Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
A new choice - Kitja
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: A new choice - Kitja
"Eller, mig og Kitt, vi er næsten altid ude i skoven, hvor solen ikke kan nå mig. Men lige så snart der er nogen der kommer, farer hun for vild og tosset rundt og vil lege." Kitja grinte og så ned på Kitt der lå med ryggen på jorden og prøvede at bide i den lille pote.
Gæst- Gæst
Asma nikkede så og så lidt på Kitt. Hun kunne ikke lade være med at se katten som tumlede rundt. Det så komisk ud.
"Når okay så" sagde hun. Det var det eneste hun kunne sige.
Gæst- Gæst
Kitt trillede om på alle fire igen. Dens ben var ikke større end fem centimeter og kroppen kun atten til tyve centimeter.
Hun smilte sødt til Asma og så sig bagud.
Gæst- Gæst
Asma forstod det ikke. Slet ikke, man skulle tro at Kitja var en engel, hvis hun ikke havde den lyse hudfarve og de underlige træk, men dog gode.
Gæst- Gæst
Kitt rystede det lille hovede og satte de små poter op i Asma's skød.
Den miuawede igen og stak den lille tunge ud, hvor den slikkede Asma.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun nikkede sødt. Kitt hoppede op i Asma's skød og lavede en slags 'rede', hvor hun så derefter lagde sig godt til rette i den.
Kitt var en meget skør kat, men og en med meget gang i.
Gæst- Gæst
Kitt var sød, men også lille. Hun vil ønske at hun havde en kattekilling.
"Jeg har også en kat, men den er ikke halv så nutted som Kitt" sagde Asma og grinte.
Gæst- Gæst
"Hvad hedder din kat?" spurgte hun lidt efter og så på Asma.
Gæst- Gæst
"Jeg overvejer det faktisk" sagde Asma. "Min kat, eller den dovne kat hedder Blanc og betyder sikkert hvid på fransk. Jeg opkladte den efter min ven Ahngels kat, som hedder Noir"
Gæst- Gæst
"Men det er jo ikke sikkert at Kitt har nogen søskende," Hun grinte let, men det ville da være et held hvis man fandt en kat på en mark, fordi en af sine venner havde sagt man skulle gøre det. Det lød lidt mærkeligt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kitja grinte og kiggede på Kitt.
"Syns du hun er så sød, der aldrig nogen der har syns det samme om den som du har, lige udover mig selv selfølgelig," smilte hun og så på dem.
Gæst- Gæst
"Det der tæller er hvad du siger eller tænker eller synes" sagde asma. En rigtig engels ord. Asma smilte lidt over sig selv.
Gæst- Gæst
"En smuk og sød engel!" Hun grinte let og kløede sig på den hvide kind.
Kitja så på Kitt og derefter på Asma igen.
Gæst- Gæst
"Tak og jeg kan kun sige det samme. Altså uover at du er en vampyr og ikke en engel" lo Asma.
Gæst- Gæst
"Du må unskylde mig i to minutter," Hun rejste sig og løb ned til de andre vampyre der var ved at tømme en lille pige. Hun rev dem fra pigen selvom det nok var forsent.
Vampyrene hev i Kitja, men hun var lige glad med hvor meget de rev. De fik ik' pigen tilbage.
Kitja gik med pigen i sine arme, hen mod en lille sø og tog lidt vand til at helbrede de bid der var kommet i pigen.
Lidt efter rejste pigen sig op og takkede Kitja mange gange. "Du må hellere smutte og la' være med at fortælle nogen om det," sagde Kitja efter pigen.
Pigen nikkede med et smil.
Kitja gik tilbage mod Asma og satte sig ned med et smil.
Gæst- Gæst
Hun havde redet et liv, uden selv at blive tørstig, hvordan kunne det lade sig gøre?
"Kitja du" stammede Asma med Kitt i favnen. Hun havde redet et liv, umuligt.
Gæst- Gæst
Hendes smil bredte sig da Kitt ligepludselig stod og kiggede efter pigen.
Den begyndte stille at løb ned mellem alle de andre væsner, og efter pigen.
Gæst- Gæst
Asma smilede stort. Hun var stolt, meget endda.
Gæst- Gæst
Kitja's øjne var glade og hun kiggede på Kitt, som man lige kunne skimte nede på broen.
Gæst- Gæst
"Jeg forstår dig Kitja, meget endda" sagde hun og klappede hende stille på skuldren.
Gæst- Gæst
Hun løb ned mellem alle de andre. Hun ko ned til broen, men Kitt var væk.
Gæst- Gæst
Side 2 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» Ville Du Noget? //Kitja//
» Deep in my mind-Kitja
» Tidsfordriv; Ross & Kitja
» Mørkets hemmeligheder //Kitja//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus