Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Lingering Feelings (Yurie) XXX
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 13 • 1, 2, 3, ... 11, 12, 13
Sv: Lingering Feelings (Yurie) XXX
"Sig til når du er færdig." Smilte hun og kiggede lidt rundt imens.
Efter nogle timer var Hu allerede ved at falde lidt hen, dog kæmpede Hu for ikke at sove. Klokken var omkring 2 om natten og hendes liv var allerede blevet meget anderledes og alle disse følelser fyldte meget lige nu, plus hun ville så gerne røre ham igen.
Yurie- Competent (Rank 11)
- Bosted : Uden for Di Morga's grænser hvor hun har et traditionel japansk hus ved en sø, med have til. Det er også der hvor hun sælger hendes malerier og har hendes arbejdsplads.
Antal indlæg : 405
Det betød ganske vist at han ikke skulle hvile sig men det gjorde han alligevel ikke rigtig. Og når det betød at han kunne ligge sammen med hende og mærke hende igen, så droppede han gladeligt hvile.
Omkring 02:30 ca lagde han penslen fra sig og sagde:
"Sådan Yurie kære....."
Han havde selvfølgelig malet hende fuldstændig som hun sad og malet hvor smuk hun var for ham. Dog havde han ikke malet hende gennemsigtig men malet månelyset på en måde så hun fik en helt magisk glød. Så stod han bare og ventede på hun kom tæt på ham så hun også kunne se det
Caleb- Proficient (Rank 16)
Antal indlæg : 1664
"Er det sådan du ser mig? Ikke bare et gennemsigtig lig?" Smilte hun til ham og lod hendes hånd hvile over hans brystkasse og ønskede at Hu kunne røre ham lige nu.
"Hmm.. ville du havenoget imod hvis jeg sov lidt?"spurgte Hu ham og gik imod soveværelset med et blidt smil og lænede sig imod dørkarmen. Hun løb hurtigt derind og kastede sig på sengen og lå lidt på hendes ryg imens hun lod duften af ham komme helt ind i hende.
Hun var det gladeste spøgelse i hele verden ligene.
- Bosted : Uden for Di Morga's grænser hvor hun har et traditionel japansk hus ved en sø, med have til. Det er også der hvor hun sælger hendes malerier og har hendes arbejdsplads.
"Det er sådan jeg ser dig ja.... En helt igennem magisk skønhed...."
Da hun så gik imod soveværelset, gik han hen til de forskellige vinduer og trykkede på en knap. Lige nu kunne effekten ikke ses, men i dagslys ville vinduerne være mørkere så man kunne se ud men ikke var i fare for solen.
Så gik han hen og lænede sig op af dørkarmen imens han så hende som hun smed sig på sengen.
"Læg du dig til at sove.... Når du vågner, sidder jeg lige her oppe ved skrivebordet.... Hvor er det dejligt at se dig i min seng igen...."
Han kunne ikke helt lade være med at drille lidt men hun drillede selvfølgelig også gerne igen. Så gik han hen til sit skrivebord og satte sig til at læse når hun sov
Da solen stod op og de første stråler ramte byen, skete der noget over ved hende. Yurie lå på maven og puttede dig ind i en stor pude og dynen stoppede ved hendes bagdel, så hendes ryg var fri.
Hele hendes krop lyste op i et blødt lys og dynen bevægede sig op og lagde sig oven på hende. Hendes hud var ikke gennemsigtig mere, men fast og blød som vis hun var levende igen. Hendes tøj forsvandt, så hun lå nøgen og hendes hår fik nogle lidt mere bløde krøller og hendes hjerte begyndte at banke.
Hun mumlede lidt og nussede hendes hoved lidt mere ned i byen og sov til cirka kl. 8 vis Caleb ikke jorde noget.
Roligt smilede han mere da han kunne høre hendes hjerte bankede stille. Så han lukkede bogen og rejste sig ganske langsomt og satte sig blidt i sengen imens han så hende blive menneskelig igen.
Stadig i hans malertøj sad han først bare og betragtede hende som hun lå og sov så trygt. Meget meget stille lod han et par fingre hvile mod hendes fine hud og nussede hende ned af ryggen med ganske blide strøg. Hun havde jo en helt fantastisk smuk krop, og kunne tryllebinde ham med blot et smil.
Da hun så gav tegn til at vågne. fortsatte han blidt med at nusse hende på ryggen og sagde ganske forsigtigt:
"Godmorgen...."
Hun gabte svagt og strakte sig lidt imens hun hørte hans stemme og et blid smil dukkede op på hendes læber og hun satte dig op, stadig med ryggen til ham imens Hu roligt vågnede op.
Da virkeligheden ramte hende og det var dag og Caleb! Hun vendte sig hurtigt om og sprang op i hans skød og i hans favn.
"Caleb!" Skreg hun og nussede hendes ansigt ind imod hans skuler og puttede sig ind til ham.
"Jamen dog Yurie.... Jeg har også savnet det her.... Dejligt du er så begejstret!.... Har du sovet godt?"
Han havde selvfølgelig registreret at hun var nøgen men sagde intet til hende. Det var selvfølgelig rigtig sødt når hun rødmede og blev genert men lige nu skulle hun bare have lov at nyde øjeblikket. Det gjorde han også selv, virkelig meget. Stille lod han den ene hånd glide fra hendes ryg og lagde sig lidt ind på hendes mave
Hun var nøgen..
Yurie gispede og lagde hendes arme omkring hendes brystkasse imens hun rødmede trolig meget og kiggede væk. Caleb havde set hende sådan før, men Hu var stadig genert over det fordi det var så lag tid siden.
Hun kravlede langsomt ned i sengen igen og pakkede sig ind i dynen imens hun gemte sig under den.
"Lad mig dø af skam.." hviskede hun lavt og gemte hendes ansigt I hendes hænder.
Ganske forsigtigt lagde han hånden på dynen hvor hendes skulder ville være og hviskede næsten:
"Nej jeg vil da ikke.... Du er stadig lige så fortryllende smuk.... Og jeg er kun stolt over du har ladet mig se dig...."
Så lagde han sig ned på siden så han kunne kigge på hende selvom hun gemte ansigtet i sine hænder. Stille kørte han en finger så hendes hår blev strøget om bag hendes øre, imens han blev enig med sig selv om at drille lidt.
"Altså hvis ikke du viser dit smukke ansigt, så kravler jeg ind under dynen til dig...."
Endnu en del af deres kærlige og drilske leg
Yurie rystede på hendes hoved da han sagde det til hende og krøb mere samme under dynen med hendes hænder foran hendes ansigt.
Hun elskede deres små lege og hvordan det nogen gange voldte sig lidt ud i at Caleb blev utrolig dominerende, hvilket hun fandt så lækkert fordi hans mandlige side virkelig kom frem og det kunne hun slet ikke stå for.
"Jeg advarede dig Yurie.... Nu kommer jeg ind til dig...."
Lige pludselig bevægede han sig hurtigere end øjet kunne opfange og var pludselig omme på den anden side af sengen. Ganske bestemt og med en hurtig bevægelse, kravlede han ind under dynen så hun kunne mærke ham helt tæt på imens han holdt om hendes mave og nappede hende i øret.
Det vr tydeligt han holdt sig tæt ind til hende men ikke så det ville gøre ondt.
"Se selv.... Det er hvad der sker når du ikke hører advarslen...."
Han stemme var bestemt men forførende
"Nej! Onde vampyr! Giv slip på mig!" Grinte hun og prøvede at flå hans hænder fra hendes mave.
Dog var hendes hjerte begyndt at hamre utrolig meget og det var tydeligt på hendes krop at den reagerede på at han var så tæt på, på en meget tændt måde.
Yurie kiggede op på ham og hendes øjne lyste næsten op i et legesygt skær. Hun bed dig i underlæben og rødmede.
"Du må ikke spise mig.. onde vampyr.." spandt hun og havde stadig den legesye klang i hendes stemme.
"Så nemt slipper du ikke..... Jeg har dig!....."
Der var en utrolig forførende og drilsk klang i hans stemme som han holdt om hende. Dog lettede han grebet en smule så hun kunne vende sig lidt og kigge på hende.
Han var godt klar over hvad det betød når hendes hjerte hamrede sådan og hans skarpe sanser afslørede det også.
Det var også svært for ham at skjule at lysten var voksende.
Langsomt men bestemt vendte han hende rundt så hun lå på ryggen imens han stadig holdt hende fast med en arm under hendes bryster. Så kiggede han dybt i hendes øjne og hviskede lystent:
"Jo..... Den onde vampyr er lækkersulten....."
Imens han stadig holdt hende, begyndte han at kysse intenst ned af hendes hals kun kort afbrudt af hans tunge mod hendes øre
Dog smilte hud og bed dig i underlæben imens hun kiggede på ham og kunne ikke hole sig tlbage mere.
Yurie skød frem, greb hans kæbe med hendes små og bløde hænder, derefter trak hun ham tættere på og fangede hans læber med sine. Hun sukkede blidt og lod hendes hænder glide op i hans hår og kyssede ham utrolig blidt og intenst.
Hun bløde helt blød i hele hendes krop og mærkede Hvordan hendes hjerte galoperede afsted og var næste ved at springe.
Som de lå nu ville hun kunne mærke hans lem var vokset og blevet fast da kun de meget tynde bukser var mellem.
Imens han fast begyndte at kysse hende ned at halsen og nappede hendes øre, kørte ham også hånden fast fra hendes knæ, op af baglåret og om til hendes faste bagdel
Der tog han ved på en bestemt måde samtidig med at han ganske kort kyssede ned mod hendes bryster og kiggede op på hende med den samme slags blik som første gang de gav efter for deres lyster.
"Mmmm...... Er jeg stadig en ond vampyr?....."
Lige i det hun ville svare ville han langsomt køre tungen over hendes brystvorte
Hun hørte hans ord og smilte. "Ja meg-!" Mere nåede Hu ikke at sige før Hu stønnede blidt og lænede hendes hoved tilbage og greb hans hår hårdt. Hendes krop rystede svagt og Hu bed sig i underlæben før hun med lethed slap ud af hans greb og kravlede ned i bunden af sengen og fniste lidt før Hu dykkede under dynen og gemte dig.
Yurie elskede Hvordan de legede sådan her, det var så trolig dejligt, specielt Hvordan hendes følelser galoperede igennem hendes krop.
Så rejste han sig og smed lydløst så han også var nøgen inden han begyndte at gå rundt om sengen og sagde:
"Sikke noget..... Du er jo slem.... Hvad skal jeg mon gøre ved dig når jeg finder dig?..... Hvor mon du kan være?....."
Så lagde hans fast hånden på dynen hvor hendes bagdel ville være imens han sagde: "Kom frit frem?..... Jeg skal nok finde dig....."
Imens han grinede lavt, lagde han sig ned på ryggen så hun så ned af hans nøgne krop hvis hun lettere dynen. Så strakte han hånden ind under dynen så han kun lige strejfede hendes lår imens han sagde drilsk:
"Hmm.... Måske jeg bare skulle tage en lur og så lede videre når jeg vågner? Jeg må hellere sove lidt!...."
Så lukkede han sine øjne og ventede, men det var meget tydeligt at han kun lod som om han sov. En del af deres lystne leg
Hun kravlede langsomt, ud fra under dynen og så hans nøgen krop, viklet fik hendes til at bide mere i underlæbe og rev næste hul.
Den unge kvinde kravlede helt ud fra under dynen, bevægede sig derefter op på hans skød, så hun sad på hans ene ben, med hendes ben he over det andet, derefter hev Hu ham op og sidde og puttede sig ind til ham.
Følelserne væltede ind over hende da hun mærkede Hvordan de nu var helt hud til hud og hun kunne ikke lade vær med at græde lidt.
"Undskyld.." snøftede hun og mærkede Hvordan det hele med hendes død, ham der var væk og det hele. Alt var så surrealistisk lige nu og chokket efter hendes død ramte hende nu. Hun havde ikke vidst hvordan hun skulle reagere da han ikke var der. Dog nu vor hun havde sovet godt og slappede helt af i tryghed, væltede det hele ind over hende.
Så han satte sig lidt bedre til rette med hende på sit skød hvor han holdt fast og kærligt om hende og nussede hendes arm imens han hviskede:
"Såååå.... Det er ok.... Jeg er lige her.... Jeg ved godt det hele er mærkeligt lige nu.... Jeg ved godt din nye eksistens er skræmmende.... Men jeg lover dig..... At jeg vil altid være der.... Jeg tager aldrig afsted igen hvis ikke du kan komme med...."
Så drejede han blikket lidt og løftede ganske blidt hendes hage så han kunne se hende i øjnene. "Jeg er jo din helt egen slemme vampyr....."
Hans toneleje var en anelse drilsk men samtidig også betryggende så hun kunne mærke han mente det
"Det er bare.. jeg døde jo ikke naturligt Caleb.. der var en som slog mig ihjel.. har du slet ikke hørt det?" Spurgte Un ham og kiggede op på hans øjne med hendes egne blanke og brune øjne.
Hun havde virkelig svært ved at vende sig til dette, om dagen menneskelig og om natten død og et spøgelse. Hvor længe ville hun blive sådan? Hvordan ville hun komme videre? Hun var jo kommet tilbage af en grund, men hun vidste slet ikke hvorfor?
"Jo jeg har godt hørt det..... Og det var en frygtelig ting.... Jeg ved ikke hvorfor du stadig er her.... Men jeg er rigtig glad for du er.... Jeg har slet ikke lyst til at undvære dig.... En lille del af mig håber nok på at.... Jeg er grunden. Men ligemeget hvad.... Jeg bliver hos dig så længe du vil have mig min egen.... Ligemeget hvad så skal du ikke klare det her alene.... Vi er sammen..."
Så nussede han hende stille imens han kiggede hende beroligende i øjnene. Han kunne selvfølgelig ikke læse fremtiden og hvornår hun kom videre eller for den sags skyld hvorfor hun blev spøgelse. Men det var fuldstændig ligemeget for ham, for hun skulle have det godt
"Jeg tænkte på om vi ikke skulle virkelig hygge os her i dag? Med tæpper, puder, putte og hygge med film i din sofa?" Spurgte hun og greb en af hans hænder og flettede hendes fingre ind i hans.
Hun kom i tanke om noget og smilte imens hun kravlede ud af sengen, fandt den skjorte han havde haft på og tog den på hendes nøgen krop, lukkede den lidt og vendte sig i mod ham.
"Og.. Måske vil jeg så gå rundt sådan her." Fniste hun imens Hu snurrede lidt rundt på gulvet, så skjorten fløj lidt op og vidste hendes baller lidt.
"Det var faktisk en rigtig god ide.... Bare rigtig nyde hinanden uden nogen skal forstyrre os. Og jeg har masser i køleskabet af guf og den slags vi også kan hygge os med...."
Han kunne slet ikke få øjnene fra hende og den vidunderlige krop da hun rejste sig og h´tog hans skjorte på. Hun kunne åbenbart huske at det var en af hans svagheder. Da hun så havde drejet rundt og afsløret lidt af sine baller, rejste han sig og kiggede lokkende på hende som han stod der helt nøgen.
"Hmm..... Jeg kan ikke love jeg kan holde fingrene fra dig.... Men hvad skal jeg have på?"
Det var tydeligt han spurgte på den måde for at være drilsk så deres leg fortsatte. Hun gjorde noget ganske særligt ved ham
Yurie redte lidt op i sofaen imens hun bukkede dig lidt ned og hendes underliv blev helt synligt for ham. Derefter løb hun ind i soveværelset, greb en masse puder, løb tilbage og smed dem i sofaen før Hu løb ind igen og greb nogle dyner, som Hu også smed i sofaen.
Dette gjorde hende virkelig godt til mode, hun elskede at gøre klar til sådan en omgang hygge. Da hun var tilfreds, dykkede hun under en dyne og krøb op i chaiselongen hvor Hu så kiggede over på ham og ventede til han var klar.
Yurie elskede at se på hans pæne krop, dog elskede hun meget mere at røre ved den. Dog blev Hu næsten skrømt fra vid og sans da det ringede på hans dør.
Side 2 af 13 • 1, 2, 3, ... 11, 12, 13
» Gathering Feelings ~ Nathan Sanders
» Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips