Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lingering Feelings (Yurie) XXX - Page 12 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lingering Feelings (Yurie) XXX - Page 12 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lingering Feelings (Yurie) XXX - Page 12 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lingering Feelings (Yurie) XXX - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lingering Feelings (Yurie) XXX - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lingering Feelings (Yurie) XXX - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lingering Feelings (Yurie) XXX - Page 12 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lingering Feelings (Yurie) XXX - Page 12 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lingering Feelings (Yurie) XXX - Page 12 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lingering Feelings (Yurie) XXX - Page 12 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lingering Feelings (Yurie) XXX

2 deltagere

Side 12 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Næste

Go down

Lingering Feelings (Yurie) XXX - Page 12 Empty Sv: Lingering Feelings (Yurie) XXX

Indlæg af Yurie Søn 7 Feb 2016 - 13:52

Hun satte sig tilrette og lyttede til hans ord, imens hun så hvad han gjorde klar til og grinte højt over det. Yurie havde lavet sushi utrolig mange gang i hendes liv og kunne næsten lave det med lukkede øjne.

”Hvem er de?” Spurgte hun blidt og kiggede på hans hænder, hun var meget imponeret, da det ikke altid var helt let at lave.

”Husk du ikke skal presse det for meget.” Smilte hun til ham, da han rullede de lange bunker sammen.

”Skyl kniven ofte, det hjælper så det ikke klistre til.” Smilte hun og gav ham de små gode råd. Hun kendte til de mange fifs så det var nemmere, siden hendes bedstemor havde lært hende det.

Yurie’s ansigt blev dog blegt, da hun tænkte på hendes bedstemor. Hun var den eneste i hendes familie som levede. Hun kiggede lidt ned og bed sig selv i underlæben da skyldfølelsen væltede ind over hende.
Yurie
Yurie
Competent (Rank 11)

Bosted : Uden for Di Morga's grænser hvor hun har et traditionel japansk hus ved en sø, med have til. Det er også der hvor hun sælger hendes malerier og har hendes arbejdsplads.

Antal indlæg : 405

Tilbage til toppen Go down

Lingering Feelings (Yurie) XXX - Page 12 Empty Sv: Lingering Feelings (Yurie) XXX

Indlæg af Caleb Søn 7 Feb 2016 - 14:00

Det var tydeligt at han var lidt nervøs for hvad hun ville sige til hans Sushi, men han gjorde sig meget umage og lyttede efter hendes råd og brugte dem selvfølgelig.
Med hendes hjælp og gode råd, tog det stille og roligt form til noget man kunne kalde Sushi.

"Mine kolleger? De skifter en del hvem de er, men som regel meget søde. De fleste af dem er dog noget snobbede da de ser det som en status at handle med mig. Jeg regnede faktisk med at din første opgave som min vidunderlige sekretær var at tage med ud når jeg skal aflevere et billede i weekenden? Hvis du vil selvfølgelig"

Hurtigt lagde han kniven fra sig og tørrede sine hænder inden han satte sig ved siden af hende og nussede hende på ryggen. Han kunne genkende duften af savn dog ikke af hvem. 
"Må jeg høre dine tanker skat?... Hvem savner du?"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Antal indlæg : 1664

Indlæg af Yurie Søn 7 Feb 2016 - 14:05

Hun lyttede til hans ord og blev meget overrasket over at han faktisk kom ned til hende. Hun puttede sig lidt hen til ham og lagde hendes hoved imod hans skulder.

”Bare min bedstemor.. Det er hende som har passet på mig, da jeg var yngre og ikke kunne klare mig selv alene. Mine forældre døde da jeg var helt lille og hun tog mig ind. Hun er min eneste familie, som jeg har tilbage.” smilte hun lidt og kiggede op på ham, bekymret for om hendes historie ville gøre ham ked af det. Hun havde jo aldrig snakket om hendes fortid, før hun kom her til byen.

”Hun bor stadig i Japan, på landet og alene nu, efter jeg flyttede hertil.” smilte hun svagt og tørrede en tårer væk som var flygtet fra hendes øjne.
Yurie
Yurie
Competent (Rank 11)

Bosted : Uden for Di Morga's grænser hvor hun har et traditionel japansk hus ved en sø, med have til. Det er også der hvor hun sælger hendes malerier og har hendes arbejdsplads.

Indlæg af Caleb Søn 7 Feb 2016 - 14:10

I det hun puttede sig ind til ham, lagde han armene godt om hende så hun kunne føle sig rigtig tryg ved at fortælle ham om det.
Det var også en rigtig trist historie og han kunne godt forstå hvorfor hun blev så berørt ved at tænke på sin bedstemor. Så det blev en af de tidspunkter hvor han fik en spontan idé.

Efter at have tænkt lidt over det, sagde han:
"Hun lyder pragtfuld din bedstemor.... Det må være hårdt at savne hende sådan... Så jeg fik en idé... Enten kan vi få hende fløjet her over? Eller også hvis jeg lige får lov til at arrangere det, så kan vi besøge hende hvor hun bor? Jeg skal selvfølgelig lige sørge for at der er en bil der er sikret mod sollys i Japan. Hvad siger du til det?"

Han syntes selv det var en rigtig god idé og han krydsede fingre for hun blev glad for det
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Yurie Søn 7 Feb 2016 - 14:26

Yurie kiggede langsomt op på ham og smilte stort.

”Det ville glæde mig hvis vi kunne besøge hende. Det er hårdt for os med dårligt immun forsvar at komme til et andet land, så jeg vil ikke turde at få hende herover.. Så.. At rejse derover ville være dejligt min skat.” smilte hun til ham, før hun gled op og kyssede hans læber.

”Lad mig ordne resten af maden, så bliver du hernede.” smilte hun før hun gled ud af hans favn og håndklædet. Hun fik op, greb et forklæde som hun tog på som det eneste tøj, for hun gik videre med sushien og det var tydeligt at hun vidste hvad hun lavede.
Yurie
Yurie
Competent (Rank 11)

Indlæg af Caleb Søn 7 Feb 2016 - 14:30

Han gengældte hendes dejlige kys og nappede hende kærligt bagi inden han smilede endnu mere og sagde:
"Så vil jeg få sat tingene i gang med det samme så vi kan komme afsted min egen... Så hurtigt som muligt"

"Skal jeg blive siddende?...."
Så sad han afslappet og kiggede op på hende imens hun iførte sig kun et forklæde. Hun vidste altid hvad der skulle til for at drille ham selvom det var stille og kærligt.
Da hun så gik i gang med maden, begyndte han at bevæge sig op mod hende meget meget langsomt så hun snildt kunne opdage hvad det var han havde gang i. 
Bevidste gjorde han det sådan, så hun kunne drille igen eller lade ham komme op til hende hvis hun havde lyst til det. Imens så han selvfølgelig efter hvad hun lavede
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Yurie Søn 7 Feb 2016 - 15:03

Hun kiggede op på ham med den store kniv i hendes hånd, hun fniste og nikkede til ham, som tegn på at hun godt vidste hvad han lavede.

Yurie fandt et stort fad, hvor hun lagde de mange forskellige stykker sushi på. Hun brugte de specielle spisepinde til at flytte de mange stykker og det var tydeligt at hun nemmere kunne håndtere de pinde, end normale knive og gafler.

Derefter fandt hun nogle mindre tallerkner frem, nogle små skåle og en flaske med soya. Hun satte det hele hen på spisebordet og gik derefter tilbage.

”Hvad vil du have at drikke?” Spurgte hun nysgerrigt til ham og kiggede op på ham imens hun lænede sig op af køkkenet bordet, så han godt kunne komme hen til hende, hvis han lystede.
Yurie
Yurie
Competent (Rank 11)

Indlæg af Caleb Søn 7 Feb 2016 - 15:12

Smilende kiggede han kort ned inden blikket endnu en gang blev rettet mod hende igen. Hun så fantastisk dejlig ud kun i det forklæde men det vidste hun godt siden hun valgte kun at tage det på. Men det var tydeligt på gløden i hans øjne at han rigtig godt kunne lide det.

Da hun så lænede sig op af bordet igen efter at have dækket spisebordet, rejste han sig langsomt og så eftertænksom ud. Lige pludselig stod han henne foran hende og lagde armen om hendes lænd og den ene hånd i nakken hvorefter han kyssede hende meget intenst.
Derefter så han dybt i hendes øjne og blinkede som han godt vidste det måske drillede lidt. 

Så gik han hen til et hjørneskab og strakte sig lidt så hun også havde tid til at nyde synet hvis hun ville det. En lille men rigtig smuk flaske blev taget ned og sat ved hende imens han sagde:
"Der er noget med man drikker Sake til er der ikke? Men tager lige noget vand og juice til også så der er noget at vælge imellem..."
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Yurie Søn 7 Feb 2016 - 15:24

Hun kiggede op på ham og fulgte ham med øjnene da han gik afsted og fandt flasken. Et lille fnis kom fra hende og hun nikkede.

”Jo, man kan nemt drikke det til, dog drikker jeg normalt bare vand.” Smilte hun til ham, før hun fandt nogle glas og hældte vand i en flaske.

Yurie gik elegant over til bordet og vrikkede lidt med hendes hofter på vejen, bare for at drille ham mere.

”Kommer du skat?” spurgte hun blidt, da hun satte glassene på bordet og flasken, hvorefter hun selv satte sig ned på hendes plads og hældte vand op.

”Jeg vidste ikke du havde lært at lave sushi, hvornår har du det?” Spurgte hun nysgerrigt og kiggede op på ham, da han havde sat sig ned foran hende.
Yurie
Yurie
Competent (Rank 11)

Indlæg af Caleb Søn 7 Feb 2016 - 15:30

Lige i det hun var henne ved spisebordet igen, stod han pludselig ved siden af hende og med sin hånd godt plantet på hende bagdel. Hendes drilleri virkede, så han ville selvfølgelig give igen. Imens han næsten masserede hendes balde, kiggede han på det lækre mad og sagde:
"Mmm.... Det ser lækkert ud skat.... Også maden"
Så blinkede han til hende inden han satte sig på sin plads.

Så hældte han lidt vand op til sig selv imens han forklarede:
"Egentlig lærte jeg det for ca 300 år siden på en rejse i Japan, men holdt det aldrig rigtig ved lige. Så mødte jeg dig og besluttede for at prøve igen. Som du nok kan se så har jeg lang vej igen... Så det er virkelig dejligt du gider hjælpe mig"

Ligeledes imens han fortalte, nussede han et godt stykke op af hendes ben med foden og for at drille ekstra meget, lod han som om det ikke skete. Men gløden i hans øjne sladrede.
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Yurie Søn 7 Feb 2016 - 15:39

Hun fniste til ham, før hun hældte soja op i det to små kopper og gav ham den ene. Hun mærkede godt foden og lod som om det ikke rørte hende, selvom det tydeligt gjorde.

”Hmm.. Hvor var du henne dengang? Min bedstemor ejer et badehus, lidt udenfor Tokyo, måske har du mødt noget af min familie? Vi har altid boet der.” Fortalte hun imens hun tog et stykke sushi, dyppede den i hendes soja og spiste den med en øvet hånd.

Yurie smilte og nød smagen af maden og det var meget tydeligt på hende. Hun sukkede blidt og lukkede hendes øjne imens hun tog smagen ind og holdte sig fnisende for munden imens.

”Det smager lækkert skat.” smilte hun.
Yurie
Yurie
Competent (Rank 11)

Indlæg af Caleb Søn 7 Feb 2016 - 15:45

Han kiggede efter imens hun hældte lidt soya op til dem hvorefter han tog en lille smule vand.
"Vi var godt nok i Tokyo men vi var der ikke længe nok til at opleve et badehus eller noget. Mine forældre var ikke specielt meget fan af at prøve nye ting desværre. Så vi overnattede kun på hvad mine forældre mente var de fineste hoteller og den slags. Men jeg fik da lært lidt imens vi var der"

Så kiggede han efter hvordan hun brugte spisepindene bare for at være sikker på at han kunne huske hvordan man gjorde. Det tog et par forsøg men hans hænder huskede det hurtigt.
"Det er jeg glad for... Så jeg må måske lave det igen en gang?"

Så smagte han på det første stykke og lukkede nydende øjnene. Det smagte faktisk rigtig godt. Imens han nød det, blev hans fod en smule mere dristig. Han ville se om han kunne få hende til at drille igen eller bare smile af det.
"Mmm...." Så åbnede han øjnene og kiggede på hende inden han gjorde klar til at tage det næste stykke.
"Det smager faktisk rigtig godt.... Men det må være fordi du gjorde det færdigt"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Yurie Søn 7 Feb 2016 - 15:49

Hun kiggede op på ham og nikkede lidt, på en måde skuffet.

”Så skal du helt klart opleve det hele, når vi kommer derover.” smilte hun blidt, hvorefter hun mærkede hans fod igen og rødmede.

Yurie tog det næste stykke, dog denne gang lod hun spisepindene langsomt glide ud af hendes mund og hun slikkede lidt spidserne af det inden hun tyggede stykket og kiggede op på ham.

”Hva så skat? Kan du ikke koncentrere dig om maden?” spurgte hun blidt imens hun spiste mere. Det var tydeligt at hun var blevet lidt sulten, så han skulle nok skynde sig, hvis han skulle nå at få hans andel.
Yurie
Yurie
Competent (Rank 11)

Indlæg af Caleb Søn 7 Feb 2016 - 15:59

Han smilede stort ved tanken om de skulle der over. Så ville han jo have dejligt selskab på turen og han ville få oplevet noget mere sammen med hende.
"Nu har vi også alt den tid vi vil.... Og med dig som min vidunderlige guide så kan det kun blive godt. Så må du vise mig alle de ting du mener jeg mangler at se eller opleve. Jeg har faktisk altid gerne ville opleve et rigtig 'tehus'"

Han kiggede veltilfreds over hans drilleri med foden, men hans fokus blev meget hurtigt flyttet da hun spiste sin sushi på en meget sensuel måde. Han blev helt frustreret men på en god måde af hun vidste altid lige hvad hun skulle gøre. Men han skulle nok tage revanche....

Han rystede kort på hovedet for at vise hvordan han lige skulle fokusere igen, imens hans fod kom meget tæt på hendes underliv dog uden at røre.
"Det bliver lidt svært når du fortryller mig sådan... Men noget siger mig du er godt klar over det.... Det må jeg vist hellere...."

Så blinkede han til hende inden han meget elegant snuppede et stykke og så på hende med de intense øjne imens han spiste det
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Yurie Søn 7 Feb 2016 - 16:03

Hun fniste tilfreds over at hendes drilleri virkede! Yurie nikkede til ham og mærkede hans fod dernede. Hun lod hendes hånd falde ned i hendes skød, lod den glide ned og kilede ham under hans fod.

”Hmm.. Min mor ejer jo et badehus, hvor der lige ved siden af er et tehus. Det er ude på landet, så vi har sådan et lille område, helt for os selv.” Smilte hun imens hun spiste lidt mere.

Dog nussede hun blidt hans fod imens, lukkede hendes ben, så den hvilede i stedet på hendes skød, hvor hun blidt med den ene hånd masserede den.

”Men jeg tænker at vi kan kigge efter nogle bøger til dig om japansk kultur når vi er nede i byen. Jeg har jo kun boet derude, så har aldrig selv været inde i Tokyo, så jeg kunne også godt bruge nogle bøger om steder hvor det kunne være godt at se.” smilte hun til ham, før hun tog endnu et stykke sushi.
Yurie
Yurie
Competent (Rank 11)

Indlæg af Caleb Søn 7 Feb 2016 - 16:10

Lige så tilfreds hun var over hendes drilleri virkede, lige så tilfreds var han. 
Dog var han ikke kilden så han nød bare at foden blev nusset.
"Det lyder rigtig lækkert skat, det glæder jeg mig rigtig meget til. Jeg ærgede mig altid over vi ikke oplevede at være på landet. Så er det jo heldigt at du kan hjælpe mig. Så håber jeg på mine manerer er nok"

Så smagte han på et stykke mere men det var nu ikke derfor han sukkede nydende. Det var på grund af hun begyndte at massere hans fod, hvilket føltes helt fantastisk. Så han sukkede nydende og efter at tygget af munden, smilede han endnu mere og sagde:
"Mmm.... Du forkæler mig ved du det?...."
Kort tænkte han over hvor de kunne gå hen og købe de bøger. "Jeg kender faktisk en hyggelig lille bogbutik nederst i gågaden? Den går vi lige forbi når vi går mod den... særlige forretning. Der burde vi kunne finde det nemt"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Yurie Søn 7 Feb 2016 - 16:15

Hun nikkede og kom til at rødme meget over tanken om hvilken butik de skulle i.

Efter hun havde spist lidt stille i noget tid, faldt hun tilbage i stolen og tog sig til hendes mave. En sød lille bitte bule var dukket op på den og det var tydeligt at hun er mæt.

”Årh.. Ikke mere..” Bedte hun og fniste til ham.

”Skal jeg så i noget nyt tøj, nu hvor vi skal ned i byen? Eller mit normale tøj?” spurgte hun var, da hun langsomt rejste sig op, gik rundt om bordet og faldt ned i hans skød, så hun kunne få lidt kontakt inden de skulle ind og i tøjet.

”Vil du klæde mig ud igen?” Fniste hun legende og kiggede op på ham imens hun kyssede blidt hans kæbe.
Yurie
Yurie
Competent (Rank 11)

Indlæg af Caleb Søn 7 Feb 2016 - 16:28

Han elskede virkelig når hun rødmede over den slags, for det var et tydelig bevis på hun ganske vist var genert men alligevel glædede sig meget. Selvfølgelig glædede han sig også rigtig meget siden hun ville de ting med ham. 

Så lænede han sig godt tilbage i stolen og strøg sig ned af maven inden han smilede tilfreds og sagde:
"Jeg må nok også hellere stoppe nu... Ellers går det da galt...."

Han greb hende elegant da hun faldt i hans skød, hvilket fik han til at grine lidt. Det var altid skønt at være så tæt sammen. Kort tænkte han over hvad tøj hun skulle have på. Så kom han dog i tanke om noget og hviskede:
"Jeg tror jeg har noget...."

Så kyssede han hende op af halsen igen og kørte tungen efter for at drille lidt forsigtigt, hvorefter han tog hende roligt op i sin favn og gik ind i soveværelset hvor hun blev sat på sengen. Ganske kort kiggede han ned på hende med hans lem noget tæt på hendes ansigt hvilket dog ikke var bevidst. "Lad os så se... Jeg har jo faktisk et par muligheder.... jeg købte jo lidt forskelligt til da jeg skulle male dig.... Det er her endnu"

Så tog han to kjoler ud og hængte dem så hun kunne se. Den ene var en smuk aftenkjole lidt alá den hun havde fået. Dog med en anelse dybere udskæring og stropper over skuldrene. Den var i fin silke og med sten lige ved kavalergangen. 
Den anden var mørkerød på samme måde som hans ene jakkesæt. Den blev holdt oppe med bånd der skulle sidde ved den øverste del af hendes arme. Den havde dog ingen slids med sad mere tæt og gik helt ned til anklerne hvor stoffet var lidt løst. Til begge kjoler var der selvfølgelig matchende sko.
Så blinkede han til hende og sagde:
"Du må helt selv vælge.... Der er undertøj til, men der er der noget i skabet at vælge imellem"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Yurie Søn 7 Feb 2016 - 16:38

Hun kiggede op på ham da han kyssede hende ned af halsen og fniste til ham da han bar hende ind i soveværelset.

Yurie rejste sig og gik over til kjolerne hvor hun blidt lod hendes hånd glide ned over dem.

”Er de ikke alt for fine til blot en shoppe tur?” spurgte hun nervøst og kiggede op på ham. I hendes verden skulle disse helt klart bruges til en fin middag eller fest. Slet ikke en shoppe tur som de skulle på.

Hun tog en af dem ned, den sidste som han havde fundet og gik over til spejlet hvor hun holdte den foran hende selv og kiggede. Jo, den var alt for fin, hun ville ikke turde have den på ned i byen.

”Skal jeg ikke bare tage min normale kimono på, dette er jo alt for flot og fint Caleb.” spurgte hun nervøst og kiggede over på ham med hendes blide øjne.
Yurie
Yurie
Competent (Rank 11)

Indlæg af Caleb Søn 7 Feb 2016 - 16:46

Hendes nervøse blik fik ham til at grine lavt hvorefter han gik hen til hende og kyssede blidt hendes kind.
"Hvis det er det du har det bedst med. Eller måske.... Vent lige lidt Yurie skat..."

Så gik han igen hen til skabet som om han kom i tanke om noget og stak nærmest kroppen ind i skabet. Efter lidt rumsteren rundt der inde kom han ud igen denne gang med 3 sæt tøj. "Dem her er grunden til at jeg er lidt kræsen med hvor jeg får tøj fra. Første gang jeg bestilte tøj online, der sender de det forkerte, endda til kvinder. Firmaet ville ikke tage det igen. Så du kan bruge en af dine kimonoer, eller et af de her sæt hvis det er? Undertøj ved du hvor er skat"

Det ene sæt var lidt 'powersuit-agtigt' lidt hen af en dygtig sekretær. Selve sættet var i sort med en hvid skjorte til og med nederdel til lige over knæene. Det andet sæt var et par jeans med både en t-shirt og en figursyet skjorte. Skjorten og t-shirten var i mørke farver begge to. Det sidste var en mere afslappet men rigtig pæn kjole i mørkerød med en kort sort jakke til.
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Yurie Søn 7 Feb 2016 - 20:47

Hun gik over og tog den mørkerøde kjole, fandt et par simple og sorte højhælede sko og lidt undertøj samt jakken. Derefter gik hun over til sengen, tog det sorte lingeri undertøj på, kjole og jakken. Derefter gik hun over, satte hendes hår op i en sort knold og lagde noget simpelt make-up.

"Vad siger du?" Spurgte hun til sidst og snurrede rundt på gulvet og kiggede over på ham.

Det var simpelt tøj, dog pænt og stilet.
Yurie
Yurie
Competent (Rank 11)

Indlæg af Caleb Søn 7 Feb 2016 - 21:28

Da hun havde valgt tøj, gik han hen for at vælge noget selv men kunne ikke helt få øjnene fra hende da hun klædte sig på. Selv når hun klædte sig på, havde hun bare en eller anden effekt på ham. Hun havde fuldstændig fortryllet ham og han nød det i fulde drag.
Så kiggede han lidt efter i skabet og besluttede sig for at tage noget andet end jakkesæt. Så han tog et par mørke jeans, en mørkerød t-shirt i samme nuance som den kjole hun havde valgt og så en helt sort blazerjakke. Til sidst et par sorte italienske sko.

Efter at have rettet det så alt sad godt, kiggede han op igen smilede stort da hun stod og drejede rundt for ham.
"Du ser helt vidunderlig ud min egen.... Jeg er mere end heldig...."
Så rettede han kort på jakken og kiggede spændt på hende.
"Hvad synes du skat?..... Går det an?"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Yurie Søn 7 Feb 2016 - 21:35

Hun kiggede op på ham og smilte blidt til ham imens hun fandt tasken fra den anden aften, som stadig passede til det som hun havde på nu. Rød var virkelig hendes farve.

"Du er smuk I alt tøj min egen. Og utrolig lækker i dette." Sagde hun og gik elegant over til ham, hvor hun blidt kyssede hans læber med hendes mørkerøde læber.

Derefter greb hun hans arm og trak ham med.

"Lad os smutte ud og shoppe. Måske støder vi på nogle af dine venner, kunne være sjovt." Fniste hun blidt og kyssede hans kind.
Yurie
Yurie
Competent (Rank 11)

Indlæg af Caleb Søn 7 Feb 2016 - 21:50

Han hoppede af glæde indeni over hun kunne lide hvordan han så ud, for det var blevet meget vigtigt for ham at hun syntes han så godt ud.
Da hun så trak ham afsted, grinede han kærligt og nåede lige at gribe bilnøglerne på vej ud af døren. Nok var der ikke så langt ned i byen men hvis de skulle shoppe meget så var det praktisk.

Inde i elevatoren, trykkede han hende pludselig op mod væggen og kyssede hendes intenst selvfølgelig uden at hun skulle ødelægge håret. Kendte han de to ret, skulle det nok komme.
Nede på parkeringspladsen hjalp han hende ind som en gentleman og satte sig selv ind og begyndte at køre.
Så nussede han kort hendes ben og blinkede til hende.
"Hvor kunne du tænke dig at starte min skat? Skal vi bare starte fra bunden f gågaden og bevæge os op ad? Den.... særlige forretning ligger vist i toppen af gågaden"
Caleb
Caleb
Proficient (Rank 16)

Indlæg af Yurie Man 8 Feb 2016 - 20:31

Hun fniste imod hans kys, da han skubbede hende op af væggen i elevatoren. Det var så dejligt, når han var sådan her. Yurie greb hans arm, da de gik ud på parkeringspladsen, satte sig ind og smilte til ham, da han kom ind til hende.

Hun greb hans arm imens han kørte og lænede hendes hoved på hans skulder,.

"Hmm.. vi kan godt starte fra bunden." Smilte hun og kiggede ud af vinduet, imens de kørte igennem bunden. Dette var lykken, det var hun helt klar over!
Yurie
Yurie
Competent (Rank 11)

Side 12 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum