Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
A new choice - Kitja
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 6 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: A new choice - Kitja
"Selvfølgelig vil du da det!" sagde hun og kastede sig på Asma da de var helt inde i hulen.
Hun uglede hendes hår, og sagde; "Min egen lille engel!!!"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kitt hoppede op og ned, som om dne var hæppekor, til en fodbold kamp.
Kitja's humør skiftede til drille humør, men lige som da hun mødte en dreng ved navn Garret på stranden, kunne hun ikke finde ud af hvordan hun skulle drille.
Gæst- Gæst
Asma lo og tog Kitjas hænder i sine. "Vi er bedsteveninder..lalala" sang Asma med sin falske stemme. Hun hoppede skørt sammen med Kitja, det var faktisk ret sjovt og hyggeligt.
Det føltes som om at Asma glemte alt. Alt omkring hende, men mærkede dog Kitjas kølige og dejlige hænder.
Gæst- Gæst
Kitja kiggede på Asma. "Vi er mere end det!!" sagde hun og kiggede på hende. "jeg elsker dig og du er så smuk, min engel!" Hun grinte lidt.
Så tog hun fat i en pude der lå lidt længere henne. Så daskede hun Asma i hovedet med den.
"HAHAHAHAHA!!!"
Gæst- Gæst
Asma faldt og tog sig til hovedet. Hun grinte og tog en anden pude som lå vid siden af hende. "You and me...fight!?" sagde Asma og ramte Kitja på maven. Asma rejste sig op og så meget truende ud med puden i hånden. "Jeg er ikke bange for at bruge den" truede hun og gik stille imod Kitja.
Gæst- Gæst
"Ohh, darling!" sagde og slog ud efter Asma igen. "I love you, so much!!!"
Hun slog igen på Asma og grinte. "Jeg har været til verdensmesterskab i det her!"
//Hvorfor skal jeg passe på? O.O//
Gæst- Gæst
//Han er farlig^^//
Gæst- Gæst
"kære Asma, har du et sidste ord?" grinte hun og så på Asma og lavede et blik, med blanding, af Alvorlighed, og overgrinhed, hvis de rvar noget der hed det.
Hun gik helt hen til Asma og lo.
//Han har givet Kitja et meget sødt kælenavn... n.n//
Gæst- Gæst
Asma gik baglæns med hænderne oppe. "Kitja jeg er en gammel dame uden et våben. Du kunne da aldrig finde på at slå på en utrænget gammel en som mig vel?" Asma´s stemme lo, men hendes hænder rystede mens hun tumlede rundt. Kitt så bare på dem som om det var nogle idioter eller noget i din stil. "Søde, rare, og flotte Kitkat?"
Gæst- Gæst
Kitja havde både, dyner og puder, så de skulle nok kunne hygge sig godt. Men af hvad hun ikke havde, var mad, penge og et toilet. Toilettet kunne man fint leve uden, men nogle blev jo sultne og så var amd jo det bedste. Hun smilte til Asma.
//Det gør ikke noget, men du skal vide hvad det kælenavn er!^^//
Gæst- Gæst
"Du ved jo at jeg vil sige ja, men hvad skal vi lave. Når du siger hygge, så tænker jeg på mad, varme og slik" sagde hun og klappede ved siden af sig så Kitja skulle side ned ved siden af hende.
//Hvad er kælenavnet da^^//
Gæst- Gæst
"Hvad siger di til det?" spurgte hun sødt og smilte. Hun lod let hånden glide ned i en lomme i bukserne, og trak den op igen, med en lille sort læderpung.
"Vi kan tælle hvor mange der er der?" sagde hun med et smil.
//Det er, Valmue...... Er det ikke sødt?^^//
Gæst- Gæst
//Valmue?...Jamen...*fnis* ^^//
Gæst- Gæst
Kitja's øjne viste nu, også, athun glædede sig til at de skulle hygge.
"Nej, vi skal hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygge!" lo hun og var ved at falde om af grin.
//Ja, Valmue.... Jeg skulle liiiige, tænke lidt over det kælenavn....
Men smukke! Jeg skal desværre logge igen, en hos min kæreste, så kan ikke være så meget på, men kommer igen imorgen, dte lover jeg!//
Gæst- Gæst
//Ok...I KILL YOU BOYFRIEND xD Men ja, vi ses...Valmue? ^^//
Gæst- Gæst
Kitt skulle nok la' være med at vågne, selvom alt jo kunne ske. De kom til udkanten af skoven og Kitja tog fat om Asma's hånd. Så gik de over vejen og ned gennem gaden.
//Nej!!! Han er så sød og nuttet....! xD Tilbage! Skulle hjem lidt før -.-//
Gæst- Gæst
//Ja, jeg vil også tro at han er nuttet^^ Så må han da smage godt? O.O .. Ok//
Gæst- Gæst
"Skal vi sige derinde?" sprugte hun og var stadig ved at dø af grin.
//Hvad mener du?//
Gæst- Gæst
//Jeg havde bare en skør´ tanke^^//
Gæst- Gæst
Der var både hylder med chips og sodavand, samt frugt og grønt. Der var også et stort udvalg af 'bland selv slik'. Kitja smilte af det hele.
//Skøre DIG! HAHA! xD//
Gæst- Gæst
//Juuuuuuhuuuu xD Har han også en bruger herinde? Your boy?? O.O//
Gæst- Gæst
Kitja var ikke den alder største fan af slik og den slags, men lidt kunne hun da godt klare.
//Nej, det har han ikke.... -.-//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Asma, slap af!" sagde hun og gik hen mod hende.
Kitja bed sig i læben. "Bland lidt slik, så finder jeg lidt frugt, for det vil jeg nemlig gerne ha'" Hun gik hen mod frugtet, tog en pose og begyndte at blande, æbler, pærer, og meget mere.
Gæst- Gæst
Side 6 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» Ville Du Noget? //Kitja//
» Deep in my mind-Kitja
» Tidsfordriv; Ross & Kitja
» Mørkets hemmeligheder //Kitja//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus