Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 22:03

hans gruppe sad og hygge snakke med hinande om lidt af være og har det sjov mens de køre der ud af, første om aften stop han og slukke for motor, "så hold vi en lille pause med lidt mad ind vi køre videre og prøve af sove imens hvis det er" sagde han og tog lidt mad ned fra lastbil og gab ud af det så alle fik lige meget hver, de holder pause i en halv time ind de køre videre mod deres mål, alle fra gruppe sat sig tilbage hvor de sad og lukke øjne og kort tid efter sove de stille og roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 22:08

kajika betragtede dem og hoppede ud fra vognen i det hun bed sig i underlæben og sparkede til lidt sand her og der eller hva hun nu kunne sparke til og betragtede området i det hun gik ned i knæ og sukkede.... hun betragtede stille det sand der var der og lagde sig ned i det stille og prøvede at glemme sine drømme og hvad der nu ellers var

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 22:14

han kiggede ned på hende, "vi skal til af køre så du skal ligger her og sove og du vil også kom til af fryse her ud, du ligger bedre op foran ved side af mig, hvis det er" sagde han og kiggede kort på hende, ind han tog en smøg frem og tænde den og ryge roligt på den, han sat sig bag ret efter han havde røg færdig så hun havde en chaner for af vælge hvor hun vil være hen i lastbil, han starte motor og venter på hun sidder sig ind det en eller anden sted.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 22:16

kajika så op mod ham i det hun stille satte sig ved hans side med et smil og betragtede ham lidt og sagde"Tak lucifer, det er sødt af dig at lade mig være her foran" hun lænte sig op af døren og så ud i det hun stille faldt i søvn efter et stykke og hendes puls blev højere og højere og vildere jo mere hun faldt i søvn jo længere tid der gik fordi det forfærdelig marridt kom tilbage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 22:22

"jamen det er så lidt, du måtte også godt havde sat dig her op fra starte af hvis det var" sagde han og kiggede kort på hende, ind han kørt hele, havde han lukke om til de andre så der ikke kun kom dyr ind til dem, der hænge en lille lamp som lys til dem ellers sad de og sove find og de har det heller ikke for kold nok lidt mere varm, han kun godt mærke hendes puls bliv højer og højer men han kun ikke rigtig gør noget mens han køre lastbil, til sidste hold han kort for af ligger hende roligt ned på begge sæder, da der kan siider to mere ud over ham der køre, hvorefter han begynde af køre videre mens han stille og roligt ae hende i hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 22:29

kajikas puls blev stille mere og mere langsom i mens hun stille trak vejret nu og nød virkelig sin drøm den blev stille og rolig og alt det onde forsvandt fra den mens han aede hende og da hun stille åbnede øjnene i mens de kørte så hun på ham men sagde intet, hun lukkede blot øjnene fordi at den dejlige følse ikke skulle ende med at blive aede blidt over håret og sådan passede på som han gjorde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 22:36

han sad roligt og køre videre mens han ae hendes hår, han kun mærke på hendes puls af hun bliv mere og mere roligt, den bliv så normal da hun kort lukke øjne op, så han vidste af hun var våge, "havde du marier" spurget han lidt efter og kiggede kort ned på hende, han kørt ud lys på hvis hun kiggede ud man det behøve han heller ikke, da han kan ser i mørke som det var dag, han regn med det vil hjælp hvis han begynde af ae hendes hår, det plejer af hjælp hos de fleret piger/kvinder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 22:47

kajika betragtede ham i få sekunder i det hun smilede og satte sig lidt op og betragtede omgivelserne men opdagede at det var umuligt at se rundt og sagde"Ja.... jeg har haft et væmmelig marridt med at jeg bliver solgt til en og skal betale ham tilbage for at komme fri og det med alt muligt væmmeligt eller hårdt arbejde og det bliver ved med at plage mig så derfor har jeg ikke rigtig været mig selv" hun sukkede let og betragtede ham lidt i det hun gav et smil fra sig og så på lucifer og sagde"tak fordi du fik mig til at slappe af"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 22:54

han smiler svagt da hun sat dig op og kiggede ud, hvis hun kun ser noget var der sand så langt øje rakte, "okay det var ikke så godt og det var sp lidt, heller har en person som er selv selv ingen slet ingen" sagde han og kiggede kort på hende, han kiggede kort om til de andre som stadig bare sidder og sove stille og roligt, han tog cigretter pakke frem og prutte en smøg i mund og tænde for den og begynde af ryge, "ligger dig ned og prøve af sove eller du kan sove op af dør igen" sagde han og kiggede jort på hende, han så slet ikke træt ud i nu selvom han har kørt næste en dag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 22:59

kajika prikkede ham blidt i siden og rakte tunge til ham i det hun sagde"nååårh så det syntes du hva, du vist i rigtig godt humør i dag hvaaaa hva!" hun grinte og nussede ham blidt i håret i det hun tog hans smøg ud af munden på ham og holdte den oppe i luften og sagde"Muhahah du kan ikke få fat i den"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 23:04

"ja det synes jeg og det vil jge nu ikke sige af jge er, jeg er i det humør som jeg plejer af være i" sagde han og kiggede kort på hende og køre videre, han bruge sin vampyr hurtighed til af tager sig smøg fra hende, han ryger roligt videre og kiggede kort på hende, "lad min smøger være, jeg gpr heller ikke rundt og tager din ting, som din p-piller, hvis du tager sp nogen" sagde han og kiggede kort på hende og smielr svagt af hende mens han køre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 23:24

kajika så på ham undrende og først troede hun at hun havde gjordt noget forfærdelig men efter lidt tid blev det helt daffet af igen og hun kunne se han søde smil og sagde"baaaaaaah og ja men jeg har fået noget andet end p-piller fordi der er så mange psykopater der så gerne vil ha del i mig så jeg må jo passe på så jeg har fået noget mere high tech end alle andre" hun grinte sødt og så på ham og sagde flovt"så hvornår vil du gerne ha dit blod...."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 23:29

"okay og hvad er det så hvis man må vide det" spurget han og kiggede kort på hende og køre videre, når nu er de her snart hvor de skulle hold leje de næste dag, han og hans gruppe er vand til det man han er ikke sikke på hun vil synes om det, man det find han ud af, "når vi kommer frem til hvor vi skal hold leje de næste dag" sagde han og kiggede kort på hende og køre videre, ca. en time senere, stoppe han og slukke motor, nu var de frem, dem om bag ved sover stadig man han havde ikke tænke sig af ligger ned og sove nok bare mere slappe af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 23:32

kajika betragtede stedet og så på ham i det hun sagde"ja hvad så??? når vi kommer frem" hun sukkede let og bed sig i underlæben og sagde"Nååårh bare sådan en chip agtig ting i armen der går ned og dræber alt der er frugtbart og så kan jeg ikke få børn før den er fjernede egenlig... jeg fik den for få måneder siden i mens jeg var igang med at forberede mig til min eksamen i midicinsk studerende eksamen" hun grinte let og betragtede ham da han stoppede og gik selv ud af bilen og så lidt rundt om bilen og sagde"hvor ser de søde ud når de sover egenlig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 17:21

han kiggede kort på hende og nikke som tegn på af han havde hørt hende, "så kan vi godt hygge os her ud, ud der sker noget" sagde han for sjov og blikke kort til hende, da hun nu tænde på af bliv bide, "ja de er søde af ser på nogen de sove, man sindsyg farlig når de er våge, som de skal være de næste mange timer" sagde han og kiggede på hnede, han tager et tæppe som han havde op ved sig i lastbil, hvor han rulle det sammen og ligger det på sand og ligger sig ned bagefter og bruge det som prøve.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 18:37

kajika betragtrde ham og grinte i det hun let strøg sig over håret og prikkede blidt til ham inden han gik hen og tog tæppet... hun betragtede ham med de glinsende øjne og bed sig let i underlæben temmelig panisk og sagde"Hmmm...." hun satte sig ned i sandet og sagde"lucifer..... kan du li mig altså??! som ven mener jeg hihih.... kan du li mig som ven??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 18:46

han kiggede kort over på hende da hun spurget han om noget, "ja det kan jge godt, hvorfor skulle jge ikke det" spurget han og kiggede på hende, vejr var køld næste kold enlig man det tog han sig ikke af, da han nu var død hele op til to gang indtil videre i sit liv, man kun godt mærke forskel fra lestbil var dejligt varm og så kommer man ud i køld, det er skulle ikke mange vil gør det ud af få noget for det eller vil de går tilbage til varm.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 18:51

kajika strøg sig let over armene og sukkede i det hun bed sig i underlæben og sagde"Jeg burde måske.... du ved gå ind i bilen igen og du siger bare når du vil ha din betaling og nej det ikke i en pose men ingen .... du ved ingen biden lang tid bare for at pirre mine lyster okay" hun grinte sødt i det hun rødmede let og så flovt mod ham og rejste sig med lette løft og trippede hen til lastbilen igen og lagde sig ind på forsædet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 18:58

"det er op til dig selv om du gør det og du svar mig ikke på mit spørgsmål frøk" sagde han og kiggede efter hende, han bliver ligger da han ikke gab noget før det bliver lyst og de andre kun ser hvad de laver ud af bruge lys fra en lamp eller noget andet, jo længe ud på nat det bliv jo kolder bliver det, man det tog han sig ikke rigtig af, da morgen begynde kom der liv om bag i last bil, de åben til de kan hop ud og begynde af pakke nogen af ting ud som deres våben som det enste enlig, de skulle sove i last bil eller under åben himmel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 19:06

kajika så ud af bilen og sagde"ååårh undskyld det bare nogen de begyndt ikke at kunne li mig???....." hun sukkede og sagde"fordi der så mange der falder for mig tror jeg eller mit udseende der gør at folk de bedømmer mig hurtigere end andre" kajika vågnede tidligt næste morgen og betragtede alle i mens hun os begyndte at hjælpe til og sagde"hmm??? ... så hvad er denne mission egenlig altså går ud på" hun tog noget af sin vandflaske ved siden og tog sig let til halsen på grund af varmen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 19:15

han nikke bare som svar på det da han ikke gab af sige noget til det, ja så er nogen drenge og mænd nu til dags, han lå våge hele natten og venter på de andre skulle våge så de kun kom igang med arbejde, da de våge hjølp han med af find våben frem og lidt morgenmad, hvorefter han sidder sig over til sit tæppe, hvor han begynde af sammen et våben, det er hans sniper, den tog han ikke afsted ud den, de andre begynde stille og roligt af spise morgenmad, "der er en militær leje ikke så lang her fra som har nogen af vores soldat som fanger, og vi skal prøve af befri dem eller find ud af hvordan vi kan gør det" sagde han roligt og havde næste sammen hele sin sniper.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 19:23

kajika smilede og sagde"må jeg ikke godt komme med jeg kan med stor glæde til jer hjælpe! jer og give jeg støtte, jeg har jo mine evner og kan bruge dem til at beskytte dine mænd det er ikke snyd og de dør jo alligevel altså fjenden så de vil ikke kunne sige det videre lyder det ikke som en god ide???" hun bed sig let i underlæben mens hun ventede på svar og tog lidt morgen mad, mens hun betragtede Lucifer

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 19:29

han kiggede kort op på hende og smiler svagt, "nej det må du ikke, du er ikke træner soldat og det kan godt være med det tillade jeg ikke, da jeg kun ser to ind i bane for af undersøg den, de er træner til det og du bliv her sammen med hos andre" sagde han og lad sniper ved side af sig da han havde sammen den nu, "nr. 9 kom her og giv vores læge den" sagde han og kiggede kort over på en af dem, en af dem gik over til hende og rakte hende en normal 9mm pistol, "du skal kun beskylde dig ud af brueg evne eller kraft" sagde han og kiggede kort på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 19:37

kajika så væk og sagde"det er uretfærdigt det kan vel være ligemeget i krig gælder alle kneb som mig siger og det er uretfærdigt Lucifer og du kan ikke stoppe mig i at bruge det vis det er.... du vil jo blot sende dem ind og ha din deling nær jeg skal blot være her jo og holde øje ikke også" hun bed sig fornærmet i underlæben og så på pistolen og sukkede let i det hun surt lagde den blidt i sandet foran sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 19:45

"så er regler, så det er du nødt til, man du kan kom med hvis vi har tæbke os af klare det alene som den her delig" sagde han og kiggede kort på hende, han rejser sig op og gik over og tog det sidste morgenmad som han havde stille frem til dem, "nr. 9 og 17, i tager ind i banes i aften og undersøg den nærmer og i bryge det tid i skal bruge, så kommer i tilbage her til bagefter og så aftale vi nærmer hvad vi gør og 5 du køre ind efter mere mad hvis vi løbe tør, du kan tager 3 med hvis du vil har en med dig" sagde han og kiggede rundt på dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 5 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum