Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A new choice - Kitja - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A new choice - Kitja - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A new choice - Kitja - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A new choice - Kitja - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A new choice - Kitja - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A new choice - Kitja - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A new choice - Kitja - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A new choice - Kitja - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A new choice - Kitja - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A new choice - Kitja - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A new choice - Kitja

Side 6 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

A new choice - Kitja - Page 6 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 20:04

Kitja rejste sig og løb med derind.
"Selvfølgelig vil du da det!" sagde hun og kastede sig på Asma da de var helt inde i hulen.
Hun uglede hendes hår, og sagde; "Min egen lille engel!!!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 6 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 20:14

"Iiiiiih" sagde Asma da Kitja ulede hendes hår. Hun rynkede panden men grinte. "Kitt bliver altså bange af vores skråleri" Asma hoppede op og ned som om det skulle hjælpe. Hun varv lys vågen nu og det betød at hun vil drille Kitja at hun vil fortryde at hun havde Asma på besøg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 6 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 20:17

"Kitt er van til det!" sagde Kitja med et smil.
Kitt hoppede op og ned, som om dne var hæppekor, til en fodbold kamp.
Kitja's humør skiftede til drille humør, men lige som da hun mødte en dreng ved navn Garret på stranden, kunne hun ikke finde ud af hvordan hun skulle drille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 6 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 20:25

//Garret? //

Asma lo og tog Kitjas hænder i sine. "Vi er bedsteveninder..lalala" sang Asma med sin falske stemme. Hun hoppede skørt sammen med Kitja, det var faktisk ret sjovt og hyggeligt.
Det føltes som om at Asma glemte alt. Alt omkring hende, men mærkede dog Kitjas kølige og dejlige hænder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 6 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 20:28

//Ja, ham har jeg emnet med. Og der kunne Kitja heller ikke finde ud af hvordan hun skulle drille!//

Kitja kiggede på Asma. "Vi er mere end det!!" sagde hun og kiggede på hende. "jeg elsker dig og du er så smuk, min engel!" Hun grinte lidt.
Så tog hun fat i en pude der lå lidt længere henne. Så daskede hun Asma i hovedet med den.
"HAHAHAHAHA!!!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 6 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 20:30

//Pas bare på//

Asma faldt og tog sig til hovedet. Hun grinte og tog en anden pude som lå vid siden af hende. "You and me...fight!?" sagde Asma og ramte Kitja på maven. Asma rejste sig op og så meget truende ud med puden i hånden. "Jeg er ikke bange for at bruge den" truede hun og gik stille imod Kitja.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 6 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 20:34

Kitja smilte.
"Ohh, darling!" sagde og slog ud efter Asma igen. "I love you, so much!!!"
Hun slog igen på Asma og grinte. "Jeg har været til verdensmesterskab i det her!"

//Hvorfor skal jeg passe på? O.O//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 6 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 20:47

Asma lo hånt og kastede puden efter hende, men ramte ikke. "Ups" sagde hun og bed sig på underlæben. Hun kiggede på Kitja og gik få skridt tilbage. "Søde og søde Kitja" sagde hun med sødme stemme.


//Han er farlig^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 6 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 20:50

Kitja smilte.
"kære Asma, har du et sidste ord?" grinte hun og så på Asma og lavede et blik, med blanding, af Alvorlighed, og overgrinhed, hvis de rvar noget der hed det.
Hun gik helt hen til Asma og lo.

//Han har givet Kitja et meget sødt kælenavn... n.n//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 6 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 23:18

//Undskyld jeg først svare nu Kitja! Min pc gik i spat! >.<//

Asma gik baglæns med hænderne oppe. "Kitja jeg er en gammel dame uden et våben. Du kunne da aldrig finde på at slå på en utrænget gammel en som mig vel?" Asma´s stemme lo, men hendes hænder rystede mens hun tumlede rundt. Kitt så bare på dem som om det var nogle idioter eller noget i din stil. "Søde, rare, og flotte Kitkat?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 6 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 16:08

"Okay så, men så skal vi også bare sidde og hygge os, her i aften?" sagde hun med et smil og ventede på at Asma ville sige ja, til at de skulle hygge sig.
Kitja havde både, dyner og puder, så de skulle nok kunne hygge sig godt. Men af hvad hun ikke havde, var mad, penge og et toilet. Toilettet kunne man fint leve uden, men nogle blev jo sultne og så var amd jo det bedste. Hun smilte til Asma.

//Det gør ikke noget, men du skal vide hvad det kælenavn er!^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 6 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 18:38

"Ja!" råbte Asma som en lille pige. Hun hoppede op og ned og satte sig ned.
"Du ved jo at jeg vil sige ja, men hvad skal vi lave. Når du siger hygge, så tænker jeg på mad, varme og slik" sagde hun og klappede ved siden af sig så Kitja skulle side ned ved siden af hende.

//Hvad er kælenavnet da^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 6 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 13:28

Kitja smilte stort. "Med hygge, mener jeg at vi skal tage ind til byen og købe noget mad, eller drikke, for jeg har lige lidt penge," grinte hun og hoppede ned ved siden af Asma.
"Hvad siger di til det?" spurgte hun sødt og smilte. Hun lod let hånden glide ned i en lomme i bukserne, og trak den op igen, med en lille sort læderpung.
"Vi kan tælle hvor mange der er der?" sagde hun med et smil.

//Det er, Valmue...... Er det ikke sødt?^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 6 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 13:32

Asma lo og så på Kitja. "Jamen, jeg kunne da også betaler. Men det lyder da godt" Asma nikkede og prikkede Kitja på næsen. "Vi skal hyyyyyge" hylede hun som en ulv og vidste at dagen vil slutte godt. Det var rart at være her hos Kitja. "Skal Kitt også med?" spurgte Asma og pegede på den sovne kat og lo stille.

//Valmue?...Jamen...*fnis* ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 6 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 13:37

Kitja smilte og så hen på Kitt. "Hvis vi tager afsted, mens hun sover, tror jeg ikke at der sker noget, for så snart hun er faldet i søvn, kan man ikke vække hende." grinte hun og smilte stadig til Asma.
Kitja's øjne viste nu, også, athun glædede sig til at de skulle hygge.
"Nej, vi skal hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygge!" lo hun og var ved at falde om af grin.

//Ja, Valmue.... Jeg skulle liiiige, tænke lidt over det kælenavn....
Men smukke! Jeg skal desværre logge igen, en hos min kæreste, så kan ikke være så meget på, men kommer igen imorgen, dte lover jeg!//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 6 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 13:41

Asma tyssede grinene af Kitja. "Shhhh..hun kan altså sikkert godt finde på at vågne med ét" sagde Asma og rejste sig op. Hun træk Kitja op og de begyndte at gå meget stille ud. "Jeg håber vi møde uhyggelige væsner" drillede Asma og grinte stille.

//Ok...I KILL YOU BOYFRIEND xD Men ja, vi ses...Valmue? ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 6 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 20:22

"Såså, frøken! Husk nu på at du er ved at blive gammel!" drille Kitja og grinte stille.
Kitt skulle nok la' være med at vågne, selvom alt jo kunne ske. De kom til udkanten af skoven og Kitja tog fat om Asma's hånd. Så gik de over vejen og ned gennem gaden.

//Nej!!! Han er så sød og nuttet....! xD Tilbage! Skulle hjem lidt før -.-//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 6 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 20:33

Asma grinte og smilede stille. "Hey, jeg er kun tyve, så, så gammel er jeg ikke endu" Asma nikkede til Kitja men morede sig dog af tanken. Asma gammel, Kitja måtte have spist søm. HUn vil aldrig blive gammel og hvis hun gjord det, så lå hun sikkert allerede i graven. Basta.

//Ja, jeg vil også tro at han er nuttet^^ Så må han da smage godt? O.O .. Ok//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 6 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 20:39

Kitja smilte og grinte let. "Du er 22! Ellers så lyver du ihvertfald meget for mig!" smilede hun og drejede ind til en kiosk.
"Skal vi sige derinde?" sprugte hun og var stadig ved at dø af grin.

//Hvad mener du?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 6 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 20:41

Asma holdte sig på maven. Ja, man kunne jo ikke lyve overfor Kitja, og hun var heller ikke typen der var opsat på sin alder. Hun drillede bare Kitja for hyggens skyld. "Nej da, jeg er tyve, sådan er det, din klovn" Asma nikekde. Skulle de ind i en kiosk, hyggeligt. "Ja vi skal derind"

//Jeg havde bare en skør´ tanke^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 6 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 20:57

Kitja smilte og gav slip fra Asma's hånd. Hun gik med lette skridt hen mod døren og den gik tilside. Hun trådte ind og nogle 'klokker' ringede, så man kunne høre at der kom eller gik kunder. Hun gik med et smil, helt ind og ventede på Asma.
Der var både hylder med chips og sodavand, samt frugt og grønt. Der var også et stort udvalg af 'bland selv slik'. Kitja smilte af det hele.

//Skøre DIG! HAHA! xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 6 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 21:08

Asma stod ved siden af Kitja og så sig også omkring. For at sige det kort, så var Asma ikke typen der elskede søde sager. Men hun vil ikke skuffe Kitja, så hun hoppede op og ned som en lille pige og klappede i sine hænder. "Bland selv slik, se, se Kitkat!" råbte Asma op så det fleste væsner så irriteret på hende.

//Juuuuuuhuuuu xD Har han også en bruger herinde? Your boy?? O.O//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 6 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 21:32

"Asma rolig, du er ikke en lille pige, vel," sagde Kitja og gik hen og tog Asma i hånden. "Hvad vil du ha'? Slik eller frugt? Eller måske begge dele?" spurgte hun med et smil og så på Asma. Hendes smil bredte sig lidt.
Kitja var ikke den alder største fan af slik og den slags, men lidt kunne hun da godt klare.

//Nej, det har han ikke.... -.-//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 6 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 22:06

Asma hoppede bare videre. Nu skulle Kitja lærer at kalde hende gammel. "Jeg vil have aaaaalt" sagde Asma og smilede sukkersødt til Kitja. "Min mor elsker når jeg spiser frugt, men jeg dør bare af det" sagde Asma med en lille pige stemme mens hun hoppede op og ned. "Jeg æææælsker slik" Asma overdrev med sin Æ´er på elsker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 6 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 22:17

Kitja snorrede rundt på hælene et par gange og lagde armene let over kors og stak de mørke lange negle op til munden. Hun åbnede den lidt og bed let i neglene.
"Asma, slap af!" sagde hun og gik hen mod hende.
Kitja bed sig i læben. "Bland lidt slik, så finder jeg lidt frugt, for det vil jeg nemlig gerne ha'" Hun gik hen mod frugtet, tog en pose og begyndte at blande, æbler, pærer, og meget mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 6 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum