Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En varm dag i skoven (Kajika=privat)

Side 8 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Næste

Go down

En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 8 Empty Sv: En varm dag i skoven (Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 1:22

Kajika over rødmede og tog blidt imod hans hånd og følgede hende mens hun smilede og tænkte*hvor ser han fri ud, det sådan her det skal være han er vidunderlig og han har ingen hæmninger mere han gør endelig noget han kan li og han tog i mod det jeg sagde, han er så forstående og os overfor sig selv og sine behov nu* hun grinte sødt og sagde"hvor er du egenlig smuk barishan og ja jeg vil med glæde tag i mod dansen" de dansede smukt og hendes kjole flagrede med hendees bevægelser i det de stoppede rødmede hun og dansede blot stille og roligt med ham og sagde"Mmmmh det her er dejligt og roligt" hun følgede ham langsomt og nød blot at følge hans bevægelser

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

En varm dag i skoven (Kajika=privat) - Page 8 Empty Sv: En varm dag i skoven (Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 1:29

Barishan smilede. '' jeg er så glad for du er min Kajika. Faktisk troede jeg det var en drøm da jeg vågnede. Jeg gik i panik for at være ærlig. Jeg havde ikke troet du havde sådan nogle følelser overfor mig. Jeg er virkelig verdens lykkeligste mand. Faktisk har jeg mest af alt lyst til at vi stikker af sammen og glemmen alt om at stoppe Zane. Men det ved jeg godt vi ikke kan ''. Barishan kyssede hende let på munden og dansede videre med hende. '' jeg føler du er den del af min sjæl jeg altid har manglet. Jeg har aldrig fjernet alle mine mure til mit sind for nogen før. Kun dig ''. Barishan holdt hende tæt ind til sig og kyssede blidt hendes hals et par gange. Han var lykkelig. En da lykkelig gift. Det havde han ikke regnet med.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 1:35

kajika rødmede let og sagde"du vidunderlig barishan det er du virkelig og jeg glad for du har flyttet alle mure og jeg håber du vil vise mere af den rigtig dig selv om du måske kan være farlig til tider så vil jeg kunne holde til det, selv m jeg skrøbelig så har jeg været igennem mere end du aner Barishan og nu jeg din og kan sagtens heale så blot vis hvem du er og vær ikke bange for at tage nogen valg uden at spørge mig okay" hun grinte sødt og krammede sig ind til ham i det hun så mod den smukke himmel og sagde"det snart solnedgang tænkte på om vi skulle købe et stort langt dejligt badekar til dig og mig barishan vi kunne lægge i, i aften vis vi bestiller det nu og får det lavet så er det klar til i aften til en rigtig dejlig aften eller vi kunne tag på hotel bryllups suiten og fejre vores bryllup rigtigt"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 1:43

Barishan smilede og kyssede Kajika blidt på læberne og sagde. '' vi lejer bare en brude-suite med et stort badekar i. så slår vi to fluer med et smæk. Hvad siger du til det min skat? ''. Barishan var virkelig glad. Det var som om hun forstod ham bedre en han forstod sig selv. Som om hun kunne læse de tanker han ikke selv vidste han havde. Det var næsten sådan at hun kunne fuldføre hans sætninger. Han var helt overrasket på den gode måde og han forstod ikke hvordan alt det her var sket, han var bare glad for at det var sket. Det var derfor han smilede så oprigtigt hele tiden. Det var bare lykken.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 2:02

Hun nikkedde sødt og sagsde"ja lad os det" kajika fik skiftet tøj inden de tog der ned og da de endelig fik nøglerne og kom op til suiten kiggede hun rundt og så den hjerte formede dejlige seng og skrig højt i det hun hoppede blidt over i den og nussede sig op af det dejlige lagn i rødt og sagde"her er vidunderligt og stor badekar og det hele!"Hun nussede blidt Barishan hen af kinden og tjekkede skufferne i det hun faldt død om af grin næsten og sagde"HAHAH se Barishan se!! der er plys håndjern hihih hvem troede der ville være håndjern det jo kun til de naughty typer hiihi" hun grinte og svang plydhåndjerne med pegefingeren og smilede frækt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 2:10

Barishan rømmede sig lidt og smed jakken til sit jakkesæt på en stol og satte sig ned i sengen og løsnede sit slips. Han kiggede rundt omkring. Da han så håndjernene grinede han. '' pas du bare på jeg ikke spænder dig fast til sengen skat ''. Barishan gik derefter ud på badeværelset og tændte for vandet og hældte shampoo i vandet for at skabe bobler. Så gik han ind til Kajkia og gav hende et lidenskabeligt kys imens han smed hende i sengen og grinede. Så kiggede han ud på badeværelset. '' der burde være vand nok der i om en halv time. Hvad skal vi få den tid til at gå med skat? ''. Barishan gik ind og smed sig i sengen ved siden af Kajika.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 2:19

kajika grinte og nussede sig op af ham og sagde udfordrende i hans øre"det tør du da ikke at bruge mod mig skat, så slem er du jo heller ikke vel wonderboy" hun grinte og kiggeede mod badeværelset i det hun nikkede og sagde"ja lad os prøve at finde noget at lave indtil der er vand i og hør skat vi skal jo være helt nøgne i badet tror du at du er klar til det??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 2:28

Uden at tænke over det tog Barishan håndjernene og spændte begge Kajika's hænder fast til senge stolpen så hun sad der med ryggen til ham. Han lænede sig tæt ind til hende og hviskede i hendes øre '' er du klar til det? ''. Barishan rejste sig op og slog hende blidt i røven og gik over og lavede en drink i bar skabet. Så satte han sig i en stol og kiggede på Kajika med et drilsk smil. Barishan var kommet lidt i drille humør. Så ville han også straffe Kajika fordi hun drillede ham med at han var en god dreng. Barishan sad og grinede lidt. '' så kan du stå der lidt og se lækker ud skat ''. Barishan havde lavet taget en ren Jack D on the rocks som han nippede lidt af. Han nød at drille hende lidt. Han glædede sig til at se hvordan hun ville reagere.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 2:35

kajika så undrende på barishan i det hun skrig og så at hun faktisk var i håndjern!!!. hun prøvede at komme fri og da han tog hende på røven over rødmede hun og var blot der helt forsvarsløs og sagde"øhhhh skat???? jeg .... jeg øøøøøhhh wauw det var hurtigt" hun rejste sig op og sengen havde jo stolper i hver side så hun kunne blot stå der og se på stolpen og kigge efter Barishan og så ham så og drejede med stolpen og sagde"frække dog.... jeg tror vandet er færdigt hihi så du nød til at tag mig ud af lænkerne wonderboy" hun grinte sødt og rakte flabet tunge og drilsk tunge af ham og kørte blidt håndjernene op og ned af stolpen og sagde for sjov"ååårh hvor er den dog stor skat hahah!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 2:41

Barishan grinede lidt og gik over og låste håndjernene op så drak han det sidste i sit glas og satte det på et bord. '' det har du helt ret i den er skat ''. Barishan gik ud i badeværelset for at checke til vandet. Da han så badekaret var fyldt stoppede han for vandet, smed alt sit tøj og gik ned i badekaret. '' du havde ret skat, det er klar ''. Barishan sad og smilede og ventede på Kajika. Faktisk syntes han vandet var lige som det skulle være, ikke for koldt og ikke for varmt. Det var meget afslappende. Barishan så der lå en fjernbetjening på håndvasken han rakte ud og tog den. Han trykkede på play og stille romantisk musik begyndte at spille inde i badeværelset.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 2:48

Kajika kom frem og så flovt på barishan i det hun grinte sødt da hun tog hånden op til ansigtet og sagde"Nååårh så det er den hva din lille prettyboy jamen jeg er skam frygtløs endda har jeg fået af vide jeg burde hedde brave" hun grinte sødt og smed tøjet dog kun når han kiggede væk og smuttede hurtigt ned i badet og sad overfor ham og han kunne ikke se hendes bryster for boblerne og hun havde os sin krop i vandet så kun hendes skuldre fra brysternes begyndelse og så op af.... hun smilede og sagde"sååå er dette ikke dejligt min lille nusser gøj" hun blinkede drilsk og havde skam ikke mistede modet ved at drille ham blot fordi han tog håndjern på hende. hun lukkede øjnene og sagde"mmmmh her er så dejligt og musikken"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 2:55

Barishan grinede. * nusser gøj. Hvor er hun sød *. Barishan sned en hånd over på hendes lår og kildede hende let. '' det er meget romantisk min smukke kone, dog virker du stadigvæk påpasselig med at vise din krop. Er der noget galt? ''. Barishan sprøjtede lidt vand på hende. Han smilede skævt og kiggede på hende. '' hvorfor vender du ikke ryggen til og kravler her over så kan jeg give dig en massage min skat ''. Barishan satte sine arme på kanten af badekaret og spredte hans ben så der var plads til hende. Han grinede lettere genert og ventede på hendes reaktion. *hun er perfekt. Dog holder hun sig stadigvæk tilbage. Er det fordi hun er genert, bange eller er der mon en anden grund. Det er ligemenet jeg skal nok finde ud af det *.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 3:00

kajika var bare genert i det hele taget og så lidt bange for at den måske var ja en skuffelse vis hun nu ikke kunne blive helt udfyldt så ville hun ikke stønne og Barishan ville blive ked.... ikke nok med det men så bare tanken om hans hænder rundt på hendes krop, de faste smukke stærke hænder årh hun ville falde helt om jo!!... hun rødmede og vendte ham ryggen i det hun stille km hen til ham og havde glemt! alt om hans pik faktisk var mellem hans ben som hun skulle lægge imellem... hun rødmede meget og sagde"nej der intet galt smukke det blot ,..... blot sådan jeg er men du har da heller ikke vist mig din krop helt i nu og hvorfor da hihi vil du da gerne se min krop" hun grinte og rakte flabet tunge til ham inden hun lagde sig op af hans krop og mellem hans ben og sagde"mmmmh" hun nød der var bobler fordi så kunne han intet se...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 3:09

Barishan smilede og lagde sine hånder på hendes nakke og begyndt at massere den langsomt og blidt. Han kyssede hendes ryg blidt og sagde. '' jeg vil se alt du har at vise mig. Hvis der er noget du gerne vil se min skat så skal du vare sige til ''. Barishan begyndte at massere hende en smule hårdere imens han lænede sig helt op af hende og kyssede hende hals bagfra. Har var så tæt på hun kunne mærke hans mave muskler imod hendes ryg. Barishan bed hende let i øret og grinede. '' hvad tænker du på min skat? ''. Barishan kunne føle hun var en smule bange, dog havde han ikke noget at skamme sig over på nogen måde. Det syntens han i hvert fald ikke selv. Så han var ikke nervøs for det. Han var mere nervøs for hvad hun ville sige hvis hun fik mere af hans dyriske side at se.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 3:22

kajika rødmede og sagde"årh barishan dog hhi hvor er du nuttet og sexet lige nu og det så dejligt hvor har du lært at masseger så godt henne???" hun kiggede stille op fra sin position og rødmede men hun stille lagde sig op af ham og sagde"Hmmm hvad jeg tænker på nååårh bare alt muligt og sådan som om hvor sjov du var da du sagde den var stor" hun tog sig til munden og grinte sødt blot for at drille og sagde"ej jeg ved ikke rigtig jeg tænker vel blot på hvor dejlig du er og at jeg ikke er vand til at være så tæt på en fyr og sådan.... måske lidt bange for at ha noget seksuelt med en fyr og jeg kan ikke komme over det, men jeg nyder dine berørelser og din dyriske og ikke dyriske side så jeg helt forvirret fordi at det dejligt men os skræmmende fordi jeg ssådan har lyst og alligevel er bange" hun grinte og nussede sig op ad ham og sagde"har du lyst til..... til at se hele min krop barisha.... men det ville vel ikke gør noget vis der gik et par måneder før du så hele min krop vel????" hun smilede kært og tænkte*han ville sikkert sige at så længe det iorden med mig så kan han holde sig tilbage og vil gør det og at han sagtens kan vente så længe selv om jeg har svært ved blot at modstå ham nu, hans dejlige mave og det udseende og sjæl og det dyriske men gentleman han har over sig årh!!! han er bare Mester right guy!"*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 3:30

Barishan grinede lidt imens han blev ved med at massere hendes nakke. Da hun lænede sig ind til hende lænede han sig så hans ryg var mød kanten så satte han sine hænder på hendes mave. '' du sagde jeg skulle mig selv. Hvis jeg skal det kan jeg sige der ikke vil gå lang tid før jeg kommer til at se hele din krop. Men beder du mig om at vente gør jeg det for din skyld. Hvis det er din første gang så tager vi det bare roligt. Vi er to i det her forhold. Jeg er der for dig på alle måder, hjælper dig igennem altting ''. Barishan kiggede ned på hende så løftede han en hånd og fjernede noget hår fra hendes ansigt. Så grinede han og sagde for sjov. '' nu skal du ikke blive bange, det er ikke en anakonda der er i vandet ''. Barishan grinede igen og kyssede hende på munden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 3:38

kajika grinte sødt og sagde"Nååårh så det noget du tror og nej jeg ber dig ikke vente fordi jeg vil sikkert aldrig være klar før det sker og nej det er desværre ikke første gang men anden kun" hun grinte og var lidt flov over han faktisk var nr 2 fordi at de fleste piger havde sikkert gået over nr 10 eller sådan noget..... "så du min nummer 2 altså af seriøs forhold og ved andre er der kun 2 andre fordi.... fordi de tog mig med magt..." hun sukkede stille og sagde"men så fik jeg jo en ny krop og ja siden da er det kun en og det var en af dem der voldtog mig sååååå du er egenlig nr 2" hun rødmede let og slog sig lidt i hovedet uden han så det og tænkte*nu hader han dig fordi du ikke er jomfru eller os syntes han det synd for mig jeg blev voldtaget ..... den der gang og så vil han ikke rør mig eller tror det derfor jeg bange!! eller os vil han ikke vise sin dyriske side eller noget som helst og lukker sit rigtige jeg inde igen kom på noget kajika!!* hun grinte og sagde"men det ude af verden jeg blot ikke jomfru det kan jeg sige ikke også og regnede heller ikke med det var en anaconda men måske en lille lille bitte gullerrod eller haha en lille banan" hun grinte og tog sig for munden og kunne ikke lade vær med at over grine lidt, mens hendes krop funklede smukt og musikken kørte blidt, dog blev musikken lidt mere sensuel i det men os romantisk stadig ....

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 3:46

Barishan grinede af hende ord. ''en banan. Ja så håber jeg du er en abe ''. Barishan krammede hende ind til sig og sagde sagte. '' Kajika. Det er ligemeget hvor mange du har været sammen med eller hvad de har gjort, så længe du har det godt med dig selv så har jeg det godt med dig. Du er den del af min sjæl jeg altid har manglet. Jeg er da ligeglad om du har været sammen med en eller hundrede. Det er dig som person jeg vil have. Ikke din fortid, jeg vil have din fremtid. Så lad os fokusere på den og fjerne alle de dårlige minder og bare nyde vores anden bryllups nat sammen her ''. Barishan aede hende på maven med den ene hånd og førte sin pegefinger på sin anden hånd blidt og roligt over hendes læber imens han kyssede hendes hals. * hun er så sød, hvordan han hun falde for en som mig. Hun fortjener så meget bedre end mig. Dog er jeg egoistisk og derfor glad fordi hun er min *.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 3:52

kajika rødmede og nød virkelig at være nær ham i det hun blidt tog hans finger og sagde"her smukke skat den er til dig" hun kiggede alvorligt på ham og sagde"jeg skaffede den til dig her i byen inden du skal til kamp den vil hjælpe dig vis han har nogen elvere eller noget den beskytter mod Smerte magi.... så du ikke vil kunne blive ilusionerede med og ikke nok med det så vil den forhindre tiltræknings magi eller andre formor for ilusioner eller ting din hjerne eller krop ikke vil gå med til og så har jeg snittet mit navn ind i den for din skyld og jeg har en magen til blot for at vise at vi høre sammen, fordi jeg din forevigt" hun rødmede let og bed sig i underlæben i det hun stille nussede sig op af ham og kyssede ham på munden og sagde"Mmmmh så skat hvad skal vi lave nu og den med aben var rigtig go haah"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 4:03

Barishan smilede og kiggede på ringen. Han smilede. '' hvor har du fået fat i sådan en ring. Den indeholder noget meget stærkt magi. Det er ikke noget man ser hver dag ''. Barishan kyssede hende tilbage og blev ved med at kysse hende i noget tid før han trak på skulderne lidt drilsk. Han grinede og sagde sagte. '' jamen du er for genert til at gøre mere, så vi kan sidde heri badet og nyde hinanden eller så kan vi ligge os ind i sengen og kigge nærmere på de håndjern. Det syntes jeg du skal havde lov til at vælge min skat ''. Barishan bed hende blidt i halsen og satte hans hænder på hendes lår. Han glædede sig faktisk til at høre hendes svar og hvilken smart bemærkning hun kom med. han vidste hun var klog og det var derfor han altid så frem til når han stillede hende et dilemma.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 4:09

kajika så på ham temmelig lumsk og sagde"Nååårh så det vil du men kan du se vandet er allerede ved at blive koldt og vis du nu gik først op kunne jeg få både din krop at se og en vis banana og ikke nok med det så kunne du os ha fordelen ved at overraske mig ved mindre jeg blev læggende ventede til du mindst ventede min tilstede værelse, men jeg kunne jo os gøre sådan her" hun hoppede op af vandet hurtigere end han ville kunne nå at fange hende tog håndklædet om sig og sagde"Og løbe ind og få fat i håndjerne og gemme dem så du ikke kunne bruge dem til din fordel og så spille utrolig uskyldig tøs" hun løb ind i sov værelset og tog håndjernene og grinte i det hun gemte dem inde i en af pudens betræk og sagde"sååååå hvad vil du nu gøre skatter og uuuuuh se hvad jeg fandt" hun havde en lille pisk sort i læder godt håndtag på 5 cm og så 10 cm lang tynd pisk med et lille fluesmækker agtig måtte for enden på kun 4 cm rundt i hver kant.. hun smilede og bed blidt i den i det hun kørte den op af sit lår da hun sad på senge kanten og sagde"hvad vil du gør jeg har en pisk nu pas på jeg farlig hihi"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 14:22

Barishan rejste sig op fra badet og smilede. * det er derfor jeg så godt kan lide dig. Fordi du er sådan der *. Barishan tørrede sig med håndklødet og bandt det om hoften. Han gik ud og så Kajika stod med pisken. Han smilede skævt. '' tror du jeg er bange for en pisk ''. Barishan gik langsomt over imod Kajika. Han brugte sine vind evner til at fjerne det håndklæde hun havde på. Barishan kiggede op og ned af hende og grinede. '' sådan, nu har jeg set dig min smukke Kone ''. Barishan stod med hænderne i nakken og havde et drilsk med også overrasket blik over hvor smuk hun var. Barishan vidste ikke hvad der ville ske nu. Han vidste bare han fulgte sine instinkter for første gang i lang tid. Det var en god følelse. At give slip og gøre ting uden at tænke det igennem flere gange i sit hoved. Uden at overveje alle muligheder for hvad der kunne ske.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 15:37

Kajika over rødmede og tog dynen hurtigt over sig men han havde jo set det meste. Hun så på barishan og sagde"forresten den ring det har tilhørt min far det hans magi der er i denn derfor kan du modstå alt det, og Barishan jeg vil altid være dig tro det lover jeg dig, ingen får lov til at kysse mig overhovedet altså andre end dig" hun grinte og krammede ham ind til sig og uglede blidt hans hår i det hun tog fat i hans håndklæde og rev det af og gemte sig under dynen og sagde"naaa na na naaa naaa! nu har jeg dit håndklæde hihi"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 15:42

Barishan lagde sig ned under dynen til Kajika og kiggede hende i øjnene. '' jeg vil også altid være dig tro. Det sværger jeg på mit liv. Jeg er din og kun din min smukke Kone ''. Barishan puttede sine arme rundt om hende og krammede hende helt ind til ham. Han holdt hende i lidt tid så kiggede han på hende igen. Hans øjne udstrålede lykke og glæde som da han havde hukommelses tab. Han grinede og kyssede hende blidt på munden. '' intet kan skille os ad. Vi er to dele af samme sjæl og nu er vi samlet. Ingen forhindring er for stor. Sammen kan vi overkomme alt. Jeg vil følge dig gennem ild og vand ''. Barishan nussede blidt hendes hår imens han sagde det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 15:54

kajika rødmede i det hun mærkede noget specielt på sit ben fra hans underliv over rødmede kajika og trak sine ben lidt væk fra Barishans i det hun tog dynen lidt væk og sagde"så barishan hvad skal vi dog lave nu???" hun slikkede ham blidt op af halsen og havde lyst til at lægge tæt på ham men bare følsen af at mærke en vis ting på sine lår eller mellem hendes lår det ville være så .... så stort et skridt for hende. hun bed blidt barishan på halsen i det hun lagde hovedet på en af pudderne kunne man høre håndjernene rasle og hun begyndte at bryde ud i grin... "upsiiii!! haha jeg havde helt glemt de lå der"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 8 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum