Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A new choice - Kitja - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A new choice - Kitja - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A new choice - Kitja - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A new choice - Kitja - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A new choice - Kitja - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A new choice - Kitja - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A new choice - Kitja - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A new choice - Kitja - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A new choice - Kitja - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A new choice - Kitja - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A new choice - Kitja

Side 7 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

A new choice - Kitja - Page 7 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 22:36

Asma nikkede og gik over til ´bland selv slijet´og begyndte at psule lidt. Hun proppede bare alt i posen uden at se hvad det var. Da hun var færdig med den ene pose begyndte hun med det anden, mens hendes øjne blev store. Hvis Asma fik slik eller sukker, vil hun ikke være til at holde ud. "Se Kitkat, det vil jeg også have" sagde Asma og proppede den også i posen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 7 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 22:43

Kitja sukkede og gik hen til Asma og posen med frugt ramte gulvet. Så tog hun den ene pose ud af hånden på hende.
"Asma, jeg er ikke din mor, men nu må du altså beherske dig lidt!" sagde hun vredt og så på Asma. Hun holdt stramt om posen.
"Hvis ikke, kan du gå med det samme og en stor risiko åbner sig, for at vores venskab går i stykker," Kitja så vredt på Asma og vented epå hende reagtion.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 7 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 22:53

Asma sad med store øjne og så på Kitja. Mente hun at den lille ting vil ædelægge deres venskab? Jamen så var deres venskab jo ikke stor som Asma havde troet. "Jamen..jamen" Asmas mund var formet som et O. Hun kunne ikke forstår Kitja. Hun drillede hende bare, det vidste Asma med ét, men hun var dog ikke sikker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 7 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 23:20

Kitja så med alvorlige øjne på Asma og Kitja fik de andre i butikkens hjerte til at hoppe op og ned. Hun så på Asma.
Hun havde altid haft det med at små 'drillerier' havde gjort hende vred og sur, især når hun havde sagt tingene et par gange.
Kitja vendte sig om på hælene og begyndte at gå ud af butikken. Hun mente ikke alt, for nogen gange var det bare som om, en eller anden ond ting, fik hende til at blive vred og sur på alt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 7 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 23:25

Asma sad stadig på gulvet med den ene pose slik. Hun så efter Kitja som forlod kiosken. Hun rejste sig op og mærkede folks blikke imod hendes nakke da hun betralte for slikket. Hun så Kitjas frugt pose på gulvet og smalede den op i en stille tempo. Hun sukkede trist og kioskmanden så halvt trist på hende. Jeg vil også have frugten med" sagde hun og lag en bunke penge uden at vente på byttepengene. Hun vidste hvor Kitja var på vej hen, sikkert hjem. Asma sukkede mens hun gemte begge posenerne i hendes gevanter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 7 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 23:32

Kitja gik med store skridt og blodtåre flyvende om øjnene tilbage mod skoven. Hun var sur på Asma, men ikke helt vide hvorfor, men var meget sur alligevel.
Men den hun avr mest sur på, var sig selv. Hun løb det sidtse stykke vej og hoppede ind i hulen. Hun tog fat om lille Kitt der lå i bunden af hulen.
Hun tog den helt ind til sig og begyndte at græde. ¨
- Hvorfor sker det her altid for mig? hulkede hun og kiggede lidt på katten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 7 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 23:38

Asma åbnede kiosk døren og folk kiggede på hende med store blikke. Asma var noget et stykke væk fra kiosken, men kom i tanke om noget. Hun løb tilbage og folk så på hende. Asma smilede. "Bare rolig venner, mig og Kitja er de bedstevenner i verden, det her er bare en lille misforståelse" sage Asma med hænderne oppe. Folk klappede og sma løb ud af kiosken. Ret underlige væsner. Hun løb med alle sine kræfter over til hulen. HUn sænkede dog farten da hun var tæt på hulen. "Banke, banke, på" sagde Asma stille og ventede på Kitjas dejlige stemme. Hun satte sig på hug, og hørte efter Kitjas hulken, som skar igenne, hende som en skarp kniv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 7 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 23:43

Kitja tog fat i en pude og lagde hovedet på den. Hun vidste ikke havde hun skulle sige.
"Hvad!?" sagde hun højlydt.
Så rejste shun sig let og tog to dyner, lagde en på jorden, og puden på den og så lagde hun sig selv på dynen.
Derefter tog hun den anden dyne over sig og ventede bare på Asma kom ind.
- Asma! Kom nu bare ind! råbte hun Asma kom ind. Der ved at blive meget koldt udenfor nu og aotomatisk dækkede nogle grene hullet in dtil hulen.

//Skal logge nu, men ses! ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 7 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 11:56

Asma var kommet ind og stillede sig ved siden af Kitja. Hun bøjede sig derefter ned og rørte stille Kitja på hendes ene skulder. "Undskyld, jeg lod mig rive med. Jeg vil bare have gang i den i aften, for det kan jo være at jeg tager afsted imorgen" sagde Asma og sukkede stille. Hun roede i sine lommer og fandt to poser fremme. "Slik og frugt til os?" sagde hun og træk på skuldrene. Tænk hvis hun ikke vil tale med hende mere?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 7 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 16:28

Kitja vidste ikke hvad hun skulle gøre. Derfor vendte hun sig bare om og sukkede.
Bare hun havde været lidt sødere, men vreden boblede indeni hende. Sådan havde hun ahft det, hvis der var noget der gik hende på nerverne.
Kitja vendte sig igen om mod Asma og satte sig op, lagde armene om hendes hals og græd...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 7 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 16:36

Asma smilede skævt bag Kitjas ryg. Hun lag også sine arme om hende, mens hun aede hende stille. "Så, du skal ikke græde Kitkat, undskyld jeg er så irriterende. Men jeg vil bare have en sjov dag, uden sørgelige minder forstår du" Asma sukkede og kyssede Kitjas hoved. Hun vidste at Kitja ville blive god igen, for Kitja var typen der altid tilgav hende, selvom Asma for det meste ikke anede hvad hun havde gjort. "Undskyld prinsesse"

//ARGHHH! Jeg kan slet ikke slippe tanken om din kælenavn xD Valmue? Altså, den tanke plager mig!^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 7 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 16:42

Kitja gad ikke svare. Hun græd bare stadig og trykkede sig helt ind til Asma.
Hendes kinder var fyldt med blod nu.
Hun vidste stadig ikke helt hvad ellers hun skulle gøre, og knugede sig bare helt vildt ind til Asma, hendes elskede Asma.

//Rolig nu, men jeg ved heller ikke hvor i den lede kokasse han fandt på det...?
Hmm *Tænke tænke*//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 7 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 16:46

Asma grinede så hun rystede. "Så søde skat, det skal nok gå. Skulle vi ikke hygge os?" spurgte Asma mens hun kyssede Kitja utallige gange på hovedet for at berolige hende. Asma forstod Kitja, men det hun forstod var at hun var blevet sur. Men hvorfor hun græd forstod hun ikke. Asma smilede halvt til sig selv. Hvorfor skulle hun altid for Kitja til at græde?

//Ja..*tænke, tænke*//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 7 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 16:53

Kitja trak sig ud fra Asma og tørrede blodet væk.
"Jo, kom lad os finde nogle flere puder og dyner," sagde hun og rejste sig op, gik hen til den kiste der var tøj i, tog seks puder og fire dyner op.
Så gik hun tilbage til Asma med dte hele i favnen.
"Så skal vi lave en hule!" grinte hun og smed det hele i hoevdet på Hendes elskede Asmama.

//Valmue, er en smuk blomst.... Hmmm.... Orgh hvad kan det være?!//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 7 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 16:59

Asma faldt tilbage med det hele på sig.
Hun kunne ikke lade være med at sprælle og skubbe tingne væk fra sig. "Ja, jeg har taget frugt og slikket med her" sagde hun og fandt det frem. HUn lag det på gulvet ved siden af sig og hjalp Kitja med at lave en hule i hulet. Komisk.

//JEG VED DET! JEG VED DET! KITJA, jeg ved hvorfor han kaldte dig Valmue!!!//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 7 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 17:01

Kitja Fandt nogle flere dyner og brungte det til det inderste i hulen. Så satte hun puderne rundt omkring derinde, som stole.
- Kom ind Asma, søde! sagde hun og satte sig ned midt i alle puderne der var sat et sted alligevel og der skulle de sidde og jygge.

//HVAD SÅ!?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 7 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 17:07

Asma satte sig med glæde overfor Kitja og lag posen med slikket og frugterne på gulvet foran dem. Asma smilede varmt til Kitja mens hun rystede smilende på hovedet.
"Aj, det er hyggeligt og rart. Gid jeg kunne blive her forevigt og være sammen med min sødeste ven" sagde Asma og rørte Kitjas næse.

//Chatten...nu! Kom ind i chatten xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 7 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 17:09

Kitja smilte. "jeg ville ønske at jeg kunne bo sammen med dig, og hvis jeg bare havde penge nok ville jeg købe en leglighed inde i byen," røg det bare ud af munden på hende.
Hun satte sig lidt tættere på Asma med et smil og tog to dyner, en til Asma og en til sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 7 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 20:08

Asma tog imod dynen, mens hun stille så på Kitja. "Hjemme hos mig?" Asma fnøs og kom i tanke om gården som hun besøgte af og til. Men hun så med ét ned. "Penge? Arbejde du da ikke?" spurgte Asma. Asma var typen der gemte penge og brugte dem aldrig. Hun havde jo avet ting fra sin far, og det var rigligt for hende, hvad skulle hun dog også med penge?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 7 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 21:00

"jeg mistede det job jeg havde i en tøj butik, mes meget løn," sukkede hun. "Men fordi, at butikken skulle flytte, blev jeg fyret." Hun kiggede lidt på Asma.
"Nå, men ikke tale for meget om penge!" grinte hun lidt efter. "Hvad skal vi lege, eller snakke om?" Hun kiggede spørgende på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 7 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 21:28

Asma nikede og valgte også at skifte emne. "Øhmm, kender du en sjov leg?" spurgte hun og satte sig rette mens hun otg noget slik fra det ene pose. "Noget sjovt?" sagde hun. "For jeg er blank, jeg er bare en gammel dame som ikke kender ordet, sjov" drillede Asma og fnisede kort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 7 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 21:39

Kitja tog fat i poserne og satte dem lidt til side. Så rykkede hun helt tæt på Asma og satte sig helt op af hende.
"Hmm..." mumlede hun. "Det ved jeg ikke...."
Hun lagde sig ned så hun lå med hovedet på Asma's ene benog blikket rettet op mod hende. Den lille hule de havde lavet, var meget hyggelig, og lille....!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 7 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 22:10

Asma smilede og prikkede stille Kitja på panden. ”Jamen du er den med de gode idéer” sagde Asma opgivende og kyssede Kitja på panden. Hun lå stille og et stort smil bredte sig. ”Vi kunne lege. Hvem ved hvem?” sagde Asma. Faktisk var det en leg som hun selv havde opdigtet. Noget skulle de jo fortage, og hvorfor ikke finde på noget? ”Vil du lege den leg? Den er mega skæg”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 7 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 11:55

Kitja grinte lidt. "Ja! Lad os det, emn kender den ikke?" smilte hun.
Hun lagde hænderne på maven ´stadig med et smil. Hun kiggede op på Asma og hendes glimtende øjne der var så søde til en engel.

//Du skal gå i chatten! xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 7 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 18:33

Asma smilede. "Okay, det handler om..at, vi er jo venner, og vi burder vide ALT om hinanden. Lad mig forklare det nærmer" sagde Asma og tænkte sig om. "Jo ser du, først så skal vi fortælle hinanden ens ynglings farve, og ens ynglings tal o.s.v, og hvis man svare eller vi ku´jo også bare gætte" Asma så på Kitja for at set om hun havde forstået det.

//MØF! ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 7 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum