Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
velkommer til militær frøk (Kajika privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
velkommer til militær frøk (Kajika privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
velkommer til militær frøk (Kajika privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
velkommer til militær frøk (Kajika privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
velkommer til militær frøk (Kajika privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
velkommer til militær frøk (Kajika privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
velkommer til militær frøk (Kajika privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
velkommer til militær frøk (Kajika privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
velkommer til militær frøk (Kajika privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
velkommer til militær frøk (Kajika privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) Empty velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 13:58

Sted: lufthaven
Tid: irl
Dato: irl
Vejr: dejlgit varm
Omgivelser: mange menneske og vagt



Lucifer stå i lufthaven og venter på Kajika skulle kom, da han havde sendt ting til hende angår hendes arbejde i hær og hvornår hun skulle møde op, han haar militær tøj på og sin våben selv sin sniper, den havde han i en isoli, og så sin stor sport taske, han hvde våben bevise med til det her ellers vil han bliv stopper selv om han arbejde i hær, vagt kiggede godt efter ham så han ikke laver noget ulovlig eller noget dum, de havde tjekke ham med våben og beviser på dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 13:59

kajika kom gående i sine shorts og en sort top, i det hun smilede kært og sagde"hejsa! lucifer" hun vidste ikke hvordan han ville være nu efter som de jo skulle med militæret men hun var klar og havde bestået med topkarakter, og hun havde nu taget alt det med hun skulle af de lægelig sager og så noget tøj til sig selv os og maske vis der nu skulle opstå virus og det hele, hun betragtede Lucifer og rødmede let i det hun så væk fra ham fordi hun huskede bidet og hvordan han havde fået hende til at gi et støn fra sig og nu! skulle de i militæret sammen!!! og han måtte bide hende,, hun tog hånden for ansigtet og tænkte*hvordan kunne jeg finde på at sige JA! til han måtte bide mig ! hvad vis jeg bliver tændt igen!!*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 14:12

"Hej Kajika, når så kom du, trot lige før af du ikke kom" sagde han og kiggede på hende, "her er din militær kort og id og din billet til fly" sagde han og rakte hånd frem og gav hende ting, "føle efter mig, vores fly flyver snart" sagde han og vend om og gik ind imod gate 30, de fik love til af går ombord på fly da de kom til gate, han sad sig ved et vindue og kiggede kort ind ind han kiggede på hende, hendes plads er ved side af ham, da de er nok de enste militær folk som skal rejse nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 14:20

kajika kiggede på ham og nikkede anerkende i det de skulle til at gå ombord var der en der ville rage hendes på røven i det hun vendte sig om med et strengt blik på ham som advarede ham lod han hånden falde igen og så flov ud. Hun grinte og sagde"Hmmm!" hun gik hurtigt ombord og så efter lucifer i det hun rødmede og satte sig ved ham og sagde"Hmmmm hvor spændende jeg skal sidde ved dig hva, ej okay det fint nok med mig" hun grinte og smilede kært i det flyet fik alle ombord og så skulle de jo egenlig til at flyve... kajika var træt det halve af vejen og sukkede let i det hun tog noget af den cola hun havde købt og så mod Lucifer lidt og tænkte*Nååårh han kan ide mindste ikke bide mig her inde??, og han ville da heller ikke prøve på det! haha*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 14:31

han så godt af der var en som prøve af læappe hende på røv, han smiler bare svagt af det, han kiggede kort på de folk som skulle med fly, ikke nogen han kender ud over Kajika, "ja så kan jge nemmer hold øjne med dig så du ikke går ud på toilte med en af fyr er med fly eller for sagn skylde en kvinde" sagde han og rakte kort tunge af hende, han sagde ikke så meget under fly tur han sover ikke man slappe bare af, da de land går han af fly og få fat i sin ting og venter på af hun har sin ting.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 14:35

kajika grinte i det hun prikkede ham det meste af turen i siden for at drille ham og sagde"hahaha! med en tøs jeg ikke bi men hetro slemme slemme wonderboy!" hun grinte og bed ham blidt i halsen inden de skulle af, og da han stod og ventede kom hun ud og gik direkte hen til ham og sagde"nå¨ååååårh hyggede du dig med at få den bagi af de mandelig vagter her hva" hun blinkede til ham og rakte tunge for os at drille ham og så de store militær køretøjer og de små jeeep og så en der var sort og smuk af en jeep og sagde"WAUW hvor er den smuk!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 15:04

"det kan jeg jo ikke vide af du er eller ikke er, kender dig ikke så godt ud over af jge vil af du kan lide af bliv bide på hals, han tog side ikke af un sad og prikke ham i side det mest af fly tur, "nej det gør jge ikke, jeg er hetro som jeg har sagdet før" sagde han og kiggede kort på hende, han ryster svagt på hoved af hende og gik ud til en af jeep´er, han lad sin ting op i den og kiggede over på hende, jo hende kun han godt køre med, medmind hun vil køre sammen med de andre, "vil du køre med mig eller de andre" spurget han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 15:09

kajika kiggede frem og tilbage på dem alle og bed sig let i underlæben i det hun løb hen til Lucifer og sprang på ham og bed ham let i halsen uden at lave hul men bed ham som en lille kat og sagde"Miauw! jeg vil gerne køre med dig Miauw" hun grinte i det hun hoppede ned af ham og gik ind fra den anden side af og satte sig let og tog sele på i det hun betragtede ham lidt og sagde"jeg tør ikke at undlade selen når du skal køre hihi" hun drillede ham blot og rødmede let da de var udenfor byen og de sad der og hun betragtede ham lidt, der var mange byer men de var jo alene nu?... og han havde ret hun tændte på bid, åbenbart???... og især hans ... hun så i smug hen til ham nogen gange og huskede hans trænede overkrop med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 15:23

han grab hende ud problem da hun srang på ham, han lod dog være med af tager hende på røv man under den. han smiler svagt af det da hun aaf de andre fyr kom med til råbe, han nikke bare som tegn på af han havde hørt hende, han gab slip på hende da hun hopper ned fra ham, "så hurtig køre jge heller ikke og jeg kan godt find af køre hurtig og pæn samtid" sagde han og sad sig ind bag ret og starte jeep og begynde af køre, "hvorfor rødmede du hele tid når du er tætter på mig" spurget han, han havde godt ladt mærke til af hun sidder og kiggede på ham mens han køre mod lejer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 15:31

kajika så lidt væk og sagde"fordi du .... fordi du bed mig bare og du har jo fået lov til at bide mig her i lejeren og du den første der har bidt mig dog så blidt og alligevel så lang tid... der kun en der ellers har bidt mig jesper og han var ond og .... det var vel tændende men stadig" hun rødmede endnu mere og sagde hurtigt"jeg mener øhm?? det bare en vane altså at rødme det har intet med dig at gøre HAHAH! som om du kunne få mig til at rødme haha" hun så flovt væk og lod selen blidt klikke op i det hun nød vinden og han kørte fint

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 15:44

"okay og det er jeg ligeglad med af jeg er den første, keh ved bare af du tænder på det og det kan du ikke lyver dig fra" sagde han og kiggede kort på hende, "det er jge nu ikke sikke på af du mener, for din puls sige noget andet ind det du siger" sagde han og smiler drille, han var jo hallv vampyr og kun mærke andres puls den snyd normal ikke, "husk nu af jge er halv vampyr" sagde han og smiler svagt af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 15:46

kajika så væk fra ham og hendes puls den hamrede bare der ud af i det hun rystede på hovedet og sagde"nææææh! nej du kan godt glemme det, jeg tænder ikke på det og du kan umuligt bevise det jeg er død alvorlig jeg tænder ikke på bid eller..... øhmmmmm?? eller dig Lucifer det er noget du bilder dig ind .... det skal jeg nød bevise for dig og du kan intet gør mig her og nu fordi vi er sikkert snart ved lejren" hun rødmede let og så rundt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 15:57

"du lyver igen, din puls siger stadig noget andet det dui gør, og puls siger sandhed" sagde han drille og kiggede bag ud kort, "jeg kan nem og hurtig køre en om vej i sted for af køre den rigtig hurtiger vej der over til" sagde han og drej af og køre en andre vej, han drej ind ved et hold plads hvor der ikke er nogen og slukke motor og tager nøgle i lommer, "du lyver jge kan ser det på dig og jge kan mærke det på din puls, så lad bare være med det eller skal jeg beviser det for dig af du tænder på af bliv bidet" sagde han og venter roligt på hun skulle savr ham, efter lidt tid gang han ikke af venter mere og bide hende så på hals og hold let for mund så hun ikke kan skrig så høj.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 16:01

kajika så undrende på ham i det hun kraglede let bagud og skulle lige til at sige til ham hun ikke løg i det han bed hende lukkede hun øjnene i og skrig højt men det kunne ikke høres fordi han holdte hende for munde, hun så på ham og mærkede hans tænder dybt i halsen på sig og begyndte stille at mærke nydelsen i kroppen men stønnede ikke hun nægtede at ende med at stønne foran ham igen med alt nydelsen i kroppen og en speciel følse mellem bene, i det hun betragtede ham og skubbede ham fra sig og sagde"Lucifer!!! altså ....." hun betragtede ham og rakte flabet tunge"Baaah! jeg tænder ikke på! DET!" hun hoppede ud af jeepen og så rundt i det der var helt øde og gik let bagud varsomt og sagde"heh intet kan bevise det!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 16:23

han suger roligt hendes blod man ikke så meget af hun vil død af det eller noget, hun skulle jo kun hold ud af går på arbejde, "nu lyver du igem din puls siger stadig sandhed og du tænder på det eller for af sige du er tænde" sagde han og smiler svagt og kiggede på hende, han sad nøgle i jeep man stadig den ikke, han rejse sig op og gik lidt tæt på hende, "tager sandhed som den er, du kan ikke laver om på det og jo din krop beviser det så også din puls.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 16:37

kajika vendte ham ryggen og så flovt ned i det hun bed sig nervøst i underlæben da han nærmede sig og sagde"du får ikke mere noget blod fra mig og du får ikke chancen igen for at tag det og nej jeg vil aldrig gi mig, jeg tænder ikke på det uanset hvad du prøver på eller gør..... jeg vil aldrig indrømme det om jeg så stod foran alle og du sugede fra mig ville jeg ikke indrømme det for at komme væk!" hun satte sig ind igen og så på Lucifer i det hun rødmede meget og tog sig til halsen lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 16:45

han sat sig ind bag ret igen og starte motor og begynde af køre mod lejer, "så sige vi det og man hvorfor bliv du varm og nervæst og sved lidt, vil du svar mig på det så" halv spurget han og kiggede kort på hende mens han køre, efter lidt tid kom de til lejer, hvor han slukke motor og tager sig ting og begynde af går mod en af general byggening, det er kun general som har bygge af sove/bor i de andre måtte klare sig med telt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 16:56

kajika så mod ham og nikkede i det hun sagde flabet og drillende" det fordi jeg tænder på dig hahah!!" hun steg ud og så mod sit telt og satte det stille op i mens hun nynnede en melodi og grinte lidt for sig selv mens drengene stod og snakkede om hende og nogen snakkede om at kysse hende om natten. inde i spise teltet sætte sig ved hende og bide hende i halsen blidt, fordi der var kommet 2 nye vampyr i lejren og de ville blot smage hende og ha hende.. hun så rundt i det hun lagde underlaget i sit telt og lagde sig så og slappede lidt af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 17:01

han gik over i sin lille hus hvis man nu kun kende det for det, og apkke sig ting ud og kom ud lidt efter med general på, kvinde sove i et telt for sig og mænd i telt for selv ikke noget med af blande dem medmind de sig vil, han gik rundt og så til de mange forskellig soldat og snakke kun med de to ny vampyr, han stille sig i åben til hendes telt og kiggede ned på hende, "sove med i arbejdes tid" sagde han og kiggede på hende, hendes puls var falde til ro man det tog dog noget tid ind den gjort det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 17:09

kajika så på ham og hendes puls forblev rolig i det hun smilede flabet til ham og satte sig op og sagde"og må du blot brase ind og hygge snakke med alle og enhver eller nu du ikke her inde men stadig hehe, og skulle du ikke os arbejde om jeg må spørge" hun blinkede til ham i det hun gik ud fra teltet der var stort nok til at gå rundt der inde og så på ham lidt og sagde"hvad vil du mig" hun satte håret op med hånd bevægelser i en hestehale så halsen var blottet og sagde"er der mad nu??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 17:15

"ja det må jeg enlig, hvis jeg har lyst til det så ja og nej det er jeg ikke, stå i åbening" sagde han og kiggede kort på hende, "nej det har jge ikke ikke før imorgen tidlig, og der er ikke mad i nu" sagde han og kiggede npå hnede, "enlig ikke rigtig noget, kom bare forbi et telt og så af du ikke laver noget ud over af dovner" sagde han og smiler drille, han tog sig ikke af hendes hals var hele fri han havde lige få blod og behøve mere i dag, selvom man altid kan drikke noget, "man kan godt går igen" sagde han og tog et skide væk fra telt og venter på hendes svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 17:41

kajika tog om ham og bed ham blidt i halsen så der gik lidt hul og sagde"Næææææh nej du skal være her ved mig bidedyr så jeg kan gå rundt og være fræk med dig og bide dig halvt ihjel så du dør helt din slemme slemme vampyr" hun grinte kært og betragtede ham lettere undrende id et hun rystede på hovedet og grinte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 17:52

"pas på jeg ikke bide igen og det kan du ikke, for jge er død i for vej" sagde han og kiggede kort på hende, han tog hendes armene væk fra ham da nu var han på arbejde så er det noget andet ind når han har fri, "så noget må du venter ti af jge har fri" sagde han og kiggede kort på hende, "ses nok senere skal videre og ser til folk" sagde han og gik væk fra hende, over til nogen andre telt, omkring kl 7 var der mad og folk samlig var spiser telt, et stor lang telt, så alle kun sidde ind i det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 18:02

kajika kom gående der ind i sin læge uniform i det hun smilede til dem og sagde"halløj" (Se på profilen hvordan den ser ud :P) hun smilede kært til dem alle i det hun fandt et bord der endnu ikke var nogen ved i nu og tog noget mad til sig selv noget at drikke og satte sig og begyndte at spise sin mad langsomt og nød den virkelig i mens hun betragtede de andre der sad og spiste, der var mange der skulle til at rejse sig og gå hen til hende i sær de nye vampyr fyre ville gerne bide lidt i hende og spørger om de måtte drikke fraa hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 18:20

han sad der ind i for vej sammen med din andre general og spise og hygge snakke om hvad de skulle laver og hvor meget de enlig behøve af havde soldat ud i krig, han kiggede rundt og så de ny vampyr fyre af de var på vej over til hende, han rejse sig op og tog en pose i hånd og gik ned til dem og sidder pose foran vampyr, "så kan i kender er i nogen dag" sagde han mellem dem og smiler svagt, ind han gik tilbage til sin plads, nu havde de også få blod til nogen dag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum