Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A new choice - Kitja - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A new choice - Kitja - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A new choice - Kitja - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A new choice - Kitja - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A new choice - Kitja - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A new choice - Kitja - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A new choice - Kitja - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A new choice - Kitja - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A new choice - Kitja - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A new choice - Kitja - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A new choice - Kitja

Side 8 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

A new choice - Kitja - Page 8 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 19:06

Kitje nikkede. "Okay, men du starter... Hvis altså det er noget efter tur?" hun så lidt på Asma. Hun havde ikke heeelt fattet det, men Asma kunnne bare forklare det hen af vejen, mens de legede. Hun smilte...

//Kom nu! Vil du ikke nok?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 8 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 19:09

Asma nikkede. "Okay. Øhmm..din ynglings farve er lyserød? Øhmm..din ynglings tal er fire?" Asma så på Kitja og gættede sig frem. Hvad kunne Kitja lide, og hvad hadede hun? "Du elsker kaniner? Du hader planter? Og nu skal du sige hvad der var tæt på eller sådan helt forkert" sagde Asma og lo stille. Meget forvirrende leg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 8 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 19:12

Kitja lyttede efter.
- Det med lyserød er ikke rigtigt og heller ikke det med kaniner! Ja, jeg hader planter, og mit y. tal er fire! grinte hun som svar og smilte.
Skulle hun nu gætte sig frem med Asma?
- Skal jeg så gætte mig frem med dig? spurgte hun lidt efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 8 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 19:14

Asma klappede af sig selv. "Huuraaa, jeg er for cool" sagde hun og nikkede imod KItja. "Ja, nu skal du gøre det samme som jeg gjord, men du må selvfølgelig selv bestemme hvad du vil sige" Asma kunne lide hendes leg. Den var sjov, og de tænkte ikke på noget andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 8 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 19:19

- Hmmm.... Din ynlings farve er gul? sagde hun og frem kom bare med en masse virkelig åndsvage gæt: "Du elsker søen? Du hader køer (Dyret)?"
Hun ville lige inde på et sidste... "Din yngligs dyr er.... Hmm... Kat?!"
Hun så op på Asma med et spørgende blik...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 8 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 19:29

"Du har ret i at jeg hader køer og at jeg elsker søen! Men også det med at min ynglings dyr er kat, det var tæt på" sagde Asma og grinede. "Men min ynglings farve er ikke gul" Asma blinkede til Kitja.
"Er det min tur nu?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 8 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 19:31

"Ja! Din tur!" grinte Kitja og kiggede op på Asma.
HUn elskede stadig Asma, og det ville hun altid gøre... Ingen mårtte røre hende, eller krumme et hår på hendes hoved. Så skulle Kitja, personligt sparke deres rumpe lige ud af landet! Det kunne hun forsikre!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 8 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 19:37

Asma nikkede. "Okay. Du elsker Kitt mere ind...en dværg? Du er forelsket(;D). Du hader peber?" Asma fandt på de mest skøre ting nu. Hun kunne bare ikke lade være med at drille hendes ynglingspige. "Din bedsteveninde er Asmamix!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 8 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 19:39

"Det hele er rigtigt!" skreg Kitja, men folk udenfor kunne ikke høre dem og hulen braste ikke sammen (Pyha -.-")
Kitja omfavnede Asma og var lige ved at græde at glæde over sin ynligs person.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 8 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 20:04

Asma krammede Kitja og lo højt. "Hvor er jeg da sej" sagde hun og kunne ikke lade være med at række tunge bag Kitja´s ryg. Det føltes virkelig varmt at grine med Kitja.
"Fuck jeg elsker dig" bandede ud stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 8 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 12:18

Kitja smilte.
"Søde, skal vi ikke bare snakke?" spurgte hun efter lidt fordi hun var blevet træt, og derfor bare ville snakke om søde og sjove ting.
Måske også finde på at mødes en dag mere, sammen med Asma, fordi hun bar elskede hendes dejlige elskede engel!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 8 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 12:28

Asma lo. Hun drillede bare med legen. Desuden var det ikke sjovt, det var bare noget at slå tiden ihjel med. "Jo da, snakke lyder sjovt" sagde hun og nikkede så hendes hår rystede med. "Men hvad i alvderden skal vi snakke om?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 8 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 12:30

"Det ved jeg ikke...." sagde hun og smilte lidt efter lumsk og drillende.
Hun kiggede op på Asma med et lumskt blik og håbede på hun vidste hvad Kitja mente med det, men det vidste hun nok alligevel ikke.... Hmm.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 8 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 12:37

Asma så lidt forvirret på Kitja og grinede stille. "O..kay" sagde hun og nikkede bare.
Hun tænkte sig om. Hvad kunne være godt at tale om? Og hvad kunne der var skidt at tale om? Asma var ikke personen der talte så meget og noget alvorligt. Hun lavede jo fis med det hele og Kitja blev jo så vred så Asma turde slet ikke. "Jeg ved det som sagt, ikke. Jeg er blank lige nu"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 8 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 12:39

"Du kan foreslå hvad som helst!" forsikrede hun da hun kunne mærke på Asma at hun ikke turde. "Jeg er ligeglad med hvad det, jeg vil bare nyde tiden sammen med dig!"
Hun smilte sødt og håbede på at Asma ville foreslå noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 8 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 12:54

"Okay" grinede Asma og klappede stille. Ja, hun kunne læse hendes tanker.
"Jo, hvad med at aftale en dag hvor du besøger mig?" spurgte Asma og smilede sødt til Kitja. Det kunne være herligt at have Kitja på besøg en dag ved gården, men Asma var jo ikke så tit hjemme og...dog.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 8 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 12:59

"Go' idé!" grinte Kitja.
"Hvornår siger vi så? Altså jeg kan hver en dag det skal være!" Hun smilte og lo kort, før hun satte sig lidt op, og lagde armene om Asma's hals og krammede sig helt ind til hende.
"Jeg har lyst til at bande over hvor meget jeg elsker dig!" mumlede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 8 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 13:04

Asma lo stille over Kitjas reaktion. "Jamen så er det jo super. Jeg finder en bestemt dag hvor jeg har muligheden for at være alene. For der er en dreng derover og det tager tid at fjerne ham fra stedet. Og desuden kommer rejsen til at vare i lang tid, for jeg bor i Italien" Asma tænkte sig om. Det kunne jo være hyggeligt med en veninde der over, men hvad monm Romeo siger til det?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 8 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 13:12

Kitja smilte. "Nåå... en dreng!" drillede hun og trak sig ud fra krammet, for derefter at prikke Asma på næsen med et drillende smil.
Hun var lidt kommet i drillehumør nu. Hun håbede at Asma forstod at det bare var for sjov, men også for at drille lidt, dte var jo altid en fornøgelse at drille!
Kitja's motte var: Dril!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 8 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 13:17

Asma grinten opgivende. Hvorfor var det lige det hun vidste at Kitja vil reagere sådan? Total typsik af hende. "Næ, han er sørme bare min ven. Jeg er altså ikke typen der er til kærester eller sådan noget. Jeg elsker alle skam. Men drenge er bare mine brøder" nikkede Asma og havde lyst til at slå stille på Kitja´s hoved. Bare forsjovt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 8 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 13:19

"Åhh mig engel! Jeg driller bare!" grinte hun i et suk og smilte lidt efter.
"Jeg er heller ikke typen der er til kærester, men mindre, det er en mega sød og sej dreng, der tør at sige tage kampen op mod alt og alle... Eller så meget kan jeg vel ikke forlange?" Hun så op på Asma med et lidt usikkert smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 8 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 13:23

Asma grinte stille. "Aaa.., jeg mente nu at jeg venter på den rettet. Forstår du, jeg vil have en dreng som er der gennem hele mit liv. En der er positiv og ikke så meget ligesom de andre. Han skal være sig selv og må da også minde lidt om mig?" sagde Asma stille. Nå. Nu havde de altså fundet ud af hvad de skulle tale om. Drenge. Tsk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 8 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 13:26

"Jeg venter til en der kan forstå mig!" grinte hun og lagde sig ned igen med hovedet på Asma's ben som før.
"Har du så fundet en der er som du gerne vil ha'?" spurgte hun så for lige at vide, det, men på den anden side var dte jo ogs dte de talte om, så hvorfor ikke spørge?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 8 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 13:30

Asma aede hende stille mens hun så alt for sig. "Det var der en meget god tanke" sagde hun til Kitja. Hun så lidt væk, men hørte med det samme Kitja´s spørgesmål. "Om der er en jeg gerne vil ha´? " spurgte Asma og tykkede lidt på ordet. Om der var en? Asma havde aldrig overvejet det. Hun havde såkaldt aldrig tænkt på sig selv, hun hvade jo haft så travlt med sine venner og sådan noget, at hun faktisk ikke har lagt mærke til en person son betød alt for hende. "Ikke endu, altså af det jeg ved. Men han venter sikkert på mig derude, ligesom jeg venter på ham. Vi skal bare lige have ekstra tid" sagde Asma stille og kyssede Kitja på hovedet. Ja, hvor var drengen mon?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 8 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 13:34

Idet samme Asma kyssede hende, føltes det som hendes mor der gav de moderlige kram og kys. Det var først nu hun tænkte på at det det ville være godt at sige alle ting hun sys der var godt om Asma: "Undskyld sproget: Jeg har fandme ikke mødt en bedre ven end dig! Du fylder hele mit hjerte!" Hun så op på Asma i håb om at hun forstod det, og hun kunne tilgi' at hun ahvde bandetm hvilket ikke var så tit hun gjorde det... Det avr faktisk første gang hun gjorde det nu....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 8 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum