Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Bølgernes stilhed.... - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Bølgernes stilhed.... - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Bølgernes stilhed.... - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Bølgernes stilhed.... - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Bølgernes stilhed.... - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Bølgernes stilhed.... - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Bølgernes stilhed.... - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Bølgernes stilhed.... - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Bølgernes stilhed.... - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Bølgernes stilhed.... - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Bølgernes stilhed....

Side 3 af 14 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Næste

Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 3 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Man 14 Jun 2010 - 21:54

Hun skuldrede lidt "Det ved jeg ikke. Dengang jeg blev født, var den der bare ved min side, jeg lærte den at kende da jeg var llle. Lige siden har den bare været hos mig" forklarede hun og så på Seras.

//skal læse,s ee^^//

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 3 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Man 14 Jun 2010 - 21:58

hun kiggede på chan igen og gik langsomt med hende imens hun tænkte på hvor flor hun enlig var. hvor blød hun var. var smuk hun. hvor godt hun smagte og en hel del andre ting. hun blev helt chokeret over sine egne tanker omkring hende og chan og gik stille ved siden af hende imens hun kiggede ned i jorden. efter et stykke tid valgte hun at prøve sine kræfter af på chan igen. men hun var helt oprørt over sine følelser så det mislykkedes og det enes hun fik fat i var hendes egne. alt for kærlige følelser og tanker *hvorfor føler jeg sådan her* tænkte hun mens hun gik. stille og roligt.


//helt i orden. jeg skal også til at logge. ses^_^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 3 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Tirs 15 Jun 2010 - 19:23

Hun betragte lidt Seras, hvad mon hun tænkte...? Hun smilede for sig selv, de var næsten noget til parken "Se, vi er der snart" sagde hun blidt til hende og gik hurtigere. Parken havde træer, og det var det hun elskede at være i parken for.. Træerne.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 3 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 19:40

Seras kiggede op. mens de havde gået havde hun prøvet at finde ud af hvorfor hun tænkte som hun gjorde. hun kiggede på parken. den var flot. hun elskede træer. de havde altid været så beskyttende næsten. hun begyndte at smile uden at være klar over det. da hun så at chan gik lidt hurtigere begyndte hun at løbe. hun fik hurtigt indhentet chan og kunne næsten ike vente til den dejlige duft a træernes blade. og bark.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 3 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Tirs 15 Jun 2010 - 20:19

Hun satte sig på en af de hvide bænke og smilede "Ah, den dejlige ro, og raslende" sagde hun muntre og så på bladene, så små og grønne, så friske.... Hun så lidt på Seras "Må jeg godt kalde dig Sevic" spurgte hun en smule forlegne, men håbede da at hun kunne lide det kælenavn.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 3 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 20:22

Seras tænkte sig om et par sekunder "jada. men hvad må jeg så kalde dig. har selv været god til at finde på kælenavne til andre" sagde hun og grinte lidt. hun satte sig ved siden af hende og og nød den stille kulde der kom fra vinden. der fik bladende til at rasle med en blid tone der altid var beroligende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 3 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Tirs 15 Jun 2010 - 20:31

"Hvis du vil, så bare kald mig Chan, er nu altid vant til det navn" grinede hun med et muntre smil. "Sevic, du er så sød" sagde hun kækt og lukkede øjnene, en brise ramte bladene så det raslede, hun hørte bladenes hvisken *Aha, en nyt liv* tænkte hun

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 3 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 21:06

"tak CHan. jeg syntes også du er meget sød *for ikke også at sige smuk* tænkte hun men lod være med at sige det. hun hørte træets blade rasle og blev lidt roligere. hun blev ikke engang rød i hovdet. men var her ikke blevet lidt koldere end før. lige meget. hun kiggede i smug over på Chan og hendes vidunderlige silkebløde hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 3 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Tirs 15 Jun 2010 - 21:16

Hun grinede lidt "Mit hår er ikke silkeblød, det er enda kort" sagde hun og så på Sevic, og rørte blidt ved hendes hår "Og jeg kan ikke tanke læse, kun se det på dig, eller fra dit blik" grinede hun

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 3 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 21:19

hun rødmede lidt. men kiggede på hende. "ens hår kan da godt være blødt og kort" sagde hun og smilede. rørte hendes bløde hår og grinte lidt over situationen "mit hår er da halv langt. og det er bare tørt og kedeligt" sagde hun og grinte lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 3 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Tirs 15 Jun 2010 - 21:24

Hun smilede og så på hendes hår "det trænges hvis til en dejligt bad" sagde hun mildt og så på hende lidt "Hvis, det skal være, vil jeg give dig en gratis vaske behandling i dit hår, så det bliver utroligt rent" fnisede hu og puffede hendes blidt.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 3 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 21:27

"tjaaa. mit sted har ikke de store faciliteter som sådan et lille badeværelse med en ødelagt bruser. så bader for det meste i havet for tiden" sagde hun og smillede. "hvordan har du enlig tænkt dig at gøre det" og puffede legende tilbage igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 3 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Tirs 15 Jun 2010 - 21:44

Hun fnisede "jeg bruger sgu da mine hænder" sagde hun og så sig om og så på Sevic "hvis du vil, har du så brug for at gå i bad...? Jeg kender et god sted, eller i min verden" grinede hun og så på hende med et muntre smil, imens hun puffedd igen.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 3 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 21:46

"var kort bange for du brugte leen" grinede hun tilbage. "det er ikek et must men det ville da være rart at kunne være i et dejlig varmt badekar igen" sagde hun smilende og begyndte at kilde Chan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 3 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Tirs 15 Jun 2010 - 21:53

Hun skrald grinede og kunne ikke sidde stille "NEJ IK PÅ SKULDRENE, NEJ IK DER" hun vred sig og kunne ikke holde det ud, det var hendes hemmelig kilde steder. Hun fik nærmest tåre i øjne af bare den kilden "Hahaha, ej ej jeg jeg" hun kunne nærmest ikke får vejret.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 3 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jun 2010 - 21:55

Seras begyndte at kilde hende ved maven i stedet. og stoppede så imens hun grint. hun havde sat sig bag hende på bænken hvor det var nemmere at kilde hende i nakken og på skuldrende "har har. jeg vadt" sagde hun med en mest drengede sjove stemme hun kunne lave og begyndte at grine så meget hun lagde sig ned på bænkens bord og kiggede grinene op på Chan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 3 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Ons 16 Jun 2010 - 15:51

Hun var helt færdig. Kunne kun grine en svagt grinen. Hun var bare helt færdig, men hun smilede da til Sevic "Tehe, haha ej ej det er langt tid siden jeg har fået sådan en tur" sagde hun grinende og smilede imens. Hun pudstede lidt ud og pludselig var hun oven på Seras og mumlede ondt "Så er det min tur" Hun kildede hende i de forskelige steder, for at finde hendes kildested..

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 3 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 16:05

da Chan kildede Seras lige mellem skulderbladende troede hun hun skulle dø. det var hendes værste kilde sted. hun kunne have at der var noget der var p det sted. ellers ville hun grine vær gang hun bevægede sig. hun begyndte at kilde Chan. hun kunne godt huske hendes kildested på skuldrende så fik væltet hende ned over Seras og begyndte at kilde hendes skuldre imens hun selv var ved at dø af grin. hun begyndte at rulle rundt og de faldt begge ned på det bløde halv våde græs imens hun statig kildte Chan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 3 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Ons 16 Jun 2010 - 16:07

Hun mærkede at hun blev kilden og grinede sgu igen af fuldt kraft. Men hun opgav ikke, hun havde sgu lide fundet Sevic kilde sted, så lidt give rhun ikke op. Men hun kunne nærmest ikke holde det ud, det kilede af helgo lang til, så hun opgav det og blev kildet. Hun gav slip på Sevic skuldre blade og lå bare der vred sig og grinede på det våde græs.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 3 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 16:11

Seras stoppede og og lå halvt over Chan. hun var helt gennemblødt og grinnede statig. hun smillede til Chan og lod sig dumpe ned ved siden af i det våde græs. det var heller ikke fordi det gjorde nogen forskel. hun var jo allerede våd over det hele.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 3 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Ons 16 Jun 2010 - 16:15

hun pudstede og stønnede som om hun havde været i gang med en slås kamp "Haha, ej ej hvor er du sød plus ond" sagde hun og prøvede at puffede hende, men det blev et svagt pus fra hende. Hun kunne ikke engang vende sig på side, nej hun var bare så færdig. Hun smilede og frøs lidt, græsset var jo tros alt vådt.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 3 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 16:20

Seras ville puffe til Chan men kunne ikke helt. så hun brugte næsten alle hendes kræfter til at vende hende rundt så hendes arm ramt rimelig svagt omkring hendes hals. hun begyndte at stønne lidt efter al den grinen. hun havde varmen efter det hele og var lige ved at falde i søvn. hun vedte hovdet og kiggede smilende over på Chan "det sq lang tid siden jeg har haft det så sjovt med noget før" sagde hun og smilede endnu mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 3 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Ons 16 Jun 2010 - 16:32

Hun smilede varmt "Også her" sagde hun og vendte sig om (på grund af at vinden hjalp hende) brisen ramte ogs¨Sevic, så hendes hår svajede lidt "Ok, vi to trænger virkelig til et bad.... Og se lige mit tøj" fnisede hun og så der var grønne pletter på hendes hvide kjole.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 3 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Ons 16 Jun 2010 - 16:41

hun kiggede nedad Chan kjole og kunne godt se det. hun kiggede ned af sig selv. man kunne ikke se særligt meget grønt på hende blå jakke eller nederdel. der var bare jord overalt på den. "jeg tror du har ret" smilte Seras "skal vi prøve at finde vej derhen" grinte hun og kiggede op på Chan. hun fik løftet sig op på albuerne. "det er da enlig også ved at være lidt kold herude efter alt det våde grøs" vandet var trængt helt ind nu og hun var gennemblødt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 3 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Ons 16 Jun 2010 - 16:44

Hun smilede og fnisede "Inde i kirke, er der en dejlige luksus badeværelse" HUn så drømmende ud på badeværelse, hun var på en måde rengørings dame, fordi den smukke badeværelse skulle ikke være beskidt "Og der er en badekar og det hele" smilede hun og så pås in hvide kjole og sin blå vest *skidt pyt, hvidt tøj, bliver jo let beskidt* tænkte hun

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 3 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 14 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum