Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Lingering Feelings (Yurie) XXX
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 13 af 13 • 1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Sv: Lingering Feelings (Yurie) XXX
Da de så holdt stille, stod han med det samme ovre ved hendes side og hjalp hende ud af bilen.
"Så er vi her skat.... Så vidt jeg husker kommer vi først til et par tøjforretninger. Så må dt være bogforretningen bagefter og til sidst.... Den specielle butik?...."
Ganske diskret blinkede han til hende og tog hende op i sine arme hvor han svingede hende rundt et par gange inden han kyssede hende intenst op af bilen.
"Se... Jeg kan slet ikke lade være.... Men vi må jo nok hellere...."
Så stod han så hun kunne tage hans hånd eller arm hvorefter han begyndte at bevæge sig op mod gågaden sammen med hende. Der var en del mennesker men egentlig ganske roligt. Ganske som han huskede, kunne de starte ved tøjforretningerne. Der var dog også en der havde det hele hvis man ikke ville ind og se dem alle sammen
Caleb- Proficient (Rank 16)
Antal indlæg : 1664
Da han så gav slip, tog Hu hans arm og holdte blidt omkring den. Hun kiggede nysgerrigt rundt da de gik op på gaden og de forskellige mennesker kiggede rundt efter dem, da de gik ned af gaden og ind i butikken.
En sælger kastede sig næste ind foran dem, da de kom ind. "HEJ! Vad kan jeg hjælpe jer to med?" Spurgte sælgeren.
Urie trak sig hurtigt og genert om bagved Caleb og det var tydeligt at Hu ikke brød sig om denne frembrusende sælger, som var igang med at ædeCaleb med hendes øjne.
Yurie- Competent (Rank 11)
- Bosted : Uden for Di Morga's grænser hvor hun har et traditionel japansk hus ved en sø, med have til. Det er også der hvor hun sælger hendes malerier og har hendes arbejdsplads.
Antal indlæg : 405
"Goddag..... Vi leder efter en fornyelse til vores tøjskabe.... Og vi satster på at bruge en mængde penge der gør at det skal sendes. Kan det arrangeres?"
Sælgeren blev lettere irriteret over at Caleb ikke reagerede på hendes blik, men lyste op da Caleb nævnte mængden af penge de ville bruge.
"Selvfølgelig Hr. Er der noget særligt de søger?"
Caleb vrissede næsten af sælgeren da hun havde gjort Yurie nervøs. Så han gav Yurie et kærligt klem og kyssede hendes pande inden han kiggede på sælgeren igen og sagde:
"Først og fremmest lidt fred til at kigge rundt....."
Sælgeren nikkede og gik væk fra dem igen.
Så sørgede Caleb for at Yurie kunne se ham i øjnene hvorefter han kyssede hende blidt.
"Nogle gange hader jeg virkelig sælgere..... Nå.... Hvad skal vi starte med skat?"
Han havde tænkt sig at hun skulle have alt hvad hun ville. Og hvis hun ikke kunne få sig til det, ville han stadig hjælpe hende og sørgefor hun vidste det var ok.
"Der er ellers meget her inde hva?...."
Da sælgeren så var væk, fniste hun og trak ham hurtigt med ned i kvinde afdelingen, imens han snakkede. Hun havde ikke tænkt sig at finde ret meget og ville helst betale selv, dog var hun i tvivl om hendes konto var lukket, siden hun endelig var død. Mon hendes malerier endelig havde mere værdi, hvorhen var død?
Yurie fandt den flotte afdeling med en masse lyse kjoler og pænt lyst tøj. Hun endelig lyse og mange farvede tøj, mest fordi det andet godt kunne blive for mørkt for hende.
Dog nåede hun ikke at gribe en bøjle, før sælgeren var over igen og greb bøjlen fra hende hårdt. Ø
"Nej, den ville blive alt for pæn for dig! Det der over er bedre." Sagde sælgeren grovt. Yurie så chokeret på hende og det var tydeligt at det ramte hendes selvværd hårdt.
- Bosted : Uden for Di Morga's grænser hvor hun har et traditionel japansk hus ved en sø, med have til. Det er også der hvor hun sælger hendes malerier og har hendes arbejdsplads.
"Ingen taler sådan til min udkårne er det forstået?! Hun vælger selv det tøj hun vil have og det skal være uden formaninger af nogen art fra en meget forsmået sælger! Min elskede er smukkere end noget som helst andet de nogensinde kommer til at hvile deres spydige øjne på! Sig undskyld til hende og skaf os så en anden sælger!"
Sælgeren blev lidt fjern i blikket og bukkede dybt for Yurie inden hun sagde: "Jeg beklager meget frk.... Det var dybt upassende af mig....."
Så gik sælgeren igen og Caleb vendte blikket mod Yurie med en kærlig glød i sine øjne. "Du skal ikke tro på hendes kritik min egen.... Hun var bare misundelig på din skønhed...."
Mere nåede han ikke at sige inden de kunne høre stemmen fra en gammel og meget entusiastisk mand. Manden der kom mod dem var et stort smil.
"Caleb darling! Det er alt for længe siden! Her stod jeg netop og talte med min mand om vi skulle have malet et billede og her står du! Jamen dog hvem er den yndige dame?"
Caleb smilede om til hende og sagde: "Dette er min udkårne Yurie... Skat kan du huske du snakkede om du gerne ville møde mine venner? Mød Jean.... Den bedste stylist der findes"
Så kyssede Caleb hende stolt og lagde armen om hende
"Yurie Hayashi, dejligt at møde dem." Smilte hun til manden imens hun blidt lagde hene arme om Caleb's arm. Hun blev lidt genert som altid, når hun mødte nye mennesker, specielt nu hvor det var Caleb's ven. Hun var dog meget bange om denne mand havde hørt om hene død, specielt hvis han var menneske.
"Dejligt at møde dem også... Min mand købte faktisk et billede en gang af Caleb og siden da har Caleb fået lavet stort set alt sit tøj hos os. Kom lad os så se om ikke vi kan finde noget til jer"
Imens de gik afsted, nussede Caleb hele tiden hendes hånd så hun kunne føle sig tryg. Jean var sød og høflig og var meget hjælpsom når de gik og fandt tøj, men han var også en mand der kunne fylde en del i et rum når han blev entusiastisk.
"Jean's mand er faktisk ham der syer mine jakkesæt og den slags. Og Jean her designede den fine kjole du fik"
Igen kunne Caleb ikke helt lade være med at kysse hende. Nu blev det også en langt mere behagelig oplevelse at købe tøj. Caleb hjalp hende selvfølgelig også alt det han kunne
Hun havde endda fundet noget lingeri undertøj, som hun nu stod genert inde i omklædningsrummet og kiggede på sig selv i. Det var noget vinrødt undertøj, med en blonde bh og nogle blonde g-streng.
"Caleb? Jeg kan da ikke tage imod alt dette tøj.." mumlede hun genert og vidste godt at han ville kunne høre det. Hun rettede lidt på underdelen imens hun kiggede trist ned.
Da hun valgte undertøj, var han bevidst ikke med til det. Den slags kunne hun godt lide at gøre til en overraskelse. Med mindre hun selvfølgelig spurgte ind til hans hjælp, så var han der med det samme.
Hendes lavmælte spørgsmål gjorde at han diskret gik ind til hende og han fik lige gjort tegn til Jean om de lige skulle have lidt fred.
Så gik han om bag ved hende og lagde sine hænder lavt på hendes mave og hvilde ganske let hovedet på hendes skuldre så de kunne se hinanden i spejlet. Hun fik et ganske diskret kys inden han sagde:
"Selvfølgelig kan du det min skat.... Jeg har mere end rigeligt penge til mere end en livstid... Og det er ikke sjovt at have penge hvis ikke man må bruge dem. Og nu vælger jeg at bruge nogen af dem på dig... For jeg vil gerne se dig glad og lykkelig.... For jeg elsker at forkæle dig.... Jeg har allerede betalt det... Du skal overhovedet ikke tænke på penge skat.... Det gør jeg ikke.... Jeg tænker på dig"
"Hvad?! Har du allerede betalt det?" Spurgte hun chokeret. Dog stod hun og kiggede op på ham med et drillende smil.
"Jamen.. hvordan kan jeg betale til?" Spurgte hun imens hun langsomt skubbede ham over i hjørnet af prøverummet, hun pressede ham ned og sidde på en skammel derinde og gled ned på hans skød. Hun sad med hendes ben på hver side af hans ben.
Hun lagde hendes arme rundt om hans nakke og pressede hele hendes krop op af hans brystkasse og gnbbede hendes underliv imod hans manddom.
"Har du nogle ideer min dejlige Herre?" Spurgte hun lavt og kyssede hans kæbe.
"Tja.... Det kom jeg vist til.... Jeg kunne jo lige så godt ikke sandt?"
Forsigtigt bed han sig i læben som hun skubbede ham ned at sidde. Hun var vist opsat på at drille ham lidt mere end først antaget. Men det generede ikke, for han ville give hende hele oplevelsen af deres leg.
"Hvem siger du skal betale tilbage?.... Men hvis du ligefrem insisterer...."
Da hun trykkede sig ind mod ham og gnubbede med sit underliv, lukkede han ganske kort øjnene og sukkede stille. Hun vidste udemærket godt hvad hun gjorde for at pirre ham. "Masser..... Min elskede slave..... Men jeg er helt utålmodig over vi skal i bogforretningen først.... Du har... Virkelig tænkt dig at drille hva?...... Så ved du hvor hård.... Straffen bliver...."
Side 13 af 13 • 1, 2, 3 ... 11, 12, 13
» Gathering Feelings ~ Nathan Sanders
» Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips