs hun havde revet op og grinte lidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 17:06

han smiler roligt da hun strøg ham over hans side og prikke hende svagt på hendes næse, "ja så har men det i starte med ens evne indtil man lærer af styr dem så er de fedt nok har af, "jeg havde det også så i starte men det går over efter hold som man lære af styr den og kan det mest med den" sagde han roligt og kiggede på hende, da hun trak vinger ind i hendes ryg lad han side ned ved side af hende og smiler svagt mens han kiggede op på himmel.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 17:10

Yuuki smilede utrolig meget i det hun lumsk og rigtig over rigtig udspekuleret lagde sig over ham med et smil på de frække læber og så ham i øjnene og sagde"uuuuh har du da fået en ny even siden du os sku lære at styre en evne fordi så må den jo være ny... uuuh sig hvad din evne er Lucifer ellers kysser jeg dig til døde vis du ikke vil sige mig det??" hun grinte og nærmede sig ham for sjov og var i rigtig drille humør i dag og solen skindte jo og og vejret var dejlig og luften kølig...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 17:19

han lå og slappe af og kiggede roligt på hende da hun lad sig på ham, han lad roligt armene om hende og kiggede på hende, han lo kort af hende, af hun vil kysser ham til døde, som om hun vil kun gør det, "jeg sadge ikke noget om af jeg havde få ny evne kun af jeg kender til det og ja jeg har få ny efter jeg er bliv halv vampyr og jeg sige det da ikke og du prøve bare af kysser mig ihjel" sadge han roligt og kiggede på hende, det var dejligt af vejret var ved af bliv varm igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 17:24

Yuuki kiggede lettere overrasket på lucifer og bed sig blidt i underlæben i det hun stille besluttede sig for at tag sig sammen. hendes læber før han vidste af det som i de film hvor alt gik i stå om dem. kyssede hun ham blidt på læberne. hendes læber rørte blidt hans i et lidenskabeligt kys fra hendes side som sikkert ikke ville blive gengældt i det hun rødmede let over de lidt blege men dog smukke glatte kinder og lukkede stille øjnene foran ham og nød det intime eller mere pirrende øjeblik, ved at endnu en gang møde lucifers læber som den gang den.... aften... inden hun forsvandt fra hans hjem og ikke lod sig høre fra sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 17:30

han smiler svagt mens han venter på af hun skulle kysser ham eller find på en anden dårligt undskylder i sted for af kysser ham, han bliv lidt overrasker over af hun enlig kysser ham, han kysser roligt og kæler igen og strøg hende ae lige op og ned af hendes ryg oglukke øjne halvt i, det var næste lige som den aften hvor hun forsvaret fra hans hus og tog af sted og var væk i lang tid, han ae strøg hende roligt videre på hendes ryg og havde ikke tænke sig af slip hendes læber før hun gjort det da det var hende der vil kysser ham ihjel.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 17:35

Yuuki rødmede meget men noget tog over hende og strøg ham blidt hen over kinden lidenskabeligt og med stor følse og mange tilbage holdte følser og tanker Kyssede hun ham endnu en gang efter stille at ha ladet ham få lidt luft i det hun trak sig lidt væk men stadig så deres åndedræt deres læber var ved hinanden tæt... og forbundet. Hun kyssede ham med alt den følse hun havde holdt tilbage i så lang tid og var ligeglad med hvad der skete bagefter. hun strøg ham blidt op af kæben og lod stille hånden gå op til hans hår og nussede ham utrolig blidt og kærligt i det hun kyssede ham igen på de blide læber og lod sig helt forsvinde i det magiske kys... der føltes som om at det kunne stoppe verden med at gå....

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 17:48

han kysser roligt videre og behøver ikke rigtig af trak vejret da hun gab ham en pause til det ud over hun nok selv mangle, han kysser orligt igen da hun kysser ham igen, han lad roligt hænder på hende læner og lad lidt flere føles i men ikke så mange igen, da hun så kysser ham igen for tre gang var det noget hele andet, om hun havde hold nogen af sin føles tilbage og kom med det hele på engang, han kysser kærligt igen og ae hende kærligt op af hendes ryg op til hendes nakke og nusser hende svagt på nakke hår med den en hånd.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 17:55

Yuuki var helt væk i den dejlige følse at mærke hans læber for første gang virkeligt.... tæt på og helt igennem. hun over rødmede og var helt væk i ham og vidste at dette ville bare forhindre hende mere i at skjule sine ægte følser over for den ellers så forførende høje smukke ??... mystiske? . rolige og dog Meget slemme fyr lucifer... hun tænkte ikke over noget hun kunne ikke stoppe alle de følser for ham alt det hun havde holdt tilbage kom frem i det mest intense lidenskabelig kys hun nogen sinde havde kysset i hele sit liv og nok os resten af hendes liv eller måske ikke for sidste gang i hendes liv. hun trak sig blidt tilbage i det hun åbnede øjnene langsomt og kiggede på den kærlig nussende Lucifer og rødmede let over kinderne og kunne ikke fjerne blikket fra ham. da hun trak sig fra ham var det som om jorden gik under som... om deres læber var limet til hinanden som om der var en magnetisk kraft der holdte dem op af hinanden i det, de stille gav slip i næsten slowmotion fra hinandens fyldige læber

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 18:01

han lå bare med hende oven på sig og kysser hende kærligt igen og nyder det, han havde aldrig rigtig ser dem mere en venner jo måske som hans andre veninde man så var hun ikke, hvis de bliv mere en venner så kom de sammen eller vil det være mærkeligt, af de ligger her og kysser med så mange føles, han havde stadig kun lukke øjne halvt han plejer aldrig af lukke dem hele, da hun slap hans læber og flytte sig lidt fra ham, sat han sig lidt op så han læner sig på den en arm og smiler kæler til hende, han vidste ikke hvad han skulle sige, for det forkendet ord kun ødeladet det her og det rigtig kun gør det bedre man hvad det ord nu var hvis han ikke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 18:11

Yuuki bed sig blid i underlæben og hendes blodige sår gik lidt op så det blødte igen. hun tog sig blidt til læbernne med en elegant rolig bevægelse og kiggede stille mod lucifer med et smil på de blodige læber og roede sig fjoget i håret i det hun så kort væk og stadig roede i det lidt uglede hår og sagde stille men dog meget tøvende i hendes stemme"Nååårh så?? sååå du døde da ikke af det desværre hva?? jeg havde jo lovet at dræbe dig med mine kys??" hun rødmede meget og kiggede flovt væk i det der var noget inden i hende der skrig om hjælp i den pinlig situation og alle tankerne om han mund følte noget for hende siden han var så kærligt om de måske endte med at kysse igen??... om han nogen sinde ville kysse hende... alle de tanker der sædvanligt gik igennem hovedet vis man havde kysset en af sine næreste venner og dog næreste fremmede???....

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 18:31

han kiggede kort på hende ind han lukke øjne kort og kiggede op på himmel og smiler svagt, "nej det gjort jeg ikke, så må du prøve igen hvis du tør" sagde han og smiler svagt mens han kiggede på hende, han sad sig op efter lidt tid og tøre kort hendes læbe da hun bidet hul på den igen, hvorefter han slikke sin tommelfinger ren for hendes blod, "vil du træner vide eller skal vi tager hjem af" spurget han og kiggede roligt på hende, han synes af hun skulle bliv og træner videre for at lærer hurtig af styr sin evne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 18:37

Yuuki smilede i det hun rødmede da hans hånd rørte hendes læber og tog sig blidt til læben og tog hans hånd og sagde"heeeeeeeey! det snyd haha her du fået?? lov til at slikke mit blod i dig slemme" hun blinkede til ham og rødmede let over at holde ham ved hånden og så ham i øjnene og sagde"baaaah du vil ikke træne bare kysse" hun rejste sig elegant op og med en smuk hånd bevægelse lod hun sit hår skyde op mod luften i det hun strøg sin hånd op af håret og nærmest kastede det op i luften med sin håndryg så vingen tog det blidt så hun så helt gude magisk ud, utrolig smuk ud. hun smilede og lukkede øjnene i det hun stille knyttede hænderne sammen og fokuserede på den indre kraft .... og smilede lidt i det hun Fandt frem til en energi kilde og sagde"Se lige her" man kunne høre gniser og før man vidste af det stod der stød igennem af hendes krop og håret flagrede af den mængde strøm der kom men det rørte verken hende krop tøj? eller hår at stødet gnitrede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 18:51

"næ det har jeg ikke men du tog jo også afsted dag efter jge har for love til af bide dig i en uge, så der har jeg noget tilbage fra efter min mener" sagde han og kiggede rolgt på hende, "næ det vil jeg enlig ikke, jeg håber på af du vil træner videre" sagde han og kiggede kort på hende ind han rejse sig op og klør sig kort i hår, han gik over og tog lidt af vand fra flaske og stille den så på jorden igen efter han havde tager en tår, han behøve ikke selv af træner sig forvandle da han jo ikke vidste hvordan han skulle gør det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 18:56

Yuuki kiggede lettere undrende over mod lucifer i det hun satte sig stille ned og slappede af i hele kroppen... og tænkte*Hmmm der er noget om det burde nok gi ham lov igen men???... det ville bare være så mærkeligt nu.... når jeg har kysset ham at .... at blive bidt af ham jeg har jo altid set det som noget lidenskabeligt men altså?! fy Yuuki Slå den tanke ud af hovedet..... ad ad ad!!!* hun begyndte stille at få et drilsk smil på læberne mens hendes øjne forblev lukkede i det hun kløede sig stille på armen og så bagefter på halsen og syntes hun bare fik stress af at der intet spændende skete ...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 19:03

da hun ikke sagde noget begynde han roligt af træner noget andet judo, det var mere kamp sport han træner nu, noget som man også skulle kender sig kort godt til af kun laver, "bare træner videre jeg skal nok laver dig være" sagde han roligt og kiggede kort på hende, han havde ike regn med af stop med af træner før mørke begynde af kom frem medmind hun vil hjem før det tog han selvfølgeligt med hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 19:06

Yuuki kiggede mod ham og sagde"hvad mener du?? du forstyr mig da ikke fjolle dyr" hun blinkede til ham og det var måske lidt mærkeligt at hun kalde ham dyr til sidst fordi han kunne jo faktisk nu forvandle sig til et ægte dyr eller ikke helt ægte fordi det var jo ham i noget man kunne kalde for får klæder selv om det egenlig var ulveklæder. hun rystede på sit hovede over alt den spekulation og begav sig til at lægge på ryggen og få timer senere faldt hun faktisk i søvn mit i det hele og som mørket var ved at komme frem på himlen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Apr 2010 - 19:15

"mener bare af jeg ikke vil forstyr dig og det er godt af jge ikke gør det" sagde han og smiler kort og træner videre, dyr ved han jo ikke sige af han var ud over når han havde forvandle sig til en ulv, han træner nogen forskellig ting mens hun lå på ryg og halv sove, han regn da med af hun træner bare på en anden måde, da mørke begynde af kom frem på himmel gik han roligt over toæ hende og giver i huke, "du skal op, vi skal hjem an" sagde han roligt og ae hende på hendes kind imens.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum