Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 0:14

en af dem griner og kiggede på underlig på hende, "som om vi kender hans hemmeligheder, han er tæt som en sindsyg når det ganke ham, og hvis du er soldat skal man ikke siger ham imod og andet noget anden ind det du bliver bedet om ellers vil jge det ikke" sagde han og kiggede kort på hende ind han spiller videre, lidt efter kom Lucifer tilbage til dem og ssat sig ved vand flaske og kiggede på de spiller, tand har han i bryst lommer, det skulle han ikke havde tilbage, han skal sgu havde det svær med af overfalde folk indtil den vokser ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 0:17

kajika nikkede og så mod Lucifer i det hun sagde"lucifer..... vil du lære mig at være soldat...." hun så død alvorligt på ham og ville gerne ha han lærte det, drengene tabte deres bold helt a h til og så på hende helt overrasket og sagde"!hahaha vil du være soldat haha ja som om , skal vi ikke træne dig i stedet for søde du skal blot give noget for det" hun så på dem og rystede på hovedet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 0:21

"hvorfor skulle jge det, du er her som læge og ikke soldat, hvis jge endelig gør det for jge ikke løn for det, så du må selv betale min løn for af træner dig eller giver noget andet" sagde han alvorligt og kiggede på hende, han kiggede over på dem da de griner af hende, "hvem har bed er om ers mening, ingen så hold kæft" sagde han lidt hård til dem og kiggede på dem, de begynde af spiller videre ud af siger noget eller råbe til hinande.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 0:38

kajika så på ham og sagde"jeg har ingen penge så sig hvad du vil ha for det så får du det men det skal være nu før jeg fortryder min beslutning okay" hun betragtede ham med et alvorligt blik og sagde"jeg vil vildt gerne lære det okay jeg ber dig be om!!! be om!!" hun betragtede ham med dette alvorlige blik og grinte lidt i det hun så mod fyrene os lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 0:51

"hvad vil du giver for af bliv træner, jge er så set næste ligeglad med alt, da jge har det mest i for vej" sagde han og kiggede på hende, han tog en tår af vand flaske og kiggede kort på dem og på hende, "ved ud godt hvad det ind bære af bliv træner" spurget han og kiggede på hende, det var selvforsvar og skylde træne og våben buruge, kun overlever i vild mark med de ting med kan find, "drenge, så er det tit så ers løbe tur" sagde han og kiggede på dem, de stoppe med af spiller fodbold og begynde så af løbe væk fra dem, så kun de snakke frit nu, ud nogen høre det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 1:00

hun nikkede forstående og sagde"men jeg vil lære det og du skal lære mig det jeg ber dig lucifer.... og hvad vil du ha nævn det nu det du ikke har sig hvad du vil ha for det fordi jeg er klar til alt bare kom an det kan jeg sagtens klare alt det du lige sagde og våben kamp og selvforsvar er jeg godt til, jeg kan godt klare det bare sig hvad du vil ha til gengæld...." hun betragtede ham og var klar tila t sige god for det han ville ha af hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 1:05

"du ved godt hvad det er hvad jeg vil havde og jeg er ligeglad med af du tænde på det" sagde han og kiggede kort på hende og rejse sig så op og tager en smøg mere og tænde den, "det kan du sikke man jeg mener det af du få sammen behagelig som en mand, og her er ikke nogen kære mor heller" sagde han alvorligt, "vi mødes over ved mit hus om ti min og så har du skifte til noget tøj du kan bevæge dig rigtig i og du kommer til tid" sagde han og gik over til sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 12:06

kajika nikkede forstående og sagde"jeg kan og du skal lade mig vise mit værd og vis du ikke syntes om din beslutning og at jeg ikke er god nok kan du blot sige du ikke vil og ja.... du får noget af mit blod når du vil, vis blot du spørger først så jeg er klar på at blive bidt og jeg skal nok vise respekt.." hun gik hurtigt hen og tog noget mere militærisk frem og tog det på i det hun gjorde sig klar og stod og ventede på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 16:11

han nikke bare som svar på af han havde hørt hende lige ind han gik, han kom ud lidt efter hun var kommer over til hans hus, med en normal 9mm pistol og kaste den ud til hende, der var ikke skylde i så der vil ikke sker noget, "så går vi på skylde bane" sagde han og gik over til den, han tager et magsin til hende pistol og rakte hende, "ved du hvordan du bruge den" spurget han og kiggede på hende, han regn ikke med det men man kun altid håber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 16:15

kajika rødmede let og tog i mod den i det hun gik og holdte den mærkeligt mens hun gik forsigtigt og sagde"Hmm??? det.... hmm" hun så på ham stille og sagde"øøøhm? nej egenlig ikke det kan du vel lære mig ikke også???" hun betragtede ham med disse hjælpsommelig øjne der bad om hans hjælp og om han ikke nok ville lære hende det.. hun så efter ham og tog magasinet i og sagde"Hmmm...."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 16:32

"det regn jge godt med af du ikke vidste, man jo det kan jge godt, du hiver her tilbage for af lad den når magasinet er kommer i og her sikker du den eller af sikker den, og aftræække her til af afgiver et skulde" sagde han og viser hende det på sig ejer pistol som er meget kraftiger ind hende, "nu ved du det, så må vi ser om du kan ram, mål der ned" sagde han og peger ned på en ting som skulle ligner et menneske, den stå kun ti meter væk fra dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 20:29

kajika gjorde som han sagde og så på pistolen og prøvede at skyde men stank til det i det hun betragtede ham sukkede hun og sagde"årh! jeg stinker til det men må jeg prøve noget andet??? Lucifer" hun tog magasinet ud i det hun smilede og man så hun hældte kuglerne i sin hånd og hun havde telekinese så før man vidste af det var kuglerne oppe i luften og man kunne se spidserne mod Manden i det kuglerne susede mod den og gennem hullede den direkte i hovedet og maven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 20:44

han sagde ikke noget til det hun sagde, da hun ram mand slog han hende på baghoved, "dum dig, så skal ikke bruge din evne ud i krig, du må og skal lære af ram med våben ud af bruge din evne" sagde han og kiggede på hende, han tager sig op og affyr et skulde mod mands hoved og mave, ud rigtig af tager sigt, "svær er det heller ikke, så ser af få lad det våben og lære af ram" sagde han hård og stille en kassen med magsinet som hun bare skulle tager fra.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 21:38

kajika sukkede i det hun tog et nyt i og gjorde som han sagde og skød... hun ramte slet ikke de første 4 timer og lidt nær den 5 time.... indtil hun ramte lidt ved skuldrne og skrig"JA!! jeg ramte den! se jeg ramte den!!! JUBIIIII!!!! jeg kunne ramme den hhahahaha!! jeg kunne ramme den! sådan!" hun så mod Lucifer og bed sig i underlæben og sagde"nåårh ja undksyld" hun tog et nyt magasin og skød løs igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 21:49

han stod bare ved hende den første time og kiggede på hende og om hende prøve på af ram som hun ikke gjort, selv en computer nørd rammer bedre ind hnede, man hun skal nok lære det til sidste, efter hans gruppe havde løbe deres tur kom de også over og øver efter mål, han gab også dem en kassen med magasinet i så de også bare kan skylde efter mål, han ryster på hoved af hende da hun skrig over hun enlig ram, han smiler så svagt da hun sagde undskylde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 21:51

Kajika så ikke hans smil men rødmede alligevel let over han var kommet tilbage og intet sagde til hun lige hvade dansede rundt næsten blot for at ha ramt den dumme skive!.. hun så i smug hen til ham i det hun vendte fokus og ramte fyren direkte i hjertet eller hvor det nu ville sidde og prøvede så efter hovedet og ramte lidt i siden af hovedet og gik ned i knæ og sagde"endelig!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 23:13

han kiggede kort ned i hendes kassen og så af hun var i gang med det sidste magasin, han tog sig pistol frem og tøm et magasin på skive, i mave og hoved og knæ, han tog ikke rigtig sigt ind han skylde, han gjort det bare og ram sit mål, da han havde tøm det tog han et ny i så han havde noget af skylde af hvis det var, "når lad os kom over og få noget mad ind vi træner videre" sagde han og gik over til spiser telt og tog noget mad og begynde af spise det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 23:16

kajika så på lucifer rimelig undrende i det han spiste stadig normal mad og kunne ikke forstå hvad han ville med hendes blod når han næsten aldrig drak af hende eller tog meget mere når han endelig tog noget, men hun tænkte dog os på den nat han havde været noget sulten og vis han endte med at blive rigtig sulten til sidst i lejren ville han nok komme naturligt til hende og be om noget blod... hun gik stille med og spiste og studerede hver en af hans træk og sukkede let over at være så dårlig en skytte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 23:26

han spiser roligt videre og tager engang imellem en tår af sin vand flaske, han havde godt opdage af hun sad og hold øje med ham, man han vidste ikke hele hvorfor, "er der noget galt side du sidder og over grode mig mens jeg spiser" spurget han og kiggede kort på hende ind han spise videre, de andre sidder roligt og spise mens de snakke med hinande om deres næste mulig mission, "kan du enlig selvforsvar" spurget han og kiggede på hende mens han tager en tår af sit vand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 23:28

kajika så flovt væk fra ham og sagde"årh undskyld.... jeg tænkte bare på noget og ja jeg kan godt selvforsvar..... det meste man skal kunne og jeg er os så stærk at jeg ikke behøver det for det meste" hun sukkede let i det han brugte sproget før ondt som overbeglor... hun kunne se og høre han sikkert ikke brød sig om at hun kiggede på ham så hun bed sig i underlæben og lovede sig selv ikke at beskue ham mere overhovedet i det hun ikke ville ha øjenkontakt eller se hans ansigt....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 23:35

"okay og hvad er det så, jeg bliver ikke sur hvis du siger det hvis du synes af det er pinlig eller dum" sagde han og bliv færidg med ag spise sin mad, en af de andre grine kort af hende, de fleret havde glor på ham som hun lige havde gjort med hver deres grunde eller sammen grunde, "okay bare fordi du er stærke betyder det ikke af du kan pas på dig selv, du tager en kamp mod min miste mand så, 7 du har 10min til af gør dig klare i og du giver dig fuld ud" sagde han og kiggede kort på en af dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 23:46

kajika så vredt på fyrende i det hun sagde"Bare vent de skal nok få at se at jeg er bedre end dem!" hun gik stille ud og gjorde sig klar i det hun fik sin puls op at køre og skar sig over hænderne og mærkede smerten i det hendes hår skiftede farve og hendes øjne blev som en kats og i rav farve.. hun bed sig hårdt i underlæben og tørte blodet væk og helede sig selv i det hun smilede ondt, hun var i sin ultimative slags form i det hun var klar til kamp og stod og ventede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 23:57

person fra gruppe som skulle kæmp mod hende rejse sig og nikke kort til ham og gik så, han gik sig ud og tager plads hvor de skulle kæmp, han så af hun forvandle sig, "du skal bare hele tid bruge din evne og det skal du ikke medmind du er alene og du alligevel skal slå dem alle sammen ihjel med det skal du ikek her, så du kan godt gør dig normal ellers tager jge bare kamp mod dig og jeg bruge også bare min kræfter så" sagde han alvorlig til hende da hun skulle vend sig til af hun ikke skulle bruge dem her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 0:02

kajika så væk og sagde"det er for at slappe af jeg bruger ingen evner end mine kræfter okay......" hun blev sig selv og så på ham i det hun sukkede og tænkte*alle hader mig her!.... lucifer sagde det ville blive hårdt ... men så hårdt......* hun så på fyren og gjorde sig klar til at kæmpe altså forsvare sig og da han angreb forsvarede hun sig så godt hun kunne da han lavede greb på hende eller slog ud eller hva han nu gjorde...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 0:12

"det kan godt være med det skal du ikke her, de fleret her er normal menneske som ikke kender til de andre race af over naturlig vænser som os, min gruppe gør, det er hvis de enste som gør ud over de andre overnaturlig vænser her i lejer" sagde han og kiggede kort på hende, nr. 7 som skulle kæm mod hende nikke til ham som tegn på af han var klar til af kæmp, "er du klar" spurget han og kiggede på hende ind han gav ham den andre lov til af angrib, nr. 7 gik roligt tætter på hende og kiggede hende lige i øjne hele tid for kun hold bedre øje med hende, "husk ikke noget med af bræk nogen hos hinande" sagde han til dem begge, nr. 7 sparke efter hendes ben ned ved fod man i sted for af sparke laver han det om lige ind han ram og slog så efter hende nyre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 3 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum