Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Bølgernes stilhed.... - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Bølgernes stilhed.... - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Bølgernes stilhed.... - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Bølgernes stilhed.... - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Bølgernes stilhed.... - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Bølgernes stilhed.... - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Bølgernes stilhed.... - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Bølgernes stilhed.... - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Bølgernes stilhed.... - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Bølgernes stilhed.... - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Bølgernes stilhed....

Side 5 af 14 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Næste

Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 5 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Ons 16 Jun 2010 - 21:29

Hun hørte hendes nynnenen imens hun var færdig med at vaske hendes hår. Hun hældte lidt vand i og vaskede sæben af. Hun blev overrasket. Over at hun hørte en tåre dryppede ned i vandet, og Seras hår, så flot og blødt. Men hun tog sig sammen "Uhm er du ok." spurgte hun blidt og rørte blidt i hendes hår og ned til hendes øre og ned til nakken.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 5 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 21:35

"jaja" sagde hun med en lidt grødet stemme det var nok nemt at høre på hendes stemme hun havde grædt lidt. "kom bare i tanke om min far" hun kunne statig ikke fatte at hun havde en far. der også var vampyr og havde hjulpet hende i mange år. seras vendte sig om mod Chan med et smil. "nu er det vidst din tur sagde hun og smilede til hende. og rejste sig op på knæende så hun var et hovded håjere end CHan og begyndte stille at vaske hendes hår imens hun nynnede inde i sig selv. "hvor lang tid har du enlig boet her?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 5 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Ons 16 Jun 2010 - 21:41

//svare i morgen,s kal l ogge^^ sees//

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 5 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Tors 17 Jun 2010 - 16:06

"Siden jeg flyttede her til, i sidste månede" sagde hun og nyd at få vaske hendes hår. Hun havde det varmt og fik sådan forfærdigligt røde kinder. Hun var i bad med en anden pige. Det føltes mærkeligt, i samme badekar. Hun havde prøvet det før, bare ikke med tøj på *Ren....* tænkte hun trist men tænkte over hvem Sevic far var...? en vampyr måske..

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 5 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 16:12

Seras nød at vaske CHans hår. det var så smukt at se på med den røde farve. hun begyndte at massere hovded bunden lidt imens hun vaskede hendes hår "så det sådan ud da du kom eller har du selv købt det?" spurgte hun. hun var statig forundred over hvor flot badeværelset var. og hvor stort badekaret var. hun havde aldrig badet i sådan et stort et før. *eller for den sags skyld en pige* tænkte hun og var glad for at Chan ikke kunne høre nogle af de tanker hun havde haft om hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 5 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Tors 17 Jun 2010 - 16:19

Hun smilede lidt og lænede sig ind til Sevic bryst med hoved. Hun vidste ikek hvorfor, men ville bare gøre det. Hun rødmede nu kraftigt "Uhm, jo det så sådan ud.. Men jeg bader her tit, men præsten siger at jeg skal gøre rent...." mumlede hun genert. "Mit hår, har altid været i den farve.... Det minder om blod ik, den farve. Jeg tror mit hår ville være sort eller lilla.. Men min far gjorede sådan at mit hår blev rødt" sagde hun og mærkede Sevic bryst *Irh, hvad har jeg gang i... Hvorfor læner jeg mig ind til hende...?* tænkte hun desperat. Hun mærkede at hun fik det varm og fik røde kinder.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 5 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 16:27

"det ser i hvertfald smukt ud" svarede hun tilbage. så mærkede hun at Chan rørte hendes bryster og hun blev helt rød i kinderne *hvad laver hun dog* tænkte hun. hun blev helt rød i hovedet og genert. hun hostede lidt og sagde så med en lille genert stemme "uhm Chan. hvad laver du?" hun kunne ikke ligefrem sige at hun syntes det var klamt eller noget men. statig. det havde overrasked hende meget. virkeligt meget. hun bevægede sig ikke og begyndte stille at vaske hendes hår igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 5 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Tors 17 Jun 2010 - 16:35

Hun havde nu løftede begge hendes hænder og prikkede pegerfinger mod hinanden og tænkte over hvad hun skulle sige "Uhm uhm uhm, de det ved jeg ikke. Jeg, min hoved gjorede det bare" pivede hun. Hun var som en ræveunge som var nusgerrig på sådan nogle ting. Hun vendte sig om, så de stod foran hinanden. Hun var kun 5 cm tæt på Sevic "Uhm, undskyld" sagde hun og bukkede, men uheldigvis, ramte hun igen Seivc bryster da hun bukkede *Nej nej, hvad gøre jeg........* tænkte hun og hun lignede en tomat nu.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 5 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 16:44

Seras rødmede meget da Chan hoved pludselig var nede mellem hendes bryster. hun vidste godt hvad det var meningen Chan ville have gjort. hun tog et skridt tilbage og smilede lidt selbom hun var helt rød i sit hoved. "det er i orden. for resten er dit hår færdigt" sagde hun *jeg kan se på hende hun er genert over det. måske en rask lille bryde kamp i vandet gør hende glad igen* tænkte hun og dykkede langsomt ned under vandt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 5 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Tors 17 Jun 2010 - 16:52

HUn vidste ikke hvad hun skulle sige... Hvad havde hun gang i. "Undskyld, unskyld" pivede hun, men pludselig dukkede Sevic.. "Hvad, hvad, hvor skal du hen..?" spurgte hun bange og gik lidt væk og hen til kanten af badekaret. Hvad ville Sevic...

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 5 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 16:57

Seras dukkede op lige foran CHan med et bøh og tog fat om Chans hals for ikke at falde ud. men glad bagover ned i karret og trak Chan med ned under vandet hvor hun begyndte at brydes lidt med hende før hun fik rejst dem begge nok til at deres hoveder lige kunne kom op over vandkanten "har du det bedre nu?" sagde hun. "jeg har slet ikke noget imod det" sagde hun med et smil et gav hende et lille meget uskyldigt kys på kinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 5 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Tors 17 Jun 2010 - 17:06

Hun skulle til at sige noget men det kom aldrig. Pludselig var hun og Sevic under vandet. Hele verden snurrede rundt, hvad hvad skette der endelig, ville hun slå hende ihjel *Oh my god, undskyld, jeg jeg kom til det* Tænkte hun desperat. Men opdaget de kom op igen. Hun spærrede øjnene op da hun kyssede hende på kinden, hun lignede næsten en tomat. Hun var nær faldet bagover *Oh my endnu mere god, kyssede hun mig lige...* tænkte hun

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 5 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 17:10

hun kunne mærke på Chan at hun var helt forviret og også lidt bange. "bare rolig. det for sjov" smilte hun "være med til at bryde lidt?" spurgte hun udfordrende til Chan og ventede på hvordan hun ville reagere. måske var kysset alligevel lige at pressen den lidt men hun kunne jo godt li hende og hun skulle vide at det før ikke betød noget særligt *i hvertfald ikke noget dårligt*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 5 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Tors 17 Jun 2010 - 17:14

Hun flød lidt og nikkede, hun havde slappe lidt af "Ja, uhm hvad du nu mener med 'være med til at bryde lidt'" spurgte hun genert og satte sig på bunden af badekaret, men hun havde stadig sit uskyldigt hoved oppe.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 5 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 17:17

hun kiggede på Chan og blen enelig overasked over at hun ikke fløj på hende men valgte så selv at gøre det. "jeg mener det her!" sagde hun imens hun grinte og hoppede hen mod CHan og rullede rundt i vandet med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 5 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Tors 17 Jun 2010 - 17:21

Hun mærkede Sevic krop mod hendes og hun grinede, imens hun blev helt rød i kinderne. Hun fik self vand i munden, men skidt med det. Hun havde det sjovt. Hun gengælde det og lå oven på Sevic også på hende, Sevic var ikke under vandet, men over vandet, hun passede på ikke at presse hende for meget ned i vandet.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 5 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 17:25

Seras begyndte at grine og lod sig dumpe ned i vandet imens hun trak Chan med nde. hun holdte chan hlet tæt på hende så hun var sikke rpå hun var med nede under og rullede rundt igen før hun igen dykkede op med CHan under den ene arm "haha. du for mig aldrig til at give op" grinte hun og rejste sig op i sin fulde højde for at virke mere frygtindgydende. men det virkede nok ikke når hun var så våd. og så smilende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 5 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Tors 17 Jun 2010 - 17:33

Hun hostede og grinede ad den våde Sevic. Mens hun så på hende og vidste ikek hvad hun tænkte på. Men sprang på hende så hun væltede Sevic ned på ryggen igen. Hun prøvede at se farlig ud "MORHAHA Hvem ligger ned nu" sagde hun med et ondt grin og så ondt ud "Og nu.... Bliver det værst for dig selv" sagde hun og lænede sig mod Sevic og lod som om hun kvælede hende, men holdede blidt ved hendes hals, imens hun forsigtig havde hoved mo Sevic hals og slikkede lidt *Hmm, styr dig for helgo land....* tænkte hun. Hun var som en ræv, som både var stille og vild.. Og lige nu, var hendes indre dyr snart over grænsen.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 5 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 18:42

da CHan begyndte at slikke hendes hals kunne hun godt mærke at legen var ved at udvikle sig. *hvad laver hun* tænkte hun og skullede liga til at skubbe hende men væk men ombestemte sig 'hvorfor skulle jeg stoppe hende. det er så dejligt* tænkte hun og holdte om CHan som om hun statig brydes med hende. hun nød det. måske enda lidt for meget. men det var jo så dejligt. en så dejlig følelse kunne da ikke være forkert. kunne den ?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 5 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Tors 17 Jun 2010 - 20:21

Hun stoppede, hun fik kontrol over sig "Undskyld, uhm det må du virkelig undskylde" sagde hun og fik sådan en rød farve i hver sin kind. Hun vidste slet ikke hvorfor hun gjorede det. Hun var måske alt for vildt. Hvad ville Sevic ikke sige... Hun nussede hende i håret og smilede "Sorry, legen blev nok alt for vildt!" sagde hun uskyldigt.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 5 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 21:01

Seras blev lige nød til at komme sig hurtigt. og tog en stor mundfuld luft og sagde så "det er helt i orden Chan" hun vidste godt hvad Chan følte. hun kunne mærke det på lang afstand nu. "lad os bare have det sjovt. jeg har ikke noget imod det" hun kiggede op på Chan "hehe. nu tror jeg vidst jeg ved hvordan jeg så ud efter at have smagt dit blod" sagde hun og grinte. det var ikke meningen hun ville sige det højt men kom til det alligevel. hun gik helt tæt på Chan og hviskede. "det var jo heller ikke ligefrem fordi jeg stoppede dig. vel?" og sprøjtede lidt vand på hende imens hun grinte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 5 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Tors 17 Jun 2010 - 21:07

Hun smilede genert og fik igen den varme følelse, hun var som en rigtig ræv. Hun svømmede hen til Sevic og rørte forsigtigt hendes skuldre og langs ned "Fik dig" hviskede hun og pludselig holde hun en stramt tag om Seras albue og trak hende under vandet, *Ha, jeg kan godt styre min indre dyr* tænkte hun og kildede hende lidt, imens hun skyndte sig at trække hendes op af vandet, så hun ikke fik vand i lungerne.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 5 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 21:13

Seras begyndte at grine og tog hævn og kildede Chan tilbage. hun kunne ikke nå skuldrende og tog i stedet maven. hun grinede "haha. hvem bukker under først" fik hun frem. men måtte overgi sig til sidst. hun sprøjtede vand op og svømmede hurtigt om bag Chan og tog fat i Chan bagfra. hun kildede hende foran på maven imens hun holdte CHan hænder og arme tæt mod hendes forkrop for at hun ikke skulle kilde hende igen. hun holdte dem begge over vandet for at det ikke skulle gå galt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 5 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Tors 17 Jun 2010 - 21:17

Hun grinede ikke. HUn rystede over det hele *Ikke grine, bare bid tænderne sammen* tænkte hun. Men det var dog utroligt hun rystede. Ik grin, men hun overgav sig og grinede hysterisk, hvordan kunne hun blive ved. Hun prøvede at skubbe Sevic ind i kanten af badekaret, men så blidt som muligt, så det ikke gjorede ondt på hende. Hun kunne ikke bevæge hendes arme, men hendes fingre kunne mærke noget blødt. Hun stoppede med at grine og prøvede at prikke igen.. Mærkeligt, blødt... Pludselig slog det hende ind *Nej nej, jeg står jo og mærker på hendes.......* tænkte hun bange.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 5 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Tors 17 Jun 2010 - 21:20

Seras mærkede hendes fingre og gav forskrækket slip på Chan og dykkedde ned i vandet så man kun lige kunne se hendes øjne. kæft hun var varm i kinderne nu. men hun lod som om hun bare lige skulle have vejret og rejste sig op igen. "der fik du mig godt nok sagde hun" hun strækte sig. det var tydeligt at hun ville give Chan en mulighed for at tage høvn og trak det meget langt ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 5 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 14 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum