Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Bølgernes stilhed.... - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Bølgernes stilhed.... - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Bølgernes stilhed.... - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Bølgernes stilhed.... - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Bølgernes stilhed.... - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Bølgernes stilhed.... - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Bølgernes stilhed.... - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Bølgernes stilhed.... - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Bølgernes stilhed.... - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Bølgernes stilhed.... - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Bølgernes stilhed....

Side 7 af 14 Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Næste

Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 7 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 17:32

Seras krammede med og smilte til hende "skulle vi snart ikke op. det er vidst ved at være dag. så kan jeg overnatte her?" smilte hun og kyssede hende hurtigt på halsen. det var så tæt på hun havde bidt hende men kontrolerede sig. og smilte til hende *håber bare ikke den er langt oppe på dagen. så kan jeg ikke være her så lang tid* tænkte hun og smilte til Chan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 7 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Fre 18 Jun 2010 - 17:37

Hun nikkede og gik tættere på "Men vent lidt" hviskede hun og følede sig noget under Sevic ben, hun mærkede Sevic lår og skulle til at mærke op ad, men hendes hånd dukkede og snuppede noget. Pludselig kunne man høre at vandet sank "Hahaha der fik jeg dig" grinede hun...

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 7 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 17:41

Seras skulle lige til at bakke bagud. hun havde lige troet at Chan skulle til at. ja. men mens vandet sank blev hun rolig. og tænkte. *hvordan mon hun reagere på at jeg ikke har noget tøj på ove rmine bryster* "uhmm. er de rmulighed for at jeg kan overnatte her?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 7 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Fre 18 Jun 2010 - 17:45

Hun nikkede lidt "ja, da, hvis du vil sove på en bænk så ja" sagde hun ig fnisede og kom op ad badekaret. Hun fiskede lige sin blå vest på "Vores tøj skal i hvert fald hænge til tørres" sagde hun drilsk og tog sin shorts af. Lige foran Sevic, hun var sgu da ligeglad. De var jo piger. Hun hentede håndklæderne og kastede en styk til Sevic og tog set eget håndklæder.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 7 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 17:52

Seras rejste sig også op og tog sine trusser af. hun greb håndklædet og begyndte at tøre sig. "når du siger bænkene. mener du så kirke bænke?" hun havde næsten forestillet sig en stor king size bed som fyldte et helt rum. men det var jo næsten også kun i film man så dem. "det var i hvertfald godt med et bad. og sjovt" sagde hun og puffede smilende til Chan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 7 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Fre 18 Jun 2010 - 18:01

Hun puffede tilbage og sagde drilsk "Hey det er mig der puffer folk, og ja, kirke bænke" sagde hun og havde taget den urent bluse og sukkede, skulle hun bruge hendes kræfter "Ja, det var sjovt. Skal jeg lige lynhurtigt vaske din blå trøjde og nederdel.... Det kan vi jo bruge som nattøj, imens det våde og rene tøj vi badet med kan tørres" spurgte hun

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 7 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 18:56

"tjaaa. jeg sover normalt kun i nederdel. men. hvorfor ikke. men hvis jeg ikke må puffe. så må jeg jo finde en ny vane. jeg havde en vane engang men efter jeg blev vampyr blev det lidt. anderledes. jeg kan godt vise dig det?" spurgte hun og havde fået tøret hendes ben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 7 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Fre 18 Jun 2010 - 19:05

Hun tog hendes tøj og lynvaskede i vasken, imens hun lyttede efter "Ja, hvad er det for en vane" spurgte hun og var færdig med at vaske hendes tøj rent. Ikke en eneste grøn plet. *Så luft* tænkte hun og en varm luft omkrin Sevic tøj varmede tøjet. Den blev kun lidt tørt, men hun skulle kun havde den på for at sove. Så hendes hvide kjole, og smid i vasken og så på Sevic om havd det var...

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 7 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 19:08

"jooo. min vane var ganske normal. når der var personer jeg kunne li. men efter jeg blev. forvandlet. blev det lidt forker. jeg gik altid hen til dem og krammede dem imens jeg snavede halv bed dem ved kravebenet og halsen. bide kan jeg ikke. men statig det andet. men igen. mange ville misforstå det nu når vampyrer er så normale her" sagde hun og smilte lidt falsk mens hun så på Chans kræfter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 7 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Fre 18 Jun 2010 - 19:15

Hun nikkede og skulle til at tøre den og så med store øjne. Hun var færdig, men hun havde brugt for mange kræfter *Undskyld. Ærede i to elementer* tænkte hun. HUn måtte ikke bruge så meget af elementerne, ik så langt tid. Hun sukkede og så sig i spejlet, sig selv. Sit nøgne krop, hun sukkede og tog den hvide kjole på. Det lignede lidt en natkjole, imens hun tog sin tørrede shorts på. Hun sukkede, hun følte sig svag, en god lur ville hjælpe på det "Det var da en mærkelig vane" grinede hun træt og så på hende "Tag nu lige dit tøj på. Du fryser jo sådan der" sagde hun drilsk.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 7 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 19:56

"jeg fryser da ikke" sagde hun. og opdagede at hun rystede så meget at hun enlig havde tabt sit håndklæde. hun samlede det stille op og håbede at Chan ikke havde opdaget det.
"og ja det er en mærkelig vane. og du skulle bare vide hvor svært det er at holde den tilbage" svarede hun tilbage. og tog sin nederdel på igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 7 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Fre 18 Jun 2010 - 20:03

Hun nikkede og mærkede at kræfterne svigtede *To elementer, på en gang og så hurtig. Jeg hader det* tænkte hun, hvorfor gjorede det så ondt. Hun måtte hvilde "Uhm de våde tøj skal vi bare tage med og hænge til tørre" sagde hun og tog sin blå vest og sin blå nederdel og tog dne med "Bare læg håndklæderne. Skal nok rydde op" grinede hun

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 7 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 20:05

hun gjorde som der blev sagt. før hun gik ud kiggede hun sig omkring "er der andre?" spurgte hun. hun havde kun sin nederdel på og ville helst ikke blive set med så lidt. men hun havde heller ikke lyst til at tage sin jakke på. når hun var våd kløede den altid så meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 7 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Fre 18 Jun 2010 - 20:11

Hun rystede "Må inrømme. Jeg er dne eneste der er her.... ser du.. Jeg førte præsten til døden. Han valgte det selv" mumlede hun og gik vidre uden at se sig tilabge.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 7 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 20:14

Seras løbte op ved siden af Chan "hvad mender du. hvis man må vide det?" spurgte hun og holdte stille rundt om Chans arm. "undskyld. endnu en vane"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 7 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Fre 18 Jun 2010 - 20:16

"Ser du.... Han er død. Han valgte det selv. Jeg overtog domkirken for ham" sagde hun uden at se på Sevic, hun smilede kun, det var sådan et overdrivet smil. Skulle hun fortælle mere.. det håbede hun ikke

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 7 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 20:20

Seras kunne godt høre på Chan at hun ikke ville fortælle mere så. holdte bare hendes hånd imens hun fulgte efter. men ville gerne vide mere om hende og hendes liv. "hvad laver du så til hverdag. ej undskyld jeg spørg hele tiden" *er bare mega glad* tænkte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 7 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Fre 18 Jun 2010 - 20:25

Hun rettede sit homør og smilede "Jeg. Hmm uhm mærke om nogen er klar itl at dø.. Du ved menesker. Gamle meneske eller bare syge børn eller voksne som ikke vil være i denne verden." sagde hun og gav hende en skub og fnisede lidt "ellers er jeg her... og spiller på oglet eller klaveret" sagde hun

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 7 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 20:27

"seeeejt" sagde hun og kiggede med store øjne på hende. det var meget mere end hvad hun lavede. hun havde ikke noget at lave for tiden. hun pudsede sin riffel. og eller gik hun bare lange ture om natten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 7 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Fre 18 Jun 2010 - 20:33

"Jeg er jo tros alt Dødens datter, men jeg høre til en demonrace. Demoner med en le, deres job er at føre meneske's sjæle over en slag flod, Dødens Flod hedder den" forklarede hun "Meneske dør, men lever vidre i sjælen, hvis du forstår. Det er min job, kan forklare dig det en anden gang ok" sagde hun blidt

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 7 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 20:45

"okay" svarede hun blidt. og kom til at tænke på "hvor skal du enlig sove. også på en bænk?" hun kunne ikke helt forestille sig Chan på en bænk. men hvem vidste. hun havde allerede overrasked Seras meget *jeg tror sq enlig jeg.. e. elsker hende. hende* tænkte hun og blev ved med at kigge forundred på Chan *men hvordan kan man det. hvad er jeg enlig til her* hun gav slip på CHan og stoppede op imens hun prøvede at finde ud af hvad hun enlig følte for Chan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 7 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Fre 18 Jun 2010 - 20:55

"Jeg sover i en af bænkene" sage hun og grinede lidt af det "Der er kun badeværelset og rummet her. Den anden dør føre ud til en uhyggeligt kælder eller sådan noget" sadge hun og gik vidre. Hun så sig tilbage, hvad tæntke Seras overhoved.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 7 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 20:58

Seras kiggede op "bare gå videre jeg kommer om lidt. skal bare lige finde ud af noget" sagde hun og gik hen mod muren. hun lænte sin nøgne ryk op mod den kollde mur og satte sig ned for finde ud af hvad hun følte. hun tænkte ikke længere over at ud over hendes nederdel. hendes meget korte nederdel. havde hun ikke noget på. varmen fra badet var så godt som forsvundet. men hun mærkede det ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 7 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Fre 18 Jun 2010 - 21:01

Hun gik så på sin blå vest, mon den kunn eholde hende varm. HUn gik stille hen til hende og lagde hendes vest omkring hendes skuldre så det dækkede noget af hendes ryg. Det var som en kappe "Fryser du slet ikke... Måske skal vi gå ned til værelset, det er faktisk strengt forbudt at være to i den, men vil du da sove på bænkene..?" sppurgte hun

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 7 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 21:16

"uhhmm. jeg kan ikke lyve. jeg ville foretrække noget andet end bænke" grinte hun. "men hvor er det. så komme rjeg om lidt. skal lige finder ud af noget" sagde hun og smilte op til hende. "og. neej. jeg fryser ikke så meget"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 7 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 14 Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum