Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Skovbrynet - Barishan - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Skovbrynet - Barishan - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Skovbrynet - Barishan - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Skovbrynet - Barishan - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Skovbrynet - Barishan - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Skovbrynet - Barishan - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Skovbrynet - Barishan - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Skovbrynet - Barishan - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Skovbrynet - Barishan - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Skovbrynet - Barishan - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Skovbrynet - Barishan

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Skovbrynet - Barishan - Page 3 Empty Sv: Skovbrynet - Barishan

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010 - 23:20

Ai smilede, selvom hun ikke plejede at gøre det, og fortalte ham hvordan og hvornår han skulle folde. *Se, så bøjer du den her, inden du sætter denne kant ind på midten* Forklarede hun ham og pejede også på de kanter han nu skulle bøje. Tilsidst havde de fået lavet en hel bunke papirssvaner. Ai fortsatte med en ny. Selvom hun var flere 100 år, lignede hun og opførte hun sig som en 12¨årig. Bortset fra at hun dog var klogere, stærkere og mere dannet, end andre på den alder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovbrynet - Barishan - Page 3 Empty Sv: Skovbrynet - Barishan

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010 - 23:30

Efter noget tid kiggede Barishan på bunken af papirs svaner og grinede. '' Vi har godt nok lavet en del. Jeg er sikker på Riku og Lindir undre sig over hvorfor der er så mange papirs svaner når de kommer hjem ''. Barishan smilede til Ai og uglede hendes hår igen, så rejste han sig op og kiggede ud af vinduet. Der var ved at blive mørkt. Lindir og Riku var sikkert stadig i gang men den træning Barishan havde givet dem. Han stod lidt og kiggede ud af vinduet, så vendte han sig mod Ai igen og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovbrynet - Barishan - Page 3 Empty Sv: Skovbrynet - Barishan

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 11:27

Ai så alvorligt op på ham og slap den halvfærdige svane. *Tror du de bliver sure?* Spurgte hun, men så ikke videre bekymret ud. Endnu en ting der var anderledes end hende og andre 12 årige piger (bortset fra alderen) var at hun også var meget mere alvorlig. Ais øjne fulgte Barishan da han gik over til vinduet og så ud. Han vendte sig igen imod hende, og hun ventede på svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovbrynet - Barishan - Page 3 Empty Sv: Skovbrynet - Barishan

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 18:41

Barishan brød ud i latter og klappede sig på sine ben og rystede på hovedet og sagde så. '' de er nogle meget venlige og gode folk, tror de bliver overrasket og griner når de ser vi har lavet papirs svaner. Jeg er mere end sikker på de ikke bliver det mindste sure ''. Barishan uglede igen Ai's hår og så på hende med et stort smil og rystede så på hovedet igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovbrynet - Barishan - Page 3 Empty Sv: Skovbrynet - Barishan

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 22:05

*Nej, jeg mente fordi at jeg er her. Tror du det er okay at jeg er her i deres hus?* Ai så længe op på ham, inden hun igen vendte tilbage til den halvfærdige papirsvane. Hun gjorde sig ligeså umage med denne, som hun havde gjort ved de andre, og da hun blev helt færdig skubbede hun den hen til de andre svaner. Hun så hen imod vinduet. *Gad vide hvor Mail er lige nu* Tænkte hun for sig selv. Hun virkede dog ikke videre urolig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovbrynet - Barishan - Page 3 Empty Sv: Skovbrynet - Barishan

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 4:26

Barishan grinede igen og nikkede let. '' jeg er sikker på de vil glæde sig over du er her. Ser du jeg er normalt meget hård ved dem hvad angår træning. Tror det er fordi jeg er så bange for der sker dem noget. Jeg vil gøre dem klar til enhver fare der lure i mørket. Når du er her hjælper det måske til at lysne stemningen en smule ''. Barishan smilede varmt og kiggede ud af vinduet igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovbrynet - Barishan - Page 3 Empty Sv: Skovbrynet - Barishan

Indlæg af Gæst Lør 3 Jul 2010 - 10:48

Ai rejste sig og gik også over til vinduet. Mon han havde ret? Hun var faktisk meget taknemmelig for den forklaring, for når hun ikke tænkede nærmere over den virkede den sand. Men hvis hun tænkte nærmere over det, måtte hun indrømme at hun ikke var den der fik stemningen op på maximum. Hun så ud af vinduet efter Mail. Mon han kunne finde hende, nu hvor hun var et ukendt sted?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovbrynet - Barishan - Page 3 Empty Sv: Skovbrynet - Barishan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum