Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tilbage men ikke den samme - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tilbage men ikke den samme - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tilbage men ikke den samme - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tilbage men ikke den samme - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tilbage men ikke den samme - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tilbage men ikke den samme - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tilbage men ikke den samme - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tilbage men ikke den samme - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tilbage men ikke den samme - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tilbage men ikke den samme - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tilbage men ikke den samme

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 6 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Tirs 13 Apr 2010 - 16:29

"okay ud over de nok vil få rigtig mange kunde hvis du gjort det smukke" sagde han roligt og smiler roligt, han lad roligt armene om hende da hun læner sig op af ham eller putte sig indtil ham, "det er jo ikke så godt" sagde han og ae hende roligt på hendes mave med den en hånd da han havde slik i den anden, han så godt af hun tog slik fra hans hånd som om han ikke så det, "er du for dovne til sig af tager fra skål eller vil du heller tager fra mig" spurget han og kiggede kort ned på hende.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tirs 13 Apr 2010 - 19:30

Yuuki grinte kort og uglede hans hår i det hun tog det nye slik fra hans hånd og tog det ind i munden halvt og mumlede noget i retning med"Maaaamen det er .... joo fordi... så fååår din hånd Motion fordii den hele tiiiiiiden skal tag noget" hun grinte fordi hun mumlede og prøvet samme tid at bide den bløde men dog lidt seje jordbær skumfidus over og grinte over hun simpelthen ikke kunne bide den helt over fordi den var lidt sej i det. hun trak i skumfidusen og man kunne meget samligne hende med en hund der trak om et reb med sit menneske eller en bams, hun slap den bare til sidst og tyggede på midten fordi den var så stor kunne hun ikke tage hele skumfidusen ind, hun fik den endelig over og rakte drilsk tunge til Lucifer og sagde"vil du da ikke ha jeg stjæler dit slik fra dig" hun prikkede ham blidt på panden med hovedet let på skrå

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 8:13

han svar ikke på det første hun sagde da han ikke rigtig fik fat i det, "nej det skal du ikke, for det er det jeg skal spise og ikke dig"sagde han roligt og tog slik skål over til hende og stille den på hendes mave så hun kun når den, han smiler svagt af hende da hun ikke kan bide skumfidus over, da var enlig lidt sjov af ser på, han tog det sidste stykke slik han havde i hånd og spise det, ind han tog noget ny op i hånd og begynde roligt af spise af det, *hvis hun ikke kna bide en skumfidus over igen så tager jeg og bide den oven bare for af drille hende lidt* tænke han og smiler svagt over sin tanke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 16:21

Yuuki elskede De dejlige bløde svampe agtige jordbær smagende Skumfiduser han havde men de var lidt seje i det, men hun tog endnu en og smilede til ham i det hun sad og klemte lidt på den og begyndte stille at grine over den pustede sig selv op igen til en lille firkant der knap nok var på størrelse med hendes tommel i længde og brede. hun smilede og tog stille en bid af den men den var for sej igen så hun tog fat i den og prøvede at bide og hive den over i mens men gav op og beholdte den bare i munden men kun den ene halvdel i det hun hev lidt i den igen når hun fik kræfter, hun så stille på sin mave med en grine grimasse i ansigtet og fandt de fleste af sine dejlige skumfiduser frem hun fik gravet 4 frem ved at ryste skålen i stedet for at bruge fingerne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 17:02

han spise rolig videre af slik han havde i hånd og så på film, nu er der ikke lang tid til det er slut, "er de for seje for dig eller har du bare for dårligt tænde" spugrte han og kiggede kort på hende ind han kigger på tv igen, han spiser det slik han har i hånd hvorefter han bare slappe af til resten af film, "når hvad vil du så laver nu, da film er slut" sagde han roligt og kiggede på hende, han nusser hende roligt og blidt på hendes hovedbund baree for af ser hvordan hun tager det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 17:06

Yuuki spiste den og gumlede stille på den i det hun fik den sunket rakte hun tunge til ham og sagde"nej mine tænder er som film stjerne tænder perfekte hvide og ikke for svage" hun blinkede til ham og kiggede stille mod filmen og sagde"den er egenlig ret go?, forresten kender du godt den gyser der hedder the meat train, den er bare så syg du tror det løgn" hun kiggede stille op mod lucifer da han gav sig til at nusse hendes hoved bund og over rødmede da hun jo os nød det og han egenlig aldrig havde nusset hende i hoved bunden, hun lagde sig lidt op af ham og tog lidt ekstra skumfiduser og sagde"de meget sejer den de ser ud til at være prøv selv" hun rakte ham en skumfidus og smilede kært

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 17:13

"okay hvis de er det hvorfor har du så svært ved af bid dem over" spurget han og kiggede roligt på hende, han nusser roligt videre på hendes hovedbund med den en hånd, "nej det har jge vidste ikke og det kan godt være af jeg vil synes" sagde han og kiggede roligt på hende, "det kan jeg godt hvis du synes" sagde han og tog en og bid den over med det sammen og spise den roligt, "det var da ikke svært af bid den over" sagde han roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 17:38

Yuuki tog sig stille til tænderne og sagde"Hmm måske?? burde jeg gå til tandlæge og lige få mine tænder tjekkede for en sikkerheds skyld??" hun grinte sødt og rødmede stadig lidt over den dejlige følse i hoved bunden og kiggede stille mod lucifer og sagde"Lucifer tak fordi jeg måtte bo her?... selv om jeg er lidt anderledes vil jeg altid være den yuuki du kender og ja jeg er lidt jaloux på de piger du tager med hjem" hun rødmede let og strøg ham over kinden og sagde"fordi du er jo en rigtig dejlig fyr det ved jeg jo efter som vi har været venner i over 2 måneder næsten"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 18:28

"ja måske skulle du det og få laver dem hvis du har nogen huler i tænder" sagde han roligt og spiser den andre halvdal af skumfidus, "det var så lidt og det synes jge nu ikke af du er, jeg kan jo ikke har af du går rundt ud et sted af bor og måske skulle du forsætte på din udannslse i sted for af tager dig et job" sagde han roligt og smiler svagt, "og hvorfor er du det søde, vi er jo venenr og ikke mere eller mener du noget andet nu efter det der sket tidligt i dag" spurget han roligt og kiggede på hende mens han nusser videre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 18:32

Yuuki rødmede let og sagde"Nej vi bare venner ikke også ?? eller mener du noget andet" hun rødmede lidt mere og tog sig ldit på sine tænder og lavede et ansigt der lignede et stort spørgsmåls tegn og sagde"Hmm?? måske har jeg huller i tænderne men det kan jeg bare ikke forstå mine tænder plejer ellers at være perfekte?? men det kan være min evne der svækker noget ved mine tænder måske eller hvad tror du lucifer" hun grinte let og prikkede ham blidt på mave og sagde"heeeey du skal da ikke stjæle mine dejlige skumfiduser din ... din slik tyv" hun grinte og smilede kært til ham i det hun hørte filmen slutte og sagde"uuuh jeg skal se hvem der skev musikken til den her film"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 18:38

"okay det mener jeg nok og nej jeg synes ikke noget andet" sagde han roligt og kiggede kort på hende, "det kan godt være af du har det og det ved jge ikke noget om det gør, men få tjekker dem og jeg kan godt køre dig der ind når du få dig en tid" sagde han og kiggede kort på hende, han kiggede kort på film da den slutter, "nej det gør jeg ikke da det er mit slik som du har tager her ind og det må du godt" sagde han roligt og nusser roligt videre og venter på af hun få det læse.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 18:42

Yuuki fik det stille læst og kiggede sødt på lucifer og rødmede lidt i det hun sagde"det godt fordi jeg vil nødig såre dig..." hun grinte og uglede blidt hans hår og nussede ham i hoved bunden os og fik bandets navn at se og sagde"såå nu ved jeg hvad de hedder så kan du godt gå hen og slukke" hun grinte kort og tog lidt slik igen og rejste sig stille op i det hun tændte tvet og begyndte stille at danse lidt i det hun kiggede mod Lucifer og sagde"Hmm vil du være med til at tage en svømme tur i aften altså vis du vil??" hun kiggede lettere ventende på ham efter et svar og kiggede stille på hans dvder han havde med et smil for at se hvad han var til af film og sådan bare ren nysgerrighed

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 18:50

"det gør du heller ikke, så bare roligt og så gør jeg det heller ikke" sagde han roligt og kiggede kort på hende, "okay så slukke jge for tv og anlæg" sagde han og rejse sig op efter hun havde rejse sig op, han tog dvd ud af anlæg og slukke for tv og anlæg, "måske man hvad med din evne, hvis du ikke kan styr den i pool bliver vi begge ram af den" sagde han og kiggede roligt på hende, "hvorfor er du enlig jaloux på de piger som jeg tager med hjem" spurget han og gik over til hende og lad roligt armene om hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 18:57

Yuuki kiggede stille på lucifer og rødmede og så lidt væk og sagde"Hmm det fordi... de så mange og jeg føler mig astattet af dem altså at de betyder mere for dig end jeg gør altså som ven og det såre mig lidt fordi du var jo min første ven men jeg var jo ikke din første ven såå?? ... ja det os lige meget" hun grinte kort og hendes tanker faldt hen på en anden person en lige lucifer og så smilede hun meget i det hun kiggede undrende på lucifer og sagde"jeg gir os ikke stød bare rolig jeg vil bare træne svømme lidt fra den ene ende til den anden vis du vil være med til det men vis du bange såå gør jeg det da bare selv altså svømmer" hun smilede med et drømmende udtryk og gik stille ned mod poolen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 19:08

"ja det er rigtig nok af du ikke var det men jeg ser dig mere ind jeg ser min andre veninde" sagde han roligt og smiler svagt, han kiggede roligt på hende og ae hende svagt på hendes hofter med tommelfinger, "nej det er ikke lige meget søde" sagde han og hiver hende roligt med over til den en sofa, hvor han sidder sig på arm læner, "okay men jo det kan jge godt og så længe du er sikke på af du kan" sagde han roligt og kiggede roligt på hende, han lad roligt armene om hende ved hendes liv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 19:21

Yuuki grinte og kiggede stille på ham i det hun rødmede da han strøg fingeren hen af hendes hofte og kiggede stille på ham i mens hun stille bed sig i underlæben og sagde"jeg lover at jeg ikke griller os Lucifer" hun uglede blidt hans hår i det hun stille kiggede ham i øjnene med et smil over læberne og sagde"heeeey nu holder du mig jo fjolle nu kan jeg jo ikke komme ned og bade haha" hun grinte og prikkede ham blidt i siden og kiggede sig over skuldren på ham med et smil og roede sig lidt i håret og kiggede stille rundt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 19:26

"okay det er godt smukke og det er ikke lige meget det med af du er jaloux over piger jeg tager med hjem" sagde han roligt, "nej jeg gør ej og jeg slip dig første når du sige det som ikke er lige meget man som du mener" sagde han og kiggede roligt på hende, han hiver hende roligt mere indtil sig bare for af drille hende, han sad bare roligt med armene om hende og venter på af hun skulle svar ham på det han havde spurget om.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 19:30

Yuuki rødmede let og sagde"åååårh! lucifer slip nuuu jeg vil ned og bade og det er lige meget jeg var kun jaloux fordi jeg troede jeg intet betød for dig når du var nær dem og sådan ikke mere det den ærlig sandhed jeg skjuler intet for dig over´hovedet ikke nej... nul niks intet mere" hun rødmede og så lidt væk fra hans blik og grinte i det hun prøvede at slippe fri fra hans greb og hun havde jo ikke talt helt sandt men stadig lidt havde hun da sagt men hun ville aldrig sige det der virkelig var grunden .. uanset hvad han gjorde for at få hende til at sige det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 19:40

"nej jeg vil ikke, ikke før du sige det" sagde han og smiler svagt af hende og hold bedre fat på hende så hun ikke kommer fri fra ham, han kun mærke lidt på hendes puls man kun ikke her find ud af hvad det betyder, da hun prøve af kom fri fra ham, rejse han sig op og tog hende over skulderen og går op på hendes værelse og smid hende roligt ned på hendes seng, hvorefter han går indtil sig selv og skifter hurtig tøj til bad short ind hn går ind til pool.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 19:43

Yuuki rejste sig op og kiggede stille på lucifer i det hun roede sig undrende i håret og tog sig lidt til siden og rejste sig stille op og kiggede sit skab igennem for at finde sit bade tøj og fandt det til sidst og tog det stille på og gik med var somme skridt ned til poolen og så stille på lucifer og rødmede let i det hun stille gik ned i vandet og holdte sig til kanten og sagde"heeeey hva sku det egenlig til for at smide mig ned i sengen ?? og så bare gå??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 19:49

han stå kort der ned og venter ind han hopper i pool og svømme roligt frem og tilbage og kiggede på hende da hun kom ind i rum, han stopper også med af svømme man hold sig op, "ikke rigtig for noget, vil du da havde af jeg skulle hjælp dig med af skifter tøj på dig eller" spurget han og begynde roligt af svømme igen, han svømmer over til kant og sad sig på den, "jeg kun også ladt mig i din seng sammen med dig hvis det var bedre" sagde han for sjov og smiler drille.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 19:55

Yuuki skubbede ham blidt ned i vandet igen og rystede på hovedet i det hun sagde"ååårh! lucifer du så skør at det halve af dig kunne være nok til at pine mig i evigheder med dine sjove bemærkninger og drømme om mig smukke" hun blinkede til ham og begyndte stille at svømme frem og tilbage i et afslappende tempo og kiggede stille mod ham og sagde"hvorfor troede du ikke på mig angående det med jeg var lidt jaloux havde du da regnet med et andet svar end det du fik ?? lucifer" hun kiggede ldit på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 20:01

"ja det er jeg vel og ja det kan jeg sikke men alligevel har du vælget af bor hos mig" sagde han roligt og kiggede kort på hende, han svømmer roligt videre frem og tilbage og dykke nogen gang og kom kort op, "det gør jeg da også, jeg har ikke sagdet noget om af jeg ikke tror på dig ved" sagde han roligt og svømmer videre, efter noget tid dykke han og sad sig ned på bund og kiggede kort op på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 20:06

Yuuki nikkede stille og sagde"jaaaah det er jo egenlig rigtigt ?? hmm men stadig Lucifer du lidt mærkelig nogen gange og du er jo en af mine bedste venner" hun kiggede lidt nærmere på ham og sagde"jeg bekymret for nero egenlig? han har intet sted at bo nu??" hun kiggede lidt mere på lucifer i det hun svømmede mod ham og så ham dykke foran sig og rystede så stille på hovedet over at han forsvandt igen og grinte sødt. i det hun stille sukkede og svømmede rundt for sig selv over vandet i stedet for under vandet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 14 Apr 2010 - 20:33

"ja det er det og ja det er jge nok når du sige det smukke" sagde han roligt, "okay det er jeg ikke rigtig, kender ham ikke så godt som du gør og hvis det er kan han bor her på det tre gæst værelse" sagde han roligt, han lå der ned i et stykke tid og kiggede roligt på hende, ind han svømme op og svømmer over til trappe, og gik op og tog et håndklæde og begynde af tør sig ind han sidder sig ned på en stol og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 6 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum