Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A new choice - Kitja - Page 9 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A new choice - Kitja - Page 9 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A new choice - Kitja - Page 9 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A new choice - Kitja - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A new choice - Kitja - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A new choice - Kitja - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A new choice - Kitja - Page 9 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A new choice - Kitja - Page 9 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A new choice - Kitja - Page 9 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A new choice - Kitja - Page 9 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A new choice - Kitja

Side 9 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Go down

A new choice - Kitja - Page 9 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 13:42

Asma så ned på Kitja og kunne ikke lade være med at smile varmt. "Jamen søde kæreste dog" sagde hun og rystede på hovedet. "Tak og tusind gange i ligemåde" Asma kyssede hende igen, men lod denne her gang sine læber forblive på Kitja´s pande. Kitja var sød nok, men hun var dog den kærligste vampyr og pige, hun havde mødt. "Jeg elsker dig også min skat" hun fjernede sine læber og så stille rundt i den lille hule. "Vi elsker dig" Asma blinkede kort mod Kitt som akorat stak sin lille hoved søvnigt op, men lag sig til at sove igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 9 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 13:50

//Skal logge Kija, men svare når jeg kommer på//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 9 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 23:16

"Asma!" grinte hun. "Jeg elsker dig mere end... Hmm..." Hun tænkte sig lidt om, men begyndte så lige med det samme, at grine vildt meget. "Asma, jeg elsker dig højere, end noget andet i hele mit liv!" fandt hun på. Kitja havde ikke rigtig nogen anelse om hvad hun ellers skulle sige, da der ikke rigtig var nogen, eller noget hun rigtig elskede. Sådan set kun Asma...?
Hun smilte sødt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 9 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 23:21

Asma hoppede på Kitja uden så meget som ´tak´. Hun kyssede pigen på kinderne og på panden. Mere ind hendes liv? Mente Kitja virkelig det? Ikke engang hendes far elskede hende så meget. Asma begyndte at græde. Græde sine engle tårer som var hvide. Asma gravede sit ansigt i Kitjas hår. "Min" mumlede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 9 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 23:23

"Jepper!" smilte Kitja og aede hende på ryggen. "jeg er din!" Hun smilte og så på Asma og derefter hen på den sovene kat. Pludselig vågnede den, men lagde sig så bare ned igen, og krummede sig helt, helt sammen, som var det en lille garnrulle.
Kitja pustede til Asmas hår og fugtede let læberne.

//Pokkers også! man får lov til at være på i ti minutter! jeg skal logge nu. Vi ses søde!^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 9 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Lør 17 Jul 2010 - 23:39

Asma græd endnu mere. Kitja forstod ikke hvor dybt hun havde ramt hende med sine smukke ord. Asma elskede Kitja, de elskede hianden. D var blevet som søstre for hinanden.
Asma havde aldrig haft en søster, men hun havde vist fået sig en ´lille´søster. Asma grinte. Hun grin/græd faktisk. Hun havde blandet følelser men sådan var det? Haha.

//NEEEJ! Vi ses smukke...imorgen!^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 9 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 12:32

Kitja begyndte lige så stille at klappe hende på ryggen, istedet, for at ae. "Såså, smukke," sagde hun og grinte lidt med, da hun fandt id af at, Asma både grinte og græd.
Asma var som den søster hun aldrig fik, for egentlig fik hun en bror... Hun kiggede på Asma med et fantasrisk glad smil.
"Asma, jeg elsker dig, hvilket jeg jo faktisk nok har sagt, mere end et par gange nu!" Hun grinte stille og klappede videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 9 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 12:44

Asma smilte mens tårene væltede ud. Hun holdte om Kitja og begyndte så at snøfte.
Men da hun så igen sagde at hun elskede hende græd hun endnu højre. Hendes hjerte bankede bare sådan når en fortalte at hun var elsket af en god veninde. Det hele var så dejligt og i sær med Kitja her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 9 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 13:01

"Rolig nu, lille Asma!" grinte hun og trak stille Asma ud fra sig og kiggede hende derefter i øjnene. "Asma min engel!" Hun trak hende igen ind til sig i et kram, og nogle blodtåre sivede ned af Kitjas kinder, som var det et kapløb, om hvem der kom først ned af hendes kinder.
Kitja smilte stort til Asma.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 9 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 13:08

Asma grinte og kyssede Kitjas hår. Nu var hun hendes engel..hun måtte løbe tør for de tåre Asma? Asma gravede sit ansigt ind i Kitjas hår igen. "Jeg elsker dig" sagde hun barnligt og lod e´et forme sig som et æ.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 9 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 13:14

"jeg elsker dig, mindst lige så meget!" Det kunne blive til en hel diskotion, hvis de skulle fnde ud af hvem der elskede den anden højest. Hun aede Asma på det bløde hår og lod neglene lege lidt med det.
"Du er en engel! Men du er min engel!" grinte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 9 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 13:16

Asma grinte og træk sig væk fra Kitja. Hun så inde i hendes øjne og smilte sit barnlige smil. "Du er min vampyr pige!" råbte hun nærmest i hovedet på Kitja. Hun smilte så hendes tænder kom til syne. "Min,min, MIN!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 9 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 13:20

"Ja, din, din DIN!" grinte Kitja, og Kitt rejste sig og slog ud med poterne. Det lignte den skar en form for grimasse af dem. Kitja smilte.
Lidt efter lagde Kitt sig ned igen, og og lagde de små poter for de små øre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 9 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 13:28

Asma klappede grinene da Kitja rejste sig op. Hun elskede den her leg..min min min og din din din. Asma smilte varmt denne her gang og lavede fingerkys til Kitja. "Kitkat styre!" grinte hun varmt.


//Smutter nu..ses i nat^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 9 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 13:31

"Asma styre!" smlte hun og rejste sig. Hun kunne lige akurat stå op inde i den lille hule. Den fyldte ikke halvdelen af sel ve den hulde, hulen de havde bygget var i...? Hun smilte og kunne ikke helt forstå, at de havde bygget en hule i en hule. Det vra lidt komisk.


//Okay, søde!//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 9 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 13:33

//Svare i nat//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 9 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 20:32

"Så..vi styre!" rettede hun og rejste sig halvt op. Asma var meget høj så hun satte sig ned med det samme. Hun tog slik posen og smilte en vingumibamse. "Her" mumlede Asma efter fem- syv slik i munden. Asma var som sagt ikke til søde sager, men da hun alligevel fik noget blev hun hyper og kunne ikke stoppe igen. "Spis inden jeg spiser det hele" grinte hun og raslede med posen. "Guf eller gys" drillede hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 9 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 20:33

//OOOG jeg er lidt i tvivl søde Kitja..fortsætter vi emnet eller..gøre vi ikke^^ Du bestemmer.
Om vi skal lave et nyt.. eller vi bruger bare denne her? O__O//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new choice - Kitja - Page 9 Empty Sv: A new choice - Kitja

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 9 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum