Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 2 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 18:57

De så på ham og så lettere vrede ud men accepterede det dog men den ene af dem holdte øje med kajika han ville så gerne ha hende men vis hun var mærket af en anden vampyr ville han dog ikke ture at rør hende, hun havde healet sine bide sår og rejste sig langsomt op og gik hen til madet og smed lidt ud i det hun tog en flaske vand og gik ud af telte og hen til sig eget og smed tøjet og tog håndklæde om sig, gik hen til det fælles bade telt i det hun ikke regnede med deer kom nogen, de fleste havde jo allerede hun havde dog ikke set om lucifer havde eller ikke... hun tændte vandet i det hun hang hændklædet foran sig så man ikke kunne se det var hende... der stod der og stod blot og vaskede sig

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 2 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 19:18

han spise færdig og drak det sidste vand han har i sin flaske, hvor han snakke færdig med de andre general, hvor han rejse sig og rejse sig op, han smider tøj og tager et håndklæde om liv og prutte en smøg i mund og tænde den, han går over til bad telt og kun høre af der var en i bad, han gik over og tænde for vand og hænge håndklæde foran sig, han stod og ryge færdig mens han vasker sig, han var hurtig færdig med af tager bad, han slukke vand og tør sig hurtig ind han tager håndklæde om liv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 19:48

Kajika stod der i sine egne tanker i det hendes håndklæde faldt ned stod hun der våd og nøgen foran Lucifer med den blanke hals uden bide huller og betragtede ham nu helt lamslået i det hun stod der nøgen foran ham og man kunne se hvordan hun rødmede i det han jo måtte ha kiggede, hun tog hurtigt håndklædet om sig i idet hun skrig helt vildt højt og skubbede Lucifer ud af teltet i alt! SIN FLOVHED!!! og tænkte*ARGH!!!!! HAN SÅ!!! ARGH!!!*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 19:58

han var på vej ud af telt da håndklæde falde ned ved hende, han kiggede kort på hvem det var, okay det var ikke så tit af kvinde giver i bad alene ud af havde en andre med eller stille slik ud foran telt, han kiggede væk efter han havde set af det var hende og gik næste mere ud ind ad bliv skubbe af hende, selvom han godt kun find på af bliv der ind bare for af drille hende, han gik over i sit hus, hvor han tør sig rigtig og tager tøj på, militær bukser og militær t-shirt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 20:09

Kajika stod der inde i noget tid i det hun listede hen til sit telt lukkede teltet med lynlåsen og så rundt og tørte sig i det hun stod der flovt og tog undertøj på og tænkte*DET FOR MEGET! han så mig nøgen årh! det så pinligt nu lader jeg ham slet ikke !! slet ikke bide mig men heldigvis så han ikke vil med mig eller noget men stadig vil ikke lade ham bide! MIG!!! aldrig....* hun tog sin bh på og kastede håret bagud, de fleste fyre ville sikkert forførende havde taget om hende og lagt hende ned og bidt hende af vampyrene der var der...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 20:24

efter han havde tager tøj på, gik han over til hendes telt i bar føder så han gab ikke en lyd fra sig eller det vil han ikke lige meget hvad men det er varm nok til af kun går i bar føder, han kun høre af hun er der en og hendes puls sagde af hun var lidt op af køre, han åben stille og roligt telt op ud det giver en lyd og han stå så af det ikke ser ud til det bliv åben, hun vil kun opdage hvis hun vend sig om og kiggede godt efter da han hold telt lukke indtil han har åben det så meget af han kan kom ind af det, da han havde det smutte han ind i telt bag hende og lad armene om hende, "hvordan synes du selv du klar det over i bad telt" spurget han mod hendes øre halv hviskede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 20:29

Kajika stod kun i undertøj og mærkede hans arme om sig og rødmede endnu mere nu og hendes puls gik helt amok og hamrede lsy der ud af og kroppen blev varmere og lysten større i det han tændte hende lidt mere nu og hun så sig over skuldren og opdagede det var lucifer og så hurtigt frem igen og lukkede øjnene i det hun sagde"jeg.... det..... jeg klaret det meget! fint .... syn.... syntes jeg dog selv, det gik vel fint vis du ikke havde været i bad der og du så intet vel ...." hun bed sig i underlæben og man kunne høre nogen fyre komme mod badeteltet og det var overfor hendes så vis der ikke blev lynet op igen så ville de kunne se hende og ham, hendes telt var 2 meter bred og 3 meter langt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 20:51

"er du nu sikke på det, og jo det så det hele hos dig" sagde han og smiler svagt, han bad hende på hals ud af laver hul, han lyner telt ned med fod ud de andre kun høre det der ud, han kun også godt høre fyre kom går mod bad telt og det var ikkee vampyr de her har puls, han bide hende igen på hals stadig ud af laver hul og strøg hende for sjov over hende mave for af ser hvordan hun tager det, han venter roligt på af hun vil svar ham eller gør noget, man kan høre af de tænde for vand over i bad telt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 20:56

kajika skrig i det de tændte vandet så de kunne ikke høre hende, der var en halv time til de var færdig fordi de stod og snakkede meget der inde os... Kajika mærkede hun blev våd! mellem bene og så flovt mod ham og sagde"argh!!! ... Lucifer stop årh!!" hun gik ned i knæ i det hun rødmede og stønnede let i et øjeblik af hans bideri og lukkede så øjnene og sagde"Lucifer dog!.... hva`??? hvad prøver du på" hun bed sig i underlæben og vendte sig om i det hun nedllagde ham i sandet og så på ham alvorligt og sagde"du skrammer mig ikke og jeg melder dig til den øverste general om seksuel chikane og bideri"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 21:14

han slip hendes hals og kiggede roligt på hnede, "beviser overfor dig af du tænde på det ikke andet" sagde han og kiggede på hende, han rulle rundt så hun ligger i sand, "det bliver svært for dig, da du kan lige det og general vil ikke tro dig hvis du siger det til dig" sagde han roligt og kiggede ned på hende, "for det miste bider jeg dig ikke når andre kan ser dig, lige som du gør med mig" sagde han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 21:20

kajika så flovt ned i det hun sagde mumlende og flabbet"det blot fordi du en bange lille fyr der er som de fleste prettyboys der vil prøve at se godt ud i andres øjne selv om du er en forskramt lille fyr der intet tør at gøre !" hun så lidt væk fra ham og gik af ham og sagde"og rør mig ikke igen jeg tænder ikke på dig uanset hvor meget du vil ha det så gør jeg det aldrig og der intet at bevise...." hun så væk fra ham da hun stod med ryggen til ham , mens hendes puls var fuldt i gang

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 21:37

"jeg er ikke bange, og pretteyboy må jge være fri, så nogen dum drenge/mønd som tror så meget man som er ingenting, lige til ag hiver hoved omn på dem" sagde han og kiggede kort på dem, "okay så sige vi det men forkert lige hvorfor du så gab et støn fra dig" spurget han og kiggede på hende, han stille sig op af indgang og kiggede på hende, "utroligt så meget du lyver for din ejer krop, bare fordi du ikke vil an afkende det rigtig" sagde han og åben telt og gik ud.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 21:45

Kajika tog fat i hans arm og så ham alvorligt i øjnene og sagde"jeg.... fint!! okay jeg tænder på det jeg! TÆNDER PÅ AT BLIVE BIDT!!! AF VAMPYR !!! MÆRKE NYDELSEN OG SMERTEN I EN!!! okay!!! jeg tænder på at blive berørt helt hæmningsløst og fyre der er dirty og galante af natur!!! jeg elsker badboys og fyre der romantisk er du så glad..." hun gik ned i knæ som var hun helt færdig og fyrene så ud af teltet og betragtede hende og Lucifer i det hun sad der kunne de ikke se hende at hun kun var i unddertøj men de kunne se Lucifer..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 22:13

han kiggede svagt ned på hende og smiler svagt, "jeg sagde ikke noget om af du skulle sige det hørt så der er flere som kan høre, jeg behøve ikke af høre det da jge ved det din puls sige" sagde han så det kun var hende som kun høre det, han venter fyr gik hvis de enlig vil gør det, det kun også vøre de bare bliver der, "hvad med af du går ind i telt og få noget mere tøj på ind der er flere som sige dig i undertøj" halv spurget han kiggede kort ned på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 22:21

kajika så på ham og vendte ham om og sagde"læg et blik på min krop sådan her igen og du kommer til at fortryde det" hun gik ind og tog shorts på igen og en top i det hun sad der inde flovt og ville ikke rør sig ud af flækken hvor var hun dog flov over de havde hørt det, de gik rundt og nogen tog på mission og alt muligt andet, mens kajika blot var faldet i søvn på sin madress.... og lå bare der helt for sig selv

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 22:35

han sagde ikke noget til det da han ikke gab, og det vil han alligevel ikke, han gik over til sit hus og sad sig med nogen ting til hær.

næste dag spise de morgen mad tidlig og tager af sted næste med det efter efter mad, Lucifer og han elite gruppe bliv tilbage da der ikke var bruge for dem, de sad over hos ham i hus så godt i nu kan, da hus ikke er så stor igen, en time for de skal spise frokrt spiller nogen af dem fodbold eller de alle sammen gør bare ikke ham, han giver ikke, han sidder og kiggede på mens han røyger en smøg.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 22:59

kajika rejste sig langsomt og udmattende op i det hun sukkede let og bed sig i underlæben og gik udenfor og hen til teltet med bare tær og så rundt mens hun gik der ind og tog noget mad sammen med nogen fyre i det en af vampyr fyrene kom ind til hende og tog om hende... kiggede hende dybt i øjnene og bed hende i halsen og hviskede inden"Tag det roligt du min nu jeg skal nok behandle dig pænt og du ikke Lucifers! han fortjener ikke at bide i sådan en skønhed når han er så svag og godhjertede" kajika så på ham og sagde"stop" hun skubbede fyren væk og rejste sig op og han tog om hende og så alvorlig ud

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 23:18

han sad roligt og kiggede på af hans gruppe spiller fodbold, måske bare lidt mere volder ind normal fodbold med de kan hold til det, han tog en ny smøg lidt efter han havde røg den anden færdig, han kiggede på dem og rejse sig så op og går over til sit hus og henter vand flaske til dem alle sammen, hvorefter han går tilbage til dem og ligger den i skygge så de ikke bliver varm med det sammen, han tog selv en flaske og tog en tår af den og røg så videre på smøg bagefter.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 23:26

Fyren bed sig fast i hendes hals og holdte hende for munden i mens han klædte hende af der inde og sagde"du min nu til evig tid når jeg først har drukket fra dig er du min!" han grinte og sugede lidt fra hende og så mere... kajika prøvede at skrige og hendes hjerte bankede på højtryk i det hun prøvede at undgå at miste alt tøjet men hun kunne ikke.... og fyren ville ikke slippe hende nu kun vis en mere mægtig vampyr kom og dominerede hende med at bide hende og tag hendes blod vise hun var hans blod slave..... så ville hans vampyr gen spytte blodet ud som var blevet sort og aldrig rør hende....

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 23:36

han sad rolig med dem da de holder pause for af kun få noget vand det var varm i vejr, lidt efter de var begynde af spiller igen mærke han en puls går hele af amok, han rejse sig roligt og nikke en til af dem så de vidste af de bare skulle spiler videre, han gik over til hendes telt og kiggede ind og så så den andre vampyr stå og bide hende i, han tage fat i hans kæbe og trykke hård ind på muskel så de flere vil åben mund, hvorefter han vend ham om og nikke ham en skalde, han går nok ikke hele ud man nok tæt på efter er han tåge, hvorefter han hiver ham med ud af tager og lang væk fra de andre, hvis han prøve på noget slå han ham hårdt i hoved.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 23:44

Fyren så på ham og sagde"du sindsyg man!! hun er jo det rene guld!!! du fjernede mig fra hende det blod!!! dets smag har du smagt det , det er vidunderlig jeg kunne forevigt ! bide mig fast i hende og suge løs!!" han smilede ondt, i mens tog kajika tøjet på og gik efter dem og sagde"lucifer stop..... det var min skyld jeg ved hvor meget min blod er ..... er trængende for dem..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 23:50

han gik videre med ham efter sig, "det ved jeg godt af det er og ja det ved jge godt man vi havde en aftale med af du ikke bide folk fra leje medmind de giver dig love" sagde han og kiggede ned på hende, "og det aftale regn jeg 100% med af du overhoved og det gør du ikke, så må jge lærer dig det" sagde han og smiler ondt, han tog fat i hans kæbe igen og trykke ind nu hård ind før og tager fat i hans en hugtand, "har du lært det eller skal jeg hiver til" spurget han og kiggede ned på ham, han mener det man af han vil hiver hans hugtand ud og vil gør sindsyg ondt på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 23:59

han nikkede og sagde"undskyld!! jeg vil aldrig gøre det igen !!! det mener jeg virkelig undskyld jeg stopper med det samme general men hvad vil du dog gøre for hende hvorfor vil du gør alt dette for hende hun er blot en pige!!!" han så på ham lettere undrene og rødmede let.... kajika betragtede dem i det hun tog hen til de andre og spillede lidt foldbold med dem og sagde"hmmmm så hvad syntes i om lucifer"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 0:05

"okay det er godt af du gør det og det kan være lige meget, vi havde en aftale og det hold du ikke, man nu hvor du love det tager jge kun din en tand, for af være sikke på af du har lært det" sagde han og kiggede kort af hun var går, da det ikke vil ser på ud, han tog bedre fat om hans hugtand og hiver så til, lidt efter havde han hiver den ud, hvorefter han slippe ham og går stille og roligt tilbage til de andre, "hvad vi synes om ham, han er en god general og kan være hård hvis man ikke gør det man bliver bedet om, hvorfor" spurget en af dem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 0:09

kajika rødmede let og sagde"åååårh ikke for noget..... ved i så om han er vild med en eller noget eller ved i hans hemmeligheder eller noget spændende om ham måske hvordan man ikke skal gør fordi så bliver han sur eller noget..... kan i ikke sige hvad der gør ham sur og hvad der gør ham glad så kan jeg undgå at gør ham sur? vis det er"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum