Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Bølgernes stilhed.... - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Bølgernes stilhed.... - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Bølgernes stilhed.... - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Bølgernes stilhed.... - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Bølgernes stilhed.... - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Bølgernes stilhed.... - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Bølgernes stilhed.... - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Bølgernes stilhed.... - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Bølgernes stilhed.... - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Bølgernes stilhed.... - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Bølgernes stilhed....

Side 8 af 14 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Næste

Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 8 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Fre 18 Jun 2010 - 21:22

"oK. jeg prøver at finde det rom ok" sagde hun og gik, imens hun tænkede på hvad hun tænkede. Hun gik til døren til højre. Det var jo den der førte til kælderen ik... Hun tog en dybt indånden *dette dør, føre til kælderen, hvis du en da får brug for det, gå der ind* Det var det Præsten sagde. Hun åbnede døren. HUn fik store øjne og hun grinede "Du driller mig.. Du burde være bange for mig men nej. du drillede mig bare din gamle ugle" grinede hun for sgi selv, for lgie foran hende, var der en himlen seng. Det måtte være her inde han sov.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 8 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 21:50

Seras lagde sit hoved på sine knæ. hun vidste ikke længere hvem hun var. der havde været så mange forandringer. hun behyndte stille at græde lydløst. men tårerne strømmede ned. hvem vae hun. den ene dag spiste hun suppe den næste dag blod eller dø. den ene dag kigger hun efter drenge den næste er hun vild med en pige. hvad skulle hun dog gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 8 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Fre 18 Jun 2010 - 21:56

hun redte op til sengen og syntes det er pinligt. Tænk engang der sov en mand her.... pinlit, men nu bruger hun den, måske fra nu af, eller når ngoen sov hso hende. *Tid til Sevic, hvor bliver hun mon af.?* tænkte hun og gik tilbage. Hun stoppede ude for døren og lod være med at gå. Kunne hun mærke en trist stemning her.. Hun gik og så på Sevic "Seras, hvad er der" spurgte hun omsorgsfuld og satte sig ved siden af hende.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 8 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 22:00

hun kiggede statig ligefrem men fik dog svaret med en grødet stemme "der er bare så meget der har forandret sig. mig. det jeg skal leve af. hvornår jeg kan være vågen. mine følelser for blandt andet dig" hun græd stille mens hun fik svaret og man kunne tydeligt se tårerne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 8 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Fre 18 Jun 2010 - 22:05

hun fik varmen.... *Er hun forelsket i mig.. En pige. Oh my god, uhm uhm hvad skal jeg sige* tæntke hun, hun syntes self hun var en sød veninde, som man kunne lave sjovt med og sådan noget. Men som elske. Hun fik det helt varmt indei.. *Tæntke bagefter, nu bare gøre det* tæntke hun og pludselig holde hun om Sevic og kyssede hende hurtigt på kinden "Jeg, jeg ved ikek endnu hvad jeg skal gøre for dig... Og de følelser... Dem finder jeg måske ud af... tror jeg" sagde hun og rødmede nu kraftigt.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 8 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 22:10

"huh. det jeg mente var at jeg ikke ved hvad jeg føler. du er en god veninde. en meget god en" en antydning af et smil kom frem men kun kort "men jeg er ikke sikker. jeg mener. siden jeg smagte dit blod har jeg kun kunne tænke på dig. jeg ve dikke hvad det er. måske er det fordi du er den eneste jeg har fået blod af som statig lever eller noget i den stil" hun kiggede statig ned og tårene kom statig. dog ikke så hurtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 8 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Fre 18 Jun 2010 - 22:16

Hun krammede hende hårdt til sig nu og hviskede "Undskyld, hvis jeg fik dig itl at blive ked af det. Det med blodet" hun så bekyrmret ud. havde hun gjort noget forkert...? Eller sådan noget, hvad mente hun med at siden hun drak ngoet af hendes blod..

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 8 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 22:21

"hun løsnede endelig op og krammede CHan tilbage imens hun statig græd. "nej du gjorde ikke noget forkert da du gav mig noget blod. det er bare det. at siden da. tror jeg jeg er mere tiltrukket af dig end jeg normalt ville være. meget enda. ja. jeg hørte dine tanker. undskyld det sker kun en gang imellem" sagde hun og var selv lidt overrasked over det og begravede sit ansigt hos CHan mens hun prøvede på at stopped med at græde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 8 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Fre 18 Jun 2010 - 22:25

Hun krammede hende hårdt ind itl sig "Sevic, jeg jeg vil gøer alt for dig. Næsten da. Du er bare så sød, og så rar og sjovt at være sammen med. Det i badeværelset, var så sjovt" sagde hun og vidste ike hvda hun skulle gøre... Hun havde bare lyst til at gøre alt for hende.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 8 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 22:30

Seras vidste ikke hvad hun skulle gøre mere "det var meget sjovt. men jeg ved ikke helt hvad jeg føler. jeg er ret sikker på det er lidt mere en meget gode veninder. især efter badet. men jeg vil ikke miste vores venskab" hun løftede sit hoved og kiggede på Chan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 8 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Fre 18 Jun 2010 - 22:32

Uden hun vidste det, ville hun bare se Sevic smile igen. HUn tog omkring hendes hoved og kyssede hende på munden *Hvis du kan høre det her... Gøre jeg det her for vores venskab. Jeg ved ike om det er kærlighed, men jeg gøre det her for vores venskab* tæntek hun og mærkede hendes læber, det føltes undreligt.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 8 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 22:37

hun vidste ikke hvordan hun skulle reagere og flyttede Chans hoved. hun havde hørt nogle ord men kunne ikke helt forstå dem. "du skal ikke gøre noget hvis du ikke vil. især ikke for mig. jeg skal bare.. bare lægge mine følelser på køl et stykke tid" hun krammede igen Chan og gav hende et kort kys på kravebenet "men ud over det nød jeg det" ups. det var ikke meningen hun skulle have hørt det. hun rødmede lidt og kiggede igen på Chan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 8 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Lør 19 Jun 2010 - 13:59

Hun grinede "jeg nød det sgu da også, Det var hammer sjovt" sagde hun og puffede hende og rejste sig op og rakte hånden frem "Vil du ikke se vores seng.. Tehe gad vide om vi skal lave noget sjovt eller frækt" mumlede hun tænktsom. Hun håbede bare hun kunne give hævn til Sevic.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 8 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 15:33

Seras kiggede på Chan "jo jeg kommer. jeg skal ikke ødelægge den her aften med mit dårlige humør" sagde hun og rejste sig op. "tak for lån" sagde hun og rakte CHan hendes vest som hun havde lagt på Seras. hun frøs lidt men kunne vel godt holde til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 8 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Lør 19 Jun 2010 - 15:39

Hun smilede, den var jo lidt våd. Hun gik hen til gangen hvor udgangen var og badeværelse. I stedet for at drejede til venstre hvor badeværelset var, skulle de drejede til højre. "Her er vore seng.. faktiskv ar det præstens værelse, men skidt pyt. nu er det mit, sagde han jo" sagde hun og sprang på himlensengen. Den var 2.5 bred og 4 m lang. Enorm store seng.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 8 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 16:43

Seras kunne ikke tro det og hoppede op i den til Chan. hun lagde sig ned. og blød var den også. hun løftede dynen og lagde sig under den. og mega varm. hun blev liggende lidt og så smilende på at Chan hoppede rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 8 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Lør 19 Jun 2010 - 16:52

Hun elskede allerede denne seng. Den var bare himlens. Men problemet med den var.... At den var blød, alt for blød. Hun hoppede hele tiden, men den gav efter. Hun sukkede "Den er for blød, hvordan skal jeg sove her" mumlede hun surt. Nu kunne hun bedre forstår hvad præsten mente med.. *Du må helst ikke går der ind, det er ikke noget for dig* Hun hadet bløde senge, men hun ville godt sove her hos Sevic.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 8 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 16:55

Seras smillede. hun kiggede under sengen. og rigtigt nok. de rvar en vinterdyne. hun grinte. tog den fram. krøllede den sammen og lagde den under sengen "nur burden den ikke være så blød" hun hoppede og man kunne godt mærke det. den var blød. men ikke så meget som før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 8 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Lør 19 Jun 2010 - 16:58

Hun smilede "Takker" sagde hun imens hendes blik så ned på Sevic nøgne overkrop "Uhm. skal du ikke havde en t-shirt på.. Eller sådan den stil" mumlede hun imens hun så på sit eget, hendes hvide kjole og hurtigt på Sevic overkrop. Frøs hun ikke...?

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 8 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 16:59

Seras kiggede ned ad sig selv. hun havde helt glemt det. "uhm. jeg har ikke noget imod det. har du?" spurgte hun og satte sig ned for at få pusten. den madras var tung. og dynen var meget stor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 8 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Lør 19 Jun 2010 - 17:05

Hun så ned "Nej, jeg har ikke noget i mod det.... Men man skal jo være uhm parat, hvis der sker noget" mumlede hun og klørede sig på hoved uden at se på hende. "Fordi, uhm ser du.... den sorte le uhm kan hvis nok lide dig" halv mumlede hun. Og præcis, den sorte le var bag Sevic og lænede sig af hende, med den skarpe kniv for oven.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 8 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 17:07

Seras fik enlig et chok. men gjorde hvad hun kunne for at skjule det. "hvad præcist mener du med at den kan li mig?" spurgte hun og smilede til Chan. hun gik stille hen mod CHan og stillede sig bag hende mens hun kiggede på leen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 8 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Lør 19 Jun 2010 - 17:13

Hun grinede "Den er ikke forelsket i dig.. Men forstil dig en hund eller bare et dyr, som ser dig sådan her.. Hvad tror du den ville gøre. Snuse på dig. Sådan gøre min le nu" fnisede hun og leen lå påå hende skød. Hun mærkede bag sig, Sevic bryster *Oh min gud, de det ik godt* tæntke hun og mærkede varmen stige i hende.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 8 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 17:17

Seras kunne ikke lade være men tog fat i CHan og løftede hende op. hun lod sig falde ned på sengen med CHan oven på. det var lidt anderledes end i vandet. for her var det hednes bryster der tog stødet fra Chan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 8 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Mr. Ting Lør 19 Jun 2010 - 17:20

Hun fik røde kinder. *Nej nej, ik her.... Heligt sted* tænkte hun men kunne ikke lade være. Hun lænede sig oven på hende, oven på hendes bryster og snusede sig op til hendes hals. Hendes ben omkring Sevic ben. Hendes hænder holde rundt om Sevic's overkrop og krammede hende.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Bølgernes stilhed.... - Page 8 Empty Sv: Bølgernes stilhed....

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 14 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum