Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 0:49

Kajika barerede hårdt og skubbede til ham som var hun i gang med at lege med vand, som en vand manipulation. hun huskede tydeligt hvordan man gjorde med hænderne og det var ligesom at slås undtagen man legede med vandet og styret det... men hun brugte ikke kræfter nu hun brugte det menneskelig i hende dog med erfarign fra tidligere dage... Kajika tog begge hænder foran hans knytnæve og parerede og drejede til siden for ikke at blive ramte og ramte ham i maven med en knytnæve eller hun var godt på vej, i det vis han ikke undveg ville den ramme og hun ville gå ombagved og stryge benet over jorden og nedlægge hans ben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 10:30

nr. 7 smiler over det hun gjort, han havde regn med det, han tog om hendes håndled og køre arm rundt om ham side og går ind under det og ligger hende ned i send og laver et grab på hende som en mester bryger, hun ved ikke rigtig kun gør noget ind af lige og rulle rundt med ham man ikke kom ud af det medmind hun var træne bryger, "nr.7 det er find nok" sagde han og kiggede kort på dem, han gab slip på hende og rejse sig op og rakte en hånd ned til hende for af hjælp hende op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 17:51

Kajika så mod ham i det hun blidt betragtede lucifer lidt og så nr, 7 i det hun så væk fra hans blik og rullede rundt og rejste sig hurtigt op uden hans hjælp og sagde"hvor er du sød men jeg kan godt klare det, selv om jeg er en pige så jeg ikke svag" hun bed sig let i underlæben og roede sig i håret bagved og grinte sødt i mens hun betragtede Lucifer lidt og sukkede så lettere irritabel over hun ikke levede op til noget af det en soldat sku kunne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 17:59

"nu var det heller ikke fordi du er svag, det var nu for af være høftligt" sagde nr.7 til hende, "i kan bare tager fri og hold småt vagt rundt i lejer mene jeg træner videre her" sagde han til hans gruppe, de nikke kort og gik så, "det var min mister maqnd du kæmp mod der, og det var kun for af viser dig, af man ikke behøve af være stærke for af kun tæv andre" sagde han roligt, deet var en virtig ting af husk, "man lad os træner noget mere så du kan forsvar dig selv bedre ind det du kan" sagde han og brugte de næste tre time på af viser hende hvordan man gør og hvorefter af øver det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 18:10

Kajika betragtede ham i det hun havde blot lagt det meste af tiden ned og spist sand som man ville kalde det.. hun betragtede ham lidt i det hun sukkede og sagde"måske skulle jeg bare holde mig til at være sygeplejerske" vejret var blevet lettere køligt og mørket var fremme i det, kun få lamper her og der lyste lejren op så de kunne se hvor de gik rundt og hun sukkede let og lagde sig ned i sandet og sukkede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 18:32

"det er op til dig, det er jo dig som beder mig om af træner dig og det er ikke nemt så noget, de andre har haft det på sammen måde som dig" sagde han og kiggede ned på hende, "kom med over af få noget af spise, ind du bliver alle for kold af lige i det kold sand" sagde han og rakte hånd ned til af hjælp hende for første gang i dag, hvorefter går han stilile og roligt over til spiser telt, hvor andre de andre sidder i, også dem som havde være ud på mission.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 18:41

kajika sukkede let og tog i mod hans hånd i det hun stille gik med der hen og kiggede rundt og satte sig helt henne i et hjørne for sig selv med meget! meeget! lidt mad og intet at drikke, hendes appetit var helt væk og hendes blod manglede smag og næring vis hun ikke spiste ovenligt.. hun så stille på maden og tog små bitte mad bidder og så bare ned i bordpladen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 18:53

han sad og spiser og snakke med de andre general og lad ikke mærke til af hun ikke spise noget, da han var færdig med af spiser nikke han kort til de andre general , hvorefter han gik over til en fra hans grupper og hviskede noget til ham, hvorefter han nikke til Lucifer og spiser videre, han går ud af telt og find en smøg frem og tænde den, han går stille og roligt over til sit hus mens han ryge, nr. 7 kom over til hende og kiggede kort på hvor lidt mad hun spise man sagde ikke noget til det, "kom over til General L når du er færdig med af spise, skulle jeg sige fra ham" sagde han og gik over til de andre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 18:56

kajika så op i det hun sukkede og sagde"Mmmmmmh jeg orker ikke kan du ikke bare sige en besked fra ham???" hun så på ham stille med tunge øjne i det hun tog lidt mere ind og prøvede at gabe over gaflen for at få sin mad men det var umuligt og var desværre nød til at gå op og smide maden ud og gik ud fra sit telt og så mod Lucifers i det hun tog en vandflaske og hældte den ned i sig men hostede det så op igen og gik hen til ham... hun kunne ikke rigtig få noget ned, hun var ikke syg bare for svag og træt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 19:07

nr. 7 ryster kort på hoved, da det kun han ikke, lidt efter han var kommer op til de andre, gik de alle sammen og forsvande ud af telt, da hun kom ind, sad han og røg en smøg og hans gruppe sad og snkke frem og tilbage, han kiggede kort poå da hun kom ind og smiler svagt, "når så er vi her alle sammen" sagde han kort og rejse sig op fra stol, hans gruppe bliv stille lige så snart han havde rejse sig op, "vi har en lille opgave/mission hvad i vil kalde det for, vi skal ud og undersøge noget, vi skal har våben med os for en sikkehed, og der vil jeg så høre Kajika som læge hjælp og du vil sammen med os andre tager med" halv spurget han og kiggede rundt på dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 19:12

kajika så let væk i det hun stod der lidt og tog sig til hovedet og så, så mod Lucifer og nikkede og sagde"Ja det vil jeg gerne for deres skyld" hun betragtede dem i mens hun smilede kært til dem alle og sagde"så tager vi snart af sted..... eller" hun lukkede munden bagefter og ville være helt stille i det han sikkert ville blive sur vis hun åbnede munden... de andre skulle jo først gør sig klar og hende med...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 19:17

"det er ikke for vores skylde, du bestemmer selv her om du vil eller ikke" sagde han og kiggede kort over på hende, "når i skal med så i må godt går og gør er klare vi tager afsted lidt efter morgenmad, så ser af få noget søvn i nat" sagde han og kiggede kort rundt på sin gruppe, de rejse sig og nikke kort ind de går ud af hus, han sat sig ned i stol igen og kiggede over på hende, "du ser ikke for godt ud" sagde han efter noget tid og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 19:21

kajika sukkede let og bed sig let i underlæben i det hun sagde"mmmmh det er helt fint jeg vil gerne og jo jeg har det perfekt.... altså jeg kan bare intet spise ovenligt men jeg har det fint nok indtil videre" hun så stille på ham i det hun rødmede meget og rejste sig langsomt op og tænkte*Hmm jeg vidste ikke han bekymrede sig lidt om mig men jeg burde gå, før jeg siger noget dumt eller han vil drikke mit blod så længe han ikke drikke fra mig opdager han ikke hvor lidt jeg har spist og drukket....*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 19:26

han nikke kort af han havde hørt hende og kiggede kort på hende og tænke kort opver noget, "okay så tager du også med man du skal også ser af få pakke og få noget søvn i nat" sagde han og kiggede kort på hende og slukke smøg og smid den ud, "bliv her lige lidt, vil enlig godt snakke med dig, om hvad du synes om af være her og om du vil forsætte træner som soldat" spurget han og kiggede på hende, hun var ikke den bedst ud fra, man hun kun godt træner op og bliv en rigtig god soldat hvis det er det hun vil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 19:30

kajika så på ham og sagde"jeg tror bare jeg... jeg holder mig til at være sygeplejerske det er det jeg er bedst til, jeg burde nok holde mig for alt andet desværre men tak fordi du var så sød at træne mig og bruge så mange af dine dyrebar slap af timer eller trænings timer med at træne mig i stedet for din gruppe eller andre end blot mig.... og hmm og om at være her, der er egenlig meget rart dog savner jeg det der hjemme fordi jeg er altid vand til så meget opmærksomhed... så det nok sundt jeg er her alene..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 19:38

"det var så lidt og det er din besluttening af du ikke vil træners mere, så mangle jge bare af få min betale man det behøve ikke af være i dag, har jo drukke fra dig i dag" sagde han og kiggede kort på hende, han tror ikke hele på hende da hun havde det godt, "det kan godt være af du har bruge for det man er du sikke på af du har det godt, du ser ikke så ud" sagde han og kiggede på hende, hun ligner en som har spise noget gift eller tager noget forkert, han sad rolgit og venter på hun skulle svar ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 19:40

kajika så på ham og smilede stille i det hun nikkede og sagde"jeg er okay bare rolig jeg klare mig" hun gik stille ud der fra med svaret angående hans betaling"jeg skal nok tømme mit blod i en pose altså en litter og holde det varmt så du ikke skal bide mig Lucifer" hun smilede og sluttede sætningen med "godnat" hun sagde godnat på en sød og rolig blid måde og gik stille mod sit eget telt og ned i knæ og lynede langsomt sit telt op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 19:47

han nikke bare til det første hun sagde som tegn på af han havde hørt hende, "jeg vil heller bide dig, i sted for en pose" sagde han og kiggede kort på hende, "godnat" sagde han kort ind hun gik ud der fra, det var bliver kølder i vejret og små dyr begynde af kom frem fra deres skjule rundt omkring i sand og sten, han tog sin t-shirt af og smid den ud på en stol og lad sig i seng, han kun ikke mærke køld da han var et hus af bor i, lige nu dele han det ikke med nogen, nogen gang lå hele hans gruppe her ind eller andre sted hvor han har et hus, bare for af hygge snakke og lad lidt sjov.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 19:52

kajika sukkede let og så mod det i det hun lagde sig direkte i sengen unden mad eller noget og faldt bare i dyb søvn... i hendes drøm drømte hun noget... at hun var lænket... fanget, hun blev solgt.... bidt i og mishandlet som var hun blot en ting, der kunne bruges seksuelt og maddeligt... hun vågnede næste morgen tidligere end de andre med hjerte pulsen højre end noget andet og hendes krop i panik i det hun svedte over alt og trak vejret hurtigt og nærmest stønnende af chokket over drømmen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 19:57

han gik i seng lidt efter og falde hurtig i søvn, han sove når få timer, da han ikke behøve mere, han stået op og tog militær t-shirt på og gik ud for i mørke i bare føder, han går sig en tur rundt i lejer og tjekker om alt var som det skulle vlære, det var det så han gik tilbage til sit hus og sat sig på seng kant og tog en smøg frem og tænde den og begynde af ryge, der gik en dele time ind han skulle over og spise morgenmad så han pakke de ting han skulle havde med sig, ind han gik der over.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 20:08

kajika betragtede omgivelserne i det hun stille pakkede sammen og tog sig let til hovedet, hun havde haft en drøm om at en deling havde fanget hende og holdt hende som slave, ville sælge hende for penge, til folk og en havde købt hende med alle hans millioner? en ven eller en kendt fyr.... og så havde han i stedet for at ha ladt hende gå sagt hun var hans og han bed i hende som han ville og vis hun ville slippe for at være hans skulle hun betale ham tilbage, med blod..... vær dag eller sex... kajika gøs stille i det hun skyndte sig over og få noget morgen mad og tog noget at drikke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 21:09

han sad stille og roligt og spise og drik lidt vand engang imellem og snakke med de andre general, han spise mere ind han plejer af gør da han ikke regn med af de vil når af få frokort på dere rejse, de havde han også prøve af siger til dem alle sammen ind han selv gik igang med af spise, da han var færdig med af spise, gik han ud og pakke en lastbil til dem, med mad og andre ting de vil få bruge for, læge ting til hende hvis de nu for bruge for det, hvor han smid sig ejer ting ind i den og venter roligt på de andre skal kom så de kan få pakke det og kom afsted.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 21:38

kajika betragtede lucifer i mens hun stille pakkede tingene og gik ind og tjekkede om alle var færdig med at spise og stod blot der lidt smadret efter den vemmelig drøm og bed sig let i underlæben fordi hun var lettere sttresset i dag og det kunne skam os mærkes på hendes puls men hun havde fået nok at spise og drikke og havde rigtig trænet om morgen for at være ovenlig vågen. Hun så mod Lucifer i det hun gik bagved ham og sagde"hvor skal jeg være"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 21:46

hans hold kom lidt før hende og begynde af pakke deres ting op i last hvor de skulle sidder, "nu hvor du vil sidder, op foran sammen med mig eller her om sammen med soldat er op til dig, det er muligt af jeg kan snakke med dem som sidder her om" sagde han og kiggede kort på hende, og kun godt mærke hendes puls var lidt op af køre ind den plejer af være, man han viser ikke hvorfor, da de var færdig med af pakke sat soldat sig op bag ved med alle ting, og han sat sig bag ret og starte motor, hvorefter han begynde af køre mod det sted de skal være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 21:54

kajika sad bagved med alle de andre og betragtede dem i det hun fik tilbage fald mod den drøm og personen og bed tænderne sammen og lukkede øjnene, den forfærdelig fyr der sagde hun var hans og hun kunne slippe for ham vis hun betalte de penge tilbage han havde givet for at løsslippe hende... og han ville ha hende som tjener.... og han var rig meget rig, men ikke snoppet.. hun sukkede let da hun kom ud af drømmen igen og sukkede let i det hun så rundt på de andre og slappede let af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 4 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum