Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tilbage men ikke den samme - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tilbage men ikke den samme - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tilbage men ikke den samme - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tilbage men ikke den samme - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tilbage men ikke den samme - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tilbage men ikke den samme - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tilbage men ikke den samme - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tilbage men ikke den samme - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tilbage men ikke den samme - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tilbage men ikke den samme - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tilbage men ikke den samme

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Tilbage men ikke den samme - Page 3 Empty Sv: Tilbage men ikke den samme

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 0:09

Yuuki fik stød igen efter noget tid og skrig højt, og tog sig til hjertet og hendes hjerte slog så mærkeligt hurtigt og langsomt. hun så rundt og skrig og tog sig til hovedet og lagde sig helt sammen som en hund og græd... hun fik ondt igen og sagde"nej.... ikke igen jeg vil ikke dø igen neeeeeeeej! lad mig nu styre det ! LAD MIG! " hun kunne mærke stødet forsvinde ind i hendes nerver igen og hun kunne intet mærke igen og så rundt og slap hovedet og satte sig stille op, hun var kun iført undertøj og Sin skjorte hun havde fra fyren i New york. hun kiggede stille rundt og rejste sig stille op og gik stille mod lucifers hus. hendes hår stod helt ud til alle sidere og hendes ben var tunge og hjertet svagt bankende... Hun kiggede stille rundt med sine blanke øjne man kunne se i det blå at der var stød inden i hende.. det var ikke helt opbrugt i nu. hun rørte ved jorden og kunne mærke alt elektrisk omkring sig og skrig. hun fik helt hvide øjne og så sorte og så røde... hun skrig og rejste sig hurtigt op og begyndte at løbe i det hun stoppede op og kunne intet mærke, ingen smerte mere. hendes ægte helt hvide hår var tilbage nu som den gang hun var barn... det hvide platinium hår.. i stedet for det farvede blond.. hun kiggede stille på sig selv og sagde"hvorfor kan.... hvorfor kan jeg ikke styre det" hun tørte tårene væk så de ikke kunne ses og tårene gav små stød fra sig som vis man rørte en person og fik stød

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 11:15

han gik roligt tundt ud i skov og prøver af find hende det gik bare ikke så godt indtil videre, første da han hørt et skrig kun han høre af han var lang væk fra hende, hvis det var hende, man han tog charne og løbe der over af, da han kom der over hvor han tror af skrig kom fra var der ike nogen af ser, han kun duft en svagt duft af hende, så det var hende som skrig, bare hvor er hun nu her hvis hun ikke er her, da han hørt et skrig mere løbe han der her hurtig som han nu kun mens han kiggede efter hende, han så hende ikke nogen sted, da han kom ud fra skov var han ved sit hus, han kiggede kort rundt og kun ikke ser hende nogen sted, hvorefter han vælge af går ind i hus og venter på hende der, han havde løbe rundt i låøs isdder stof bukser og bar overkrop og føder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 15:05

Yuukis hår var elektrisk og stod lidt op, og hendes tøj klæbte til hende. hun lagde sig op af et træ sukkende og turde ikke gå ind så længe hun var så elektrisk. hun tørte blidt en tåre væk og kiggede op ad træet. et lille blad faldt ned fra træet. hun tog det stille op og kiggede på det ensomme blad der var rødt og grøn, hun smilede lidt og rejste sig stille op med det i hånden og gik stille hen mod lucifer for at se til ham, hun kiggede rundt og gik stille ind af døren til hans hus og så ham i det hun sagde"jeg..... jeg meget ked af det med dine lamper jeg kan godt betale dig tilbage lucifer det var virkelig ikke med vilje jeg..... jeg kan nogen gange ikke styre det ..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 16:47

han sad roligt ind i stue på den en sofa med sin barbær pc på stød og var lidt på netter og tjekker nogen ting, og bestille en dele pæner hjem så der kun kom lys i hus igen, ud over han ikke behøve det da han godt kun ser i mørke og han vidste ikke om Yuuki kun og hans andre veninde kun ikke, han kiggede roligt popop på hende med et svagt smiler på læber, "det skal du ike tænke på søde, jeg har selv det så nogen gang med en af min evne, sket er sket og det kan der ikke gør noget ved" sagde han roligt og klappe pc sammen og lad den på sofa bord, "hvad siger du til noget morgenmad nu hvor du ikke har få noget og vi har løbe rundt ud i skov" spurget han og kiggede på hende, *godt han kun find en sofa som ligner den gammel 100% ellers vil man kun ser den" tænke han kort.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 16:58

Yuuki kiggede stille på hans sofa og sagde"sig mig.... lucifer??? har du ikke fået en ny sofa det er da ikke din gamle sofa du plejede at have?" hun satte sig stille i den og sagde"Nope ikke din gamle sofa" hun kiggede på ham og rødmede i det hun sagde"jeg.... Lucifer min evne er ikke som din.... min evne slår mig ihjel vis jeg ikke holder den på plads... jeg..... jeg døde ude i skoven for 3 gang.... Siden jeg har fået den evne" hun kiggede bedrøvet ned og bed sig hårdt i underlæben af presset om af fortælle ham at hun faktisk havde været død fordi det regnede han jo nok ikke lige med at hun havde været og så hele 3 gange?!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 17:07

"nej det har jeg ikke, hvorfor skulle jeg havde få det, jeg passer jo godt på min møbel" sagde han roligt og kiggede på hende, "jo det er det" sagde han og kiggede kort på hende, "ja det ved jeg godt af den kan, da du fortale mig igår hvad din evne var, og det kan min ikke lige vil jeg sige" sagde han roligt og vidste godt af hendes evne kun slå hende ihjel, han smiler roligt og strøg kort over hendes hår og gik ud i køkken og smørt nogen rugbørds mad til dem, hvorefter han kom ind og stille et fag på sofa bord med dem på, "hvad sige du til af jge prøve af hjælp dig med af træner din evne så du måske kan lærer af styr den" spurget han og tog en mad.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 17:11

Yuuki kiggede bekymret på lucifer i det hun så på sofaen og sagde"den virker bare ikke som den gamle den virker nærmer som en kopi det fordi at de fleste møbler for en slags følse jo længere man har dem og så kan man bare mærke at det ikke er ens rigtig møbel en en kopi vis det er men sådan er det vel?? det nok bare mig der lidt skør" hun roede sig i håret og kiggede på hans bærbar da han gik i køkkenet og lagde sig så lidt tilbage i sofen med et smil på læben og rødmede let da han kom ind igen og sagde"hmm jo det må du godt men det skal være væk fra dit hus fordi ellers går det galt i new york da jeg fik min evne der gik alt lyset ud i hele new york og du vil ikke vide hvordan min evne blev aktiveret" hun kiggede lidt i skam væk fra ham eller nærmer sorg over hvad der skete den gang

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 17:25

"okay men det er det søde, jeg kun ikke ser hvorfor jeg skulle få mig en ny" sagde han og smiler roligt, ja hun havde rart i noget men nu havde hun løg over for ham lige side de lært hinande af kender, "det kan godt være af du er det" sagde han og kiggede kort på hende, "ja selvfølgeligt bliver det væk fra hus og jo det vil jeg enligt gang nu hvor du selv tager det frem" sagde han roligt og læner sig tilbage i sofa med en mad i hånd, han kun ser på hende af hun ikke var glad for af sige det så hun så ud men nu vil han vide det ikke nogen vej ud om.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 17:30

Yuuki så mod Lucifer og sagde"jeg.... jeg kan ikke fortælle dig hvordan jeg fik min evne det ... det vil jeg ikke fordi det indgår også i mit privat liv og .... og jeg løg før men det ved du sikkert os jeg har ikke haft sex med nogen" hun kiggede væk og rejste sig op og tog en af maderne hun lød ikke sur men trist og ked.. og især nervøs hun ville ikke fortælle lucifer at hun ikke ville ha sex med en fyr fordi hun tænkte på ham den dag og at alt gik galt da hun ville gå... mere galt end det overhovedet skulle ha gjordt. hun bed sig i underlæben og gik mod trapperne til oven på for at undgå at fortælle den pinlig sandhed

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 17:35

"hvorfor vil du nu ikke det, du tog selv emmer frem og du har også hørt om mit privat liv så kan jeg ved omså hørt lidt om dit smukke" sagde han roligt og kiggede på hende og tog en ny mad, han sad bare i stillehed og venter på hun skulle svar ham, det kun han da vel få af vide, hun havde hørt om han nogen gang nu og så må han ikke få lidt af vide om hendes, "det regn jeg nu heller ikke med af du havde men jge kun jo ikke vide det om du havde eller ikke" sagde han roligt og tog en mad mere og spiser roligt videre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 17:41

Yuuki sukkede og gik hen til ham igen og lagde sig stille op af ham i det hun sukkede og sagde"Lucifer.... da jeg var i new york skete der det at jeg delte lejlighed men en fyr.. vi kom meget tæt ind på hinanden men jeg.... jeg kunne ikke glemme dig uanset hvad... så da jeg ville gå skete der noget... jeg havde haft ondt i hjertet tidligere den dag og da jeg gik ud af døren for at komme hjem fik jeg hjerte stop.... jeg blev kørt til hospitalet og var død i 5 min indtil da de satte dem der elektroner på mig da jeg fik stødet igennem mig aktiveredes min evne og den satte stød igennem min krop og genoplivede mig... men jeg kunne ikke styre min evne alle apperater satte ud og hele byen blev mørke lagt men efter få minutter kom strømmen igen, jeg flygtede fra hospitalet og var så bange lucifer" hun tog om ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 17:49

han løfte arm da hun sad sig ved side af han og læner sig op af ham, han lad roligt arm om hende og kiggede kort på hende ind han spise roligt videre, og tog en ny mad mens hun fortale ham om det, han sad bare og lydet til hvad hun havde af sige om hvordan hun havde få sin evne, da hun var færdig og tog om ham, ae han hende roligt og blidt op og ned på hendes ryg og kysser hende svagt på hendes hår, der var ikke rigtig noget der ind gik hendes privat liv, når det kan være lige meget, "så så søde, vi skla nok find ud af det, du må bare træner så kommer det stille og roligt af sig selv" sagde han og kigegde rolgt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 17:55

Yuuki kiggede på lucifer og sagde"lucifer.... da jeg fik evnen så når jeg så tv... så fik jeg signaler fra satelitten .... og jeg så dig op til flere gange fra over vågnings kamara.." hun så pinlig berørt ud og sagde"har du mig nu.... og jeg syntes meget meget... godt om din mave utrolig godt.. den er smuk og du blevet rigtig over lækker siden jeg har været forsvundet og jeg har virkelig savnet at se dig... men jeg bare bange for at vi ikke er så tætte mere og nære som den gang" hun tog om ham og græd næsten i det hun sagde"du må ikke forlade mig ! lucifer... jeg vil ikke væk fra dig igen aldrig.... jeg vil aldrig uanset hvad der sket disse dage er jeg ligeglad jeg vil ikke væk fra dig!" hun rødmede og kyssede ham blidt på kinden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 18:04

"okay mærkeligt og det var langt væk af ser mig fra" sagde han roligt og ae roligt hendes ryg videre, "det er jge da glad for af du synes smukke og du er også selv bliver pæn efter du har træner lidt mere side sidste vi så hinande" sagde han roligt og kiggede hende roligt ind i hendes øjne, han lad roligt hovedind mod hendes da hun græd mod hans bryst, "nej roligt det gør jeg heller ikke søde, og det er kun dig selv der kan forlad mig" sagde han roligt og hold om hende og kysser hende svagt igen på hendes kind.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 19:46

Yuuki kiggede stille på lucifer og sagde"Jamen jeg ved ikke hvorfor men jeg tog åbenbart signalerne helt fra byen af til mit tv der... det var så mærkeligt det os derfor ejg er tilbage jeg begyndte at savne dig... lucifer... og være end det jeg ville ha blevet der væk fra alt. og alle .... jeg troede så længe jeg ikke savnede dig behøves jeg dig heller ikke men du er min bedste ven og jeg vil ikke væk fra dig igen uanset hvor mange piger du sammen med så vi venner ikke også" hun flettede blidt sine finger i hans og kiggede mod ham med en rød rødmende nuance i kinderne der let kunne ses på grund af den lidt afblegede hud hun dog havde..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 19:54

"okay men det kan være lige meget hvordan du gjort det, nu er du her igen" sagde han og smiler roligt, "og jeg tror af du vil savnet mig alligevel hvis det ikke var sket for dig" sagde han og fltter finger med hende og kiggede roligt på hende, "ja det er vi da" sagde han og kysser hende svagt på hendes hår pg kiggede roligt på hende, "du er stadig sød når du rødmede og ser af kom i tøj så går vi ud og træner din evne så godt som vi kan" sagde han roligt og strøg hende kort over hendes kind og tog armene til sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 19:59

Yuuki rødmede endnu mere nu og sagde"jeg ?? okay tror jeg" hun gik stille op efter han havde sluppet hende og fandt tøjet i skabet men det var så pinligt det meste af hendes tøj var lavet til at vise hendes mave så man kunne se hvor smuk og meget trænet den var og ikke nok med det at man os kunne se den smukke drååbe formede navle piercing med hendes eget blod der var-..... Hun rødmede og prøvede at finde en hvor den ikke afslørede det. men det resulterede bare i at hun tog en stram top på og nogen grå slidte jeans med huller og så en vest med hætte og uden ærmer på der kunne lynes og var sort. hun gik neden under og den dækkede lige hendes piercing. hun rødmede let og sagde"skal vi så gå ud og træne lidt men hvordan skal man træne noget så ustyrligt som elektrisitet??" hun roede let i sit hår og gik udenfor efter at ha taget sine sorte converse sko på og stod bare der og så smuk men dog os lidt uviden dum ud... og vesten ødelagde rigtig meget blikket i at se hendes smukke mave helt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 20:08

han nikke bare og tog mad ud af hun havde rejse, han rydder hurtig op og gik oven på og skifter til træning tøj og stod ned i stue og venter på hun skulle kommer ned, "ja lad os det og ja det må vi find ud af ud over jge har en ide til og hvorfor har du så meget tøj" spurget han og kiggede roligt på hende og gik hurtig ud i køkken og tog en vand flaske i køleskab og gik ud til hoved dør og lod hende går ud første og gik bagefter og låser hoved dør, "kom vi flyver over hvor jeg plejer af træner min evne" sagde han og slå vinger ud og flød op i luft, de flød i ca en halv timer hvor han lander på en stor græs marke, han trakke vinger ind i ryg og kiggede roligt på af hun skulle komer da han flød lidt hurtig ind hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 20:15

Yuuki havde en slags trænings top på, med sin bh inden under selvfølgelig. hun rødmede og sagde"jamen! Lucifer jeg kan ikke flyve uden at tag min vest af" hun så pinligt ned, og tog stilel vesten af i det hun stille begav sig til at flyve og landede foran ham og kiggede flovt på ham fordi nu kunne han se hvordan hendes mave var trænet og hvor smuk og stram den var blevet og hvordan hun havde fået en Piercing i navlen der ikke var for lille eller for stor. hun rødmede og kan ville os kunne se hendes tattoo vinger i sort, der var lavet fra hendes skuldre blade og ned til hendes hofter, fordi det skulle gå ned af hendes ryg på en sensuel måde. hun rødmede og stod der lidt barne agtig og så ikke mod ham i det hun var virkelig flov. hendes vinger var blevet guld farve agtig i stedet for den normale sølv farve... Hun tænkte*han hader ! sikkert min krop og hvorfor?? hvorfor går jeg op i det ! .... men han vil hade min krop, eller bare tænke at det har han set før jeg intet speciel ligesom ham... han er utrolig smuk nu og høj og ligner en prins.... jeg vil aldrig kunne leve op til hans standard....*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 20:29

"det kan jeg da ikke vil og du skal helst ikke har noget ved dig som bruge strøm" sagde han og kiggede kort på hende og lad ikke mærke til hendes mave og piercing, han lad første mærke til det da de lander ud på den stor græs mark lad han første rigtig mærke til hendes krop, han smiler roligt, "det er da en pæn piercing du har få i din navlen og er det en tato jeg kan ser noget af" spurget han og kiggede roligt på hende, han klør sig kort på hage da han ikke hele vidste hvordan han skulle forklare det de skulle træner, "har du prøve af være til judo eller set det" spurget han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 20:34

Yuuki over rødmede og tog hånden for sin navle hurtigt og vendte ham ikke ryggen selv om hun over rødmede og stod der helt fjantede og drejede sig lidt fra side til side og sagde stamende flovt"jeg..... je-... jeg?? Det .... er det måske..." hun rødmede mere nu og så på ham stille og bed sig i underlæben sensuelt og sagde"jeg.... Hmm jeg har set lidt af det nogen gange" hun turde ikke fjerne sine hænder fordi så ville han rigtig kunne tjekke hendes mave ud og hun slog hurtig vingerne ind så hun ikke lignede så meget en gudinde med guld vinger. hun rødmede endnu en gang da det endelig var væk kom det igen og pinte hende. hun vendte ham ryggen og sagde"fuck!" hun vendte sig hurtigt om og sagde"jeg.... det ??..... årh lige meget .... Jeg har ændret mig lidt måske... og ja det er en tattoo du kunne se ..." hun smilede lidt flovt og grinte sødt i det hun sagde"jeg har intet på strøm kan ja... du ved?? det du sagde"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 20:42

"det er ikke måske det er det søde" sagde han og kiggede roligt på hende, "ja det har du men det er pænt til dig og må jeg ikke lige ser den tato rigtig, du skal ikke være pinligt berørt af den" sagde han og kiggede roligt på hende og gik roligt over til hende og lad armene om hende og lad hænder på hendes hofter, "hvorfor er du pinligt berørt over din dejligt lække krop smukke" spurget han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 20:47

Yuuki rødmede da han kom tættere og sagde"jeg.... jeg?? det ved jeg nu ikke om det sådan en god ide måske kan du ikke li den og som sagt er min krop meget udviklet og jeg jeg.." hendes G-streng kunne os ses lidt. fordi den gik om hendes hofter, der var 2 strenge i vær side der var spredt fra hinanden så det så rigtig frækt ud.. bagfra. hun rødmede da han tog om hendes hofter og så på hendes krop. hun var nærmest klar til at falde om så lækker så han ud så tæt på" jeg... Syntes du min krop er lækker???! det har du da aldrig sagt før.... aldrig??" hun kiggede på ham nysgerrigt og meget flovt .. og sagde"Okay så må du godt se mine vinger men først ultimativt i aften Så kan du se dem helt... i stedet for halvt fordi min top gemmer jo det smukke af dem for oven" hun rødmede og tog sig lidt til maven med et uskyldig skole pige smil og strøg ham blidt over kinden med et smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 21:00

"jo jeg ved godt synes om den og ja det er jeg ligeglad med om den er" sagde han roligt og kiggede på hende, han kun ser af hun havde en g-streng på og den sad lidt højt op på hende, "ja det synes jeg, der er nok en grunde til af jeg kalder dig for smukke søde" sagde han og kiggede roligt på hende, han smiler rolgit og kiggede roligt på hende, "ja så ser jeg dem i aften så kan du også ser min ny tato på ryg" sagde han og smiler rolgit og slip hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 11 Apr 2010 - 21:05

Yuuki kiggede på lucifer og sagde"hvad! har du fået en Ny tattoo! også! Wauw! hvordan har du dog fået det eller det jo let at gætte hvordan men nu jeg nysgerrig og vil gerne se den nu årh! lucifer kom vi træner hurtigt så jeg kan se din tattoo" hun rødmede let over at tænke på at han virkelig syntes hun var blevet smukker... men hun regnede ikke med det gjorde nogen forskel for hans mening om hende eller måske gjorde det... og var hun måske ved at forelske sig for første gang...*nej det er jeg ikke.... det kan jeg ikke være eller kan jeg....* hun rødmede og sagde"hvad skal du bruge det vand til? vel ikke at bruge mod mig og mit stød" hun så på lucifer med store øjne og gjorde klar til kamp og sagde"så jeg klar men er du klar til at angribe mig og mærke mine evner fordi de temmelig lede smukke" hun smilede

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum