Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Lingering Feelings (Yurie) XXX
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 11 af 13 • 1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13
Sv: Lingering Feelings (Yurie) XXX
"Så har jeg en idé... Jeg kan tage lidt af mit blod og komme i salven? Det vil nok gøre den stærkere og det kræver ikke ret meget. Jeg vil meget gerne drikke af dig skat.... Men vi må hellere vente til du har kommet dig lidt mere... Du er stadig svækket...."
Efter at hun havde siddet og betragtet sig selv lidt, blinkede han stille og rykkede en smule på sig så hun kunne mærke hvordan hun sad mod hans manddom. Sådan som hun betragtede sgi selv, var det egentlig ikke svært at regne ud hvad hun tænkte.
Caleb var dog ikke enig for hun var vidunderligt smuk i hans øjne og ville altid være det.
Ganske blidt lagde han hånden på hendes der hvilede på hendes lår så han kunne følge hendes bevægelse.
Meget forsigtigt lænede han sig ned og nappede hende stille i øret og hviskede næsten:
"Siden vi skal shoppe til lidt af hvert senere?... Hvad så med jeg var din personlige tjener ind til da?... Husk jeg kan dufte hvordan du har det elskede.... Du kunne ligge nøgen med en god film og blive masseret med en god creme... Eller jeg kunne lave lidt mad til dig? Lige hvad du har lyst til...."
Caleb- Proficient (Rank 16)
Antal indlæg : 1664
”Det lyder dejligt.. Og go’ idé med salven. Jeg kan få den på efter badet her.” Smilte hun blidt og kyssede hurtigt hans læber. Hun havde mærket hvordan han have bevæget sig, så hun nemmere ville kunne mærke hans manddom imod hendes køn.
”Men jeg kender en god butik nede i byen, som har en masse dejlige creme og naturlige produkter, det ville være dejligt, hvis vi kunne smutte forbi den, så jeg kunne få et nyt lager.” Grinte hun.
Yurie rakte hurtigt over og tog noget af den sæbe som duftede af kirsebær blomster, det var hendes yndlings efterhånden. Hun hældte noget ud, imens hun sad på hans ene lår, med siden til ham. Hun begyndte derefter at gnubbe sæben ind i spidserne på hendes lange hår og bevægede efterhånden mere op i håret.
”Hm.. Elsker at bade med dig skat.” Smilte hun og nussede sæben ind i hendes hovedbund. Der var ikke noget bedre end hovedbunds massage. Hun lukkede hendes øjne og det var tydeligt at hun kæmpede for at nussede sæben helt ind i hendes hoved.
Yurie- Competent (Rank 11)
- Bosted : Uden for Di Morga's grænser hvor hun har et traditionel japansk hus ved en sø, med have til. Det er også der hvor hun sælger hendes malerier og har hendes arbejdsplads.
Antal indlæg : 405
"Som de ønsker min elskede Herskerinde...."
Da hun lod sit køn, trykkes lidt mod hans lem kunne han ikke undgå at sukke lavt af nydelsen. Men det var kun dejligt at de drillede hinanden så kærligt og sensuelt.
"Mmm det føles dejligt skat.... Du driller vist lidt.... Men selvfølgelig kan vi smutte ind forbi den butik"
Så tog han kort selv lidt sæbe i hænderne og hviskede:
"Jeg elsker også at bade med dig skat.... Nu skal jeg.... Du skal rigtig forkæles skal du..."
For at drille lidt endnu en gang, kørte han sine hænder ganske blidt op over hendes bryster hvorefter han begyndte at massere hendes hovedbund så hun kunne slappe godt af imens hun blev sæbet ind.
”Ahh..” Sukkede hun og slappede helt af, da hans kølige fingre, virkelig kunne massere igennem hendes hovedbund.
Det føltes mærkeligt at han var tjeneren på en måde. Hun var slet ikke van til det, og vidste ikke om hun ville bryde sig om det, da hun ikke vidste hvad han skulle. Dog dette lige nu, var så rart at hun tydeligt ikke kunne tænke på ret meget andet end hans stærke fingre imod hendes hovedbund.
Da han var færdig, dykkede hun under vandet kort, fik sæben ud og kom op igen. Hun trak hendes hår væk fra hendes ansigt og grinte, da det klistrede sig ned af hendes ryg og meget vand dryppede ud fra det.
”Din tur nu.” Smilte hun blidt, tog noget sæbe og satte sig ordenligt på hans skød, så hun kunne række op og sæbe hans dejlige hår ind. Hun arbejde hårdt og masserede hans hovedbund blidt imens hun koncentrerede sig meget, så han kunne slappe lidt af.
- Bosted : Uden for Di Morga's grænser hvor hun har et traditionel japansk hus ved en sø, med have til. Det er også der hvor hun sælger hendes malerier og har hendes arbejdsplads.
"Dejligt ikke? Jeg elsker at forkæle dig ved du det?...."
Så trak han hænderne lidt væk så hun kunne dykke ned og fjerne sæben. Da hun så gjorde tegn til at ville sidde på ham, lod han sig glide lidt mere ned i karret så hun nemmere kunne sætte sig. det gjorde ganske vist at hendes underliv ville gnubbe let om hans lem, men det nød de vist begge to.
Man kunne høre på hans dybe suk hvor meget han nød at hun masserede hans hovedbund. Langsomt lukkede han øjnene lidt og sagde drilsk men lokkende:
"Ahh..... Jeg ved godt jeg skulle tjene dig nu.... Men at bade sammen med en så sexet og ubeskrivelig smuk som min elskede.... Og at hun så sæber en ind og masserer ens hovedbund.... Jeg er virkelig den heldigste nogensinde...."
”Jeg.. Er ikke så god til at være den som bestemmer, jeg bryder mig faktisk ikke så meget om det.. Så at få lov til at gøre dette, er jeg glad for min elskede.” Smilte hun og lod hendes indsæbede hænder glide ned og på hans skuldre, hvor hun begyndte at vaske ham og videre ned til hans brystkasse.
”Jeg.. Ved godt.. Du kan lide at forkæle mig.. Men jeg skal virkelig lige vende mig til det..” Hviskede hun lavt og kiggede roligt op på ham, hun var bange for at han ville blive sur eller ked af det. Det var ikke hendes mening at han skulle det, hun ville blot at han vidste hvordan hun havde det.
Yurie skyllede hendes hænder i vandet og rolig tog hun noget vand op i hendes hænder og skyllede hans brystkasse ren.
Så selvfølgelig ville han berolige hende og kiggede drilsk og kærligt på hende imens hun sæbede hans brystkasse ind.
"Jeg skal nok bestemme skat... Når det er sådan du har det bedst..."
Efter hun havde skyllet hendes hænder og hans brystkasse, tog han selv noget sæbe i hænderne og startede ved hendes arme imens han kiggede meget dragende på hende. "Det skal nok komme skat... Lad os se hvor meget du kan lide vores nye leg.... For nu har din Herre lyst til at sæbe dig ind... Kan du opføre dig pænt imens? Min elskede slave?...."
Det var både for at lege med hende, men samtidig for at vise hvor meget hun betød for ham. Når hun elskede han gjorde den slags, skulle hun også have lov at opleve det.
Så kunne hun også tænke lidt mere over hvad hun kunne tænke sig de købte.
”Jeg opfører mig altid pænt min elskede Herre..” Hviskede hun og pressede hendes brystkasse imod hans, så han kunne vaske hendes ryg. En sjov idé poppede op i hendes hoved, hun bed hendes underlæbe og fniste lidt over den.
Da han så gik i gang med hendes ryg, stønnede hun blidt, næsten som hvis han legede med hendes underliv. Hun vred sig lidt imod hans brystkasse, så hendes underliv gled imod hans manddom og hun fniste tilsidst.
”Det føles dejligt med dine hænder Herre..” Hviskede hun undskyldende og kiggede op på ham med hendes bløde og genert øjne.
"Det håber jeg.... Ellers ved du jo hvad jeg er nødt til...."
Kort lukkede han øjnene og nød hvordan hun stønnede og trykkede sine bryster ind mod hans brystkasse. Hun vidste altid lige hvad hun skulle gøre for at pirre ham, hvilket blandt andet blev tydeligt ved måden hun kørte underlivet mod hans lem. Dette gjorde selvfølgelig at han sukkede nydende af hende
Efter at have vasket hendes ryg lidt, besluttede han sig for at drille hende lidt mere. Så han rettede hende op så han rigtig kunne nyde synet som hun sad der. Ganske stille vrikkede han med hofterne for at trykke sit lem mere mod hendes underliv, hvilket jo kun blev stærkere af hun trykkede mod med sin kropsvægt. Så tog han lidt mere sæbe på hænderne og vaskede først op af maven og så videre op. Med hænderne godt placeret på hendes bryster, kørte han dem blidt rundt.
"Det skulle det også helst...."
Det var noget ganske særligt at se hende nyde deres leg sådan
”Årh..” Hviskede hun og da hans hænder gled over hendes mave, som stadig var øm og op til hendes bryster. Hun bed sig i underlæben og kiggede op på ham da hans langsomt nussede dem med sæben.
Hendes underliv var blevet helt varm og hun mærkede hvordan hun virkelig lystede ham.
Yurie bevægede sig lidt op, så hans manddom nu stod stift op i vandet, derefter satte hun sig langsomt ned og hvilede. Hans hoved var nu lige lidt inde i hendes hul, og der blev hun og pirrede ham endnu mere. Hun vidste at dette sikkert ville tippe ham over, dette var det mest pirrende hun kunne finde på.
Da hun så løftede sig lidt og lod hovedet af hans lem glide op i hende, kunne han godt se at hun ville give mere igen end bare at drille lidt.
Han lagde sine hænder mod hendes lår og sukkede nydende. Så kørte han dem helt op til hendes hofter og blinkede til hende.
"Jeg var ikke færdig.... Du er vist en slem pige.... Min slemme lille slave....."
Så ventede han til hun var ved at svare hvorefter han så trykkede ned på hendes hofter så hans lem stødte op i hende. Imens han kort lænede hovedet tilbage og sukkede højt af nydelsen, holdt han hende nede så hun kunne mærke det hårde lem rigtig godt.
Efter lidt slap han sit greb og lænede sig en anelse tilbage med et lystent glimt i øjet.
"Lad os se hvor dygtig du er til at massere min brystkasse når du sidder der...."
”Ja, de-!” mere nåede hun ikke at sige før han trykkede hende ned. Hun stønnede højt og lænede hendes hoved tilbage imens hun greb hans arme og mærkede hvordan hendes muskler omkring hans lem, blev strammet helt ud.
”Årh… Je-.. Jeg vil prøve..” Gispede hun da hun mærkede hvordan han slap hende lidt. Hele hendes krop blev utrolig varm og hun bed sig hårdt i underlæben imens hun mærkede hvordan hendes krop langsomt vænnede sig til hans store størrelse.
Hun rakte frem og lagde hendes varme hænder på hans brystkasse. Hun begyndte blidt at massere den imens hun bevægede hendes hofter til hendes rytme. Hun stønnede og smilte op til ham, meget genert.
det var også en dejlig overraskelse hvordan hun lige pludselig besluttede sig for at sætte sig mod hans lem på den måde. Så han kunne ikke helt lade være med at være nysgerrig over hvordan hun blev når de kom hjem fra deres shoppetur.
Så lagde han hovedet lidt tilbage imens han lukkede øjnene og nød hendes underliv der strammede sådan om hans lem, men også hendes massage. Han elskede virkelig når hun masserede ham generelt set. Da hun så bevægede hofterne i rytme, kiggede han lystent og kærligt op på hende imens han selv begyndte at bevæge sine hofter i en rytme der passede til hendes. Men for hun mærkede mere, så gjorde han det lidt hurtigere.
"Jeg elsker du er så.... grundig ved mig...."
Et lille gisp kom fra hende og hun kunne ikke koncentrere sig så meget mere om massagen, hendes hænder faldt lidt ned og hun støttede sig på hans hofter, imens hun mærkede hvordan han hamrede næsten op i hende.
”Årh Caleb..” Hviskede hun og smilede til ham. Hun vendte sig rundt i karret, så hun havde ryggen imod ham, lænede sig tilbage imod hans brystkasse, med ham inde i sig igen. Hun løftede hendes ben op og lænede hendes hoved til siden, hvis han ville bide hende imens hun kiggede på ham med det blik hun altid havde, når hun kun havde et ønske. At han skulle tage hende, hårdt.
"Mmm.... Yurie..... Ahhh......"
Nydelsen blev så absolut ikke mindre af hun vendte sig rundt og lænede sig ind til ham med løftede ben. Det blik hun sendte ham, kendte han alt for godt og han ville give hende hvad hun ønskede. Men først skulle hun pirres lidt. Så han kyssede hende blidt på halsen imens hans ene hånd gled ned mellem hende ben og en finger masserede hendes klit.
Så uden nogen form for varsel, greb han godt ved hendes ene bryst, fingeren der stadig legede med hendes klit. Samtidig med stødte han hårdt op i hende og sank tænderne i halsen. De havde jo begge en svaghed for bidet under deres lystne leg. Så imens han drak kælent af hende og masserede med sine hænder, stødte han ikke kun hårdere men også hurtigere og hurtigere
Yurie vred sig blidt oven på ham og hendes muskler i underlivet spændte omkring ham imens rystelserne spredte sig i hendes krop. Hun gispede og greb hans hænder imens hun blidt lagde hovedet langt tilbage og næsten messede hans navn i en blidt hvisken.
Dog slappede hun hurtigt af og mærkede hvor sensitiv hendes krop blev efter den dejlige behandling
Hun havde været så meget igennem på dem sidste så han måtte hellere være lidt forsigtig. Men hun skulle nok komme sig helt fint.
Stille nussede han hendes lår blidt imens hun havde ved hans hænder. Imens kyssede han hendes kind blidt et par gange og lod hende hviske hans navn nogle gange. Efter lidt nappede han hende kærligt i øret og hviskede:
"Det.... Er hvad der kommer ud af at drille mig sådan.... Min skat... Jeg kan simpelthen ikke modstå dig....."
Ganske blidt nussede han fast ned af hendes ben som om han meget blidt masserede hende
”Det er så dejligt at drille dig min skat..” Hviskede hun og kiggede op på ham.
Yurie rejste sig fra hans skød, gled hen i den anden ende af karret, hvor hun lænede sig op på hendes knæ, strittede med hendes bagdel og sænkede hendes overkrop ned over kanten, som hun havde fat i.
”Tag mig..” Hviskede hun lavt og vrikkede lidt med hendes hofter, så han virkelig kunne se at hun mente det.
Og når hun så vrikkede med hofterne på den måde og sagde det sådan, kunne han slet ikke lade være.
"Nå så du giver kommandoer nu?.... Så må jeg hellere være sød og høre efter...."
Meget hurtigt, stillede han sig på knæ lige bag ved hende og gned sit lem mod hendes underliv for at drille hende. Imens lod han neglene glide ned af hendes ryg så hendes hud ville sitre under dem. Bagefter kørte han hænderne ned og gav hende et dejligt kraftigt klap bagi inden han tog godt ved hendes hofter og stødte hårdt til. Kort smed han hovedet bagover og sukkede dybt inden han begyndte på en serie af stød der var hårde og kom i et rigtig godt tempo.
Da nydelsen steg mere, tog han ved hendes hår og trak lidt. Lidt drilsk fik han fremstammet mellem stødene:
"Sådan..... Her?..... Skat?..... MMMmmm"
Det var tydeligt på hende at hun var ved at blive træt, det tog meget på hende når hun ikke havde fået næring, så hun holdte sig oppe med alle hendes kræfter lige nu.
”Årh!” Skreg hun, da han greb hendes hår og hendes hoved blev sendt bagover så hun nu ikke kunne holde de dejlige lyde tilbage.
Hun skreg op, stønnede højt og mærkede hvordan endnu en orgasme trak til.
Så han satte hastigheden op en ekstra gang ind til han kunne mærke hvordan hendes underliv strammede sammen af endnu en stærk orgasme.
Ganske få stød, stønnede han selv rigtig højt da nydelsen nåede sit højdepunkt for ham. I takt med den høje stønnen, holdt han sig oppe i hende så hun for alvor kunne mærke hvor stærk nydelsen også var for ham.
Roligt lod han sig sænke ned over hende så han kunne kysse hende i nakken imens de begge sundede sig.
Ganske blidt rakte han ind under hende og kærtegnede hendes bryster imens han hviskede:
"Hold da.... Det var.... Måske vi lige skulle pleje hinanden og samle kræfter inden shoppetur?.... Du ved altid hvad du skal gøre.... Jeg elsker dig Yurie..."
Yurie smuttede ud under ham og gik op af karret. Hun stod lidt på gulvet og strakte sig helt imens hun mærkede hvor øm hendes krop var blevet. Der var endda et rødt mærke på hendes bagdel efter hans kærlige klap.
Hun fandt et håndklæde til hendes selv og ham, hvorefter hun begyndte at tørre hendes krop, hun gnubbede hendes hår og lod det hænge på hendes ryg imens hun ordende resten af hendes krop, inden hun satte sig op på badeværelses bordet, med håndklædet omkring hende.
Det ville nok være nemmere for ham at smøre salven ind på hendes mave, når hun sad der, i stedet for at han skulle bukke sig helt ned for at nå hende mave.
Efter hende, steg han selv op af karret og tog imod håndklædet fra hende. Dog tog han sig selv i at stirre på hende da hun tørrede hendes krop. Han kunne simpelthen ikke lade være men tog sig dog sammen og tørrede sin egen krop hvorefter han vilkede håndklædet om sin hofte.
"Jeg kan simpelthen ikke lade være med at se på dig.... Salve ja..."
Så rakte han ind i skabet ved siden af hende og udnyttede chancen til at kysse hende ganske blidt. Bagefter lagde han et ganske fint snit i sin hånd så noget blod løb ned til salven hvorefter han rørte rundt med en pind.
Da den så var klar, sørgede han for at håndklædet ikke kom i vejen. "Glæder du dig til senere skat?"
Så begyndte han at smøre det meget blidt på hendes mave og gav et godt lag så mærkerne hurtigt forsvandt.
Så rejste han sig og nussede hendes ben.
"Hvordan føles det?"
Da han smurte det på, kiggede hun på hans hænder og skar lidt ansigt da smerten skød lidt igennem hende. Det gjorde stadig lidt ondt på hendes følsomme krop.
”Ja.. Jeg glæder mig meget.” smilte hun og kiggede op på ham da han var færdig. Da han nussede hendes ben, trak hun håndklædet om sig igen, dog passede hun på at håndklædet ikke lå imod salven. Derefter rakte hun op til ham, som et tegn på at hun gerne ville have ham til at bære sig.
”Ja, det er dejligt.. Kommer jeg endelig nogensinde til at møde nogle af dine venner?” Spurgte hun nysgerrigt.
Da de kom der ind, satte han hende blidt i en lænestol, han så flyttede så hun kunne se ham ude i køkkenet.
"Venner? Jeg har ikke rigtig så mange her i byen faktisk... De fleste af dem er døde for mange år siden... Så de få der er tilbage er gamle. Men ja du kommer til at møde nogen af dem. Den mand der står for at passe mit palæ når jeg ikke er der kommer faktisk i næste uge. Men du kommer nok til at møde en del af de folk jeg arbejder sammen med?"
Så gik han i gang med at finde ting til at lave Sushi. Hun kunne nok lave det bedre end ham, men han ville vise hende at han havde øvet sig. Da han så gik i gang, kiggede han en gang imellem over på hende så hun kunne bedømme om han gjorde det rigtigt.
Side 11 af 13 • 1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13
» Gathering Feelings ~ Nathan Sanders
» Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips