Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
A new choice - Kitja
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 8 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: A new choice - Kitja
//Kom nu! Vil du ikke nok?//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
- Det med lyserød er ikke rigtigt og heller ikke det med kaniner! Ja, jeg hader planter, og mit y. tal er fire! grinte hun som svar og smilte.
Skulle hun nu gætte sig frem med Asma?
- Skal jeg så gætte mig frem med dig? spurgte hun lidt efter.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun ville lige inde på et sidste... "Din yngligs dyr er.... Hmm... Kat?!"
Hun så op på Asma med et spørgende blik...
Gæst- Gæst
"Er det min tur nu?"
Gæst- Gæst
HUn elskede stadig Asma, og det ville hun altid gøre... Ingen mårtte røre hende, eller krumme et hår på hendes hoved. Så skulle Kitja, personligt sparke deres rumpe lige ud af landet! Det kunne hun forsikre!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kitja omfavnede Asma og var lige ved at græde at glæde over sin ynligs person.
Gæst- Gæst
"Fuck jeg elsker dig" bandede ud stille.
Gæst- Gæst
"Søde, skal vi ikke bare snakke?" spurgte hun efter lidt fordi hun var blevet træt, og derfor bare ville snakke om søde og sjove ting.
Måske også finde på at mødes en dag mere, sammen med Asma, fordi hun bar elskede hendes dejlige elskede engel!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun kiggede op på Asma med et lumskt blik og håbede på hun vidste hvad Kitja mente med det, men det vidste hun nok alligevel ikke.... Hmm.
Gæst- Gæst
Hun tænkte sig om. Hvad kunne være godt at tale om? Og hvad kunne der var skidt at tale om? Asma var ikke personen der talte så meget og noget alvorligt. Hun lavede jo fis med det hele og Kitja blev jo så vred så Asma turde slet ikke. "Jeg ved det som sagt, ikke. Jeg er blank lige nu"
Gæst- Gæst
Hun smilte sødt og håbede på at Asma ville foreslå noget.
Gæst- Gæst
"Jo, hvad med at aftale en dag hvor du besøger mig?" spurgte Asma og smilede sødt til Kitja. Det kunne være herligt at have Kitja på besøg en dag ved gården, men Asma var jo ikke så tit hjemme og...dog.
Gæst- Gæst
"Hvornår siger vi så? Altså jeg kan hver en dag det skal være!" Hun smilte og lo kort, før hun satte sig lidt op, og lagde armene om Asma's hals og krammede sig helt ind til hende.
"Jeg har lyst til at bande over hvor meget jeg elsker dig!" mumlede hun.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun var lidt kommet i drillehumør nu. Hun håbede at Asma forstod at det bare var for sjov, men også for at drille lidt, dte var jo altid en fornøgelse at drille!
Kitja's motte var: Dril!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg er heller ikke typen der er til kærester, men mindre, det er en mega sød og sej dreng, der tør at sige tage kampen op mod alt og alle... Eller så meget kan jeg vel ikke forlange?" Hun så op på Asma med et lidt usikkert smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Har du så fundet en der er som du gerne vil ha'?" spurgte hun så for lige at vide, det, men på den anden side var dte jo ogs dte de talte om, så hvorfor ikke spørge?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 8 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» Ville Du Noget? //Kitja//
» Deep in my mind-Kitja
» Tidsfordriv; Ross & Kitja
» Mørkets hemmeligheder //Kitja//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa