Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A new choice - Kitja - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A new choice - Kitja - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A new choice - Kitja - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A new choice - Kitja - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A new choice - Kitja - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A new choice - Kitja - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A new choice - Kitja - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A new choice - Kitja - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A new choice - Kitja - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A new choice - Kitja - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A new choice - Kitja

Side 4 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

A new choice - Kitja - Page 4 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 22:54

Kitja smilte.
"I love you!" sagde hun med et smil.
"You are my best friend in the world," tilføjede hun, stadig med et smil.
Hun havde det virkelig godt med Asma, og havde aldrig følt en større trang til bare at overfalde en. Altså sådan at hun både krammede og nussede personen. Asma var som om hun styrrede Kitja. Som om hun sad med et video joystik(?) og styrrede hende som en legomand i et computerspil.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 22:57

Asma smilede og blinkede til Kitja. Hun så Kitjas anden hånd og Asma fløj nu ned. Hun lå tættest på jorden ind Kitja. Man skulle tro at Kitja fløj, for Asma lignede en der sov nedunder.
"Luk øjnene søde" sagde Asma og smilede skummelt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 22:59

Kitja lukkede øjnene med et smil.
"Hvad vil du Asma?" spurgte hun nysgerrigt og skulle lige til at åbne øjnene, men lod være alligevel. Nu havde Kitja allerede kysset Asma, så måtte Asma også gøre noget ved hende, hvad så end det var hun ville gøre. Hvis hun ville gøre noget.
Kitt stod bare på jorden og så på dem. Den var helt forvirret.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 23:05

Asma smilede varmt, selvom Kitja ikke kunne se hende. Hendes læber stajf Kitjas pande. "Vi ses prinsesse" sagde Asma og slap Kitja så hun fløj opaf. Asma smilede, og kunne ike lade være med at klappe. "Bask med hænderne!" råbte Asma mens hun fløj ned af og betragtede kort Kitja. Det var en af tingene Asma også kunne. Få en til at svæve men ikke så lang tid.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 23:09

Kitja gjorde som Asma sagde og smilte.
"Hvad alver jeg?" spurgte hun og kunne mærke at hendes fødder ikke rørte jorden mere.
"Asma, hvad sker der?!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 23:12

"Åben dine øjne søde skat" sagde Asma og tog hurtigt Kitt i hånden. "Se Kitkat svæver, som en natsværmer" sagde Asma og klappede stille. Hun så mildt på Kitja. Det så ret sjovt ud, for hun anede jo ikke hvad der forgik. "Fly my angel, fly!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 23:15

Kitje åbnede øjnene. "Wow," hviskede hun ud i luften. Hun gjorde stadig som Asma havde sagt hun skulle før.
Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre. Det sorte i enden af hendes hår hang i luften bagud. (Har skiftet profilbillede, så hun ser anderledes ud)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 23:18

Asma smilte. "Jamen snart bliver det der ´wow´ til et ´arrrhg" sagde Asma og pegde på Kitja.
"Mit kys holder ikke længere og vampyr, bruger det på rekort tid, det er sorgligt" sagde Asma og lag stille Kitt fra sig. Hun fløj over til Kitja og holede hendes hænder så hun ikke skulle falde.

//Smuk ava :D//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 23:23

//Du kan se hende større på min profil xD//

Kitja faldt stille ned, men da Asma greb om hendes hænder skyndte hun sig at lægge dem op til Asma's skuldre, for bedre at kunne holde sig oppe.
"Asma!" Hun krammer hende og kyssede derefter hendes kind igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 23:27

Asma grinte og nussede Kitja på håret. De lanede stille på jorden igen og Asma grinte bare endu mere. "Fight!" sagde hun og begyndte at rode rundt i Kitjas smukke hår. Hun kunne ikke lade være, hun vil drille nu.

//Jeg har set din smukke profil<3 Jeg er vild med billederene^^ ARGHHH, det er min indlæg nr. 500! Jeg er heldig<3333//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 23:30

//Ja det er du søde! <3333//

Kitja smilte. Hun lod hænderne lande på Asma's hovede. Hun begyndte stille at nusse hende.
"ASMA!" sagde hun barnligt. "Du må gå med hjem i min hule, solen kommer snart!" Hun kiggede advarende på Asma.

/

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 23:34

Asma nikkede bestemt og tog Kitjas hånd og Kitt i den anden. "Jeg glæder mig allerede, tøse morgen var?" sagde Asma og hoppede stille mens hun blinkede med det ene øje.
Hun glædede sig faktisk allerede. Hun forstod..vampyr, sol = OMG.

//Yeah<333//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Jul 2010 - 12:47

Kitja smilte.
"Kom, søde!" sagde hun og gik gennem hele parken og videre op på vejen, og hen til en lille sti. Der drejede hun ned og så var de i skoven.
Hun smilte over hele hovedet, da de nåede til et hul, der lignede et hul, en ræv havde lavet.
Hun gik stille derind. Man skulle ikke tro det når man så det udefra, men der var virkelig meget plads derinde. Hun satte sig ned og klappede på pladsen ved siden af for at vise, at Asma skule sætte sig der. Hendes smil bredte sig da Kitt hoppede ned og legede i hele hulen. Der var nogen små blode som den legede med.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Jul 2010 - 23:43

Asma lod sig trukke glad med. Hun smilede stort og smilede voksede da hun så hulet, eller hvad man nu kaldte det. Det så ret hyggligt ud og Asma skyndte sig at sætte sig ved siden af Kitja. "Kitkat, i lever jo livet her, dig og Kitt" sagde Asma mens hun så sig nysgerrigt om. Hun var faktisk forbløffet over at man kunne bo her. Her boede altså en vampyr og en kat.. hmm rart. "Jeg vil også bo her" sagde hun forsjovt efter et stykke tid, hun havde stirret på Kitt som tumlede, som alt, rundt over alt den kunne kom til. Asma smilede bare mildt og så på Kitja.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 10:05

Kitja smilte og grinte lidt.
Hun rettede lidt på kjolen og sukkede dybt som et 'hader kjoler'. Så sagde hun; "Asma, du må lige ha' mig undskyldt, men skal altså lige skifte tøj," Hun grinte igen gik hen mod en kiste. Hun åbnede den og fandt noget sort tøj op, samt et lyserødt bælte. Hun havde altid haft det tøj, men næsten aldrig gået i det.
Hun smilte og tog kjolen over hovedet. Hun havde en undertrøje på indenunder. Ingen bukser(eller jo underbukser) men undertrøjen var ret lang. Så trak hun i de sorte bukser og den sorte trøje. Der var et lyserødt dødninge hoved på.
Hun tog nogle lyserøde armbånd, på og tilsidst bæltet.
Kitja gik tilbage til Asma og satte sig ned. Man kunne se de små sølvkæder der hang ned af bukserne på hende.
"Hader kjoler!" sagde hun med et smil. "De passer ikke rigtigt til en dødningehoved vampyr som mig! Jeg mener det! Der er næsten dødningehoveder på alt mit tøj, selv mit undertøj,"

//Sådan ser hun så ud efter hun har skiftet tøj; http://www.gulum.net/model/resimler/avril-lavigne-1024x768-20785.jpg//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 11:37

Asma nikkede og begyndte stille at lege med Kitt. "Det kender jeg alt til" sagde hun. Selvom hun selv gik i lange gevanter. Hun så på Kitja da hun kom over og sidde ved hende igen. "Cool" sagde hun og grinte stille. "Dødninghoveder uh? Scary" tilføjede Asma og rakte stille sin tunge ud. "Jeg holder mig til kapper eller gevanter" nikkede hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 11:39

"Jah, der er mange der siger at min stil er skræmmende, men jeg syns nu bare den viser hvordan jeg er!" sagde Kitja med et smil og kyssede Asma's kind, stadig som et venskabskys. Hun ELSKEDE Asma højrere end hun nogen sinde havde elsket sin familie.
"Asma du er min!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 11:47

Asma svarede hende ikke, men sprang bare på hende. Hendes dejlige kolde hud ramte hende blidt på panden. Det føltes rart. "Jeg kan kun sige det samme" mumlede hun og grinte så højt at det sikkert også kunne høres andre steder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 11:50

Kitja blev lidt forskrækket, og et skrig kom fra hendes mund.
det var mest et skrig, fordi hun vælte bagover og lå nu i bunden af hulen. Hun smilte og kyssede Asma's pande.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 11:52

Asma begyndte at kille Kitja. "Din..din abe" sagde hun lo højt.
Hun var hendes eneste vampyr der nogensinde har vist sit lyse side. Det føltes så rart, og varmt. Hun var sammen med en vampyr. Vampyr og engel, som er bedstevenner. Det var rart sjovt. For Kitja vil ikke have hendes blod, det var ret sejt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 11:54

Kitja begyndte at grine. Hun var helt vildt kildesyg. Især der hvor Asma kildede hende ligenu.
"Ej, Asma!" skreg hun og girnte videre. Det kildede så meget.
Kitja havde lyst til at bide Asma for sjov, men det var kun noget, man faktisk gjorde på andre vampyre. Hun smilte, men grinte stadig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 12:01

Asma grinte med som om det var hende der blev kildet. Hun rejste sig op fra Kitja og rakte tunge. Hun satte sig bedre til rette og lag sine hænder på sine knæ. Asma lag derefter hovedet på sine hænder som i forvejen jo lo på knæet. Hun rystede på hovedet og sukkede. Hendes hoved gav sådan et slag. Hvad var der med hende? Sådan havde hun også igang haft dengang hun var sammen med sine to vampyr drenge. Når hun var i nærheden af vampyr så gjord alt ondt, men Kitja var jo noget andet! Asma bed sig hårdt på læben. *Ik hvis din svage side* tænkte hun og så op på Kitja. Hun lag sit hoved i en kattestilling og smilede sødt, mens hendes hår lag sig til den anden side. "Du er min for altid Kitkat, husk uanset hvad vi to er så står vi sammen, jeg er lige glad med hvad folk synses om at en vampyr er sammen med en engel, men jeg dør ikke så længe jeg har dig" sagde Asma. "For i dine øjne så det, som gøre mig rigtig glad inden i" sagde Asma og slog sig selv på brystet, men kom så til at hoste af det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 12:05

Kitja lagde armene og Asma og kunne ikke holde en lille tåre tilbage. En glædeståre.
"Asma, jeg har ikke haft blodtørst siden jeg mødte dig." sagde hun og så på Asma.
Kitja lod armene glide væk fra Asma og lagde hænderne på håret og rodede lidt i det. Håret havde nu fået et orange skær. Det var mærkeligt, men efter hvad tog hun havde på skiftede hendes hår også farve.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 12:12

Asma smilede stort og hendes øjne smilede med. "Det har jeg heller ikke" drillede hun og grinte ret underligt. Det blev faktisk værre og værre for hende. Men man kunne da bare lade være med at tænke på det?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 12:14

Kitja rejste sig og gik hen mod åbningen af hulen. Solens stråler kørte lige ind i hulen der hvor Kitja stod. Hun faldt bagover og lukkede øjnene hårdt i.
Hvis hun var for længe i solen, ville hun jo rådne op.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum