Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Ons 23 Jun 2010 - 19:49

kajika betragtede ham og sagde"jeg er blot læge intet andet i denne deling, og healer dine mænd vis de kommer tilbage" hun sukkede let og roede lidt i sit hår i mens hun legede med fingerne igennem det mens hun betragtede fyrene og så deres leder lucifer og ventede på hvad han ville sige, men han var sikkert ligeglad fordi det var vel det der var meningen fra starten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 10:12

"ja det er du enlig og så skal du selvfølgelig med ind når vi andre skal det man heller ikke før, og de kommer tilbage så tager det er som af slappineng medmindre de bliv sår eller skulle jeg enlig havde tager en andre læge med ind dig" halv spurget han og kiggede på hende, nr. 9 og 17 find deres ting og pakke så de er klare til om aften så de ikke behøve af pakke ind de tager afsted.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 13:51

kajika så på ham og nikkede i det hun blev lettere fornærmede over han spurgte om de skulle ha taget en anden! der ikke havde healende kræfter og det hele... hun så lidt surt på ham og sagde"hmm lucifer altså jeg er her og jeg den eneste i lejeren ud over dig der skulle ha healende kræfter det høre til alle engle kræfter at kunne heale så vidt jeg ved såååå" hun bed sig i underlæben igen og kiggede på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 17:29

"er du nu sikke på af vi er de enste som kan healende her i leje og er du sikke på af jge kan healende, jeg er jo en dødsengle" spurget han og kiggede på hende, de andre gik svagt rundt og snakke med hinande om lidt af vej, hvad de nu kom ind på, han tog sin sniper op til skulder og sigt ind mod bane for af ser bedre og hvad de laver, og om de har noget sikkehed som det ikke så ud til, der var de heldig man de betyder ikke af de ikke behøve af være forsigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 23:25

kajika sukkede let og rystede på hovedet og lagde blidt armen mod hans hoved og fik ham til at vende fokus mod hende og ikke de andre med sniperen og sagde med hendes hoved tæt mod hans"Så.... lucifer.... jeg er her okay som jeres læge jeg lover kun at bruge evner i selvforsvar i yderst selvforsvar... og ellers bruger jeg pistolen okay, og jeg lover ikke at gå i vejen og parare ordre fra dig, og lystre som var jeg en trofast hund..." hun smilede kært og lod sin hånd blidt forsvinde fra hans kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 23:34

han lad sniper lige ind hun lad en hånd på hans kind, han drej hoved for af kiggede på hende, "okay det er godt, jeg er også den som bestemmer her medminde det er i en læge problem" sagde han og havde lyst til af ser noget mere men gjort det ikke, det kun nu også være sjov af kysser nu hvor hun selv lad op til det man han gjort det ikke eller han når det ikke, han lad sniper ved isde af tæppe og gik over og tog nogen småt ting ud af last bil, tæppe til af havde over sig når de skal sove her ud eller op bag i lastr bil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 23:39

kajika så på ham undrende og sukkede let i det hun rejste sig op og sagde"jeg går lige frem og tilbage her vis det er iorden general" hun smilede kært og tænkte*hvad tænker han på? pludselig så han helt anderledes på mig og det der smørrede smil jeg syntes der var ved at komme frem på hans læber som tænkte han på noget lumsk overfor mig men han er jo os vampyr så det skulle ikke undre mig vis han tænkte på et eller andet med mit blod eller forførelse men det går ikke ingen stjæler kys fra mig mere eller forfør mig det er jeg for stærk og hurtig til!* hun grinte kært og betragtede lucifer på afstand og lagde sig så ned i sandet og strakte sig så brystet strittede mere op og hendes krop bøjede forførende i en bue, mens hun lukkede øjnene i strækkens nydelse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 23:48

han nikke til hende af det er okay af hun gør det, der var heller ikke det vil af laver lige nu ud over ag hygge snakke eller spiller kort spil eller bare lig og dovne, han plejer af gør det sidste medmind han enlig havde noget af laver mens de venter, time gik og det begynde af bliv aften, han fanget noget mad frem til dem som han og de andre begynde af spise af, da nr. 9 og 17 var færdig tog de deres ting og forsvande ud i aften mørke mod bane, nu skulle de bare venter, til de kom tilbage, som han regn med af de gør.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Tors 24 Jun 2010 - 23:59

kajika betragtede lucifer lidt og strøg blidt håret tilbage og satte det i håb om at se lidt bedre ud end før og hviskede til lucifer da hun gik forbi ham senere"sååå?? lucifer.... hvornår vil du ha dit blod..." hun smilede lettere drilsk og gik stille hen til lastbilen og satte sig ind i den, efter som der ingen var inde i den... hun lod stille det plastik agtig telt gardin falde ned fra siderne igen så man ikke kunne se ind i vognen og lagde sig og mærkede den dejlige varme og stilheden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Fre 25 Jun 2010 - 9:47

han lå bare og slappe af det mest af dag, om aften sat han sig op og kiggede på nr.9 og 17 da de gik, han sagd eikke noget til dem, han vidste jo af de kom igen,"om lidt" savr han hende og kiggede kort på hende, der måtte hun ikke sove, da det ikke var lavet ilaf kun sove der eller det kun man godt man vil nok bare få ondt dag efter, efter lidt tid rejse han sig og gik over til last bil og åben dør og sat sig bag ret og lukke dør og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Fre 25 Jun 2010 - 21:58

Kajika betragtede lucifer og bed sig let i underlæben og satte sig op i det hun stille sagde"Hva laver du her inde lucifer??? skal du ikke være udenfor og vente på de andre og hvorfor har du lukket døren du kan bare holde den åbent" hun så på ham med dette mistænksomme mistroiske blik og vidste ikke hvad han egenlig lavede så hun vented eblot på svar i mens hun sad der i den store militær bil der var lang bagi, og kunne gå direkte op foran

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Fre 25 Jun 2010 - 22:20

"jeg vil har mit blod eller betale for af havde træner dig den en dag" sagde han og kiggede kort på hende, "jo nu hvis du skrig som du plejer så høre de andre det ikke lige så nemt" sagde han og kiggede kort ud af last bil, de kun godt nok kig ind hvis de stod tæt nok på da det er mørke, nu skulel han bare venter på hun svar ham, om hun læner sig over mod ham eller om han skulle flytte sig over ved side af hende var han lige glad med, bare en fik sig betale for af træner hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Fre 25 Jun 2010 - 22:26

Kajika rødmede let og trak blidt i sin trøje i det hun løsnede den lidt og sagde",mmmmh jeg nu ikke helt sikker Lucifer kan du ikke få den senere jeg er lidt følsom for tiden og mister blod nok.... kan du ikke vente nogen dage i nu" hun var egenlig bange for han skulle bide hende igen og hun ville nyde det for meget fordi det ville hun for alt i verden undgå... men det var jo umuligt vis han ikke var som før og bare tog det fra hende så hun blev læggende der lidt og så på ham lettere nervøs for svaret men det var jo lucifer så han ville sikkert forstå og syntes det var ok

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Fre 25 Jun 2010 - 22:38

han kiggede ned på hende og hvad hun laver, "hvorfor går du så rundt om spørge mig om det, du spurget mig lige før ind du gik her ind og nu vil du ikke har det" sagde han og kiggede kort ned på hende, så hun lå kun han lige ser ned i kavalergang, man det vil han ikke sige til hende, "jeg kan også venter nogen dag men så tager jeg bare mere af dit blod ind jeg vil gør i dag hvis jeg tager noget, man det bestemmer du hele selv" sagde han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Fre 25 Jun 2010 - 22:42

kajika rødmede let og så stille på ham og uskydigt i det hun sagde"jeg .... det var blot for at drille men okay.... lucifer... men hvad kunne jeg ellers gi dig ud over blod ellers så vi ikke ender i det der pinlige du ved stønne noget.... igen" hun så flovt væk og lod ikke mærke til at han kunne se direkte ned til de store faste runde bryster hun nu havde af en tøs på 17 år med D skål... hun sukkede let og anede ikke om de skulle vente men hun ville vide hvornår den dag var og sagde med en rolig stemme dog med en gemt mistanke"såååå hvornår ville du ellerss..... bide mig vis jeg lod dig vente..." hun betragtede ham varsomt og sørgede for at han ikke fik pludselig trang til at bide hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Fre 25 Jun 2010 - 22:52

"det ved jeg ikke, hvad har du af tilbud mig ud over dit blod" spurget han og kiggede kort på hende, det var nu en god udsigt han har når han kiggede på hende, og det bedst var af hun ikke havde opdage det i nu hvis hun vil gør, "når du vil giver mig love til af bid dig ikke før medmind jge er nød til af få noget blod for ikke af går amok" sagde han og kiggede på hende, det kun nu var sjov og tager på dem bare for af ser hvordan hun tager det man han gør det ikke, det kun han jo altid gør næste gang han bide hende, han vise ingen tegn på af han tænke på noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Fre 25 Jun 2010 - 22:55

kajika bed sig uskyldigt i læben og log sig blidt trække ned i sin trøje i det hun havde en sort smuk lang trøje på dog med korte arme som en tshirt men dog til albuerne og den gik laaaangt! ned foran så det var derfor han kunne se det som hun lå der i det hun sukkede og lagde sig i vognen lidt og sagde"okay... så.... SÅ BID MIG NU!!... men.... men jeg har intet andet end blod jeg kan give dig og .... og tænd musikken så .... så ingen høre mig sige noget vis det er det kommer til at gøre for ondt" hun rødmede utrolig meget og lukkede øjnene i det hun ikke turde se

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Fre 25 Jun 2010 - 23:06

han venter roligt på hun skulle svar ham på det han spurget hende om, han kiggede ned på hende da hun begynde af tale til ham, "okay og det skal jeg nok" sagde han og tænd for radio og skur lidt op for den så de ikke kun høre hende der ud, han læner sig ind over hende da hun ikke sat sig op, måtte han jo læner sig ind over hende, han bide hende roligt på hals så det ikke vil gør så ondt på hende og begynde så af suger blod fra hende stille og roligt, det skulle overstå med det sammen det er ikke sjov for ham, han lad rolig en ham på hendes en bryst efter lidt tid mens han stadig suger blod fra hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 0:01

Kajika gjorde sig klar til at blive bidt stadig med de lukkede øjne blot for at beskytte sig selv fra hans smukke yder og hans vampyriskhed der tiltræk hende så meget og var så veltalende i hendes øre, de smukke skarpe tænder han ville borde ind i hendes smør bløde hals der var stram som gummi men kunne let gi sig som stof når de sylespidse nåle kniv skarpe tænder gik igennem og sprækkede huden i to smukke runde tand formede synelige huller... Kajika mærkede ham læne sig ind over hende og hendes hjerte pumpede der ud af hurtigere end forventede og mærkede så de dejlige tænder flække huden i smukke to huller og hun gav et skrig fra sig og åbnede øjnene hurtigt og de stirrede på ham i det hun lagde sig ned på gulvet helt med let bøjede ryg og sagde"Lucifer.... hvorfor suger du så årh....! langsomt" hun lukkede øjnene i igen og turde ikke se nu, i det hun mærkede blodets rus og hvordan det forsvandt og han ville nærmest lege med hende i det han tog sig god! TID!... hun mærkede hans hånd på hendes ene bryst og der kom en uskyldig stønnen fra hendes fugtige læber af alt den ånden efter vejret og for at gøre hjertet roligere så der ikke susede blod så hurtigt rundt i kroppen og så hun kunne fokusere.. Hun rødmede over kinderne blidt og det var tydeligt! at se hvordan den røde nuance havde lagt sig over det uskyldige ansigt der bed tænderne sammen og havde lukkede øjne for ikke at blive fristede til at rør ham eller at be ham gør mere..... dog regnede hun med han snart ville stoppe, fordi han ville jo intet med hende, han ville ikke ha hende, syntes ikke hun var? tiltrækkende, så hvorfor skulle han blive ved?????....... sådan var han jo ikke, eller den gamle Lucifer var ikke sådan....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 0:15

han smiler svagt i bide over af hun rødmede og giver et svagt støn fra sig, da han kun ligger den en hånd på hendes bryst, han klem svagt om det bare for af drille hende mere over af hun tænde på af han bide hende, da hun røger ned på gulv, røger han roligt med ned stadig læner ind over hende, lidt efter ligger han den anden hånd på hendes andre bryst og klem så også svagt om det, han suger stadig stille og roligt videre bare for af drille hende utroligt meget, hun havde meget blod i nu som han kun drikke ud det vil sker noget for hende, hun vil slet ikke lige mærke til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 0:20

Kajika mærkede det metaliske stål mod ryggen i bilens bund og mærkede hvordan Lucifer blev ved med at bide og hans krop var mod hendes og hun kunne ikke lade vær med at være ved at blive sindsyg af lyst til ham, hun vidste ikke hvorfor, hvad! skulle hun dog gøre??? hvorfor ville han gør det her mod hende, hun endtes med at springes efter ham at blive besat af hans bid og hans krop hans berøringer... han var en forførisk vampyr og hun var så tiltrukket af ham nu, i det hendes smukke blå uskyldige skinnende krystal klare blanke øjne betragtede ham med dette uskyldige sind og udtryk over det smukke markerede katte agtig ansigt og sage" Lucifer! ... sto!... mmhhh!!! åååårh Lu..... årh!" hun bed tænderne sammen i det hun stønnede let nu i det han klemte om den ene og da han begyndte at tag på den anden og klemme, rullede hun rundt og lå oven på ham let og lod hånden køre op af hans brystkasse og stønnede let og blidt yndige toner slippede den uskyldige strube mens musikken heavede løs på livet og fyrene spillede udenfor dem der nu var der, og ingen var kommet fra missionen i nu, dem der var taget der hen... hun mærkede hvor våd hun blev mellem bene(underlivet) og var så flov... hun ville flygte men kunne ikke, fordi hans tænder var så langt nede i hende, hvad skulle! HUN DOG GØRE!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 0:34

han bide stille og roligt videre og klemmer stadig om dem og gjort ikke noget imod da de rulle rundt, han flytte godt nok hænder fra hendes bryster da hun nu lå oven på ham, i sted for ligger han dem på hende bagdel og klem okay om den og bide forsææte videre, han smiler mere i bide da hun vil sige noget til ham man bliv mere til nyde lyde ind rigtig ord, de andre gjort klarer til af sove udenfor med tæppe over sig, så ingen lad mærke til hvad de laver ind i last bil ud over af de høre musik, når nu er hun selv med på den eller hvad hun vil med den hånd på hans bryst kassen, den en hånd flytte han stille og roligt over på hendes lår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 0:41

kajika så på ham i det han bare blev ved mærkede hun hvordan den kildrende og meget nydelses agtig måde blev ved og stønnede let og sagde"Lucifer stoppp.... årh" hun trak vejret langsomt og dybt men dog i feminine toner.. Hendes hår flagrede blidt ned af skuldrende på hende og kærtegnede blidt hans krop i det hun prøvede let at finde ud af et eller andet så han ville slippe eller stoppe med at være så forbandet forførisk så hun ikke ville blive fristede til noget seksuelt.... Kajika kunne ikke styre sine hænder og stønnede let da han sådan klemte om hende bagdel og smilede frækt i det hun let lod hånden glide ned mod hans bukser for så at lade pegefinger spidsen blidt køre frem og tilbage af hans bukse kant og hviskede i hans øre"åååårh jaaa....." hun anede lidt at han blot drillede hende så hvorfor skulle hun ikke gi igen, i det hun let lod hånden blidt få fat om en knappe og fik den op ved bukserne og så gik hun ned, fik fat i lynlåsen med sin hånd og lod den blidt køre lynlåsen ned i det hun rullede rundt igen og lå der helt hjælpeløs og følede sig lidt drænede for kræfter i det hun jo fik sugede lidt blod ud, dog mangelede hun intet i nu, men hendes krop kunne mærke den producerede mere og mere blod....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 0:53

han forsætte med af bide hende og suger blod ud af hende stille og roligt, han kun godt ser af hun drille ham igen, man okay så må han bare ser hvor lang hun vil går man af drille, han knappe også en af hendes op i hendes bukser og tog så fat i den næste og åben den også, han køre den en hånd op af hendes ryg ind under trøjen og ae hende op og ned på hendes ryg mens den anden hånd ligger stadig på hendes lår, han klem kort om den og ae det stille og roligt, bare for af drille mere skulle han suger langsom ind han gør nu men det vil bliv svært da han gør det meget langsom i for vej.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 0:58

Kajika rødmede og ville ikke give sig, hun så flov ud og prøvede at komme let fri og sagde"Lucifer ååårh!! lucifer stop.... jeg ber dig.... stop! jeg ender med at..... at .... bare stop" hendes krop rystede let i det hun var helt oppe og køre over lyst og hun kunne næsten ikke holde det tilbage, hun ville flygte ud af denne lastbil og blot løbe sin vej, hun ville bare ikke nær ham igen være hans lærling igen, han havde virkelig gået langt og hans hænder der havde været på hendes bryst, det var forfærdeligt at tænke på at en fyr der knap nok kunne li hende eller lagde mærke til hende, lå nu her og tog på hende og sugede hendes krop næsten halv for blod så hun endte med at skulle ha lidt mere blod... hun lod hænderne føre sig hen til hans og trak hans hænder væk og ikke nok med det men da hun skulle skubbe hans hænder væk lod hun blidt sine hive hans tank(top tshirt?) af og smilede letter udfordrende i det han ikke kunne se det, kunne han sikkert mærke det, og nok også hendes nervøsitet..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

velkommer til militær frøk (Kajika privat) - Page 6 Empty Sv: velkommer til militær frøk (Kajika privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum