Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
A new choice - Kitja
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: A new choice - Kitja
Asma smilede og løb efter Kitja. Kitt var godt nok en kat der altid rente sin vej. Sådan havde hun altså læret Kitja at kende. Ret underligt når man tænkte over det.
"Kitt, Kitt" sagde hun smilende.
Gæst- Gæst
"Miuw!" sagde nede fra vandet. Kitja kiggede ned i vandet.
"Kitt?" Man kunne se et lille katte hoved gå med strømmen. Hun kiggede ned på den. Var det Kitt? Ja, det var det! Det var ikke til at atge fejl af.
Gæst- Gæst
"Få den op, tænk hvis den drunkner?"
Gæst- Gæst
Hun så på Asma. "Du kan jo flyve derned og hente den?" foreslog hun. Det ville være lidt nemmere end at Kitja skulle prøve at svømme.
Gæst- Gæst
Hun fik fat på Kitt, som så halv færdig ud. "Hjælp her tag hende" sagde Asma og rakte Kitt til Kitja.
Gæst- Gæst
"Slemme, slemme kat!" sagde hun vredt.
"Det må du aldrig gøre igen, ellers lar' jeg dig blive i hulen!" Hun så på Kitt med sure øjne og derefter på Asma med et smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg tror jeg lar' hende blive i hulen næsten gang jeg kommer der," hviskede hun og satte Kitt ned på jorden.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du må passe Kitt, så længe du har lyst, hvis du overhovedet har lyst,"
Kitja grinte lidt og så ned på Kitt, der lige så stille løb hen mod Asma.
Gæst- Gæst
"Jamen det vil jeg" sagde Asma og hoppede op, hun havde glemt alt om sine vinger. For det var da en stor ting Kitja lige sagde. "Meget gerne endda"
Gæst- Gæst
"Hun skal ha' en lille skål katte - mix om aftenen og en stor en om morgenen. Om formiddagen/eftermiddagen, skal hun kun ha' godbider," Hun smilte og fandt en pose hvor der stod; Katte - mix på.
Hun smilte sødt til Asma. "Så kan jeg da også være lidt fri for den lille frækkert!" grinte Kitja og smilte.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Husk nu; Stor, godbidder, lill," Hun grinte igen. "Husk det nu, Asma - pigen!"
Hun smilte sødt til Asma og tog lille Kitt op.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg vilsavne dig lille ven!" sagde hun lidt ironisk og så på Kitt. Da Asma havde taget posen smilte Kitja igen. "Asmama!" grinte hun.
Gæst- Gæst
"Hun er min!" grinte Asma på en uhyggeligt måde. Hun drejede om og grinte. "Asmama?"
Gæst- Gæst
"ASMAMA!" Hun rakte armene op i luften. "Mwuhahahahaaa!" grinte hun. Hendes almendelige grin kom frem igen da hun rettede blikket mod Asma igen.
Gæst- Gæst
"Jeg kalder dig..Kitkat!" sagde Asma og prøvede også at grine som Kitja, men det ende dog med at hun gispede efter vejret. "Man er vist ved at blive gammel her" blinkede sma og hostede videre.
Gæst- Gæst
"Du er ikke gammel, du er er blot.. Øhh.. Du er bare lidt træt," foreslog hun.
Kitja grinte lidt efter. "KitKat, godt navn Asmama!" grinte hun lidt efter.
Gæst- Gæst
"Du er kun min" sagde Asma mens hun indånede Kitjas dejlige duft. Asma havde fået en bedsteveninde. Hun kunne allerede stole på Kitja. Allerede nu, kunne de dele alt med hinanden.
Gæst- Gæst
"Du ska' ikke gå fra mig!" sagde hun barnligt og grinte. "Du er den første i hele mit liv, jeg har turde at stole på, Asmama," Hun grinte højt og kyssede Asma's kind som et venskabs kys.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hold dit blod i dig!" grinte hun og kyssede igen Asma's kind. Hun havde aldrig følt sig mere lykkelig, Hvad kunne man mere ønske sig? En bedre ven kunne man da ik' ønske sig, for Asma var den i verden, der betød mest for Kitja.
Gæst- Gæst
Asma vinger som var blevet enorme fløj afsted, med hende og Kitja. "Jeg elsker dig Kitkat" sagde Asma og sussede nu afsted højt oppe i himmlen, mens brisen blev voldsomere.
Gæst- Gæst
Side 3 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» Ville Du Noget? //Kitja//
» Deep in my mind-Kitja
» Tidsfordriv; Ross & Kitja
» Mørkets hemmeligheder //Kitja//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus