Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
A new choice - Kitja
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: A new choice - Kitja
"I love you!" sagde hun med et smil.
"You are my best friend in the world," tilføjede hun, stadig med et smil.
Hun havde det virkelig godt med Asma, og havde aldrig følt en større trang til bare at overfalde en. Altså sådan at hun både krammede og nussede personen. Asma var som om hun styrrede Kitja. Som om hun sad med et video joystik(?) og styrrede hende som en legomand i et computerspil.
Gæst- Gæst
"Luk øjnene søde" sagde Asma og smilede skummelt.
Gæst- Gæst
"Hvad vil du Asma?" spurgte hun nysgerrigt og skulle lige til at åbne øjnene, men lod være alligevel. Nu havde Kitja allerede kysset Asma, så måtte Asma også gøre noget ved hende, hvad så end det var hun ville gøre. Hvis hun ville gøre noget.
Kitt stod bare på jorden og så på dem. Den var helt forvirret.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvad alver jeg?" spurgte hun og kunne mærke at hendes fødder ikke rørte jorden mere.
"Asma, hvad sker der?!"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre. Det sorte i enden af hendes hår hang i luften bagud. (Har skiftet profilbillede, så hun ser anderledes ud)
Gæst- Gæst
"Mit kys holder ikke længere og vampyr, bruger det på rekort tid, det er sorgligt" sagde Asma og lag stille Kitt fra sig. Hun fløj over til Kitja og holede hendes hænder så hun ikke skulle falde.
//Smuk ava :D//
Gæst- Gæst
Kitja faldt stille ned, men da Asma greb om hendes hænder skyndte hun sig at lægge dem op til Asma's skuldre, for bedre at kunne holde sig oppe.
"Asma!" Hun krammer hende og kyssede derefter hendes kind igen.
Gæst- Gæst
//Jeg har set din smukke profil<3 Jeg er vild med billederene^^ ARGHHH, det er min indlæg nr. 500! Jeg er heldig<3333//
Gæst- Gæst
Kitja smilte. Hun lod hænderne lande på Asma's hovede. Hun begyndte stille at nusse hende.
"ASMA!" sagde hun barnligt. "Du må gå med hjem i min hule, solen kommer snart!" Hun kiggede advarende på Asma.
/
Gæst- Gæst
Hun glædede sig faktisk allerede. Hun forstod..vampyr, sol = OMG.
//Yeah<333//
Gæst- Gæst
"Kom, søde!" sagde hun og gik gennem hele parken og videre op på vejen, og hen til en lille sti. Der drejede hun ned og så var de i skoven.
Hun smilte over hele hovedet, da de nåede til et hul, der lignede et hul, en ræv havde lavet.
Hun gik stille derind. Man skulle ikke tro det når man så det udefra, men der var virkelig meget plads derinde. Hun satte sig ned og klappede på pladsen ved siden af for at vise, at Asma skule sætte sig der. Hendes smil bredte sig da Kitt hoppede ned og legede i hele hulen. Der var nogen små blode som den legede med.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun rettede lidt på kjolen og sukkede dybt som et 'hader kjoler'. Så sagde hun; "Asma, du må lige ha' mig undskyldt, men skal altså lige skifte tøj," Hun grinte igen gik hen mod en kiste. Hun åbnede den og fandt noget sort tøj op, samt et lyserødt bælte. Hun havde altid haft det tøj, men næsten aldrig gået i det.
Hun smilte og tog kjolen over hovedet. Hun havde en undertrøje på indenunder. Ingen bukser(eller jo underbukser) men undertrøjen var ret lang. Så trak hun i de sorte bukser og den sorte trøje. Der var et lyserødt dødninge hoved på.
Hun tog nogle lyserøde armbånd, på og tilsidst bæltet.
Kitja gik tilbage til Asma og satte sig ned. Man kunne se de små sølvkæder der hang ned af bukserne på hende.
"Hader kjoler!" sagde hun med et smil. "De passer ikke rigtigt til en dødningehoved vampyr som mig! Jeg mener det! Der er næsten dødningehoveder på alt mit tøj, selv mit undertøj,"
//Sådan ser hun så ud efter hun har skiftet tøj; http://www.gulum.net/model/resimler/avril-lavigne-1024x768-20785.jpg//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Asma du er min!"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
det var mest et skrig, fordi hun vælte bagover og lå nu i bunden af hulen. Hun smilte og kyssede Asma's pande.
Gæst- Gæst
Hun var hendes eneste vampyr der nogensinde har vist sit lyse side. Det føltes så rart, og varmt. Hun var sammen med en vampyr. Vampyr og engel, som er bedstevenner. Det var rart sjovt. For Kitja vil ikke have hendes blod, det var ret sejt.
Gæst- Gæst
"Ej, Asma!" skreg hun og girnte videre. Det kildede så meget.
Kitja havde lyst til at bide Asma for sjov, men det var kun noget, man faktisk gjorde på andre vampyre. Hun smilte, men grinte stadig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Asma, jeg har ikke haft blodtørst siden jeg mødte dig." sagde hun og så på Asma.
Kitja lod armene glide væk fra Asma og lagde hænderne på håret og rodede lidt i det. Håret havde nu fået et orange skær. Det var mærkeligt, men efter hvad tog hun havde på skiftede hendes hår også farve.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hvis hun var for længe i solen, ville hun jo rådne op.
Gæst- Gæst
Side 4 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» Ville Du Noget? //Kitja//
» Deep in my mind-Kitja
» Tidsfordriv; Ross & Kitja
» Mørkets hemmeligheder //Kitja//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus